Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím Lidi
Mám trošku upravenou babetu 207 karburátor dellorto, provrtaný výfuk, valec s hlavou z babety 210 a chtěl bych tam dodělat klapkové sání, nemáte s tím někdo zkušenosti??? nebo někoho kdo to dělá(popřípadě kontakt) nebo poradí jak to udělat??? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2014 3:04
Jméno: Tragos
IP: uživatel8528
 Mam pro lem se zapalovanim na upravenym motoru. Na predstih 1,6 mi skoro vubec nejede a jede mi to treba tak na 2,5-3mm s odtrhem cca 0,9 jinak to proste nejde sestelovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2014 23:03
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
 mozna ma pod hlavou AL tesneni tak proto asi tak velky predstich..
Datum: 20. prosince 2014 23:03
Jméno: pepa
IP: uživatel17435
 VDyt mas upe jibe hodnoty nez serie a snazis se to se rionlve. Naladit musis najit hodnoty optimalni pro dany motor u tebe. Proste kdy to jede nejvic
Datum: 23. července 2014 23:58
Jméno: Tragos
IP: uživatel8528
 Nn v nejvisim miste vacky
Datum: 23. července 2014 23:42
 a vačka taky tak jak má (na zářezu)? pak musíš dělat prostě něco špatně, nastavuješ odtrh při horní úvrati?
Datum: 23. července 2014 16:06
Jméno: Tragos
IP: uživatel8528
 Rotor drzi pevne. Jinak je slicovanej valec prefuky do motoru jsou prebrouseny na radyus a jednikrouzkac
Datum: 23. července 2014 12:14
 Může se zeptat proč se snažíš dělat maturitu, když jsi ještě nebyl ve školce?? Nastavit 1,6 s odtrhem 0,4 musí jít, pokud máš všechno správně, naprosto normálně, nebo prostě děláš něco blbě. Tak, že se v první řadě podívej jestli ti nevaklá rotor na klice. Taky by neškodilo říct co je to za motor a v čem spočívá jeho úprava.
Datum: 23. července 2014 10:24
Jméno: jawák
IP: uživatel13128
 zdaravim jakou vůli dáváte na pístní krůžky ?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2014 10:47
Jméno: pepa
IP: uživatel17435
 0,2Mm
Datum: 23. července 2014 10:47
Jméno: Nesqvik
IP: uživatel17415
 Ahoj draci.. Máte nějaké zkušenosti s repasí respektive spíše s výměnou těch převlečných matic? Tlumiče začli tlouct a blilo to olei vrchem.. Od kolecka jsem zjistil že by to mohli být ty matice.. Tak jestli s tím někdo nemáte zkušenost, třeba na co si dát pozor atd.. A jestli tam nejsou ještě nějaký filce. Jedná se o motocykl Jawa 350/354(04) (1958) Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2014 21:26
 Ahoj Draci, má někdo zkušenosti s vymezováním vůle v převodovce u Jawy 250/353 ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2014 20:54
Jméno: karel majer
IP: uživatel15661
 Ahoj draci. Netušíte někdo kolik tak pojede mustang když dám sekudaro 10 zub. a rozetu 65 zub. Nečekám žádnou rzchlost, ale vzhledem k mé váze 130kg. Tak jestli to udělá přey 40km. díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2014 10:17
 teoreticky 42km/h při 6500otáčkách, hodně záleží jaký máš motor
Datum: 23. července 2014 10:17
Jméno: Pablos
IP: uživatel16977
 Zdar draci, chci se zeptat máte někdo zkušenosti s repasi klikovky pionýra u pana Padalíka? Umí opravit i projeté čepy? A jaké ojnice má na výběr? Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2014 13:42
 Kliku na pio ti udělá dobře, ale musíš vše popsaný, označení aspoň iniciálama, pak ti nemůže přijít žádnej jinej kus ...
Datum: 24. července 2014 13:42
Jméno: Pablos
IP: uživatel16977
 Dík za info Davide  , uvidím možná se vykašlu na repas kliky a koupím novou
Datum: 23. července 2014 20:48
Jméno: David
IP: uživatel11766
 Dával jsem k němu kliku z pionýra a přišla mi jiná, která měla na čepech naklepaný díry (asi aby tam sedělo ložisko) a pak to mělo zprasenej závit na primáru (někdo po ní mlátil kladivem když půlil motor)klika použít šla, ale dost mě to nasralo. Všichni ostatní ho ale chválí, tak nevím.
Datum: 23. července 2014 20:20
 Zdar. Posílal jsem k němu asi 15 různých klikovek, žádná ale nebyla na fichtla. Práce super.
Datum: 22. července 2014 23:18
Jméno: Pablos
IP: uživatel16977
 Hlavně me zajímaly zkušenosti, poznatky od těch kteří si nechali u něho udělat repas kliky  Zda dělá precizní práci
Datum: 22. července 2014 23:11
Jméno: David
IP: uživatel11766
 zkusil bych napsat (nebo zavolat) přímo mu
Datum: 22. července 2014 21:41
 Ahoj, taková zajímavější otázka než přesdstih  . Kolik jste denně maximálně ujeli na pionýru ??? Plánuju si takovej menší výlet, zatím jsem lítal po okreskách, max. za den okolo 100 km.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2014 21:58
 630km  v 6 ráno výjezd ze Prelogu (Chorvatsko), Maďarsko,Slovensko a v Olomoucu jsme byly v 22:30  za 5 dní jízdy 1713km... domů jsme vyloženě letěli jak jsme se těšili na postel  a jinak zadek bez problému ale záda vyřízený... přestávky cca po 200km na natakování
Datum: 22. července 2014 21:58
 ujel jsem 457km
Datum: 22. července 2014 19:47
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 minulej tyden sem dal 150 km v kuse , fichtl v poho , me boli prdel jeste ted
Datum: 22. července 2014 19:11
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 dva týdny zpět jsme odjeli 24 hodinovej závod na origo mustangu. na každej motor 12 hodin. podle počtu kol to vyšlo a nějakých 500 km (v terénu pořád pod plným plynem). Jinak ty motory pořád oba jely. (akorát tomu prvnímu trochu ubyl výkon). mazaly sme olejem valvoline polosyntetika
Datum: 22. července 2014 12:19
 Stačí se podívat na fichtl expedice, na netu jich najdeš spousty. Jsou ,,blázni" co dají i 400km. Nebo přes 300 po dobu několika dní za sebou, to by mi ta prdel musela upadnout
Datum: 22. července 2014 10:02
 hele ujel jsem 270km za necelých 6 hodin s krátkými pauzami na tankování a nějaký to cigárko, je to spíš o tom jak dlouho na tom vydržíš sedět, můžu ti říct že po 200km už jsem nevěděl jak si na to mám sednout, 100km se dá jet v pohodě na jeden zátah (odzkoušeno 100km za 1:50 bez jediné pauzy a v 35stupních vedra) stroj to vydrží tak že je to na tobě kolik ujedeš
Datum: 22. července 2014 9:53
 Ahoj Draci!
Měl bych dotaz ohledně spojky/řazení.
Motor mám dělanej po Generálce a spojka je taky dělaná, ta na tom byla hodně špatně.
Jde o to, že když jedu a chci přeřadit, tak zmáčknutím spojky mi 2-4 bouchne v motoru ( abyste si to mohli představit, je to jako kdyby píst bouch do hlavy motoru)
Zezačátku to nedělalo, až po pár štelování spojky se to takhle vyskytlo.
Děláto občas taky když namístě otůruju motor do otáček - bez zařazený rychlosti jen na volnoběch
Má s tím někdo nějaké zkušenosti? Škodí to motoru ? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2014 22:43
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Nemáš povolený spojkový koš?
Datum: 21. července 2014 22:43
Jméno: VENCA
IP: uživatel11052
 Zapomněl jsem se zmínit, že se jedná o jawu 250/353 Díky
Datum: 21. července 2014 22:28
 Ahoj jak je to na jawě 21 s linkama jak sou daleko od okraje nebo tak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2014 20:52
Jméno: Pavel
IP: uživatel17118
 Zdravím,mám takový problém s babettou 210 ze začátku když přeřazovala z 1 na 2 tak zachrastila,ted už nechce řadit skoro vubec až v hodně vysokých otáčkách spíš neřadí,nevím přesně co a jak,poradil by mi prosím někdo?  předem děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2014 22:41
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Nejspiš sa ti rozsypala spojka druhé rychlosti. Može už být spálené obložení na čelistech nebo zamazaný buben. Jednoznačně to potřebuje rozdělat a mrknůt sa na to.
Datum: 21. července 2014 22:41
Jméno: cz15
IP: uživatel16953
 zdravím všecky odborníky  rozhoduju se zda renovovat stopětasedmu třipětšestku a potřebuju poradit.... na kolik by mě to tak vyšlo- udělal bych motor, elektriku, tlumiče a kola, vyměnil bych jen to nejnutnější a se vzhledem bych nedělal nic, nejaké VAPE nebo podobné věci bych nekupoval, prostě jenom aby to spolehlivě funkční
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2014 16:35
 Zdar. Takže né renovovat, ale opravit. Na motor bych si připravil 4000kč. Elektriku si nataháš sám, cena materiálu bez žárovek bude tak 150kč. Pokud budeš u tlumičů měnit silentbloky, převlečné matice a manžetky, tak tam budeš cca za 550kč i s olejem. Repase kol - ložiska, pneu, duše, pásky na ráfek - cca 2000kč. Takže dohromady hrubý odhad 6700kč. Samozřejmě nutno připočítat další výdaje - převodový olej, nějaké to lanko, repase brzd, řetězová sada atd atd.
Datum: 21. července 2014 16:35
Jméno: cz175
IP: uživatel16953
 za kolik se prodávají papíry na 356ku ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2014 16:08
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 Custe draci kdyz studena spojka klouze ohreju motor a zase se moc unasi ale ma tendenci furt prokluzovat. pritom nastavena je dobre bude asi k.o ? Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2014 16:38
 Zdar. Zřejmě.
Datum: 21. července 2014 16:38
 Čaute mám takový vetší problém koupil jsem dnes upravený valec a potřebuje nutne vybrus jenže vrtání je už 40mm nemá nekdo zkušenosti s vetším přebroušením nebo nanesením nejaké vrstvy neceho.  popř si to nechat vybrousit jen o 0.10mm a potom si nechat vyrobit na zakázku píst
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2014 19:25
Jméno: standa
IP: uživatel17433
 Každá brusírna ti to musí udělat. Pokud nemají píst (a to je dost časté),domluv se s nimi,kup si svuj píst třeba tady a přilož ho k válci. Nechával jsem toho dělat už spostu v rozměrech 40-41mm a písty beru tady.
Datum: 21. července 2014 19:25
Jméno: jawaasss
IP: uživatel16252
 já to mám na jedním pionýru vybroušené na 41 a je to bez problému jen musíš upravit hlavu aby píst nenarážel
Datum: 21. července 2014 13:29
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17432
 v klidu... ještě na něm můžeš vykroutit 6 výbrusů!
Datum: 21. července 2014 13:21
Jméno: Tomáš
IP: uživatel17397
 Zdar,
dávám do kupy pionýra 21 a chtěl jsem se zeptat, nevíte někdo jaký jsou přibližně rozměry tohoto držáku? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/drzak_brizka_pio2.html Páč beru díly z pionýra na díly a byl trochu napadenej kutilem, tak mě to nějak nesedí. Vyšrouboval jsem držák z toho pionýra, ten měl navrtanou ještě jednu díru v rámu a v ní měl právě ten držák uchycenej, no a u mýho pionýra tam tato díra není a držák je zkrátka krátkej. Tak jaký by měl mít rozměry ten držák? Abych zbytečě nekupoval novej. Díky. Tomáš
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2014 10:41
 Zdar draci.. Nalil jsem do Jawy 350/354 do předních šavlí tlumičovej olej a jel sem se projet.. Ale olej začal při protlumení vytékat z pod těch červenejch krytů tlumičů.. Ze spoda jsem to měl pěkně utěsněný .. koupim si tam ještě ty těsněníčka.. ale nechápu proč to začlo chcát z pod těch krytů .. ono je tam taky nějaké těsnění? Nebo jak to tam je? .. Díky moc draci!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2014 21:27
Jméno: Nesqvik
IP: uživatel17415
 Díky moc
Datum: 22. července 2014 21:27
 Zdar. Jsou tam ty těsnící převlečné matice, asi budou v háji.
Datum: 20. července 2014 21:15
Jméno: bery99
IP: uživatel17211
 zdar draci jakej olej použít na namazání předních teleskopů? diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2014 17:48
Jméno: bery99
IP: uživatel17211
 ok dik
Datum: 20. července 2014 17:48
 Zdar. Jestli se bavíme o fichtlovi, tak to namaž vazelínou, třeba grafitovou.
Datum: 20. července 2014 17:44
Jméno: Franta
IP: uživatel12679
 Zdravím draci. Omlouvám se za možná hloupý dotaz. Nemáte náhodou někdo zkušenosti s W5 Carcare Enginecleaner na vyčištění motoru z pionýra? Myslím jestli to není jeden z těch přípravků co žerou starý hliník apod. Mám to na vyčištění bloků (karterů) u J21, protože technickým benzínem z toho nedostanu úplně všechno. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2014 19:39
 nejlíp mi šlo čištění se starou dobrou Arvou, stačí nechat jen dýl působit, a motor s ní krásně ožije pěkně se blejská a dá se s ní i víc vyblejskat, a teď dělaj i bez oplachovou Arvu, !!!--ale bacha, na Carlan ten ti do vyblejskanýho a vyleštěnýho hliníku udělá a a vyžere mapy,-oastatně to udělá všechno kde je alespoň trochu Hydroxidu Sodného!!!!
Datum: 21. července 2014 19:39
 Hliník by to žrát nemělo, protože dnešní motory v autěch jsou taky z hliníku, ale jisté bude, když si přečteš, co píšou na tom spreji...
Datum: 20. července 2014 17:13
Jméno: jureš
IP: uživatel15847
 čus draci. kolik měří bužírka u toho delšího plynového lanka na jawu 21? mám takoví problém koupil sem 87cm lanko a je krátké pak sem našel 106cm které je zas dlouhé když mám šroubek na víčku úplně vyšroubovaný tak je v rukojeti velká vůle.staré lanko měří 90cm nevíte kde bych ho sehnal ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2014 7:49
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Já mám to delší lanko na 21. Protáhnu ho otvorem v masce u plynu, dírkou v horních brýlích, uprostřed spodních brýlí, vrchním otvorem prsíček a kolem rámu po straně karburátoru udělám takový oblouk nahoru aby nebylo zlomené. Lanko nikde blbě nečumí a otáčení řídítek nijak nepřidává nebo neubírá plyn.
Datum: 21. července 2014 7:49
Jméno: jureš
IP: uživatel15847
 i když ho mám na přímo tak když točím s řídítky tak se zvětšují otáčky (je prostě krátké) a zajímá mě jak dlouhou bužírku má to 106cm lanko tady v krámku.
Datum: 20. července 2014 18:40
 Záleži do jake dirky do plechu to davaš patři do prostřední a myslím že by nemělo jit přes předni masku
Datum: 20. července 2014 18:03
|



|