Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Jak se dá poznat poškozené gufero. Jde to pohledem, nebo jedině dle chování motoru? Protože třeba to gufero na straně magneta je celkem přístupné, ale to u spojky poněkud hůře
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2010 19:30
 Cestovní úpravu, ale ne můj vyběhanej, vymlácenej válec, to je už smrtelná kombinace.
Datum: 24. května 2010 19:30
Jméno: standa
IP: uživatel9485
 Kámo já sem seřídil Cestovní úpravu na poškozenym guferu a dokonce to 70 jelo  jen se mi furt nezdála velikost trysek
Datum: 24. května 2010 18:35
 Tak to mám asi špatná obě  Kouří to jak prase, neuvěřitelně vysoký volnoběh, svíčka furt zaolejovaná, tah na hovno.
Datum: 24. května 2010 18:16
Jméno: standa
IP: uživatel9485
 je to jednoduchý....gufero pod zapalovanim je silene vysokej volnobeh. Gufero pod primárem-fichtl divne smrdí,chová se jak bohatej,vetsinou drzi docela solidni volnobeh i bez stelovaciho sroubu a ve vysokejch otackach škube
Datum: 24. května 2010 18:01
Jméno: jawak.
IP: uživatel9484
 co rikate draci na tu kyvacku?http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/413452-250-353.html.......a ta cena to de ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2010 18:19
Jméno: NHŠ
IP: uživatel7151
 nic moc natu cenu
Datum: 24. května 2010 18:19
 čau chci co NEJVYŠŠÍ výkon co mam koupit? a kde to koupit?
moje představa 60-70-80ccm+laděný vejfuk+takovej ten vějíř kolem motoru jak to zlepšuje chlazení a díl nevím  xD
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 19:27
Jméno: 007dominik
IP: uživatel9502
 MAREK:to bezkontaktné zapalovaní zeženeš aj za 1200 ale je to z motorovky já to mám na fychtlovi a je to celkem lepší než origoš ale zase musíš rezat do bloku motora a tak
Datum: 26. května 2010 19:27
 mam 355688332
Datum: 25. května 2010 6:29
 Jo Woby je borec  Krysot6: nemas icq?
Datum: 24. května 2010 21:27
Jméno: standa
IP: uživatel9485
 Pro tebe bude vhodné napřed poznat princip 2T motoru,nabrat poznatky z jeho provozu,serizovani a oprav a az pak ma vyznem neco ladit.....sorry kamo...ty bys ten motor zabil...
Datum: 24. května 2010 21:08
 dej mi pls nejakej kontakt na wobbyho pls je to ¨borec ?
Datum: 24. května 2010 21:01
 čau mam mustoše zapoměl sem to uvedst
sem začátečník sorry ta ka nevim co je? 14z,15z,bezkontakt vysvětlete pls
Datum: 24. května 2010 20:54
Jméno: standa
IP: uživatel9485
 No vědel bych o levnějších variantách,ktery v serii na 14z tech 80 taky dosahnou a neni třeba žadnyho extra prislusenstvi,vsechno serie....kdyz se válec správně vymyslí,tak utahne i 15z a muze točit "jen" 8000ot/min s tim že maximální výkon bude třeba někde nad 7000 otačkama...... posledni dobou sem v práci nedělal nic jinýho,než vymejslel vejfukový kanály s ruznejma plochama a časováníma.....ted budu skoušet postupně nekolik prototypů co mi dle přání vypiloval a vypiluje Wobby...budou to jak jeho válce tak moje válce....určitě mi to nedá a nejaky info do eteru pustim.....válce chci založit na myšlence kategorie RS venkovskýho šampionátu,tj solo vyfukovej kanál....první zkoušky snad proběhnou ve Středu.....doufam....jestli prijde klika
Datum: 24. května 2010 19:01
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Přesně jak říká Standa. Stejkýho úprava cesťák + zrychlená převodovka (aby jsi měl motor v optimálních otáčkách) a k tomu benzkontakt a máš fichtla který ti poletí klidně 80 a víc. Stačí investovat odhaduji 2000 kit, 29000 převodovka a bezkontakt 3200 kč a bodeš lítat hooodně rychle.
Datum: 24. května 2010 18:41
Jméno: standa
IP: uživatel9483
 Vejire docasne nejsou,nejvetsi seriove vyrabeny vrtani na fichtla je polskej "60ccm" neboli 55.3ccm,ladeny vyfuk tak jak koupis neni ladeny a musi se naladit,70ccm se dá vyrobit,ale dela to jen par lidi na zakazku a ja znam jen dva o kterych vim ze to kdy delali......prodavaj se primy filtry,ale jejich podíl zvýšení výkonu je pouze placebo efekt diky starymu spinavymu filtru.Dobry je tady zapalovani VAPE co prodava SESA,rychlý 3 kvalt a pak kuprikladu upravený válec + zbytek origo(vyfuk,karbec)...neni treba neco ladit abys našel vetsi vykon....valce dela treba Stejsky -Cestovní upravu 2K a Závodní úpravu 3K a nebo treba muj kamos Wobby a ten ti udela snad vsechno co si vymyslíš za rozumnej peníz,případně ti válec navrhne pro tvoje potřeby,jestli chces spíš sílu odspoda a nebo otáčky a vyšší výkon a až v otáčkách a podobně....
Datum: 24. května 2010 16:25
 máš hezké představy
Datum: 24. května 2010 16:17
 čau jakej používáte olej do benzínu? ja Husqvarna pro 2t motory
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 17:12
 čau to je polosyntetika ne?
Datum: 25. května 2010 17:12
 ja myslim ze je to jedno jakej olej se pouziva hlavne ze to masti
Datum: 25. května 2010 6:38
 Shell VSX-jediny co me na nim vadi ze prosakuje na boku flaska
Datum: 24. května 2010 21:34
 V origo manuálu na panelku 250/559 je i směs M6A v poměru 1:24 - tak to musel bejt mazec!!! Mha předemnou, mha za mnou.... Jinak ja pouzivam v panelíně 250/559 Repsol 2T sintético 1:40 a stejně i v 350/634 - krásně to voní......
Datum: 24. května 2010 19:58
Jméno: standa
IP: uživatel9485
 Do seriovek(Jawa 250,Jawa 550,555) minerál Motul Motomix 100 2T v pomeru 1:40 a do Cesťáka(Jawa 21) polosyntetiku Motorex Speedmix 2T v poměru 1:30....dřív sem na ten Motorex jezdil uplně se všim a spokojenost. Loni na podzim sem presel se seriovkama na vysoce kvalitní minerální olej vhodný pro takovýhle stroje(do 250 mícham víc,asi 1:33).Polosyntetiku uz kupuju jen do Pionýra(21),protoze ten uz nebyl seriovej asi 3 roky a potreboval jsem aby se dobře mazal  Je to kazdyho volba na co bude jezdit.... Husqarna nebude špatnej,ale už se ke me dostali i špatný zprávy,že tyto oleje do motorovech pil nejsou zrovna dobrý pro starej 2T.....
Datum: 24. května 2010 18:44
Jméno: NHŠ
IP: uživatel7151
 Ňejebe vam nahodu z tych oleju furt? sak furt resite oleje jak pridrbani us kokoci sprosti na promnazamna si dotej nadrze aj naser magore a nepiste to tu furt kdo jak micha a hentototo
Datum: 24. května 2010 18:24
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 Proč se ptáš? Jinak já taky používám Husquarna 2t, a jsem nadmíru spokojenej.
Datum: 24. května 2010 18:04
 čau nevite kde sehnat komplet hlava+pist 70ccm nebo 80cmm na mustoše?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2010 16:08
Datum: 24. května 2010 16:08
 pises 70 nebo 80 ..
Datum: 24. května 2010 16:06
 proc jako 60ccm neni zas tak moc ne?
Datum: 24. května 2010 16:02
 ty si blazen  jak ti to bouchne pod prdeli...
Datum: 24. května 2010 16:00
 hele kluci, nevíte co muže dělat tohle: rano jsem jezdil a odpoledne už to jenom když jsem to tlačil a přidal plyn šlo od středních do plnejch otáček, furt to kolísalo, vždy se snižili parkrat to vystřelilo z výfuku, a chciplo, pak za chvili znovu tlačím už to vypadá že to chytne na plnej plyn to vydží sotva 5 vteřin a pak to znova vystřeli, ztratí tah a zpomalí se točky do vyšších už nejde,
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2010 22:59
 čau měl sem podobný problém u jawy dandy a pomohlo mi vyčištění karburátoru a vzduchového filtru...
Datum: 19. července 2010 22:59
 s tím sem nehejbal rano jsem vyjel a přijel za chvily, odpoledne už to dělalo tuto,
Datum: 24. května 2010 16:11
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Asi velký předstih
Datum: 24. května 2010 15:44
 Čus nevíte někdo náhodou přesný odstín originální červeno-oranžové barvy, myslím že to je signální (jasná) červeň, která se dávala na 350 typ 639 ? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2010 18:03
Jméno: standa
IP: uživatel9485
 červená rally
Datum: 24. května 2010 18:03
 Co může být příčinou, že motorka špatně brzdí? Pařez mi brzdil dost blbě, tak jsem vyndal kolo, namontoval úplně nové čelisti, včechno promazal(vnitřek bubnu samozřejmě ne, ten jsem odmastil Arvou) a nic. Jenom to jemně přibržďovalo. Tak jsem zkusil vyměnit i štít, protože jsem měl náhradní, kde byl kolem té "kladky", která rozevírá čelisti, takový pásek, který tu kladku dělá tlustší. Brzdu s novým štítem jsem seřídil na co nejkratší chod, je to mnohem lepší, ale furt žádná sláva, furt to jenom přibržďuje i při pořádném zatlačení patou. Minulej rok jsem ještě házel smyky zadním kolem. Co se mohlo stát?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2010 21:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no hele to ,že to obložení sice vypadá jako nové,neznamená že bude brzdit!! taky jsem se mnohokrát setkal s obložením kde byly ještě 2mm nad nýtama a nebrzdilo..pak jsem tam dal nějaký novější co bylo už sjeté na nýty a brzdilo to ...zkus dát nové a uvidíš...
Datum: 24. května 2010 21:32
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Vydírá se to vzájemným třením, každý buben se časem opotřebuje, i když ne tak rychle jako obložení. Případně se může i zkroutit při větším tepelném zatížení. Po výměně obložení většinou nějaký čas trvá, než si v bubnu sedne a tím pádem to i ze začátku méně brzdí.
Datum: 24. května 2010 15:44
 Od čeho může být vydřený? Leda by někdo brzdil nýtama, ale to staré obložení ještě nebylo na nýtech.
Datum: 24. května 2010 15:30
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Pokud je vše ostatní v pořádku, bude vydřený buben a brzdové obložení na něj nedosedá celou plochou.
Datum: 24. května 2010 15:24
 Obložení fungl nové, nikdy nepoužité. Lanko je vytahané, ale díky té zesílené kladce rozevírání je délkově OK.
Datum: 24. května 2010 15:05
 Špatné lanko,obložení..
Datum: 24. května 2010 14:56
 obložení v háji nejspíš... a vymyl jsi tu arvu pak?
Datum: 24. května 2010 14:49
 Ahoj draci,mám dotázek,nevyráběly se náhodou dva druhy předního světla na Jawu 21?Nedávno jsem dostal ještě jednoho pincka a ten má trochu jiné přední světlo.Nemá to klasické kulaté vypouklé,ale je tam o něco větší,taky kulaté,ale víc placatější a vypouklé do vnitř.Drží ho tam 2 šrouby a třetím se šteluje náklon.Jo a má tam dirku na malou žárovku-parkovačku.Mě se to ale nezdá,že by tam takové světlo dávaly.Je to rok 1980.Prosím,poraďte.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 9:57
 mám doma dvě dvacítky, jedna je z roku 67 a druhá myslim 70 každá ma jiné světlo.jedno kulaté a jedno to placaté z mustanga. takže ano, dávali je tam.
Datum: 05. června 2010 9:57
Jméno: standa
IP: uživatel9485
 byli to typy co meli pred oznacenim typu dvojku....tj typy 220,221 + samozrejmne mustang 223.....bylo to ke konci výroby a měli to převážne dvacítky
Datum: 24. května 2010 19:16
Jméno: buben
IP: uživatel770
 na posledni typy pionyru se montovalo svetlo(parabola, sklo, ramecek) z mustanga..... maska ma jine uchyceni na to svetlo oproti starejm klasickej svetlum z pio......
Datum: 24. května 2010 16:38
 čau draku taky jsem měl takovýho pincka dávali to tam,je to světlo co se dávalo na mustanga
Datum: 24. května 2010 13:39
Jméno: roman
IP: uživatel4145
 zdar de nějak otevřít motor jawa 350/354
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2010 14:22
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 jestli nemysli jako otevřít na plný výkon  tahle jawa škrcená není vím jenom o 634 tichá verze je škrcená labirintem v sání,,,na jawě radši nic neotevirej na to si kup rejži.
Datum: 24. května 2010 14:22
 dole válec,dole radiaciu páku, dole veko spojky,dole spojku,dole veko zapalovania,dole zapalovanie,dole karburátor,vybrat sroby a rozdelat kartre a je to
Datum: 24. května 2010 12:58
 chtěl sem se zeptat mam pitbike ale je to skoro stejne jak fichtl no spis stejne kazove jak mam vyřešit dosti vyklepanou ojnici.poradte pls a muže to byt tim že motor byl dost zahřaty a ja vjel do studene vody v piskovne nebo tim piskem že je nekde v motoru jeste??thx
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 19:26
Jméno: Fogi
IP: uživatel9524
 Plnohodnotna crosska z cinskeho pitbika?? si upad ne? 250ka čina jede jak CR80ka Honda ba možna i lepe..
Datum: 27. května 2010 19:26
Jméno: denzileck
IP: uživatel5857
 Koupit novou kliku,protoze je levna a nevyplati se to opravovat.boocher:odstranis cinsky vady a mas z toho plnohodnoutnou krosku zadnej smejd to neni
Datum: 24. května 2010 10:29
 jestli je pitka stejne kazova jak fechtl tak ad se ted hned propadnu do pekla. Myslim ze kdybys proletel kaluzi tak to odnese válec a píst. ojnice je vyklepaná protože jsou to na čínský šmejd velké tlaky
Datum: 23. května 2010 22:53
Jméno: karel
IP: uživatel9178
 Čau draci mám babetu typ 207 a karbáč mi nepouští benál do válce ta jestli někdo nevíte čím by to mohlo být? Předem dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 19:19
Jméno: speedy
IP: uživatel8251
 vycistit karbec,seridit,vycistit nadrz,napustit benzin,pustit kohout, a nebo nejlepsi bude kup si karborator dell orto a jeto vyreseny kup novej kohout pust benzin a bude to jezdit samo maucta.
Datum: 26. května 2010 19:19
 a jeste by nebylo spatny se zeptat kam si ho nalil
Datum: 24. května 2010 0:06
Datum: 24. května 2010 0:06
 zajíc: to je marné..bez tak je mu asi tak 12 tak stejně nepochopí co mu tu radíme
Datum: 23. května 2010 23:42
 vycisti vejfuk a dej novou spojku,budes mit sjety korky...taky zkus trochu umejt ty revmaplechy co na ni urcite mas  a nezapomen rozsvitit svetla pri startovani,jinak si to nenasaje spravny mnozstvi smesi  premejslej nez sem napises,kdyz ti nejde benzin z bodu A do bodu B,je jasny ze mezi temito bodama bude nejaka prekazka...tudiz rozeber karbec,vycisti to a priste premejlej hlavou a ne koulema,nez sem neco napises
Datum: 23. května 2010 23:32
Datum: 23. května 2010 22:33
 dachl: já ti nevim...třeba to má rozbitý
Datum: 23. května 2010 22:26
 čím asi?ucpanej karbec nee? logicky
Datum: 23. května 2010 22:15
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 ahoj seso mněl bych takový dotaz, jestli by se dali sehnat fungl nové kartery na fika dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2010 18:05
Jméno: standa
IP: uživatel9485
 na burze se sehnal minimalne jete kartery puvodem z mototechny za směšnou částku
Datum: 24. května 2010 18:05
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 a ty si je sehnal?? zas takovou možnot nemam
Datum: 24. května 2010 17:32
Datum: 24. května 2010 12:52
 CUS CO TO JE ENERGY INDUCTION MISLIM ZE TO MA YAMAHA RD80 TO PRIDA VYKON MOTORU CUS.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2010 8:57
 Jo no..V podstatě malá nádobka mezi karbcem a klapkou.
Datum: 24. května 2010 8:57
 a co asi tak znamená YEIS ........Yamaha Energy Induction System ...... jinak pod jiným názvem (ale jedná se o totéž) to můžeš najít jako Boost Bottle. V principu je to paralelní rezonátor.
Datum: 23. května 2010 22:10
 Nejspíš jenom ňáký označení. Určitě to asi nebude nic tak zásadního jako třeba YPVS, YEIS (Taky Yamaha). Dle mího jenom ňáký "upozornění" na lepší zapalování.
Datum: 23. května 2010 21:27
 Snažil jsem se seřídit předstih. Dal jsem píst do HÚ, nastavil kotakty na 0,4mm, pak jsem sjel s pístem o 4mm a snažil jsem se pootočit statorem tak, aby vznikla mezi kladívky mezera na alobal. Není to fichtl. Zapalování jsem otočil co to šlo doprava, abych dosáhl toho doteku, ale doteku jsem nedosáhl. Prostě ten stator neotočím tak moc, abych dosáhl kontaktu. Může být už opotřebované kladívko, konkrétně ten černej "palec"?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2010 21:12
Jméno: Petr
IP: uživatel8763
 Čus hoši!!!! můj kámoš mi poslal tuto stránku ať jí předám dál http://tk-veteran.wbs.cz/Uvod.html ... Pochopte nedaval bych to tu kdyby to nebyl kámoš že. Omlouvám se pokud to tu nepatří!!! Ať se daří!!! Čao
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2010 22:16
 ha už to raději zrušil xD
Datum: 23. května 2010 22:16
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 On ti nic nemá co radit!Když si ten tvuj ''kámoš''ten web založil tak sám má vědět co tam má dát.je to web o hovně,k ničemu a akorát moří internet!
Datum: 23. května 2010 22:04
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 On ti nic nemá co radit!Když si ten tvuj ''kámoš''ten web založil tak sám má vědět co tam má dát.je to web o hovně,k ničemu a akorát moří internet!
Datum: 23. května 2010 21:58
Jméno: Petr
IP: uživatel8763
 Pro Hej: Tak mi řekni co by si na té stránce chtěl a ja to Honzoci (tomu kámošovi) vyřidím ať to tam přidá! Omlouvám se!
Datum: 23. května 2010 21:53
Jméno: hej
IP: uživatel9477
 no to si z nás děláš kozy.... až tam něco bude, tak sem ten odkaz dej znova....
Datum: 23. května 2010 21:50
Jméno: Petr
IP: uživatel8763
 Ahoj, já vím no... Mu teď napíšu ať tam dá diskuzi co tam má přidat apod. Je to divné ja vím , ale když mě o to poprosil...
Datum: 23. května 2010 21:43
 vždiť na tý stránce skoro nic není!!!
Datum: 23. května 2010 20:59
 Když jsem si prohlížel válec 150/352, zjistil jsem, že ten schůdek opotřebení je jen asi na 1/4 válce a pod tím je to očouzený po celé ploše pístu, jinak je ten píst docela čistej a válec hladkej. Ten píst byl namontovaný obráceně, teď už jsem to objevil a uvedl do pořádku. Čep jde do ojnice velmi zlehka. Může být nějak hnutá klika či něco takového? Rýhy tam nejsou.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2010 15:31
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestli je píst opálený na jednom boku, bude ohnutá ojnice.
Datum: 24. května 2010 15:31
 Cus lidi, používáte tady někdo benzín co má 100 oktanů??? Já sem si ho teď párkrát koupil, a myslím si že to jede o maličko lépe.
Kupuju si benzín Carrera 100, doporučuji vyzkoušet...
Vadí když do pionýra leju tento benzín???
Akorát to trošičku víc máznu, na 2L benzínu dávám 2,5 dvoudeckových panáků M2T...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2010 11:05
 Nevadí, ale když bys měl tu hlavu sníženou fakt hodně, tak by si ani nemoh jezdit na nic jinýho... prostě oktanový číslo udává něco jako odolnost proti samozápalu.
Datum: 24. května 2010 11:05
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Ajo, s těma panákama sem se asi splet, ale prostě na 2L dávám 2,5...
Jo, a já sníženou hlavu mám, to vadí?
Datum: 24. května 2010 7:32
 Jóó to bych tě chtěl vidět jak vypiješ aspoň 2 dvoudeckový panáky  ses trochu seknul v míře, malej panák nemá 2 dl ale 2 cl  mícháš to tedy správně, ten benzín ničemu nevadí ale je to úplně zbytečný pokud nemáš sníženou hlavu.
Datum: 23. května 2010 22:06
Datum: 23. května 2010 21:10
 Líp ti to stejně nepojede  a mazat 1:4 je přehnaný, stačí tak desetkrát míň
Datum: 23. května 2010 21:00
 Asi budu kupovat od kamaráda motor na fíka a protože se známe, překecám ho, ať ho nechá v rámu a já si ho můžu projet. Poradili byste, co si skontrolovat a co si velmi pečlivě prohlídnout. Je tam třeba nějaký závit, který se rád strhává? Mám testovat maximálku? Jak je možné, že má každý pionýr jiný zvuk?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2010 20:52
 Tak to má fakt hroznej zvuk, to mu to nějak podfukuje nebo co ne???
Až takhle hroznej zvuk na pincku nemám, ale řve mi to otrošičku míň, než kdyby sem neměl žádný výfuk
Datum: 23. května 2010 20:52
 A ten zvuk záleží na výfuku, jaký v tom má tlumič atd... Třeba já, mám na pionýru výfuk který je vytvořený z plechové trubky od visavače. Tlumič tam mám jen takovou trubku v který sou provrtané díry, ten hluk de nejdřív do té trubky, a pak výjde přes ty ďoury ven koncem výfuku. Ale randál mi to dělá hroznej, ale aspoň se mi to nedusí a jede to jak drak...
Datum: 23. května 2010 20:50
 Si tam s sebou vemu kleštičky, spárové měrky, cigaretový papír, novou svíčku a seřídím mu to  jestli to pojede blbě, tak mu to nechám. Podíval by ses pls. na youtube a našel nějakýho fíka, kterej má dobrej, seřízenej zvuk. Některý fechtly klepou jako tento a to asi ení moc OK, nevím http://www.youtube.com/watch?v=x11mbJKphpA
Datum: 23. května 2010 20:47
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 skontroluj si hlavně jestli neteče olej, jestli máš možnost to projet tak jestli táhne dobře
Datum: 23. května 2010 20:34
 Cus! velké sorrrryyyy za inzerciu ale uz namám rady  chcem predat tie zapalovanie DUCATI energia v 100% stave lebo potrebujem peniaze  pasuje na CZ 180,je k tomu aj indukcná cievka aj regulator 12V/80W stator/rotor ako má byt,a na urovni vape urcite je! dalej si najdete link.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2010 20:32
 cena je 100eur to je kolem 2600kc a slo by to poslat bez poroblémov
Datum: 23. května 2010 20:32
 Mam stejnej dotaz jako Bubák...jakou cenu? a jesti by to šlo poslat do ČR...
Datum: 23. května 2010 20:30
 cena... ? slo by poslat do CR?
Datum: 23. května 2010 20:15
Datum: 23. května 2010 19:55
|



|