Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Standa
IP: uživatel9271
 Panove pozor!! Tak kdo mi tvrdí,že motorka na Naturál 95 jede stejně jako na Special 91 tak pekne kecá!! Ted jsem byl tankovat do 250 Péraka(starej,olítanej,perfektne funkční) a ty hovada prestali uz i na Smecne prodavat Special 91. Tudiz sem byl nucenej koupit Natural 95. A ted to prijde! Na speciál to chodilo jako blázen,chytalo to studený/teplý na první a motor mel paradni chod a sílu odspoda!! A ted? Sem rád když to natočim,studený to prská,střílí,vynechává,dusí se to....uz jsem pohnul s predstihem trochu doleva a zvednul jehlu o zářez takze to tak nejak funguje,ale uz to neni jako predtim. Ted to jede dobre az kdyz se to poradne ohreje. Melo to priznaky jakoby chudý směsi a malyho predstihu.... Takze sou to kecy ze to jede na Naturál líp!!! Zase ted budu pul roku ladit predstih a bohatost smesi a hledat starou PALku která má nejsilnejsi jiskru aby to fungovalo jak si predstavuju. Fakt úžasný
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 22:58
 tak pod dlouhe dobe jsem se taky rozhodl prispet a jelikoz jsem to tu slibil tak mi ani nic jineho nezbyva...s nahrazkem olova (Bentatin BA) jsem nalital uz neco pres 1200 km a shoduje se to s mym predchozim prispevkem...co bych dal napsal je, ze se to s ti "olovem" nesmi prehnat, stalo se mi ze mi ujela ruka a padlo toho tam 2x tolik nez je doporucene, vysledek byl asi takovy ze se to chovalo jako chudsi smes (coz je jinak s pridavkem olova v rozumnych a spis menich mezi obracene) - volnobeh vysoky, bylo to naladovy co se startu tyce, jeste ve strednich otackach to jelo ale ve vysokych spatny, mizene se to vytacelo...hlavne starty na prd...takze draci neprehanet to s tim, nekdy vice znamena mene, sam od veci po dvou nadrzi radsi jednu vynecham abych taky vedel jak se to chova s "minimem olova" v nadrzi...je to rozdil ktery se projevi az kdyz se to "olovo" tam neda, jinak si na to clovek zvykne a nevidi v tom pak prinos...jeste se mi stal s nim jeden bonus ale ten zatim nemam podlozeny (jen naznacim ze na jednom zapujcenem motoru se pridrel pist vlivem chude smesi zapricinenym volnou pojistkou na jehle v karbeu) ale dal to zatim rozvyjet nebudu...nu at vam jezdi a Specialu zdar, ted uz i rovnou sbohem, je ho stejne skoda...
Datum: 09. července 2010 22:58
 denzileck - 5ooo km je dejme tomu pravda ale to mam nalitano za 3/4 sezony takze tvuj usudek moc neberu...navic jak uz napsal kolecko, se specialem zkusenosti nemas, navic michas, no, myslim si svoje, placas to...a aby jsme se nehadal tak jsem dneska natankoval a pridal ten Benatin BA (asi 30kc/100 ml tady na Benzine), vysledek - za tepla jizdy zlepseni (specielne spodek) nebo placebo, co ovsem muzu dokazat tak me drzi po dlouhy dobe volnobeh za tepla na konstantnich otackach a starty se zatepla posunuly prumerne na 1 az druhy kop bez plynu...coz je taky prokazatelny pokrok z peti pokusu s vykloubenym zapestim...ale jinak jak uz jsem uved bud zlepseni nebo placebo...benzin Natural 95 cela nadrz, pridano to aditivum podle doporuceni vyrobce (tj. asi 12 ml na 5 l), olej TSF 1:33, snizena hlava na 10:1 jinak seriovy motor co ma od vybrusu 6ooo km...samozrejme nezustanu jen u dnesni jizdy, budu informovat jak se to dal vyvyji...doporucuju vyzkouset, chova se to vicemene jako se specialem a nektere problemy pri prechodu na natural (nepravidelny volnobeh za tepla, castecne vadnuti za tepla, teple starty) se zatim nevyskytly...takze zatim prohlasuji ze tudy cesta vede, je to jen hruby nastin z 56 km jizdy a "zkousek" dnesniho dne,toto jsou me pocity...proto vyzkousejte a dejte mi zapravdu nebo me hante, po dnesku vim sve a nadale v tom budu pokracovat...
Datum: 26. dubna 2010 22:07
 aha, takže si na samotnej speciál najezdil 0km, navíc i s naturalem si jezdil defakto v záběhu, můžeš mi tedy říct jak to porovnáváš?
Datum: 26. dubna 2010 21:21
 Se specialem sem to obcas michaval....
Datum: 26. dubna 2010 19:46
 denzileck: a kolik si najezdil na special? nebo to porovnáváš jenom takhle od počítače?
Datum: 26. dubna 2010 16:13
 jezdíval jsem 17 let na speciál a nyní již rok na naší benzince není.Takže jezdím na natural 95 a nezaznamenal jsem problém, nebylo nutno ani nastavovat předstih. S tím štelováním mašin - já šteluju akorát na jaře a pak celou sezónu jezdím, nevím co furt všichni štelujete...
Datum: 26. dubna 2010 16:11
Jméno: denzileck
IP: uživatel5857
 Na natural 95 sem zajel jeden valec coz je cca. 2000 + po zajeti vymena krouzku a pak jezdeni jen tak tak dejme tomu 3000 km??
Datum: 26. dubna 2010 9:17
 denzilek: prosimtě kde bereš tu jistotu že všichni máme blbě naštelovaný mašiny??? Dej si pozor na to, co píšeš...btw kolik si najezdil km na jakej benzín?
Datum: 26. dubna 2010 7:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 natural je sušší a to že má víc oktanů způsobí akorát to ,že se motor více přehřívá a dochází k velkému tření...ten pionýr pořád nemá tak velikou kompresi aby se vyplácelo tam lít kdejaký 100000oktanový benzín...
Datum: 25. dubna 2010 23:26
 haha tak sme se zasmali  tobe se nikdy nestalo ze si dal dalsi stranku,vratil ses o stranku zpet (v mim pripade na fichtlkramek, a to je jako bych stranku aktualizoval) a odeslalo se to znova?  v 9. tride me to fakt neucili hele  ale tebe o oktanech tam ucit budou
Datum: 25. dubna 2010 21:39
 To te neucili v 9. tride?To uz musis bejt urcite chytrej...
Datum: 25. dubna 2010 21:36
 Nerad a nauc se posilat prispevky..
Datum: 25. dubna 2010 21:35
 denzilku nechytrac kdyz o tom vis jenom to co sis nekde precet  natural ma vic oktanu,a co to sou oktany se budes ucit v 9ty tride v chemii  je jasny,ze pokud predstih nastavis na min oktanu a das tam vic,tak to s tim asi neco udela.Jestli ze standa motorku dlouho ladil tak,aby mu poradne jela a porad tam lil jenom special,tak je jasny ze na natural to pojede jinak a zase bude trvat nez to vyladi k dokonalosti..
Datum: 25. dubna 2010 21:29
 No ja nevim co s tim mate s tema strojema ale kdyz jsem nemel snizenou hlavu u valce tak sem vyjel jednu nadrz naturalu hned pak nalil special proste sem to stridal co dum dal...
Datum: 25. dubna 2010 21:28
 Steve-treba natural ma 100 % bezinu kdezto special treba 95 % a zbytek sou aditiva..chapes??
Datum: 25. dubna 2010 21:25
 denzilku nechytrac kdyz o tom vis jenom to co sis nekde precet  natural ma vic oktanu,a co to sou oktany se budes ucit v 9ty tride v chemii  je jasny,ze pokud predstih nastavis na min oktanu a das tam vic,tak to s tim asi neco udela.Jestli ze standa motorku dlouho ladil tak,aby mu poradne jela a porad tam lil jenom special,tak je jasny ze na natural to pojede jinak a zase bude trvat nez to vyladi k dokonalosti..
Datum: 25. dubna 2010 21:23
 Taky tankuju odjakživa jen a jen special,,,,furt ho u ná mají asi 2 dvou pumpách z okruhu 20 km takže paráda  ..
Datum: 25. dubna 2010 21:22
Jméno: standa
IP: uživatel9271
 denzilku kecej si co chces,ja na tom jezdim uz dobre pres 10 let a neco mam za sebou a vim co to dela a nedela.....az budes mit legalne odjezdeno aspon 1000km tak pokecame,ted to od tebe neberu,protoze nevis co rikas....
Datum: 25. dubna 2010 21:22
Jméno: standa
IP: uživatel9271
 Hele me je jedno kdo za to muze,proste mi to uplne stve....to je jak kdyz ti vemou jednoho kone pod prdeli a ze fichtly ani perak tech koni moc nemaj....co sem rek to platí....alespon u me....proste moje seriovky jezdej lip na 91 oktanů...na RS-ku sem toho este moc nenajezdil,ale kvuli kompresnimu pomeru 10:1 sem tam rovnou lil natural 98....tam budu muset taky vyzkouset jestli by to líp nejelo na neco slabsiho....vim ze se nekde da este sehnat Natural 91 s aditivama,takze po nem ted budu pátrat.....ja si nemuzu pomoct,ale na ten natural se vsechno chová jak kdyz tomu vemes jednoho koně.....a ten Perak to je bída....ted je to líný jak vylitanej fichtl,musim tocit kvalty aby se vyssi kvalty sbirali a predtim sem jezdil kopce u nas na 3-4 a skoro volnobezny otacky a ted nekde musim radit dokonce dvojku jak je to mrtvý......
Datum: 25. dubna 2010 21:19
 je videt ze denzileck to nezkusil jinak by toto nepsal...ano zmena tam byla - vymena obsahu v nadrzi...navic mi vysvetli pojem "vetsi % benalu v naturalu"...
Datum: 25. dubna 2010 21:18
 Jeden rika vetsi blbost nez druhej-tak uz to pochopte ze to ze vam to nejede neni benzinem ale ze jste si do toho nejak rejpli nez jste tam dali jinej.Zkuste to nekdo vysvetlit proc by to nemelo na natural (special) jet-prece natural je vlatne cistej benzin kdezto special tam ma jeste naky olovo(nahrazku to uz je zakazany)a to nemuze horet tak dobre jak benal v tim motoru a pri tom pro fichtla je to uplne zbytecny protoze tam nejsou ventily jako treba u shade u ktery je potreba mazat!!!Musi to jet proste na oba ja si sice myslim ze na natural lip pac je tam vetsi procento benalu ale to ja neresim-nastesti jezdim na 100 oktan a tak je mi to jedno ale kdybych mel jezdit na neco jiynho tak ten special s naturalem klidne micham protoze to je BLBOST ze to na jeden jede dobre a na druhej hur!!!
Datum: 25. dubna 2010 21:12
 Souhlasim se Standou. Mám odskoušený oboje a můžu říct že ten Special je lepší. Jinak u nác v Pardubickým kraji nemám problém se sehnáním Specialu
Datum: 25. dubna 2010 21:08
 stando to tě lituju, že už nemůžeš tankovat S91, u nás v Berouně na Benzině ho pořád maj, tak si pro něj můžeš zaject  . Asi se jim furt vyplatí kvůli mě ho tam furt mít, těch mejch 8 litrů za 14 dní. Jinak, jednou jsem doma měl jenom natural do centrály a potřeboval jsem odject, tak jsem ho tam nalil a je pravda že to bylo líný.
Datum: 25. dubna 2010 20:13
 Tak jsem se informoval, je toho plný net: Natural 95 je sušší a toto aditivum ho udělá opět mastnějším...četl jsem i hlasy že to lépe chladí...bůhví...bůhví jestli to není placebo...nejlepší volba je stále ten speciál...a proto to za pokus stojí...
Datum: 25. dubna 2010 19:22
 je to rozdil se specialem a naturalem 95...tady ho taky v celem kraji zrusili...presel jsem stejnak na 95 jelikoz kompresni pomer snizene hlavy to vyzaduje...jinak mileyracing - je v tom aditivu OPRAVDU ten zakopany pes? mel jsem na to ze ma chranit sedla vyfukovych ventilu...ale Horst mel kdysy podobny proslov ze s aditivem olova ma valec delsi zivotnost nez pak jde zas na vybrus...
Datum: 25. dubna 2010 19:05
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 special vubec neleju odjakziva jezdim na natural 95.Mam druheho pincka toho co jsem mel predtim sem do neho lel natural special sem mel raz a nejelo to moc dobre na neho na natural to letalo jak dive a tedka mam mustanga a jezdim jenom na natural a chyta za tepla i za chladna kdyz za chladna hccu nastartovat dvakrat proslapnu bez jiskry a potom s jiskrou a chytne napoprve i bez plynu takze special nekupovat! jenom natural doporucuju
Datum: 25. dubna 2010 19:01
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 kup si aditiva olovo prodava se to na benzince stoji to 70kc mel sem stejny problem jak ty ale ted kdyz to kupuji tak je to opet super
Datum: 25. dubna 2010 18:10
 stando divim ze ze pumparum co prestali prodavat 91, rikas hovada,, kdyz za to muze smernice eu,,
Datum: 25. dubna 2010 17:28
 cože,oni na smečně už nemaj special?  ani to nevim protože sem naposled byl pro benzín ještě před vánocema když sem jezdil,teď už jenom ladim..to je na hovno..je fakt,ze ja do cizy vcera taky nalil natural,a jede jenom kdyz se to ohreje..ze zacatku zadna sila od spoda,ale kdyz je to zahraty tak to de krasne do otacek..
Datum: 25. dubna 2010 17:18
 Já jezdím odjakživa na naturál a jede to celkem dobře.skusím někdy natankovat special a mozna to pojede ještě líp... Byl by někdo hodný a trochu mi vysvětlil proč s benzinem ktery má méně oktanů to jede lépe? Myslel jsem že čím víc oktanů tím větší výkon. A nebo to dělá ta náhražka olova co v tom speciálu je? Taky jsem kdysi potřeboval babetit a neměl jsem benzin,tak jsem si pučil od otca benzin který leje do tery a měl to speciál,taky se mi zdálo že to líp tahne. Dík
Datum: 25. dubna 2010 17:15
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Ale zrovna fekal na benzin moc haklivy neni. Babeta, 05, nekolik mustangu a rozdil mezi 91 a 95 jsem nezaznamenal.
Datum: 25. dubna 2010 15:45
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Tak u takovehleho stareho stroje s prd kompresi se neni cemu divit... Dedovy skudce se taky na 95 moc jezdit nechce.
Datum: 25. dubna 2010 15:43
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 hoši nechcu kecat ale nemá se dotoho přidávat ještě olovo?  já myslim že jo
Datum: 25. dubna 2010 15:20
Jméno: standa
IP: uživatel9271
 Fichtly sou na benzin hodne choulostivy,to vim uz dlouho......kdyz sem na tom jezdil na gympl,tak kdyz byl v nadrzi special,tak to chodilo na cvrnknutí,kdyz sem natankoval naturál,tak sem s tim kazdy rano behal kolem baraku nez to chytlo.... zalezi na tom,na jakym benzinu si to vyštelujes....to rikam ja
Datum: 25. dubna 2010 15:15
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Jednou sem se rozhodl že vy skoušim speciál 95 nalil sem to do jawy 21 to fubec nechtělo jet to střílelo,prskalo,dusilo tak jsem vylil celou nádrž a jel znova pro naturál 95 nalil jsem ho do nádrže a jelo to super neprskalo to nedusilo se to a jelo to super.
Datum: 25. dubna 2010 15:09
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Zdarec chci se zeptat jestli mate na obalu vzduchovém filtru na jawě 21 ty 2 gumové vložky dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 14:47
Jméno: standa
IP: uživatel9271
 podle potřeby... kdyz je to dobre serizeny,tak na Speciál 91 musim mit ty tri gumovy ucpavky vyndany,kdyz jezdim na natural tak tam musim mit tu horni a jednu dolní jinak to jede blbe....musis to vyskouset....
Datum: 25. dubna 2010 14:47
Jméno: Smokiej21
IP: uživatel9256
 čus hoši právě jsem dojel s mamou z nemocnice kaj mi zafačovali hlavu a levou ruku mi dali do sadry za to vše vděčím jedné blondaté slečne s paugeotem 205 bile barvy ze mi nedala prednost v jizde a ja do mi v 90 km/h najej s Jawou 350 californian tak se chci zeptat jestli nemáte někdo doma rám a přední vidlici na tento typ a dávejte bacha na tyto "řidiče" na silnicich
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 23:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Datum: 25. dubna 2010 23:29
Jméno: Smokiej21
IP: uživatel9256
 tak ted jsem domluvil s poldama priznali babe vinu takze plati byla tu pojistovacka coz se divim ze se ji chtelo v nedeli napsala ze baba zaplatí 30 000 kč takze sem neplatil zbytecne havarijní pojistku a díly mi prodá náky typos z cech za takze si užiju nemocenskou spravováním Califa
Datum: 25. dubna 2010 19:35
 Tak to je mi tě líto a stroje taky... Já jsem měl nedávno jednu příhodu že šla nějaká babička s děckem po přechodu,já jsem jel na pionýru a zastavil jsem abych je nechal přejit. Jak jsem stál u toho přechodu tak jeden debil mě samozřejmě musel předjet a srazil tu babičku a ujel hajzl... Naštěstí jí jenom polámal ruky. Pak jsem ještě jel s babettou a nějaký velký zazobaný frajírek ve stříbrném Hummerovi to rozjel tak rychlostí 150 Km/h přímo proti mě a tak 3 metry předemnou se mi vyhl. Já jsem to strhl do příkopy a narazil jsem si přední vidlice a kolo
Datum: 25. dubna 2010 17:25
 Kámo to je mi fakt líto. Shánět náhradní díly na kalifa to taky můžeš shánět pěkně dlouho...
Datum: 25. dubna 2010 16:14
Jméno: standa
IP: uživatel9271
 Hlavne ze si celej,kalifa zase das dohromady,ale nechal bych ji to proplatit!!! Ted jen doufej,ze mas dobrou pojistku s velkym kritim škod,protoze jestli mas tu pojistku za 1/5 ceny pro veterany s testací,tak dostanes tak maximalne suchý z nosu....urcite chtej bolestný a jestli mas i dobrou zivotni pojistku,tak dostanes i od pojistovny nejakej balik penez. To ze jsi podepsal reverz je asi nejvetsi kravina co si moh udelat,protoze tim si akorát nahrál tý ženský,ze se vlastne ani nic nestalo....je to chyba....ted se na ni nebudes moct hojit....kdybys tam zustal aspon 3 tejdny,tak si ji moh podojit klidne o sto táců......tvoje vec....kazdopadne bacha na lidi ktery moc nesledujou silnicni provoz,je to nebezpeci.....a taky bacha na čepičáře ve stopětkách škodovkách a v žigulikách....kolikrat sou radi ze držej moč a stolici kdyz musej otocit volantem a za sebe se moc neohlizej....dosta casto znicehonic vyjedou do protismeru....fakt bacha...
Datum: 25. dubna 2010 15:05
Jméno: smokiej21
IP: uživatel9256
 no probral sem se az v nemocnici s pocitem pekné kocoviny lehky otres mozku podepsal jsem reverz a sel dom pred nemocnici tam sedela v tom promacklem vraku a omlouvala se mi ze to zaplati takze se bude delat komplet go motoru este to budou resit policajti ale at si nemysli ta baba ze z teho vyleze za pár
Datum: 25. dubna 2010 14:12
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Chudáku...
Datum: 25. dubna 2010 14:07
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 no tyjo kdyby se tohle stalo me tak ju asi zabiju
Datum: 25. dubna 2010 14:05
Jméno: Fermež
IP: uživatel9046
 Máte někdo zkušenosti s leteckým benzínem? jestli jo tak mi prosím napište jak vám to jede a v jakým poměru to mám ředit. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 20:05
 Ale prej se tim taky hodně ničí motor, čemuž bych i věřil, když to na to neni stavěné.
Datum: 25. dubna 2010 20:05
 No nějaký kaskadér tady psal že nalél do pincka sériáka letecký benzin a jelo mu to 120km/h... já tomu zas nějak nevěřím ale možná je to pravda. Spíš bych řekl že se ti to bude přehřívat a pojede to možna o nějakych 5Km/h víc...
Datum: 25. dubna 2010 17:34
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 slysel jsem ze nic moc
Datum: 25. dubna 2010 14:41
 zdar. potřeboval bych si vyvařit řetěz ve vazelíně ale nikdy sem to nedělal tak se chci zeptat jak na to, zkrátka a dobře abych něco nepo..... no znáte to..... předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 23:30
Jméno: Fogi
IP: uživatel9217
 Tak tak,Pordne okartacovat,ja ho pak jeste vyvaril v octu a pak ho dal varit do vazeliny a jezdim na nim do ted..
Datum: 26. dubna 2010 23:30
Jméno: trubka
IP: uživatel9272
 Řetěz očisti drátěným kartáčem,potom štětcem a benzinem.Rozehřej v nějakém starém hrnci mazací tuk A00 , řetěz stoč a ponoř.Párkrát sním zahýbej ať se tuk všude dostane,pak řetěz vytáhni,nech odkapat a jeto.
Datum: 25. dubna 2010 14:59
 Zdar, v jakym poměru mám zředit hydraulický a převodový olej do zadních tlumičů na 21 když bych jezdil po silnici?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 13:10
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 čau u babety 210 se mi začali točit šlapky nevíte co stim?? bylo špatný kolečko to malý tak jsem ho nechal vyměnit a najel jsem snim asi 100km pak jsem nechal udělat GO motoru dal to tam našponoval řetěz k motoru a pak jsem to projel kousek bylo to OK pak jsem jel po druhý a začly blbnout ty šlapky nejdřive to rachtalo tak jsem dal nohy prič ze šlapek a začli se točit už nešli zastavit
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 22:52
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Kouslo se ti volnoběžný kolečko na zadním kole(cvrček)-vyměnit.
Datum: 25. dubna 2010 22:52
 zdravím.Nevadí když do převodovky u PIO naleju Mogul Super 15W-50?Mam tady láhev plnou tak mi to napadlo díky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 19:09
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 n3rv: no mám jenom to že dobře maže je takový řidší a spojka si na něm pochutná
Datum: 25. dubna 2010 19:09
 Díky moc teda...je škoda ho vyhodit tak ho zužitkuju do pionýra
Datum: 25. dubna 2010 17:17
 nevadi, muzes ho tam dat
Datum: 25. dubna 2010 16:09
 Mustangisto co máš pořád stím olejem do traktoru???!
Datum: 25. dubna 2010 14:06
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Nevadí.jestrli máš převodový do traktoru tak ho tam nalej
Datum: 25. dubna 2010 13:05
 Zdar draci poradte mi. Dělal jsem GO stadiona a měnil i šnůru ze zapalování. Chvíli jsem normálně jezdil a ted mi to nehodí ani jistřičku a do palce kope micro že se to skoro ani necítí. Co s tím? DÍKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 20:09
 U tý tvojí 555 to nejspíš bude indučka ale u stadiona jí těžko vyměnim když tam neni. To bych musel měnit celou tu cívku. odtrh je v pohodě ono to drobet kope. Zkusim ten drát lépe přidělat.
Datum: 25. dubna 2010 20:09
 to same mi dela 555 ale nevim proc
Datum: 25. dubna 2010 14:16
 zkus dát i jinou indučku
Datum: 25. dubna 2010 14:07
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 někde máš uvolněný drátek nebo se ti pohnul odtrh
Datum: 25. dubna 2010 13:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau hoši mám na mustangu rok staré ferodo lameli a rok starý olej 80W ale ta spojka pořád nejde seštělovat ....vždicky když jí dotáhnu a pak jedu tak bud klouže a nebo stačí pootočit jen o1/5 závitu a už to jde zase přes zuby...čím to je?? může to být tím že tam je třeba moc oleje??(je ho tam trošku víc) nebo že už jsou pružinky vymačkaný a spojka se vyvrací k jedné straně???? jo a ještě když se mi to teda na půl dne podaří zeřídit tak ta páčka nikdy nejde domáčknout až k řidítkům...jako jde to ale hroznou silou až mi z toho praskaj lanka....PS ta spojka nikdy nehodila dobře...vždicky jsem to musel seřizovat jak šulák každej druhej den...kuličky mezi tyčkama mám .už nevím
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 23:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 už jsem na to přišel...mohou za to ty starý plesnivý tyčky do spojky...nevím z čeho jsou ,ale jsou hrosně měkký ale vždicky v nich kulička bymele důlek a potom to je jako kdyby tam ani žádný kuličky nebyly
Datum: 25. dubna 2010 23:33
 Mě to dělalo zase jiný alotria, po jedné ostřejší asi 30 km jízdě začala spojka špatně vypínat, když jsem ji utáhnul, začla prokluzovat. Když jsem ji zamačkal víckrát po sobě, tak jednou šla hodně těžce zmáčkout, podruhý strašně lehce. Pak jsem došel na to, že to bylo olejem!! Nalil jsem novej, kvalitnější a už je to v pohodě. Samozřejmě že to není seriovej fichtl, takže u tebe bude problem někde jinde.
Datum: 25. dubna 2010 14:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mám podezření na ty pružinky že jsou opotřebený a ta spojka vypíná jakoby k jedný straně jako že se vyvrací..
Datum: 25. dubna 2010 13:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ano,šli ještě jsem je zbrušoval
Datum: 25. dubna 2010 13:08
Jméno: standa
IP: uživatel9271
 sli lamely volne na spojkovej koš?? jestli ne,tak je to kvuli tomu......
Datum: 25. dubna 2010 11:50
 SESO... ty pres vikned neberes telefon? potreboval bych se stebou na necem domluvit dikes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 19:45
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel3956
 Však nic neříkám,jen sem se optal.
Datum: 25. dubna 2010 19:45
 neni nikde dano ze musim zvedat telefony o vikendu,,na toz mit mobil,,,, proste kdyz nezvednu telefon,,tak to ma asi nejakou pricinu,,, holt uz jsem zenatej s jednim sesulkou na zadech,,, takze se nesmite divit
Datum: 25. dubna 2010 17:26
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 šolva : no dyť řikám že má volno
Datum: 25. dubna 2010 15:24
Jméno: šolva
IP: uživatel8793
 Pukasek..... si honi vacasek! tak hon dalll  sesa je na 3 dny pryc
Datum: 25. dubna 2010 14:45
 Každej ne, ale většina ano.
Datum: 25. dubna 2010 13:16
Datum: 25. dubna 2010 12:52
Jméno: babetář
IP: uživatel6086
 Zdar draci včera se mi rafla bába..nevíte jak sundat válec....? at dělám co dělám ani za boha nemůžu sundat válec...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 13:19
Jméno: sportak21
IP: uživatel8702
 Tak třeba zkusit opatrně ten píst rozbít např nějak rozvrtat, ale hrozně opatrně.
Datum: 26. dubna 2010 13:19
Jméno: babetář
IP: uživatel6086
 no právě že ten píst se vůbec nejde taky to skoušim přes dřívko ae ten válec s enehne...
Datum: 25. dubna 2010 22:17
 Jestli má zaťaflej píst v tom válci, tak to jentak nevynda, mě se to stalo taky a muselo to jit opatrně, aby se něco neohlo, nakonec sem to přes dřívko pobouchal a šlo to, ale bál sem se, abych něco neohnul.
Datum: 25. dubna 2010 11:15
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 sundas hlavu, sundas vejfuk z valce.. popr.. karbec (ale ten nemusis... no a vatahnes valec..
Datum: 25. dubna 2010 11:04
 zdar prosimvás napsali by jste mě nějaké příznaky jak se projevuje to že mi to ten olej z převodovky saje setkali jste se s tim? jak jste na to přišli vím že jen mám pořád mokrou svíčku od oleje směs mám na nejchudší co jde svíčky šak víte mě pořád odcházejí jak to mám poznat abych zbytečně nepůlil motor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 11:08
Jméno: standa
IP: uživatel9271
 Pulit motor nemusis,staci sundat primar a zapalovani. projevuje se to tak jako tobe od zacatku......a rikam to asi po desátý
Datum: 25. dubna 2010 11:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mě to hrozně kouřilo a ubýval mi olej z převodovky třeba 3dcl na 15km
Datum: 25. dubna 2010 10:53
Jméno: díezell
IP: uživatel9238
 cus.lidi prosím Vás jak mám vyčistit kohout nádrže jawa - mustang?mám to vyvařit v octě stejně jako karburátor?a ještě prosím Vás jak mám vyčistit nádrž?dělal jsem to podle Vás s tou kyselinou citronovou a octem a vodou v poměru 1:1:1 . jen to trochu zašumělo a nic víc.má to dělat nějakou reakci?nechal jsem to v nádrži přes noc a ted to jdu vylét.a mám od toho čekat nějakou reakci? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 23:27
Jméno: Fogi
IP: uživatel9217
 Kohout vycistis tak,že ho rozeberes cele,cyčvachtas v benzinu profoukneš a slozis.Nadrž sem cistil sim spusobem,že jsem do ni nasypal matky,kulicky s ložisek,podlozky,sruby...Nalil tak cca pul litru benzinu a asi ppul hodiny sterkal a pak to vse vysypal.Ja nemel tu nadrz rezavou,ale preventivne sem to vycistil.
Datum: 26. dubna 2010 23:27
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 prosím Vás jaký benzín mám let do mustanga?vím že se tam lil special ,ale ten už tak nebývá tak není snadné ho sehnat..můžu tam nalét něco jiného?jestli jo taak mám při změně nějak vymýt nádrž???četl jsem že se tam může let Natural 95 , ale nevím.,jestli je to pravda tak jak se to míchá ? v jakém poměru?a ještě prosím co byste doporučili za olej na míchání s benzínem?díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 10:16
Jméno: Dusde
IP: uživatel9046
 Já jezdím na natural 95 + Repsol moto 2T town 1:40 a jezdí bez problémů
Datum: 08. června 2010 10:16
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 lej tam jenom natural 95 a olej Mogul TSF v poměru 1:30
Datum: 25. dubna 2010 19:13
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 letecký benzí ?? co to sakra je?  to se neda jen tak koupit ne?
Datum: 25. dubna 2010 17:31
Jméno: Lakatoš
IP: uživatel9046
 Já jezdím na letecký benzin 1:40 Repsol Competition a na výkonu to jde znát. Můžu jen doporučit
Datum: 25. dubna 2010 13:47
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 ok.díky moc všem.s předstihem jsem zatím nic nedělal protože mi to nedává smysl jak tam je nejaka ta mira.nevi od ceho se to meri nebo jak.ale inac díky moc
Datum: 25. dubna 2010 12:03
Jméno: standa
IP: uživatel9271
 proste to musi seridit tak aby to ted jelo co nejlíp na natural.....sám pozná co to bude delat
Datum: 25. dubna 2010 11:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jedině je podebrat něčím špičatým no...jo a při tom přechodu na natural se prý musí trošku přidat na předstihu ale o tom ví něco Standa...
Datum: 25. dubna 2010 10:55
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 ok díky moc.a ještě takový blbý dotaz: jak je píst a jsou tam ty pojistné kroiužky čepu.. víte jaký má tvar,...¨: ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_296.html a já mám na obou stranách zlomený ten zobáček za který se vytahujou.prosím Vás jak to mám vytáhnout?díky moc....
Datum: 25. dubna 2010 9:58
 co bude klepat?
Datum: 25. dubna 2010 9:22
 No, nevim jestli 98, jestli to nebude už klepat... Ale 95 bys tam mohl, možna to bude trošinku vic cinkat a dostanou dostat trosku vic čepy atd. Ale co dělat, když 91ku za chvilu z rušijou.... Já liju olej tak jak se má a dyycky trošinku plknu navic,,,
Datum: 25. dubna 2010 9:04
 přechod ze speciálu na natural je bezproblému..nádrž vylévat nemusíš...maž pořád stejně. já sem nikdy nepoužil speciál, vždy bere jen natural 95 nebo 98, olej používám CASTROL 2T, ředím tak jak to od oka trefím.
Datum: 25. dubna 2010 1:28
Jméno: díezell
IP: uživatel9238
 hojte.prosím Vás chci se zeptat proč mám na mustangovi píst s dvěma pístními kroužky a na Jawě 20 mám 3 pístní kroužky?jaký to má význam že na jednom mám 2 a na druhém 3 ? a ještě prosím :vadí když mám na te 20 ten třetí kroužek (směrem od svíčky dozadu) zlomený a je ho tam jen asi něco okolo půlky??? ale ostatní dva jsou v pohodě celé......díky moc ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 20:57
Jméno: díezell
IP: uživatel9238
 hoši díky moc...abych vám pravdu řekl tak já jsem ještě na fichtlu pořádně nevalil.  hlavně že mám 3 a nejezdí..  nejsou časya hlavně prachy.norm.mám mustanga a tam sem měnil kroužky a asi už potřetí bo sem ho vždy při montáži zlomil  ted tam mám samozřejmě taky zlomený..ale to se spraví..  díky moc..
Datum: 25. dubna 2010 20:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 předpokládám že máš ten typ jawy 20 s lištama,tedy ten starší..no a nejdřív se do všechn pionýrů dávali 3 kroužkový písty no a pak nějakej borec přišel na to že to pry se 2 kroužkama jede ,,líp'' no a tak se tam začli dávat 2 kroužky...co jsem zpozoroval tak ten se 2 kroužkama má menší spotřebu ,ale ten se 3 zase odost líp táhne do kopců,ten kopec co jsem jel s 3kroužákem celý na trojku tak dnes ho s 2kroužákem vyjedu tak do 3/4 tzn. 2kroužák točí víc otáček ale zase ztrácí na síle a 3 kroužák má větší sílu ,ale menší rychlost (samozřejmě záleží na opotřebení atd..)
Datum: 25. dubna 2010 11:01
 jj vymen novy ja dal novy pist i krouzky pac jeden byl ustiplej trochu i ty 2 uz byly divny vimenil jsem je i s pistem a ten leti o dost lip nez predtim
Datum: 25. dubna 2010 7:08
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 10:54
 draci neprudte,, docele gut stranka.. na zacatek super,,, mel bys videt moje,,, a to ja uz mam za sebou pul mega nastevnika http://pocatek.sesa-moto.cz/ram.htm tak prestante delat ramena a uvedomte si ze kazdej musi nekde zacinat,,,
Datum: 25. dubna 2010 10:54
 zas je tam ten drát v té trysce!!!furt dokola čištění trysek,schema zapojení a hromada pravopisných chyb
Datum: 25. dubna 2010 7:28
Jméno: trubka
IP: uživatel9269
 dodal bych ještě :tyto stránky vytvořil ..náctiletý fichtlař , který vše pochytal na internetovém pokecu
Datum: 24. dubna 2010 23:00
Jméno: UltraMotorkář
IP: uživatel5685
 a zas a zas a zas a zas a zas ..pořád dokola...bože, nechceš radši zapojit mozek a uvědomit si že miliontá stránka už asi nemá smysl... stejně každej půjde na jawa-50.cz kde nejsou blbý žvásty a ty stránky jsou k něčem, neblbněte už ..
Datum: 24. dubna 2010 22:28
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 mě se ty stránky líbí, sice tam nic moc neni ale aspoň je to pěkně seřazený
Datum: 24. dubna 2010 22:26
 myslím že sem se ptal první...řekni kolik to je..pak ti povim muj nazor na ten web.
Datum: 24. dubna 2010 22:26
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 proč?
Datum: 24. dubna 2010 22:24
 prostim tě..kolik že ti je?
Datum: 24. dubna 2010 22:20
 Caw draci nevite jak zkratit ocelove lanko ale potrebuji tam mit ten zalisovany konec.Sice ustipnout to dokazu ale nevim si rady jak tam mam dat ten konec nejakou radu diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 23:05
 Diky moc zitra vyzkousim
Datum: 24. dubna 2010 23:05
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1513.html
tady to vidis jak to vypada
Datum: 24. dubna 2010 22:55
 Vezmi kulatinu o prumeru, aby se ti vesla do te diry...cca v prostredku vyvrtej diru, aby se tam veslo lanko...provrtej to durch..potom z čela vrtej díru abys tam mohl udelat zámit o prumeru 4-5 mm. ja to delal na mou 350 a je to v cajku
Datum: 24. dubna 2010 22:50
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 zdar draci je to dobry to tyristorove zapalko na fichtla? budu to montovat v pondeli na mustanga a bude to mit vetsi silu do kopce?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 16:31
 môžem ti ho len doporučiť.. je to skvelá vec pre tých čo majú kladívka, stým zapaľovaním som docielil väčšiu iskru, neopaľujú sa kontakty na kladivku, menšiu spotrebu, lepšie štartovanie a môžem nastaviť maximálne malý voľnobeh s pravidelnými otáčkami, a to že či ťahá lepšie do kopca som si nevšimol  ..ide skôr celkovo lepšie
Datum: 25. dubna 2010 16:31
 Čus draci tak sem denska byl projet svoji 21 po GO motoru .Pěkně se to hřeje ale jedeto jakoby čím dál líp ale zezačátku to bude nejhorší no než se to rozjezdí..chtěl bych se zeptat kolik km ste zajížděli vy pístní kroužky????.......300km? nebo i víc nebo mín .......Díky za odpvoědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 22:10
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Do 500 km to moc nehoň (jezdi tak na půl plynu a do 50 km/h, od 300 km to sem tam na chvilku protáhni do vyšší rychlosti, aby motor potom nebyl línej), po 500 km už tomu začni pomalu nakládat a kolem 1000 km je to kvalitně zajeto
Datum: 24. dubna 2010 22:10
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 hele podle tabulek 1000km ale ja to zajel pomalinku na 3 nadrze a jezdi nanherne...
Datum: 24. dubna 2010 22:09
|



|