Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čus draci docela by mě zajímalo, proč se při záběhu motoru nemá překročit půl plnyu?? proč jen na půl plynu????
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2010 21:43
Jméno: Fogi
IP: uživatel9357
 Příma uměrnost -> Čím víc plynu,tím víc otacek..Při zajiždeni se to nemá moc tocit
Datum: 07. května 2010 21:43
 půl plynu je myšleno obrazně.jedu lehce,,nedrtím to,víc mažu a jek to začne vadnout vypínám.a sám poznáš až povolí
Datum: 07. května 2010 21:14
 cus jaka je podle vas nejlepsi svicka na fika mislim brisk mam mustanga nejesdy moc dobre mnelsem tam 17.c brisk skusil sem brisk 15.c a jede to docela lip cim to je jiskrou nebo co cus.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2010 20:55
 tepelnou hodnoutou....když se ti u 17 zahřeje motor...nebude vadnout...u 15 je to takový akorát
Datum: 07. května 2010 20:55
Jméno: Roman
IP: uživatel7934
Posl.aktualizace: 08. května 2010 9:22
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
 to ja nevim , ale ja kupuju shell Advance SX 2 - 1L za nejakych 100 - 115 a muzu doporucit je fakt dobrej
Datum: 08. května 2010 9:22
 Dobrý olej, ale v takhle malým balení ti vyjde draho.
Datum: 07. května 2010 21:10
 hoj.hosi prosim vas mam mustanga a nemuzu ho nakopnout ani roztlacit.co by jste udelali jako prvni?prosím o nejaky postup jak by jste pokracovali v hledani priciny.svicka jiskru dava.díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 13:07
 myslím že tam nic nemám.ale podívám se díky moc..
Datum: 08. května 2010 13:07
 ikdyž ti to hází jiskru podívej se jestli nemáš na kladívkách bílej škvarek...mě to dělalo bordel měsíc....vzal sem si na to spešl pilník a mám pokoj
Datum: 08. května 2010 9:29
 jo kompresi to má.mám nové pístní kroužky.ale mezi hlavou a válcem nemám těsnění.říkal mi že se u fíka nedává tak nevím...?karburátor mám vyvařený a pořádně profoukaný a vyčištěný.ale když to nakopávám tak je to takové .....jakkdyby ůplně suché ten zvuk.do fajky když dám prst tak to obcas rubne víc a obcas to jen zabrni ..ale svicka jiskru dává..tak nevím.prosím poradte..díky
Datum: 08. května 2010 0:09
Jméno: mustagista
IP: uživatel1553
 má to vůbec kompresi? není prasklý pístní kroužek? je v pořádku karburátor? hladina atd. ? toto bych všecko zkontroloval? dává ti to ránu když dáš prst do fajky? neprobíjí to někde?
Datum: 07. května 2010 21:53
 jo zapalovani se snazim nnastavit no.pri nejvetsim otevreni kladivka od kontaktu 0,4mm ( odtrh ) a pak pri horni uvrati se s pistem vratit o 1,6 mm a ladivka by mela mit 0,04mm ( předstih ) je to tak?  dachl21: jo svíčka jiskru dává.a mezi kontaktem a kladívkem to taky háže jiskru. díkyb a co jak nastavim zapalovani a nepojede??co dal??
Datum: 07. května 2010 20:28
 za prvé bych se podíval jestli to to vubec dává jiskru
Datum: 07. května 2010 20:25
 tak zaprvé seřiď zapalování
Datum: 07. května 2010 20:24
 hoj.hosi prosim vas mam mustanga a nemuzu ho nakopnout ani roztlacit.co by jste udelali jako prvni?prosím o nejaky postup jak by jste pokracovali v hledani priciny.svicka jiskru dava.díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2010 20:11
 Zdar co mě na toto řeknete dnes jsem jezdil na pinckovy když s tím jedu tak na půl plynu pomalu nehoním to tak mám svíčku tmavě hnědou a když tomu dám plnej né furt ale prostě tomu někdy dám plnej tak mám svíčku tokovou bílohnědou
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2010 20:25
 jo.přesně jak píše péro
Datum: 07. května 2010 20:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 chudá směs..dej výš jehlu a zvětši hladinu
Datum: 07. května 2010 20:00
 cau draci.Pojistil sem si motorku na starou SPZ abych ji mohl prepsat, ale ted po prepisu jsem dostal novou SPZ ale samozrejme v zeleny karte je psana stara. Da se s tim jezdit, nez mi prijde nova zelena karta, nebo je to jako kdyby proste motorka nebyla pojistena ? dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2010 11:17
Jméno: bublifuk
IP: uživatel8055
 Zajdi si na pojišťovnu, tam ti vystaví novou zelenou kartu. A máš to bez zbytečných problémů.
Datum: 11. května 2010 11:17
 no ja nez mi prijde nova zelena karta tak s sebou vozim velkej TP, kde je stara i nova SPZ zapsana, ale jde o to, aby jim to stacilo
Datum: 07. května 2010 19:45
 já bych řekl že ne protože je to nahlášeno na jinou SPZ.Sice tam mš napřiklád Jawa Pionýr, ale kolik jich jezdí a i když to stvrzuješ podpisem tak nevím. Ale můžeš jezdit, policajty jenim beztak zajímá jestli je to pojištěné popř. jestli to není propadlé.
Datum: 07. května 2010 19:40
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 nazdar, před dvjema tejdnama jsem namontoval sadu 60 ccm(respektive 55) tahne suprove, dva jedem za dva rychle, ale když jedu sám takpionyr nejde do otáček prostě když by ěl jít tak tam začně jaksi zvonit,nebo cvakat, klika je v poho, a valec píst novej. tak nevím čím to je a když to cvaká tak to nejde víc do otáček, tak pls poradte, docela mě to štve, nejede to vubec ryhle, jen to tahne, mažu castrol 2t, v poměru 1:33 vyfuk origo, nové těsnění a mezi vyfukem a kolenem, mam svorku jako je u simsona, moc to netesní, a koncovku na vyfuku mam povolenou, ale říkaly že bez ní to jede líp, jehlu mam na 2 stupni jelikož když ji dam na 3 tak strašně teče benzín, mam tam tu věččí trisku, nevim hlavně proč to cvaka, maotor ma najeto 3 tis. valec jsem měnil kvuli kroužkum, dík za rady, nebo napište na cesnek67@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 10:57
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 ale vono to s ní jede líp, a ten benzín bud neteče do karbu, nebo teče všude kolem,
Datum: 08. května 2010 10:57
 pokud zajíždíš tak bys měl mít jehlu na 3 zářezu.Nastav si karbec ať ti to nechčije...A pokud máš tu Polskou sadu u které byla ta jejich "tuzing" tryska tak ju tam nedávej.Měl jsem ju tam a akorát to bralo víc fuelu a.Dal sem orig 68 a v pohodě
Datum: 08. května 2010 7:20
Jméno: anonym
IP: uživatel9346
 stala se mi dost vtipná situace  , valím si to na fichtloj bez papírů,bez helmy a po hlavní a proti mě dvě motorky na každej dva chlapy ,tak je zdravím a voni se tak divně dívali a pak sem zjistil že to byli bengaa  tam jeli vyjebat cikány páč dělali bordel
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 11:28
 já vám vopravdu nekecam, a tachometr z kola funguje, ten ti nenadměří , ale nevím možná tam sou dalsí upravy, fakt nevim já to před dvema tejdnama přivez a ještě neprohlížel válec, a kámoš měl piopnyra anák dobře byl udelanej, tahal jak sviina a za tři oplná jel 80kmh, dyt říkám že je to special, mam mustanga a ten jede 60km h jako klasik dachl,
Datum: 08. května 2010 11:28
 jn já mám tacho na maximálku vždy na 80,sekne se mi to o zarážku...ale až budu mít stejskyho sasu na fíkoj,už bude tech 80 možnejch
Datum: 07. května 2010 22:33
 mustangista: s tím tvojím napůl norpadlím vehiklem?  .....ti nadměřuje tachjo.....jako každému
Datum: 07. května 2010 22:07
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 no možná má tady jirka pravdu a vy se divíte když já jsem dal s mým mustafem 70 km/h a to tam nebyly žádné úpravy nic. Tak proč by jirka na tom nemohl valit 86?
Datum: 07. května 2010 21:59
 jj tedka ještě tu o šípkové růžence,a u toho pc snad usnu....
Datum: 07. května 2010 20:50
 Ještě mi řekni Červenou Karkulku a půjdu spát...
Datum: 07. května 2010 20:42
Datum: 07. května 2010 20:32
Datum: 07. května 2010 19:54
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
Datum: 07. května 2010 19:48
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 jawacezetáku nesseeeer mě, nevzbudil, nýbrž pak jsem to dotlačil domu, když jsem neměl tu svíčku, a bylo to asi v pul osmé večer, a to já ještě nespím, pak mám ještě bing 17 a s ním to jelo 83kmh a to byla zlomená jehla jel jsem se sytičem, jinak to nejelo, takže seženu jehlu a uvidím jak to pojede, a to nebyl ani utěsnený výfuk a byl jen na 1 šroubu ten druhý je v pr.
Datum: 07. května 2010 19:46
 karbec ze simála...jasný  ..a pak se vzbudil s polulanýma slipama a palcem v puse, že
Datum: 07. května 2010 19:34
 jj jasný,tak to je pak jiná
Datum: 07. května 2010 19:29
 nepřeklikl, jezdíjm si to 86kmh, mam speciala, karbec ze simsona a bezkontakt, ladak hikone, nemam tam tu vatu v tlumiči řve to,
Datum: 07. května 2010 19:26
 jirka 86 km/h? ...to si se asi překlikl že?
Datum: 07. května 2010 18:46
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 já jerzdím už pul roku bez pp ale s helmou, ale nekdy bez ni, tuhle si to valim 86 kmh a za mnou policajti v oktavce, ja je neviděl pač sem byl skrčenej a bez helmy, zkoušel jsem co to da, pak jsem po kilometru zpomalil a že se otočím, a tu sem je spatřil, a tak sem dělal jako že nic ale oni zastavili, neměl jsem papíry, helmu a je to takovej special, a oni že prej nemam jezdit po hlavni a ja že jsem zkoušel co to da, a oni mi vzali svíčku, ale ja tam mam bezkontakt a na jinou to nejede nak se tomu nechce ale lepší než pokuta,  radši sem měl zmizet v poli
Datum: 07. května 2010 18:33
Jméno: anonym
IP: uživatel9346
 od tý doby co sou tam ty cikání tak si ani nezajezdím
Datum: 07. května 2010 18:29
 jj u nás se ted na tom policejním bmw prohání každý den,vždycky jede a za naším barákem se otočí,je mi jasné za kým tam jezdí...
Datum: 07. května 2010 18:26
 Kolik se doporučuje oleje na zajetí výbrusu? Je to ke stejskyho úpravě....mám kvalitní polosintetiku,(nebudu to honit).
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 12:45
Jméno: Fogi
IP: uživatel9357
 Normalne se delaji 0,05,ale nekdo dela i 0,03.Mě je to jedno,klidne si tam tech 1:33 dej,můj válec to není..
Datum: 08. května 2010 12:45
 jj stejsky dělá výbrus s vůlí 0.05....kolik se dělá u normálních výbrusú? ....takže budu asi dávat 1:33 olej
Datum: 08. května 2010 9:41
 fogi: pokud se nepletu tak stejsky dela volnejsi vybrusy...jinak čízu jsem zajížděl na minerál castrol 2T v poměru 1:33 (podle příručky) a po celou dobu záběhu žádný známky přidírání...
Datum: 08. května 2010 8:10
Jméno: Fogi
IP: uživatel9357
 Jak chcete  válec po výbrusu má male vůle a když se motor zahreje,docházi k roztařnosti a ta může vést k přidirani.Nekdy i kvalitní olej je málo.LEpši mazat víc než poslat válec na výbrus..
Datum: 07. května 2010 21:48
 Honit ho můžeš, to s fichtlem nijak nesouvisí.  Sorry za OT.
Datum: 07. května 2010 21:35
 jj přesně 1:20 už mi připadá moc...ten olej mě stál 180...esso 2t special
Datum: 07. května 2010 20:22
 Fogi:Rikal ze maze kvalitnim olejem tak nevim proc mazat 1:20 a ani proc vypalovat vejfuk...
Datum: 07. května 2010 20:04
Jméno: Fogi
IP: uživatel9357
 Dej tam 1:20 at to lepe maže a budes mít jistotu že to nepřidřeš  po zajeti vypal vyfuk a mazej 1:40
Datum: 07. května 2010 20:00
 zatím to nejede nijak,čekám až mi to přijde,
Datum: 07. května 2010 19:21
 cus draku jak ti jede stejskyho upravenej válec a jajakej máš předstih mě to nechce jít do otáček,mám vape zapalování,dík,dej tem hodně oleje at to maže
Datum: 07. května 2010 19:01
 1:30
Datum: 07. května 2010 17:13
Jméno: KTMKTMKTM
IP: uživatel4498
 čau, potřeboval bych dílenskou příručku, nebo nějakou jinou dokumentaci na KTM 300 EXC. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2010 15:17
Jméno: Vlasta
IP: uživatel8280
 cus draci mam lit do pionyra M2T nebo je to dobrý olej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2010 20:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele kup si schell advance sx je o cca 30kč dražší a do toho pionýra bohatě stačí..a řed s ním 1:40-1:45
Datum: 07. května 2010 20:03
Jméno: standa
IP: uživatel9356
 Aby 2T motor z pionýra mohl fyzicky fungovat,tak potrebuje minimálně nekvalitní 2T olej ve směsi v pomeru 1:33(m2t).....ovšem čim méně kvalitní olej,tim větši opotřebení částí,ktere 2T olej maže...reknu to jeste lépé...ve skutečnosti..!!!...fichtl je staveny na m2t a s tímto olejem pri standartním decentním používání má motor(vybrus,klika atd..) danou životnost. Použitím kvalitnejšího 2T oleje mužeš prodloužit životnost motoru(loziska,ojniční klece,výbrus,píst kroužky) a nebo umožnuješ delší nadměrné zatěžovaní motoru bez výrazného opotřebování částí jako se základním minerálním 2T olejem......kazdej at si to prebere jak chce....je ciste tvoje vec jak s motorem zacházíš a jak ho za to odmenujes a staras se o nej!!
Datum: 07. května 2010 15:58
 M2T je sracka,jestli chces snizit zivostnost motoru na polovinu tak ho tam v tim pripade nech...
Datum: 07. května 2010 15:32
 když je to m2t od parama,tak na ten si nestěžuju,ten je opravdu dobrý
Datum: 07. května 2010 14:41
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Já na něj jezdím v pohodě...
Datum: 07. května 2010 14:02
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 ja ho tam davam normalne. v zime sem sa dival na pist a na hlavu, a zas tak to nebylo zakarbonovane. Muj nazor je, ze M2T do pionyra bohate staci.
Datum: 07. května 2010 13:56
Jméno: king2
IP: uživatel8426
 kdyz ho das 1.50 tak mozna nezadres ale tak moc to nekazi motor krome pistu ten je zakarbonovane jak svina!
Datum: 07. května 2010 13:43
 no jelikož tu tě vidím poprvé tak asi zjistíš že na M2T má každý jiný názor. Někdo říká že je dobrý, jiný že to kurví motor apod. Já ho nepreferuji protože ani nevím co v té převodovce mám naleto - jako vím že to je pro dvoudobé motory ale jaký typ a pochybuji že je to M2T
Datum: 07. května 2010 12:12
 Zdravím .Kdo z vás má doba ČŽ 150 mezityp nebo něco takovýho?Já to mám hozený doma a zajímalobymě jak to pojede a potáhne a kolik to žere hlavně.Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2010 9:45
 Já ho mám. Měl jsem 125, jezdilo to docela dobře. Teď mám zatím nepojízdnou 150, tak dám vědět.
Datum: 07. května 2010 9:45
 FERMEZ jak si říkal v jednom dotazu že máš motor po GO kolik si musel zajíždět km??????Já mám taky po GO a vůbec to nejede.mám najeto přes 230 km
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 18:38
Datum: 09. května 2010 18:38
 cau! ja som v tom menil raz len loziská a dal som nové kruzky a pres 100km nic vobec nejelo len tak do rychlosti 45-50 s 13zubovou sekundarkou,,ale az potom jel jak drak  nic sa neboj pojede to. no ale suvisi aj od kvality práce
Datum: 08. května 2010 8:44
 Tak já mám najeto přes 230 km prvních 50 km sem to šetřil.Jinač už parkrát sme to točil dost ale já mám nultý výbrus a dával jsem jenom nový kroužky a jednou sem tam dal 14 zub a jel z kopce 85 .
Datum: 07. května 2010 21:55
 no já nejsem fermez ale četl jsem tu že po go to pojede chvíli hůře ale potom jak najedeš přes 500 Km tak to potáhne jako drak, Ale musíš to zajet poctivě jak se to zajíždí. Avšak toto nejsou moje zkušenosti zde píšu zkušenosti ostatních a proto přidávám copyright © fichtlpokec.
Datum: 07. května 2010 19:38
Jméno: ondracz
IP: uživatel9238
 hoj.prosím vás vadí moc když mám jak je elektrika pod pravým víkem , jak jsou takové ty válečky co se do sebe zasouvají..jako kabely sou s tím spojené.vadí moc když mám jeden kabel spojen přímo a ne přes ten ,,váleček´´?? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2010 0:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli to nikde nekostří tak je to jedno
Datum: 07. května 2010 0:01
Posl.aktualizace: 07. května 2010 16:55
 ondrjawa : tohle není vyrobené z částí motoru od výroby,,,ale to si udělal přípravky doma,třeba kartery si vyrobil,a další věci si MYSLÍM taky
Datum: 07. května 2010 16:55
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 je to hustý ale nechápu jak nějakej ..... muže ten motor takhle zničit tím že ho celeuj ořeže
Datum: 07. května 2010 15:05
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Jo to znám... Bomba
Datum: 07. května 2010 14:03
 moc pěkné to by mělo být v každé autoškole, aby každej pochopil princip motoru
Datum: 07. května 2010 9:27
 tak to je fakt super
Datum: 07. května 2010 7:20
Jméno: Tomáš Svoboda
IP: uživatel9132
 Čau motorkáři chtěl jsem se zeptat odešla mi baterie na čz 175/487 a tak že ji koupím. A v příručce se píše originál 6v 14Ah tak jsem zašel do motoshopu a chtěl jsem tento typ a tak prodavač vytáhl chytrou knížku baterií VARTA a tam se psalo že se hodí typ 6v 7Ah a tak mu říkám že originál má jinou kapacitu a tomu se to nezdálo že by to nestačilo. Tak se ptám na váš názor.  díííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2010 22:37
 já tam dávam 11ah
Datum: 06. května 2010 22:37
 Ahoj dá se koupit Píst 38,25/1.výbrus-čep 14,1 ve verzi tuning ? našel sem tu jen na čep 10
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2010 21:33
 Nazdar fichtlaři ... mám doma nedokončenou generálku pinoýra a potřebuji pěníze nenení na to čas ... MOTOR po GO ... parádní chrom kola, výfuk, koleno ... nalakované díly KRÉMOVĚ BÍLÉ .. všechny díly !!!! Kdyžtak pište icq: 368933198 ....
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2010 22:35
Jméno: Peca
IP: uživatel1553
 Motr je po výmněně gufer, ložisek, cele spojky, výbrus, ...
Datum: 07. května 2010 22:35
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 A je ten motor opravdu po GO, nebo "go", ktera spocivala ve vymene krouzku a zapatlani motoru silikonem?
Datum: 07. května 2010 16:54
Jméno: Peca
IP: uživatel1553
 Samozřejmě prodávám !!!!
Datum: 07. května 2010 11:48
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Z popisu není jasné jestli pořádáš sbírku peněz, chlubíš se, nebo motorku prodáváš
Datum: 07. května 2010 6:46
Jméno: sdf
IP: uživatel8937
Posl.aktualizace: 07. května 2010 14:48
Jméno: mug
IP: uživatel6610
 no ty brdo ale je to zenska co tky jiniho
Datum: 07. května 2010 14:48
Jméno: Lukas
IP: uživatel8931
Datum: 06. května 2010 21:46
|



|