Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravim seso.  je to asi mesíc co jsem si obědnával píst na fika.... a po ujeti.. cca 15 km.. se mi rozlitnul.. a nadelal mi pěknou paseku... rozlítlo se to v míste jak je čep  a to mám 14 dní do cupu... celou motorku mesíc lestim.. dávám do cajku... a kdyz uz jdu na štelování motoru.. tak se mi stane tohle...  Myslíš že by to mohla bejt chyba na pistu? Že tam mohla bejt někde prasklinka.. tak proto to prasklo? Chjooo
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 0:25
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Těžko říct, co bylo příčinou, ale vada materiálu není vyloučena. Na případnou reklamaci by ale byl nutný znalecký posudek, a navíc by píst musel být namontován v odborném servise, jinak ti žádný prodejce reklamaci neuzná.
Datum: 24. dubna 2010 0:25
Jméno: Monter
IP: uživatel1250
 A dal jsi nový čep?stává se že když jde čep volně do pístu,tak vůle se začne zvětšovat a píst v tom místě praskne což by vysvětlovalo to cos tady popsal.
Datum: 23. dubna 2010 23:11
 DRAKU tak to je neco spatneho u tebe,, tohle slysim poprve ze by se rotrhl pist po 15Km,,to nedokaze ani smetak,,je mi lito tveho motru ale tohle na me nehazej
Datum: 23. dubna 2010 17:00
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 zdarec, hele ja mam čz 180/487 a když jsem zdělal víko zapalování tak tam byla vylomená jak kdyby ta kritka od primárního kolečka k zapalování a když projedu bahned nebo kaluží tak se mi k zapalování dostane voda nevíte jak by jsem to mohl slepit ??díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 19:25
 Jak máš tu díru tak tam našroubuj nebo přinýtuj nějaký pásek nejlíp hliníkového plechu...ale můžeš tam dat jakýkoliv plech... Taky to tak mám na čezetě
Datum: 23. dubna 2010 19:25
 zdr, predevcirem jsem tady pal ze mi na babette 207 nejde benzin az do valce- tak jsem to rozdelal, profouk , slozil - a pustil benzin - a najednou z karbce- tam jak je pristup pro volnobeznej vzduch- mi zaca l chcat mrte benzin- tak jsem benzin vypnul- po chvili zapnul a uz to nechcalo(asi se to pak uzavrelo- no ale tak mi zacla chytat- hned se tam banzin dostal do toho valce- ale nejde mi ted ta baba sestelovat-nastartuju - necham probehnout(zahrat)- a kdyz pridam plyn- tak se mi otevre ta privera vzduchu na polovinu- a na tu to jede jak blazen- ale jakmile pridam plyn podruhy- a privera se otevre uplne- zacne se to dusit- (ten sroubek na smes je uplne zasroubovanej)- a tak proste nvm co s tim - ja to neladil doma(asi pul kilaku od domu)- tak jsem dal sroubek na volnobeh uplne zasroubovat- na zavreny sani nastartoval- skocil na to- pridal jsem jednou plyn aby se to otevrelo jen do poloviny- a jel jsem na volnobezny otacky dom (bez plynu- ale stejne leteela jak svina  )- no a kdyz jsem prijel dom - tak jsem za jizdy pridal plyn podruhy a hned to zdechlo- a ja zastavil) -ALE OTAZKA ZNI- NEMEL JSEM TAM TEN PLASTOVEJ KRYT KE KARBCI NA SANI VZDUCHU PRES FILTR- JE NUTNY ABY TO TAM BYLO KDYZ SE BABETA LADI(TREBA JAKOZE PROTO ZE TAM SEL KVULI TOMU VIC VZDUCHU)- JINAK JAK BY JSTE TU BABETTU LADILI???
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 14:41
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ten šroubek bohatosti (ten v pravo) musí být od maximálního utažení povolenej o 1-1,5 otáčky!!!! Kryt jak už to 100x zaznělo má funkci!
Datum: 23. dubna 2010 14:41
Jméno: KAREL
IP: uživatel9178
 Čau ten plast tam musí bejt furt jinak nejede
Datum: 23. dubna 2010 13:41
 Ondragam:- jasný - moc díkes za rady- tak ja se to pokusim sestelovat - hned jak to tam dam lubik2:- jde mi tech 35 km/h - ale mam vymeneny pistni krouzky - tak ji nijak nehonim a netrapim - takze vetsinou jedu max tech 30(tak odhad podle tachaku pionyra) - ale jinak tech 40 ty babety litali
Datum: 23. dubna 2010 13:34
 A ty konstruktéři(i když to tak někdy vypadá) nebyli debilové. Samozřejmě má ten kryt díru na otáčení těmi štelovacími šrouby. Bez toho krytu máš chudou směs, tak bacha na zadření.. Na půl zavřený to jede dobře, protože to má +- dobrou směs.
Datum: 23. dubna 2010 13:27
 Rám babety funguje jako tlumič a čistič(je tam i ta čistící vlna, když povlolíš šroubky tý stříbrný krabice pod nádrží). Ta ať je čistá.
Datum: 23. dubna 2010 13:17
 Ten plastovej kryt je tam naprosto nutnej, ta hadice napojená na rám taky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mě to bez něj ani nenastartovalo. A šroubek povolit tak o půl otáčky.
Datum: 23. dubna 2010 13:15
 cus neporadim ti ale jen tak me zajima kolik ti ta babeta jede? potrebuju nutne vedet aspon plus minus dik
Datum: 23. dubna 2010 12:44
 cus hosi dostal sem nabidku na pareza 550 s rozebranim motoren za 3000kč je to moc nebo ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 15:52
Datum: 23. dubna 2010 15:52
 tohle jsem prodal za 2 600...takže to ber!!!
Datum: 23. dubna 2010 15:52
Jméno: kok
IP: uživatel6858
 koupil jsem 550 za 1500 v mrtě zachovalym origo stavu.podle mě 3000 za takovýhleho veteránka je uplná krása se podívej na inzerce za kolik se pálkujou
Datum: 23. dubna 2010 13:22
 Za ty prachy seženeš i pojízdnýho popř rozladění nebo špatný karbec, ale za 3 000 sem viděl pojízdného.
Datum: 23. dubna 2010 12:15
 Tak to nekupuj, kámoš koupil pařeza za 1000 skoro pojízdnýho( chyběl věnec rozety), takže určitě seženeš levnějš
Datum: 23. dubna 2010 11:39
 cus tak je to asi akorat, a kdybys o nej nemel zajem tak mi dej vedet
Datum: 23. dubna 2010 11:18
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 BER TO HNED NEŽ TI HONEKDO VYFOUKNE
Datum: 23. dubna 2010 11:08
Jméno: Ondřej
IP: uživatel8879
 čus, hele jakej rozdíl mezi odrušenou a neodrušenou fajfkou? Co to znamená když se svíčka uleje? A která svíčka od NGK je teplá a která studená? v těhlech věcech se nějak nevyznam...díky za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 16:44
 s odrušenou fajfkou to dává malinko menší jiskru než s neodrušenou....a ty svíčky su taky pletu
Datum: 23. dubna 2010 16:44
 sakra,sem si asi zmacknul touchpad tak mi to chvili prestalo psat..takze opravuju-*kdyz projedes OKOLO sousedu.....a kdyz se svicka uleje-stane se to tak... omluvte moje chyby,mam ovazanou pravou pazouru tak se mi hur pise
Datum: 23. dubna 2010 12:10
 odrusena fajfka by nemela rusit signal treba v televizi,kdyz projedes okoro baraku sousedu..kdyz se svicka-stanse se to tak ze ti to nechytne a ve valci je moc benzinu a svicka bude uplne mokra-vyndas ji,vycistis,treba nahrejes nad zapalovacem-vypali se vsechen zbytek benzinu ze svicky-a jedes dal...a s tema svickama ti neporadim,to se mi taky plete tak abych ti neporadil spatne
Datum: 23. dubna 2010 12:09
 Čusec lidi prosimvas přes zimu jsem dával komplet nový píst s čepemna jawu 21. Zkoušel jsem nakopnout a nic.....jiskru taktéý nehází..  .... problém je ten že se kní nedostává ani směs.... protože byla uplně suchá a čistá.... má obavy že přes zimu navlhla cívka myslíte že by to mohlo být tím????? Děkuji za odpovědi protože už si opravdu nevím rady  s pozdravem MUSA
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 14:48
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Problém navlhlé cívky jsem ještě neslyšel...... Nevím. Spíše bych tipoval, že ti to někde probíjí, nejspíše u kladívek. S tou směsí- vyčisti karbec, koukni na kohoutek.
Datum: 23. dubna 2010 14:48
Jméno: díesell
IP: uživatel9238
 cus.lidi prosím Vás jak mám vyčistit kohout nádrže jawa - mustang?mám to vyvařit v octě stejně jako karburátor?a ještě prosím Vás jak mám vyčistit nádrž?dělal jsem to podle Vás s tou kyselinou citronovou a octem a vodou v poměru 1:1:1 . jen to trochu zašumělo a nic víc.má to dělat nějakou reakci?nechal jsem to v nádrži přes noc a ted to jdu vylét.a mám od toho čekat nějakou reakci? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 7:23
 Zdravím. Prosimvás neni tu někde mezi váma pán,kterému jsem tak před rokem prodal oranžovýho pionýra jawa 20 s motorem 05? Přijel si pro něj Do Vracova až z Varnsdorfu... Prej ho tak zrenovuje že ho nepoznám tak bych chtěl moc vidět jak vypadá. Ozvěte se prosím díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 13:50
Datum: 24. dubna 2010 13:50
Jméno: jj
IP: uživatel5223
 jo někdo odsud z Varnsdorfu ma fichtla moc peknyho 20 z 05motorem oramzovi a naboku ma 2 velke skrabance
Datum: 23. dubna 2010 21:15
 tak draci, právě jsem si vybalil zásilku, co jsem objednal z fichtlkrámku. Výfuk na S11 všetně objímek, nyply, špice, světýlko a spousta dalších prkotinek... Vše perfektní, jsem velice spokojen!Dík Seso.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 19:54
 stando mas muj obdiv,, prijd na chat je te vyznamenam,,,,sesa
Datum: 23. dubna 2010 19:54
Jméno: standa
IP: uživatel9257
 Prskal sem,....hodne sem prskal,ale nakonec sem to nejak vyresil,uz to vrčí....ale na válci sem strávil dobrou pulhodinku s pilníčkama abych tomu sacimu kanalu vratil puvodni tvar....vyfukovy by si taky nechal říct,ale na ten sem uz nemel silu a nebylo to tak hrozny. Specialne Pouchaz je odbornik na zmetkový díly. Zacnu u spatnyho kolecka do prevodovky na sekundár,kde byl jeden zub spatne vyfrezovanej a stravil sem na nem hodinu s jehlovym pilnikem aby se to aspon tocilo,ale odpor to ma furt...pak krátký misky na pruziny do spojky,klika co šmajdá,štefty který praskaj a nebo jim ulitavaj zavity,lamely na kterejch se muselo odbrousit skoro milimetr na vnitrku protoze za boha nesli na spojkovej kos,uzavreny futro do prevodovky který bylo mělký a samý takovýhle hovadiny....Pouchazovej motor uz nechci nikdy videt a doufam ze bude behat na veky,protoze tolik prace sem na zadnym nemel 
Datum: 23. dubna 2010 18:10
 tusil sem to ze standa prskal od ponku az za vrata garaze,,, to by me taky jeblo,, ale slysim taky poprve,, zakze otviram referendu za prodej valcu s polska jakosto jedinym vyrobcem co to dela na svete,,,, otazka zni,, mam prodavat valce s polska ci nikoliv,,,, hlasu lidu se plne podrim,,,,sesa
Datum: 23. dubna 2010 17:03
Jméno: standa
IP: uživatel9242
 vcera jsem mel v ruce polskej válec 0.vybrus a pár let starou polskou hlavu a vyrobce bych prastil necim pres palici!!! Hlava nejde na valec,kanaly ve valci sirsi a nizsi a kazdej jinak uhlej,blbe ofrezovana vlozka v sacim kanalu,blbe vyfrezovanej vyfukovy kanal,zebrovani valce kratsi o pul centimetru ,takze je mezi hlaou a valcem mezera jako krava,do toho sem utrh zavit na uplne novym šteftu a to sem to jen trochu utahoval!! Na starym šteftu muzes skakat a pruží,maximalne pukne dole u motoru,ale nikdy mu neupad závit!!.......je to uplne k smichu tyhle díly.....celkově sou k smíchu nový díly.... prodejce ani distributor za to nemuze,ale vyrobci sou dobytkové!!!
Datum: 23. dubna 2010 15:27
 kdo si na kvalitní zboží nepočká, ten si ho nezaslouží...
Datum: 23. dubna 2010 6:57
 no moc na to nejsem hrdej,,vyfuk byl doprodany a tak jsi musel cekat nez se dostane ze slovenska na sklad,,,,
Datum: 23. dubna 2010 0:37
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Zdarec přoč je u vačku jawa 21 ten váčka na jednom místě s placenej dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 17:35
Datum: 23. dubna 2010 17:35
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestli jsem to správně pochopil, tak vačka musí být v jednom místě placatá, jak jsi to nazval, protože jinak nefungoval přerušovač, tedy neotvíralo a nezavíralo by se kladívko.
Datum: 23. dubna 2010 6:47
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Zdarec proč je u vačku jawa 21 ten váčků na jednom místě s placené dík moc.
Datum: 23. dubna 2010 6:25
 jawa50: co takhle čtu tvoje příspěvky, tak ty jsi na tom s češtinou velice bídně co? napiš to prosimtě tak, aby to normální člověk přečetl a pochopil...
Datum: 22. dubna 2010 22:56
 cože??? Další vypatlanština
Datum: 22. dubna 2010 22:04
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 21:27
Jméno: sousedd
IP: uživatel9251
 Zdar, kde koupim klikovku s jehlickovym loziskem? Nikde ji nemaj.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 14:51
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Mrkni se (nechci nějak propagovat jiné stránky) na motokramek.cz Tam jsou na jehlách.
Datum: 23. dubna 2010 14:51
 tady už asi ne. Sesa nedávno psal něco o tom, že s tím končí a bude prodávat jen klikovky s bronzem, páč ty s jehlou už jsou k mání jenom polský a do toho rizika nechce jít nebo co...
Datum: 22. dubna 2010 22:44
 tady už asi ne. Sesa nedávno psal něco o tom, že s tím končí a bude prodávat jen klikovky s bronzem, páč ty s jehlou už jsou k mání jenom polský a do toho rizika nechce jít nebo co...
Datum: 22. dubna 2010 22:44
 cau.... hele nechal sem si udelat od p. Kasalickyho 6 vybrus a on my doporucil mi tam dat jednikrouskovej pist a pomocnyma okenkama na pistu.... tak nwm jak to pojede..... proc se vubec delaji pomocna okenka na pistu ??? di za odpovedi.... fichtlu zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 14:59
Jméno: standa
IP: uživatel9242
 Jestli mu tam pan Kasalický nevyfrezoval 2 okýnka nad vyfukem
Datum: 23. dubna 2010 14:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dej tam 2 kroužkový píst a nech ho tak jak je...6 výbrus je nedostatečná úprava na to,aby měl jeden kroužek vůbec nějaký smysl
Datum: 22. dubna 2010 21:46
 zdar typci má cenu si na 555 kupovat sportovni filtr misto sitiču? protože na něm mam strhlej zavit
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 18:03
 nj ale nevim jak
Datum: 23. dubna 2010 18:03
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Co to zkusit opravit?
Datum: 23. dubna 2010 14:52
Jméno: kulomet_210
IP: uživatel4242
 Zdar draci mám takový problém na babettě 210.....při přeřazení na dvojku to při asi 55 KM začne vynechávat..jako kdyby to neházelo jiskru...po ubrání plynu se to po chvilce vzpamatuje ale za chvilu to zase dělá to samý.Karbec je asi po 100 vyfoukaný ředstih je seřízený, tyristor nový tak se Vás chci zeptat jestli by to nemohlo být snímačem na statoru..Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 20:46
 lidi jeste jedna vec ono to neni origo bateta je tam hoodne upravenej valec věči vyfukove a saci koleno vyfuk hikonne a karbec s fichtla jezdi to tak 65 na jedničku to jede neco kolem 30 ale tedka to proste vynechava atd
Datum: 22. dubna 2010 20:46
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 pokud si jel 55 km tak už jsi tam měl dávno dvojku a větší rychlost ti to nepustilo jel si na plný plyn a už tě to nepustilo dal tak to cukalo jinak nevim
Datum: 22. dubna 2010 20:36
 čau mám problém s pinckem dělal sem novou eletriku mám všechvy 3 nové cívky jedna cívka zapojená na indučku druhá na přední světlo a třetí na zadní světlo pořád mi praskala zadní tak tam mám 12v v zadu ale pořád mi praská i ve předu co s tím???,díky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 21:04
 Potrebuješ tlmivku alebo usmerňovač
Datum: 22. dubna 2010 21:04
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 čus hoši nevíte jak si mám vyrobit nějaké dobré sání. Mám problém s tím origo sáním nejde mě nacpat do nádrže na mustangovi tam jak se to dává jsou ty boky nafouklé nevím proč tak se ptám jak vyrobit sání domácí
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 22:00
 nejjednodussi je puncocha..jenom ji pres to prevlikni a treba gumickou nebo dratkem to stahni..nic jednodussiho neexistuje
Datum: 23. dubna 2010 22:00
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 neznas jeste jednodussi sani? jak si ho vyrobit?
jenom abych ho nasadil primo na karbec
Datum: 23. dubna 2010 19:12
 Uplne presne tam zapadne vicko od Monte drinku
Datum: 23. dubna 2010 14:57
 a jestli to chces vyrobit..tak vem ten starej filtr z ty krabicky co se cpe pod nadrz..na jedny strane ho zacpi treba vickem od toho dzusu CAPPI,na druhou stranu pridelej jenom kratouckej kousek z ty puvodni hadice..a pridelej to tam a ten filtr stahni bernerem k ramu aby ti tam neplandal a neupad  a jestli se ti nechce ani tohle delat tak starou puncochu a navlikni ji tam...
Datum: 23. dubna 2010 12:20
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 =)=)=)=)=)
Datum: 22. dubna 2010 20:38
 Kup si sportovni a vetsi trysku-kdyz zaberes za plyn tak to ma zvuk jak 350
Datum: 22. dubna 2010 20:24
Jméno: Tomas
IP: uživatel7934
 draci co rikate na simsona je to dobrej stroj ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 20:09
 a naconalisti,pokud mate stroj v pořádku tak se to kazit nemuže a mam možnost posoudit pionžr a simson a prostě pincek na to nemá
Datum: 23. dubna 2010 20:09
 a naconalisti,pokud mate stroj v pořádku tak se to kazit nemuže a mam možnost posoudit pionžr a simson a prostě pincek na to nemá
Datum: 23. dubna 2010 20:09
 Když to vezmu obecně tak je simson lepší snad ve všem až na to že je o dost složitější a víc se sere ale mé veteránské jawařské srdce říká že je simson sračka a zgarb.
Datum: 23. dubna 2010 16:46
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ja ko slušný fichtl da simsona na rovině v pohodě ale do kopcu ne!
Datum: 23. dubna 2010 15:22
 Presne tak
Datum: 23. dubna 2010 14:59
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ač mám 2 fichtly musím říci, že Simák je lepší. Měl jsem tu možnost jet na výletě 10 km na fichtlovi a dalších 10 km na kámošově simsonu. Jednoznačně musím říci- motor má super tah jak v nízkých tak ve vysokých. Má to 4 kvalty- což je super. Dosti dobrý podvozek- ve předu vidle s útlumem, to samé vzadu+ jsou štelovatelné. Díky 4 kvaltům jsem z toho na rovince vymáčkl 80! A to nemá žádné úpravy. Jen obyč Simson enduro. Elektrika- bezkontakt, má to baterii. Krásně vyvážený stroj, krásně se ovládá. Prostě simson vs. fík 5:0 Ne že by byl fík špatný, ale simson je lepší!
Datum: 23. dubna 2010 14:59
Jméno: davis
IP: uživatel455
 fanatici do fechtla  simson: modernější, silnější, pohodlnější, lépe ovladatelný, tichý, že simson je nespolehlivý? kámoš na tom dělal takové kousky, které jsem si s fechtlem nemohl ani dovolit a simson pořád držel, simson je už někde jinde, nemůžete pionýra a simsona srovnávat ten věkový rozdíl je docela velký  , jinak jak se dívám na ty ceny raději bych šel do fechtla, jo a na simsonu se prej dost kazí elektrika, ale to je jen z doslechu.
Datum: 23. dubna 2010 14:39
 presne tak ja mam taky pionyra a kamoš simsona kterej se mu furt kazí a mě fichtl jezdí bez problemu a v pohodě mu to vždycky natřu pionyr je i levnejsi a vic vydrží
Datum: 22. dubna 2010 23:12
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 pioner je ceska srdcovka tak proc se poohlizet po nemcich  a dobrej pioner jede lip i kdyz ma 3 stupne
Datum: 22. dubna 2010 21:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 asi takhle..s každým slušným fíkem předjedeš simsona
Datum: 22. dubna 2010 21:50
 no modernejsi ale modernejsi nieje vzdy lepsi,lebo ked nieco je jednoduchá ako facka to vzdycky jede jako fichtl (okrem zapalovania to casto blbne)
Datum: 22. dubna 2010 21:44
 podle mě je simson srajda na entou,Jsem jednoznačně zastánce pionýrů,už díky tomu že bratr síma má,a vím co to dá za práci "aby mu to vubec nějak jelo"
Datum: 22. dubna 2010 21:27
 hlavní je že je to modernější konstrukce stroje jak motorově tak rám atd
Datum: 22. dubna 2010 20:40
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ale drahe dily na němca =)=)
Datum: 22. dubna 2010 20:39
 Je dobrej ale jsou lepsi...
Datum: 22. dubna 2010 20:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dobrá a spolehlivá padesátka za dobrý peníze s dobrou dostupností a cenou dílů...
Datum: 22. dubna 2010 20:00
 podle mě ne, já jsem zastáncem poctivejch pionýrů
Datum: 22. dubna 2010 19:55
 Zdar draci,prosím o pomoc,dneska při jízdě sem ztratil levé víko pod sedlem,kdyby jste ho někdo měl,nejlépe v oranžové barvě,napište.Je to na ČZ 175/487
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 19:06
 Zdar je nějaká svíčka která se neulije já mám furt ten stejný problém pincek mi lítá jak drak ale ulívají se mi dost často svíčky jakou by jste mi doporučili svíčku a chci se zeptat ještě na jednu věc víte jak je na pinckovy jak máte spoj karbec a sací koleno tak na karbecu je zespodu tokvej váleček s dirkou když to přechlastáte tak od tam kape benzin já když přidám plyn tak mě od tam vždycky vyfoukne trošku benzinu toková jak pára je to ok nebo je to závada hladinu mám ok jehlu ok
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 23:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele pro mě najet na fíku 1 000km je otázka jednoho měsice prázdnin..a jestli je někdo jarda a nemá to seřízený a jezdí jak pošuk tak je to možný...
Datum: 22. dubna 2010 23:39
 *píst*
Datum: 22. dubna 2010 22:08
 Ano propálený íst od této svíčky,jsem viděl na vlastní oči.
Datum: 22. dubna 2010 22:07
Jméno: trubka
IP: uživatel9252
 I pro péro,písmena i číslice na svíčce zná ,doufám každý,ale tady byla otázka jestli někdo viděl propálený píst od této svíčky na fichtlu.Přeci při špatně seřízeném motoru chudák fichtl ani nejede.Natož propálit píst.To musíš tajet tak 1000 km.Ale to pak jseš borec.
Datum: 22. dubna 2010 22:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Y zanemná vystrčenej jiskřič...a při špatně seřízeným motoru ( předstih,karbec) může propálit píst
Datum: 22. dubna 2010 21:52
Jméno: trubka
IP: uživatel9252
 dachle to jsi slyšel nebo i viděl a ještě na pionýru ?
Datum: 22. dubna 2010 21:40
 trubko : hele v tomhletom se ho musím zastat,tato svíčka umí propalovat písty,ale je to díky tomu,že je nastavená moc chudá směs,a málo oleje....
Datum: 22. dubna 2010 21:29
Jméno: trubka
IP: uživatel9252
 mustangisto jak může svíčka N15YC propálit píst ? Můžeš vysvětlit takovou blbost co tu radíš ?
Datum: 22. dubna 2010 21:25
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 na svicce zas tak nezalezi ja mam NGK B7HS a ta chaty dobre za studena tepli radsi roztlacim i kdyz to chytne hnedka na naslapnuti to nekdy zdechne a pak to de spatne roztlacit ale to je spis zalezitost fichtla a sestelovani. Tvuj problem bude vtom ze se ti uchlastava de ti tam moc benzinu nastav hladinu a popripade dej niz jehlu
Datum: 22. dubna 2010 19:36
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Svíčku dej N17C nebo N15YCn co tam máš teďka za svíčku? ale pozor ta N15YC může propálit píst
Datum: 22. dubna 2010 19:19
|



|