Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Chtěl bych se jen zeptat jaká původně patřila na Jawu 21 přední guma, 2,50, nebo 2,75, nebo co je lepší mám to špatně v TP (2,27-16"  a potřebuju vědět co tam skutečně patří, díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 15:05
Jméno: adas
IP: uživatel7954
 narveš to tam bez problémů. 2,5 se dávaly na mustangy, teda možná ne na všechny ale některý určitě
Datum: 02. května 2010 15:05
 A hlavně narvu to na stejný ráfky?
Datum: 02. května 2010 13:29
 No to je fajn, ale neví tu někdo co tam fakt patří?
Datum: 02. května 2010 13:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dej tam normálně 2,50 x 16...technickou to projde v pohodě a budeš mít víc místa kolem kola
Datum: 02. května 2010 0:39
Datum: 01. května 2010 20:03
 já jsem právě zdědil po otcovi mustanga a byla tam přední guma 2.50 a říkal mi že ta guma je tam od výroby neměněná
Datum: 01. května 2010 18:20
 2,50 vim, že měli ty strarší myslim tím 550 a 555
Datum: 01. května 2010 16:43
 a nedávalo se tam někdy 2.50? Ale 2.75 tam má byt normálně
Datum: 01. května 2010 14:25
 2,75 - 16
Datum: 01. května 2010 13:02
 2,75
Datum: 01. května 2010 13:02
 Čuss draci mam problém na jawě 21. Když jí nastartuju tak nejde do otáček furt se dusí. A když sem trožku povolil hlavní trisku tak de hned do otáček. Ale jak to vibruje tak se odšroubovává a zas to pak blbne! Čim to muže bejt že se to dusí. Díkec za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2010 19:00
Jméno: palik
IP: uživatel7869
 celej sem ho yčistil a je to to samí
Datum: 14. května 2010 19:00
Jméno: David.Zradicka
IP: uživatel9314
 čus draku..musíš vičistit trysky..nebo celej karburátor
Datum: 01. května 2010 13:28
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 Tak jsem se pustil do čz 175/477. Odmontoval jsem nádrž a vypustil starý benzin, a ted nechám nádrž trochu vysušit. Karburátor jsem taky vyčistil a po neděli jdu kupovat baterku protože ta stará to po těch 8 letech co stála asi nerozchodí. Chtěl bych se vás zeptat zda bude po tak dlouhé době OILMASTER ucpaný a mám radší ředit 1:40 rovnou do nádrže? a jestli by pomohlo kdybych kontakty co jdou s baterie prostříkl kontakt sprejem? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2010 14:55
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 No tak po 20 minutách jsem ho dotlačil z nádržky až k čerpadlu a jak vede hadička k válci tak to odtud semtam ukápne když s tím točim
Datum: 01. května 2010 14:55
 děláš to správně...na jednu stranu to točit je...to že se vysune a zaskočí tak při vysunutí olej nasaje a při zaskočení ho vstříkne do hadičky a tlačí se k válci..... nebo neni co urvat...toč s ním a uvidíš jestli tlačí.
Datum: 01. května 2010 14:42
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 No když jsem točil v levo tím bílím kolečkem tak to šlo jenom dolů a vždycky se to vysunulo a potom v tom přeskočilo a zase se to zasunulo zpátky, a nadruhou stranu to točit rukou nešlo a bojím se abych to neurval.
Datum: 01. května 2010 14:23
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 Aha. díky moc
Datum: 01. května 2010 14:18
 nééé...čerpadlo je umístněné na motoru....jak je na levém výku takové to kolečko s vylisovaným nápisem ČZ tak to odšroubuj....
Datum: 01. května 2010 14:12
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 jako že mám oddělat celý ten kastlík s olejem? Nevím co myslíš, jen jsem dole povolil tu kontrolku oleje a začal mi odtud olej vytíkat tak sem ho zase utahl  Díky
Datum: 01. května 2010 13:52
 v původním stavu...doufám ž etak i zůstane. k tomu čerpadlu....tak odmontuj to víčko které ho zakrývá....na čerpadle je takové bíle plastové kolečko, kterým se dá na jednu stranu otáčet dokola..uvážíš tim čerpadlo do chodu při vypnutém motoru. takže sundej hadičku co vede k válci, dej plny na plno a otáčej tím kolečkem a uvidíš jestli se olej tlačí ven nebo ne. (ps. s tím kolečem jde na jednu stranu otáčet dokola a na druhou jen do půlky... tak otáčej dokola)
Datum: 01. května 2010 13:44
Jméno: DH
IP: uživatel9046
Datum: 01. května 2010 13:38
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 No po těch 8 rokách co stála tak je myslím do půlky zaplněná M2T
Datum: 01. května 2010 13:35
Jméno: DH
IP: uživatel9046
Datum: 01. května 2010 13:34
 no jenže kdž budeš jezdit tak ono bude pořád pracovat a když nebude zaplněné olejem tak ho rovnou nevratně odrovnáš!
Datum: 01. května 2010 13:33
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 Já právě nevím jestli bude fungovat. Jinak bych si ho nechal. S čezetou zatím nemám moc velké žádně zkušenosti
Datum: 01. května 2010 13:30
 hej prosimtě....když ten oilmaster nechceš rozchodit, vyměníš mi ho za nefunkční?
Datum: 01. května 2010 13:21
 cau draci da se nejak omezit napewti na motorce (existuje nakej omezovac napeti) ? protoze ikdyz mam prerusovac blinkru z felicie tak s vyssima otackama zacnou svitit, takze me napadlo vrazit tam jakejsi omezovac napeti, kterej by nepustil treba napeti vyssi, nez 12V.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2010 13:22
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 Dá se koupit usměrnovač na 12V maj ho tady na fichtlkramku a stoji 199 Kc.
Datum: 01. května 2010 13:22
 Měla by se po sepnutí klíčku pohnout přívěra? Slišel jsem že se má zavřít a otevřít... je to pravda? jde o Hondu NSR 125.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2010 15:22
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Nespletl sis forum? Zkus motorkari.cz taky ses na fekal pokecu.
Datum: 01. května 2010 15:22
 při sepnutí klíčku to jen zavrčí,nic víc
Datum: 01. května 2010 12:50
 vcera jsem pulil motor na mustangu a spatne mi tam jde hazet 3 a proslapnu radicku az dolu az skoro na zem a za zadnou cenu nemozu najit neutral nevite co s tim je? jenom jak stojim tak ta¨m dam neutral a popojedu a uz tam skoci rychost .mel sem ho rozebranehoi bo mi praskl zoubek na hrideli
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2010 9:56
 pred tim mi to neslo tak sem musel oddelat sroubek co je venku na automatu a ted to de ta 3 ale proslapnu radicku az dolu
Datum: 01. května 2010 9:56
 Zdarec draci mam problem u jawa 50 20 koupil jsem novej píst, pístní kroužky a čep ale když nastartuju tak mi ve válci něco cinká mevíte někdo čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2010 21:20
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 A myslite že když to cinka tak to něčemu vadí?Protože já mám ted motor po repasi(ve valci teda jenom nova pistni sada)a nerad bych to cele zase dělal znova
Datum: 01. května 2010 21:20
 ty nove pisty stojej za prd kupoval sem v mototechne novej pist a krousky a taky to cinkalo tak sem dal spatky starej pist s tema novejma krouskama a us to necinka.
Datum: 01. května 2010 21:00
Jméno: David.Zradicka
IP: uživatel9315
 ani jeden zvás nemá pravdu..to cinkají ty pístní kroužky..asi si je tam nejspíš dal špatně nebo je to jiná velikost kroužků
Datum: 01. května 2010 13:34
 a vymenil ty si taky bronzove pouzdro v ojnici??
Datum: 01. května 2010 9:22
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 To je normální,mě to ted dělá taky ,musí se to zajet
Datum: 01. května 2010 8:55
Jméno: vasil
IP: uživatel367
 zdarec,mám dotaz ohledně jawy 350/640...jde mi olej z převodovky do klikovky a samozřejmě do výfuků..potřeboval bych poradit čim to může byt..?!ten olej jde do obou výfuků,takže gufero na klice by to nemělo byt..máte s tim nejaké zkušenosti?díky za odpověď a ať to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 16:39
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Není problém v karburátoru, příliš bohatá směs? Když jde olej z převodovky do motoru, tak to velice silně kouří a tak divně smrdí, to poznáš hned. Zároven proniká benzín do převodovky a když olej z převodovky vypustíš, tak je benzínem silně naředěný. Jestliže převodový olej proniká do obou polovin klikové skříně, tak netěsní bloky mezi motorem a převodovkou a ani středový kruh, přes který to potom proniká do obou polovin klikové skříně. Tato závada nebývá obvyklá, ale potom je nutno rozpůlit motor, zkontrolovat rovinnost bloků a motor znova důkladně přetěsnit kvalitním tmelem. Bloky motoru mohou být poškozené také po neodborné demontáži motoru.
Datum: 02. května 2010 16:39
 no mozna je to blbost, ale mozna saje mezi karterama. jinak nemas zaneseny vejfuky ? me to totiz delalo taky, ale s ty vejfuky se necistily celejch 24 let, takze tam neco uz bylo je to jediny co me napada.
Datum: 01. května 2010 20:16
Jméno: vasil
IP: uživatel367
 to mají ae je tam uprostřed to uložení,a jeden pán co dělá jawy řikal že přes to gufero by to šlo jen do jednoho.. pro johny-za prvé nevymýšlám pičoviny!za druhé nejsu začátečník abych tam lil litr oleja na "litr benzínu"..a za třetí,já bych to neřešil,ae tam toho jde moc!nakopnu to,a po chvíli začne kapat olej..po chvíli je na zemi vytelká +-štamprla oleja a navíc takové množství oleje nevydrží svíčky..tak proto tu "pičovinu" řeším..
Datum: 01. května 2010 16:34
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 nevymyšlej pičoviny a jezdi, jestli ti to kouři tak tam lijes moc oleje, jestli maš zajebany vyfuky mazutem tak to je normalní
Datum: 01. května 2010 6:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no ale obě kliky mají přeci jenjeden klikový prostor ne?? já myslím že to gufero to asi může být...
Datum: 01. května 2010 3:07
 Čau draci tak po GO motoru mám najeto přesně 200 km  .Mažu víc a občas tomu dávat co proto když mě to nase**.Jinač to už docela jede a má to i kompresi dobrou a po rovině těch 60 a troušku nad no..mám tam 12 zub sekundár.Minulý rok mi to jelo 65 po rovině.....ještě je vidět že to je přibržděný.Kolik myslíte že km mám ještě mazat víc a jezdit pomalejc?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2010 16:03
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 200
Datum: 01. května 2010 16:03
Jméno: Pepa
IP: uživatel9261
 Muzu dat karburator z jawy 21,20 do jawy 555?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2010 3:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 můžeš ale budeš se s tím půl dne srát a dělat nějaký nesmyslný koleno a výsledek bude minimální
Datum: 01. května 2010 3:08
 Koukam ze motorkari jsou na cary max. opatrny, ne jako na koledy,, kdy se mahrovalo a taky nektrery domachrovali,,,,dneska jsem nepotkal na silnici zadne moto i kdyz bylo krasne pocasi a patek na krku,,,jen 2 ctyrkolky jsem potkal, vic ani tuk,,, bud vsichny upalujou a nebo kalej
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2010 19:50
Datum: 01. května 2010 19:50
 To je divné,včera okolo našeho baráku projelo tak 20 babett za sebou,a eště asi pět 555....
Datum: 01. května 2010 11:59
 tak to byl nějaký mamlas... přejet? slabé slovo. Rozsračkovat ho
Datum: 01. května 2010 11:09
 ja byl vcera v praze a potkal sem tam fakt hodne motorek a skutru..dokonce jednoho typka s nejakou silnicni motorkou,typuju to tak na obsah 600 a vejs..a za sebou mel malyho chlapecka jenom v teplakach a helme...a bral za to docela dost..chudak malej kluk,kdyby se neudrzel tak z ty motorky ulitne a auta co jedou za nim by ho mohli prejet..
Datum: 01. května 2010 8:43
 Dneska jsem vyděl jet docela dost motorek jednu 555, dvě 350/640, několik cizích motorek, jednu autoškolu a dokonce dva hadrolety.
Datum: 30. dubna 2010 22:03
 to u nas zas ne. pred skolou motorek hafo jako vzdy a ja kdybych moh tak bych vajel taky
Datum: 30. dubna 2010 20:52
 To je pravda,dneska sem videl jenom autoskolu....
Datum: 30. dubna 2010 20:04
 Ahoj chlapi, mám menší problém, fichtlovi se nechce moc do otáček, teda chce, ale je to takové kostrbaté, že otáčky jdou krásně nahoru zničeho nic takové "hluché místo" (vydá to takový skřehotavý zvuk, nevím jak to popsat) a jede dál. To bude asi otázkou předstihu a odtrhu,že?? Větší menší?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2010 10:11
Jméno: skier
IP: uživatel9056
 delalo to u jak byl naprosto cisty...
Datum: 01. května 2010 10:11
Jméno: Fogi
IP: uživatel9217
 Problém bych hledal spis v karbecu,skus procistit trisky a nastavit bohatost směsi.
Datum: 30. dubna 2010 20:13
Jméno: Mirda
IP: uživatel4675
 Cau,nevite nekdo informace o zavodech 1.5.2010 ve Slavkove u Brna.Zacatek ma bejt 10hod.,ale nevim jestly to bude zavod "crosovejch" a nebo silnilnich pionyru???
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2010 18:28
 jestli vis o webu jawa 50 zavody, tak se na nej poradne koukni videl by i slepej. je to oznaceny jako terenni zavod
Datum: 30. dubna 2010 18:28
Jméno: Mirda
IP: uživatel4675
 Hlmut o tech webech vim,ale ja nevim jestly to jsou silnicni zavody a nebo cross
Datum: 30. dubna 2010 18:25
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
Datum: 30. dubna 2010 18:20
 cus draci mam problem s babettou jak je možne ze kdyz jedu za studena tak babeta jede v poho i kdyz je trochu vohrata tak jede na plnej jako blazen ale kdyz se uplne zahreje tak se na plnej plyn dusi newim cim to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2010 18:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 bohatá směs - motor má za tepla menší spotřebu a nestíhá spalovat
Datum: 30. dubna 2010 18:30
Jméno: Dáezell
IP: uživatel9238
 hoši dnes jsem konečně nastavil ted odtrh i ted predstih.ale nevim estli to jede bo sem to nezkousel.ted jsem to dolelal.ale zkusil jsem jestli to zase jiskří . vyšrouboval jsem i svíčku a mezo kladívkem a kontaktzem to jiskří,svíčka jiskru dává.a když jsme dal vypínač do polohy i na světla tak při nakopávání se svíčkou ven se světla rožínaly.to je v poho.ale zajímá mě jestli to má mezi tím kontaktem být jiskra nebo ne.ale při nakopávání je to fakkt ůplně mrtvé.Je teda fakt možné že to je ten kondík?šlo by to kdyby byl kondík v hajzlu,slo by to roztlacit?a ještě prosím Vás je normální že se mi dá startovací páka trochu povytáhnout a ,,sklopit dolů?díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2010 19:51
Jméno: Fogi
IP: uživatel9217
 Čau. Jo mezi kladivkem a kontaktem to jiskri
Datum: 30. dubna 2010 19:51
Jméno: karel
IP: uživatel9178
 Čau mam motor z jawa 250 typ 353 a chtěl bych ho nakopnout tak mimo rám mám 6V cívku a nevim jestli to pude zapojit bez baterky dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2010 22:22
 Bez nějakého zdroje el. proudu to nenakopneš. Půjde to nakopnout přes nějaké 6V trafo pokud máš...
Datum: 30. dubna 2010 22:22
 Ahoj draci pomocte prosím. Teď sem sundal tlumiče na mustangovy (zadní) že je vyčistím a namažu protože jsou tak tvrdy jako by tam místo tlumiču myly jenom kovove tyčky a mam otazku jak se ty tlumiče rozdělávají protože je teď držím v ruce a všemožně pohybuju a nic ta prosím jak se rozdělávají?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2010 18:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 asi v půce tlumiče je matka na 17 klíč tak nějakej obětuj a zbrus ho aby byl tenkej aby se vešel do péra a vyšroubuj to...
Datum: 30. dubna 2010 18:44
 musíš nějak zmáčknout pružinu tlumiče ale tak aby pístnice tlumiče byla furt vytáhlá na maximum a pod vrchním držákem tlumiče je kolíček skrz závit ten vyklepneš a už jen odšroubuješ vrchní držák tlumiče , ale já tuhle práci moc rád nemám je to dost těžké to rozebrat v jednom když nemáš potřebné vybavení
Datum: 30. dubna 2010 17:31
 Zdar draci, sorry že to píšu znova, ale zajmá mě to, protože v tom nechci udělat nic blbě. Co mám všechno zkontrolovat když budu kupovat 125/453? dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2010 17:27
 prekontroluj ulozeni kyvky, jestli neni vymlaceny, loziska v krku rizeni, loziska v kolech a vsechno ostatni uz tu asi bylo napsano
Datum: 30. dubna 2010 17:27
 jedna nahoru...
Datum: 30. dubna 2010 16:59
 Dík, a ještě jedna blbá otázka  jak má ČZ125/453 řazení? jako Pio?
Datum: 30. dubna 2010 16:48
 Zkontroluj jestli ti sedí čísla techničáku,štítku ,rámu a motoru. Prohlédni,jestli je všechno tam kde má být. Projeď se na ní,jestli nevypadávaj kvalty, nebo jestli netáhne k jedné straně.
Datum: 30. dubna 2010 16:38
 Mám Hondu NSR 125 a pravděpodobně se na tom neotevírá přívěra. Točí to max 8 tis. a jede to max. 100. přitom je to převrtaný na 160 a 23 kw, nevíte někdo co s tím? díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2010 10:42
 Ta motorka jezdila normálně, je to převrtaný na 160 a jezdila upa v poho
Datum: 01. května 2010 10:42
 http://nsr125.tym.cz/udrzba.htm viz možnost E)
Datum: 30. dubna 2010 21:33
Jméno: Fogi
IP: uživatel9217
 U nekterych typu byla ridici jednotka udelana tak aby to od 8k otacek hazelo co druhou jiskru
Datum: 30. dubna 2010 20:06
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 koukni na dorazi soupete ,a pak na tu priveru . jestli ani to ne tak bych koukal po svodu a koncovce , ale nic neni jistyho je to preci jenom 2t starsiho rocniku
Datum: 30. dubna 2010 19:16
Jméno: Ryan
IP: uživatel8492
 Tak to máš zavřený.
Datum: 30. dubna 2010 15:22
 zdar, prosimvas mam dotaz hlavne na Chonga, pripadne nekoho kdo rozumi dynamu na velkych jawach... loni jsem zapocal GO motoru na 477 , a chtel jsme pri tom vyresit i slabe a nedobijejici 45W dynamo , takze jsem ho rovnou prodal (coz byla chyba) a koupil z Aukra zapalovani z 634 ... ted , kdyz jsem motor po zime dal konecne dokupy jsem chtel dynamo otestovat, podle toho jak to Chong popisuje zde : http://www.fichtlpokec.cz/elektrika-elektroinstalace/id98654.html , nicmene zarovka svit neudrzi (sviti pouze do dobu co je + baterky pripojeno do spojeneho bodu D , M a zarovky) , uhliky skoro novy , stator ani rotor nema zkrat na kostru . mam tu jeste jedno 45W , to jsem zapojil rovnou jak ma byt (nechtelo se mi sundavat relatko z dynama) ale kontrolka dobijeni svitila , takze taky nic (stator s relatkem loni na prodanem rotoru zkouseny a funkcni) ... no a ted mi to nedalo, koupil jsem 75W z 471 , s tim ze je urcite funkcni , jenze test se zarovkou zase nic. relatko k tem 75W tu mam jedno za par kacek z burzy, jehoz funkcnost je taky neznama , takze jsem chtel dynamo nejdriv vyzkoustet tak jak popisuje Chong , nicmene jsem k nicemu nedospel , nerikejte ze mam takovou smulu a vsechny 3 dynama co tu momentalne mam jsou KO...  jake postupy tedy vyzkouset... ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2010 14:53
|



|