Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: buudulinek
IP: uživatel16557
 Zdarec. Potřebuju poradit ohledně barvy svíčky na sérioným pionýru a nastavení bohatosi (trysky mám takové jaké mají být). Ze silnějších motorek správné nastavení dělám delší jízdou na plný plyn, vypnutím motoru a kontrolou barvy svíčky. Když toto udělám na pionýru, tak mám při kontrole čistou svíčku, ale není cihlová, ale bílá. Svíčka je N15, jehla na II. zářezu shora, vrch plováku po zatlačení na dno lícuje s hladinou paliva. Když jedu svižně a zastavím a znova se rozjíždím, tak je trosku odezva po plynu. Jinak pionýr jede dobře. Jde mi o to docílení barvy svíčky. Pomohlo by zvýšení hladiny v plovákovce nebo dát teplejší svíci?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2014 20:18
 Tohle dělá příliž teplá svíčka, dej tam čtrnáctku máš to v pohodě.
Datum: 07. července 2014 20:18
Jméno: buudulinek
IP: uživatel16557
 Tak hladinu sem mírne zvýšil nad po zamaáčknutí plováku je trochu nad něj, ale svíčka pořád taková bílá. Zářez jehly nemá cenu řešit, když jedu na plnej plyn že?
Datum: 20. května 2014 17:12
Jméno: buudulinek
IP: uživatel16557
 Zdarec. Filtr origo, čistý, řekl bych že i správně nasazený (u ztvrdlého plastu člověk nikdy neví). 2 dírky u filtru co jsou u rámu na gumový silentbločky jsem zalepil, tak vzduch jde jen tou kovovou trubkou. zvýším hladinu uvidíme.
Datum: 19. května 2014 23:19
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 tepelná hodnota je správná, tu bych neměnil. Jakej máš airbox? Máš v něm dobře nasazenej filtr? Možná bych zkusil lehce zvýšit hladinu, co to udělá..
Datum: 19. května 2014 22:46
 Zdravím draci. Potřeboval bych radu. Mám jawu 21 jede celkem pěkně (je udělán motor) ale asi tak po 15 minutách jízdy začne klesat výkon. vytváří se pecka na svíčce ( svíčky jsem zkoušel asi 4 různé výrobce). když sundám kryt zapalování a přeměřím odtrh je mnohem větší. Znova vše nastavím pionýr jede pěkně ale opět asi po 15 minutách jízdy stejný problém. Předem děkuji za odpověďi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2014 19:31
Jméno: Martim
IP: uživatel17040
 Nevypada to ze je tam vule ale vrchni cast kladivka tak nejak divne klouze po tom cepiku mimo osu.
Datum: 20. května 2014 19:31
 sundej kladívko a koukni na spodní kovadlinu jestli na osazeni nemá vůli jestli má mění se ti odtrh
Datum: 19. května 2014 21:59
 Seso kdy budou ferodo sport lamely? a znáš mě, dost to hoří a potřeboval bych dvě sady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2014 9:28
 těch 14 dnů se nějak vleče, je to 6 týdnů a lamely furt nikde
Datum: 29. června 2014 9:28
 koukal jsem že obyčejné ferodo lamely už jsou dorazí i ty sady Ferodo sport????
Datum: 27. května 2014 7:18
 to je 1-4dny nebo 14dnů ????
Datum: 20. května 2014 10:16
 do 1 4dnu a to same kolena s falcem,sesa
Datum: 19. května 2014 23:26
Jméno: Marty
IP: uživatel14664
 Ahoj draci, Babetta 210, po GO. Nestartuje, vše jsem procházel a nehází jiskru, nevím proč. Z kopce když rozjedu tak krásně svítí, ale neškytne, ani za nic. Nějaké rady? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2014 23:22
Jméno: Marty
IP: uživatel14664
 Ahoj, nakonec jsem zjistil, že vypadl drátek. Tak už jakštakš jezdila. Řekl jsem si, že to poladím, aby to jezdilo co nejlépe. No a protože trošku dřel rotor o stator, tak jsem vyřízl starý kelímek a povolil cívky a zase dotáhl, tak aby byla mezera. No a teď jede ale nesvítí, k podělání
Datum: 20. května 2014 23:22
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 Ahoj a máš vše správně připojené na tyristor ta krabička . já mněl problém že se mi hýbalo vinutí zapal cívky a nejelo to . možná bych zkusil proměřit jestli dává cívka šťávu a proměřit čidlo hodně zdaru
Datum: 19. května 2014 18:13
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
Posl.aktualizace: 19. května 2014 22:29
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 přesně jak všichni psali origo to neni ani ve snu, hodnota těchto plechů 100Kč víc mu nedávej. se ho zeptej jestli jako umí svářet červeně nebo co, a navíc takková barva se ani nikdy nedávala. Původní tento odstín vypadá jinak
Datum: 19. května 2014 22:29
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
 Já jsem mu řekl že za to dám maximalně 400 a to jsem je neviděl, tvrdil mi že jsou velice zachovalé a chce za ně 600 no a jak sem je uviděl tak mě to hned přešlo, tak nic, to ať si nechá za tu cenu...
Datum: 19. května 2014 19:37
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17209
 mě dost často překvapuje co se vše objevuje na inzerátech za strašný věci.... majitel bude asi mladík, kterej neví která bije. za tyhle plechy bych nedal ani stovku. hlavně bych si takovej šrot nikdy nekpoupil. ani né tak kvůli štětkový barvě, ale kvůli hroznýmu stavu. divim se že to vůbec má odvahu nabídnout za cenu více než vysokou a ještě má tu drzost tvrdit že barva je originál.
Datum: 19. května 2014 16:26
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
 JJ taky jsem nad tím dumal, myslím si taky že to není původní lak, děkuji za potvrzení
Datum: 18. května 2014 23:10
 Čau. Myslim, že neni. Leda by ten vyvařený plech pod sedlem byl už z fabriky
Datum: 18. května 2014 23:01
 Zdravím, za chvíli mě čekají závěrečné jízdy v autoškole. Jak na motorku tak na auto. Tak se chci zeptat na co všechno se zaměřit, za co by mě mohl byhodit nebo co bývá častou chybu, dále jestli by mě mohl vyhodit za příliš pomalou jízdu (třeba v obci 40) a příliš douho stání na křižovatce(jako v rámci plnění přednosti). Pak hlavně kdy mohu podat žádost o vydání řidičáku jestli hned v den kdy udělám zkoušky nebo jestli třeba až za den. A ještě jaká je asi tak lhuta od podání žádosti do doby než budu mít řidičák v ruce. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2014 22:42
 jo a hlavně komisař musí vidět že se při jízdě díváš do zrcátek... to známená dělat divadlo a otáčet na zrcátka celou hlavu a né jen očima... to samé platí když pojedeš pres křižovatky.. ne jen mrknout očima ale kroutit krkem doprava a doleva aby viděl že se díváš.
Datum: 18. května 2014 22:42
 několikrát probraté téma.. musíš jen normálně, tak jak se má jezdit... vyhodit tě může třeba i za to když budeš dělat chytráčka a machýrka... prostě jezdit normálně tak jak se má a hlavně bezpečně (nesmí se jízdy s tebou bát) ... řádost mužeš podat hned jak budeš mít v ruce papíry o úspěšném provedením zkoušek.. v ruce to budeš mít za minimálně za 2 týdny
Datum: 18. května 2014 22:41
Jméno: Idefix
IP: uživatel14979
 Zdar draci, mám Jawu 250, ale bez dokladů. Na veteránské doklady ji dávat nechci, ale chtěl jsem koupit doklady. Jak je to s číslem rámu a motoru? Co musím udělat, abych ty doklady mohl napsat na mou Jawu? Díky moc za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2014 12:52
 Číslo na rámu přerazit dle dokladů. Číslo motoru nechat v dokladech na úřadě vymazat.
Datum: 19. května 2014 12:52
Jméno: BEDY
IP: uživatel12628
 je tu někdo kdo opravuje hlavy (stžený závit ) Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2014 22:56
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 udělá ti to každej soustružník ale dle mého pokud nemáš upravenou hlavu tak se vyplatí někdo na burze za 50 koupit novou
Datum: 18. května 2014 22:56
Jméno: pepa
IP: uživatel17206
 já a každý druhy mechanik ....pokut ti stačí vložka
Datum: 18. května 2014 16:44
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Zdar draci, co může mít za příčinu že mi nejde na Mustangu seřídit volnoběh ?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2014 22:17
 vyndej šoupě upiluj ze spodní části aby nebyla tam vydřená díra od štelovacího šroubu nebo aspoň půlku díry myslím zespoda to koryto bude to sloužit mám to vyzkoušené nebo rovnou kup nové.
Datum: 19. května 2014 22:17
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 příliš chudá nebo bohatá směs, ucpaná volnoběžná tryska
Datum: 18. května 2014 15:42
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 ze spoda odřene šoupě
Datum: 18. května 2014 14:47
Jméno: setrvačník
IP: uživatel16049
 halvni tryska u origo karbu u pionyra 21 je 68 ne ? hada se semnou kamoš , že pry je 72
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2014 23:05
Jméno: setrvačnik
IP: uživatel16049
 To nevim kde byl, ja si tes myslim ze 68 byka origos na jikovu
Datum: 18. května 2014 23:05
 hele nebyl kámoš pro trysku v motoústí ? tam mi taky rvaly do hlavy že 72 je origo a 68 se nevyrábí
Datum: 18. května 2014 23:01
 Tryska 68! se 72kou ti nepojede lepe akorát to žere víc a nestíhá spalovat na krátké vzdálenosti protože se ti motor nestačí ohřát.
Datum: 18. května 2014 13:50
Jméno: dwein
IP: uživatel17205
 68
Datum: 18. května 2014 12:22
Jméno: Vigo
IP: uživatel14157
 Ano, originální tryska u pionýra je 68
Datum: 18. května 2014 12:22
Posl.aktualizace: 19. května 2014 12:54
 Hlavně nálepky Monster, co kus to deset koní nahoru  .
Datum: 19. května 2014 12:54
 http://www.sesa-moto.cz/galerie/babetta/id_15974.html
Datum: 18. května 2014 11:54
Jméno: lolek
IP: uživatel16959
 Ahoj nevite o nejake burze co bude treba zitra nebo pristi vikend ve stredoceskym kraji? shanim ram na babettu 210 a mozna i jine dily na tento peklostroj....nejlepe praha ,kladno..nebo praha zapad...diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2014 20:15
Jméno: michal
IP: uživatel14949
 michaltesarik@seznam.cz
Datum: 17. května 2014 20:15
 denska byli nupaky,,zitra benesov na hristi
Datum: 17. května 2014 19:15
Jméno: lolek
IP: uživatel16959
 zdarec,mohl bys mi poslat mail? diky
Datum: 17. května 2014 18:09
Jméno: michal
IP: uživatel14949
 zdar bydlim v jesenici a ram mam doma
Datum: 17. května 2014 17:50
Jméno: Michal
IP: uživatel11168
 čuste chtěl bych se zeptat jaky kaburator by byl lepši na simaka když tam chci dat valec 70 čtyčkanalek amal 19 nebo amal 21 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2014 6:58
Jméno: fichtlcup
IP: uživatel17169
 já bych určitě doporučil amal21 pojede to líp
Datum: 23. května 2014 6:58
Jméno: Jan Přibyl
IP: uživatel12485
 A ještě se chci prosím zeptat, jestli mohu dát do motoru pionýra k řetězovému kolečku ložisko 6004 kryté z venku. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2014 18:59
Jméno: Vigo
IP: uživatel14157
 Radši ne, pak by se ti nemazal simering..
Datum: 17. května 2014 18:59
Jméno: Ondra
IP: uživatel17118
 Zdravím,jaký je rozdíl mezi řídítky na s11 a s22? Někde jsem čet že na s11 sou nízké a vysoké jak to teda je?Díky za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2014 19:26
Jméno: Ondra
IP: uživatel17118
 Áha díky  já myslel že to je naopak že s22 měla ty nižší a s11 ty vyžší
Datum: 20. května 2014 19:26
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 jo s11 má jiný takový nižší
Datum: 19. května 2014 22:37
Jméno: Jan Přibyl
IP: uživatel12485
 Přátelé, můžu se zeptat, jak se měří délka kolínka u pionýra? Odkud kam... Jestli se měří přímo po trubce nebo měřidlem vedle... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2014 8:09
 Stefane to, že to nechápeš neznamená, že je to zbytečné. Honzovi patrně nejde o seriové koleno. Jinak Honzo v tom je trochu problém. Spravně by se to mělo měřit v ose trubky, což jde docela těžko a podle mě to každý měří jinak. Ale správnou délku stejně nikde nevyčteš, je potřeba to zkusit. Taky vždycky udávanou délku beru jen jako orientační a pak to doladím podle toho jak to jede.
Datum: 19. května 2014 8:09
 nechápu proč chceš měřit kolínko namontuj to tam mělo by být přesahem do sebe asi 2 cm nebo vem to staré dej je k sobě přišroubovacím otvorem a poznáš délkový rozdíl.
Datum: 18. května 2014 13:37
Jméno: koleso
IP: uživatel16049
 Chci si koupit zapalko vape, jaky stabilizator si mam koupit? a jestli je třeba baterie? predem dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2014 11:09
Jméno: koleso
IP: uživatel16049
 dwein děkuju, tohle jsem potřeboval vědet
Datum: 18. května 2014 11:09
Jméno: dwein
IP: uživatel17203
 koupíš sadu vape, kde je rotor, stator, indučka a kabeláž. žádnýho nic jinýho nedodáváš.
Datum: 17. května 2014 16:42
Jméno: koleso
IP: uživatel16049
 Ano na pionyra, tak potrebuji vape a indukcni civku? a regulator napeti neni,za potreba?
Datum: 17. května 2014 11:55
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17200
 vape dělá hodně druhů zapalování na hodně moc typů motorek. tak třeba bys mohl napsat naco to budeš chtít namontovat. a jestli na fíka, tak tam baterie ani stabilizátor naní zapotřebí.
Datum: 17. května 2014 9:24
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
 čus draci, mám možnost koupit plechy na pionyra(přední blatník,kryt prsíček a zadní hlavní plech) prý docela slušné, ale nevím kolik mám za ně dát, kolik to má asi hodnotu ? díky moc za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2014 13:28
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
 Ok tak nějak jsem to odhadoval díky
Datum: 17. května 2014 13:28
 Zdar, je to na tobě kolik za ně chceš dát já bych za to dal tak 400
Datum: 17. května 2014 8:39
Jméno: Vigo
IP: uživatel14157
 Zdravim, co mě hrozí když mam u mustanga barvu nadrže červenou, ale v tp mam barvu psanou černou a budou mě stavět policajti? Jinak je všechno cajk, tp prošel bez vavad.. akorat v poznamkach v tom listu po technický kontrole je napsaný: barva vozidla CR
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2014 9:02
Jméno: standa
IP: uživatel17207
 Boha nechtěl jsem ani reagovat,ale tohle nejde! Jsi natvrdlej? A nebo co vymejšlíš? Neřeš blatniky,neřeš rám! Jednou máš v protokolu z STK červená barva,tak musíš jít na úřad přepsat za 50,- barvu na červenou !!! a je jedno jestli máš rám černej nebo fialovej a blatniky růžový a kyvku modrou ... co je na tom nepochopitelný ???????
Datum: 19. května 2014 9:02
 je tam pouze kolonka barva a v ní uvedeno červená základní
Datum: 18. května 2014 13:04
Jméno: Vigo
IP: uživatel14157
 a jak tam mas tu barvu vystizenou? mas tam neco jako odil pro karoserii a vni ,,Druh" ? Popripadne co u nej je diky
Datum: 18. května 2014 11:00
 Vigo: ano mám
Datum: 18. května 2014 10:31
 tvl proč by by ta barva měla znamenat barvu rámu?  ber to takhle, slouží to pro lepší hledání policíí, at už v tvůj prospěch nebo neprospěch.... např. ujedeš hlídce která tě chce zastavit, oni pošlou posily a řeknou ať hledají červenýho mustanga a nikdo se nebude dívat dalekohledem jestli ten kousek rámu co je nad motorem je červenej, nebo ti toho mustafa před nosem ukradou tak taky chlupatí budou hledat tu barvu co je nejvíc vidět... normální selskej rozum používejte... a netuším co máš za zmateniny v TP já tam mám jen Barva vozidla: světle modrá...
Datum: 18. května 2014 10:04
Jméno: Vigo
IP: uživatel14157
 Mimochodem já mám mustanga A takže držaky světla mam černý, tak ale v tom případě, bych měl mít ve velkym technickym prukazu v řádku KAROSERIE, ve sloupci druh napsáno nádrž, aby to davalo trochu smysl ne? A cezetaku ti máš velkej tp u mustanga?
Datum: 18. května 2014 8:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 samozřejmě že je to jak píše JAWA_ceZetak... a že by se určovala barva vozidla podle místa, kde je VINko je totální blbost...
Datum: 17. května 2014 22:40
 berdys: nejen tebe, ale každého kdo nemá pravdu.. já mám u mustanga taky v TP barvu "červená základní" a od výroby je rám černý, blatníky takové šedivé a nádrž, kastlík a držáky předního světla červené
Datum: 17. května 2014 22:34
Jméno: berdys
IP: uživatel16156
 Je to barva ramu . U auta vymeníš blatnik , nebo dveře a taky nebežíš prepsat barvu na strakatou . Čezetak mě kdykoliv něco napišu musí odpalit ,že nemam pravdu , proto sem nerad něco píšu.
Datum: 17. května 2014 21:34
Jméno: Vigo
IP: uživatel14157
 děkuji za přispěvky  jo ještě ve velkim technickym popisu vozidla to mam napsaný takto: v kolonce KAROSERIE mam Vyrobce JAWA, Druh RÁM, Výrobní číslo xxxxxxx, Barva ČERNÁ
neni to tedy nakonec spravně? Bral bych to kdyby v kolonce Druh bylo napsaný Nádrž ale je tam RÁM. v malim tp mam zas R.Barva černá, neznamená to R rám? Nebo to mam celý špatně...?
Datum: 17. května 2014 18:44
Jméno: dwein
IP: uživatel17203
 trošku sem se v tom ztratil... ale jasný je že když ti na STK napsali do poznámek červenou, tak to z tý černý přehlásíš na červenou. jasný?
Datum: 17. května 2014 16:39
 myslíš špatně.. u mustanga se hraje na barvu nádrže, kastlíku a držáky předního světla
Datum: 17. května 2014 15:57
Jméno: berdys
IP: uživatel16156
 Ja si myslim , že rozhodujici je barva ramu kde je vyrobní čislo . Nádrž se da vyměnit za jakoukoliv
Datum: 17. května 2014 15:51
Jméno: Jenda
IP: uživatel1337
 A ještě ti odpovím na tvoji otázku,záleží na koho narazíš.Někdo to přehlédne a jen tě upozorní na barvu vozidla,jinej na tobě bude chtít nějakej peníz. Za nesouhlas barvy je reálná 100-200,-
Ale taky může bejt hůř,když budou mít blbej den.
Datum: 17. května 2014 14:59
Jméno: Jenda
IP: uživatel1337
 Hele oni tam třeba napíšou i černá - červená. A taky vím,že vozidlo nemusí bejt 100% celé černé ale třeba 51% černé a 49% červené,tak tam může bejt zapsáno jen ta barva,která na vozidle převládá. S těma procentama je to nějak řečeno ve vyhlášce,či v nějakém jiném paragrafu.
Datum: 17. května 2014 14:55
Jméno: Vigo
IP: uživatel14157
 v tp mam pravě černou.... bože.
Datum: 17. května 2014 14:16
Jméno: dwein
IP: uživatel17202
 Tak asi když máš v tp cervenou, tak to asi bude červená.... bože.
Datum: 17. května 2014 12:44
Jméno: Vigo
IP: uživatel14157
 Jenomže ja ani nevim jakou barvu tam mam mit..
Datum: 17. května 2014 12:35
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17200
 tak tak. nejčkon když máš to lejstro od stk, tak s tim na ůřad a barvu přepsat.
Datum: 17. května 2014 9:18
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to je takovej problém za 50Kč tu barvu v TP změnit a jezdit s klidem v duši?
Datum: 17. května 2014 8:39
Jméno: pol252
IP: uživatel16716
 Zdravím, Chtěl bych si udělat na pionýrovi zapojení s baterkou (jen na světla), který by bylo dobíjený z sériovýho alternátoru plus usměrnění, a chtěl bych se zeptat, jestli opravdu musím použít regulátor dobíjení, protože když jsem hledal na netu, tak jak ze starýho článku ze světa motorů, tak i z poznatků těch, co si baterku na fichtla s dobíjením udělali je, že regulátor není potřeba, protože výkon alternátoru to pomalu nestíhá ani dobíjet, natož aby to přebil.
Díky moc za názory
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2014 18:19
 Původně jsem nechtěl, ale nakonec.. Hele viděl bych to na dvě varianty.. Buď to udělej tak, aby to bylo udělaný pořádně - se vším, co tam má bejt, tedy s regulátorem. Nebo se na to vyser, kup si dostatečně velkej akumulátor, zapoj ho jen na světla, na zapalko se vyser a každej večer si strkej fichtla do nabíječky místo elektrokola..
Datum: 21. května 2014 18:19
Jméno: pol252
IP: uživatel17217
 To já bych ukostření odpojil a připojil ho až na usměrňovač, jen mi jde o to, jestli bych musel použít regulátor dobíjení....
Datum: 21. května 2014 15:36
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 No proč ne, ale když nechceš odpojovat přiletovaný drátek z pólu, tak můžeš usměrnit pouze jednocestně a to pak přicházíš o zápornou půlvlnu napětí, tedy účinnost klesně pod 50%. Upřímně... buď se věci dají dělat pořádně, nebo naho.no. Říct chci aby to bylo jednoduchý v tomto případě znamená tu druhou varinatu. Takže to raději nech jak je a zapomeň na baterku
Datum: 21. května 2014 11:11
Jméno: pol252
IP: uživatel17210
 No, já nechci udělat moc změn na altíku, takže jsem myslel, že bych hnal proud z těch 2 cívek přes usměrňovač a stabilizátor na 6V, nepočítám s tím, že by to moc (jestli vůbec) dobíjelo, budu to nabíjet normálně ze sítě. Jen my šlo o to, abych tu baterku nezlikvidoval
Datum: 20. května 2014 8:50
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 Jdeš na to dobře, ano je pravda že za normálních okolností žádný přebytek na nabíjení nemáš. Když bylo "á" tak ještě "bé", položit si otázku jak získám přebytek na nabíjení... inu odpovím Ti, cesty jsou dvě. Jedna říká že se pokusíš zvýšit výkon altíku (obvykle ze třípólového vyrobit čtyřpólový, tj. jinej stator) a druhá cesta, tu všichni známe, protože o ní stále slyšíme v jiných souvislostech.. tak té se říká "úspora". Když se zamyslíš, tak uspoříš leda tak na zadním světle (realizace LED) a já zjistil že se dá ušetřit ještě na zapalování (výrovbou DC-CDI). No a takhle jedině získáš dobíjecí stroj... A za mě, co mám LED zadní lampu, CDI jako zapalko a čtyřpól jako altík, tak za mě říká mže bez rega bych baterku zničil za pár dní.
Datum: 19. května 2014 14:37
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 muj názor je takovej, že tohle záleží na více faktorech, jeden případ je pincek s 20W altíkem, vyšeptalym rotorem a starší baterkou (co má větší vnitřní odpor), kde to ani nebude stíhat dobijet, a opačnej extrém je 30W magneto s nově nabuzenym rotorem a novou baterkou malé kapacity, která pro dobijení nebude představovat velkou zátěž, napětí poroste a baterku za chvilku vyvaříš.. já bych tam aspoň tu nejjednodušší ztrátovou regulaci při přepětí dal..
Datum: 17. května 2014 15:03
|



|