Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čus borci... Mám tu takový dlouhý příběh o mém fichtlu.Mám doma pionýra, ale né ledajakého... Motor to má z mustanga, a kostra je z pařeza, ale táta mi tu motorku stavěl když sem byl malej (bylo mi asi 6) a tak je kostra ůplně zmenšená a zkrácená... Ale pak se na to nějak zapomnělo a dostavělo se to až asi před 2ma rokama... Tenkrát to bylo eště prdítko co vůbec nejede a dělá strašnej hluk... Dříve tam bylo normální myslim jedenácti zubé kolečko (to jak roztáčí řetěz zadního kola) a táta mi tam koupil o 1 zub menší aby to mělo větší sílu... To to bylo už trošku lepší, ale furt to nějak nešlo do otáček. Tak sem skusil vyměnit trisku, a dal sem místo tý trisky co měla největší díru takovou, která měla nejmenší... Kupodivu to jelo hnedka lépe. Pak mi táta koupil nové pístní kroužky, a snížil mi o 1 mm hlavu. To jelo jak drak, hned to bylo lepší. Ale asi před týdnem sem si sehnal straštně staré zduchové sání na nějakou starou motorku... (vysvětlivka toho sání) Z karburátoru vede dopředu trubka na kterou je napojena taková hliniková polokoule ( z kulatý strany díra na tu trubku) a z druhý strany taková mřížka. Uvnitř toho je drátěnka, která to má asi filtrovat nebo co  To sání, nemá prakticky žádný odpor a tak sem tam musel dát tu trisku z velkou dírkou, na kterou mi to zezačátku nejelo. Hnedka sem slyšel jak to má úplně takový hrubší zvuk, tak se du projet, a motorka měla úplně straštnou sílu, úplně v pohodě semnou vyjela každý kopec z kterým sem měl dříve problémy, asi to bude tím, jak jedu rychle tak do toho sání jakoby naráží vzduch a tím pádem to saje víc než má. Třeba dříve sem jeden dlouhý kopec jel na 1ničku a musel sem pomáhat nohama, a teď jedu za 2, v plných otáčkách a občas tam dám i tu trojku ale do kopce moc 3ka není...Problém je v tom že mi nepruží přední vidlice (asi ohlá bo co) tak si chci koupit kostru s plechama atd na normálního pionýra.Ale potřebuju poradit, jestli to bude mít nějaké jiné jízdní vlastnosti, než tento malí drak.To by snad ale nemělo ne? Když si přendám motor a kola z tam toho, tak to bude jezdit skoro stejně ne? A aspoň to bude pružit...Prosím poraďte, snad to pochopíte...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2010 13:24
 Protože simson už je takové enduro, narozdíl od fichtla
Datum: 23. května 2010 13:24
 No, chci si akorát sehnat kostru na jawu 21 nebo 555. A přendám si akorát motor z kolama... Z rozetou ani z jinýma kolečkama nic dělat nebudu... No, akorát ta normální kostra s plechama bude možná těžší... Ale to se toho moc nezmění...
Ok, dík za rady...
Jo teď sem skoušel ty tlumiče narovnat vrátkem, protože byly asi o půl cm ohlé, a v půlce vidlic mi to ruplo  Takže už mi nic jiného nezbívá než si sehnat new motocykl bez motoru.
Jo eště něco... Kámoš má doma kostru na simsona... Myslíte si že kdybych trochu předělal úchytky motoru, že by mi to tam šlo, a bylo by to lepší než normální pincek? Snad tam kola pasovat budou...
Datum: 23. května 2010 13:23
 jediny co se zmeni je sila..mas to jako u kola,cim vic zubu vzadu tim vetsi sila..a kdyz mas original rozetu a maly kolo,je to jako do sily.....a kdyz mas original rozetu na velky kolo,tak uz to nebude do sily jako predtim,ale bude to do rychlosti oproti tomu co si mel..
Datum: 23. května 2010 9:56
 Kup si tlumice treba z Dandyny ty fichtlacky sou na nic
Datum: 23. května 2010 8:01
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Zdar!Pokud si koupíš jinou kostru třeba z Jawa Pionyr 21 tak se nic měnit nebude,akorád tak možná rozeta,jestli tady nemáš nějakou menší .... jo a ještě váha....myslím že ten kopeček budeš furt vyjíždět na 2  .
Datum: 22. května 2010 23:13
Jméno: kozel
IP: uživatel1859
 zdar, rozdělával jsem motor ( J 23 ) a dával nové převody ( vypadávaly rychlosti ). Dal jsem tam i "novou" hřídelku pro řetězové kolečko sekundáru. Všechno jsem složil a teď jsem zjistil, že ta nová hřídelka je kratší než ta původní asi o 1,5 cm, chybí na ní část a je mezi víkem a motorem mezera, takže řadící tyčka je normíálně vidět a gufero ve víku neplní žádnou funkci. Co poradíte?? z jakého typu je ona kratší hřídelka?? dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 22:29
 bude asi z 05tky,ta ma uzsi motor  nebo z 550/555
Datum: 22. května 2010 22:29
 čauvec mám mustanga a nechce mi jet když ho chci rozjet tak chitne na tak na 2 sekundy a hned zdechne nevíte co stym je?dík já jsem přemíšle že by to mohlo být předstihem nebo elektrikou
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 2:29
Jméno: Kapřík
IP: uživatel9618
 A skusils těsnění pod sáním? Může Ti to přisávat falešný vzduch. Měl jsem to na své 21 a dělalo mi to samé, co Tobě. Jen to chytlo, hned chcíplo. Ale měl jsem při tom mokrou svíčku od benzínu
Datum: 08. června 2010 2:29
 Taky jsem to tak kdysi měl a bylo to odtrhem..Ale může to být čimkoli třeba předstihem,špatné síťko nepropuští benzín,špinavá svíčka,špatná cívka..
Datum: 24. května 2010 14:59
 draku kdybysto popsal vic co si s tim dělal tak by to bylo lepsi ale tak bud mas spinavy trisky pak skus se podivat jak ti tam tece benzin a kdyztak vycisti celej karbec a vicisti svicku necim to bude a nebo nemas upadlej kabilek na chcipani?ale predstih vyskousej az skusis tydle veci.
Datum: 23. května 2010 8:29
 Zdravím, mám dotaz rozhodl jsem se pro GO motoru u pionýra  dělám to prvně.
První problém je u: primární řetěz bude potřeba vyměnit, ale nevím jak povolit matici u pripárního kolečka. Jak ho zajistit aby se neprotáčelo na ojnici a nelítal mi píst ve válci když budu povolovat?
Druhý dotaz spojka má 5 pružin.. 2lamely a jednu mezilamelu, mě připadá že mám lamelu mezilamelo lamelu a mezilamelu (když odkryji víko vidím plochu mezilamely).
zde je obrázek jak to vypadá..
http://uloz.to/4897702/dscf5676.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2010 21:14
 kralik13 - nedokazes  myslels to mozna blbe ale uvedl si dost blbej priklad - prst misto svicky...asi vis ze ten prst tam "odzkoci", navic je to vnimane jen subjektivne, kdyz uz tak nejakej pristroj na mereni tlaku zasroubovanej misto svicky...navic tys me nepochopil, je rozdil vychazet z tlaku kdyz tam neni svicka a zazeh jako prave z tlaku pri zazehu smesi!!! ze stlacis prakticky vzduch s par kapky paliva o objemu 55 ccm (pocitam i objem hlavy) do objemu 5 ccm vycemene nic neni (vzhlediska zatizeni kliky), neco jineho je kdyz to ma predstih 2,xx mm pred HU a v tu chvili to zazehne chudou smes...kolik tam asi pak muze byt atmosfer he? a jakou to ma asi silu? (napoveda - vykon motoru) a to je ta sila o ktere ja mluvim, ktera odrovnava kliku...totiz este neby lpopsan pripad kdy funglova klika odesla jen diky tomu ze pracovala jen nakopavani bez zazehu s prstem ucpanym v hlave, to by bylo asi blby ne? ale znam mraky klik, ktery po letech sluzby zacly zvonit ci to mely diky spatnemu zachazeni ci tim velkym predstihem, chudou smesi, teplou svickou, proste predzapaly - a to jsou ty nejhorsi sily co na kliku muzou pusobit, proto se predzapalum clovek snazi vyhnout...uz si me pochopil ktere sily pusobici na kliku mam na mysli? a to jsem teprv u serie, co teprv snizena hlava (vyssi, vysoky kompresni pomer, misto 1:9,2 - klasicka ledvinkova hlava - na nejakych 1:12, coz je jeste stale ideal, to nemluvim ze zavodaky jezdi 1:14 atd., atd.), vysoke otacky (u serie obycejne koncis max. na tech 8ooo ot. na volnobeh a dobre, tocive valce pres 12ooo), pak pirpadna nevyvazenost celeho mechanismu, nejaka ta setinka nevycentrovanosti a dalsi mraky veci...stale ti to pripada jako mala sila? a pokud jo tak si muzes sam sobe rict - sam vlastne nevim jake podminky v mem valci panuji a presto tady vysedavam a radim ostatnim ohledne problemu, ktery mi nic nerika (zda se, presvec me o opaku)...sam muzu rict ze taky presne nevim co se tam deje, od toho tu jsou mraky literatury o tomto problemu, proc toho nevyuzit, chtel jsem ti to priblizit a vysvetlit ti jen tka okrajove, ze nemas pravdu  ...jinak nekupuju tekuty kov proto abych tu svicku tam zalepil, delam to kvuli novemu zavitu ale kdyz mam moznost si tu hlavu prevlozkovat tak vyuziji radeji tyto volby, je to jistejsi, prece jen davam prednost mechanice pred chemii...
Datum: 24. května 2010 21:14
Datum: 24. května 2010 20:54
 dobra za vystruznik se omlouvam, patrilo zavitnik, preklep, ono taky zalezi jakym, prece jen je to kaleny a tvrdsi jak obycejny material na zavitniky...sikovky a paska souhlas...nemuzu ale souhlasit s tim, ze s racnou vyvynes vetsi silu jak expanze ve valci, ono zalezi jak velka je racna a jak silna je expanze (kompresni pomer, objem smesi, predstih, slozeni smesi), nechtel bych srovnavat totiz treba sily presne pri zazehu v predstihu pred HU pri valci kratce po vybrusu...ne nadarmo se doporucuje s vybrusem udelat i repas kliky...o tekutych kovech by se taky dalo mluvit do nekonecna, je jich siroka skala...kupr. se s nim da delat i zavit na hlavu, proc by se tam asi delal kdyby svicka pak nesla vysroubovat? ty loziska, gufera, futra, segmenty, jo souhlas, repas motoru...a s tim strzenym zavitem jsem nerikal ze to okem videt nejde, o tom se tu prece nebavime zda to videt je ci ne a dale ppodotykam ze se nebavime o strzenym ale o ponicenym zavitu (a tady uz to okem byt videt nemusi, zase pripad od pripadu, taky neni oko jako oko)...ale to uz je jen slovickareni, princip zustava stejnej a je patrnej...
Datum: 23. května 2010 23:28
 a mluvis tady o tom,ze to NEPATRI DO REPASE MOTORU,ale je to samozrejmnost..ujasni si nejdriv co chces rict,protoze i kdyz je to samozrejmnost,do repase motoru to patri a ma to v nem docela dulezitou roli..dat repasovanou kliku na vymlaceny loziska taky neni nejlepsi !!
Datum: 23. května 2010 23:27
 pomlc ty,sam by ses divil,kolik lidi tady vymeni spojku,da novou svicku a krouzky a rika tomu go motoru  je videt ze sem moc casto nechodis a nectes si tady ty dotazy 10 ti letejch kluku..a prestan uz se povysovat.udelas tim radost ne jen me!
Datum: 23. května 2010 23:26
 doplnim steveho..pokud to odnasi loziska tak je to uplne jedo,protoze dela GO motoru..a GO motoru bez preloziskovani neni GO!
Datum: 23. května 2010 22:19
 kralik 13 - pokud si nepostrehl tak ta hlavni hridel ma pod sebou lozisko, takze pokud se to podle tebe "kurvi" tak to odnasi prave to lozisko, to se da vymenit a je dobry ho po case vymenit, sam to delam co dve tri sezony, preloziskuju celej motor a mam po nejakym problemu pokud nejaky vubec vznikne...navic ten originalni stahovak funguje podobne jak prave sroubovak vrazeny mezi retez a ozubeni lamel, jen se pri tom "kurvi" kolicky na spojkovym kosi (a to je horsi sehnat dobrej kos ci si tam ty kolicky znovu navarit)...co mas k ty klice? nepochopil jsem cos chtel rict, pokud ty prkenka rozcentrujou kliku tak muzu vyhodit uplne kazdou pac v tom pripade ta klika je podle tebe vadna uz pri procesu spalovani, kazdou dalsi expanzi a kazdym dalsim brzdenym motorem ta klika v tvem pripade se rozcentrovava...samo ze je to blbost, premyslej trochu, dyt meles hovna...a ta matice? kdyz vim ze NEJDE VOLNE tak ji znovu nasadim abych mel jistotu ze "nedelam druhej zavit"...navic bavime se o tve strzenem zavitu, ten muze jit volne az k segrovce, kde se bude protacet (protoze je co? protoze je strzenej zavit)...a poskozenej zavit projedu vystruznikem a podle situace a schopnosti zavitu si pak dal pocinam, dnes neni problem tekuty kov a ruzna lepidla na zavity...prinejhorsim se nejaka klika s dobrymy setrvaky, zavity a nevybehanymi cepy (prinejhorsim znova nachromovat) vzdy najde, prelisuju do ni nejakou dobou ci novou ojnici, vycentruju, nasadim, jedu...kraliku zalez do nory, tvy jehlicky zda se nic nevydrzi a ty jsi z toho frustrovany a pak tu delas todlec...
Datum: 23. května 2010 22:14
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 Segrovek jsem sundal mraky  ale nikdy ne takhle pod tlakem od těch pružin  ale uvidim podle času  . Jen ješt váhám zda mám obědnat jen lamely nebo i mezilamelu případně pružinky aj. A nemáte ponětí kde by se sehnala páka od brzdy(ta jak se přitáhne k zámečku z bubnu) mám vykousané ty zoubky a zadní když zabrzdím vyítne to.
Datum: 23. května 2010 15:45
 nejaky pomucky pro sundavani segrovek neres  vem si slabej sroubovak,zakryj si to hadrem at ti nikam neulitne a tim sroubovakem to normalne odcvakni  tady na fichtlkramku sou obednavky super,do par dni to mas doma  fakt extra rychlost,na jinym kramku sem cekal skoro dva tejdny a az pak mi to prislo,nechal sem jim to poslat zpatky protoze mi ani nenapsali mail kdy to odeslou tak sem to obednal tady...sem tu maximalne spokojenej
Datum: 23. května 2010 14:38
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 Tak dobře moc děkuji za rady a motivaci  Pokusím se to udělat jen přes spojkovej koš.. Kolečko stejnak vyměňovat nebudu. Ještě si musím k strejdovi pro jeden zlepšovák na sundavání segerovek, táta říkal že něco takovýho měl... Jaké máte zkušenosti s objednávkami přes fichtl krámek?
Datum: 23. května 2010 14:08
 to vis ze to jde, sak taky tak se to dela ze se rozebere spojka a lamely se sundaj s retezem, dokonce jde i pri vytahanym retezu sundat prve pres stahovak kolecko a retez sundat z ozubeni lamel (hodne velka prasecina) bez toho aby se rozebiral spojkovy kos...normalne rozeberes spojku, vyndas lamely (s mezilamelou) a na nich ten retez...
Datum: 23. května 2010 14:00
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 Děkuji za rady spojku měnit budu. Tudíž by mi nevadili zničené lamely, ALE chci se zeptat, jestli se nedá řetěz i se spojkou vyměnit tak, že bych první sundal lamely a pak jestli by šel stáhnout řetěz bez sundavání kolečka? Asi to nebude moc dobré aby se mi nezkřivily ty šrouby na pružinky u spojky..
Datum: 23. května 2010 13:34
 pokud jen menis lamely ci sundavas spojku a mas motor v ramu tak je to nejlepsi jak rikal karlos...sednes, zaradis, zadupnes brzdu, do ruky klic a povolis...klestema pridrzovat primar ano, ale ne za zuby! tech zpusobu je mnoho, pokud treba uz to jednou povoleny bylo tak staci podrzet z druhy strany nasazeny rotor, pak jak rekl Bubák, to je dobrej tricek jen se musi pouzit drivka, ne nic kovoveho, vytlaci to nerovnosti a pak to pod valcem netesni, to same se da udelat s hadrou ve valci, nasroubuje se hlava a stahne se to, jen tady je treba dat bacha aby nevlezla hadra mezi pist a valec...no a pokud menis spojku tak zbusob ktery tu uz radili...jinak jeste se mi nepovedlo zavit strhnout (ne ze by to neslo) ale znicit se da nejcasteji treba spatnym nasazenim matice...jinak pomoct se tomu da nahrivanim matice a poklepavanim kladivkem kdyz je to extremne zatuhly a nechce to ven, to same pak plati o stahnuti primarniho kolecka...
Datum: 23. května 2010 11:33
 pokud nechces znicit retez tak je asi nejlepsi (alespon me to tak vyhovuje) zaradit rychlost, zabrzdit zadni brzdu a muzes povolovat, ale musis ten motor mit v ramu
Datum: 23. května 2010 11:15
 pravda, nejlepsi zpusob je ale prostrcit srouvobak pistnim cepem a ze stran pod nej vedle pistu dat dve polinka... ! jinak kraliku docela bych te chtel videt jestli se ti povedlo strhnout zavit na klice...
Datum: 23. května 2010 11:03
 tak zaprvy,snazis se napodobit muj nick..za druhy,nevidim duvod,proc by to neudelal pres retez,kdyz lamely i retez bude davat novy (teda pokud dela opravdu poradnou GO motoru) a za treti,nemas duvod me nazivat d...lem,pride mi lepsi znicit retez co se vyhodi,nez ozvejkat kolecko sikovkama,ktery tam nejspis pude zpatky.. nerikam ze to kazdy musi ozvejkat,ale stat se to muze,i tobe..tak tu nedelej chytryho a nepovysuj se nad ostatnima,kazdej to dela jinak,kazdej ma na to svoje finty..ja kdyz delam generalku motoru tak jedine takhle a v zivote s tim problem nebyl!!!znova opakuju-lamely sou na vyhozeni,retez taky,a pokud zvejknu tu lamelu,tak je mi to uplne volny
Datum: 23. května 2010 9:50
 david-presne jak pise cezetak,stacis na to sam s pomoci bud klesti jak pises a nebo sroubovaku jak sem psal ja...a stahovak vyrabet nemusis,staci obycejnej 2 ramennej stahovak...lepsi je ale 3 ramennej..
Datum: 22. května 2010 23:33
 david: proč 2? já to dělám vždy celé sám.
Datum: 22. května 2010 22:46
 a ta spojka je normalni,to nahore je viko,co tlaci lamely k sobe
Datum: 22. května 2010 22:33
 nejjednodusi je to tak...stejne budes lamely i retez vyhazovat takze-dej sroubovak mezi retez a lamely,on se tam zasekne mezi zuby a retezem a povoluj
Datum: 22. května 2010 22:32
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Musíte být 2,jeden ti podrží kleštěma kolečko a ty začneš povolovat,horší je ho sundat!!Musís si udělat stahovák.
Datum: 22. května 2010 22:07
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 ale stejne nepisou jak povolit.. jen jak ztáhnout  nuže prvvní sundám lamely a stáhnu řetěz, poté se pokusím případně povolit kolečko..
Datum: 22. května 2010 22:05
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-puleni-motoru.html
už jsem to pánové našel.. ta lenost  ale kdyby jste meli komentář k fotce napiště..
Datum: 22. května 2010 21:51
Jméno: kozel
IP: uživatel1859
 Pánové nazdar, velmi akutně sháním papíry na jawa 23 mustang, nabídněte prosím, za vaši slušnou cenu. díky stepkaM@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 21:21
Jméno: honza
IP: uživatel7233
Posl.aktualizace: 22. května 2010 21:01
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 Tarokuje = čtyřtaktuje, bohatá směs velká tryska v karburátoru, velký předstih, unavená pružina na kladívku,,, nepravidelny chod motoru
Datum: 22. května 2010 21:01
Posl.aktualizace: 23. května 2010 11:55
Jméno: davis
IP: uživatel455
 si děláš srandu ne? mělo to zvuk jak kdyby jsi s tím něco táhl  a ta hudba a zvadlý zvuk motoru to bylo fakt moc  ale na zasmání dobré
Datum: 23. května 2010 11:55
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 jedou na dvojku
Datum: 22. května 2010 21:22
 Nak vam to nejede vzdyt takovej kopec dolu peknej a tak se to dusi.....
Datum: 22. května 2010 20:58
 to jste jeli na plnej? moc va to teda nejelo (ikdyž jste jeli ve dvou)
Datum: 22. května 2010 20:50
 to je můj pincek  , ja sem ridil a kamos natačel
Datum: 22. května 2010 20:39
 Zdar, moc pěknej pincek. Kde jsi měl připevněnou tu kameru nebo natáčel někdo jinej?
Datum: 22. května 2010 20:34
 Čau draci chci se vás na něco zeptat proč mi odchází svíčky dám tam novou svíčku někam jedu přijedu dom a když to chci na druhý den někde jet tak to blbne proč? a můžu to štelovat jak chci. A chci se vás ještě zeptat jakou byste mi doporučili svíčku může být i na závody. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2010 13:33
 to ovšem nemění nic na tom že může být KO
Datum: 23. května 2010 13:33
 ten mám novej
Datum: 23. května 2010 12:50
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 špatnej zapalovací pol to ti ničí svíčky
Datum: 23. května 2010 9:40
 čau mám dotaz ohledně zapalování na čz 250 dostal jsem tokový nápad dám na tu 250tku zapalování z pincka musím sice upravit magneto aby šlo na ten kužel ale jsem schopný to tam dat a chci se zeptat když to normálně zapojím jak na pinckovy bude mi svíčka házet jiskru prostě pojede to ?????? ja si mislim že jo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 20:33
Jméno: CZK
IP: uživatel7758
 No mezikus statoru udělat musíš, ale na rotoru není úprava nutná, protože kuželovitost je stejná, jen nevyužiješ kolíček pro stanovení polohy. Ale to nejni nutný, stačí to pořádně utáhnout
Datum: 22. května 2010 20:33
 jo přesně tak já jen že je to tam na hovna musím mít relátko baterku ... na pinckovy je to supr dělá to elektriku samo
Datum: 22. května 2010 19:12
 pojede. tahle uprava se dela bezne. musis upravit kuzel na rotoru a udelat mezikus ke statoru.
Datum: 22. května 2010 19:07
 cau. Dneska jsem dal do motorky jinej kondenzator a kdyz jsem pridal plyn udelal tohle: http://www.youtube.com/watch?v=K6oS9Z4kh_k . cim to muze bejt ? mam nazor, ze tam jde velky napeti, ale chtel byh videt nazor jinych elektronicky vzdelanejsich. Dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2010 15:24
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 si ho poddimenzoval a môžeš byť rád že sa ti nič nestalo!!!!
Datum: 23. května 2010 15:24
 Darius: Ve vyrobe to neni 100% tohle udelaly dva, ale ted sem tam vrazil 50V a ten se drzi. dik vsem
Datum: 23. května 2010 14:22
Jméno: Darius
IP: uživatel7726
 Můži ti jedině poradit ať koupíš kondík na větší napětí, taky to mohla být chyba výrobního procesu.
Datum: 23. května 2010 13:43
 Bubák: K zapalovani jo, ale misto akumulatoru by to bylo moc
Datum: 22. května 2010 21:02
 Darius: Polarita byla v cajku
Datum: 22. května 2010 20:50
 dobrej efekt... !  jinak ty originalni kondiky jsou tusim na 250V , ale kapacitu ted nevim
Datum: 22. května 2010 20:46
Jméno: Darius
IP: uživatel7726
 Zapojil jsi ho jako ten předešlý, todle se může stát i pří změně polarity.
Datum: 22. května 2010 20:42
 ten kondenzator byl 16V 200ųF
Datum: 22. května 2010 20:33
Jméno: Darius
IP: uživatel7726
 Každý kondík má někde na obalu napsáno na jaké maximální napětí ho můžeš připojit, existuje na to vzorec např. - pro napětí 12V se vyrábějí kondíky, které mají uvedeno na obalu 16V je to přesně kvůli tomu aby se neprorazilo dielektrikum, jak se stalo na tom videu.
Datum: 22. května 2010 20:29
Jméno: martin
IP: uživatel8931
 čau asi blbej dotaz když mam olej Shell Advance a nevim kolik to tam nalejt, mužu ho třeba přelejt do čisty, vymyty flašky od M2T kde je pěkna stupnice??
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2010 10:17
Jméno: martin
IP: uživatel8931
 tak to je asi stejně jako když michaš jinym olejem třeba ja mam čz 175 a když M2T micham 1:33 tak tím Shell to bude taky 1:33
Datum: 23. května 2010 10:17
 zdarec a jaký je ten poměr oleje s benzínem kdyš použiju ten shel advance do te jawy 250 zip 353
Datum: 23. května 2010 7:51
 nn,je to uplně stejné,mimochodem dělám to stejné.
Datum: 22. května 2010 18:11
Jméno: martin
IP: uživatel8931
 jo? ja pravě nevěděl jesli to nema nakej jinej míchací poměr když to je upe jinej olej
Datum: 22. května 2010 18:09
 můžeš
Datum: 22. května 2010 17:53
Jméno: Petr
IP: uživatel9457
 Zdarec , můj fík nechce naskočit.Neházel jiskru , pak znihočehonic před hokejem házel a já sem to projel.Při jízdě házel rany asi z výfuku a docela málo táhl , jakdyby tam nešlo dost benzínu(ráno jsem doléval).Teď zase neházi jiskru...Kde je zakopaný pes ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 18:10
 zakopaný je u nás na zahradě pod jahodama  ,ne prdel....já bych se zprva podíval na kondík,fajfku,zkusil jinou svíčku,nastavil bych odtrh na 0.4 až 0,5,pokud by to nepomohlo,zkusil bych indukčku nebo zapalovací pol.jo taky se podívej jestli nemáš škvarek na kladívkách,já jsem mél stejný problém,a byl to ten škvarek
Datum: 22. května 2010 18:10
 zdarec mam takovej menší problem s babetou.za studena motor chyta bezvadně aji jede super,ale jakmile se motor zahřeje na určitou teplotu(po ujeti cca 1km) začne cukat jakoby tam nelezlo palivo..nvm si stim rady karbec seštelovan jak ma bejt a už fakt nwm.help
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 19:21
Jméno: speedy
IP: uživatel8251
 vycistit karbec, jde benzin prez kohout dostatecne ? pak kup normalni svicku novou do skoda 120 z kratkym zavitem nakopni a jezdi sws.
Datum: 26. května 2010 19:21
 v tom případě zkus svičku brisk n14c
Datum: 22. května 2010 18:18
 no mam 2 svičky jednu n17c a druho pal 8 a a děla to u obou...
Datum: 22. května 2010 17:49
 A co jednoduše svíčka?
Datum: 22. května 2010 17:34
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Kdo navštívil dnes, nebo navštíví 300 ZGH nebo TT v Hořicích
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 19:17
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 CHYSTAM SE ,minulej rok to byl brutal
Datum: 22. května 2010 19:17
 Čest! Mám takou spekulaci Jaká svíčka je nejlepší do Jawy 175 ? A dále newím jak seštelovat směs karburátoru! Jak sem čistil karburátor tak sem si to neuvedomil a vyšrouboval je a ted mi to dělá bordel! Tak bych potřeboval vedet jak se to dá zas spátky naštelit! Dík moc za každé ohlasy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 17:16
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, tal máš tam trysku to je asi ok, pak tam sou dva šroubky:vodorovnej a jeden zešikma, ten vodorovnej se udává tak 3/4 otáčky od utáhlého (já mám čz 175/450 tam to tak je ale máže se to i lišit) a ten ze šikma je na volnoběh, takže podle otáček
Datum: 22. května 2010 17:16
Jméno: Los
IP: uživatel9046
 Nevíte někdo jak sundat levý karter ( tam jak je spojkový koš ) ? POvolil jsem všech 7 šroubů které ho drželi a ted s tím jde hnout jen na pravé straně tam jak je nakopávačka ale tam nejblíž k přednímu kolu se to ani nehne. čerpalo jsem tam nechal tak nevím jestli je to tím, ale slyšel jsem že čerpadlo se sundávat nemusí. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 17:43
 a neřekl si jak na tom ty lamely jsou...je už po nich?....a ano ty kovové jsou mezilamely.
Datum: 22. května 2010 17:43
Jméno: Los
IP: uživatel9046
 V dílenské příručce co jsem si stahl je napsáno že je tam 5 lamel korkových a 5 kovových. Těma 5ti kovovýma lamelala myslí mezilamely? Nebo ty kovové tam normálně můžu nechat ty staré a koupit jen 5 korkových lamel ?
Datum: 22. května 2010 17:15
 jojo...pružinu stlač a váleček vytáhni. je tam myslím 5 lamel 4 mezilamely.... podiv se do manuálu k motorce na netu jich je plno.
Datum: 22. května 2010 17:03
Jméno: Los
IP: uživatel9046
 jo a ty vakové zajištovací válečky povolím tak, že zatlačím kombinačkama ty kroužky a váleček normálně vytahnu? A ještě bych se chtěl zeptat kolik tych lamel mám od tud objednat a jestli k tomu vzít ještě neco. Díky
Datum: 22. května 2010 16:55
 áá konečně ses na to odhodlal..no hole tam jak je čerpadlo je ještě jeden šroub. a nezapoměn řadící/startovací páku zamáčknou a zatočit do polohy start.. když to neuděláš tak ti celý segment vyskočí ven a pak se s tím budeš dlouho srát než to složíš.
Datum: 22. května 2010 15:43
Jméno: Los
IP: uživatel9046
 zapomnel sem udat če se jedná o čz 175/477
Datum: 22. května 2010 15:21
Jméno: cronel
IP: uživatel6664
 čaute draci měl bych jeden problém který mě už dlouho štve a ne a ne ho vyřešit prostě když se chci rozjet na jedničku tak při vysokých otáčkách vyskočí na neutrál už jsem měl rozpuleny motor nic neni ohlodane nebo vyběhané zkoušel jsem jinou řadičku nic tak už nwm automat je taky v pohodě, docela mě to štve protože dokud to nevyřeším tak si moc nezajezdím ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 17:12
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 zatim dobře ale moji pozornost odpoutal hokej a začalo pršet ta ted mi to zmoklo tak uvidime snad přiště
Datum: 22. května 2010 17:12
 A jak to dopadlo?
Datum: 22. května 2010 16:58
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 jo omlouvam se jde o mustanga ... už sem to vyřešil ale kdo vi jak dlouho ....
Datum: 22. května 2010 16:51
 A o jaký stroj jde?
Datum: 22. května 2010 16:09
Jméno: Tomas
IP: uživatel8292
 Caute,jedna sa o jawa 21,problem je v tom ze normalne jazdim,normalne sa ohreje motor,nic zvlastne,no zrazu zacne vynechavat tak ze plynule ide len na volnobehu aj to obcas nie,odstavim motorku a na druhy den ide ako nova a potom zas ten problem,napada ma jedna vec nemam v tom original 6 mm hadicku na benzin ale mam tam hadicku co sa dava na auta vnutorny priemer asi 4 mm a vonkajsi 7 mm priblizne,obr tej mojej hadicky http://www.autogas.sk/images/katalo45.jpg tak ci nahodou nedoteka benzin..\r\na rozmyslam ci to este nemoze byt kondik,sviecku som skusal menit skusal som aj rozne tepelne hodnoty sviecky,skusal som aj novu fajku a aj trysky som prefukal
Dakujem za rychlu odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 23:19
Jméno: Tomas
IP: uživatel8292
 tym mensiu som myslel fakt malu,tym to fakt nebude,teraz som do motorky dal staru sviecku pal tak uvidime ci nahodou neboli zle sviecky
Datum: 22. května 2010 23:19
 vyfoť ten válec zevnitř, zavěs to někam a dej link.
Datum: 22. května 2010 16:52
Jméno: Tomas
IP: uživatel8292
 videl som tam mensiu rihu co vobec nieje hlboka cize pochybujem ze to je tym..a este nieco mam ciernu sviecku a nie farbu tehlovu,neviem cim to je,predtim bola tehlova
Datum: 22. května 2010 16:48
 pokud si motor předtím nepřetáčel tak by to olejem být nemělo. no podívat se do válce můžeš.
Datum: 22. května 2010 15:49
Jméno: Tomas
IP: uživatel8292
 M2T 1:33 ,tak to dufam ze nie  dajak som tie hrozby ze M2T je shit nebral vazne  a malo by byt vidno ryhy ?
Datum: 22. května 2010 14:48
 vypadá to na přidřený válec...jakým olejem a v jakém poměru mažeš?
Datum: 22. května 2010 14:41
Jméno: Los
IP: uživatel9046
 čau. Dnes jsem se jel na čezete a stalo se mi toto... Když jsem byl tak v půlce cesty, tak se moji čz 175/477 nechtělo vůbec jet. Když jsem přidal zhurta plyn tak to bylo jako kdybych měl plně stisklou spojku a tůroval to, tak jsem musel jet uplně pomalu a trošičku to zrychlovalo ale jel jsem na 4. rychlost asi 50km/h max. Nevíte co s tím mám? Spojku už jsem zkoušel povolovat ale asi to s tím nemá nic společného protože to dělalo pořád, jo a když he motor studený tak to vyletí do otáček o trochu pozdějc. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 14:50
 Dnes je moderní řikat "LOL" v tomto případě to lol platí dvojnásob.
Datum: 22. května 2010 14:50
 Los to si takový trouba nebo co???? říkáme ti že máš v prdely lamely....ty to nedokážeš pochopit??? a řekni mi co jsi jako myslel tím že je to manuál???? prosimtě kolik ti je? 12?? máš dotazy na úrovni blbce.
Datum: 22. května 2010 14:43
Jméno: Los
IP: uživatel9046
 je to manual
Datum: 22. května 2010 14:29
 Seš natvrdlej, když ti odejde spojka, tak klouže jako v tvém případě, a ne že přestane vystavovat. Alespoň jsem to pochopil tak že ti klouže. Apropo 477 má poloautomat, takže můžeš řadit bez spojky (když je to funkční) Takže kdyby spojka byla vpořádku, tak bysi mohl teoreticky řadit bez vačknutí spojky.
Datum: 22. května 2010 13:42
Jméno: Los
IP: uživatel9046
 Já myslím že korkama to nebude. To by přece řadilo přes zuby ne?
Datum: 22. května 2010 13:27
 Musim jenom souhlasit. Z tvého popisu to vypadá opravdu na špatnou spojku.
Datum: 22. května 2010 13:25
 už ses jednou ptal..bylo ti řečeno aby ses podíval v jakém stavu jsou korky na lamelách.... to jsi tak neschopný se na to podívat?
Datum: 22. května 2010 12:51
 Zdarec draci,na pionýrovi sem si potřeboval vyměnit spojku tak sem si koupil lamely...vyměnil..ale ted když tam dám menší tyčku..kuličku-..a potom delší tyčku tak se můžu snažit jak chci tak ani po poštelování šroubku spojka nereaguje a tahá to pres spojku....nevíte co s tím????Díky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 21:09
 tak spojku sem teda znova rozebral,obrátil sem ty lamely a motorka jede jak drak.Nemůžu ani moc přidat plyn jinak bych z toho sletěl....je to živé jak sviňa..  takže díííky moc  ...taky sem zjistil že mi nešla ani cívka...asi odešla...nevíte co s nou?..jestli se dá nějak opravit..jestli to není jenom nějaká krpa nebo ju mám vyhodit?
Datum: 22. května 2010 21:09
 nn kupoval sem klasiké korkové...no nic...tak já zase budu muset vypustit olej a zase to celé rozdělat....
Datum: 22. května 2010 14:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak jestli jsi dal spojku tím prohloubeným do ven tak je to špatně ! má to být tím vypouklým doven..prostě tak aby byly zuby ,,co nejvíce u sebe ´´no a taky jestli jsi dával ferodo lameli tak je chce nejdřív zevnitř trochu zbrousit,protože jsou od lepidla...jestli jsi je tam narval na fest tak je to jasný...ty lameli musí jít nasadit na spojkový koš lehce
Datum: 22. května 2010 12:58
 no uvidíme  ...říkám...když tam není našroubovaná svíčka tak se to ještě dá tlačit..ale jak ju tam našroubuju tak to táhne kolo zasebou...můžu mačkat spojku jak chci ale vůbec nic se neděje
Datum: 22. května 2010 12:43
 myslim si ze prohodit to nemuzes,pokud lamely byli opravdu novy nesjety,pasujou tam jenom jednim zpusobem  hele zkus chvili jezdit ona by si mela sednout..me taky prvnich par kilometru nesla sestelovat,tak sme jezdil par kolecek okolo baraku i kdyz prokluzovala a ona se trosku zbrousila a sedla si  zkus uplne vysroubovat sroubek na stelovani a pak zkus jestli ta spojka porad klouze
Datum: 22. května 2010 12:36
 no ta lamela má jakoby takovou prohloubinu,tak tu mám směrem ven....aspon doufám..
Datum: 22. května 2010 12:32
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 No můžeš mit dane lamely obraceně, musi byt zuby k sobě. To se mi taky stalo.
Datum: 22. května 2010 12:21
|



|