česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  138  139  140  141  142  143  144  145  146  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
Zdarec. Potřebuju poradit ohledně barvy svíčky na sérioným pionýru a nastavení bohatosi (trysky mám takové jaké mají být). Ze silnějších motorek správné nastavení dělám delší jízdou na plný plyn, vypnutím motoru a kontrolou barvy svíčky. Když toto udělám na pionýru, tak mám při kontrole čistou svíčku, ale není cihlová, ale bílá. Svíčka je N15, jehla na II. zářezu shora, vrch plováku po zatlačení na dno lícuje s hladinou paliva. Když jedu svižně a zastavím a znova se rozjíždím, tak je trosku odezva po plynu. Jinak pionýr jede dobře. Jde mi o to docílení barvy svíčky. Pomohlo by zvýšení hladiny v plovákovce nebo dát teplejší svíci? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2014 20:18
 
 
 
 
Jméno: jura305 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle dělá příliž teplá svíčka, dej tam čtrnáctku máš to v pohodě.
 
 
Datum: 07. července 2014 20:18
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
Tak hladinu sem mírne zvýšil nad po zamaáčknutí plováku je trochu nad něj, ale svíčka pořád taková bílá. Zářez jehly nemá cenu řešit, když jedu na plnej plyn že?
 
 
Datum: 20. května 2014 17:12
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
Zdarec. Filtr origo, čistý, řekl bych že i správně nasazený (u ztvrdlého plastu člověk nikdy neví). 2 dírky u filtru co jsou u rámu na gumový silentbločky jsem zalepil, tak vzduch jde jen tou kovovou trubkou. zvýším hladinu uvidíme.
 
 
Datum: 19. května 2014 23:19
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
tepelná hodnota je správná, tu bych neměnil. Jakej máš airbox? Máš v něm dobře nasazenej filtr? Možná bych zkusil lehce zvýšit hladinu, co to udělá..
 
 
Datum: 19. května 2014 22:46
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel17208    
Zdravím draci. Potřeboval bych radu. Mám jawu 21 jede celkem pěkně (je udělán motor) ale asi tak po 15 minutách jízdy začne klesat výkon. vytváří se pecka na svíčce ( svíčky jsem zkoušel asi 4 různé výrobce). když sundám kryt zapalování a přeměřím odtrh je mnohem větší. Znova vše nastavím pionýr jede pěkně ale opět asi po 15 minutách jízdy stejný problém. Předem děkuji za odpověďi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2014 19:31
 
 
 
 
Jméno: Martim      IP: uživatel17040    
Nevypada to ze je tam vule ale vrchni cast kladivka tak nejak divne klouze po tom cepiku mimo osu.
 
 
Datum: 20. května 2014 19:31
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sundej kladívko a koukni na spodní kovadlinu jestli na osazeni nemá vůli jestli má mění se ti odtrh
 
 
Datum: 19. května 2014 21:59
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Seso kdy budou ferodo sport lamely? a znáš mě, dost to hoří a potřeboval bych dvě sady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2014 9:28
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
těch 14 dnů se nějak vleče, je to 6 týdnů a lamely furt nikde :-(
 
 
Datum: 29. června 2014 9:28
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukal jsem že obyčejné ferodo lamely už jsou dorazí i ty sady Ferodo sport????
 
 
Datum: 27. května 2014 7:18
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je 1-4dny nebo 14dnů ???? :-)
 
 
Datum: 20. května 2014 10:16
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do 1 4dnu a to same kolena s falcem,sesa
 
 
Datum: 19. května 2014 23:26
 
 
 
 
Jméno: Marty      IP: uživatel14664    
Ahoj draci, Babetta 210, po GO. Nestartuje, vše jsem procházel a nehází jiskru, nevím proč. Z kopce když rozjedu tak krásně svítí, ale neškytne, ani za nic. Nějaké rady? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2014 23:22
 
 
 
 
Jméno: Marty      IP: uživatel14664    
Ahoj, nakonec jsem zjistil, že vypadl drátek. Tak už jakštakš jezdila. Řekl jsem si, že to poladím, aby to jezdilo co nejlépe. No a protože trošku dřel rotor o stator, tak jsem vyřízl starý kelímek a povolil cívky a zase dotáhl, tak aby byla mezera. No a teď jede ale nesvítí, k podělání :-D
 
 
Datum: 20. května 2014 23:22
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
Ahoj a máš vše správně připojené na tyristor ta krabička . já mněl problém že se mi hýbalo vinutí zapal cívky a nejelo to . možná bych zkusil proměřit jestli dává cívka šťávu a proměřit čidlo hodně zdaru
 
 
Datum: 19. května 2014 18:13
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel13759    
Čus draci, majitel mi tvrdí že je to původní barva co myslíte vy ? děkuji za odpověď http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/plasty-plechy/802489-pionyr-plechy.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2014 22:29
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
přesně jak všichni psali origo to neni ani ve snu, hodnota těchto plechů 100Kč víc mu nedávej. se ho zeptej jestli jako umí svářet červeně nebo co, a navíc takková barva se ani nikdy nedávala. Původní tento odstín vypadá jinak
 
 
Datum: 19. května 2014 22:29
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel13759    
Já jsem mu řekl že za to dám maximalně 400 a to jsem je neviděl, tvrdil mi že jsou velice zachovalé a chce za ně 600 no a jak sem je uviděl tak mě to hned přešlo, tak nic, to ať si nechá za tu cenu...
 
 
Datum: 19. května 2014 19:37
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17209    
mě dost často překvapuje co se vše objevuje na inzerátech za strašný věci.... majitel bude asi mladík, kterej neví která bije. za tyhle plechy bych nedal ani stovku. hlavně bych si takovej šrot nikdy nekpoupil. ani né tak kvůli štětkový barvě, ale kvůli hroznýmu stavu. divim se že to vůbec má odvahu nabídnout za cenu více než vysokou a ještě má tu drzost tvrdit že barva je originál.
 
 
Datum: 19. května 2014 16:26
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel13759    
JJ taky jsem nad tím dumal, myslím si taky že to není původní lak, děkuji za potvrzení :-)
 
 
Datum: 18. května 2014 23:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau. Myslim, že neni. Leda by ten vyvařený plech pod sedlem byl už z fabriky :-)
 
 
Datum: 18. května 2014 23:01
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, za chvíli mě čekají závěrečné jízdy v autoškole. Jak na motorku tak na auto. Tak se chci zeptat na co všechno se zaměřit, za co by mě mohl byhodit nebo co bývá častou chybu, dále jestli by mě mohl vyhodit za příliš pomalou jízdu (třeba v obci 40) a příliš douho stání na křižovatce(jako v rámci plnění přednosti). Pak hlavně kdy mohu podat žádost o vydání řidičáku jestli hned v den kdy udělám zkoušky nebo jestli třeba až za den. A ještě jaká je asi tak lhuta od podání žádosti do doby než budu mít řidičák v ruce. Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2014 22:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a hlavně komisař musí vidět že se při jízdě díváš do zrcátek... to známená dělat divadlo a otáčet na zrcátka celou hlavu a né jen očima... to samé platí když pojedeš pres křižovatky.. ne jen mrknout očima ale kroutit krkem doprava a doleva aby viděl že se díváš.
 
 
Datum: 18. května 2014 22:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
několikrát probraté téma.. musíš jen normálně, tak jak se má jezdit... vyhodit tě může třeba i za to když budeš dělat chytráčka a machýrka... prostě jezdit normálně tak jak se má a hlavně bezpečně (nesmí se jízdy s tebou bát) ... řádost mužeš podat hned jak budeš mít v ruce papíry o úspěšném provedením zkoušek.. v ruce to budeš mít za minimálně za 2 týdny
 
 
Datum: 18. května 2014 22:41
 
 
 
 
Jméno: Idefix      IP: uživatel14979    
Zdar draci, mám Jawu 250, ale bez dokladů. Na veteránské doklady ji dávat nechci, ale chtěl jsem koupit doklady. Jak je to s číslem rámu a motoru? Co musím udělat, abych ty doklady mohl napsat na mou Jawu? Díky moc za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2014 12:52
 
 
 
 
Jméno: Kulich175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Číslo na rámu přerazit dle dokladů. Číslo motoru nechat v dokladech na úřadě vymazat.
 
 
Datum: 19. května 2014 12:52
 
 
 
 
Jméno: BEDY      IP: uživatel12628    
je tu někdo kdo opravuje hlavy (stžený závit ) Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2014 22:56
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
udělá ti to každej soustružník ale dle mého pokud nemáš upravenou hlavu tak se vyplatí někdo na burze za 50 koupit novou
 
 
Datum: 18. května 2014 22:56
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17206    
já a každý druhy mechanik ....pokut ti stačí vložka
 
 
Datum: 18. května 2014 16:44
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Zdar draci, co může mít za příčinu že mi nejde na Mustangu seřídit volnoběh ?? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2014 22:17
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyndej šoupě upiluj ze spodní části aby nebyla tam vydřená díra od štelovacího šroubu nebo aspoň půlku díry myslím zespoda to koryto bude to sloužit mám to vyzkoušené nebo rovnou kup nové.
 
 
Datum: 19. května 2014 22:17
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
příliš chudá nebo bohatá směs, ucpaná volnoběžná tryska
 
 
Datum: 18. května 2014 15:42
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
ze spoda odřene šoupě
 
 
Datum: 18. května 2014 14:47
 
 
 
 
Jméno: setrvačník      IP: uživatel16049    
halvni tryska u origo karbu u pionyra 21 je 68 ne ? hada se semnou kamoš , že pry je 72 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2014 23:05
 
 
 
 
Jméno: setrvačnik      IP: uživatel16049    
To nevim kde byl, ja si tes myslim ze 68 byka origos na jikovu
 
 
Datum: 18. května 2014 23:05
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele nebyl kámoš pro trysku v motoústí ? tam mi taky rvaly do hlavy že 72 je origo a 68 se nevyrábí
 
 
Datum: 18. května 2014 23:01
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tryska 68! se 72kou ti nepojede lepe akorát to žere víc a nestíhá spalovat na krátké vzdálenosti protože se ti motor nestačí ohřát.
 
 
Datum: 18. května 2014 13:50
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel17205    
68
 
 
Datum: 18. května 2014 12:22
 
 
 
 
Jméno: Vigo      IP: uživatel14157    
Ano, originální tryska u pionýra je 68
 
 
Datum: 18. května 2014 12:22
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha,, prvni babeta co ma padaci ram,,, koukam ze bybety jdou do frcu :-) musim zacit prodavat tuning vice dilu :-) http://www.sesa-moto.cz/galerie/a_obr.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2014 12:54
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlavně nálepky Monster, co kus to deset koní nahoru :-D.
 
 
Datum: 19. května 2014 12:54
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.sesa-moto.cz/galerie/babetta/id_15974.html
 
 
Datum: 18. května 2014 11:54
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel16959    
Ahoj nevite o nejake burze co bude treba zitra nebo pristi vikend ve stredoceskym kraji? shanim ram na babettu 210 a mozna i jine dily na tento peklostroj....nejlepe praha ,kladno..nebo praha zapad...diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2014 20:15
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel14949    
michaltesarik@seznam.cz
 
 
Datum: 17. května 2014 20:15
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denska byli nupaky,,zitra benesov na hristi
 
 
Datum: 17. května 2014 19:15
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel16959    
zdarec,mohl bys mi poslat mail? diky
 
 
Datum: 17. května 2014 18:09
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel14949    
zdar bydlim v jesenici a ram mam doma
 
 
Datum: 17. května 2014 17:50
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel11168    
čuste chtěl bych se zeptat jaky kaburator by byl lepši na simaka když tam chci dat valec 70 čtyčkanalek amal 19 nebo amal 21 ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2014 6:58
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup      IP: uživatel17169    
já bych určitě doporučil amal21 pojede to líp
 
 
Datum: 23. května 2014 6:58
 
 
 
 
Jméno: Jan Přibyl      IP: uživatel12485    
A ještě se chci prosím zeptat, jestli mohu dát do motoru pionýra k řetězovému kolečku ložisko 6004 kryté z venku. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2014 18:59
 
 
 
 
Jméno: Vigo      IP: uživatel14157    
Radši ne, pak by se ti nemazal simering..
 
 
Datum: 17. května 2014 18:59
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel17118    
Zdravím,jaký je rozdíl mezi řídítky na s11 a s22? Někde jsem čet že na s11 sou nízké a vysoké jak to teda je?Díky za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2014 19:26
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel17118    
Áha díky :-) já myslel že to je naopak že s22 měla ty nižší a s11 ty vyžší :-D
 
 
Datum: 20. května 2014 19:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
jo s11 má jiný takový nižší
 
 
Datum: 19. května 2014 22:37
 
 
 
 
Jméno: Jan Přibyl      IP: uživatel12485    
Přátelé, můžu se zeptat, jak se měří délka kolínka u pionýra? Odkud kam... Jestli se měří přímo po trubce nebo měřidlem vedle... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2014 8:09
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stefane to, že to nechápeš neznamená, že je to zbytečné. Honzovi patrně nejde o seriové koleno. Jinak Honzo v tom je trochu problém. Spravně by se to mělo měřit v ose trubky, což jde docela těžko a podle mě to každý měří jinak. Ale správnou délku stejně nikde nevyčteš, je potřeba to zkusit. Taky vždycky udávanou délku beru jen jako orientační a pak to doladím podle toho jak to jede.
 
 
Datum: 19. května 2014 8:09
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechápu proč chceš měřit kolínko namontuj to tam mělo by být přesahem do sebe asi 2 cm nebo vem to staré dej je k sobě přišroubovacím otvorem a poznáš délkový rozdíl.
 
 
Datum: 18. května 2014 13:37
 
 
 
 
Jméno: koleso      IP: uživatel16049    
Chci si koupit zapalko vape, jaky stabilizator si mam koupit? a jestli je třeba baterie? predem dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2014 11:09
 
 
 
 
Jméno: koleso      IP: uživatel16049    
dwein děkuju, tohle jsem potřeboval vědet :-)
 
 
Datum: 18. května 2014 11:09
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel17203    
koupíš sadu vape, kde je rotor, stator, indučka a kabeláž. žádnýho nic jinýho nedodáváš.
 
 
Datum: 17. května 2014 16:42
 
 
 
 
Jméno: koleso      IP: uživatel16049    
Ano na pionyra, tak potrebuji vape a indukcni civku? a regulator napeti neni,za potreba?
 
 
Datum: 17. května 2014 11:55
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17200    
vape dělá hodně druhů zapalování na hodně moc typů motorek. tak třeba bys mohl napsat naco to budeš chtít namontovat. a jestli na fíka, tak tam baterie ani stabilizátor naní zapotřebí.
 
 
Datum: 17. května 2014 9:24
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel13759    
čus draci, mám možnost koupit plechy na pionyra(přední blatník,kryt prsíček a zadní hlavní plech) prý docela slušné, ale nevím kolik mám za ně dát, kolik to má asi hodnotu ? díky moc za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2014 13:28
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel13759    
Ok tak nějak jsem to odhadoval díky
 
 
Datum: 17. května 2014 13:28
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, je to na tobě kolik za ně chceš dát já bych za to dal tak 400
 
 
Datum: 17. května 2014 8:39
 
 
 
 
Jméno: Vigo      IP: uživatel14157    
Zdravim, co mě hrozí když mam u mustanga barvu nadrže červenou, ale v tp mam barvu psanou černou a budou mě stavět policajti? Jinak je všechno cajk, tp prošel bez vavad.. akorat v poznamkach v tom listu po technický kontrole je napsaný: barva vozidla CR odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2014 9:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17207    
Boha nechtěl jsem ani reagovat,ale tohle nejde! Jsi natvrdlej? A nebo co vymejšlíš? Neřeš blatniky,neřeš rám! Jednou máš v protokolu z STK červená barva,tak musíš jít na úřad přepsat za 50,- barvu na červenou !!! a je jedno jestli máš rám černej nebo fialovej a blatniky růžový a kyvku modrou ... co je na tom nepochopitelný ???????
 
 
Datum: 19. května 2014 9:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je tam pouze kolonka barva a v ní uvedeno červená základní
 
 
Datum: 18. května 2014 13:04
 
 
 
 
Jméno: Vigo      IP: uživatel14157    
a jak tam mas tu barvu vystizenou? mas tam neco jako odil pro karoserii a vni ,,Druh" ? Popripadne co u nej je diky
 
 
Datum: 18. května 2014 11:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vigo: ano mám
 
 
Datum: 18. května 2014 10:31
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tvl proč by by ta barva měla znamenat barvu rámu? :-D ber to takhle, slouží to pro lepší hledání policíí, at už v tvůj prospěch nebo neprospěch.... např. ujedeš hlídce která tě chce zastavit, oni pošlou posily a řeknou ať hledají červenýho mustanga a nikdo se nebude dívat dalekohledem jestli ten kousek rámu co je nad motorem je červenej, nebo ti toho mustafa před nosem ukradou tak taky chlupatí budou hledat tu barvu co je nejvíc vidět... normální selskej rozum používejte... a netuším co máš za zmateniny v TP já tam mám jen Barva vozidla: světle modrá...
 
 
Datum: 18. května 2014 10:04
 
 
 
 
Jméno: Vigo      IP: uživatel14157    
Mimochodem já mám mustanga A takže držaky světla mam černý, tak ale v tom případě, bych měl mít ve velkym technickym prukazu v řádku KAROSERIE, ve sloupci druh napsáno nádrž, aby to davalo trochu smysl ne? A cezetaku ti máš velkej tp u mustanga?
 
 
Datum: 18. května 2014 8:23
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
samozřejmě že je to jak píše JAWA_ceZetak... a že by se určovala barva vozidla podle místa, kde je VINko je totální blbost...
 
 
Datum: 17. května 2014 22:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
berdys: nejen tebe, ale každého kdo nemá pravdu.. já mám u mustanga taky v TP barvu "červená základní" a od výroby je rám černý, blatníky takové šedivé a nádrž, kastlík a držáky předního světla červené
 
 
Datum: 17. května 2014 22:34
 
 
 
 
Jméno: berdys      IP: uživatel16156    
Je to barva ramu . U auta vymeníš blatnik , nebo dveře a taky nebežíš prepsat barvu na strakatou . Čezetak mě kdykoliv něco napišu musí odpalit ,že nemam pravdu , proto sem nerad něco píšu.
 
 
Datum: 17. května 2014 21:34
 
 
 
 
Jméno: Vigo      IP: uživatel14157    
děkuji za přispěvky :-) jo ještě ve velkim technickym popisu vozidla to mam napsaný takto: v kolonce KAROSERIE mam Vyrobce JAWA, Druh RÁM, Výrobní číslo xxxxxxx, Barva ČERNÁ neni to tedy nakonec spravně? Bral bych to kdyby v kolonce Druh bylo napsaný Nádrž ale je tam RÁM. v malim tp mam zas R.Barva černá, neznamená to R rám? Nebo to mam celý špatně...?
 
 
Datum: 17. května 2014 18:44
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel17203    
trošku sem se v tom ztratil... ale jasný je že když ti na STK napsali do poznámek červenou, tak to z tý černý přehlásíš na červenou. jasný?
 
 
Datum: 17. května 2014 16:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslíš špatně.. u mustanga se hraje na barvu nádrže, kastlíku a držáky předního světla
 
 
Datum: 17. května 2014 15:57
 
 
 
 
Jméno: berdys      IP: uživatel16156    
Ja si myslim , že rozhodujici je barva ramu kde je vyrobní čislo . Nádrž se da vyměnit za jakoukoliv
 
 
Datum: 17. května 2014 15:51
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel1337    
A ještě ti odpovím na tvoji otázku,záleží na koho narazíš.Někdo to přehlédne a jen tě upozorní na barvu vozidla,jinej na tobě bude chtít nějakej peníz. Za nesouhlas barvy je reálná 100-200,- Ale taky může bejt hůř,když budou mít blbej den.
 
 
Datum: 17. května 2014 14:59
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel1337    
Hele oni tam třeba napíšou i černá - červená. A taky vím,že vozidlo nemusí bejt 100% celé černé ale třeba 51% černé a 49% červené,tak tam může bejt zapsáno jen ta barva,která na vozidle převládá. S těma procentama je to nějak řečeno ve vyhlášce,či v nějakém jiném paragrafu.
 
 
Datum: 17. května 2014 14:55
 
 
 
 
Jméno: Vigo      IP: uživatel14157    
v tp mam pravě černou.... bože.
 
 
Datum: 17. května 2014 14:16
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel17202    
Tak asi když máš v tp cervenou, tak to asi bude červená.... bože.
 
 
Datum: 17. května 2014 12:44
 
 
 
 
Jméno: Vigo      IP: uživatel14157    
Jenomže ja ani nevim jakou barvu tam mam mit..
 
 
Datum: 17. května 2014 12:35
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17200    
tak tak. nejčkon když máš to lejstro od stk, tak s tim na ůřad a barvu přepsat.
 
 
Datum: 17. května 2014 9:18
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to je takovej problém za 50Kč tu barvu v TP změnit a jezdit s klidem v duši?
 
 
Datum: 17. května 2014 8:39
 
 
 
 
Jméno: pol252      IP: uživatel16716    
Zdravím, Chtěl bych si udělat na pionýrovi zapojení s baterkou (jen na světla), který by bylo dobíjený z sériovýho alternátoru plus usměrnění, a chtěl bych se zeptat, jestli opravdu musím použít regulátor dobíjení, protože když jsem hledal na netu, tak jak ze starýho článku ze světa motorů, tak i z poznatků těch, co si baterku na fichtla s dobíjením udělali je, že regulátor není potřeba, protože výkon alternátoru to pomalu nestíhá ani dobíjet, natož aby to přebil. Díky moc za názory odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2014 18:19
 
 
 
 
Jméno: scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Původně jsem nechtěl, ale nakonec.. Hele viděl bych to na dvě varianty.. Buď to udělej tak, aby to bylo udělaný pořádně - se vším, co tam má bejt, tedy s regulátorem. Nebo se na to vyser, kup si dostatečně velkej akumulátor, zapoj ho jen na světla, na zapalko se vyser a každej večer si strkej fichtla do nabíječky místo elektrokola..
 
 
Datum: 21. května 2014 18:19
 
 
 
 
Jméno: pol252      IP: uživatel17217    
To já bych ukostření odpojil a připojil ho až na usměrňovač, jen mi jde o to, jestli bych musel použít regulátor dobíjení....
 
 
Datum: 21. května 2014 15:36
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
No proč ne, ale když nechceš odpojovat přiletovaný drátek z pólu, tak můžeš usměrnit pouze jednocestně a to pak přicházíš o zápornou půlvlnu napětí, tedy účinnost klesně pod 50%. Upřímně... buď se věci dají dělat pořádně, nebo naho.no. Říct chci aby to bylo jednoduchý v tomto případě znamená tu druhou varinatu. Takže to raději nech jak je a zapomeň na baterku :-)
 
 
Datum: 21. května 2014 11:11
 
 
 
 
Jméno: pol252      IP: uživatel17210    
No, já nechci udělat moc změn na altíku, takže jsem myslel, že bych hnal proud z těch 2 cívek přes usměrňovač a stabilizátor na 6V, nepočítám s tím, že by to moc (jestli vůbec) dobíjelo, budu to nabíjet normálně ze sítě. Jen my šlo o to, abych tu baterku nezlikvidoval
 
 
Datum: 20. května 2014 8:50
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Jdeš na to dobře, ano je pravda že za normálních okolností žádný přebytek na nabíjení nemáš. Když bylo "á" tak ještě "bé", položit si otázku jak získám přebytek na nabíjení... inu odpovím Ti, cesty jsou dvě. Jedna říká že se pokusíš zvýšit výkon altíku (obvykle ze třípólového vyrobit čtyřpólový, tj. jinej stator) a druhá cesta, tu všichni známe, protože o ní stále slyšíme v jiných souvislostech.. tak té se říká "úspora". Když se zamyslíš, tak uspoříš leda tak na zadním světle (realizace LED) a já zjistil že se dá ušetřit ještě na zapalování (výrovbou DC-CDI). No a takhle jedině získáš dobíjecí stroj... A za mě, co mám LED zadní lampu, CDI jako zapalko a čtyřpól jako altík, tak za mě říká mže bez rega bych baterku zničil za pár dní.
 
 
Datum: 19. května 2014 14:37
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
muj názor je takovej, že tohle záleží na více faktorech, jeden případ je pincek s 20W altíkem, vyšeptalym rotorem a starší baterkou (co má větší vnitřní odpor), kde to ani nebude stíhat dobijet, a opačnej extrém je 30W magneto s nově nabuzenym rotorem a novou baterkou malé kapacity, která pro dobijení nebude představovat velkou zátěž, napětí poroste a baterku za chvilku vyvaříš.. já bych tam aspoň tu nejjednodušší ztrátovou regulaci při přepětí dal..
 
 
Datum: 17. května 2014 15:03
 
<  138  139  140  141  142  143  144  145  146  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 23:43:00 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu