Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Zdravím,prosimvás myslíte že když mi nedoléhá štelovací šroub spojky ke spojkové tyčce,že je možné že tam nemám spojkovou kuličku?Nebo nevíte čím to může být?Protože mě vůbec nejde seštelovat spojka prostě ten šroubek nedoléhá k tyčce.Předem moooc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 20:51
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Se tam podívej a uvidíš...
Datum: 24. dubna 2010 20:51
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 co se stane, když vyměním karburátor za jinej typ?ovlivní to něco?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 19:26
Datum: 25. dubna 2010 19:26
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 kekz: Mam doma karbec Mikuni 34mm, co sem mel na svoji Pragovce, ma dvojnasobny difuzor, co fekal, takze kdyz ho tam dam, tak mi pionyr pojede uplne nejvic nejlip? Nevim proc ti blbci na zavodech jezdi nejaky 21 Bingy a nenarvou tam neco takovyho, asi tomu vubec nerozumi.
Datum: 25. dubna 2010 12:42
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 jé tak tomu nerozumím... ale poradím ti... čím větší difuzor (průměr karbecu) tím líp ti to pojede.... ale zase pojede to hůř, když vyměníš karbec s difuzorem 15 za karbec s průměrem 14.. chápeš ne??
Datum: 25. dubna 2010 9:54
 Mezi těmito karburátory je rozdíl jen v otryskování.
Datum: 24. dubna 2010 22:00
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 když místo jikov 2924SBD12b dám jikov 2924SBD11b
Datum: 24. dubna 2010 21:26
 i to í jakej karbec a na čem.... pokud dáš třeba karbec z fechtla na bebettu tak ti to pojede jak nikdy.... dyžtož napiš.. poradím jestli budu vědět...
Datum: 24. dubna 2010 21:08
Jméno: lollek
IP: uživatel6644
 cau draci nemáte někdo blatníky na mustanga na novějši typ?Kdyžtak napište emil sorry že je to inzerát
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 21:16
 jakub.kralik@seznam.cz jo a poslal bych ti je jedine kdyz mi posles penize predem,muzes mi verit,prodavam i na aukru,s dobirkou mam spatny zkusenosti,je drazsi a hodnekrat se mi balik vratil,poslal sem ho znova na stejnou adresu a az potom dosel...
Datum: 24. dubna 2010 21:16
Jméno: lollek
IP: uživatel6644
 tak mi napiš email a poosles foto ok?
Datum: 24. dubna 2010 20:50
 cus,ja mam,sou ale v horsim stavu,..orezly,sou pochromovany ale to uz se nespravi ani silichromem..taky sou trochu pobouchany..ale kdyz si s nima das praci,vyklepes,zakytujes,nabarvis tak budou pekny
Datum: 24. dubna 2010 20:48
 čus draci dneska sem spravil kámošovi babču 207... byla to brnkačka  .... dělal sem co mohl ale narazil na jeden problém.... pořád to profukuje pod hlavou.. hooodně sem to utáhl a dal tam tmel.. docela dost sem to zastavil ale pořád profukuje.. prosím poraďte, co udělat, aby to tou hlavou neprofukovalo vůbec .. docela to profukuje dost a kouří se odtama... ale jede to nádherně..  divný....
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 21:42
Jméno: Ondra
IP: uživatel1553
 nastartuj to, nech to chvilku bezat, at sa to zahreje. pak by si to mnelo este sednut a mnelo by to jit este dotahnut.
Datum: 24. dubna 2010 21:42
 Dyštak mě opravte
Datum: 24. dubna 2010 20:45
 U těch babet hodně profukuval dekompresor a ne hlava, ale to bys napsal, tak s tou hlavou bych poradil leda tak zabrousit nebo těsnění jestli je, čímž si ale zmenšíš nepatrně kompresy.
Datum: 24. dubna 2010 20:44
Jméno: ferda
IP: uživatel1089
 cau draci mam problem s moji jawa 21 kdyz jedu delsi dobu a je zahrata tak mi to pak vubec nejde do otacek a skoro to uz nechce semnou jet a kdyz vymenim svíčku tak už jede jako drak nevite cím to muže byt ze mi to znici svicku protoze ta svicka pak už vubec nefunguje a pak mam další problém se světlama malo mi to svítí čím docílím aby mi to vice svitilo ??? protoze v noci skoro nevidim na cestu jak to malo sviti  dekuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 18:11
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 hele to jsem mel stejny sešteluj predstih presne merkou vymen kondik a dej silnejsi zarovku a mozna to taky dela ten kabel od civky indukcni odstrihni kousek z kazde sztrany a namontuj i na fajfku znovu a jedes..
Datum: 24. dubna 2010 18:11
Jméno: david
IP: uživatel9268
 zdar,mám problém u mé jawy 21.Za studena je volnoběh v pořádku,za tepla je ale motor jakoby pořád v otáčkách, když nastavím volnoběh tak to chvilku je normální ale pak nanovo.Nevíte čím by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 21:38
 Máš dvě možnosti ....1Bud koupit nový .Nebo za 2 vzít starý připilovat ho jakoby ze spoda od filtru a trošku víc můžeš kámoš to taky tak udělal a pak to bylo dobrý .....musím si s tím vyhrát mno
Datum: 24. dubna 2010 21:38
Jméno: matoosh
IP: uživatel9267
 zdar.. ake je cislo gufera ktore je pri sekundarnom koliesku?? a dalo by sa jazdit aj bez neho? lebo do mesta sa dostanem az v pondelok
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 21:44
 vadí něčemu když budeš jezdit bez oleje?
Datum: 24. dubna 2010 21:44
Jméno: Ondra
IP: uživatel9246
 Nazdar hoši potřebuju helpnout mam babku 210 a když ji startnu tak jde do otaček ale když na níí sednu tak vubec se nechce vytocit do otacek a po chvili zdechne !! nevííte cim to muze byt trysky jsou cisté !! filtr také nevíím kde by mohla byti chyba !!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 19:44
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 čuss.. s tímto ti moc neporadím ale zkus nějak jinak nastavit přestih, zkontrolovat, jestli to třeba někde neprofukuje, nebo jestli to třeba nesaje falešnej vzduch! (kolem kolena karbecu atd...)taky mě toto dělala bába... bylo to tím, že profukovala hlava a byl blbej předstih.... zkus to prostě poladit....
Datum: 24. dubna 2010 19:44
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 Zdarec. Nevíte někdo o nějakém osvědčeném způsobu jak vyčistit palivový kohoutek na Pionýrovi? Kromě profouknutí kompresorem. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 23:12
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Právě ten osvědčený způsob je profouknutí kompresorem.
Datum: 25. dubna 2010 23:12
 Cau proste sundej ho z fika a rozdelej ho a vycisti to vevnitr a bude to OK
Datum: 24. dubna 2010 16:45
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 Hele chci se zeptat jestli je po zimě dobré vyměnit olej v převodovce (jawa 20), a jestli se tam dává stejnej jak do benzímu M2T?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 16:47
 Cau jestly jsi jezdil pred zimou tak to ani menit nemusis ale nedavej tam M2T neco jinyho treba napr PP80 .
Datum: 24. dubna 2010 16:47
 Dava se nejcastejc PP80
Datum: 24. dubna 2010 14:15
 Čau draci, není někdo mezi Váma, komu se doma váli výfuk Hikone a chce se ho zbavit? Můžeme se dohodnout, klidně i za něco vyměnit, doma mám spoustu dílů jak na fichtl, tak i na 175. Omlouvám se za inzerci. Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 13:36
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 napster:čau nemáš prosimtě rukojeť plynu na tu ČZ?dík
Datum: 29. dubna 2010 13:36
 275036408
Datum: 24. dubna 2010 23:00
Jméno: george
IP: uživatel1834
 čus já mám doma hikone a klidně ti ho prodám napiš icq ad se mužem domluvit
Datum: 24. dubna 2010 22:08
 Ahoj, to víko nemám.
Datum: 24. dubna 2010 17:35
 čau no hikone sice nemám ale jaký máš díly na tu 175?Já mám 487 a sháním víko pod sedlem levý,kdyžtak můžes písnout na icq 400924390 dík.
Datum: 24. dubna 2010 16:20
 cus draci mam problem s mustangem, mam tam novej kondik, indukcku, kabel, svicku, minulej tejden jeste jezdil, pak prisel jeden takovej "opravář" a "nastavil" mi predstih, tak ze ho nakopnul a tocil s dynamem, kdyz to mel tak s tim kousek popojel a chciplo to, od ty doby to nejede, tak jsem nastavil predstih znova podle priducky 1,8, odtrh jsem nastavil na 0,45mm, ale furt to nejede, a misto toho aby se jiskra zvetsila tak zmizela uplne ani kdyz dam prst do fajfky tak nedostanu kypu, a mezi kladivkama je uplne malinka jiskra
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 15:35
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 souhlsaím se standou a taky je dobré to vše vyzkoušet přes zárovku cívku zvlášt pak i s kladivkama a ak i s indukčkou .... tam kde tak sem to zkoušel i ja když mi najednou přestal jit mustaf ,nakonec to bylo indukčkou ... hold byl to ještě originál .
Datum: 24. dubna 2010 15:35
Jméno: standa
IP: uživatel9257
 pokud kladivka slabe jiskri tak to v zapalovanim neni akorat ze ta jiskra nemuze pres inducku na kostru(na svicku) takze skus vymenit VN kabel,fajfku,svicku pripadne dej novou inducku a bude po problemu....taky je mozny ze se ti nekde kostri kabel od kladivka na inducku....
Datum: 24. dubna 2010 15:04
 a nemuze to bejt civka?
Datum: 24. dubna 2010 13:25
 uklepanej konektor, nebo "opravar" zapomel na izolaci na kladivkach. Kdyz sundas viko tak taky nehodi ? nekde bude nejspis kostrit, nebo uklepanej kabilek (ty stary to radi delaj) projdi znova kabel po kabelu zapalovaci okruh
Datum: 24. dubna 2010 12:57
Jméno: díezell
IP: uživatel9238
 prosím Vás jak má asi být umístěn filtr na přívodové hadičce benzínu do karbecu? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 18:38
 já mám ze škodovky filtr na fichtlu a teče to
Datum: 24. dubna 2010 18:38
Jméno: KuBbiQ
IP: uživatel6617
 Ahoj na filtru je sipka ?
Datum: 24. dubna 2010 18:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je na něm šipka která musí směřovat ke karbecu tak ho neotoč
Datum: 24. dubna 2010 12:57
 jak umístěn ? Dej si ho kde chceš tam kde máš místo.
Datum: 24. dubna 2010 12:53
Jméno: díezell
IP: uživatel9238
 hoj draci.prosím Vás jak mám vycisti tlumic vyfuku jawa 50/23 ??odsrouboval jsem ten zadni ,,kryt´´ a dál nevím.díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 9:55
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 nemáš zač...
Datum: 25. dubna 2010 9:55
Jméno: díezell
IP: uživatel9238
 ok.sorry že se tak ptám.jo jo mám klasiku.ok zkusím to.ještě raz díky !
Datum: 25. dubna 2010 0:33
 twl prostě odšroubuj ten zadní kryt a vytáhni ho(ten kousek jako kdyby váleček plechu, v němž sou 2 díry odkud to kouří..toto půjde dobře... pak ve vnitřku máš další část tlumiče a musíš to za něcochytit( za nějakou díru co v tem je nebo za kraj nebo za něco a tahej to ven... toto de těžko ale jak tovytáhneš tak máš vyhráno.. hlavně netahej tu tyčku se závitem....dyžtož když ti to fakt epůjde tak ten vejfuk nahřej nad sporákem ( v místě, kde je ten tlumič- někde uprostřed)..jakej vůbec máš vejfuk??doufám že ten, co bejvají normálně na mustangách...
Datum: 24. dubna 2010 21:14
Jméno: díezell
IP: uživatel9238
 jo ale jako ještě jak tam je ten ,,kryt´´ ???jako ta koncovka vzadu co je na 10 matce.tak to tam mám ještě nechat a za to to táhnout nebo za co to mám vytáhnout??za co to mám chytit??? díky moc
Datum: 24. dubna 2010 20:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 za ten závit ne...chtyni ten tlumič za něco (jde to blbě) a prostě to tahej ven
Datum: 24. dubna 2010 13:41
Jméno: díezell
IP: uživatel9238
 jak to myslíš vytáhni? za co nebo jak to mám vytáhnout? za ten závit co zezadu trčí ? jinak díky moc
Datum: 24. dubna 2010 13:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vytáhni ten tlumič..půjde to dost těžko ale jde to
Datum: 24. dubna 2010 12:58
 čau, potřebuju zavěsit mustanga v garáži ke stropu, abych si ho moch zvednout nahoru (v rámci uvolnění místa) mam panelovo betonovej strop. a potřeboval bych se zeptat jestli mi to udržej mormální velký skoby nebo jestli mam koupit nějaký speciální.. nebo to zavěsit na něco jinýho? Máte s tim někdo nějaký zkušenosti? Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 17:15
 Zkus loctite super attack jak to ma ty reklamy dobry
Datum: 25. dubna 2010 17:15
 moc díky
Datum: 24. dubna 2010 13:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 prostě je to to samý jako kdyby jsi do stropu
připevnil závrtnej šroub a ze stropu ti pak bude čumět závit...pak si na to našroubuješ co chceš ..třeba kombajn
Datum: 24. dubna 2010 13:01
 a do tý závitový tyče co? třeba nějaký vočko se závitem ( jako myslim něco na způsob skoby se závitem?
Datum: 24. dubna 2010 12:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 řešil bych to chemickým kotvením...vyvrtáš díru-nasmrkáš 2 složkový lepidlo -nacpeč tam závitovou tyč a za 30 minut to neurve ani slon
Datum: 24. dubna 2010 11:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau kolik stojí přepis pionýra??300-400? jo a když bych chtěl hned po přepisu dát papíry do depozitu musím si zařizovat pojistku?? dal bych je tam hned jak bych to přepsal..
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 20:28
 Přepis do 50ccm stojí 300,- a přepíšeš i bez pojistky pokud to dáš v den přepisu do depozitu. Já to tak dělal několikrát a jde to bez problémů. Jinak za depozit platíš co rok to 100Kč
Datum: 24. dubna 2010 20:28
 přepis je všude stejně drahej
Datum: 24. dubna 2010 13:38
Datum: 24. dubna 2010 13:14
 musis ji sjednat na rok a zaplatis treba pololetne. Zaplatis prijde ti zelena karta, udelas evidencku, dojdes na urad ze chces prepsat fichtla oni ho prepisou, a pak zazadas o ulozeni SPZ do depozitu, vyplnis papiry, odevzdas SPz ani udelaj zaznam do velkyho TP , ze SPZ je v depozitu, mozna za to neco zaplatis a pujdes domu. Pak napises pojistovne dopis, ze vypovidas pojisteni. Oni ti pak poslou vypis prubehu tvojeho pojisteni. a Po case i vratej penize za mesice, zbejvajici do toho pulroku, ktery si zaplatil (samozrejme neco odectou)
Datum: 24. dubna 2010 13:07
 tak to sry za skreslenou informaci vensinou sem videl 200kc do 50ccm a 500kc nad 50ccm
Datum: 24. dubna 2010 13:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a mohu tu pojistku dát třeba jen na 3 měsíce?? na stadiona to mám po půl roce ,ale nevím jestli to jde ještě mín..
Datum: 24. dubna 2010 13:02
 tak te přepis bych řekl jak kde. Mě stál třeba 300 Kč
Datum: 24. dubna 2010 12:57
 motocykl do 50ccm stoji 200 prepis a k tomu aby si to prepsal musis mit zaplaceny povinny ruceni bez nej neprepises, takze pojistit, prepsat, dat do depozitu a pojisteni zrusit
Datum: 24. dubna 2010 12:00
 čau mam jawu 21 a uz ji mam asi tak rok ted mi nak nechce jezdit mam problem jet na trojce po rovince a i dvojka nekdy blbne nevite cim by to mohlo byt
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 11:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 budu hádat ...mazal jsi M2T 1:50 že?seřizoval jsi někdy předstih? čistil karbec??
Datum: 24. dubna 2010 11:44
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 Čus hoši hele jak vyčistím výfuk na simsonu s51 bez koncovky to naleju benzín a zapálim, nezničí se mi v něm něco ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 13:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 se simsonem bych se vůbec nesral..beztak je to sračka...budto to zapal celý a nebo to prodej a kup si pionýra
Datum: 24. dubna 2010 13:15
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 Dyť je to to samí ty bulloku
Datum: 24. dubna 2010 11:39
 fichtl pokec pro ostre draky a dracice co se prohani na strojich: jawa,čz,babetta,stadion,tatran,manet
Datum: 24. dubna 2010 11:33
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 nazdar draci chcu se zeptat,jak nastavit jehlu?Mám ji teďkon na 2.zářezu shora,je to dobře nebo ji mám dát na 3.?Díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 13:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 na běžnou jízdu má být na 2
Datum: 24. dubna 2010 13:16
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Mám ČZ 175,není potřeba to zajíždět,ale prostě normálně při jízdě.Ne při zajíždění,tak to by mělo být dobrý na 2.
Datum: 24. dubna 2010 11:46
 po zajetí na druhej nebo na (první) Při zajíždění na třetí ze shora
Datum: 24. dubna 2010 11:20
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 zdarec borci nevyfotily bys te me nekdo jak mate otočeny zapalovani abych mel ten nejlepší předstih!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 9:47
Jméno: Darius
IP: uživatel7726
 Hošku to je idividualí u každého motoru, to se nemužěš řídit podle ostatních, kup si pár měrek a začni ladit, podrobnosti najdeš na http://www.jawa-50.cz/, jde i o opetřebovanost tvých dílů, vůlí v motoru, atd atd....
Datum: 24. dubna 2010 9:47
|



|