česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1229  1230  1231  1232  1233  1234  1235  1236  1237  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Hrnek      IP: uživatel6749    
Ahoj chtěl bych se zeptat jak poznám že mi prasknul pístní kroužek? jaké jsou příčiny? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 16:45
 
 
 
 
Jméno: koocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to muzou byt opotrebene krouzky ketere maji vuli v drazkach a pri primocarem vratnem pohybu cinkaji. Ale muze to byt spousta jinych veci jak rikal boocheer
 
 
Datum: 29. dubna 2010 16:45
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To cinkání je u těchto motorů normální zvlášt když to hodně najezdilo a od výroby to nemělo generálku. To může byt už vymleté ložisko jak ojniční tak pístní,klikovka může mít vůli v ložiskách. Pístní kroužky zase můžou mít vůli v drážkách atd... prostě vůle kam se podíváš. Jestli to jede obře tak bych tyto zvuky neřešil jestli se jedná o fichtla nebo neco takého. Jestli už to blbě jede tak udělat generálku.
 
 
Datum: 28. dubna 2010 22:48
 
 
 
 
Jméno: Hrnek      IP: uživatel6749    
No nejsem si jistej ale právě mi v motoru něco cinkalo tak jsem myslel jestli to není ono ale je to takovej fakt cinkavej zvuk...
 
 
Datum: 28. dubna 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejlepší bude si to na 100% ověřit sundáním válce. Jinak já když jsem měl prasklý kroužek tak v tom motoru při chodu jakoby škrábalo a při jízdě to špatně tahlo v otáčkách. Dostalo se to do určitých otáček a víc nic jako by to mělo omezovač. Taky se ti může kousnout o kanálek a to už může být horší
 
 
Datum: 28. dubna 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Mám takový možná dementní a neužitečný dotaz ale prostě mě to zajímá tak se chci zeptat. Dík :-D Když udělám na pionýra výbrus tak po výbrusu je to líné jako potvora a nemá to silu. Zajížděním to čím dál víc sílí,až se to uplně zajede a motor začne podávat uplně maximální výkon a je to na vrcholu kdy je jeho síla největší. Ale jak se jezdí tak píst kmitá a válec i kroužky se opotřebovávají a ten maximální výkon a síla se za nějakou dobu začíná strácet a motor slábne a slábne až zeslábne uplně a je potřeba zase výbrus. Já se chci práve zeptat kolik tak zhruba km ten motor podává maximální sílu než začne pomalu ale jistě slábnout... Moc ho neženu,jezdím pozvolna. asi 50Km/h Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 7:19
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
2takt potřebuje otacky
 
 
Datum: 29. dubna 2010 7:19
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale co mě zaujalo u babetty tak jak jsem dělal generálku motoru i s výbrusem tak první jízda po výbrusu. To mělo od volnoběhu až po maximálku neuvěřitelnou sílu a odpich jako prase. Opatrně jsem to zajížděl,mám tam najeto už 700Km takže to mám zajeté no a už to tak velkou silu hned od volnobehu nemá,tu silu to začne mít až ve velkých otáčkách a to už pak jede djako drak
 
 
Datum: 28. dubna 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahááá takto to je. já jsem si vždy myslel že po dobu zajíždění se ta křivka vyšplhá až na nějaký maximální vrchol na kterém to třeba 5000Km zůstane a pak to pomalu klesá až to klesne uplně a je to v háji... Díky moc,toto jsem potřeboval vedet
 
 
Datum: 28. dubna 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, výkon po záběhu je oproti syrovému stavu až o 25% vyšší, to že by měl po zajetí nejvyšší výkon není tak uplně pravda...když bys nakreslil křivku výkonu vzhledem k najetým km, tak nepřed během záběhu prudce stoupá, potom po dlouhou dobu provozu nepatrně stoupá, a pak začne poměrně rychle klesat, to už je motor po smrti...
 
 
Datum: 28. dubna 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: Fichtl      IP: uživatel8754    
nazdarek piuonýr me po nastartování jde do plnej otácek i kdyz sr. bohatosti zatocím uplne sroubek soupete co nejvic povolim tak proste jde naplno....hladinu v pl. komore mam dobre...co myslite ze to saje vzduch ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 23:13
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel1553    
to bude nejspis falesnym vzduchem jak pravis tak to skus pretesnit a uvidis:-)
 
 
Datum: 28. dubna 2010 23:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
opotřebené šoupátko to prakticky dělat nemůže...leda že by vázlo v komoře
 
 
Datum: 28. dubna 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel8754    
to asi nebu bohatosti ale volnobehu vid :-P jehlu maj taky dobre ..muze to delat soupatko...jako ze by bylo ,,vyklochtany,,
 
 
Datum: 28. dubna 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když vyloučim zaseklý lanko nebo šoupě tak je to nejspíš falešnej vzduch...ty máš na fichtlovy šroubek bohatosti? asi tam máš naroubovanej jinej karbec, ne?
 
 
Datum: 28. dubna 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      IP: uživatel9305    
ahoj, hele je tady někde na fichtl krámku takovej ten stojan na bok motorky(taková ta jedna tyčka) řiká se mu policajt...doufám že jste mě pochopili :-D...díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na revmaplechy?to je plech!to urves! :-) pridelej to nekam naram,kamos to mel na kyvce a drzelo to suprove..
 
 
Datum: 28. dubna 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: xXx      IP: uživatel8754    
si doma vyrob. stací svarik kus pásoviny s trubkou a upevnit na revma plechy
 
 
Datum: 28. dubna 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: falkons ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar chlapi,potřeboval bych motor na stavbu motorky....stačil by i motor z pionýra(20,21,23)....jen aby byl funkční...žádný rozebraný nebo neúplný nechci...díkec... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady ti pošlu video jak sem jel po rovině na plnej s tím byl tam 12 zub sekundár sám uvidíš kolik to jelo.http://www.youtube.com/watch?v=JwwT-_m_R-8
 
 
Datum: 29. dubna 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nechtěl bys celýho fíka zrovna v kostře a tak ?Sice ty plechy a kostra za moc nestojí ale hlavně ten motor že tam bude takhle něco kolem mezi 1000 a 1400........Mě by pak zbyla jenom kostra z kolama a plechama a co bych s tím dělal.
 
 
Datum: 29. dubna 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: falkons ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
vypadá to docela slibně ale potřebuju alespon orientační cenu.
 
 
Datum: 28. dubna 2010 23:21
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bylo to z mírnýho kopce a byl tam 13 zub........
 
 
Datum: 28. dubna 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
funguje tak jak má na radaru sme dal 65 a to ukazuje o 5-10 km/h mín než má ...........cena neim on taky ten válec nco stál....
 
 
Datum: 28. dubna 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: falkons ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
co myslíš tím "kloudný"?...jinak zkus navrhnout alespon přibližnou cenu a domluvíme se.
 
 
Datum: 28. dubna 2010 22:32
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolik bys dal za kloudný pojízdný motor z JAWA 21 ?Je tam kupovanej nový válec a jsou tam 2 kroužky ,jinač ložiska jsou kloudná a klika taky ojnice nemá žádnouch velkou vůli .Porstě zachovalý a nedávno složený těsnil sem to tmelem a tím klingerytovím papírem.Napiš kdybys měl zájem mám i jiný zájemce je v kostře hozený na motorce a chtěl bych to spíš celý prodat ale kdyby ten motr byl za kloudnou cenu tak bych ho sundal a prodal..
 
 
Datum: 28. dubna 2010 22:12
 
 
 
 
Jméno: NFS3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec, nevíte či se do litiny vrtá lehko či težko? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 23:19
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Není litina jako litina, záleží jak je tvrdá.
 
 
Datum: 28. dubna 2010 23:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jednou jsme vrtali půl cm litinovejch kamen a dělali jsme to snad 10 minut :-D ale kdo ví co to bylo za vrták..
 
 
Datum: 28. dubna 2010 22:08
 
 
 
 
Jméno: xXx      IP: uživatel8754    
do litiny se krásně vrtá delaji se sponky-takový supinky...já osobne jsem vrtal s tk destickou na sloupovce...v poho
 
 
Datum: 28. dubna 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mělo by to jít dobře...já to vrtal kobaltovejma teda...
 
 
Datum: 28. dubna 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: NFS3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale pujde to i s klasickým nový vrtakom?
 
 
Datum: 28. dubna 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zase tak hrozný to neni...stačí mít ostrej vrták, velkej přítlak na vrtačku a malý otáčky...
 
 
Datum: 28. dubna 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
do litiny těžko jak sviňa
 
 
Datum: 28. dubna 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: Lotus      IP: uživatel9046    
čus. Kolik vám jede čz 175/477? A má to dobré zrychlení? Slyšel jsem že je to srovnatelné s pionýrem tak do 40km/h. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: Lukas      IP: uživatel8931    
ja sem dal s mou 175/477 115 km/h s fichtlem je to nesrovnatelny hlavně zrychlení
 
 
Datum: 29. dubna 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
No vypadá to, že jsi nikdy na ničem jiném než na pionýru nejel, no ale všichni jsme nějak začínali, časem také poznáš co je pořádné zrychlení na motorce.
 
 
Datum: 28. dubna 2010 23:51
 
 
 
 
Jméno: Lotus      IP: uživatel9046    
nemusíte hned nadávat. To neni z mojí hlavy. Mě to bylo právě taky docela divné.
 
 
Datum: 28. dubna 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: kinglet      IP: uživatel9305    
ale ČZ jede 110 :-D
 
 
Datum: 28. dubna 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na cca 60 ti u 477 končí dvojka :-)
 
 
Datum: 28. dubna 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
twl dyť aji pionýr jede tak 60 Km/H!!!!
 
 
Datum: 28. dubna 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: kinglet      IP: uživatel9305    
:-D:-D porvnej si obsah 175ccm (15koní) a 50ccm(3,5koně)...a jesi si furt myslíš že je to porovnatelný, tak seš DE.IL
 
 
Datum: 28. dubna 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To si teda slyšel pěknou kravinu...
 
 
Datum: 28. dubna 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel5056    
zdarec borcin když nakopnu fichla a zapnu světla tak me neco huči nejspiš v indučni civce a praska zadni žarovka cim tyto přičiny mohou byt odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9217    
Ja bych to spis videl na podpalene ventily :-D
 
 
Datum: 30. dubna 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak potom nemáš namazanú plsť na vačke, keď je suchá ten perdinax bzučí (píska) ;-)
 
 
Datum: 29. dubna 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná máš někde špatně přidělaný vodič a on se třepe,jiskří a bzučí. Nebo taky kontakt na tem spínači/přepínači ti špatně dolíhá. Že by bzučela žárovka to se mi nějak nezdá. Na zapalovacím okruhu závadu nehledej to na světla nemá vliv
 
 
Datum: 28. dubna 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdy jsi měl naposledy sex?občes po dlouhé sexuální abstinenci tzv hučí v klacku.
 
 
Datum: 28. dubna 2010 21:45
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel5056    
Pošlu zitra video :-D :-D :-)
 
 
Datum: 28. dubna 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle nemá snad žádnej racionální důvod :-D nechápu co ti tam bzučí
 
 
Datum: 28. dubna 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel5056    
A nemuže to byt předstihem jak sem dělal tak jsem posunul zapaloko do leva??????
 
 
Datum: 28. dubna 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel5056    
nemam :-D :-D
 
 
Datum: 28. dubna 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
A co klakson? :-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 28. dubna 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel5056    
Já nemám bzučak :-D :-D
 
 
Datum: 28. dubna 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozeber přepínač dálkovejch/tlumenejch světel a podívej se jestli ti to tam nekostří...mam totiž pocit že ti bzučí bzučák :-D
 
 
Datum: 28. dubna 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel5056    
To hučí jak prase,ale když je ten přepinač masky zaplej na světla a kyž je vyplí tak to huči uplně nejvic ale když je obyčejně bez světel tak to nehučí uš nwm čim to je.
 
 
Datum: 28. dubna 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevidim tam žádnou souvislost mezi cívkou a světlama...nezdá se ti to?:-)
 
 
Datum: 28. dubna 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zdar hoši prosím o pomoc. Mám problém s nádrží u mustanga. Jak je místo, tam kde se dává sání, tak ty boky mám strašně nafouklé a nemůžu tam narvat sání jezdím bez něho a žere mi to jak tank. Prosím pomozte co s tím mám udělat, aby mi tam vlezlo sání v pohodě a bez námahy.Je to u mustanga. Diky za rady a pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 23:16
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel1553    
kup si tuning filtr a mas to bez problemu
 
 
Datum: 28. dubna 2010 23:16
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
bobacz: fakt mě to žere bez filtru jak tank s filtrem je to v pohodě bez filtru je to hrůza zachvíli to vychlastá hodně
 
 
Datum: 28. dubna 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
péro: no právěže to sání tam dávám dobře ale jde o to jak se tam to sání dává do těch boků tak je mám nafouklé a ony mají být krásně rovné
 
 
Datum: 28. dubna 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a nebo tam dej nějakej klín a polejcej ho vodou..on se roztáhne...a nechápu jak můžeš mít nafouklou nádrž :-D necpeš tam to sání obráceně??
 
 
Datum: 28. dubna 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: Ryan      IP: uživatel8492    
Tak ty boky vybouchej.
 
 
Datum: 28. dubna 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
vem nejakej drevenej klin... nacpi ho do ty skuliny.. a natluc ho tam.... aby se to vybouleny.. zamacklo zpatky.. setrnejsi zpusob neznam :-D
 
 
Datum: 28. dubna 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
nemyslím držáky ale jak se dává do boků nádrže u mustanga sání jako ta krabice tak me to tam nejde dat protože jsou ty boky nafouklé
 
 
Datum: 28. dubna 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to sylším poprvé že bez filtru to žere jak tank. Spíš naopak ne ? A mustanga nemám tak nevím jak je konstrován a jaké držáky myslíš.
 
 
Datum: 28. dubna 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: jouz4      IP: uživatel9302    
Nazdar draci.Mam jawu 20 a generalkoal sem motor-loziska gufera ojnive,pist valec 8vybrus,lamely ferodo atd. puskladal sem to a ujel sem asi 50km a prestal jet mnenil sem vsecko od zapalovani pres karbec.nekdy to chytne ale jede to jen na volnobeh kdys pridam plyn zacne se to dusit a vynechavat!nevite nekdo cim by to mohlo byt?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: jouz4      IP: uživatel9302    
kondikem to neni daval sem cele zapalovani z pincka ktery normalne jede.
 
 
Datum: 28. dubna 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zadna jehla kontenzator je v pici mi to tez robilo zezacatku vymenil za novy a faram doted :-D
 
 
Datum: 28. dubna 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
třeba spadla jehla z plíšku
 
 
Datum: 28. dubna 2010 19:37
 
 
 
 
Jméno: tonys      E-mail:      IP: uživatel5329    
Zdar chtel bych se zeptat jestly si muzu v 15 udelat ridicak na jawa 50 mustang dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: MATY      E-mail:      IP: uživatel8677    
Pernik: shrnul jsi to hezky, akorát pařez 550 měl v tp 45km/h, ale toho sehnat za rozumný peníze už je dnes problém.
 
 
Datum: 10. května 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: Pernik      E-mail:      IP: uživatel7643    
custe vseci, ja sem chtel udelat ridicak na pincka v 15 a rekli mi ze nemuzu protoze ma v technicaku vetsi konstrukcni rychlost nez 45km/h a musel jsem udelat ridicak v 16 na 125ccm a az pak jezdit na pincku. Tak na pincka(20,21,23,550,555) ridicak az od 16 na skupinu A1 do 125ccm a max. vykon 11Kw. A pri získání ridicáku na skupinu B(auta) ziskás ridicak na motorky o objemu 50ccm a max. rychlosti 45km/h, tak jen skutry, babety.... .Na pionyra jezdit nemuzes protoze ma vyssi rychlost nez 45km/h. Tak a tady jsem vam vsechno vysvetlil
 
 
Datum: 30. dubna 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jj vždy se píše míň, tim se jistěj, ale prostě pincek od 15ti NE
 
 
Datum: 29. dubna 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
falkons: fichtl (snad jawa 555 ma v TP napsano konstrukcni rychlost 50, nebo 55km/h) ma napsanejch 65km/h neni to napsany primo pod nazvem konstrukcni rychlost, ale pod nazvem maximalni rychlost (samozrejme jede vic) viz treba 350 - v TP napsano: maximalni rychlost 125km/h, ale hafo jich da maximalku i 140:-P
 
 
Datum: 29. dubna 2010 17:40
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pionýr (ne ty 550 a 555), Simson a kdovi co jeste se nesmí od 15-ti řídit vzhledem k rychlosti, řekli to přímo v autoškole a nejen tam.
 
 
Datum: 29. dubna 2010 14:52
 
 
 
 
Jméno: falkons ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mimochodem máš už řidičák?jestli jo tak by mě zajímalo kdes ho dělal když neznáš rozdíl mezi konstrukční a maximální rychlostí....:-D
 
 
Datum: 29. dubna 2010 14:11
 
 
 
 
Jméno: falkons ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ty vole a když děláš řidičák na pionýra tak děláš co?A1???:-D:-D:-D....až mi ukážeš techničák na pionýra který má konstrukční rychlost 65km/h a má tam vůbec zapsanou konstrukční rychlost tak uznám chybu.Nejvyšší konstrukční rychlost není větší než 45 km/h.Ty si myslíš že když pionýra vytáhneš na 65km/h tak je to konstrukční rychlost???:-D:-D:-D tak mi teda vysvětli co je konstrukční rychlost...:-D:-D:-D tady máš zkopírovaných pár řádků z autoškoly....ono by stačilo si někdy ty knížky nebo vyhlášky přečíst.....:-D Skupina AM * opravňuje k řízení mopedů a malých motocyklů s konstrukční rychlostí max. 45 km/h * podmínkou je věk 15 let žadatele a písemný souhlas zákonného zástupce Skupina A1 * opravňuje k řízení lehkých motocyklů o objemu válců do 125cm3 a výkonu nejvýše 11 kW * podmínkou je věk 16 let žadatele a písemný souhlas zákonného zástupce
 
 
Datum: 29. dubna 2010 14:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
falkons: nemas pravdu, deska k B dostanes jenom skupinu AM, takze na babettu, ne na fichtla...jinak fichtly(novejsi typy) maji v TP napsano 65km/h, coz je konstrukcni rychlost...
 
 
Datum: 29. dubna 2010 13:45
 
 
 
 
Jméno: falkons ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A pokud děláš řidičák na auto (b) tak můžeš normálně jezdit na pionýrovi,protože k b-čku máš povolení jezdit na "motokolu,pionýrovi..."prostě to co je do 50ccm....a netvrď mi že motorka 50 ccm která klidně jede těch 60-65 km/h má konstrukční rychlost větší než 45km/h.
 
 
Datum: 29. dubna 2010 13:35
 
 
 
 
Jméno: falkons ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak mi ukaž techničák od pionýra ve kterém máš napsanou rychlost větší než 45km/h.Žádnej z pionýrů nemá v papírech konstrukční rychlost větší než 45km/h.Navíc pokud má někdo takovej ten malej starej papírovej techničák,tak tam není nikde zapsána ani rychlost ani kubatura,pouze že se jedná o malý motocykl.
 
 
Datum: 29. dubna 2010 13:27
 
 
 
 
Jméno: MATY      E-mail:      IP: uživatel8677    
falcons: ty seš nějakej chytrej - nemáš pravdu na 50ccm pokud má rychlost víc než 45km/h je třeba řo sk. A1!!!
 
 
Datum: 29. dubna 2010 12:41
 
 
 
 
Jméno: falkons ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
na "pionýra" můžeš mít řidičák už od 15-ti.Protože všechny pionýri spadají do 50-tek.Na 125 od 16-ti atd...
 
 
Datum: 29. dubna 2010 11:36
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel3093    
juuu, po 268. tenhle dotaz. K cemu jsou tady casto kladene otazky...
 
 
Datum: 29. dubna 2010 6:36
 
 
 
 
Jméno: reper.rambo      IP: uživatel9304    
Záleží podle toho jaký na něm máš papíry a je to podle rychlosti do 45 bys mohl ale nad 45km/h už ne to je 125ccm a ty jsou od 16
 
 
Datum: 28. dubna 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na mustanga můžeš od 16ti
 
 
Datum: 28. dubna 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NE
 
 
Datum: 28. dubna 2010 18:41
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel9178    
Čau draci chci lakovat fichtla chci si nechat namíchat barvu a chtěl bych se zeptat kde v praze nebo okolí byjste mi doporučily si to nechat namíchat dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 18:10
 
 
 
 
Jméno: rumun      IP: uživatel9046    
Chtěl bych se vás zeptat co by ste dělali jako první kdyby jste měli doma čz 175 která stála 8 roků a chtěli ji zprovoznit? Baterku jsem zkousel nabijet a nic a chtel bych vedet na jaké věci bych se měl dál zaměřit. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 15:01
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus omrknout i uhliky, aby to dobijelo popř. vyčstit rotor.
 
 
Datum: 29. dubna 2010 15:01
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
Mustangisto: ty me nikdy neprestanes prekvapovat :-D takovihle veci vis, .. ale jak vyrovnat... nadrz tam jak se dava filtr.. to neee :-D nemyslim to spatne.. jen je to malinko vtipny :-D
 
 
Datum: 28. dubna 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
tak jako první očistit všecky smeti prach atd. potom vytáhnout baterku očistit zaoxidované místa dát na nabíječku poživit,vypustit olej z převodovky a nelét nový,vypustit starý benzín uplně do poslední kapky nechat nádrž vysušit,pak nalét nový benzín vyčistit zapalování hlavně kladívka,vyčistit výfuky,sdělat hlavu odstranit karbon,vyčistit celý karbec,promazat řetěz,lanka,nafoukat kola,dát novou svíčku,zkontrolovat káblíky a zkusit nastartovat a musí jet
 
 
Datum: 28. dubna 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel9178    
vyčistit vejfuk a hlavu
 
 
Datum: 28. dubna 2010 18:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyčistit kladívka, vyměnit svíčku, nalejt novej benzín, vyčistit karburátor...potom musí chytnout, pak samozřejmě nafoukat kola, namazat řetěz atd...
 
 
Datum: 28. dubna 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: mabode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci.Mám dotaz jakou hodnotu mají přibližně prsíčka na 555 de luxe?Zítra bych přidal foto když tak.Díky moc:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: mabode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karel:ne pohoda....jen sem si rejpnul:-D
 
 
Datum: 28. dubna 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel9178    
sory chtěl jsm pomoct jenom absis to moh přibližně odhadnout tak sory za odpověd
 
 
Datum: 28. dubna 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: mabode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlada:takže asi jako prsa na pařeza 1000+...já až je uvidím tak podle barvy..buď je vyklepu,srovnam vykytuju stříknu základema když bude lak pěknej původním tak je naleštim a necham tak jak jsou:-)
 
 
Datum: 28. dubna 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
litr a víc... ale najde se neznalec kterej ti je proda i za 200 :-D a bude rád, že se toho zbaví
 
 
Datum: 28. dubna 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: mabode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Moc děkuju karle že si odpověděl k věci..:/
 
 
Datum: 28. dubna 2010 18:09
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel9178    
ČAU JÁ JSEM KOUPIL JAWU 555 DE LUX NAPODZIM ZA 2500 ROZEBRANOU PRŠÍČKA NEVIM
 
 
Datum: 28. dubna 2010 18:04
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mabode ty asi nejsi z moravskoslezského kraje že ? Já bych za rozumnou cenu měl o ně zájem.
 
 
Datum: 28. dubna 2010 18:02
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec. nevíte někdo jaký má tohle rozměry? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1144.html -> dal sem to tam, ale stejně mi protejká olej, de to koupit i jako jen aby to mělo vnější rozměr o trochu větší nebo tak něco? kdyžtak nevíte ten větší rozměr? dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 16:19
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
zdar prosím na čz 175 jde poslední lamela nebo plech?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no právě u přítlačnýho má bejt plech...když skládáš spojku tak poslední dáváš plech pod přítlačák...začínáš to skládat lamelou, končíš plechem, proto píšu že plech je na konci...
 
 
Datum: 28. dubna 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
jo a u toho přítlačnýho talíře má bej plech taky?
 
 
Datum: 28. dubna 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
plech
 
 
Datum: 28. dubna 2010 16:02
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel5056    
Zdarec jak mam nastavit,abych měl co nejmeši vulu plynového lanka na jawě21 dik moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
přesně tak jak piše kolecko
 
 
Datum: 28. dubna 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jak píše kubík, tak takhle fakt ne:-D šteluje se to stavěcim šroubem ve víčku šoupátkové komory...
 
 
Datum: 28. dubna 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: KuBbiQ      IP: uživatel6617    
Nastavuje se to jak mas trisky tak ten prostredni sroubek musis to met nastartovany a ladit volnobeh a jeto :-)
 
 
Datum: 28. dubna 2010 15:50
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
cau draci tetka jsem cetl v jedny knize stary o jawách ze pistni krouzky u dvoutaktu vydrzi 4000-6000 km to je kravina ne?? i na M2T vydrzej snad vic?? ja jezdim na kvalitnejsi a po 5000 km skoro neubyli. A u ctyrtaktu pisou 10 000, 15 000 km myslej tim stary ctyrtakty jako jawa 500 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boocher: to je důvod proč jsem proti M2T...:-)
 
 
Datum: 28. dubna 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mazal jsem M2Tčkem... Nedavno mi ten motor odešel uplně tak jsem udělal komplet generálku s vábrusem a už jí dávám kvalitní olej
 
 
Datum: 28. dubna 2010 15:28
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel9301    
u zavodnich valcov napr. 125 abo scootroch sa robi dokonca vybrus po kazdom zavode.. cize o niakich 5000km ani neuvazuju.... mne na zavodnom valci(jawa50) vydrzia kruzka len 2 zavody.
 
 
Datum: 28. dubna 2010 15:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boocher: tak to by mě zajímalo co to bylo za kroužky a za olej, když ti to po 5000km odešlo :-D
 
 
Datum: 28. dubna 2010 14:57
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží jak s tám jezdíš... Já jsem s babettou jezdil pořád co to dá a po 5 000Km jsem měl kroužky tenké asi jak párátko :-D
 
 
Datum: 28. dubna 2010 14:43
 
 
 
 
Jméno: tesajiri      IP: uživatel9205    
co je to sekundárko? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
respektivě rětězov kolečko
 
 
Datum: 28. dubna 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel8091    
sekundárko je ozubené kolečko co máš na hřídelce na motoru v pravem karteru
 
 
Datum: 28. dubna 2010 13:09
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel9178    
Čau chtěl bych se zeptat co je na fichtla do ojnice lepší jestli jehoví ložisko nebo ta obič pouzdro dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolecko:Teď ty Polský repliky... :-)
 
 
Datum: 28. dubna 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem zastánce ložiska. Na ojničním čepu je ložisko odjakživa tak nevidim duvod proč by nemohlo byt i na pístním čepu. Navíc jeho výměna ti zabere maximálně pul hodiny kdežto u pouzdra se to říct nedá. U seriáka je dobrý ložisko ale u upravených motorů už je zase lepší bronzové pouzdro protože to ložisko neni stavěný na nějaké extrémní tlaky
 
 
Datum: 28. dubna 2010 15:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč by se rozsypalo?:-)
 
 
Datum: 28. dubna 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no možná vydrží dlouho,ale stojí za to když se ti to rozsype ?....
 
 
Datum: 28. dubna 2010 14:40
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel8535    
na silnici na serijaka muzes klidne ty jehly nemusis tolik mazat a motor jde lip dootacek ja mam najeto snima 5000 km obcas jedu normalne a obcas tomu davam porad plnej a nic to nedela akorat zezacatku to delalo divnej zvuk asi nez to sedlo, ja osobne jsem si oblibyl spis jehly
 
 
Datum: 28. dubna 2010 14:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nerv: ale houby...jehlový ložisko vydrží hoodně
 
 
Datum: 28. dubna 2010 14:26
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jehlový právě že moc nevydrží.Jak psal Sesa,při větším tlaku se ti můžou ty jehličky uvolnit a to je pak paseka v motoře ! Za mě rači to pouzdro ;-) (pokud mažeš nezadřeš) (
 
 
Datum: 28. dubna 2010 13:53
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jehlový je lepší, dýl vydrží a jen tak se nezadře
 
 
Datum: 28. dubna 2010 9:49
 
<  1229  1230  1231  1232  1233  1234  1235  1236  1237  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 27.04.2025 17:47:44 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu