Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Hrnek
IP: uživatel6749
 Ahoj všichni měl bych dotaz chtěl bych si snížit hlavu kámoš řekl že by mi to udělal ovšem nevím o kolik mu mám říct dělal jste to někdo? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2010 20:44
 To bych se hadal...
Datum: 19. května 2010 20:44
 zdar, hele nedelej to, fakt ne,ikdyz to zkrouhne o 0,1mm tk ti tou kompresi odejde klika, ze zacatku pojede suprově ale pak za chvily vylagrujes loziska na klice, a bude to horsi nez origo...
hele denzileck jak chces upnout hlavu z fichctla, nebo vubec vseobecne nejakou hlavu do soustruhu??  kde to zijes, hlavy se rovnaj a snizujou bud na freze, nebo na magnetce ty inzenyre   ja ti schvalne obětuju jeden motor a snizis mi hlavu na soustruhu jo??  ja chci videt jak to pojede
Datum: 06. května 2010 18:18
 A ma ten kamos soustruh?
Datum: 05. května 2010 22:16
 Zdravím vás pánové. Mám dotaz ohledně babetty 210 mam delam GO motoru a mam tam řadící čelist(těžkou) a je i lehka a zajímame jaký je v tom rozdíl?? A ješte nedavno jsem menil čelisti na te odstřed.spojce na nastartovaní když jsem to vyměnil chytaloto špičkově a po čase se to zase musí dlouho rozšlapávat je na to nejaky fígl nebo to tak prostě děla?? nebo je to trebas tim bubnem že je spatny už ? diky moc za odpověď Ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2010 22:16
Jméno: sindy
IP: uživatel9328
 CUS DOPORUCIL BYCH TI TO SAMI CO MARTIN me taky kouze spojka nebo ji mam zamastenou a sem linej to udelat kdyz mam jeste jinej pekac driv mi chytala krasne na neslapnuti a dneska musim 4* to rozjet z kopce dlouhyho 50m, jinak po rovince se mi motor nepohne
Datum: 06. května 2010 22:16
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 taky jak je to dlouho se koukni na oblzeni jaky tam mas, jeste a zkus to poradne odmastit
Datum: 05. května 2010 19:54
Jméno: Roman
IP: uživatel7934
Posl.aktualizace: 05. května 2010 20:24
 jenco: u nás nad 30 let
Datum: 05. května 2010 20:24
 ako ja vim nad 25 let je veterán
Datum: 05. května 2010 20:10
 hranice veterána je tedka 1980
Datum: 05. května 2010 19:34
 05,20 a 21 tak vypadaji,mustang jeste zdaleka ne
Datum: 05. května 2010 19:10
 cawes jawaři mam problem se svoji jawou350 s motorem 634 2válec když dám jinou svčku než puvodni tak nehazi jiskru a kdyz dam jinou tka vydim jak ta jiskrapoletuje tma kde nemá čimto muže být?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2010 15:41
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když motoru v létě pořádně naložíš je lepší N14C, pro nižší zatížení samozřejmě N15C stačí.
Datum: 06. května 2010 15:41
 Patří tam N15C...
Datum: 06. května 2010 7:16
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Svíčky tam dej N14C.
Datum: 05. května 2010 23:41
 Asi už je na čase koupit si nový svíčky stejnejch parametrů- yrridium N15YC-2x zapiš si to na papírek
Datum: 05. května 2010 19:43
Jméno: Andrej
IP: uživatel9344
 Ahoj. Už delší dobu si nevím dát rady se zapalováním na mé ČZ 125/476 (Oilmaster), protože mám zápalko z fichtla a neumím ho seštelovat. Neumíte to někdo ??? Za odpovědi děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2010 18:08
Jméno: Andrej
IP: uživatel9344
 Tam se to šteluje nějak jinak. Jako klasický zápalko z fichtla jsem ho zkoušel štelovat.
Datum: 07. května 2010 18:08
 jestli máš zajem o rady k fichtlu - zapalko napiš na cesnek67@seznam.cz
Datum: 05. května 2010 21:50
Jméno: Michal
IP: uživatel5066
 zdar,jawa 638 mi pozdě dobíji ,nevím čím to už sem i zkoušel vyměnit rele , diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2010 19:37
 Co myslíš tím "pozdě"? Můžeš mít špatnej usměrňovač.
Datum: 05. května 2010 19:37
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 Čaute , potřeboval bych poradit . Mám pijonýr 21 , pijonyr mi blbne : kdyz ho chci nastartovat tak nejde (pouze kdyz vycistim svicku) ale ta se za par minut nejspise zaspini a pijonyra vubec nerozjedu (4minuty) . Cim vsim to muze byt ? Slabe magneto ? Svicka (popr, jake cislo se pouziva) mam tam 17 .? .... ? Předem dík za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2010 11:40
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 tak tedy zase neee ...  , for jirka--> jo vyfuk mam cerny .... manzeta ? TO JE co ?  ... popr necim jinym cim by to slo ten odtrh uddelat
Datum: 15. května 2010 11:40
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 Diky za rady pomohli jste mi . Jede to na 15C .
Datum: 06. května 2010 17:35
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 tak zaprvé n17 c není nejhorší, jede to také a docela pěkně, předstih 0,5??? si se zbláznil ne??? ten se dava 1,6 - 1,8 a odtrh 0,35 - 0,45 ja to dělam s planžetama podle tloužtky, a předstih šuplerou se sundanou hlavou, tohle je jisto jistě v elektrice a nejspíš předstih- nespaluje ti směs a když dojedeš tak je mokrá svíčka, a také ti de nespálená směs vejfukem vid??? nemaš ho zespoda cernej???
Datum: 05. května 2010 22:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tohle bude problém v karbecu nebo předstihu nebo elektrice...kladívka,cívka atd..
Datum: 05. května 2010 21:16
Jméno: zawy
IP: uživatel9346
 měl sem to taky skus poměr 1:40
Datum: 05. května 2010 20:57
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 qwertzuiop ---> no seskladane to mam tak mesic . tkz nevim .... dela to az ted . s 15C mi to jelo uplne spatne nebo spise vubec pak jsem tam dal 17C a slapalo to chvili , predstih jsem montoval . se 17C nakopnu bez problemu ale pokud vycistim tu zminovanou svicku
zawy --> taky jsem o tom premyslel ale daval jsem tam jak se ma oleje
Datum: 05. května 2010 20:28
 máš možná v háji gufero na klice nebo ti netěsní kliková skříň,svíčka n17c je naprosto nevhodná dej si tam Brisk-yttrium N15YC, předstih 0,5 před horní uvratí,pak napiš jestli to nepomuže
Datum: 05. května 2010 19:38
Jméno: zawy
IP: uživatel9346
 hodně oleje
Datum: 05. května 2010 19:26
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 cau nedavno jsem psal ze se mi hreje prevodovka ta se uz zase nehreje. Horsi problem je vtom ze kdyz jedu a pionyra zenu do kopcu tak me obcas zdechne tak podradimna 2. a zacne zase trochu chytat tak napul a pak zase se rozjede co by to mohlo bejt?? Jinak jede porad suprove tahne porad stejne mozna malinko lip. Ma najeto 4800km po GO svicku jsem dal jinou dela to to sami tak ze tou to neni, z benzinem by problem bejt nemel vse je vycisteno a jetam sejtko. Tahne lip nez vetsina fichtlu co jezdi posilnicich, ani ten druhej muj nanej nema i kdyz je docela vicajkovanej
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2010 18:18
 Taky ten samý problém u pařeza(teda zdá se mi že to dělá jen do kopce). Jedu na 3 a jedu hrozně pomalu. Pomůže ubrat plyn a znova ho pomalu přidávat. Taky pomáhá zavřít filtr nebo přeplavit. Nádrž je plná.
Datum: 05. května 2010 18:18
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 jinak me to udelalo i na rovince jednou meloto zasebou teprv 20km a 3. me to udelalo v kopci kdyz to bylo dost ohraty ale valec se neprehrejva natom i kolikrat chvili udrzim ruku
Datum: 05. května 2010 17:47
Jméno: honza
IP: uživatel8931
 čau takovych dotazů je tu hodně ale nikde sem to nenašel přesně tak se vás chci zeptat, mám čz 175/477 liju tam M2T ale chtěl bych nějakej kvalitnější olej poradíte mi nějakej hlavně levnej aby se cenově přibližoval tomu M2T ?? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2010 18:25
Jméno: milanje
IP: uživatel9417
 Prosím vás, olej M2T do motorek nelejte, tan je dobrej jak do kanálu! Od tý doby co není v benzínu olovo, tak je nejlepší dávat tam TSF + kapalinu nahrazující olovo. Současný benzín je "suchý" a je potřeba jej pořádně mazat! Věřte mám s tím zkušenosti a viděl sem desítky zadřenejch motorů s M2T !!!!!!
Datum: 14. května 2010 18:25
Jméno: honza
IP: uživatel8931
 tys lil do motorky ředidlo??
Datum: 07. května 2010 20:18
 Dal bych si pozor s těma olejema když přestoupš na lepší!Vlastní zkušenost když sem z ředidla přešel na benzín tak se to přidřelo.
Datum: 07. května 2010 0:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 volil bych ten schell advance je o cca 30kč dražší
Datum: 05. května 2010 21:18
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já jezdím na Motul motomix 2T celkem levnej a dobrej. Pak je dobrý taky Valvoline 2T ale je trožku dražší.
Datum: 05. května 2010 19:29
 doporučuju agip mic 2t,shell advance sx 2t,a hlavně esso 2t special....to jsou dobrý oleje
Datum: 05. května 2010 18:06
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 tak ja jsem tetka presel na polskej OIL polosyntetika 2T stoji 78 KC 1L jenze to je ve velkoskladu a maj to rovnou z vyrobny tak je levnej a lidi si ho chvalej ja taky dokonce se mi snim zvedl vykon predtim jsem jezdil na castrol neni spatnej ale drahej. Ja ti to reknu takhle sezen si jaky oleje tam utebe prodavaj a pak se nas zeptej. Dobrej je schnell advence SX2T, pak stihll 2T, jonseret 2T nebude taky spatnej ale moc nedoporucuju, castrol 2T do motocyklu,a dal nevim
Datum: 05. května 2010 17:53
Jméno: Thomas
IP: uživatel19
 Chtěl by jsem se zeptat jaké je ložisko v předním kole? Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2010 16:34
Jméno: Thomas
IP: uživatel19
 ok díky moc
Datum: 10. května 2010 16:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jsou tam 2 ložiska 6201 a já doporučuji dávat kryté simerinkem (nedostává se do nich prach ) ,mám je odzkoušené
Datum: 05. května 2010 16:59
 Zdravim, mam menší problém s napínáním řetězu, prostě když je kolo v jedný poloze tak je moc volnej a když kolo otočim o 180 tak je zas napnutej jak sviňa, přitom rozeta nijak viditelně nehází, zkoušel sem i novej řetěz a furt to samý. Myslíte že se to zpraví novým věncem rozety??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2010 18:18
 pokavad to dela i pri vemene retezu a vence tak je to specielne lozisko a vytup hridele pod sekunardkem...
Datum: 06. května 2010 18:18
 koukni na tu rozetu, muze hazet
Datum: 05. května 2010 18:55
 Dik, o vikendu tam dam novej věnec, řetěz a řetězový kolečko a uvidí se...
Datum: 05. května 2010 18:19
 muze ro bejt osma na rozete, taky jsem to tak měl... a nebo mas moc vytahanej retez + v háji uzubení
Datum: 05. května 2010 17:29
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 taky me to dela jedna rozeta kterou jsem amatersky delal ja daval jsem novej venec, ale neni to tak tragicky takze to necham v tvym pripade by bylo lepsi sehnat jinou rozetu jestli to je tak hrozny
Datum: 05. května 2010 17:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 novým věncem to asi nezpravíš..já to měl to samý a koupil jsem nový věnec + řetěz a dělá to to samé...ale už se pracuje na napínáku takže řetěz nechám pořád volnější a napínák ho bude pořád šponovat
Datum: 05. května 2010 17:02
 Čus newíte něco wo 100 octanu??Bojim se totiž aby mi nevyletěla svíčka bo něco takovýho.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2010 23:55
 hele,je lepsi psat bez hacku a carek a s malejma pismenama na zacatku vet,NeZ PsAtH JaKhO CoCoT...mUcQ.... sorry vam vsem,ale tohle nesnasim...dyt se to neda cist!
Datum: 05. května 2010 23:55
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Nevim, co se serizuje, ale naleju tam shelwiiipavrejsing pico. Pak budu nejkrutejsi hustodemon na sever od prasecaku .) Nic ve zlym, jenom mi to pripomnelo clanek o tuningarich na d-fensove webu .)
Datum: 05. května 2010 21:55
 Prostě víc oktanů má smysl jenom když máš vyšší kompresi, jinak to valnej vliv mít nebude. Ale svíčku ti to určitě nevykopne
Datum: 05. května 2010 18:14
 OOOooooo tak prominte že píšu w místo v.Když už jsme u toho wy zase nepíšete na začátku věty velký písmena takže vás tam taky moc nenaučili tak prosím o českém jazyku pomlčte.Fakt mam tuty nejradši.Ale ti kdo mi poradily vám děkuji.(ale netušim čim se mam řídit??)
Datum: 05. května 2010 17:49
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 pokud je v poradku zavit tak svicka nemuze vyletet a musi bejt utahla. Pionyr je delanej na 84 oktanu takze ten pionyr muze spalit jen malinko vyc pokud ma dobry tlaky. Bude se ti akorat hrat vic motor a odejde rychleji pojedeto zhruba nastejno mozna hur, nejlepsi je special. Pokud chces aby ti jel pionyr suprove jak ma tak radeji vse vycisti utesni a motor musi bejt jako novy, nekdy staci vybrus. Kdyby mel pionyr vstriky tak by to bylo neco jinyho to by pak jelo mozna malinko lip a hlavne za mensi sppotrebu alspon to tak je u aut se vstrikama jako je fabie
Datum: 05. května 2010 17:33
 Určitě to pojede líp. Placebo efekt je v některých případech opravdu silný.
Datum: 05. května 2010 16:44
 já nevím jakej ocas to vymyslel,ale viděl jsem ztrhanej závit v té hlavě jak ta svíčka vyletěla a promáčklinu na autě....ale newím třeba už ta hlava předtím mohla být špatná...
Datum: 05. května 2010 15:49
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 paneboze proc by vylitla svicka vetsi pi..ovinu sem neslysel takove nesmysly ktery ocas to vymyslel sorac ale tohle slusne nejde napsat
Datum: 05. května 2010 15:37
 pojede ti to uplně stejně,,,na výkonu tomu nepřidáš vubec...a další věc je že ti ten motor nic nevydrží....a svíčka vyletí hošane,kámošoj vylítla a trefila tatíkoj auto
Datum: 05. května 2010 15:30
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 neviletí, ale pionyr pojede suprove, lip než na special, ale dej víc oleje zhruba 1 ku 33 a mazej třeba shell 2 t nebo castrol 2t hlavně ne m2t a tyhle sracky jako m6 , m8 , .....
nema pravdu pojede to líp,
Datum: 05. května 2010 15:28
 další co používá vypatlanštinu !!! Kam ten svět spěje...
Datum: 05. května 2010 15:26
 víš prosimtě jakej je rozdíl mezi V a W?????????????? nebo se to ve škole už neučí?? benzín s vyšším oktanovým číslem ti výkon nezvýší, akorát se to bude trošku více hřát než z klasickým benzínem...
Datum: 05. května 2010 14:56
 Čus máte někdo zkušenosti s jednokroužkovejma pístama??Popř. jestli ho někdo má z fichtl krámku??diky\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2010 15:29
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 sou dobrý až na to že ti ten jeden kroužek brzo odejde, kup obyčejnej,
Datum: 05. května 2010 15:29
 čau,nevíte prosimvas co muze byt u moji babetty příčinou toho,že když po dlouhé trase třeba 10Km hodím babettu na stojan a nechám ji tak dvě minutky plkat na volnoběh tak se mi zničí svíčka? Mám motor po kompletní generálce,všechno je tam nově včetně výbrusu který je zajetý asi 1500Km. Dělá mi to od té doby co jsem to zgenerálkoval,před generálkou to nedělalo. Předstih je tam dobrý a indučka nová. dík...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2010 18:37
 U pionýra se nemá nic posrat krom zapalování,to se věčně rozhazuje... šetřím si prachy na vape...říká se že jak se vape namontuje a jednou nastaví tak už do konce světa na něj nemusím šáhnout...
Datum: 05. května 2010 18:37
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 akorat ze u pionyra se snad u kazdyho obcas neco sere vetsinou to sou kraviny skterejma dojedes ale hledej porad zavady, mam vycajkovanyho fichtla a obcas chcipne a nato hnedka chytne nevim co stim asi naky skraty nebo co delamito kdyz pionyr dostava trochu vic zahul do kopcu ale jen obcas
Datum: 05. května 2010 17:41
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 to delas dobre pionyr jede o neco lip vykon zhruba stejnej ale mato alspon 3. rychlost
Datum: 05. května 2010 17:39
 Tak každej týden to nenajezdím ale fakt když je extrémní nuda tak 1000Km za týden najezdím po okrese... tak průměrně 150Km denně. užívám si to protože za týden babetu odstavuju po třech letech provozu a přesedlávám na pionýra
Datum: 05. května 2010 16:36
 třeba moc bohatej volnoběh...jinak ty fakt najezdíš 1000km za týden? Tomu se mi až nechce věřit
Datum: 05. května 2010 15:04
 ještě mě napadlo jestli ta svíčka nějak nemá svoji tepelnou výdrž. jestli se nezničí když se ten motor přehřeje.jinak já najezdím za týden takovych 1000Km bez toho abych svíčku měnil. ale jakmile motor jízdou zahřeju a nechám ho 2 minuty bublat na volnoběh tak to zdechne a svíčká K.O.
Datum: 05. května 2010 14:40
 Tyristor?
Datum: 05. května 2010 14:36
Posl.aktualizace: 14. června 2010 13:11
 jednou jsem spalil gufeu na klice tak to zralo prevodak, dejm jak prase smard jeste horsi a nejlapsi na tom je ze se jen tak ten kour nerozplyne
Datum: 14. června 2010 13:11
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 06. května 2010 20:53
Jméno: nikdo
IP: uživatel812
 nalej do vejfuku brzdovku a uvidíš
Datum: 05. května 2010 21:30
 a jako k cemu je to dobry aby ti to tak hulilo? ma to bejt jemnej modrej kour a ne takovej sranec.... jinak ten borec ma asi v hajzlu gufero na klice.. za studena mi to taky hulilo, pak uz ne.... a ze si nechces znicit motor?  rek bych, ze si ho spis znicis, kdyz tam budes davat tolik oleje, aby to hulilo stejne... vsechno se ti zasere
Datum: 05. května 2010 17:16
 Já jsem namixoval starčí benzín s olejem Castrol 2t Full Syntetic v poměru 1:25 a tobyl hulák jak na tom videu....tož tak
Datum: 05. května 2010 16:07
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 TO JSTE JEŠTĚ NEVIDĚLI MÍHO FICHTLA KDYŽ BYLO STEŘELÉ GUFERO OD SPOJKY,SEM JEL ULIČKOU A KDYŽ SEM SE OTOČIL TAK SEM
NA KONEC TÉ ULIČKY ANI NEVIDĚL,ALE JELO TO STEJNE UPLNĚ
Datum: 05. května 2010 15:23
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Mě to dělalo u 555 když se mi zavřel vzduchový filtr. Taky to dělá moc bohatá směs nebo moc oleje v benzínu.
Datum: 05. května 2010 15:17
 jn ale pokud nechceš škodit motoru tak se na toto vyser... snad jediné čímmotor nemůžeš poškodit je bohatá směs a moc oleje... a ten olej nejaky kvalitni
Datum: 05. května 2010 14:21
 To pujde do prčič svíčka na bohatou směs.
Datum: 05. května 2010 14:14
 Nalejt tam co nejvíc oleje motor snese,nastavit bohatší směs a je to...
Datum: 05. května 2010 14:13
 aha,tak ten konec sem si nečetl
Datum: 05. května 2010 14:09
 Říkám, že nechci zlikvidovat motor.
Datum: 05. května 2010 14:06
 nalej tam naftu a uvidíš ten oblak xD
Datum: 05. května 2010 13:58
 A M2T je polosyntetika nebo co?
Datum: 05. května 2010 13:56
 popis videa: "inak ten kouř je proto že sem tam lil minerální olej...sry moto  "
Datum: 05. května 2010 13:46
Jméno: pavelc
IP: uživatel9278
 ahoj chci se zeptat ohledne čz jak rychle ma chytnout na roztlaceni,co sem slysel tak ma blafnout jako pionyr hned? me prave po nejakejch 15 metrech z kopce po rovince je to zlo,nakopnout to jde normalne na po prví ale jak mile bych to chtel roztlacit tak je to síla,nevite jak to ma byt? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2010 17:22
 kdyz ti to de nakopnout na poprvi tak se v tom nevrtej a neres to,ze to nejde na roztlaceni..na co bys taky roztlacoval kdyz to de nakopnout pakou???nic nelad a jezdi
Datum: 05. května 2010 17:22
 Cau hele to máš rozhašený zapalko pravděpodobně tak jse na to mrkni nebo at ti to nekdo udela
!!
Datum: 05. května 2010 11:57
 Cau hele to máš rozhašený zapalko pravděpodobně tak jse na to mrkni nebo at ti to nekdo udela
!!
Datum: 05. května 2010 11:57
Jméno: kicis
IP: uživatel7721
 zdar draci nevíte jaký olej se hodí do veteránů? konkrétně do mojí čezety 175/470?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2010 21:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 myslím že jo a sám jsem na něho najezdil kolem 3 000 km s pionýrem a mazal jsem 1:45 a nikdy se mi nestalo že bych to přidřel nebo měnil kroužky každých 500km..
Datum: 05. května 2010 21:22
Jméno: kicis
IP: uživatel7721
 jo jo myslel jsem do benzínů......a ten shell je polosyntetika? dík
Datum: 05. května 2010 16:54
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 do převodovky PP80 a do benzínu postačí schell advance SX 110kč/l 1:45
Datum: 05. května 2010 13:52
 zdar,prosim vas,jaky lanko brzdy na pionyra je delsi?predni nebo zadni?potreboval bych na prestavbu mini fichtla,nebude tam zadni brzda na paku u nohy,ale udelam tam zadni brzdu packou na riditkach (predni tam neni vubec).tak aby mi vysel bowden  diky,omlouvam se ale nemam sanci to zmerit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2010 16:44
 to si myslim ze nebude treba,vyska sedla toho prcka nad zemi je asi 50cm,dylka je asi 120 cm..takze by to melo vyjit..
Datum: 05. května 2010 16:44
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 to aby sis nastavil dvě pření lanka
Datum: 05. května 2010 15:27
 tak ok,diky  ja si nebyl jistej
Datum: 05. května 2010 13:21
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 Zdar. urcite je delsi predni, ne o moc ale delsi je, zadni ti vede jen od paky u nohy k zadnimu kolu takze to je mala vzdalenost,
predni je vetsi
Datum: 05. května 2010 12:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau hoši koupil jsem motor z 555 a někdo se v karterech asi pokoušel probrousit přepouštěcí kanálky...prostě je na nich vidět jak jsou tam rejhy od nějakého pilníku..myslíte že to bude vadit??jo a povedlo se mu to probrousir zkrz až do zapalování takže tam je díra  ale to zavařím ,no a ted nevím jestli to nebude něčřemu vadit že to je takhle propilovaný ...nebo jestli to je nějaká dobová úprava..fakt nevím ..dík za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2010 22:24
 nebylo to dělaný na rotačný šoupátko
Datum: 05. května 2010 22:24
 čaute draci.prosím Vás potřeboval bych dost nutně a a možná co nejrychleji poradit.Prosím.. mám Jawa 223-mustanga.mám tam nové : pístní kroužky,filtr sání,svíčku,plyn lanko atd.vše nově udělané.mám krásně vyčištěnou nádrž,vyvařený karburátor + trysky vyčištěné. No ale k problému.:nemůžu ho ZANIC nastartovat ani roztlačit.při nakopávání to je ůplně mrtvé a při roztlačování to sem tam blafne jako že už by to i chytlo ale nic... :-" zkoušel jsem nastavovat odtrh i předstih ale vůbec nic se nezměnilo.  když zkouším jiskru jestli svíčka dává tak dává a zároven je jiskra mezi kladívky.kámoši říkali že by to moh být kondík ale ten jsem zkusil vyměnit a to samé.možná je to náhoda že nefungoval ten druhý kondík protože to bylo půjčené z pionýra který stál 15 let.jsem ůplně kok.. z toho.už mě to pomalu přestává bavit.prosím poradte mi. Děkuji moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2010 16:18
Jméno: venca
IP: uživatel9407
 Aha promin nevšimnul jsem si že jsi napsal, že jiskra mezi kladívky je ale umě to bylo tím
Datum: 13. května 2010 16:18
Jméno: venca
IP: uživatel9407
 Ahoj, měl jsem podobný problém na jawa 555. Nevím jestli to pomůže, mustanga jsem ještě neměl, ale když otevřeš bok motoru (u startovací páky) tak tam
najdeš takové dvě "kladívečka" mezi nimi musí být kontakt (vyčisti to mezi nimi např. smirkovým papírem nebo pilníkem), kdyby jsi chtěl můžu ti na tvůj
email zaslat fotku, pokud víš co myslím tak to ale vičisti pořádně a pěkně je k sobě přitáhni.
Datum: 13. května 2010 16:13
Jméno: ondracz
IP: uživatel9238
 jako indukční cívku?jo a ještě dnes jsem přišel na to že mi mezi kladívkem a kontaktem lítá jiskra jednou velká jak u svíčky a podruhé zas malinká..? je to dobře?ale přece když tam je jiskra tak je predstih i odtrh dobry ne?díky...
Datum: 06. května 2010 23:12
Jméno: Martin
IP: uživatel8949
 vyměň cívku
Datum: 06. května 2010 20:39
Jméno: ondracz
IP: uživatel9351
 svicku mam novou.co to znamena ze mam nedostatecny privod paliva?neco s tyskama nebo mam prihnot plisek v karbecu?jenomze kdyz to prihnu tak to zase tece hodne.co s tim ?
Datum: 06. května 2010 14:12
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 bílá svíčka svědčí o nedostatečném přívodu paliva..ale v tvém případě ještě nebude asi ani pálená..
Datum: 05. května 2010 14:42
 hele neblbne ti elektrika jako ze jiskra nejde normalne, nebo benzin do karbecu
Datum: 05. května 2010 12:00
Jméno: jony
IP: uživatel9338
 sesteluj eletriku kladivko na 04 s predstich 1,6 az 2,0 a zkuz tam dat jinaj kondik a melo by to jet
Datum: 05. května 2010 8:25
Jméno: ondracz
IP: uživatel9238
 pod válcem mám nové těsnění.kde má ještě být?mezi hlavu a válec se prý nedává mi říkali.kompresi to má ale nevím estli dostatečnou protože neznám nikoho kdo má pojízdného fichtla abych ti vyzkousel jak to má být.a kdyby byla malá komprese tak s tím mám dělat co?stačí když tu svíčku nahřeju zapalovačem?jiskra má takovou barvu do bíla spíše.jinak díky .. vyzkouším  \r\n
Datum: 05. května 2010 0:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 po výměně kroužku mě to taky nechtělo chytnout..zklepni elektrody na svíčce aby mezi nima byla jen nepatrná mezírka a tu svíčku pořádně nahřej aby byla horká a rychle jí našroubuj a zkus to roztlačit...a ještě se tě zeptám ...dal jsi všude nové těsnění pod válec atd??má to kompresi?? nepodfukuje hlava?má jiskra modrou barvu?
Datum: 04. května 2010 23:39
|



|