česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1226  1227  1228  1229  1230  1231  1232  1233  1234  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Chtěl bych se jen zeptat jaká původně patřila na Jawu 21 přední guma, 2,50, nebo 2,75, nebo co je lepší mám to špatně v TP (2,27-16";-) a potřebuju vědět co tam skutečně patří, díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2010 15:05
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel7954    
narveš to tam bez problémů. 2,5 se dávaly na mustangy, teda možná ne na všechny ale některý určitě
 
 
Datum: 02. května 2010 15:05
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A hlavně narvu to na stejný ráfky?
 
 
Datum: 02. května 2010 13:29
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to je fajn, ale neví tu někdo co tam fakt patří?
 
 
Datum: 02. května 2010 13:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dej tam normálně 2,50 x 16...technickou to projde v pohodě a budeš mít víc místa kolem kola :-)
 
 
Datum: 02. května 2010 0:39
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lidi, koukám názory máte různý, ale mrkněte se na http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ-20-pionyr-a-21-sport-technicke-udaje.html , a v katalogu náhradních dílů je zas že 2,75 jsou stejné pro obě kola, takže já nevim, ale ta přední guma 2,75 je mezi vidlicema dost na fest já tam nemám ani 3mm mezeru a potřebuju ten údaj nechat zapsat do Tp, takže... ... nevím
 
 
Datum: 01. května 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem právě zdědil po otcovi mustanga a byla tam přední guma 2.50 a říkal mi že ta guma je tam od výroby neměněná
 
 
Datum: 01. května 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2,50 vim, že měli ty strarší myslim tím 550 a 555
 
 
Datum: 01. května 2010 16:43
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nedávalo se tam někdy 2.50? Ale 2.75 tam má byt normálně
 
 
Datum: 01. května 2010 14:25
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2,75 - 16
 
 
Datum: 01. května 2010 13:02
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2,75
 
 
Datum: 01. května 2010 13:02
 
 
 
 
Jméno: palik93      E-mail:      IP: uživatel7869    
Čuss draci mam problém na jawě 21. Když jí nastartuju tak nejde do otáček furt se dusí. A když sem trožku povolil hlavní trisku tak de hned do otáček. Ale jak to vibruje tak se odšroubovává a zas to pak blbne! Čim to muže bejt že se to dusí. Díkec za odpověd. ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: palik      IP: uživatel7869    
celej sem ho yčistil a je to to samí
 
 
Datum: 14. května 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: David.Zradicka      IP: uživatel9314    
čus draku..musíš vičistit trysky..nebo celej karburátor
 
 
Datum: 01. května 2010 13:28
 
 
 
 
Jméno: DH      IP: uživatel9046    
Tak jsem se pustil do čz 175/477. Odmontoval jsem nádrž a vypustil starý benzin, a ted nechám nádrž trochu vysušit. Karburátor jsem taky vyčistil a po neděli jdu kupovat baterku protože ta stará to po těch 8 letech co stála asi nerozchodí. Chtěl bych se vás zeptat zda bude po tak dlouhé době OILMASTER ucpaný a mám radší ředit 1:40 rovnou do nádrže? a jestli by pomohlo kdybych kontakty co jdou s baterie prostříkl kontakt sprejem? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: DH      IP: uživatel9046    
No tak po 20 minutách jsem ho dotlačil z nádržky až k čerpadlu a jak vede hadička k válci tak to odtud semtam ukápne když s tím točim
 
 
Datum: 01. května 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
děláš to správně...na jednu stranu to točit je...to že se vysune a zaskočí tak při vysunutí olej nasaje a při zaskočení ho vstříkne do hadičky a tlačí se k válci..... nebo neni co urvat...toč s ním a uvidíš jestli tlačí.
 
 
Datum: 01. května 2010 14:42
 
 
 
 
Jméno: DH      IP: uživatel9046    
No když jsem točil v levo tím bílím kolečkem tak to šlo jenom dolů a vždycky se to vysunulo a potom v tom přeskočilo a zase se to zasunulo zpátky, a nadruhou stranu to točit rukou nešlo a bojím se abych to neurval.
 
 
Datum: 01. května 2010 14:23
 
 
 
 
Jméno: DH      IP: uživatel9046    
Aha. díky moc
 
 
Datum: 01. května 2010 14:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nééé...čerpadlo je umístněné na motoru....jak je na levém výku takové to kolečko s vylisovaným nápisem ČZ tak to odšroubuj....
 
 
Datum: 01. května 2010 14:12
 
 
 
 
Jméno: DH      IP: uživatel9046    
jako že mám oddělat celý ten kastlík s olejem? Nevím co myslíš, jen jsem dole povolil tu kontrolku oleje a začal mi odtud olej vytíkat tak sem ho zase utahl :-) Díky
 
 
Datum: 01. května 2010 13:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v původním stavu...doufám ž etak i zůstane. k tomu čerpadlu....tak odmontuj to víčko které ho zakrývá....na čerpadle je takové bíle plastové kolečko, kterým se dá na jednu stranu otáčet dokola..uvážíš tim čerpadlo do chodu při vypnutém motoru. takže sundej hadičku co vede k válci, dej plny na plno a otáčej tím kolečkem a uvidíš jestli se olej tlačí ven nebo ne. (ps. s tím kolečem jde na jednu stranu otáčet dokola a na druhou jen do půlky... tak otáčej dokola)
 
 
Datum: 01. května 2010 13:44
 
 
 
 
Jméno: DH      IP: uživatel9046    
 
 
Datum: 01. května 2010 13:38
 
 
 
 
Jméno: DH      IP: uživatel9046    
No po těch 8 rokách co stála tak je myslím do půlky zaplněná M2T
 
 
Datum: 01. května 2010 13:35
 
 
 
 
Jméno: DH      IP: uživatel9046    
 
 
Datum: 01. května 2010 13:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jenže kdž budeš jezdit tak ono bude pořád pracovat a když nebude zaplněné olejem tak ho rovnou nevratně odrovnáš!
 
 
Datum: 01. května 2010 13:33
 
 
 
 
Jméno: DH      IP: uživatel9046    
Já právě nevím jestli bude fungovat. Jinak bych si ho nechal. S čezetou zatím nemám moc velké žádně zkušenosti
 
 
Datum: 01. května 2010 13:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hej prosimtě....když ten oilmaster nechceš rozchodit, vyměníš mi ho za nefunkční?
 
 
Datum: 01. května 2010 13:21
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci da se nejak omezit napewti na motorce (existuje nakej omezovac napeti) ? protoze ikdyz mam prerusovac blinkru z felicie tak s vyssima otackama zacnou svitit, takze me napadlo vrazit tam jakejsi omezovac napeti, kterej by nepustil treba napeti vyssi, nez 12V. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2010 13:22
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
Dá se koupit usměrnovač na 12V maj ho tady na fichtlkramku a stoji 199 Kc.
 
 
Datum: 01. května 2010 13:22
 
 
 
 
Jméno: FechtilMates ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měla by se po sepnutí klíčku pohnout přívěra? Slišel jsem že se má zavřít a otevřít... je to pravda? jde o Hondu NSR 125. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2010 15:22
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Nespletl sis forum? Zkus motorkari.cz taky ses na fekal pokecu.
 
 
Datum: 01. května 2010 15:22
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
při sepnutí klíčku to jen zavrčí,nic víc ;-)
 
 
Datum: 01. května 2010 12:50
 
 
 
 
Jméno: james12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vcera jsem pulil motor na mustangu a spatne mi tam jde hazet 3 a proslapnu radicku az dolu az skoro na zem a za zadnou cenu nemozu najit neutral nevite co s tim je? jenom jak stojim tak ta¨m dam neutral a popojedu a uz tam skoci rychost .mel sem ho rozebranehoi bo mi praskl zoubek na hrideli odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2010 9:56
 
 
 
 
Jméno: james12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pred tim mi to neslo tak sem musel oddelat sroubek co je venku na automatu a ted to de ta 3 ale proslapnu radicku az dolu
 
 
Datum: 01. května 2010 9:56
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel8974    
Zdarec draci mam problem u jawa 50 20 koupil jsem novej píst, pístní kroužky a čep ale když nastartuju tak mi ve válci něco cinká mevíte někdo čím to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
A myslite že když to cinka tak to něčemu vadí?Protože já mám ted motor po repasi(ve valci teda jenom nova pistni sada)a nerad bych to cele zase dělal znova
 
 
Datum: 01. května 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: mira ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty nove pisty stojej za prd kupoval sem v mototechne novej pist a krousky a taky to cinkalo tak sem dal spatky starej pist s tema novejma krouskama a us to necinka.
 
 
Datum: 01. května 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: David.Zradicka      IP: uživatel9315    
ani jeden zvás nemá pravdu..to cinkají ty pístní kroužky..asi si je tam nejspíš dal špatně nebo je to jiná velikost kroužků
 
 
Datum: 01. května 2010 13:34
 
 
 
 
Jméno: koocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a vymenil ty si taky bronzove pouzdro v ojnici??
 
 
Datum: 01. května 2010 9:22
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
To je normální,mě to ted dělá taky ,musí se to zajet
 
 
Datum: 01. května 2010 8:55
 
 
 
 
Jméno: vasil      IP: uživatel367    
zdarec,mám dotaz ohledně jawy 350/640...jde mi olej z převodovky do klikovky a samozřejmě do výfuků..potřeboval bych poradit čim to může byt..?!ten olej jde do obou výfuků,takže gufero na klice by to nemělo byt..máte s tim nejaké zkušenosti?díky za odpověď a ať to jezdí:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2010 16:39
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Není problém v karburátoru, příliš bohatá směs? Když jde olej z převodovky do motoru, tak to velice silně kouří a tak divně smrdí, to poznáš hned. Zároven proniká benzín do převodovky a když olej z převodovky vypustíš, tak je benzínem silně naředěný. Jestliže převodový olej proniká do obou polovin klikové skříně, tak netěsní bloky mezi motorem a převodovkou a ani středový kruh, přes který to potom proniká do obou polovin klikové skříně. Tato závada nebývá obvyklá, ale potom je nutno rozpůlit motor, zkontrolovat rovinnost bloků a motor znova důkladně přetěsnit kvalitním tmelem. Bloky motoru mohou být poškozené také po neodborné demontáži motoru.
 
 
Datum: 02. května 2010 16:39
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no mozna je to blbost, ale mozna saje mezi karterama. jinak nemas zaneseny vejfuky ? me to totiz delalo taky, ale s ty vejfuky se necistily celejch 24 let, takze tam neco uz bylo je to jediny co me napada.
 
 
Datum: 01. května 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: vasil      IP: uživatel367    
to mají ae je tam uprostřed to uložení,a jeden pán co dělá jawy řikal že přes to gufero by to šlo jen do jednoho.. pro johny-za prvé nevymýšlám pičoviny!za druhé nejsu začátečník abych tam lil litr oleja na "litr benzínu"..a za třetí,já bych to neřešil,ae tam toho jde moc!nakopnu to,a po chvíli začne kapat olej..po chvíli je na zemi vytelká +-štamprla oleja a navíc takové množství oleje nevydrží svíčky..tak proto tu "pičovinu" řeším..
 
 
Datum: 01. května 2010 16:34
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel8528    
nevymyšlej pičoviny a jezdi, jestli ti to kouři tak tam lijes moc oleje, jestli maš zajebany vyfuky mazutem tak to je normalní
 
 
Datum: 01. května 2010 6:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no ale obě kliky mají přeci jenjeden klikový prostor ne?? já myslím že to gufero to asi může být...
 
 
Datum: 01. května 2010 3:07
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci tak po GO motoru mám najeto přesně 200 km :-D.Mažu víc a občas tomu dávat co proto když mě to nase**.Jinač to už docela jede a má to i kompresi dobrou a po rovině těch 60 a troušku nad no..mám tam 12 zub sekundár.Minulý rok mi to jelo 65 po rovině.....ještě je vidět že to je přibržděný.Kolik myslíte že km mám ještě mazat víc a jezdit pomalejc????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2010 16:03
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
200
 
 
Datum: 01. května 2010 16:03
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel9261    
Muzu dat karburator z jawy 21,20 do jawy 555? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2010 3:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
můžeš ale budeš se s tím půl dne srát a dělat nějaký nesmyslný koleno a výsledek bude minimální
 
 
Datum: 01. května 2010 3:08
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koukam ze motorkari jsou na cary max. opatrny, ne jako na koledy,, kdy se mahrovalo a taky nektrery domachrovali,,,,dneska jsem nepotkal na silnici zadne moto i kdyz bylo krasne pocasi a patek na krku,,,jen 2 ctyrkolky jsem potkal, vic ani tuk,,, bud vsichny upalujou a nebo kalej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl21 no to je uz fakt divné :-D:-D
 
 
Datum: 01. května 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je divné,včera okolo našeho baráku projelo tak 20 babett za sebou,a eště asi pět 555....
 
 
Datum: 01. května 2010 11:59
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to byl nějaký mamlas... přejet? slabé slovo. Rozsračkovat ho
 
 
Datum: 01. května 2010 11:09
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja byl vcera v praze a potkal sem tam fakt hodne motorek a skutru..dokonce jednoho typka s nejakou silnicni motorkou,typuju to tak na obsah 600 a vejs..a za sebou mel malyho chlapecka jenom v teplakach a helme...a bral za to docela dost..chudak malej kluk,kdyby se neudrzel tak z ty motorky ulitne a auta co jedou za nim by ho mohli prejet..
 
 
Datum: 01. května 2010 8:43
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dneska jsem vyděl jet docela dost motorek jednu 555, dvě 350/640, několik cizích motorek, jednu autoškolu a dokonce dva hadrolety.
 
 
Datum: 30. dubna 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to u nas zas ne. pred skolou motorek hafo jako vzdy a ja kdybych moh tak bych vajel taky
 
 
Datum: 30. dubna 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je pravda,dneska sem videl jenom autoskolu....
 
 
Datum: 30. dubna 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj chlapi, mám menší problém, fichtlovi se nechce moc do otáček, teda chce, ale je to takové kostrbaté, že otáčky jdou krásně nahoru zničeho nic takové "hluché místo" (vydá to takový skřehotavý zvuk, nevím jak to popsat) a jede dál. To bude asi otázkou předstihu a odtrhu,že?? Větší menší? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2010 10:11
 
 
 
 
Jméno: skier      IP: uživatel9056    
delalo to u jak byl naprosto cisty...
 
 
Datum: 01. května 2010 10:11
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9217    
Problém bych hledal spis v karbecu,skus procistit trisky a nastavit bohatost směsi.
 
 
Datum: 30. dubna 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel4675    
Cau,nevite nekdo informace o zavodech 1.5.2010 ve Slavkove u Brna.Zacatek ma bejt 10hod.,ale nevim jestly to bude zavod "crosovejch" a nebo silnilnich pionyru??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2010 18:28
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli vis o webu jawa 50 zavody, tak se na nej poradne koukni videl by i slepej. je to oznaceny jako terenni zavod
 
 
Datum: 30. dubna 2010 18:28
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel4675    
Hlmut o tech webech vim,ale ja nevim jestly to jsou silnicni zavody a nebo cross
 
 
Datum: 30. dubna 2010 18:25
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
http://www.fechtl.cz/ Jinak neskodi znat web http://www.jawa50zavody.wz.cz/
 
 
Datum: 30. dubna 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci mam problem s babettou jak je možne ze kdyz jedu za studena tak babeta jede v poho i kdyz je trochu vohrata tak jede na plnej jako blazen ale kdyz se uplne zahreje tak se na plnej plyn dusi newim cim to je odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2010 18:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
bohatá směs - motor má za tepla menší spotřebu a nestíhá spalovat
 
 
Datum: 30. dubna 2010 18:30
 
 
 
 
Jméno: Dáezell      IP: uživatel9238    
hoši dnes jsem konečně nastavil ted odtrh i ted predstih.ale nevim estli to jede bo sem to nezkousel.ted jsem to dolelal.ale zkusil jsem jestli to zase jiskří . vyšrouboval jsem i svíčku a mezo kladívkem a kontaktzem to jiskří,svíčka jiskru dává.a když jsme dal vypínač do polohy i na světla tak při nakopávání se svíčkou ven se světla rožínaly.to je v poho.ale zajímá mě jestli to má mezi tím kontaktem být jiskra nebo ne.ale při nakopávání je to fakkt ůplně mrtvé.Je teda fakt možné že to je ten kondík?šlo by to kdyby byl kondík v hajzlu,slo by to roztlacit?a ještě prosím Vás je normální že se mi dá startovací páka trochu povytáhnout a ,,sklopit dolů?díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9217    
Čau. Jo mezi kladivkem a kontaktem to jiskri
 
 
Datum: 30. dubna 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel9178    
Čau mam motor z jawa 250 typ 353 a chtěl bych ho nakopnout tak mimo rám mám 6V cívku a nevim jestli to pude zapojit bez baterky dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bez nějakého zdroje el. proudu to nenakopneš. Půjde to nakopnout přes nějaké 6V trafo pokud máš...
 
 
Datum: 30. dubna 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: Cecil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci pomocte prosím. Teď sem sundal tlumiče na mustangovy (zadní) že je vyčistím a namažu protože jsou tak tvrdy jako by tam místo tlumiču myly jenom kovove tyčky a mam otazku jak se ty tlumiče rozdělávají protože je teď držím v ruce a všemožně pohybuju a nic ta prosím jak se rozdělávají? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
asi v půce tlumiče je matka na 17 klíč tak nějakej obětuj a zbrus ho aby byl tenkej aby se vešel do péra a vyšroubuj to...
 
 
Datum: 30. dubna 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: samton007      E-mail:      IP: uživatel5349    
musíš nějak zmáčknout pružinu tlumiče ale tak aby pístnice tlumiče byla furt vytáhlá na maximum a pod vrchním držákem tlumiče je kolíček skrz závit ten vyklepneš a už jen odšroubuješ vrchní držák tlumiče , ale já tuhle práci moc rád nemám je to dost těžké to rozebrat v jednom když nemáš potřebné vybavení
 
 
Datum: 30. dubna 2010 17:31
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, sorry že to píšu znova, ale zajmá mě to, protože v tom nechci udělat nic blbě. Co mám všechno zkontrolovat když budu kupovat 125/453? dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prekontroluj ulozeni kyvky, jestli neni vymlaceny, loziska v krku rizeni, loziska v kolech a vsechno ostatni uz tu asi bylo napsano
 
 
Datum: 30. dubna 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedna nahoru...
 
 
Datum: 30. dubna 2010 16:59
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dík, a ještě jedna blbá otázka:-D jak má ČZ125/453 řazení? jako Pio?
 
 
Datum: 30. dubna 2010 16:48
 
 
 
 
Jméno: kubacezet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkontroluj jestli ti sedí čísla techničáku,štítku ,rámu a motoru. Prohlédni,jestli je všechno tam kde má být. Projeď se na ní,jestli nevypadávaj kvalty, nebo jestli netáhne k jedné straně.
 
 
Datum: 30. dubna 2010 16:38
 
 
 
 
Jméno: FechtilMates ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám Hondu NSR 125 a pravděpodobně se na tom neotevírá přívěra. Točí to max 8 tis. a jede to max. 100. přitom je to převrtaný na 160 a 23 kw, nevíte někdo co s tím? díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2010 10:42
 
 
 
 
Jméno: FechtilMates ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ta motorka jezdila normálně, je to převrtaný na 160 a jezdila upa v poho
 
 
Datum: 01. května 2010 10:42
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://nsr125.tym.cz/udrzba.htm viz možnost E)
 
 
Datum: 30. dubna 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9217    
U nekterych typu byla ridici jednotka udelana tak aby to od 8k otacek hazelo co druhou jiskru
 
 
Datum: 30. dubna 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
koukni na dorazi soupete ,a pak na tu priveru . jestli ani to ne tak bych koukal po svodu a koncovce , ale nic neni jistyho je to preci jenom 2t starsiho rocniku
 
 
Datum: 30. dubna 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: Ryan      IP: uživatel8492    
Tak to máš zavřený.
 
 
Datum: 30. dubna 2010 15:22
 
 
 
 
Jméno: Bubák ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, prosimvas mam dotaz hlavne na Chonga, pripadne nekoho kdo rozumi dynamu na velkych jawach... loni jsem zapocal GO motoru na 477 , a chtel jsme pri tom vyresit i slabe a nedobijejici 45W dynamo , takze jsem ho rovnou prodal (coz byla chyba) a koupil z Aukra zapalovani z 634 ... ted , kdyz jsem motor po zime dal konecne dokupy jsem chtel dynamo otestovat, podle toho jak to Chong popisuje zde : http://www.fichtlpokec.cz/elektrika-elektroinstalace/id98654.html , nicmene zarovka svit neudrzi (sviti pouze do dobu co je + baterky pripojeno do spojeneho bodu D , M a zarovky) , uhliky skoro novy , stator ani rotor nema zkrat na kostru . mam tu jeste jedno 45W , to jsem zapojil rovnou jak ma byt (nechtelo se mi sundavat relatko z dynama) ale kontrolka dobijeni svitila , takze taky nic (stator s relatkem loni na prodanem rotoru zkouseny a funkcni) ... no a ted mi to nedalo, koupil jsem 75W z 471 , s tim ze je urcite funkcni , jenze test se zarovkou zase nic. relatko k tem 75W tu mam jedno za par kacek z burzy, jehoz funkcnost je taky neznama , takze jsem chtel dynamo nejdriv vyzkoustet tak jak popisuje Chong , nicmene jsem k nicemu nedospel , nerikejte ze mam takovou smulu a vsechny 3 dynama co tu momentalne mam jsou KO... :-( jake postupy tedy vyzkouset... ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2010 14:53
 
<  1226  1227  1228  1229  1230  1231  1232  1233  1234  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 27.04.2025 18:46:28 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu