česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1189  1190  1191  1192  1193  1194  1195  1196  1197  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau. neví nekdo jestli je original miska na naradí pro pionyra 20 ???- a jestli to bylo u kazdyho pionyra???- mam rok 69- a mam na ramu navareny pod prsama takovy ty 4 hacky- tata mi tvrdi ze tu misku tam nemel - ze to naradí bylo pridelany jen na gumicce - tady je ta miska co myslim http://www.aukro.cz/item1042699582_jawa_20_21_miska_na_naradi.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tohle misku jsem měl na 20 z roku 1980
 
 
Datum: 26. května 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo tak díky- prave ja mam ty packy - tak ze to mam komplet aspon
 
 
Datum: 26. května 2010 12:06
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel9510    
Co vím, tak tato miska byla až u novějších pionýrů, předtím byly jen ty packy na rámu
 
 
Datum: 26. května 2010 12:04
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel9509    
Ahoj, mám problém s Jawou Robby 50, problém spočívá v tom, že při dosažení určitých otáček začne klepat a nechce jít dál do výkonu. Měl jsem jí v servisu a taky na nic nepřišli, dali jí na motorovou brzdu a graf ukázal, že má v porovnání s jiným Robbym o kůň méně a jde vytočit asi na 5500 otáček, pak je tam jakoby omezovač a výkon padá. Nevíte čím by to mohlo být?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 14:49
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel7034    
Nevěděli co s tím (ofic servis Jawa) :-( já se na ně nezlobim ale chtěl bych to zkusit nějak vyřešit
 
 
Datum: 26. května 2010 14:49
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nic ti neřekli co stim?
 
 
Datum: 26. května 2010 14:41
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobrý den.prosím vás potřeboval bych poradit jak mám na mustangovi vyměnit pístní kroužky?prosím nějak podrobněji (dělám to poprvé) , je to můj první fichtl a chci si ho spravovat ůplně sám.díky moc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 16:44
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to vím.mám dole hlavu s válcem.vytáhl jsem i píst.musím ještě koupit pístní kroužky.radili mi to tak tady že sebou mám vzít píst nebo válec at mi dá přesný kroužek.ptám se abych pak veděl co s tím..a to mám potom nasadit ty kroužky na píst,nasadit píst nasunout válec a pak hlavu...?je to tak?a prosím vás vadí když mám na tom pístu zepředu 3 asi 0,5mm rýhy?
 
 
Datum: 26. května 2010 16:44
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
A víš že nejdřív musíš sundat celej válec??Potom sundáš staré pístní kroužky a ty nové tam dáš a najdeš si na pístu takovej zámeček(zarážka) ve který ten pístní kroužek zmáčkneš a pomalu ho tam zasuneš (do válce)
 
 
Datum: 26. května 2010 12:44
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel9506    
Zdar,\r\n\r\ntak nějak finišuju stavbu s11 a objevily se mi problémy:\r\n\r\n1/ při točení šlapkama zpět nejde zadní brzda, v čem je chyba?\r\n2/ když namontuju lanko na přední brzdu tak při zatáhnutí mi šroub / ten konec/ lanka zachytává o držák bowdenu. Napadá mě slabý obložení...\r\n3/ ještě nevím jak odladit lanko od řazení. Do páčky je mi to jasný, ale druhej konec není pevně danej. Abych tam měl dobře délku na rychlosti 1 N 2\r\n\r\nJsou to spíš takový prkotiny, ale určitě někdo bude vědět. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 11:03
 
 
 
 
Jméno: manas78      IP: uživatel9263    
čau koukni se jestli máš dobře na sazenej to očko na táhlo zadní brzdy v tom tisícihranu,lanko na řazení musí mít uprostřed bovdenu štelovací šroub jinak to nedáš do kupy,máš tam správný lanko?ta přední brzda to je slabý obložení tak tu matku na konci bovdenu vypodlož nějakou trubičkou,nebo jedině nový obložení.at se ti daří.
 
 
Datum: 26. května 2010 11:03
 
 
 
 
Jméno: timomas      IP: uživatel9499    
Caom draci da se nekde koupit rotor zapalovani na 250 /559 dikec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 23:35
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Můžeš si ho i objednat, třeba motomaxsro.cz nebo moto-ustinl.cz.
 
 
Datum: 26. května 2010 23:35
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZDRAVIM NEVIETE NIEKTO ČI JE POTREBNE ČISLO NA RAMU FICHTLA(MYSLIM VYRAZENE NA RAME) ? LEBO NA SLOVENSKU UZ CHYTAME PANIKU ZE VRAJ OD 2010 ZACAL PLATIT ZAKON KTORY O TOM HOVORI odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 18:39
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Moc pěknej návod stando, moc se mi líbí :-D:-D
 
 
Datum: 26. května 2010 18:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9512    
pokud by byl opravdu problem,tak si vyber nejake vhodne misto na rámu,obruš ho smirkem na kov,potři kyselinou aby to vyrezlo a tejden potirej stetcem s vodou...az hezky vyrezne,pujdes na STK,reknes ze tam bylo cislo ramu,naposledy na technické to technik obrousil smirkem,protoze bylo necitelne a ono to vlhkem vyrezlo za ty roky.....a oni ti vyrazi kus vedle toho jiné (úřední) číslo,ktere bude nasledne zapsano do TP takto- VIN obnoveno náhradní technologií (+ kde je nový VIN umístěn)....je to totální pakárna a sam bych se do toho nepouštěl,ale od známého vím,že to tak jde.....delal nám tak vymenu kasle u 105 skodovky aniz by se delala prestavba.......ale na te STK mel známeho.....no....
 
 
Datum: 26. května 2010 14:57
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šak i ja si myslím že je ta FAKE lebo číslo rámu je vlastne číslo na štítku
 
 
Datum: 25. května 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blbost....toho technika bych udal, protože se nevyzná a nemá tam co dělat.
 
 
Datum: 25. května 2010 22:01
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja si to tiež myslím ale jenco mi to hovoril ale myslím že voči fichtlom by mohli mať úctu :-D ale teraz vážne že nejaký jeho kamarat šiel z fichtlom na STK a neprešiel lebo nemal číslo na ráme ta fakt neviem no :-(
 
 
Datum: 25. května 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
určitě to neplatí pro stroj vyrobený před 30ti lety :-D
 
 
Datum: 25. května 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: Mulis      IP: uživatel9503    
Zdar, mám dotaz ohledně Jawy 350/634. měl jsem tam hozenou jedničku a spadla mi na řadičku, od té doby, blbě řadí, páka zůstává bud nahoře nebo dole, nevrací se do středu, jak kdy. Poradíte kde hledat chybu? Ohnuté řadící vidličky? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 23:58
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Budeš muset sundat spojku, vyndat segment a potom se už k tomu dostaneš. Až to budeš dělat, tak vytáhni hřídel řazení a zkontroluj také, jestli není prasklá některá pružinka v kulise a jestli jsou řádně dotaženy a zajištěny 4 šroubky, kterými je kulisa přišroubováná k bloku. Jestli s tím nemáš zkušenosti, tak si třeba sežen někoho, kdo je v těchto opravách zběhlý, není to sice nic složitého, ale určité zkušenosti jsou nezbytné.
 
 
Datum: 26. května 2010 23:58
 
 
 
 
Jméno: Mulis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://img64.imageshack.us/img64/4134/38955107.jpg
 
 
Datum: 26. května 2010 15:41
 
 
 
 
Jméno: Mulis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak ještě link na řadičku: http://img64.imageshack.us/img64/4134/38955107.jpg babo rad :-)
 
 
Datum: 26. května 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: Mulis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkusím, ale jak to vyzkoušet, vždyt mě pak vypadne startovací segment a pružina, když to nebude v poloze na nakopnutí...měl jsem to rozdělaný zatím jednou. jinak díky
 
 
Datum: 26. května 2010 11:39
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Vidličky ohnuté nebudou, spíš je poškozen hřídel řazení, sundej levé víko a zkus jestli ho pružinky v kulise správně vrací do středu, pokud ne, může být ohnutý.
 
 
Datum: 25. května 2010 23:28
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ČAU SESO- POTŘEBUJU SE ZEPTAT - koukal jsem na kramek- a nemas tady takovy ty filcovy prachovky do kol na jawu 250 kejvu- (myslim ze mas jen na panelu )- tak jestli treba nebudou, a pak jsem koukal na poklice pkol na kejvu - zadni je asi dobra ale predni- ty mas vyfocenou -ze tam ma tri diry pro sroub http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1292.html - ale ja mam kejvu - rok 1961 a ma poklici pobouchanou- ale buben ma bez tisicihranu a bez zavitu- tak jestli by byla bez tech der, a pak pouzdra predni vydlice- mas tam dve- ale na vydlich jsou tri bronzovy a kazdy je jiny-tak ja nvm jak to koupit a co je k cemu- a z jakyho materialu jsou- a musej se nejako upravovat????? díky za odpovedi - pomalu chystam vetsi objednavku- tak jeste schanim nejaky info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: jawa_Pista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus lidi,chci se zeptat kde bych mohl sehnat ten šroubek do víčka na šoupátko u karburátoru jawa 21,zde v krámku jsem ho nenašel a pokud jsem ho přehlédl tak mi odpovězte,popř. jestli nevíte jakej je tam závit,možná by se to dalo alespoň provizorně vyrobit.díky moc,pište odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 10:38
 
 
 
 
Jméno: jawa_Pista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jašně to je ono díky moc
 
 
Datum: 26. května 2010 10:38
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a350/634      IP: uživatel9204    
 
 
Datum: 26. května 2010 7:19
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel6291    
Caw draci potřebuju poradit nebo odkaz jak udělat rychlou dvojku u mustanga potřebuju to na závody předem děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bobeš:-Proc 1,2?Ja s primarnim 9.z koleckem jedu po 10 metrech za 3...
 
 
Datum: 25. května 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: Bobeš      IP: uživatel8934    
přehoď ty převody... je to perfektní ( vlastní zkušenost ) a neutrácíš ... na závody se jede stejně jen: 1,2
 
 
Datum: 25. května 2010 21:29
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel6291    
jo dik a je to dobrý na závody?? Nebo ne???Jsem začátečník.Dík za radu
 
 
Datum: 25. května 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: 007dominik      IP: uživatel9502    
jestli to chceš na závody tak to ani nerob ja som to mal prehodené a stálo to za prd 1,2 v pohode ale trojku do kopca vubec a na rovinke ledva ledva kúp si radšej 9zubové primárne kolečko ale pojedeš pomali ale silu to má za dvoch pinčlú :-D
 
 
Datum: 25. května 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: velký péro      IP: uživatel1723    
no tak jestli myslíš tu zkrácenou dvojku kde není mezi 1 a 2 skoro žádná mezera tak stačí jen přehodit 18z a 20z kolečko....ale pozor! na tu dvojku to pojede max 40 a ta trojka se bude strašně blbě chytat
 
 
Datum: 25. května 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prohodis kolecka na hlavni hrideli jak je 20 zub a na predlohovy 18 tak naopak
 
 
Datum: 25. května 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: karel zatloukal      E-mail:      IP: uživatel3741    
zdar draci mam dotaz jak nejlepe zajet vibrus ale aby byl uplně suprovej jestli tam lit plnou sinteniku nebo ne jakej olej jakej benzin kolik otacček atd.. prosím o radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 17:20
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
no jo prosimte :-D prej benzin s certifikaci api tc :-D ,dobry uz vime ze to vis :-D ,jo staci nevytacet prvnich 50 a ne 500 :-D po 50 km pomalu prikladej
 
 
Datum: 26. května 2010 17:20
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Benzin s API TC certifikaci,prvnich 50 km nevytacet(zalezi na tobe ja nevytacel prvnich 500 km :-D),posunout jehlu nahoru,benzin zalezi na tobe ale kvuli dostupnosti spis natural
 
 
Datum: 25. května 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: vojta.doko      IP: uživatel7114    
cus draci, nekdo mi tu nedavno doporucoval do prevodovky na jawu 20 olej PP80, kde ho seženu? u benzínky sem sehnal Mogul SAE 80 nebo nějak tak, je tam možné dát tenhle, někdo mi tvrdil že jde o to číslo hlavně :-) dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 11:17
 
 
 
 
Jméno: kinglet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mogul SAE 80 je PP80 takže je dobrej :-)
 
 
Datum: 26. května 2010 11:17
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel9262    
Potřebuju radu, vadí hodně drobný povlak rezu na stěně válce. Asi to budu muset dát na výbrus co? Doufám, že ne. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2010 12:46
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel9530    
hadr s benzinem na to nestačí
 
 
Datum: 28. května 2010 12:46
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Smirklem s jemnosti 1600 bo min 2000 by to urcite nic neporejpalo
 
 
Datum: 26. května 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9513    
ty si dobry :-D Smirkem jezdit po válci :-D Když tam udelas rýhy,tak myslis že to nevadi? Jinak tu rez ocisti hadrem namocenym v benzinu pak tu vložku potri olejem nasad a jed..
 
 
Datum: 26. května 2010 15:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele normálně to pořádně odrbej smirkem...tomu válci to vůbec nevadí...odrbej všechen rez a potom až pojedeš tak to trochu víc namaž aby se to jakoby zaběhlo a dobrý...
 
 
Datum: 25. května 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel9262    
tak to je fajn ho tam namontuju a uvidim, to se mi ulevilo
 
 
Datum: 25. května 2010 21:11
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Opravdu jemnej nevadi,ja ho tam mel,ani sem to nemusel startovat jen protocit motora smetlo ho to vetsinu
 
 
Datum: 25. května 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
zakolik se prodava ČZ 250/455 v zachovalym stavu kompletni a plne funkcni?? bez papiru odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 15:55
 
 
 
 
Jméno: CHoséé      IP: uživatel5567    
3-4 tisice
 
 
Datum: 26. května 2010 15:55
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau hele mam mustoše nová SPZ (celá se blejská) :-) je to napsany na mamu nema řidičak papiri mam co když me čapnou čerti? co mi můžou?zastavujou vás čerti? často? jako třeba stary auta škodovky atd. zastavujou dost. asi aby si neco vydělali :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: vikibrno      IP: uživatel6059    
Pokud máš platný ŘP na danou motorku, motorka má platný STK a zaplacený povinný ručení je to všechno OK. Majitel motorového vozidla nesmí svěřit vozidlo nikomu kdo nemá ŘP na vozidlo které mu půjčuje, zároveň musí znát totožnost osoby které vozidlo svěřil. PS co vás v té autoškole učej ?
 
 
Datum: 30. května 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: sakisen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to tak. Když Tě chytnou poprvé, je to "jen" přestupek. Ve zkratce - pokuta 25 - 50.000, automatický zákaz řízení. No a když Tě chytnou v zákazu řízení, je to už trestný čin.. A pak záleží jen a jen na tobě, jestli ti stojí za to, aby tě neustále chytali na TČ (zákaz řízení plus pokuta na trestném činu samozřejmě přibyde..) až do té doby, kdy toho budeš mít tolik, že Tě zavřou.. Nu, vyber si.. Je to jen na tobě..
 
 
Datum: 25. května 2010 23:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to si děláš prdel ne? OMG kolik ti je??? no za to že jedeš bez řidičák je pokuta až 50 000 a odložení řidičsckého průkazu....takž emůžeš dostat pěkný flastr a až si budeš chtít udělat papíry tak ti je nedají.
 
 
Datum: 25. května 2010 22:56
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale ja nemam řidičák mam papíry a sou napsany na mámu :-) kolik to je tak pokuta ? jestli vubec naka :-D
 
 
Datum: 25. května 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
kdyz mas papiry tak ti nic nemuzou udelat, tyhle stroje stavej hlavne kdyz to desne ramusi a vypadaj jako kdyby nemeli technickou otriskana barva nebo tak
 
 
Datum: 25. května 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau je nekdo z jižních čech-Trocnov,strážkovice,buková,české budějovice? kdo by jezdil na fichtlu ? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
muzou nak poznat policajti ČZ 175/450 od ČZ 250/455 ??? kdyz stitek bude stejnej SPZ prehodim a cislo motoru?? asi vyrazit jiny nadruhy strane nebo tak neeco stim provist to puvodni bych musel nak zamaskovat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2010 14:34
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
těm policajtum je to ale hlavně u prdele co v tom máš když seději čísla... pak když se něco stane, tak muže bejt prušvih, ale jinak bych se toho rozhodně nebál...
 
 
Datum: 03. června 2010 14:34
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tomas přesně ale ikdyž :-) vobčas je dost retardovaná
 
 
Datum: 26. května 2010 15:29
 
 
 
 
Jméno: kinglet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to tak jak to řiká Fermez a Lada.. ale nesmíš zavinit dopravní nehodu- potom se přeměřuje osbsah..neba tak nějak to je...
 
 
Datum: 26. května 2010 11:13
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
lada taky si myslim ja sam to napohled nepoznam pozal bych to jen podle cisla motoru tam je napsanej typ jestli se nepletu jinak to snad poznat nejde, malo kdo to pozna ne?? policajt asi zadnej hlavne malo kdy zastavej a cisla ani nekontrolujou jen SPZ.
 
 
Datum: 25. května 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: lada      IP: uživatel8798    
nijak,jestli budou čísla souhlasit a zrovna policaj tomu nebude moc rozumnět tak nemá šanci po rozpoznat,sám mam tu 250 a 99% lidí si myslí že je to 175 tak bych to nehrotil
 
 
Datum: 25. května 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
proc?? napohled je uplne stejny
 
 
Datum: 25. května 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8757    
podle mě místní policie ještě není tak retardovaná aby nedokázala poznat motor z jawy250 od jawy 175 :-)
 
 
Datum: 25. května 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
byla by dobrá duše, která by pořídila detailní foto pravé stupačky jawa mustang? Já tam mám navařenou jakousi pochybnou závitovou tyčovinu s bání na konci a při SKT působí divně, když ta guma prohýbá, protože ta tyč je krátká. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2010 23:27
 
 
 
 
Jméno: tomas_j.r ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau hele zrovna dneska sem dělal stupačky na Mustaga správně tam má bejt našroubovanej tento zmetek http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_175.html. Ale já sem koupil normální šrouby, uříz jim hlavy a navlík gumu. A když sou šrouby dost dlouhé tak to podle mě vyjde na stejno.
 
 
Datum: 25. května 2010 23:27
 
 
 
 
Jméno: sramda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci používal jsem olej m2t od parama a včera jsem si koupil oregon 2t polosyntetic musim motor dekarbonovat mě se do toho moc nechce.prosim odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
vym ze se to nesmi michat ale nektery blbci to bohuzel delaj. Ja presel s M2T na castrol 2T a nezadrel sem ani jsem valec neposkodil asi tenhle olej karbon nerozpousti. Pak jsem nalil polskou polosybtetyku a asi se mi to pridiralo vykon snad stejnej, ale hrala se prevodovka nevim proc tak asi to bylo tim
 
 
Datum: 25. května 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
fermez: tak to je pěkná blbost míchat kvalitní olej s horším olejem když jezdíš např na to m2t a chceš tam dat lepší tak to 100%ně děkarbonuj tak aby to bylo čisty protože ten lepší olej rozpustí karbon po tom horším oleji a ten krabon ti vydře válec, a ty když tam chceš lejt ten oregon tak to dekarbonuj
 
 
Datum: 25. května 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
ani snad nemusis taky jsem takhle presel akorat jsem mel novy krouzky s pistem a v pohode. Plno lidi to i micha a nezadreli takze nemusis, ryziko je minimalni.
 
 
Datum: 25. května 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdr- hele zas ten muj mustang- takze zakladni info -original bez prekopavek, motor v cajku, ted novy vzduchovy filtr, starty docela dobry- jak studeny tak teply, sviska stara palka 7, jehla 2.zarez zezhora - ale do pulky plynu jde za tum plynem pekne - ale pak musim pridavat pomalu plyn aby se rozjel, kdyz akceleruju z kopce tak jde pekne za plynem-pac nemusim pridavat tolik plynu, ale jakmile hodim treba za 3 do hodne mirnyho kopecka a dam mu plnej- tak zacne skubat a uplne drzdit motorem jak kdyby ta smes pordne nehorela- takze ubrat plyn a pomalu pridavat- coz je na picu v kopci zj- ale kdyz se dostane do otacek tak jede kopec nekopec v pohode tech 60 km/h na 12 z sekundar a nahne pekne, proste ze kdyz je po otackama a dam mu treba jen 3/4 plynu dusi se jak krava- ale jakmile je v otackach jede jak blazen- v cem je problem - predstih???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel9501    
Předstih bych zkontroloval, ale tohle vypadá na problém karburátoru. Samozřejmě že na pohled bude vypadat dobře, ale musíš si uvědomit, že nějakých více nž 30 let které má za sebou, má nárok na nějaké "nemoci". Zkusil bych pořádné vyčištění, hodně mi pomáhalo vyvaření v octové vodě, alespoň 10 minut. Nemusí to pomoci, ale za zkoušku to stojí.
 
 
Datum: 25. května 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
najed na http://www.sesa-moto.cz najed si na prirucky a najdi si tvuj stroj,tam ti pak vyjede prirucka k tomu stroji a tam mas vsechno popsany,jakej predstih ma bejt a i jak ho nastavit..ale pro jistotu si naznac na zapalku jak to mas ted.. :-)
 
 
Datum: 25. května 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
tak onno to je normalni kdyz das rychle plnej tak se uchcava nezapomen ze je to slabej motor to se nerozjede ja mam taky v cajku pio. a kdyz dam plnej tak nevynechava ale nerozjede se musim pomalu pridavat a rozjede se nadherne. Nevim co by to mohlo byt mozna nedotejka poradne benal nebo mas spatnej prectih
 
 
Datum: 25. května 2010 20:01
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hladina v plovakovce je cajk, svicka to nedela kurvy- menium brysky a palky- na palky to jede lip se mi zda, ale svicka je cihlova- to jsem zapomel napsat- a kdyz to treeba drzim pul kilaku na plnej- a je to rozjety teda v tockach- tak je krasne cihlova- a co bych mel udelat s tim predstihem????
 
 
Datum: 25. května 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1.bohata smes(dej niz jehlu) 2.predstih(zkus si s nim pohrat) 3.svicka (zkus dat jinou) 4.spatnej privod benzinu(zkontroluj hladinu v plovakovce a vycisti hadicku)
 
 
Datum: 25. května 2010 19:43
 
<  1189  1190  1191  1192  1193  1194  1195  1196  1197  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 27.04.2025 1:25:00 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu