Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 prosím vás.mám jawa 20. a měním vložky v přední vidlici.vytáhl jsem tu spodní a ted mám navrchu takový kovový kousek.vypadá to taky jak ta vložka akorát je to cosi kratší.a ve vidli jjsou takove vystupky a v tom kovovem je zarez ktery do sebe zapada...má to tak být?je možné že jsem tam neměl druhou vložku?co s tím mám dělat?díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2014 12:26
Jméno: drmola josef
IP: uživatel17635
 Dávám nové vložky do přední vidlice a nevím do jaké hloubky je zasunout,ty staré už tam žádné nebyly.Sháním dílenskou příručku,ale yatím ji nemohu sehnat.Poraďte ,díkyJe to na JAWA20.
Datum: 21. října 2014 12:26
Jméno: drmola josef
IP: uživatel17635
 Dávám nové vložky do přední vidlice a nevím do jaké hloubky je zasunout,ty staré už tam žádné nebyly.Sháním dílenskou příručku,ale yatím ji nemohu sehnat.Poraďte ,díky
Datum: 21. října 2014 12:24
 myslím že pan google by to vyhledal rád
Datum: 30. května 2010 15:35
 protože jsem čekal že mi tu poradíte.myslíš že mě to nenapadlo se podívat.třeba sem to nenašel tak jak to potřebuju ... !
Datum: 30. května 2010 15:19
 ptal ses už včera..proč si to nenajdeš?
Datum: 30. května 2010 15:14
Jméno: pionýr
IP: uživatel9545
 cus mam pionýra 05 a jedu na jednicku zmacknu spojku pridam plin a furt to jede cim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2010 14:06
Jméno: pionýr
IP: uživatel9545
 dikec vsichni vyskusim to
Datum: 31. května 2010 14:06
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Buď už hodně obroušené spojkové lamely....nebo málo oleje v převodovce....to se mi taky stávalo.
Datum: 30. května 2010 19:11
 máš moc povolenou spojku...utáhni šroubek na tom deklu zapalování
Datum: 30. května 2010 15:42
 nemáš seklé lanko? bud plynové nebo od spojky.podívej se když tak ty lanka promaž anebo vyměn.řešil jsem to tak já a dobré.
Datum: 30. května 2010 14:56
 nemáš seklé lanko? bud plynové nebo od spojky.podívej se když tak ty lanka promaž anebo vyměn.řešil jsem to tak já a dobré.
Datum: 30. května 2010 14:56
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 Máte zkušenosti s ručním leštěním motoru(karterů) pomocí jemného šmirglpapíru? Já jsem to zkoušel papírem 30x50(mm!) docela pěkně ikdyž ne dokonale vyčistím přibližně 1,5x větší plochu(než je papírek) pak už se povrch šmirgl papíru zcela zničí a musím vzít nový.. Napište vaše zkušenosti. Jinak lamely a primární řetěz vyměněny(navlíknuty) za 5min u strejdy musim si sakra už pořídit domu ráčnu s nástavcema nebo nejlíp momenťák  . Nevěděl jsem do jakého tématu to dát, tak omluvte ten tunig  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2010 11:06
Jméno: Kvakovčan
IP: uživatel5480
 Ja na čistenie a leštenie používam brúsnu pastu ktorá sa používa na ventily štvortaktných motorov.
A vyzerá to dobre.
Datum: 04. června 2010 11:06
 ja jsem kartery napred poradne "oskrabal" dratenym kartacem,pak jsem to vzal jemnym smirkem(vodnim) a nakonec dlouho rucne lestil Silichromem,nejsou videt zadne skrabance po kartaci a vypada to jako strojove lestene
Datum: 02. června 2010 11:41
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 šmirgloval se to má myslim ve vodě pak je to ještě dokonalejší, ten šmirgl jinak umi ve vodě a mužeš pokračovat
Datum: 30. května 2010 18:01
 čau jak spojit řetez co se rozthl a má to cenu aby to drželo dobře nebo radši koupit novej.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 13:53
 ten 111 článků ?
Datum: 30. května 2010 13:53
 radeji bych koupil novej....
Datum: 30. května 2010 13:48
 zdar draci,co je to lesteni kanalu? to je jako uz navzdy? nebo to vydrzi urcity pocet km?Soráč za hloupý dotaz,ale docela mě to zajímá
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 20:26
Datum: 30. května 2010 20:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau hoši je složité předělat čz 175/477 na zapalování z pionýra? jak se nasadí rotor na kliku je to potřeba nějak upravit? a na stator se bude asi muset udělat nějaký mezikus ?kdyby jste měl někdo foto jak to máte tak mi to prosím pošlete na email hemerkaluk@seznam.cz dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 13:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no protože jednomu chlapovi hnije na dvorku čz 175 a nejsou tam celý kastlíky a všechno možný pro dobíjení...takže to od něho asi koupím a předělám na to z pionýra a někdy časem bych jí třeba poskládal jak to má být....doufám teda že když tam dám to z pionýra tak že to pak jde vrátit zpět? ale to by snad mělo jít ...
Datum: 30. května 2010 13:44
 rotor má stejnej kónus...takže jenom mezikus pro stator... btw proč to chceš měnit?
Datum: 30. května 2010 13:19
 Nazdárek chtel bych se zeptat co musí všechno fungovat na pionýru 20 když jdu na stk a co musí být povinná výbava
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 17:53
 Brzdy,světla a lékárnička a čísla jsou to hlavní věci. Když ale bude nějaký přísný člověk u STK tak ti bude skoušet jestli ti ukazuje tachometr,jestli troubí klakson nebo jestli nehážou kola,popřípadě stav vzorků na obou pláštích... Jinak co jsem byl překvapen ´,byl jsem tento týden na STK s pinckem a tam mi říkal že motorky do 50Ccm nemusí mít v povinné výbavě pojistky,náhradní žárovky a mají STK na 4 roky.To jsem vubec nevedel.
Datum: 30. května 2010 17:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 brzdy,světla(někde i klaxon), pláště aby byly OK ,lékárničku,možná i žárovky,výr, čísla musí sedět
Datum: 30. května 2010 12:52
Jméno: kjasgdh
IP: uživatel7854
 Čau Mám dotaz , když dám do panelky Vape zapalování nahradí to i starý dobíjení nebo ne ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 15:14
Jméno: akjhsjdhaskj
IP: uživatel7854
 dik
Datum: 30. května 2010 15:14
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 na panelku a na kyvačku se prodavaji jen sady ktere nahrazuji dobijeni i zapalovani,sady ktere nahrazuji jen zapalovaní lze použít na modely s alternátorem takže 632,638,639,640.......
Datum: 30. května 2010 13:24
 hlmut: hledam hledam...ale na stránkách Vape.cz nacházim pouze sady, která nahrazují jak zapalovací, tak dobíjecí část...na panelku samozřejmě
Datum: 30. května 2010 13:14
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 To neni zcela pravda. Prodava se vic sad. Nektere nahradi jen dobijeni, jine komplet vcetne dobijeni. Mrkni na Vape.cz a uvidis.
Datum: 30. května 2010 12:47
 jo
Datum: 30. května 2010 12:32
 Čau, mužete mi prosim někdo řict co mi chybi za část karburátoru na foto 123 124 a 125? Je to karburátor babetty 207. Prosím o co nejpřesnějši odpoěď. Předem diky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 13:49
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Originální kryt na 207 se už nevyrábí a dá sehnat jedině v bazaru. V motopotřebách se dá sehnat kryt na 210, svým provedením (dizajnem) se hodně odlišuje od 207, ale rozměrově přesně pasuje. Hlavní jeho funkcí je zachytávání nečistot, ale dá se jezdit i bez něj s rizikem dřívějšího opotřebení válce a všech ložisek klikovky. V nejhorším případě překryj předek karburátoru punčochou a zajisti ji hadicovou sponkou průměr 60mm. Sežeň kryt na 210 a ušetříš si práci s výrobou něčeho co stejně nebude dobře fungovat.
Datum: 30. května 2010 13:49
Jméno: viktor009
IP: uživatel9542
 a můžu tam místo toho krytu s plastu dát něco jiného?
Datum: 30. května 2010 13:13
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Chybí kryt tělesa sání, odkapávácí miska a tlačítko sytiče. Kryt sání je výlisek z černého plastu, zakrývá čelo (difuzor) karburátoru a zabraňuje pronikání nečistot dovnitř. Zároveň napomáhá tlumení zvuku. Plechová odkapávací miska je přišroubovaná na spodek karburátoru a zachytává benzín při přetečení karburátoru. Tlačítko sytiče tam máš, ale originál vypadá troch jinak.
Datum: 30. května 2010 13:12
Jméno: viktor009
IP: uživatel9542
 jo to vim že je to 207, ale nevim co tam chybi mám to jen tak jak je to na foto nic víc. Hádám že do bude vzduchový filtr ale nevím to jistě, protože nic jiného k tomu nemám.
Datum: 30. května 2010 13:03
 ano jedná se o karburátor z babetty 207/500 mam ji taky takze to je on
Datum: 30. května 2010 12:38
Datum: 30. května 2010 11:44
Jméno: Roman
IP: uživatel7934
 a co je ještě v haji když svítí ABS?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 15:40
 a odkud si romane??? diagnostiku doma mám..
Datum: 30. května 2010 15:40
 pichni k tomu VAS, nebo VAG a ty ti reknou vic tohle se neda resit na dalku
Datum: 30. května 2010 12:24
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Může být špatné čidlo na nějakém kole, ale chtělo by to opět nechat napíchnout na diagnostiku
Datum: 30. května 2010 11:44
 není benzín
Datum: 30. května 2010 11:30
Jméno: Roman
IP: uživatel7934
 cus jak je mozne ze auto skoda felicie skube cim to muze bit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 21:08
Jméno: michal
IP: uživatel7794
 kolečko ja si na slova pozor davat nemusim ze tu nekdo napise a zeptase a pak se chce x lidi posrat ze se tu resi neco jineho nez motorky tak nevim no taky si treba roman mohl myslet ze tady pisi nejakci vyuceni automechanici nebo teprve ti co se uci tak jak ja a že hned napsali at dostanu ban neresit toto tomu se da maximalne smat
Datum: 30. května 2010 21:08
 kony: tak pálili i nepálili...na volnoběh to jelo jen na 4 válce z 6ti.....takže se stalo že sem stál na křižovatce a zdechlo to....když sem da nové svíčky tak sem uplně koukal na ten rozdíl v tahu... jinak k tomu škubání...může být zasraný paliváč....ten najdeš zespodu auta, vzadu u nádrže..je tuším zakrytý plechem na třech šroubech...
Datum: 30. května 2010 14:54
 michal a roman: Dejte si pozor na slova pánové...
Datum: 30. května 2010 13:24
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 JAWA_ceZetak: máš pravdu je to VAG (nevěděl jsem přesně jaký to V/W tam je), jinak se divím, že ty svíčky ještě zapalovaly, kamoš měnil svíčky na VW Bora po 100 000 km a už byly na hranici životnosti (auto už mu cukalo a špatně jelo). Co se týká tohoto dotazu, tak si myslím, že se nic nestalo (když je to vyjímečně), prostě se chtěl zeptat, protože je tady určitě dost znalých lidí, kteří se pohybují v oblasti aut a ti mu můžou aspoň poradit nebo nasměrovat na co se má zaměřit při řešení danného problému...
Datum: 30. května 2010 12:36
 jen pto info...neni to WAG ale je to VAG....jinak já sem měl v autě svíčky na které bylo najeto 208 000 km a stále zapalovaly  ...
Datum: 30. května 2010 12:03
Jméno: Roman
IP: uživatel7934
 jo voni az neco budou potrebovat tak jim taky nikdo neporadi a budem si z nich delat blazny fakt blbci ono se jim to vrati
Datum: 30. května 2010 12:00
Jméno: michal
IP: uživatel7794
 tak mi ten ban dete jde videt co ste za bandu trotlu nekdo nekomu poradi a už ban tuto neni felicia pokec ale fichtl pokec to bych vam pral az enco budete potrebovat at vam nikdo neporadi a klidne mi ten ban dejte mi to je v pici
Datum: 30. května 2010 11:58
Jméno: Roman
IP: uživatel7934
 drz hubu bez mamince pod sukni a uz na tedle komentar neodpovidej kdyz se ti to nelibi!
Datum: 30. května 2010 11:54
 Nebreč...
Datum: 30. května 2010 11:52
Jméno: Roman
IP: uživatel7934
 kony a michal diky
Datum: 30. května 2010 11:52
 sak on ma ale pravdu romane !!! tohle enni feliciapokec!!!!
Datum: 30. května 2010 11:52
Jméno: Roman
IP: uživatel7934
 denzilecku nechytrac tady
Datum: 30. května 2010 11:50
 Proč mu radíte?Tohle at si nezvyka tohle neni felicia pokec ale fichtl pokec!Ban všem třem!
Datum: 30. května 2010 11:43
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 michal: byl jsi rychlejší
Datum: 30. května 2010 11:43
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Může toho být hodně, můžou to být např. svíčky, zapal. kabely, špatný benzín, špinavý vzduch. filtr, špatná škrtící klapka, lambda sonda atd. Hlavně by to chtělo jako první nechat napíchnout na počítač (WAG) a podívat se jestli řídící jednotka nehlásí nějaké chyby...
Datum: 30. května 2010 11:42
Jméno: michal
IP: uživatel7794
 viděl bych to na svíčky ty bych prvni vymnenil vypustil benzin natankovla cisty jestli v nem nemas vodu jedou se mi to stalo ze sem natankoval a byla tam voda pak vymnen benzinovy filtr a pokud to bude pretrvavat tak skoc do servisu ti to pichnou na diagnostiku a budes vedet hned felicie sou devky auta
Datum: 30. května 2010 11:39
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Zatazena rucni brzda?
Datum: 30. května 2010 11:36
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Kdyz ji bijes, tak se nediv. To nemuzume Wedet...
Datum: 30. května 2010 11:36
 Nesmis se rozjizdet na 5 ku
Datum: 30. května 2010 11:31
 těžkej řidič automobilu?
Datum: 30. května 2010 11:29
Jméno: Roman
IP: uživatel7934
 ne porad pls cim by to mohlo bejt
Datum: 30. května 2010 11:27
 Noha na brzde?
Datum: 30. května 2010 11:27
Jméno: Roman
IP: uživatel7934
 ne nedal newis cim by to bylo?
Datum: 30. května 2010 11:14
 Nedal si tam vodu misto benzinu?
Datum: 30. května 2010 11:02
 dobry den mam jawu 23 a skamosem sme se divali jesli nejsou v haji pistni krouzky ale nebili tak sme to sesadili z5 a tet to ve valci piska a nemuze do velkich otacek a musim to roztlacet sry ze tady nemam hacky a tak ale blbne mi klavesnice pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 14:49
 ZÁMEK PRVNÍHO PÍST. KROUŽKU BY MĚL BÝT VŽDY NAHORU. šipka tam být nemusí - mohla se třeba smýt nebo tak něco.. Není tam vždy vyražená, někdy je jen jakoby natisklá(z vlastná zkušenosti to vím..) Takže zámek prvního kroužku nahoru a je to
Datum: 30. května 2010 14:49
 ne utesnene to je ale jesli ten pist je treba obraceni nevim ale kamos ma sipku taki k vifukovemu kanalku a ma zamek dole takze nevim
Datum: 30. května 2010 11:52
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Pokud to je prvním zámkem nahoru, tak je to vpořádku... Nepodfukuje vám hlava? Máte dobře utěsněný karbec k válci? Chce to vše pořádně zkontrolovat
Datum: 30. května 2010 11:49
 aha a sipka tam neni vubec nikde ale kdis sme to skamosem skladali tak sme se ridili podle 1 zamku ze je vzdi naahore nebo tim se to neda zjistit????
Datum: 30. května 2010 11:43
 pac by ti drel krouzek o kanalek...ta sipka tam musi bejt aspon nejak malinko nasznacena
Datum: 30. května 2010 11:36
 aha ale proc bi to piskalo to ma taki jako neco spolecniho stim ze to nejde do otacek a nechita a piska ve valci ???? ale na pistu sipka neni tak podle ceho este se to da zjistit ??
Datum: 30. května 2010 11:32
 okamzite to rozdelej nez se ti to sekne...jiank sipka na pistu ma smerovat k vyfukovemu kanalu = dolu
Datum: 30. května 2010 11:11
 no zamky tam bili a tesneni taki sme dali ale ten pist to je mozne protoze nwm jak tam bil a jak se pozna jak ma bit ??? sipka tam neni ??
Datum: 30. května 2010 11:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dali jste pod válec nové těsnění?byly na pístu ještě zámky?nedali jste píst obráceně?
Datum: 30. května 2010 10:40
Jméno: kozel
IP: uživatel1859
 zdar, je nějaký rozdíl mezi převodovkou mezi 05 a 23? Další dotaz směřuje na řazení, máte na fíku 2 neutrály, já jo?!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 11:47
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Převodovka 05 je o 6 mm uzčí (hřídele) než u 20-23, je jiné kolečko s nábojem které má 23 zubů. 24 zubů měli 550-555. Převody dvojky byly 18 a 20 zubů. 19 a 19 měli zase jen 550-555. To je snad vše. Řadící automat je shodný.
Datum: 30. května 2010 11:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 celý motor z 05 je o pár cm užší..u starších typů 05 jsou dvě 19z kolečka a u těch novějších jsou 18z a 20z, ale celá převodovka je o nějaký ten cm kratší než u 20,21,23
Datum: 30. května 2010 10:43
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 převodovky stejny nejsou.
mám v převodovce dva neutrály a tři nukleáry  ))))))
Datum: 30. května 2010 10:17
 05 má 24z ozubené koliesko na ktorom drží sekundárny prevod, teda má aj hriadeľ s menším počtom zobuv, dvojkové kolieska má rovnaké 19z, 19z, trochu kratšia tyčka atď... mustang má koliesko ktoré ide von z motora (23z) , a dvojkové kolieska má 18z a 20z a nejaké detaily sú tam ešte ....
Datum: 30. května 2010 10:09
 a převodovky jsou odlišné...
Datum: 30. května 2010 9:56
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 neutrál máš mezi1-2 a pak mezi 2-3.. a má to každej..
Datum: 30. května 2010 9:36
 Čau nevýte za jak dlouho se musí odhlášená motorka přihlásit ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 22:01
Jméno: standa
IP: uživatel9543
 v poloprevodu to muze bejt treba dva roky,ale nedko musi platit povinny ruceni
Datum: 30. května 2010 22:01
Jméno: Tomáš
IP: uživatel7810
 Odhlášená motorka se musí do 7 pracovních dní přihlásit jinak se platí pokuta.
Datum: 30. května 2010 19:48
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Přihlásit by se měla do deseti dnů .Pozor na pojištění ! Musí na sebe navazovat ( odhlášení pojistného a nové přihlášení pojist-
ného) . Jinak budeš muset doplatit chybějící dny + úhradu kanceláři pojistitelů.
Datum: 30. května 2010 11:18
Jméno: Tsunami
IP: uživatel9364
 Zdar draci. Prosímvás, nebo seso nevíte někdo kde bych mohl sehnat stojan na Jawu 350/640? Za odpovědi děkuji...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 6:49
Datum: 30. května 2010 6:49
Jméno: jawq
IP: uživatel9121
 čau hoši mám jawu 20 a cytá mě dobře i na volboběch měží pěkně ale jak se začnu rozjíždět tak jak se dostane do záběru tak to začně hned scípat ikdyž mám na plno plyn a do kopce to taky vůbec nemože mám tam tam cívku 6v může to být tím ještě mě to také tak jakdyby zvoní děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 10:24
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Dotáhni spojku.
Datum: 30. května 2010 10:24
Jméno: Dj head
IP: uživatel9540
 Tak to je jasný... maš v háji pístní kroužky
Datum: 30. května 2010 10:15
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 a to zvonení budou asi pístní kroužky prasklý
Datum: 30. května 2010 8:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tohle bude chyba někde v karburátoru...vyčisti ho
Datum: 30. května 2010 2:03
Jméno: jawaSS
IP: uživatel9121
 čau chtěl byc se zeptat jestli vadí když dám na jawu 20 cívku 6V když tam má být 8V Co je lepší když tam dám tu 6V nebo když dám 12 může to tím nějak zhořet díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 12:22
Jméno: já
IP: uživatel7854
 já taky
Datum: 30. května 2010 12:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to jedno..já tam mám taky 6v
Datum: 30. května 2010 2:04
Jméno: jawaa
IP: uživatel9121
 čau hoši mám tu jeden problém mám na pionýra jawa 20 cávku 6V a chtěl bych se zeptat jestli to vadí když tam má být správně 8V startuje to normálně ale jak se začnu rozjíždt tak jak se dostane do záběru tak to začně úplně scípat ikdž mám plný plyn a do kopce to tak vůbec nejede předtím jsem tam měl 8V a jelo to krásně myslíte žze to je tím díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 22:53
Jméno: Pítrs
IP: uživatel7965
 čau jaký drapáky na mustanga ? byl bych rád za odkaz dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 18:01
Jméno: 007dominik
IP: uživatel9502
 já sem dal na svého krosového fichtla pneu 90/100-16 je to na tento odkazy http://shop.motomaxsro.cz/cz-kategorie-323430372d302d2d2d3230.html ale chýba na ten rozmjer obrázek a dal sem zan 500 čk
no sú tam dve chybyčky po 1.je hodne težká a hned poznáš že to jede inak než obvikle já sem to vyrešil 9 zubovým primárným kolečkem .silu to má dobrú ale zase jedeš pomály na závody to je perfektné ale na dluhší trasy po vynohradoch kde sú rovinky sa to vúbec neoplatí. A po 2.když se ti to zasere lepkavým blatem tak sa ti to cele kolo zanáša blatem zasíra to retázku a tá to bahno tlačí do mototra no proste sa to zalepí a nechce jet má to svoje výhody ale aj nevýhody víc nevíhod to má ale co už no ked sem to kupil
Datum: 30. května 2010 18:01
 Jde i 3.25
Datum: 30. května 2010 7:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 co třeba 2,75 x 16??
Datum: 30. května 2010 2:06
 cau draci, mam problem s nahonem tachometru na zadnim kole u jawy 50/20 ....mam urvany hnaci lanko tesne u nahonu(zbyl mi ho tam takovej malej kousek napojenej do toho sneka) a nevim jak ho ocad dostat ...nevite co stim?...jestli to z toho mam jako nejak vyrvat!? nebo tam je jeste neco co ho to tam drzi?!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 2:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 celej ten šnek rozeber a pokus se to nějak vyndat
Datum: 30. května 2010 2:06
|



|