Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: martin
IP: uživatel5566
 co my mužou udelat když pojedu na jawa 50/23 mustang a chytnou mě policajti ??ale budu mít papíry STK upe všechno ale budu mít jenom papíry od 15let na babettu ??
dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 11:44
 ja bych si z toho nic nedelal. vsichni vědí ze si kdysi decka delali od 15let papiry na pincka a na ridicaku nemas napsano do 50ccm. jen maly motocykl. a myslis ze v malym technicaku je rychlost? neneee... a aby se o to zajimali tak by museli mit predpisy nasprtany i odzadu a to nemaj.
Datum: 10. července 2010 11:44
 babeta je 50 mustang taky takze ti nic nemuzou
Datum: 25. května 2010 20:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nebo je taky možný, že ti řeknou že prostě na tenhle stroj nemáš řidičák a zaplať
Datum: 25. května 2010 18:33
 Záleží na koho narazíš. Je možný že ti i nic neřeknou....
Datum: 25. května 2010 15:18
Jméno: JOsef
IP: uživatel9410
 Ahoj fichtláci, chci se zeptat když se může jezdit od 15 let na jawa 550 může se i na 555 od 15?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 7:41
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 na 555 nemuzes
Datum: 26. května 2010 7:41
Jméno: JOsef
IP: uživatel9410
 CHlapi mě by prostě stačila odpověd Ano nebo ne takže prosím odpověstetakhle nic jiněho nepotřebuju......Díky
Datum: 25. května 2010 19:45
 ne musi ti bejst 550-555
Datum: 25. května 2010 16:58
 Coz ma jen 550
Datum: 25. května 2010 14:48
Jméno: mates
IP: uživatel9262
 od patnácti můžeš řídit jakoukoliv motorku která má v papírech napsanou konstrukční rychlost 45 km/h.
Datum: 25. května 2010 14:37
 Zdravím kamarádi, mám mustanga a dal jsem válec na výbrus. Po úkonu jsem válec namontoval, vše řádně vyčistil, vyměnil gufero pod zapalováním, dokonce jsem i zabrousil válec s hlavou aby to těsnilo, vypálil jsem výfuk a sešteloval předstih. Nu a vyjel jsem, ale mustang nemá patřičný výkon a nejde se dostat do otáček. Myslel jsem, že je to tím, že je po výbrusu.. (najeto cca 20 km..), ale někde jsem slyšel, že to na to nemá až takový vliv.. Mohli byste mi prosím poradit, co mám ještě seštělovat, aby to jelo? Jinak do mírného kopce se dvojka dusí(kolečko mám 12zubové..). Děkuju, R.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2010 9:59
 tak udělal jsem si přípravek na předstih, řádně pošteloval a už to jede, ale jak se to zahřeje, malinko to ztrácí výkon a hlavně mi to chcípá, i když mám šroubek na karbecu na volnob. otáčky zašroubovaný na max a šoupátko nevymleté.. Ale psal jsem dotaz do kategorie Karburátor/Benzín.. tak uvidíme..
Datum: 15. června 2010 9:59
 zdary  Je to v příbrami, začíná to už dnes a je to přes víkend..
Datum: 28. května 2010 17:04
 Zdarec,kde je ten letecky den?Díky
Datum: 28. května 2010 11:17
 nu, tak to se mám na co těšit  Teď se chystám do práce, zítra na letecký den, tak to v neděli vyzkouším a pak dám vědět, jak jsem dopadl  A díky moc
Datum: 28. května 2010 6:53
 Ale vzduch muzes ovlivnit a to tak,že budes lepisi paskou prelepovat diry na filtru podle potřeby,.Co se tyče plovákovky,tak tou směs neěteluješ pouze přitok benzínu do plovákovky.Benzin se nastavuje vyměnou trysek za jinou ve různé velikosti podle potreby.Směs můžes nastavit také polohou jehly.Jsou to laborace jak blazen a zabere to hodně času.Mě osobně to jede na orig,trysky škrabnute roztŕepnym lankem,na vzuchovem filtru mám na te dvojdíře lepenku,spodek kde ma byt trubička a díra v hornim poklopu je volná,jehlu mám na 3 zárězu.Je důležite aby si měl vypaleny vyfuk a kolinko a potom by to mělo fungovat.Předstih mám 1.55 a odtrh 0,4.Zapalovací svíčka Denso.
Datum: 27. května 2010 20:06
 Vyzkouším tedy přihnout plíšek nahoru. Jen se bojím, aby toho tam neteklo zase moc.. A nemůže to být filtrem na hadičce? Je ale fungl nový a je správně zapojený(šipkou ve směru toku benzínu..) Tak mě napadá - nic jiného stejně nesešteluju, co? Vzduch neovlivním..
Datum: 27. května 2010 17:44
 Špatná směs (kombinace vzduchu a benzinu) nečeho tam jde hodně a něčeho málo.Musíš zkoušet laborovat,plovákovku jsem taky šteloval,pří delším drženi plného plynu nestihlal dotekat benzin.
Datum: 27. května 2010 6:47
 tak teď už jsem tak nějak nastavil předstih a odtrh a je to trochu lepší.. Už to alespoň neškube jako předtím. Do kopce jsem to ale zatím nezkoušel.Doufám, že se to bude zlepšovati..A ještě jsem dnes večer zjistil, že nejspíš budu muset zvýšit hladinu v plovákovce, jelikož se mi to za tepla na volnoběh dusilo, ačkoliv jsem šroubek dotáhl tak, že už ho pružinka dál nepustí. Když jsem tedy zkusil trochu naklinit mustanga doprava, tak se to vcelku slušně rozjelo..(volnoběh).
Chlapi, ještě jeden dotaz - je normální, že mustang nereaguje na přidání plynu okamžitě? Může to být tm výbrusem? Musím ho trochu protúrovat a pak je to v pohodě.. Jak mám ale volnoběh a pak přidám rychleji plyn, tak mu to prostě chvilku trvá..
Datum: 26. května 2010 21:30
 Ahoj,mám ten samý problem,nechce táhnout od spodu,cíti každe mírne stoupani,3 jede jen po rovině.Mám najeto 900km na novém polském válci,motor je po celkovém GO (klika,válec,ložiska),měřrno v hodikách a vše OK.Už jsem měníl 3 karburátory 2 vyfuky 2 filtry několikrát předstih a pořád netáhne,píst je vyuhlovany dobře,zkoušel jsem i ruzne trysky a přivírat a přidavat vzduch a pořad je to temer stejne,je to zahada.
Datum: 26. května 2010 20:12
 ráno zkusím sundat filtr a uvidím. Možná ještě jednou zkontroluju předstih a odtrh.. mohla se stát chybka.. Jo a jehlu mám na 3. zářezu shora.. Jinak moc děkuju, vážím si odpovědí!
Datum: 25. května 2010 23:48
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 na ktorom záreze máš ihlu?? skus sa pohrať z bohatosťou zmesi a uvidíš
Datum: 25. května 2010 18:02
 vyzkousej to bez toho filtru jak to nnepojede tak to je vybrusem
Datum: 25. května 2010 17:27
 Myslíš, že by to mohl dělat filtr? Jo, ještě jsem zapomněl - když jedu, tak ve trochu vyšších otáčkách se motor jakoby občas kucká.. Ne pořád, ale občas to dělá. Kladívka jsem očistil - obrousil, nění tam žádná pecička nebo tak něco..
Datum: 25. května 2010 16:08
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 mně toto dělal filtr. zkusal sem mnenit kaldivka, svicku, nekolikrat delany predstih, cistil sem cely karbec atd..a nakonec to byla chyba ve filtru.
Datum: 25. května 2010 15:37
 no po rovince to jede, i na tu 3, ale není to žádná hitparáda..Tak max. 45 km/hod.. Ale reaguje to až téměř při plném plynu.. Na půl plynu to skoro nejede. Navíc - když se to zahřeje a mám neutrál, tak to chcípá a když přidám plyn, tak to nereaguje hned, spíš se to nejprve jakoby hltí a někdy to skoro chcípne.. Fakt nevím, co teď.. Jak říkám - karbec je čistej, trysky taky, svíčka Brisk N15Y a kontakty maj 0,4, předstih na 1,7, odtrh v pohodě.. Mezi hlavou a válcem to neprofukuje..
Datum: 25. května 2010 15:18
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 To je blbost aby to nejelo do mirneho kopce ja mel po vybrusu sem mohl jezdit na 3 porad po rovince pul plynu a nadhera nekde mas chybu me ten valec sel do otacek temer okamzite samozrejme sem ho ale nehnal
Datum: 25. května 2010 13:47
 jo to na to ma vliv hochu...a hlavne to nezen ted do otacek,kdyz mas po vybrusu
Datum: 25. května 2010 13:27
 čau mam mustoše najeto 11,568 km.\r\npotrebuju nejak poradit nakewj web abych lepe pochopil motor 2t u nas doma tomu niksdo nerozumi tak sem se to nemel od koho naucit
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 17:00
 ja na ni nenajezdil 11K akorat deda mi vysvetlil kdyz sem mel asi pred 6 lety malinkou motorku jak se profukuje triska a co je to karbec ale uz sem to trochu zapomel vym ze stoho kapalo prebytecny palivo nebo nejak tak
Datum: 25. května 2010 17:00
 človek ktorý najazdil 11,000km na mustangu, musel pochytiť nejaké vedomosti o 2T motore, stači ak budeš, chodiť raz, dva krát za deň na túto stránku a budeš čítať príspevky, postupne sa snaž niečo sám doma opraviť....a pôjde to
Datum: 25. května 2010 11:24
 čau chci si přelakovat mustoše white blatníky ale nevim jakou barvu nadrze a zbytku
http://www.motoobleceni-na-motorku.cz/zbozi/6532/Motokrosova-prilba-Answer-Nova-VMX.htm
aby to ladilo s timhle
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 9:57
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 na nádrz a kastlik dej jawackou a bude to v pohode
Datum: 25. května 2010 9:57
Jméno: paya
IP: uživatel8670
 čus , koupil jsem babettu 207 a je na ní přední světlo s tachometrem .náhon není připojen . měla 207 tachometr? nevim kam to připojit. dik paya
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 15:42
 blbost na 207 je tacháč!! zapojuje se to m zleva do takového šneka na levé straně kola.. ( jakokdyby na ose....)jestli to tam nemáš tak to je horší.. dyžtak napiš nebo pošli foto...
Datum: 25. května 2010 15:42
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 myslím ze na 207 tachometr není na 210 se zapojuje na náhon v bubnu na prednim kole
Datum: 25. května 2010 10:00
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Zdar draci,potřeboval bych radu,chtěl bych tento týden jet na technickou ale nevím jestli projdu když:za rozsvícených světel mi nefunguje bzučák a na přední gumě mám bouličku ale jinak má vzorek na 97%
Předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2010 23:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nebo si puč kolo od kámoše
Datum: 24. května 2010 23:32
 u fichtla to se světlama normálně nebzučí, holt není šťáva. Ta boulička je horší, ale příjde na to jak je velká, pokud tam nějaká je, tak plášť vyměň už jen ve vlastním zájmu...
Datum: 24. května 2010 21:53
 zdar draci mám mustanga a chci trochu zvýšit výkon přemejšlin nad sníženim hlavy nevíte náhodou o kolik se to má snížit?a nezkoušel nikdo podkovu ke klice jestli je to trochu znát na výkonu?nebo jaký rychlí levný upravy sou dobrý?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 16:11
Jméno: Monter
IP: uživatel9497
 *dílnu
Datum: 25. května 2010 16:11
Jméno: Monter
IP: uživatel9497
 snížení hlavy se tu řešilo snad 1000x pročti pár stránek zpět a určitě se to dozvíš.a hlavně nic nevrtej už vidím jak vezmeš vrtačku do ruky a zajedeš do toho a tím to akorát zkur...radši to dej někomu kdo tomu rozumí a má na to dílu.trysku ti neporadím u každého fichtla je to jiné to musíš odladit.
Datum: 25. května 2010 16:09
 s go počíám už mám motor vyndanej a na go se chystám a práve proto se ptám na tu podkovu ke klice a kámoš mi slíbil že mi sníží hlavu ale nevim vo kolik to snížit ?a ten difuzor myslíte jakym vrtákem a jak velkou trysku?
Datum: 25. května 2010 12:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no hele základ je generálkaq motoru..potom můžeš vymýšlet
Datum: 24. května 2010 21:35
 hele pokud nemáš motor po go tak snižování hlavy smysl nemá, jen mužeš vzit karbec, a vrtačkou rozvrtat difusor o par mm ale nepoškod lože jehly! dej silnější trysku, jehlu soupni o jeden nahoru a pojede líp, nebo kup delorto,
Datum: 24. května 2010 21:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Posl.aktualizace: 25. května 2010 10:03
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 na 487 mam tenhle a na 477 trochu jiné žebrování.
Datum: 25. května 2010 10:03
 je to z cz 175 -477nebo 487
Datum: 25. května 2010 7:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dík
Datum: 24. května 2010 21:37
 čz 175
Datum: 24. května 2010 20:58
 prosimvas chci se zeptat jestli je normalni aby po kaze jizde na pionyru 21 byla v odkapávací misce kaluž benzínu. Odhaduju že asi každých 1000Km mi z toho bezvýznamně vyteče tak 1.5 litru benzínu přes odkapávačku. Sladina v plovákovce je dobrá,ještě menší než má být a trysky jsou tam také jaké tam patří. Jehla je ve třetím zářezu protože to zajíždím. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 15:26
 to těsnění pod víčkem mám
Datum: 25. května 2010 15:26
 rek bych ze resenim bude tesneni pod vicko plovakovy komory..?  sice to taky neudrzi vsechno,ale urcite to trosku pomuze
Datum: 24. května 2010 23:10
 odkape ti véc jak 1,5 litrů na 1000 km......je to velký nedostatke jikováckého karbecu
Datum: 24. května 2010 22:43
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Myslím, že je to normální, taky to tak mívám v té misce po jízdě benzín. Před studeným startem musíš vždy přeplavit karbec, tzn. trochu benzínu ti vyteče a potom během jízdy jak se naklápíš do zatáček tak ti vždycky trošku toho benzínu vyteče z karbecu (myslím zpod plovákového víčka), takže jak říkám, mělo by to být OK
Datum: 24. května 2010 20:55
 Čau Draci mám 2 dotazy.Nedávno sem začal jezdit na Natural tak se ptám jeslti to nečemu nevadí znám dost lidí co na to jezdí taky a v poho.Mám jawu 21 a 3 kroužkový píst takže komprese je dobrá .To mě i kámoš řekl že když je hodně dobrá komprese tak je lepší natural.A ještě by mě zajímalo jak si změřím kompresní poměr?Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2010 20:59
 na natural jezdim už dobrych pět let bez problemu čz 250 dvouválec
Datum: 24. května 2010 20:59
 Zdravim vás potřeboval bych radu ohledně vidlic u pioníra měnil jsem silony a staré dva jsem ze spodu odddělal čili první jsem odřezal uplně ten spodní a potom ten kterej se hýbal nahoru a dolu ten jsem vydělal ven a namlátil do každé dva nové hned nad sebe jenže mám problem že mi tam jdou šavle nasadit hodně ztuha a ani mi to nepruží ani při jizdě když najedu na něco tak se mi to postavi na zadní.Co jsem udělal špatně?Díky za odpovědí=)
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2010 23:29
 ja to udelal kulatym hrubym pilnikem  a pruzilo to dobre,do ty doby nez sem ty tlumice domlatil uplne  tlumice u pionyra je hruza...
Datum: 24. května 2010 23:29
 A nestačilo by to vybrousit šmirklem? jemným?=)
Datum: 24. května 2010 20:51
 JO přesně.
Datum: 24. května 2010 20:41
Datum: 24. května 2010 20:27
 A nebude to vadit?Protožena těch silonech jsou jakkdyž takovi půl výstupy jakoby závit kvuli mazání.
Datum: 24. května 2010 20:18
 Ty nový silony, by se měli trochu protáhnout třeba výstružníkem
Datum: 24. května 2010 20:12
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Cus, chci se zeptat, jestli takovýhle podobný olejový filtr de použít jako filtr sání u pionýra http://www.moto-online.cz/img/p/5709-3328-thickbox.jpg\r\nVím, je to kravina, ale jen tak mě to napadlo když sem ho našel v dílně...\r\n\r\nA eště něco, myslíte že by mi pasovali vidlice např z jawa dandy nebo robby na pionýra??? Bylo by to 1000krát lepší než ty fichtlácké...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 19:22
Jméno: 007dominik
IP: uživatel9502
 čaw já mám na svojém fychtlovy tlumiče ze SIMSONA a je to parádní ale potrebuješ nekde zehnat brýle ale v pohode to tam dopasuješ
Datum: 26. května 2010 19:22
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
Datum: 24. května 2010 20:30
 odkaz nefunguje a ani by se tady nemeli jinych prodejen ukazovat odkazy ale ty vidlice by tam meli jit kdyz si to udelas
Datum: 24. května 2010 20:02
Jméno: Petr
IP: uživatel9488
 Ahoj, mam problém z ČZ...odcházej mi dost často svíčky.... at už jsem jezdil na klasiku BRISK N15C nebo jsem zkoušel PAL N7 nebo BOSCH WR7BC nebo nějak tak, tak vždycky zčernaj...myslím si že je to usazeným olejem, mažu Motul motomix 100(minerál) 1:40 a myslím si že je špatnej a nespálí se (vždycky to strašně kouřilo)... převodovej olej to nejspíš nesaje, protože kouř je vždy bílý a převoďák se nestrácí vůbec..Dnes jsem sundal hlavu válce a na hlavě nespálený olej usazený nebyl, na pístu trochu( vydrhnul jsem) a do vejfucku tam jsou kvanta karbonu... Myyslíte že by to mohlo být tím olejem a pomohlo by kdybych koupil syntetiku nebo polosyntetiku? mohlo by to být špatným předstihem? Do něj se nechci hrabat, motorka jede perfektně... Děkuji moc za každou radu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 15:40
 hele poslal bys mi videjko??  kekz@seznam.cz .. taky mi něco podobného dělala 175ka.. chci zjistit, zda-li je to stejná porucha.. pls pošli video jak to kouří..
Datum: 25. května 2010 15:40
 přesně jak píše čezeták,malej pán se nám urazil,? Si myslis ze se z toho tady posereme???!!!Já teda rozhodně ne
Datum: 25. května 2010 14:17
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Může být zanesený filtr nebo špatně seřízený karburátor. Dává to bohatou směs. Napiš o jaký typ ČZ se jedná.
Datum: 25. května 2010 9:15
 si blbec nebo co? kdžy nikdo neví tak ti asi neporadí..zapoj mozek hochu!!!!! svět se netočí jen kolem tebe!!!!! no a bílý dým bych přisuzoval přisávání oleje z převodovky.... no a když se ti nelíbí tak sem nechoď....nikdo neni zvědavý na tvoje blbé kecy hošánku!!!! tady nejsi n apískovišti rozumýš!!!!!!
Datum: 24. května 2010 22:47
Jméno: Petr
IP: uživatel9491
 děkuju vam všem moc za rady, a určitě se budu snažit radit ostatním...
Datum: 24. května 2010 22:28
Jméno: IKIKIKIA
IP: uživatel9410
 Ahoj fichtláci, chci se zeptat kde dělají výbrusi na pionýry? Okres Kutná Hora někde tady díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 22:35
 jojo smetata, a ten jericha to je vedle parama v koline
Datum: 26. května 2010 22:35
Jméno: manas78
IP: uživatel9263
 čau draku taky to dělá pan smetana,žleby,dnes jsem si tam byl pro výbrus na pincka,cena 600,najdeš to na vebu pod firmami
Datum: 24. května 2010 22:19
 Zdeněk Jeřicha v Kolíně za 600Kč.
Datum: 24. května 2010 20:10
 zdravim chtel bych se zeptat kolik zubů ma origo rozeta na babette 210? dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2010 21:23
 dik moc
Datum: 24. května 2010 21:23
 51z
Datum: 24. května 2010 20:16
Jméno: mira
IP: uživatel9219
 čaute kjuci  nevíte můžu použít 8V indučku na babbetu když tam má přijít 4V? děkují za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2010 19:14
Jméno: standa
IP: uživatel9485
 Babety nejsou zrovna moje hobby,ale pamatuju si,ze uz tu parkrat zaznelo od zkušených,že z nejakeho zavazneho duvodu se musi pouzivat indukční cívky 4V.....
Datum: 24. května 2010 19:14
Jméno: suedo
IP: uživatel9425
 česte nevite jaké je čislo barvy na stadiona s22?? zelená a bíla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2010 17:32
 Zdravím.Neměl by někdo na prodej masku na pio,s původním lakem?Pokud možno zachovalou?Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2010 21:34
 mám původní nepoškozenou s linkama, třeba pouze rozleštit, kdyby byl zájem...
Datum: 24. května 2010 21:34
Jméno: standa
IP: uživatel9485
 Hele pridal sem si te. Ozvi se. Ted nemam dvakrat moc casu neco resit,ale otravuj mi s tim a ja ti ji nafotim....bud ji budes chtit a nebo ne....ja konkretne ted neshanim nic,ale az se vratim z dílny,tak urcite neco vymyslim
Datum: 24. května 2010 18:47
 S linkama?No to by byla pecka!Co se ti hodí? Tady moje icq:449917496 přidej si mě a domluvíme se.díky moc
Datum: 24. května 2010 18:04
Jméno: standa
IP: uživatel9485
 Mam i s linkama,ale uz byla trochu bacená a narovnaná....rekl bych stav 80% rád vyměním za něco co se mi hodí.
Datum: 24. května 2010 17:58
 Bez světla.
Datum: 24. května 2010 17:16
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 parabolu???se světlem????
Datum: 24. května 2010 17:13
 čau.chci se zeptat jestli je normální aby funglnové nepoužité bzdové pakny na pionýra brzdily jenom neco kolem 300km... Fakt nevim zčeho to dělají nebo kde je problem. Koupim nove pakny,hned po namontovani to brzdi jako drak ale po 300 kilometrech už jsou kaput,když dupnu ze všech sil na páku tak zadny priznak brzdění. A to nijak často nebrzdím,brzdím více méně motorem
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2010 18:00
Jméno: standa
IP: uživatel9485
 Souhlasí.....bubny do Cesťáka sem kvuli tomuhle vybíral dost dlouho....predtim sem mel sice krásný zachovalý kola,90% stav,zachovalej chrom,ale nebrzdilo to kvuli vnitrkum....
Datum: 24. května 2010 18:00
 nech si na soustruhu srovnat vnitřek bubnu....na 100% ho máš šišatý
Datum: 24. května 2010 17:30
|



|