česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1181  1182  1183  1184  1185  1186  1187  1188  1189  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus.. chtěl bych se zeptat, jaký máte zkušenosti s linkama dělanýma fixem??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2010 11:38
 
 
 
 
Jméno: honysz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar,ja jsem nejdrive nastrikal plechch pouze plnicem,a barvou,potom jsem oblepil papirovou lepici paskou prostor pro linky,a linky jsem udelal modelářskou byrvou AGAMA ostin "10Me zlatá" pak jsem sundal pasku okolo linek, a cely plech nalakoval bezbarvym vrchnim lakem,tak stejne pomoci nalepek by to slo udelat i kompresorovym nastrikem,nebo sprejem,takhle jsem delal original znak "Jawa 21" na velkem zadnim plechu,stahl jsem z netu presny znak,nechal si ho vytisnkout na samolepici papir,vystrihl jsem ten znak,nalepil na plech ten papir s vystrizenym znakem,a prestrikal zlatou,a pak cele nalakoval bezbarvym lakem
 
 
Datum: 02. června 2010 11:38
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
aha díky
 
 
Datum: 30. května 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
origo linky se dělají ručně štětečkem a zlatou barvou.
 
 
Datum: 30. května 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
chtěl bych si udělat linky na fichtlovi, jenže nevím co bude lepší.. jestli linky obyčejný nebo linky dělaný fixem...
 
 
Datum: 30. května 2010 22:18
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím vás.mám mustanga a mám : nové lanka,vyčištěnou nádrž,vyčištěný komplet karburátor,kohout,novou svíčku.ted měním pístní kroužky.jak to vyměním tak by to teoreticky mělo jet ne? kdyby ne tak co to může být.? předstih , odtrh , nebo nastavení karburátoru? a ještě prosím jak mám nastavit karburátor na jawa 20 když ho nemůžu rozjet?furt se to dusí nebo to ělá nějaký bordel.prostě ho nemůžu rozjet ani roztlačit.čím by to mohlo být?nebo jak mám nastavit en karburátor když to nejede? díky moc,.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to předstihem...na netu je kopec návodů....použij google a najdeš to
 
 
Datum: 30. května 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      E-mail:      IP: uživatel6601    
Zdarec, mam čz 150c, šlo by místo 6v baterie do ní dát 12v baterii????, mam ji ze skůtra a je mi ji líto vyhodit, takže bych aspoň ušetřil za novou 6v. Předem díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2010 9:44
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      E-mail:      IP: uživatel6601    
Ale má, pokud ji teda nemá tak jak to mam asi udělat aby mi vse svítilo a fungovalo?? viz. http://motomagazin.cz/index.php?action=cz150c&menu=12&pos=cz150cuvod
 
 
Datum: 31. května 2010 9:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čz 150 C nemá baterii!!!
 
 
Datum: 30. května 2010 23:26
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar jak docílit excelentního volnoběhu? me to vždycky chcípne kdyz pustim plyn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2010 5:59
 
 
 
 
Jméno: kubiq      IP: uživatel9443    
prostě dělá se to za tepla když nastvíš otáčky za tepla tak jdou a za studena jsou malinko vyžší než se ohřeje pak klesnou a drží, ale když je nastavíš za studena, jakmile se ohřeje chcípne ti to to je dokázaný a věř nám nebo ne
 
 
Datum: 02. června 2010 5:59
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
hele když nám nevěříš, udělej pokus- nastav dobrý volnoběh za studena a zahřej motor ( jasný že za tepla chcípne) a potom nastav volnoběh za tepla .. a uvidíš kdo tady má pravdu...
 
 
Datum: 01. června 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: kubiq      IP: uživatel9443    
za tepla vždycky za tepla to ti řekne jakejkoliv kolega kdo o tom něco ví a zabívá se tím
 
 
Datum: 01. června 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak se dohodněte za tepla nebo za zimy?
 
 
Datum: 01. června 2010 16:25
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Volnoběh se ladí za tepla. To snad ví každý malý děcko... :-)
 
 
Datum: 31. května 2010 17:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
BFU sám si vtipálek....když seřídíš aby držel za studena tak za tepla ti bude tuplem držet ty moulo.
 
 
Datum: 31. května 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: BFU ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ceZetak je vtipalek :-D k čemu ti bude že se za studena pěkně poběží, když po několika km zastavíš například na křižovatce a von ti zdechne :-) pokad to správně sešteluješ tak musí běžet za studena i za tepla... excelentního volnoběhu docílíš pouze excelentním seřízením :-D:-D dost velkej vliv má taky předstih ;-)
 
 
Datum: 30. května 2010 23:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
manas: cápeš nesmysly..volnoběh se šteluje na studeném motoru...k čemu ti je že za tepla ti držet bude a za studena bude zdechat?
 
 
Datum: 30. května 2010 23:06
 
 
 
 
Jméno: manas78      E-mail:      IP: uživatel9263    
at máě stroj jakýkoliv šteluj volnoběh při teplým motoru za studena toho nedocílíš.nejdřív se projed zahřej to pak šteluj.
 
 
Datum: 30. května 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
bohatá směs=hodně benzínu a málo vzduchu... třeba když startuješ motor za studena tak musíš uzavřít přívod vzduchu aby byla bohatší směs.. hele nevím co máš za káru takže ti to přessně neřeknu...
 
 
Datum: 30. května 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bohatá smes je hodne benzimu a malo vzduchu? nebo hodně vzduchu a malo benzinu?
 
 
Datum: 30. května 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
A kde je ten na smes?
 
 
Datum: 30. května 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
né asi twl ten šroubek trčí z výfuku... nebo je taky jeden na seštelvání volnoběhu na svíčce :-D:-D:-D:-D:-D jasný že je na karbecu.. ale pozor možná tam máš dva.. jeden na seřízení bohatosti směsi a jeden na volnoběh..
 
 
Datum: 30. května 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D jo aha dík ten sroubek je ¨na karburatoru tipuju ?
 
 
Datum: 30. května 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak toho docílíš? utažením šroubku volnoběhu :-D
 
 
Datum: 30. května 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
trpělivostí :-D mosis štělovat srubkem coje mezi tryskama, a kdyz pritahnes, tak zvysujes, a kdyz povolis tak nizujes volnobeh.
 
 
Datum: 30. května 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel9109    
zdar hosi nevite kde bych sehnal 18 drapák přední? mam z 90 ale jen silniční odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci.Mám problém ohledně svýho pincka Jawa 21 mám motor po GO a válec tam je 0 výbrus s 3 kroužkovým pístem a 12Zub sekundár.A když jedu normálně tak to jede pěkně dobře táhne ale když to držím pod plným tak to jede nejvíc 60 a začně v tom hrozně zvonit(cinkat) a víc to nedá prostě a z kopce to přetočím jenom když je fakt prutkej hrozně na 65-70.Nevítě čím by to mohlo být???Zkoušel sem předstich měnit i odtrh a fůrt to samý .Jezdím na speciál a mažu Olejem Shell Advance 1:40-50. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2010 15:09
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
k tomu zvonění měl sem na fichtlovi taky tak hroznej zvuk jak měl ten pařez a bylo to tim,že se mě zadřel pistni čep a běhal v pistu,-jako když jede kolotočář...:-D
 
 
Datum: 31. května 2010 15:09
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
dobře seřízenej fik v dobrym stavu fak jede s 13 zubkem 75 tatka, ho před léty na ROVINĚ prý rozhejbal k 80 na orig tachači, ja měl motor po go, po rovině 70+- z kopečka 75-80 a to je skoro 8000ot/min, a to se u seriaka asi opravdu max, i když ted mam pionýra v malim tuningu(zvětšenej difuzor u orig karbce,podkova,snížená hlava, a 100%stav) a na spojce 11zubí kolečko, na řetrězu 12 a no rovině si na 65-70 sáhne!! a to si myslim že je dobrý
 
 
Datum: 31. května 2010 13:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
taky jsem myslel že je to kravina..ale až mi několik lidí měřilo s tachometrem a já nevím s čím ještě rychlost tak jím to taky ukázalo po rovině 70km/h
 
 
Datum: 30. května 2010 23:30
 
 
 
 
Jméno: BFU ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fichtl je kus od kusu jinej :-) já když sem ho podrtil tak taky ukazoval malinko přes 75... jestli ho máš po go tak ho musíš pořádně zajet, myslim že nejlepší výsledky bude dávat až po nekolika tisících km
 
 
Datum: 30. května 2010 23:16
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takový dotaz: Už hodně lidi mi rikalo že mělo solidního pionýra motor v originále bez uprav a jelo jim to 70-75 po rovině uplně napohodu... Ja mam motor po generálce a když to fakt hodě točím z prudkého kopce a motor užje zralý aby vylítl z rámu tak to vytočím max na tachometrových 70 což je tak 65 ve skutečnosti v mém případě,mona tech 70 to da ale ti lidi co říkají a píšou že jim to jede 75 a dokonce i nekdo tu rikal 80... neni to kravina?
 
 
Datum: 30. května 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kekz-No hele jestli máš pročištěněj karbec a teče tam normálně benál a taky jak je opálená svíčká záleží .No zkusil bych ten přčedstcih a jestli ti to někde nefouká pod vácem nebo pod hlavou.Podobněto dělalo Kámošovi a byl to předstich.
 
 
Datum: 30. května 2010 22:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9543    
jestli ti neco zvoní a nejsou to krouzky,tak je to klika a nebo primár
 
 
Datum: 30. května 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
FichtlMen: http://www.youtube.com/watch?v=fXLai0b11UU todle je můj pařez který stál 20 let a teď se rozjell.. též má 3 kroužkový píst a nevím kolikátý tam je vůbrus, ale zapni si zvuk-taky mi to pěkně cinká ve vysokých otáčkách a nevím co s tím:-(:-(:-(
 
 
Datum: 30. května 2010 21:45
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus se podívat jetli nemas praskle ty pistni krouzky.... taky jsem to tak mel..
 
 
Datum: 30. května 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWA_ceZetak:-Ložiska jsou tam nový právě a jsou kvalitnější značky tak těma to nebude a dřív sme jezdil s 21 kde ta klika v karterech jezdila do starn aspon mm možná i víc a vydrželo to .Takže to vidím na ten válec nebo kroužky .
 
 
Datum: 30. května 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak to ti zvoní klika :-D..očekávej v brzké době vysypání ložiska...
 
 
Datum: 30. května 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No právě předtím tam byl jinej válec a ten byl přidřenej a dával sme tam jinej a ten byl předtím v jednom fíku a jelo to sním jako kráva sice tam byl 11zub sekundár ale kámoš na mustafu s 12 zubem z kopce mě sotva doháněl a na rovině mírně ujížděl ale stejnak v tom to vůbec nezvonilo to jelo fůrt .
 
 
Datum: 30. května 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jeslti je tam orig válec tak bude asi slušně vyběhanej, to naznačuje i to cinkání při vyšších otáčkách, a jinak fiky maj max výkon zhruba při 6500ot/min a to při tvém převodu je ZHRUBA při 60,65km rychlosti tak bych si zas tolik nestěžoval :-)
 
 
Datum: 30. května 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mažeš 1:50??? ses podělal ne? 1:40..já bych stejnak mazal 1:33
 
 
Datum: 30. května 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vybehany loziska,nebo krouzky
 
 
Datum: 30. května 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: zawy      IP: uživatel9346    
problém je v těch kroužkách
 
 
Datum: 30. května 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: jawa21      IP: uživatel5056    
Zdarec kolik tak stoji brusna pasta jemně hruba,nebo strední jaka je lepší http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-oprava-netesnici-hlavy-pretesneni-zbrouseni.html dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: samton007      IP: uživatel5349    
zdravím našel jsem doma tyristor z babety ale zádnou nemám tak mě napadlo jestli by se nedal zapojit na pionýra jako ty tyristory jak sou na ně plánky na netu díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2010 18:00
 
 
 
 
Jméno: samton007      IP: uživatel5349    
ale vždyť babeta má 6V indučku
 
 
Datum: 31. května 2010 18:00
 
 
 
 
Jméno: BFU ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no malinko sem kecal, u fichtla to hodí jiskru ve chvíli kdy se kladívka rozepnou tedy ne přímo nulou ale rozepnutím :-) stačí tedy doplnit pár součástek nebo můžeš použít cívku třeba z relátka a udělat si taky bezkontakt :-)
 
 
Datum: 30. května 2010 23:09
 
 
 
 
Jméno: BFU ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ceZetak: To se mi opravdu nezdá - sem elektrotechnik :-) je vidět že Ty jsi o tom nic nečetl :-D:-D samton: kromě toho zapalovacího pólu budes muset vyresit ještě to spínání který se na babetě provádí kladným impulsem kdežto na fichtlu nulou...
 
 
Datum: 30. května 2010 22:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9543    
zjisti si kolik je tam vstupni napeti ..... kdyz se vhonš previne zapalovaci pol z fichtla a pouzjije se 4V inducka z babety tak to musi fungovat
 
 
Datum: 30. května 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: samton007      IP: uživatel5349    
takže je možný to nějak zapojit
 
 
Datum: 30. května 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
BFU.....a tos četl kde? :-D....ten tyristor valí na 6 V....jenž eproblém je v tom že u zapalka z babety se nepřehoupneš přes 6 000
 
 
Datum: 30. května 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: samton007      IP: uživatel5349    
ok já se jen zeptal jestli to k něčemu ještě je nebo jestli to vyhodit
 
 
Datum: 30. května 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: BFU ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fungovat nebude už proto že potřebuješ mnohem vyšší napětí tak 300V a víc :-) fichtl má jen asi 6V, takže bys musel přidat nějaký trafo nebo převinout zapalovací pól... a na ten bezkontakt by to mělo jít předělat :-D
 
 
Datum: 30. května 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tyristor podle mě funguje jenom na bezkontaktní zapalování
 
 
Datum: 30. května 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: MiGeL      E-mail:      IP: uživatel5071    
čau lidi, chtěl bych se zeptat na pár upřesňujících věcí u zapojení VAPE. Takže, zajímalo by mě, kam mám napojit napájecí kabel od kontrolky dobíjení, aby fungovala jako dříve. U starého relé byla napojena přímo na něj, ale u regulátoru u VAPE nevim kam s ním... A další otázka, pokud jsem dal kostru na šrouby co drží regulátor(jako to bylo i u starého relé), může se s regulátorem něco stát?? Ještě doplňující info, jedná se o ČZ 180-487.4 a VAPE typ SZ14. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel10009    
čaučik Migeli. Záleží na tom, jestli máš VAPE regec s výstupem pro kontrolu dobíjení. Pokud ano, (zpravidla je v červeno-zelené barvě), protáhni kabel až ke kontrolce dobíjení a zapoj na kostřící kontakt kontrolky dobíjení. Na živáka kontrolky dobíjení přivedeš kablík ze spínací skříňky ze svorky 15 (ta je volná, protože budící napětí už nepotřebuješ). Pak to funguje tak, že po zasunutí klíčku se kontrolka dobíjení rozsvítí - v regecu je totiž vývod pro kontrolu dobíjení přikostřen. Jakmile po nastartování dodává alternátor dost šťávy regec se překlopí - t.j. odkostří se a kontrolka zhasne - proud jde na baterku. K ukostření regulátoru - ten musí!!!! být přikostřen.
 
 
Datum: 25. října 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem si udělal dekarbonizavací víkend u téměř všech motorek. Několik dotazů: Jak je možné, že téměř z každého výfuku po naklopení dolů vytekla voda? Jak vyndat tlumič u seřízlého výfuku jawa 23, drží jak přibitý a hrubým násilím se ani nehne. Proč, když jsem tlumič vypaloval opravdu razantně v kaluži benzínu, proč místy vznikl takový krémový práškový povlak? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to ti spíš vytekl olej..a ten tlumič vydělej tak.že ho chytni kleštěma za tu dírku uprostřed a pak něčím klepej na výfuk a zaber y normálně ho vytáhneš
 
 
Datum: 30. května 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus jak drží na laku ty linky co jsou zde na fk?? neodlepí se to z laku???co je lepší zlatý fix nebo ty linky??:-):-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel7934    
cus co je pricinou kdyz felicie si sama obcas pridava plyn?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9543    
presne...napis jaka....a co konkretne....tam sou ty ruzny sondy na vejfuku a na sani a podle toho se nejak ridi vstrikovani atd....nebo mrda v karburatoru.....znamymu to dela neco podobnyho na mondeu a ma v haji vstrikovaci jednotku
 
 
Datum: 30. května 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to máš ještě dobré to kdybys viděl co dělá naše auto tak bys utek, ale dá se na to zvyknout :-D
 
 
Datum: 30. května 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jaká je to felicie? 1.3 BMM, 1.3MPI, 1.6 MPI, 1,9D??? Přidává plyn - kdy a jak? Na volnoběh - vždy,nebo jen po zatížení.. studená, zahřátá...? Přesnější popis.
 
 
Datum: 30. května 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Feldu zahoď do šrotu a kup něco lepšího :-D :-D
 
 
Datum: 30. května 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A neškube ti noha? :-D:-D:-D , hale zkus s těma svejma dotazama na http://www.poradte.cz , tam by mohli vědět, tady se tpoho asi moc nedozvíš
 
 
Datum: 30. května 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: zawy      IP: uživatel9346    
si děláš prde* né? todle je pokec o motorkách a né o autech !!!!!!!!!!
 
 
Datum: 30. května 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: black.paja ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci, prosim poradte mi jak mám pořádně vyladit směs na 250, jak vysoko jehla a o kolik se pootočí šroubek benzínu? jo a kdy se ladí směs? za tepla nebo za studena?? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
každý motor je jiny to musis prave skouset kdy to bude bit pravidelny chod a dobry vykon
 
 
Datum: 30. května 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau..nemáte někdo link na písničku jawa a čezeta??? dík... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: Webster      IP: uživatel6534    
Tak to nevadí, dej uložit stránku jako a uloží se ti ta písnička
 
 
Datum: 30. května 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě ne..kliknu na stáhnout a hned se mi otevře quick time a začne se to přehrávat :-D
 
 
Datum: 30. května 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě taky šla stáhnout, zkus to ještě jednou
 
 
Datum: 30. května 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě jde stáhnout normálně :-D
 
 
Datum: 30. května 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasně..dík....ale nejde stáhnout :-D
 
 
Datum: 30. května 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 30. května 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: mumble ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci. Potreboval bych poradit. Mam 638 a kdyz zastavim (treba na semaforu) nejde mi tam hodit neutral - vubec nemuzu menit kvalty. Za jizdy se zmenou rychlosti nemam problem, ale jakmile se zastavi, tak to tam proste nejde. At to tam rvu jak chci, ten neutral tam nehodim. Mate nekdo s timhle problemem zkusenosti a muzete mi kdyztak poradit, jak to vyresit ? Dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2010 18:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
občas to dělá málo vystavující spojka
 
 
Datum: 30. května 2010 18:08
 
 
 
 
Jméno: mumble ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jo..jenze me tam nejde dat ten neutral ani ze dvojky.. proste kdyz zastavim, nemuzu s tema rychlostma hejbat,musim tam ten neutral dat jeste za jizdy a na to je ne vzdycky cas... kdyz ho tam nedam za jizdy, musim se rozjizdet na to, co mi tam zustalo...
 
 
Datum: 30. května 2010 17:59
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
to je normální... nauč se řadit neutrál ze 2
 
 
Datum: 30. května 2010 17:55
 
 
 
 
Jméno: KoliHN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec chlapi mam dotaz kdyz chcu delat vybrus tak mosim nejak upravit i hlavu?a jak se to meri jako jak zjistim kolikatku mam vybrus.Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
pro zachovani stejny komprese bys mel vypodlozit hlavu coz je blbost , cim vetsi vybrus tim se zvetsuje i komprese .
 
 
Datum: 30. května 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zmer si suplerou prumer valce...nultej origackej valec ma 38.00...pri kazdym vybrusu se pridava 00.25....priklad : orvni vybrus 38.25...
 
 
Datum: 30. května 2010 17:59
 
 
 
 
Jméno: Hofmi      IP: uživatel4180    
Chci se zeptat jestli má někdo zkušenosti se sportovním vzduchovým filtrem co se prodávají,kámoš mi řekl že když ho tam mám tak musím přetryskovat karburátor nebo koupit novej karburátor 19mm jinak se mi zadře motor,je to pravda?děkuji za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Tak at da vetsi trysku...
 
 
Datum: 30. května 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
já nevím no říkám ještě to nikdy nezadřel ale ten filtr mu teda vymuvím, když sou tady taký komentáře ohledně toho filtru...jinak on sám teda GO nezvládne :-Dto vdím bude prosit mě:-(
 
 
Datum: 30. května 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel9109    
Hoší, řešení jednou pro vždy.... ten filtr vem a hoď ho do hajzlu protože přes něj je i vidět takže natož aby filtroval no a nejlíp uděláš, když vemeš normální filtr z jawa 20 a 21 a dáš ho tamČISTEJ!!!! nic lepšího než tohle nevymyslíš, jednia nevyhoda je ze je velkej jinak nic....
 
 
Datum: 30. května 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
je jasný že motor se během par metru nezastaví, ale je MOŽNÉ(záleží na nastavení karburátoru) se ochudí směs, a tudíž dochází k většímu opotřebování dílu a motor než aby poslušně najel třeba 5000 najede 3,4000 třeba. navíc rozdíl ve výkonu nepoznáš poněvdž tam ŽÁDNEJ neni :-) a navíc jsou s timi filtry jen problémi ... stačí?
 
 
Datum: 30. května 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kamos chce asi delat GO motoru po sezone...
 
 
Datum: 30. května 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
hele můj kámoš má portovní vzducháč na mustangovi a nic to nedělá.. jede to normálně ale je prvda,,, trochu se mu to víc hřeje a má to trošku menší výkon.. ale o žádném zadření bych teda nevěděl páč jak on to točí a ještě jezdí do velkých kopců tak je to v poho... nevím no zkus to a uvidíš no.. denzileck: no já nevím no hele inteligenci nějakou mít musím a liju kdyby něco natural a ne hovno protože když říkáš že tam dávám hovno tak asi logicky si do té nádrže sereš a pak to tak dopadá rozdáváš své návrhy druhým.. :-):-):-)
 
 
Datum: 30. května 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
dominik:Co to meleš že když máš chudou směs tak se zvýší otáčky a výkon nebo co piš to pořádně nedá se to číst ani a šanci zadřít se sériovou tryskou (65,68) to má obrouvskou kekz:nevím no ale při tvojí inteligenci by sem se ani nedivil kdyby sis tam misto benzinu to hovno dal...
 
 
Datum: 30. května 2010 18:10
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne fakt je to pravda hochu...pri trysce 68 u origo karbece a timto sport.filtrem vznika velmi chuda smes-zadreni valce!!!! Doporucuje se tryska 72,jehlu na druhej zarez,a pak to bude OK!!!
 
 
Datum: 30. května 2010 17:54
 
 
 
 
Jméno: 007dominik      IP: uživatel9502    
HOFMI: ano je to pravda že tam pude vícej vzduchu ale zadrít sa to nemá šancu jak ked ti tam pujde vícej vzduchu jak benzínu tak budeš mjet velice dobrú akceleráciu a + aj vysoké maxilmálne otáčky ale zase pudeš mjet menší maximálny výkon :-(
 
 
Datum: 30. května 2010 17:53
 
 
 
 
Jméno: Hofmi      IP: uživatel4180    
já sem si to myslel jeno kvuli tomu,že přes ten filtr tam jde více vzduchu než ty trysky na mustangovi dokážou uživit a tak je ve směsi více vzduchu než benzínu a oleje,je to možné?
 
 
Datum: 30. května 2010 17:26
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
hahahahahahaha co by se zadíralo :-D:-D:-D leda tak hovno...
 
 
Datum: 30. května 2010 17:14
 
 
 
 
Jméno: Hofmi      IP: uživatel4180    
Dobrý den,chtěl bych se zeptat těch co mají mustanga,jak mají nataženo plynové lanko,já ho mám nataženo,ale občas mi to zůstává v otáčkach tak se chci zeptat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2010 16:17
 
 
 
 
Jméno: Hofmi      IP: uživatel4180    
já to mám tak,že když přidám plyn,tak mi to zustane v otáčkách,ale když ty řidítka mám nalevé straně tak to je v pohodě
 
 
Datum: 30. května 2010 16:17
 
 
 
 
Jméno: jackpaci ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nastartuj, zatoč na obě strany a jestli ti to nebude nic dělat tak máš nejspíš špatný lanko a zůstává viset v bovdenu
 
 
Datum: 30. května 2010 16:12
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co by ste mi doporučili za obchod kde seženu věci a fichtla..? třeba jako jsou pístní kroužky atd..? tady v fichtlkramku jsem nenašel ty co potřebuju .. ( na nultý výbrus) jsem z Okresu Nový Jičín.jezdím do Nového Jičína a má to tam drahé.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nedávalo se...ale když ho tam dás zmenší se kompresní poměr=majinko menší výkon
 
 
Datum: 30. května 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dává se prosím tě na pincku mezi válec a hlavu těsnění ?
 
 
Datum: 30. května 2010 16:08
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha.no nevadí.asi budu muset zajet zas do toho jičína.ale má to tam drahé a ještě mi dává jiné věci než chci.. ale díky
 
 
Datum: 30. května 2010 16:06
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim...já jsem z pardubickýho kraje....
 
 
Datum: 30. května 2010 16:05
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ikdyž se zavírá až v úterý 1.6,,takže kdyby si to dnes obědnal,sesa by to mohl zejtra poslat,a mohl by si to mít ve čtvrtek nebo tak....nevím hele....
 
 
Datum: 30. května 2010 16:04
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha.:-( :-( no nevadí.. a nevíš o nějakém obchodě okolo nového jičína?já bydlím asi půl hodiny autem od NJ.a nevím kde je nějaký jiný obchod... vím že v bílovci ale to je moc daleko.. dík
 
 
Datum: 30. května 2010 16:03
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no přijde ti to tak za měsíc asi...protože ted je krámek zavřený,otvírá se až v červenci,ovykle mi to přislo za dva dny....
 
 
Datum: 30. května 2010 16:02
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D tak bojím se protože s tím mám špatné zkušenosti.:-) a za jak dlouho to odcud přije?když to objednám dnes tak kdy bych to mohl mít?
 
 
Datum: 30. května 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D :-D :-D :-D :-D......jasně že ti přijde to co si objednáš :-D :-D
 
 
Datum: 30. května 2010 15:58
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v pohodě NO STRESS. Díky moc..jsem psal ne že jsem začátečník , baví mě to tak se o tom chci dovědět co nejvíc.ale díky moc.jo a můžu se zeptat..? máš tady s tím objednáváním zkušenosti..? bojím se že mi ořijde něco jiného... :-( díky
 
 
Datum: 30. května 2010 15:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_276.html a co je toto ty troubo :-D....ještě tam máš napsáno že je to na nultý výbrus :-D
 
 
Datum: 30. května 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím vás.mám mustanga a mám : nové lanka,vyčištěnou nádrž,vyčištěný komplet karburátor,kohout,novou svíčku.ted měním pístní kroužky.jak to vyměním tak by to teoreticky mělo jet ne? kdyby ne tak co to může být.? předstih , odtrh , nebo nastavení karburátoru? a ještě prosím jak mám nastavit karburátor na jawa 20 když ho nemůžu rozjet?furt se to dusí nebo to ělá nějaký bordel.prostě ho nemůžu rozjet ani roztlačit.čím by to mohlo být?nebo jak mám nastavit en karburátor když to nejede? díky moc,.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2010 15:18
 
<  1181  1182  1183  1184  1185  1186  1187  1188  1189  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 27.04.2025 17:46:12 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu