Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Dokázal by ste někdo sestrojit toto???klidně bych vám to zaplatil \r\n\r\nhttp://www.jawa-50.cz/clanek/clanky-z-casopisu-amaterske-radio-led-otackomer-pro-maly-motocykl.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2010 20:47
Datum: 14. května 2010 20:47
 a to je co ten otáčkoměr od ebay?? pošli odkaz
Datum: 14. května 2010 9:13
 falkons ® neni jednoduší koupit otáčkoměr na ebay ?
Datum: 08. května 2010 22:14
 bobacz:jaké máš to zapalko
Datum: 08. května 2010 19:17
 jo to jsem chtě taky stavět ale nejdřív jsem si postavil tyristorové zapalování.
Datum: 08. května 2010 18:20
 tak kolik by si zato přibližně chtěl?...matroš na to stojí cca 200
Datum: 08. května 2010 16:59
 ja bych to dokázal, mi jsme to dělali na kroužku, ale moc se mi do toho nechce,ledažeby to bylo dobře placené, a musel bych sehnat díly na to,
Datum: 08. května 2010 16:15
 Cus draci chtěl sem se zeptat jakou svíčku mi doporučujete do mustanga... Tady máte na prodej 3 druhy N14c, N15c, N17c
Jaké sou klady a zápory jednotlivých svíček??? Dřív sem lítal na 3bodovku do auta  když tam dáte dostatečný množství podložek aby byla stejně krátká jak normální tak to je ok  Ale pak mi to táta zakázal a musim tam mít normální, ale budu si obědnávat nějaký věci tak si rovnou obědnám i novou....
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 20:31
 No jo, ale to si mi neporadil jakou si mám koupit
Datum: 08. května 2010 20:31
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Na normalni jezdeni je N15C, je to takovy zlaty stred. Na zavody jezdim studenou N14C. 17ku mozna tak na zimu.
Datum: 08. května 2010 13:55
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 zdar lidi, mel bych dotaz......jakej je rozdil mezi olejem s klasifikaci GL 5 a GL 4?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 13:32
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 takze kdyz do mosquita naliju GL 5 tak to bude blby, ze....
Datum: 08. května 2010 13:32
 http://oleje.cz/index.php?left=historie_api&page=pre_vykon
Datum: 08. května 2010 13:20
 hoj.hosi prosim vas mam mustanga a nemuzu ho nakopnout ani roztlacit.co by jste udelali jako prvni?prosím o nejaky postup jak by jste pokracovali v hledani priciny.svicka jiskru dava.díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 16:24
 ne ne trysky to nejsou.cely karbec mam vycisteny.jo parkrat jsem na nem jezdil.le pak jsem delal udrzbu:cistil jsem vse a menil pistni krouzky.jako nejsem uplny amater ale uz tom neco vím.ale ted fakt nevím cim to je.je to ten start takovy jakkdyby suchý. prosím porad.a jeste ten benzim: to mám vysroubovat svicku , vstriknout benzin , zasroubovat svicku a zkusit nakopnout nebo roztlacit jo?
Datum: 08. května 2010 16:24
 No kouknul bych se jestli nejsou ucpane trisky... Jestli to nebude furt fakčit, tak bych asi stříknul injekční stříkačkou pod svíčku trochu benzínu (nejlépe čistého) a pak to skusil nakopnout nebo roztlačit... Ale také může být chyba v karburátoru, např může propouštět až moc benzínu, nebo naopak.... A jezdil si s ním někdy nebo ho máš poprvé v ruce? Jestli tomu nerozumíš, tak to raději odtáhni k někomu kdo tomu rozumí, aby si to nerozbil eště víc....
Datum: 08. května 2010 13:32
 zdarec draci,plete se mi jedna věc...když je svíčka brisk 14c tak do převodu na ngk je to b6hs?Vím že 15c je b7hs...dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 12:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 N14c = b8hs
Datum: 08. května 2010 12:56
Posl.aktualizace: 08. května 2010 20:58
 Marek:m2t od carline má jinej pach a jinou barvu než m2t od parama.
Datum: 08. května 2010 20:58
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Většina výrobců, si stejně bere oleje od parama a pak s je dál upravuje. M2T od parama je dobrej a levnej.
Datum: 08. května 2010 18:39
 když už tak si kup m2t od parama....je to dobrý oil pro pionýra a bebattu,ale mě už by nestačil....
Datum: 08. května 2010 11:39
 Nějakou dobu jsem na něj jezdil. Moc mu nevěřím. Co balení to jiná barva. Nedivil bych se kdyby byl vyráběnej z vyjetýho oleje. Když se mi utrhla ruka a nalil jsem ho tak 1:12, pionýr skoro nejel.
Datum: 08. května 2010 11:37
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 dnesk apri zajizdeni vybrusu se rozypaa klikovka,jeden valecek z loziska se mi dostal pred pist a rozmaltil celou hlavu i s pistem...ale sere me ze udelal jednu ryhu dole na valci pred vyfukovym kanalkem az k hlave..vadi to necemu ? asi tudy bude utikat komprese co ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 13:26
 dachl  řeber si to jak chceš
Datum: 08. května 2010 13:26
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 klika delana nebyla no...a mazal jsem 1:25
Datum: 08. května 2010 13:03
 postul : to mluvíš aj o mě?
Datum: 08. května 2010 12:38
Jméno: Fogi
IP: uživatel9357
 Mi vyjel pistni cep a udelal asi milimetrovou ryhu do valce,žádnou zmenu sem nespozoroval,jen až sem sundal válec
Datum: 08. května 2010 12:38
 kolik jsi ujel na výbrus,kolik jsi mazal,byla ta klika dělaná s výbrusem?jestli na starou kliku naložíš nový výbrus,zvětší se komprese se nediv že se ti to sypne.nebo na lepší olej ložiska neodcházejí a motor nepodléhá opotřebení?vy 2 antiM2Tovci mi připadáte jako ten doktor ze švejka co vše léčil klystýrem.
Datum: 08. května 2010 12:25
 ty rýha,no ne že by to vadilo,ale výkon ti to užere určitě,je jasné,pokud je to hladké pojede to líp...s rýhama už to tak dobře nejede....
Datum: 08. května 2010 12:05
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 no ty vole..konec M2T...co ta ryha na valci ?
Datum: 08. května 2010 11:50
 tak a máš důvod proč
Datum: 08. května 2010 11:44
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 jezdil..
Datum: 08. května 2010 11:32
 Nejezdil si pri tom zabehu na M2T?
Datum: 08. května 2010 11:30
 Zdravím,nevěděl by někdo zvás kde by se dala sehna parabola předního světla na 175/477?Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 13:12
Datum: 08. května 2010 13:12
 zdar draci , mam dotaz . nechce mi brzdit dobre zadni brzda , kdyz na nni stoupam tak skoro zadny jevy brzdeni , jak sem tam mel kdysi jine kolo (cca 14 dni tak to brzdilo krasne aji se vracela brzda , ale ted tohle kolo s rafkem co tam mam , tak je problem .. nevim co s tim stredem (bubnem kola) jestli vybrousit poradne az tam nebude zadna rez a nebude to hladky, a nebo zas jestli udelat hladky povrch ... diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 12:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ten buben musí být hladký..a ty pakny pořádně odmasti
Datum: 08. května 2010 12:59
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
 okej zkusim stim neco udelat
Datum: 08. května 2010 9:23
Jméno: hhhh
IP: uživatel6086
 skus vypodložit pakny aby se víc roztahovaly..
Datum: 08. května 2010 9:21
 čus draci ucítím větší výkon na babettě 207, pokud tam dám karbec z babetty 210 (dellorto)??? bude výkon větší??? co se vše změní??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 8:39
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši dneska se mi dostal do rukou silichrom a leštil sem s tím víka na motoru a výfuk trochu jsem na to tlačil a lesklo se to parádně díky moc kteří tady o tom psali že to je dobré dobře mě to pomohlo
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 9:26
 když umíš šetřit a seš šikovnej tak ti ta tuba vyzbyde na 4 motory celý,a zbyde ti možná an ráfky a na výfuk
Datum: 08. května 2010 9:26
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Na kolík je to tak motoru ta jedna tuba Silichrom 90g.
Datum: 08. května 2010 8:47
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 no včera sem si s tím hrál a vypadá to pěkně ještě jednou to přejedu a zkusim víc tlačit
Datum: 08. května 2010 8:27
Jméno: venca
IP: uživatel8693
 pic ja ho používam taky kup si este plstěnej filcovej kotouč na vrtčku a más to lesky jako z výroby pomaha
Datum: 07. května 2010 22:45
 jono....je to v celku dobráá věc,když si s tím vyhraješ.
Datum: 07. května 2010 22:36
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Posl.aktualizace: 09. května 2010 20:40
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 A co by tě zajímalo?
Datum: 09. května 2010 20:40
 Čau draci chci se zeptat jaká je originální bílá barva co je na fichtlu? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 11:57
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel9368
 No, na pionýru je spíš světle šedá - nejblíže pasuje RAL 7044, slonová kost je spíš do žluta
Datum: 09. května 2010 11:57
 sloní kost
Datum: 08. května 2010 14:40
 ahoj draci a dračice...prosim vás...mam jawu 50/20 po amatérské repasi a chcu si tam dávat blinkry... asi tam pujdou z simsona bo nějak tak a chci se zeptat co je na to všechno potřeba a jestli to musi byt zapsany do techničáku.... díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 16:31
Jméno: jaryn150
IP: uživatel9358
 tak jako bratr je elektrikář tak to by bylo v klidku....a přijdeme lepší a hlvně bezpečnějši mít blinkry než ukazovat rukama ale pořád se rozmýšlím....a nevite jak je to s policajtama atdd??? diky
Datum: 08. května 2010 16:31
 nieje to k ničomu, v dnešnej dobe je lepšie ukázať smer smerovkou ako rukami, potrebuješ nato prerušovač blinkrov, prepínač, baterku, a dosť veľa vodičov atď  všetko nájdeš na jawa-50.cz dokonca aj schému zdar
Datum: 08. května 2010 11:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vykašli se na to..je to hodně moc složitý...budeš to zkoušet 2 roky a pak stejně přijdeš na to ,že je to k ničemu..
Datum: 08. května 2010 0:18
Jméno: caja
IP: uživatel7902
 Zdar draci.. co se mohlo pokazyt když mi to nehází jiskru na kladívkách u jawky 21 sport. Kondenzátor... nebo něco jinýho..
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 11:11
 Radsi porad misto tehle keců
Datum: 08. května 2010 11:11
 bi??? ty si asi ani nedochodil skolu vid
Datum: 08. května 2010 10:54
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 N kladívkách by to jiskřit moc nemělo, podstatné je, aby byla pořádná jiskra na svíčce.
Datum: 07. května 2010 23:32
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdar nastav předstih nebo očisti kladivka nejlepší bi asi bylo dát noví funkční zapalování mohla ti zhořet nějaká cívka ......
Datum: 07. května 2010 21:45
Jméno: manas78
IP: uživatel9263
 Zdar draci jak to je s předstihem když je větší tak jde do otáček nebo když je menší mám v tom zmatek dík za info,mám tam vape od sesy,a nevim jak to pořádně naladit nechce to jít do otáček
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2010 10:36
Jméno: hans
IP: uživatel9398
 nazdar na to se vykašli je to chrchlak z vlastní zkušenosti mužu řict že každýmu fekalovi vyhovuje neco jinyho tak hledej co nejlip ti to pude a pak se podivej jestli neni nejaka jina chyba
Datum: 12. května 2010 10:36
Jméno: manas78
IP: uživatel9263
 díky taky si to tak myslim v základním nastavení to jede nejlíp jak stím pohnu kamkoliv jinam tak to nejede.
Datum: 09. května 2010 0:40
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 žadnych 1,6 se nenastavuje,pouze se najede do horni uvrate a pak se otoči statorem aby byly rysky proti sobe.tot vse
Datum: 08. května 2010 22:14
Jméno: manas78
IP: uživatel9263
 ja jsem dal taky 1.6 a nejede to nevytáčí to a střílý,když to necham na původní hodnotě 2.1 tak jakžtakž,válec mám upravený o stejskyho 2k.
Datum: 08. května 2010 21:37
 zdar, mám ho taky, a dal sem předstih 1.6 a jede v pohodě,
Datum: 08. května 2010 11:08
 Zdar draci! Prosimvás je vzduchovej filtr na 125/453 stejnej jako na kejvačce třeba 250? myslím že by to mělo bejt to samý. A ještě jestli nevíte jak ho na 125/453 sundat, maj to držet dva šrouby jenže já je nemužu najít  dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 13:10
 Nazdar, na mý ČZ 175 450 je ten filtr sání v tom airboxu,nahoře je takovej deklík,kterej musíš potočit o kousek,myslím že doleva a pak ten flitr musíš zmáčknout jakoby opatrně,abys ho vytáhl, není tam totiž dost místa.Jinak tento filtr je stejnej jak na hranatý ČZ 477 a 487,možná i na některý kývačky,ale to si nejsem jist,je to tento http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1121.html .Jinak ČZ typ 453,450 a 455 má navzájem stejné téměř všechny součásti kromě objemu a velikosti válců.
Datum: 08. května 2010 13:10
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Zdar borci, nevadí karburátoru, když ho celej vymáchám v benzínu? Promintě za hloupý dotaz.Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 17:38
 nic tomu nevadí ale ještě i tomu pomůžeš když ho potom profoukáš kompreosrem.
Datum: 08. května 2010 17:38
Jméno: kubiq
IP: uživatel9359
 neboj nevadí klidne ho v benzínu vykoupej aspon ho umeješ od bordelu pak ho chvilu nech pripoj a muzes jezzdit ! jas to tak delam pred kazdejma zavodama a fakt to ničemu newa
Datum: 08. května 2010 9:08
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 díky já jsem právě přemejšlel, jestli to nevadí tam jak chodí vzduch třeba
Datum: 07. května 2010 21:30
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Nemelo by to nikcemu vadit. Karbec je ve styku s benzinem temer neustale.
Datum: 07. května 2010 21:25
 Do karbecu teče benzín, takže to vadit nebude
Datum: 07. května 2010 21:24
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Já ale nemám chudou směs to bi ta svíčka byla pořád světlá ale ona je jen když tomu občas dám plnej ale když s tím jen tak prdím tak je hnědočerná mě to připadá jako kdyby tam nebyla dostatečná teplota hoření když tomu dám plnej tak tam vznikne větší teplota než když s tím jedeme pomalu a neženeme to co mám udělat abych měl tu svíčku světlou i když to neženu
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 0:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a proč to řešíš když to jede normálně??
Datum: 08. května 2010 0:20
 zdravím.nechal jsem si udělat light cdi.namontuju a prd.mám variantu tím transformátorem.stávající zapalování fungovalo,proto jsem zapalovací pol přemontoval na druhou klec s cdi.při kompletu s kontaktním zapal. jsem při sešlápnutí naměřil na polu více než 7V.když na kompletu s cdi tak kolem 2V.(cdi odpojeno).jeden rotor,jeden pol.dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2010 21:09
|



|