Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 zdarec dneska jsem dělal odtrh na jawě 21 a dal jsem ho 0,45mm a zda se mě když nakopávám tak jde strašně mala jiskra nakolik to mam nastavit dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 13:25
Jméno: Misik29
IP: uživatel9151
 tak jeětě zkus vzít inijekční stříkačnu a odpoj palivo aby neteklo do karbece a vstříkavej palivo ručně třeba o bude problém uplně něčehzo jinýho
Datum: 09. dubna 2010 13:25
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Elektriku mam sice od minuliho roka na podzim jem ju dělal když nakopavam to chytne jenom tak na 2 sekundy a pak to zhasne.
Datum: 09. dubna 2010 13:19
Jméno: Misik29
IP: uživatel9151
 Jetsli máš i novou komplet elektriku tak to potom musí bejt jenom ten odtrh
Datum: 09. dubna 2010 13:15
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 j ja sem dělal renovaci a mam tam new zapalovaní a světla sviťy
Datum: 09. dubna 2010 13:13
Jméno: Misik29
IP: uživatel9151
 Jo mel by stacit pak dej vedet.
Datum: 09. dubna 2010 13:10
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 neštačí obal od matonky
Datum: 09. dubna 2010 13:08
Jméno: Misik29
IP: uživatel9151
 Vem si papirek od cigaret a udelej to na jeho sirku a kdyz to nebude hazet jiskru tak ho jendou preloz a bude to ok(aspon me to tak fungovalo)
Datum: 09. dubna 2010 13:06
Jméno: Honza
IP: uživatel4417
 Cau, mam barvu svicky Brisk n15 cihlovou co jsem ho asi kilak bral na plnej plyn po rovine- je dobre ta barva???? - mam to dobre sestelovany??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 11:00
 jj,ta barva je OK
Datum: 09. dubna 2010 11:00
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel600
 Cusik... dneska jsme sundal valec... a prstem jsem prejizdel kanalky... a zjistil jsme ze na karterech.... jak vystupujou kanalky.. směrem k valci... tak na konci toho kanalku se zaseknu nehtem... je tam proste udelanej.. takovej jako by limeček...asi pres pulku toho kanalku.. tak to mam zbrousit? aby se tam nebrzdila smes? dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 18:52
Jméno: standa
IP: uživatel9143
 slícovat kanály je moc dobrá věc......nejlepsi je jak sem psal......vzdycky zarovnat jeden karter proti valci a pak ten druhej....bohuzel ja to teda umim jen pri rozpulenym motoru
Datum: 09. dubna 2010 18:52
Jméno: slezan
IP: uživatel7889
 Zdra, chci se zeptat jestli vadí když jsem po výbrusu první 3 kilomety celkem dost vytáčel do otáček? ted uz jeszdím sním normálně ale ty první 3 jsem to celkem posral...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 14:15
Jméno: Misik29
IP: uživatel9151
 Ty 3 kilometry to přežije dávej ale víc oleje do benzínu než se to zajede
Datum: 09. dubna 2010 14:15
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel600
 Steve ® : Hoď mi se pls tvoje icq..rád bych stebou porešil ten vyfuk... dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 7:35
Jméno: marin
IP: uživatel1411
 potrebuju poradit s jawa 250/590.mam tam zapalovani a nedobiji to. rele je tam nove elektronicke, drive to dobijelo ale ted kontrolka pohasina jen ve vysokych otackach
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 0:41
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Samozřejmě, že problém může být kdekoliv, ale jestli tam jsou standartní spotřebiče a předtím to fungovalo, tak tam něco odešlo. Ani elektronické relé není žádný zázrak, může špatně regulovat, dává to potom málo nebo i hodně, a nejhorší na tom je, že s tím nic neuděláš, musíš ho vyměnit. I na autech řeším tyto problémy každou chvíli. Samozřejmě, že je nutné také zkontrolovat uhlíky a veškeré kontakty. Řekl bych, ale že nejspíš bude problém v samotném dynamu, dynamo prostě v nižších otáčkách nedává napětí na to aby se sepnulo relé, s tímto problémem jsem se u Jaw mnohokrát setkal. Mám v dílně na zkoušení rotory i statory, samozřejmě i relátka, takže závada se rychle odhalí. Samozřejmě, že se to dá potom i proměřit, případně i něco opravit, ale to už vyžaduje určité vybavení a zkušenosti. Jeli dynamo i relé v pořádku, kontrolka musí zhasnou už při mírně zvýšených otáčkách i při všech zapnutých spotřebičích Že už někdy nezbývá dost energie pro aku a musí se občas dobít nabíječkou je už druhá věc.
Datum: 10. dubna 2010 0:41
 pro L. - dostatecny vykon...no to je zporny...spis to je dycky v dobijeni...nerikam ze tech par watu je nejaky extra luxus ale jezdilo to dycky i s tim a to i po zavedeni (pomerne nesmyslne) vyhlasky o sviceni i ve dne...pokud chces vic stavy tak 75W z jawy 592 (ale pokud vim tak 590 sportky mely i tech 75W, dokonce byli i s bliknama, prave proto zvetseny vykon zapalovani) a nebo pak elektrarnu od Vape...to je nejlepsi (110W a vys k zahozeni neni, bezkontakt a dalsi vyhody...) ale taky nejdrazsi moznost...
Datum: 09. dubna 2010 21:29
 to je ougej ze mas elektronicky...jinaci moznost - na uhliky ses koukal? popr. menils?
Datum: 09. dubna 2010 21:26
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Problém může být i v dynamu, nemusí mít dostatečný výkon.
Datum: 09. dubna 2010 0:01
Jméno: marin
IP: uživatel1411
 regulator je tam elektronicky
Datum: 08. dubna 2010 22:14
 dela to regulator (mechanicky se opotrebovava), bud se da postelovat (jen zkusenejsi a seznali s ladenim toho regulatoru), nebo koupit novej (pomerne blbost) nebo si sehnat elektronicky (sic je to trochu drazsi ale v zivote pak uz na to nesahnes, coz se o mechanickem rict neda)
Datum: 08. dubna 2010 22:05
 Zdar, k čemu přesně je na 175 kývačce to bakelitové těsnění mezi karburátorem a motorem. A jak by to jelo bez něj? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 20:48
 slouží to jako tepelný izolant, aby se nezahříval karbec, protože by se zahříval i nasávaný vzduch a jak je známo tak jak sem vzduch zahřeje tak zvětší svůj oběm, tudíš by se do válce nasávalo málo vzduchu.
Datum: 08. dubna 2010 20:48
Jméno: Tomáš Svoboda
IP: uživatel9132
 čau ještě k té čz 175/487 předstih jsem sešteloval ale nechytá. Když jsem krátce zatroubil před nastartováním- najednou zabrblala (cca 1-2 sekundy) a po dalším zkoušení nechytla. Tak jsem ji napnul na nabíječku a nechal 19 hodin nabíjet. Odpoledne jsem ji zkoušel nastarovat to už chylta začala kouřit (cca 5 sekund) a už ani ho...no. Co je s ní? Žeby koupit novou baterii? Jinak teče z karburátoru a výfuku benzín jakoby uchlastaná.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 21:06
Datum: 08. dubna 2010 21:06
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 chtelo by to tu baterku zmerit jestli je nabyta a na kolik, asi uz bude spatna jestli to ani potom chcipnuti nestartovalo tak je spatna baterie
Datum: 08. dubna 2010 20:47
 Draci zdar,mám problém,koupil sem,si tu ten novej 6V bzučák,po menšich úpravách sem ho s úspěchem napasoval na 21,funguje dobře,ale ve střednich otáčkách přestane troubit.Prostě bzuči jenom v nizkejch nevite čim by to mohlo byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 21:33
 sežen si ten nejtlustši drat a zapoj to prez nej on dostane mensi stavu a bude zvonit jak pri nizkech!
Datum: 08. dubna 2010 21:33
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 tak to je naprd este ze jsem si ho nekoupil, nema to zadnej usmernovac, stary parezi ho meli v masce selenovy usmernovac tam to fungovalo jenze jsem ho dal na pionyra ten bzucak a delami to co tobe takze to bude tim. Novejsi bzucaky ho meli vevnitr, sesa ma bohuzel asi bez.
Datum: 08. dubna 2010 20:41
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoší jak se nabuzuje rotor? Jde to i doma?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 20:23
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Musíš si uvědomovat že je to ironie..stejně ti tu maji všichni an eště dlouho budou mít za čuráčka
Datum: 09. dubna 2010 20:23
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
Datum: 09. dubna 2010 18:14
 já už k jeho otázkám račí nebudu odpovídat  ještě by se ptal co to znamená motor
Datum: 09. dubna 2010 16:08
 mustangista, celebrita FK. Na každý dotaz 50 odpovědí  . Ale některé odpovědi mustangisty mi připadají i provokativní o se stane když to hodí do rozpálených kamen, podle mě zcela zbytečná otázka i když ostatní ho taky provokují.
Datum: 09. dubna 2010 15:21
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Doma to dozajista jde, ale náklady na výrobu budícího stroje budou tak veliké že dát něco málo přes stovku panu Urbánkovi z Velimi vyjde výrazně levněji. A popravdě mi to přijde velmi lidová cena. http://btelectronic.sweb.cz/ctyrpol/vizitka.jpg
Datum: 09. dubna 2010 7:18
 nejsi obyčejný běloch
Datum: 08. dubna 2010 22:40
 Sem sem vzal bratrance aby mi k tomu neco rekl
Datum: 08. dubna 2010 22:18
 a želvičky
Datum: 08. dubna 2010 22:17
 Kolečka
Datum: 08. dubna 2010 22:17
 no ty magnety jsou ty čtverečky v tom hliníku.
Datum: 08. dubna 2010 22:08
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 cezetaku ty me znas? boocher:jako ty magnety jsou v tom hliníku?
Datum: 08. dubna 2010 22:02
 Když ho hodíš do rozpálených kamen tak ti vystřelí komínem a rozbije sousedom střechu. Soused vyletí a takovou ti jednu nabudí že se probudíš až v africe v nějaké budce  Jinak krom toho že zčerná se s ním nic jinýho nestane,možná tak ješta ztratí nějaký magnetismus-takže žádný pozitivní učinek to neudela
Datum: 08. dubna 2010 21:58
 zeptej se mého 3letého syna ten ví že to pálí
Datum: 08. dubna 2010 21:57
 sebastin: no co se asi stane... ten hliník se rozteče a magnety zůstanou....přemýšlej, ne?
Datum: 08. dubna 2010 21:57
Jméno: zemla
IP: uživatel9148
 tady ta dělaj MoTo-R, Antonín Růžička\r\nProdej, servis a náhradní díly Jawa\r\n\r\nV korytech 20\r\n100 85, Praha 10\r\n\r\nTEL.: 274 814 926\r\nGSM: 603 974 241\r\n\r\nE-mail: info@moto-ruzicka.cz\r\n\r\n(C)2008-2010 MoTo-R, Antonín Růžička
Datum: 08. dubna 2010 21:53
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 co se stane když to magneto hodim do rozpalenych kamen?
Datum: 08. dubna 2010 21:49
 musíš ten magnet ukecat a slíbit mu tyristor,pak se možná nabudí
Datum: 08. dubna 2010 21:45
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
Datum: 08. dubna 2010 21:45
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 kemos: cos to poslal jakesi chlapy??? co to ma znamenat???
Datum: 08. dubna 2010 21:43
Datum: 08. dubna 2010 21:37
 nestraš..sem sral odpoledne
Datum: 08. dubna 2010 21:35
 Neser!
Datum: 08. dubna 2010 21:30
 denzi: opakovaný vtip neni vtipem
Datum: 08. dubna 2010 21:21
 Sakra...
Datum: 08. dubna 2010 21:17
 A otevri si nadrz to pujde do valce uz zapalena smes a to bude husty!!!
Datum: 08. dubna 2010 21:17
 Denzileck: Což o to,mikrovlnka v jeskyni se dá nějak zajistit. Ale mustangista bude jistě mít jeskyň v mikrovlnce. Vedle té mikrovlnky má budík pro případ že by mu usnulo magneto. Zapne budík,magneto se vzbudí a jede se dál...
Datum: 08. dubna 2010 21:11
 A otevri si nadrz to pujde do valce uz zapalena smes a to bude husty!!!
Datum: 08. dubna 2010 21:10
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 No dva křemeny a už ani rotor nebudeš muset nabuzovat aby to dávalo jiskry  pěkně křesej za jízdy a je to
Datum: 08. dubna 2010 21:06
 Jdi si radsi hrat s kamenim
Datum: 08. dubna 2010 21:03
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 doufej ze ses pojistenej proti pozaru!!  az to nastartujes, a pozor at nezakricis malo nebo to vybijes
Datum: 08. dubna 2010 21:01
 mustangisto ty jsi uplný ferda mravenec  práce všeho druhu
Datum: 08. dubna 2010 21:00
Jméno: standa
IP: uživatel9143
 mustangisto fascinujes mi! Nez aby si poradne seridil karbec a zapalovani tak budes resit kde ti nabudi magneto aby to davalo vetsi jiskru a ty si nemusel serizovat kladivka....
Datum: 08. dubna 2010 20:58
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
Datum: 08. dubna 2010 20:58
Jméno: standa
IP: uživatel9143
 jo vemes magneto do ruky a hodíš ho na pul hodiny do rozpalenych kamen!!
Datum: 08. dubna 2010 20:56
 V jeskyni ma mikrovlnku
Datum: 08. dubna 2010 20:55
Datum: 08. dubna 2010 20:54
 Nebo ho dej do mikrovlnky a zapni na 10 minut... Tam jsou ty mikrovlny,které to nabijí a při tom nabíjení můžeš sledovat uvnitř mikrovlnky barevný efekt...  Na nabíjení rotou typuju že na fichtla,se vykašli. Jsou jich plné vrakoviště a inzeráty atd... a určitě narazíš na nějaký dobrý který tě vyjde ještě levněji než kdybys ho nabil...
Datum: 08. dubna 2010 20:51
 No vidis a mohl by sis doma aj ohen udelat
Datum: 08. dubna 2010 20:49
 Treba by se ti premagnetizovalo a pak by ti litali ze svicek blesky
Datum: 08. dubna 2010 20:49
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 No to bys mohl no  Ale nevím zda by to vydržely okna u tebe v jeskyňce
Datum: 08. dubna 2010 20:48
 No ja mam napad...sedni si ke stolu poloz na nej magneto a zacni rvat tak jak u toho pocitace...
Datum: 08. dubna 2010 20:46
 No jestli doma udelas elektromagneticky vlny bo co ja vim jak se to dela tak se to nabije...
Datum: 08. dubna 2010 20:46
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Hele kolik ti je že neznáš půlku slov který ti kdo napíše?to coislovo tak otázka coto je atd..
Datum: 08. dubna 2010 20:44
 Dostává pryč
Datum: 08. dubna 2010 20:36
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 jak jako vypuzuje???
Datum: 08. dubna 2010 20:31
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 To nevim jak se nabuzuje,ale celkem by mi zajímalo jak se vypuzuje mustangista z Fk
Datum: 08. dubna 2010 20:29
Jméno: Radek
IP: uživatel7934
 cus draci kdyz budu davat novy krouzky tak je lepsi kdyz bych dal i novej pist nn???a pomuze mi to kdyz to vymenim ty krouzky protoze kdyz sem tam jel na plno na 3 tak to jako rachtalo jako krouzky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 21:14
Jméno: Radek
IP: uživatel7934
 ne ze ja mam doma pist kterej je na 0 vybrus a vsude uz mam 0vybrus a kdybych delal novej vybrus tak bych musel koupit pist na 1 vybrus takze bych ho tam dal kdyz mi je pomalu k hovnu
Datum: 08. dubna 2010 21:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli jsou na pístu dobrý zámky a drží v něm čep (ně jako mě  ) tak je zbytečné kupovat nový...a kroužky ti pomůžou dost
Datum: 08. dubna 2010 20:58
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 pist je zbytecnej. Jestli ti pomuzou novy krouzky myslim ze to bude navybrus
Datum: 08. dubna 2010 20:27
 caw pls kolik mililitru ma bejt spravne v plovakovce u JIKOVA 2928CE ? , popripade jak tam zmerit hladinu ? protoze predcozi majitel rikal, ze se musi dlouho cekat, nez se muze vypnout sytic (fakt to trvalo i hodinu jizdy, nez se moh sytic vypnout a pritom motor bezel dobre, tak sem zvednul hladinu, ale ted ma spotrebu jako kamaradovo BMW myslim tim auto , takze hladina bude pravdepodobne hodne vysoka (moc bohata smes).
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 15:01
 Hlmut: dik moc tohle sem potreboval
Datum: 09. dubna 2010 15:01
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
Datum: 08. dubna 2010 21:18
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 http://jawamania.info/Files/tech/225442/POSTUP%20SE%C5%98%C3%8DZEN%C3%8D%20HLADINY%20PALIVA%20U%20KARBUR%C3%81TORU.pdf
Datum: 08. dubna 2010 21:17
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 http://jawamania.info/Files/tech/225442/POSTUP%20SE%C5%98%C3%8DZEN%C3%8D%20HLADINY%20PALIVA%20U%20KARBUR%C3%81TORU.pdf To ti snad bude stacit.
Datum: 08. dubna 2010 21:17
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 sri tak to ne
Datum: 08. dubna 2010 21:06
 nepletes si to s fihtlem ? protoze u tohodle je plovak na telese karburatoru a plovakova komora je prisroubovana zespoda karburatoru, takze timhle zpusobem to nepujde tenhle kerburator se pouzival na JAWY 350/ 638. 639 a 640
Datum: 08. dubna 2010 20:32
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 kdyz zmacknes plovak ke dnu tak ma byt hladina zaroven stim vrskem plovaku
Datum: 08. dubna 2010 20:29
 BTW karburator sem nastavoval podle prirucky (nemyslim hladinu)
Datum: 08. dubna 2010 20:19
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 20:37
 Nebo to dela stalej vyboj...
Datum: 08. dubna 2010 20:37
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 pojede ti to jenom na pul plynu ani to ne
Datum: 08. dubna 2010 20:30
 iskria kladívka..
Datum: 08. dubna 2010 20:23
 a pri jizde ?
Datum: 08. dubna 2010 20:20
 hází nepravidelnou jiskru..
Datum: 08. dubna 2010 20:20
Jméno: honza
IP: uživatel6291
 Caw kluci chci se zeptat jestli jde z motorovky bezkontaktní zapalování na fichtla 23?Díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 20:25
Jméno: standa
IP: uživatel9143
 spíš takle. Nejde tam,ale kdyz sezenes pravotočivý upravis ho aby pasovalo na kliku a udelas si nosnik snimaci civky tak to jde.....dokonce ho takle jezdí na zavodech. ANO nemá to svetelnej zdroj....!
Datum: 08. dubna 2010 20:25
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 jo jde ale budes to muset poupravit
Datum: 08. dubna 2010 20:14
 zdarec draci projdu STK se starou značkou a tím orig Tp? takový ten sešitek nebo musím vyřídít nový tp? i se SPz?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 15:27
 proč bys neprošel. Já jsem prošel bezproblemu a poté jsem si moto přepsal.
Datum: 09. dubna 2010 15:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nemusíš
Datum: 08. dubna 2010 21:01
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Cus draci... sehnal jsem motor... vyndal pist... ten je krasne cistej.. ale krouzky jsou jak papir.. a je to 6 vybrus... staci kdyz tam dam jiny krouzky treba z 3 vybrusu... nevadí to nečemu? Nejsou krouzky na 3 vybrus menší než na 6 ? dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 16:12
 jasně dej je tam,ale nwm jak je chceš na píst vůbec nasadit
Datum: 09. dubna 2010 16:12
Datum: 09. dubna 2010 15:30
 jsi blbý nebo se jen děláš? jak můžeš dávat kroužky s průměrem 38.75 na píst s průměrem 39.50......tvl přemýšlej....
Datum: 08. dubna 2010 20:14
Jméno: davis
IP: uživatel455
 čau, nevíte kde sehnat píst na 175/356 s průměrem na čep 15mm? Píst je vzhledově stejný jako u jawy 250, jen je menší. Tady na krámku jsem jen viděl píst na 175/450 tj. průměr na čep 18 a píst nemá na bocich vyřezané otvory jak u 356. Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 15:03
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to je pravda, neuvědomil jsem si, že je to dvouvejfuk.... ani nevim jak má ten pist orientovaný zámky... každopádně origo pist na 356 se ti bude dost blbě schánět...
Datum: 09. dubna 2010 15:03
Jméno: davis
IP: uživatel455
 nj ale 450 nebo i novější typy 477 mají jen jeden výfuk a 356 má 2 výfuky takže by to ve válci drhlo o jeden kanálek, někdy se kroužek žačistí, ale někdy se může zlomit a zadřít motor.
Datum: 08. dubna 2010 21:38
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 daval jsem do 175/450 kliku z 356(15mm čep) a bylo mi řečeno, že s 15 se už standartně nedělá, takže jsem koupil 16 a přesoustružil výstružníkem...
Datum: 08. dubna 2010 20:02
 Zdarec draci.. chtěl bych se zeptat.. hodněkrád sem slyšel ,že jde napsat normálně třeba jawa 23 na papíry jawa 21..  ¨já mám totis mustafla a tam sem dal motor a stitek z 21..  a mám k tomu papíry.. myslíte ,že projdu STK??  díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 20:39
 díky Steve..
Datum: 08. dubna 2010 20:39
 asi takhlec - v originalni knizecce (technicak k fiku) jsou vypsane typy 20, 21 a 23, nekdo ten typ zakrouzkuje, vicemene vsak je jen vypis, cili da se provozovat na vsech typech (a to se hodi tem, co maj vice stroji a jezdi jen na 1 papirech a 1 stitku a SPZ - vzajemne to jen prohazujou aby byl pravne nenapadnutelny), takze da se to...horsi je, pokud na STK je zkusenejsi mechanik se znalosti fiku a ten vi, ze mustafy jsou 23 takze nema na nem delat stitek z 21, tady je problem ale vicemene kdyz to znaj tak na tom taky litali a zavrou oci...s technickejma mam dobry zkusenosti v par krajich, vicemene skoro nic neresili, "je to jen pionyr"...posledne po me ani nechtel abych masinu shodil z vyziku, jen obhlidl a dal nalepku...takze ano, jde to...stejnak secko zalezi na lidehc a dohode  nezbyva nez poprat - at jezdi...
Datum: 08. dubna 2010 20:26
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 ten techničák ti udělaj na dopraváku myslim k SPZ, ale nejsem si jistý
Datum: 08. dubna 2010 20:02
 Oukej budu doufat.. a taky sem se chtěl zeptat já k tomu mám jen normálně tu knižečku žádnej zatavenej techničkák.. stačí to??
Datum: 08. dubna 2010 19:59
 Tam je jedno jestli 20,21,23. Já mám taky mustanga, typ v papírech je 20, technickou jsem v létě udělal bez problémů...
Datum: 08. dubna 2010 19:52
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 23:00
 ty věči bude je tam sice tryska 57 ale stam karbcem to fakt jede
jako das
Datum: 09. dubna 2010 23:00
 12, jako vsechny karby na 210 a vys...
Datum: 08. dubna 2010 20:20
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Měl bych dotaz, našel jsem ve stodole jawu 20, je docela zachovalá, takže bych ji rád zprovoznil a jezdil s ní, jenže nemá SPZ a po TP už asi ani nemá cenu pátrat...ví někdo co v takovém případě dělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 20:12
 n3rv: kazdej to nedela jak ty  jen for...mabod to rekl dobre takze to jen zvopaknu - sezenes papiry + novej stitek, razniky, na stitek vyrazis cisla v TP, sjedes na evidencku (mozna bude treba nechat si vyskrtnout cisla motoru v TP aby se ti shodovaly bo jinak se to resi motor jako ND a cislo motoru se uz nepocita, jak kde, nutno preptat se), oni potvrdi, pak prihlasis pojisteni, zajdes na urad, vyddaj znacku, sjedes na technickou, tam daj nalepku (v pripade ze to neni zadna vrana ci ala kros uprava a bude to aspon nejak vyhovovat predpisum silnicniho provozu) a muzes litat...zeptej se na obecnim urade (s rozsirenou pusobnosti) at poradi, jinak na tom vicemene nic neni, todlec je nejsnazsi zbusob jak znova ozivit pio na silnici...
Datum: 08. dubna 2010 20:12
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Kup od někoho papíry+štítek+SPZ a nech to na sebe přepsat..plácni to na motorku a jeto..ale vyčkej..někdo poradí líp  teda spíš jak správně to udělat
Datum: 08. dubna 2010 19:25
 nic
Datum: 08. dubna 2010 19:21
|



|