Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Pedro
IP: uživatel3035
 Mám takový problém. Jednou jsem tak experimentoval a dělal jsem kraviny-zkoušel jsem snížit poměr benzínu a oleje. A dal jsem to 1:70 a ejhle on začal fechtl blbnout. Nastartoval jsem jej a on se nechtěl rozjet. Držel jsem to na plný plyn a on se nemohl rozjet, časem se mi ho podařilo rozjet, ale výkon byl strašný. Chtěl bych se zeptat, jestli je možné, že bych přidřel motor. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 15:14
 Pdro,jirka:oba kecáte
Datum: 04. května 2010 15:14
 nevim jakdlouho jsi na tom lital, ale myslim, ze jsi to nepridrel, kamos mi rikal ze skoro mesic jezdil uplne bez oleje, az potom se zastavil, na veky....
Datum: 04. května 2010 8:47
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 my jsme když mi bylo 11 jezdili na stadionu, vytáh sem ho ze stodoly, do karburátoru nalil techničák, v motoru nebyl benzín, a jezdili jsem několik km, dycky jsme dolili do karboše, pak sme jezdili na petrolej, a pak to segra položila a dostalo se bahno do zapalování, ted sem to vyčistil ale stadion jezdí dobře, nepřidřel se, možná trochu ale jezdí dobře,
Datum: 04. května 2010 1:11
 tak schvalne,co myslis?kdyz se doporucuje michat benzin s KVALITNIM olejem okolo 1:45 ? a ty si dal 1:70 ? kdyz to zacalo blbnout az po tomhle tak to logicky tim bude.sundej valec,jestli tam nebude nic viditelnyho tak doufej ze si jenom zapek krouzky..vymen krouzky,pripadne i futro na ojnici..kdyby ani to nepomohlo tak to hod na vybrus.
Datum: 03. května 2010 23:16
 Zdravím mám 1 problém.Nedávno sem koupil fíka a motor je po Go ale když sem s tím jel tak to moc netáhlo a hlavně na trojku.Má to najeto něco přes 200km a ložiska jsou ějaký lepší značka a klika je na jehlách.Po kolika km se to rozhýbe???Válec má 0 výbrus.........takže kroužky by měli být už zajetý skoro.......ale stejnak na rovině to jede 55 a víš a řve to už je to prostě přibrždění hodně.Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 15:43
 No výbrus tam není ale spojka je nová .
Datum: 04. května 2010 15:43
 podle toho jestli je tam vybrus  jestli menil jenom krouzky tak ty by meli bejt zajety,vybrus asi jeste ne..ale jestli to rve a nejede,tak to muze bejt i spojkou.zkus ji poladit,treba ji mas jenom dotazenou..to samy sem mel i na cize i na mustangovi,rvalo to jako krava,porad plny otacky a nejelo to..sundal sem spojku a korky vypadavali..
Datum: 03. května 2010 23:19
 zajizdim vybrus,org, tryska,predstih 1.6,jehla 3-zarez,olej m2t 1:25,,,,tahne,startuje krasne,jezdim uplne bez filtru zatim.. ale svicku mam cernou...cim to ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 10:58
Jméno: kemos
IP: uživatel9332
 nojo po polnackach zajizdet vybrus uz je tak pakarna...s m2t pomale,zadny vysoky otacky ..na 3ku max. 45 ...tech 500km musim takhel najet pak uz bych mohl trochu vic ..
Datum: 04. května 2010 10:58
 rychlý záběh neznamená dobrý záběh...
Datum: 04. května 2010 7:53
 jo,s M2T to máš rychleji zajeté,ale ten výsledek ?
Datum: 04. května 2010 6:41
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 vsude se rika ze s m2t je lepsi zajizdet ze to rychleji ubiha...
Datum: 04. května 2010 6:19
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 lej tam castrol 2t za 120 kč litr, a michej to ku 1: 35 stačí- ušetříš a m2téčkem tomu spíšškodíš, vím o čem mluvím,
Datum: 04. května 2010 1:14
 to M2T tam nelej
Datum: 03. května 2010 22:15
 takze normal ? ja mam vybrus po prvi zeo
Datum: 03. května 2010 21:57
 protože máš pro záběh bohatší směs
Datum: 03. května 2010 21:55
Jméno: šindy
IP: uživatel9328
 zdravim mam rozebranej pionyr 20 a potrebuju zjistit jaka je tam originAL ČERVENA diiiiky vsem moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 21:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Datum: 03. května 2010 21:12
Posl.aktualizace: 04. května 2010 18:21
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Nebo ti vyjel horní pouzro až nad tlumič a teť to chodí jen v tom spodním
Datum: 04. května 2010 18:21
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Nebo ti vyjel horní pouzro až nad tlumič a teť to chodí jen v tom spodním
Datum: 04. května 2010 18:21
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Podiv se jestli nejsou volný dráty
Datum: 04. května 2010 15:29
Jméno: kekz
IP: uživatel9333
 ale před tím to bylo OK, nic sem s tem nedělal....
Datum: 04. května 2010 11:42
 nevim jak je to u baby 207,ale u fichtla by to byli futra v tlumicich a nebo loziska v kolech
Datum: 03. května 2010 23:22
Jméno: Master
IP: uživatel2384
 tak mas vymrskany loziska v kole...
Datum: 03. května 2010 21:44
 čau draci,chci se zeptat,když jedu na moji ČZ,tak jede výborně,ale jakoby se tam něco ohřálo moc a přestane to jet,začne to chcípat a chcípne to úplně,a indučka je teplá hodně moc,co s tím?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 1:16
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 maš přehozeny poly na indukčce, to se mi dělo na stadionu- sralo mě to ale je to 100 tím,
Datum: 04. května 2010 1:16
Jméno: sindy
IP: uživatel9328
 zdravim, mel jsem stejnej problem, tak sem na tom nejezdil pak sem prostrikal celej stator konkorem, nabil poradne baterku a slapeto jak fik, ja bych hledal problem v relatku na dobijeni,
Datum: 03. května 2010 21:12
Jméno: jawaa
IP: uživatel9121
 čau draci mám tu dotaz mám pionýra 20cítku když je studený tak mi krásně nastartuje ale jak se zhřeje tak to nenastartuji ani za milion ale rozjet to ide i po zahřátí nevíte čím to mlže být díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 9:29
Jméno: zdeno
IP: uživatel6313
 to sou ty svičky NGK B7hs
Datum: 08. května 2010 9:29
Jméno: zdeno
IP: uživatel6313
 Nic noveho fichtl je už takovy řikaš na roztlačeni chytne za tepla tak jak muj mustang skus startovat za tepla s plnym na 3 kopnuti my chytal a tet mam čz 250 a tam to je uplně na opak za studena roztlačit a za tepla kopat kup tydle svičky kamoš mi je doporučil že chytaj dobře za studena a tepla
Datum: 08. května 2010 9:28
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9329
 to je bohatostí směsi
Datum: 03. května 2010 22:42
 Svíčka,,,,,,,,,,,,,,,,já sem jezdil na 17 brisk a to bylo hrozný za studena bez plynu napoprvý a za teplá jako když to chcípne
Datum: 03. května 2010 22:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus seřídit předstih,odtrh a dej svíčku třeba brisk N15C a sklepni elektrody na svičce aby mezi nima byla mezera jen malinká a kdyžtak nev kladívka když budou KO ..jestli nic tak pokračuj dál ..zapalovací pol ,indukčka atd...
Datum: 03. května 2010 21:09
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 04. května 2010 18:34
 jirka:absolutne netusis o cem je rec,tenhle od Parama jeste ujde
Datum: 04. května 2010 18:34
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 vím o čem mluvím, m2t vylej do kanálu, nebo ho dej do vyběhanýho fichtla tomu je to jedno, do výbrusu dej castrol 2t za 120 kč litr- a michej rovnou ku 35 to stačí, m2téčkem tomu spíš uškodíš, hlavně to nežen moc do otáček, a brzo podřazuj at to nedotahuješ, jezdi v klidu tak 500 km a pojede ti 80kmh pokud mas dobrej motor a sestaluješ a vyistiš karbec,
Datum: 04. května 2010 1:20
 Tohle je celkem dobrej olej,klidne bych dal na zabeh 1:30
Datum: 03. května 2010 20:35
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 při záběhu 1:25 a po záběhu až bude krásně zajetý tak 1:33
Datum: 03. května 2010 20:34
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši co si myslíte o oleji M6A ? maže dobře a dá se někde sehnat? chtěl bych ho zkusit do pincka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 19:41
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 me jeden znamej tvrdi ze M6 je lepsi nez M2T prej se lip rozpousti
Datum: 04. května 2010 19:41
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 ja sem to lil do starýho dachla, k jestli maš dobryho tak tam dej castrol 2t za 120 kč, a michej to ku 50 to stači- zaběhku 35 ušetříš a motor ma delší vydrž
Datum: 04. května 2010 1:22
 Oproti M2t se hůř mísí, víc karbonuje a je potřeba lejt víc. Na záběh 1:20 po záběhu 1:25. Maže nromálně.
Datum: 03. května 2010 20:43
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 myslim do bezinu no jezdim tedka na M2T 1:30
Datum: 03. května 2010 20:32
 a blbě se mísí s benzínem, i to nejhorší M2T je lepší než tohle, rozhodně to tam nelij
Datum: 03. května 2010 20:31
 Myslis do benzinu?Jezdil si nekdy na M2T?Predstav si,ze s timhle budou vsechny problemy(karbon,kour,teplo atd) jeste tak 10 tak horsi stejne jako zivotnost motoru
Datum: 03. května 2010 20:30
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Jezdilo se na to možná na to ještě někdo jezdí maže normálně, akorát kouří a karbonuje dává se 1:25
Datum: 03. května 2010 20:29
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 čau nechá se nacpat kroužek 38,50 do válce z vrtáním 38,25? táta mi koupil novej kroužek protože se mi starej zlomil a tvrdil mi že ten co koupil je 38,25 a nějak se mi to nezdá tak se ptám
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 1:24
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 na stadionu sem to měl a nevim jak ale praskla mi vložka válce ,no spiž se tam oběvila rejha mezi vnitřní a venkovní časti vložky, kdyžtak to ubruš pilníkem, on kecá mezera mábýt 0,03 - 0,08 mm 0,2 mm ti to nebude držet volnoběh, a nepojede to dobře,
Datum: 04. května 2010 1:24
 Dej ho do horní části válce a změř mezeru mezi konci kroužku. U novýho by měla být 0,2 mm. Pokud bude menší kouřek trochu zbrus.
Datum: 03. května 2010 20:49
 nedělal bych to,konce kroužku by se sebe mohly dotknout a prasknout....
Datum: 03. května 2010 20:04
 cus draci dneska jsem jel a potkal jsem psa a byl asi dva metry od cesty a ja kolem nej projel a on se zamnou rozebeh tak ja mu na fikovi zacal ujizdet po louce sem jezdil a on za mnou a to predemnou byl malej kopecek ja ho rval a von zamnou a pak najednou koukam ze uz to vzdal ze nestihal  ale bal jsem se a bezel docela rychle
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 16:46
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 tak to můj pes kdyz vytahnu mustanga zacne jenom štěkat ale kousat nebo neco podobneho delat ho ani nenapadne
Datum: 04. května 2010 16:46
Jméno: Ondra
IP: uživatel1553
 ten náš pes, když vyjíždím, tak vždycky vyskočí a začne mna kusat do prde** nebo do sedaku
Datum: 04. května 2010 7:53
 jj,to se mi stava casto  jednou sem jel i na prkne okolo psa a on me kousnul do nohy...nevim co jim to vadi  nedavno sem jel na cize okolo jednoho coklika,cumim na nej a on najednou vycenil zuby a sel mi po noze  i nase fena za mnou beha ale ta si nedovoli me kousnout,ta mi vzdycky jenom taha za tkanicky
Datum: 03. května 2010 23:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jednou jsem jel na 20 v zimě a nějakej čokl mě kousal do nohavice tak mě nasral! že jsem 20tku hodil do sněhu a rozeběhl jsem se za ním...smekl jsem se po ledě a rozbil jsem si hubu...pak jsem ho doběhl a pořádně nakopnul a z okna na mě začal řvát nějakej chlap co tomu pejskovi ubližuju jestli chci prej pár facek?? tak jsem ho nakopl ještě jednou a odjel
Datum: 03. května 2010 20:58
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 měls štěastí že ten pes toho radši nechal prtože už nemohl
Datum: 03. května 2010 20:19
 Zdar borci, mam takovou hloupou otázku:Jak zjistim jestli mi podfukuje hlava?? Poznal by jsem to na výkonu??Nebo znáte ještě jiný metody, jak to poznat??Díky moc!!! Čistil jsem totiž píst a hlavu od karbonu a zná se mi to takový línější.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2010 22:28
 nebo stačí vypnout zapalování a posllouchat a když to sičí máš to jistý
Datum: 05. května 2010 22:28
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 díky pánové!
Datum: 04. května 2010 14:21
Jméno: Ondra
IP: uživatel1553
 normalně daj na spoj s valcem ruku, a hned zjistis, jestli ti to podfukuje.
Datum: 04. května 2010 7:54
 Nastartuj to a koukej, jestli ti pod hlavou nefouká kouř.
Datum: 03. května 2010 20:55
 Poradil by mi ještě někdo jak poznat jestli podfukuje?? Díky
Datum: 03. května 2010 20:36
 to mě taky napadlo, ale zase se to podle mě nebude tak hřát
Datum: 03. května 2010 19:54
 odstraněním karbonu z pístu a spalovacího prostoru jsi zvětsil spalovací prostor a tudíž snížil kompresi
Datum: 03. května 2010 19:50
 Custe draci! Mam takovou otazecku. Vlastním jawu 21 ktera je bez stitku. Z internetu jsem si koupil TP na tento motocykl. Vypadato ze jeto duplikat ztraceneho TP z roku1977 ale, v tom duplikatu je napsano pouze ze jeto tedy jawa 50-zadny typ. Nevim jak jeto mozne? Pak chybi treba barva stroje cislo jetu pouze jen jedno ato stitku motoru chybi. Jeto napsano na prome uplne neznamou osobu ci mrtvou. Muzete mi prosim poradit, jestli to muzu tak nechat kdyz koupim stitek a vyrazim cislo nebo jestli to mam jeste dal resit? Prosim poradte na netu jsem nic nenasel!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 19:35
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši mam takovy problem s pc vim ze to tu nepatri ale potrebuju poradit nevim si rady.Zapnul sem pc do zasuvky vsecko v pohode a nechce proste nastartovat hlavni vetrak (zdroj) se vubec neozve. Všecko sem kontroloval a nenasel sem zadnou chybu. Prosím kdo tomu rozumí tak ať napíše co s tím může být. P.S. donedávna ten pc jel
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 16:24
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 icq mam 447012861
Datum: 04. května 2010 16:24
 Nemas ICQ nebo Skype?
Datum: 03. května 2010 20:45
 Kdyz se neozve zdroj tak ma bud dojebany loziska ve ventilatoru nebo je spalenej a bude spis spalenej pac rikas ze to ani nenabehne a kdyz by byl KO ventilator tak by to nabehlo na chvili nez by se spalil
Datum: 03. května 2010 20:42
 Kdyz vyndas baterku,vymaze se vsechno nastaveni v BIOSu kde by nekdo mohl nekdy neco podelat a proto by to nechtelo naskocit a hned jak ji zndas tak se tam da zakladni funkcni nastaveni
Datum: 03. května 2010 20:40
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 ja si ale myslim ze to nebude baterkou kdyz se neozve ani ten zdroj
Datum: 03. května 2010 20:36
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 jak ta baterka funguje?
Datum: 03. května 2010 20:36
 Ne,vyndas pri vypnutym pc tu baterku,1 min ji nechas lezet a pak ji zandas,a zkusim zapnout.
Datum: 03. května 2010 20:34
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 moznost sehnat jiny zdroj asi nemam a tu baterku mam jako vydelat a pak zaponout pc co to jako bude delat?
Datum: 03. května 2010 20:29
 A mas moznost si sehnat jinej zdroj?Jeste nez se do neceho pustis tak vyndej na 1 min baterku na zakladovce(takej ten velkej plosnak  ) kdyby nahodou vrtal neco v BIOSu a nechtelo to pak jet
Datum: 03. května 2010 20:26
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 značka tam žádná není
Datum: 03. května 2010 20:22
 Podivej se,co je to za znacku
Datum: 03. května 2010 20:18
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 no je to celkem pěkně starý pc. Ten větráček zanesený není protože sem tam vstrčil takovou tenkou tyčku a jenom sem s tim zahybal jestli se vubec točí a zatočil se on asi celkem dlouho nejel protoze vevnitr bylo docela dost prychu neco sem profoukal ocistil ale nevim uz co tomu muze byt
Datum: 03. května 2010 20:15
 Otevri bednu a podivej se co je to za znacku,jestli to je nejakej LC power nebo Eurocase tak se modli,aby ti nevzal jeste zbytek sestavy.Doporucuju OEM Seasonic nebo Fortron a jestli mas penize tak muzes i Enermax.Drhouse-bez vetracku vydrzi,ale komu by stacilo mit pc zapnuty 1 minutu?
Datum: 03. května 2010 20:08
 jak je tten PC starý ??Pokud dost a nikdy jsi to pořádněš nečistil,může být ten větráček zanesený v lepším případě a zadřený v horším případě...pokud se nebojíš a trochu tomu rozumíš,vyndej zdroj,otevři ho,vyfoukej,vyčisti a zkus to jen zapnout do elektriky,pokud i tak se nerozběhne, počítej s výměnou zdroje... (dá se jet i bez větráčku ale není to moc dobrý)
Datum: 03. května 2010 19:51
 Tak skus ten vetrak vymenit za jiný se stejnýma parametrama. pokud to tím nebude tak další zákrok už je pro jinačí ruky než pro ty co se hrabou v motorkách  hod to do servisu nebo jak tam udelas jebnu sebemenší blbost tak odpáliš zdroj a muzes celý PC zahodit.
Datum: 03. května 2010 19:46
 cau draci potrebuju poradit u mustafa normálne zapnu kohout a najednou mi se začne přechcávat jako bich furt cupal a teče benzin stí dírky nwm cim to je udal jsem vse ventil zaseklej neni ani plovak vse funguje kdiz zavru ventil nejde benzin otevru de tam ale jenom kdyz mam to víčko oddělane jak ho primontuji tak se to prechcava nevite pls ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 15:48
 Zkontroluj hladinu v plovákovce a taky hlavně plovák jestli nění děravý jak tady říkaj a nebo nějakej nahoře ohlej jak se dotýká pokličky měl sem ten samý problém
Datum: 04. května 2010 15:48
 typovaql bych to na děravý plovák
Datum: 03. května 2010 19:54
 nemáš třeba velkou hladinu nebo nebo uzavírá ti ten plovák ten ventilek ? Repektivě jestli ten měděný plíšek uzavře lehoučce ten ventilek.
Datum: 03. května 2010 19:38
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Chyba je v tom zlatim cervicku... to ti pousti nebo zastavuje benzin z vicka... ! bud malo dotahlej nebo uz netesni
Datum: 03. května 2010 19:09
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 čau hale chci se zeptat kdo ma babettu 210 tak kolik dávat dcl do 5l. ??? dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 19:44
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 150 ml M2T do 5L benzinu
Datum: 04. května 2010 19:44
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 kolik oleje M2T do 5l benzínu natural 95 ?
Datum: 03. května 2010 19:25
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 do 5L 1Dlc oleje
Datum: 03. května 2010 19:15
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 do 1L staci 20 ml lepsiho oleje horsiho 25ml takze do 5L 100 ml
Datum: 03. května 2010 19:05
 čeho do čeho?
Datum: 03. května 2010 19:04
Jméno: karel
IP: uživatel9178
 Čau draci mám babetu typ 207 je přetěsněná má kompresi svíča je mokrá benzín novej svíčka nová jiskru hází karbáč čístej šlapal jsem jak šílenej a jednou to škitlo vůbac to nechce chitit už nevim co stim prosim poradte dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 11:45
 hele vejfuk s tem nemá nic společnýho.... zkus jinej předstih nebo něco.. dyžtak napiš..
Datum: 04. května 2010 11:45
Jméno: karel
IP: uživatel9178
 Mam vejfuk čistej svíčky jsem skoušel
Datum: 03. května 2010 21:06
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Mas cistej vejfuk? zkus jinou svicku... treba ji mas uchcanou
Datum: 03. května 2010 19:15
Posl.aktualizace: 09. května 2010 19:33
 mas to aspon s papirama toho fika
Datum: 09. května 2010 19:33
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 to by ten fichtl musel bejt 90 %, motorove spolehlivej 100%
Datum: 03. května 2010 19:06
 sory asi jsem to spatne napsal chci vymenit mojeho fichtla za neci babetu
Datum: 03. května 2010 18:40
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 a víš že jo, jen je komplet rozebranej,
Datum: 03. května 2010 18:32
Jméno: filip
IP: uživatel7806
 dobrý den , chci se zeptat dostal jsem fichtla 555 a nalil jsem do něj olej a druhej den byl olej všude po zemi teče to z potoru , nevíte jestli mam použít tmel nebo těsnění popřípadně tmel+těsnění ?
děkuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 21:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 takovýhle nedodělávky jen tak napůl jsou nahouby...ikdyž to utěsníš z venku tak ti to bude sát do klikovky a budou s tím jen problémy..takže já radím rozebrat ,dát nový ložiska a gufera a těsnění + tmel a zase složit
Datum: 03. května 2010 21:02
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 čau to se mi taky stávalo, bud ti teče gufero u řetezovýho kolečka a nebo je špatný těsnění mezi karterama nebo pod spojkovim deklem, sou dvě možnosti, rozebrat motor rozpulit a dat nové těsnění které pom,ažeš silikonem, nebo počkáš až vše vykape pak benzinem utřeš ty spoje a odmastíš-tam kde to teklo, a zalepíš to epoxidovim lepidlem, když se to pak bude v budoucnu pulit tak stačí do toho zatuhlího lepidla tuknout kladívkem a ono popraská, ale olej nepoteče, a do fichtlu se leje pul litru oleje
Datum: 03. května 2010 18:31
Jméno: drak
IP: uživatel9046
 Jo a jeste bych se chtěl zeptat jaký olej lejete do předních a zadních tlumiču na čz 175/477? A jestli můžu do nádobky s olejem lít olej Repsol moto town 2T anebo STIHL ( oba minerální ) Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 18:19
|



|