česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  114  115  116  117  118  119  120  121  122  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawa05      IP: uživatel14936    
ahoj mam jawu 05 po tatovi ročník 1966 má české doklady ale německý štítek vím od taty že byla koupena v česku to znamená že to bude vývozní typ?a jakou by mohla mít hodnotu je to origo stav a vypadá nějak takhle http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=89666&act=info&scr=0 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2014 21:54
 
 
 
 
Jméno: jawa05      IP: uživatel14936    
to vím ja jen ukazoval přibližný stav jak vypadá moje 05
 
 
Datum: 01. srpna 2014 21:54
 
 
 
 
Jméno: vašík      IP: uživatel17468    
To nemáš 05 to je 20. rn05 má jiné víko na spojce.
 
 
Datum: 01. srpna 2014 21:00
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel17277    
Čau,konkretně v tomto stavu je už celkem dobastlená(nic moc jako veterán na výstavu) ale pokud má doklady které jdou přepsat a celkově je ve slušném a funkčním stavu,počítej max.7tis.
 
 
Datum: 30. července 2014 23:25
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Chýlek      E-mail:      IP: uživatel17462    
Jaké máte zkušenosti s tímto šoupátkem ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/soupatko_pio22.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2014 8:16
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když si ho doděláš doma tak funguje super, výrobce prostě neuznává nejaký odjehlování hran po obrábění :-D
 
 
Datum: 31. července 2014 8:16
 
 
 
 
Jméno: kralda      E-mail:      IP: uživatel17461    
Ahoj draci, chci se zeptat na ptimární řetěz na 21. Dělal jsem motor a vzhledem k tomu, že mi primár škrabal do karteru, tak jsem se ho rozhodl vyměnit. Jaké bylo moje zděšení kydž jsem zjistil, že je staršně krátký. Když ho tam dostanu, je přešponovaný. Nacpal jsem ho tam nasilu a na moc. Viditelně se kliková hřídel šponovala. Jak je to m ožné, nebo je to normálnmí a řetěz se natahne? Několikrát jsem se ujišťoval jestli jsem vůbec koupil správný řetěz. No koupil, takže nvím čím to je. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2014 8:07
 
 
 
 
Jméno: kralda      IP: uživatel17461    
Ne, zůstalo to všechno původní. Na lamelách je ještě milimetr a kolečko se zdá být dobré.
 
 
Datum: 01. srpna 2014 8:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17464    
Stav zubů na primáru a na lamelách? Nové?
 
 
Datum: 31. července 2014 20:29
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup      IP: uživatel17416    
zdar draci potřebuju poradit jezdim fichtl cup v kategorii ořežplech a potřebuju abych mě rychlé starty poraďte díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2014 13:40
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
neber to zle, ale Hikone je jako když ti řeknu že je to rozbitý.... prostě nic neříkající, u výfuku záleží na všem, délka a přívod kolene, průměr a délka výletovky, i rozměry samotného hikonu na všem záleží.
 
 
Datum: 31. července 2014 13:40
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Hikone....., to je nějaký heslo???? :-D
 
 
Datum: 31. července 2014 6:48
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup      IP: uživatel17416    
a ještě mi to jezdí líp na přímí filtr než na originální s novým filtrem je to divný ten origo mám na mažetě jako mustang tak nevím coto může dělat
 
 
Datum: 30. července 2014 14:50
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup      IP: uživatel17416    
polskej bych si nikdy nekoupil výfuk mám upravený hikone udělal jsem místo toho tlumiče výletovou trubičku
 
 
Datum: 30. července 2014 14:44
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
tak musíš vyřešit výfuk, co jsem koukal na pravidla tak nikde jinde výkon nenajdeš, pak je odzkoušet na které kolečko se ti to bude nejrychleji rozjíždět a ještě nebudeš ztrácet na maximálce, jinak jestli máš 40 polskej válec tak možná v tom bude zakopanej pes
 
 
Datum: 30. července 2014 14:42
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup      IP: uživatel17416    
klasika už předjedu v pohodě
 
 
Datum: 30. července 2014 13:50
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup      IP: uživatel17416    
pravidal http://www.fichtlmazec.cz/index.php?p=pravidla-pro-serial-zavodu-jawa-50-fichtlmazec-pro-rok-2014
 
 
Datum: 30. července 2014 13:47
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup      IP: uživatel17416    
mě to už jezdí dobře ale chci z toho dostat co nejvíc ale pravidla to musí povolit
 
 
Datum: 30. července 2014 13:47
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup      IP: uživatel17416    
vrtání 40mm pomůže snad ne
 
 
Datum: 30. července 2014 13:46
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
když máš na ho... motor tak to prostě ničím nedoženeš už se s tím konečně smiř viz: http://www.fichtlpokec.cz/prevodovka-spojka-prevody/id262705.html
 
 
Datum: 30. července 2014 13:36
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pomož si nohama a dej si o kendlík k obědu méně :-D :-D
 
 
Datum: 30. července 2014 13:26
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup      IP: uživatel17416    
rozetu mám 75 zubů sekundár 11zubů a jaký hancí kolečko mysliš primár?
 
 
Datum: 30. července 2014 12:52
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel17458    
Rozeta s více zuby, hnací kolečko s méně zuby :-)
 
 
Datum: 30. července 2014 12:32
 
 
 
 
Jméno: Rambič      IP: uživatel17459    
Zdravím draci,potřebovel bych se zeptat zda někdo neví kolik by tak stálo sehnat papíry od čz 180..A zda je náhodou někdo z vás nemá na prodej ?:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2014 17:46
 
 
 
 
Jméno: Kulich175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je otázka tak pěti tísíc, samotný nebo s očesaným rámem.
 
 
Datum: 30. července 2014 17:46
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S papírama je to těžký .. někdy se daj i sehnat s vrakem .. já taky sháním papíry ale na 350/354 .. nikde nic .. :/
 
 
Datum: 30. července 2014 11:10
 
 
 
 
Jméno: Rambič      IP: uživatel17459    
A nebo alespoň na 175 :-)
 
 
Datum: 30. července 2014 10:39
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel17458    
Zdravím, dokončil jsem renovaci mojeho fichtla 20 ( nová elektrika, nový válec,pístní sada, klida, hlava, všechno..). Když chci nastartovat tak chytne jen se zavřeným kohoutem paliva, běží než se vyjede co je v plovákovce a chcípne. Když pustím přívod paliva tak to chcipne okamžitě a nejde ani natočit. Svíčka je mokrá. Hladina plovákovky je seštelovaná dobře. Neporadil by mi někdo co s tím ? Potřebuji ten válec a všechno pěkně zaběhnout :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2014 21:25
 
 
 
 
Jméno: cendac      IP: uživatel17463    
Taky si myslím, že plovák neplove.
 
 
Datum: 30. července 2014 21:25
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Tak to je celkem jednoduché. Buď špatný plovák který neplove nebo špatný ventilek co netěsní a tím pádem nezavírá. Ničím jiným to být nemůže.
 
 
Datum: 30. července 2014 17:46
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Otázka spíše na Sesu nebo na někoho kdo bude vědět.. Objednal jsem si ty převlečné matice do tlumičů na Kejvačku, ale v tom pytlíčku byly ještě takový gumičky kulatý .. Nevim kam je dát do té matice? Nikam mi tam nesedí .. jestli to přijde nějak navrh? Mě přišly a byly už jenom na volno v pytlíčku a proto nevim kam s nima na tu matici. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2014 9:05
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nene hele.. to jsou velké gumičky .. jako ta matice.. čily jsem kouknul na starou matici a tam takhle u závitu byla taková gumička která se rozpadala.. a tady u té nové nic nebylo tak jsem jí tam vpasoval a sedí.. Čily vyřešeno! Díky :-)
 
 
Datum: 31. července 2014 9:05
 
 
 
 
Jméno: cendac      IP: uživatel17460    
Není to těsnění pod výpušťák ?
 
 
Datum: 30. července 2014 14:35
 
 
 
 
Jméno: luko20      IP: uživatel17141    
cgtěl bych se zeptat na výhody/nevýhody, drapákové gumy a hladké gumy na zadním kole u jawy 20/21/23. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2014 11:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17464    
Jen bych doplnil,že drapák je pro použití v terénu,kde potřebuješ aby kolo mělo větší záběr a nehrabalo,ale naopak na silnici muže ustřelovat a klade větší odpor celkově. Silniční guma dobře sedí logicky na silnici,klade menší odpor při jízdě a v terénu nemá dostatečný záběr-hrabe,ustřeluje ... pokud chceš gumy i na silnici tak doporučuju nějaké "enduro" ... třeba 16" x 2,75 od Mitasu
 
 
Datum: 31. července 2014 11:58
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Tak logicky - jedna z nich je určena do terénu a druhá na zpevněný povrch. :-)
 
 
Datum: 30. července 2014 7:25
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel11657    
Cusko draci muj fichtl pri jizde strasne kope do riditek a celove pri rychlost nad 45 se trese :-( je to docela neprijemny. Dost mi hazelo predni kolo tak jsem se vrhnul do centrovani. Kolo hazi podstatně mín ale fichtl furt skáče jak koza centruju tedka i zadni je to pakarna.. Jak to mate vy nehopsalo to treba uz novy ? Diky za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2014 23:10
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel11657    
Zjistil jsem že v zadním kole byli docela vylítaný ložiska tak to zítra vyměním a ještě zadní kolo docentruju a snad už.. jinak ten zadní ráfek jde o dost hur centrovat asi na 3 místech je bouchlej :-/
 
 
Datum: 30. července 2014 23:10
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Ještě mne napadla jedna věc. Někdy se při foukání kola stane, že v jednom místě zůstane plášť více zalezlý v ráfku a tím to taky pěkně hází. Tohle máš OK?
 
 
Datum: 30. července 2014 17:50
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel17458    
Ujisti se že nemáš na kolech osmice nebo něco podobného.. Dále je třeba zkontrolovat nebo rovnou vyměnit vložky předních teleskopů ( musí být nahoře i dole.. ). Dále můžeš vyměnit ložiska v předním i zadním kole a taky ložisko vidlice. Pak jen zkontrolovat pevné dotažení všech šroubů a mělo by to být ok
 
 
Datum: 30. července 2014 10:05
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel11657    
Kola prohodit nemuzu je kazdy jiny. Krk je dotahlej a vidlice nema vuly. Kdyz zmacknu levy rameno tak to pruzi lip nez pravy to pravy trochu zadrhava. A to levy tak divne siči jak kdyby to bylo hydraulicky :-D
 
 
Datum: 30. července 2014 9:12
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Tohle můžou dělat i špatný futra ve vidlicích nebo máš spodní futro vyjeté až úplně nahoře u horního, tak se vidlice dole viklá. Tohle se stává no. :-( Krk řízení máš doufám utáhlej. :-)
 
 
Datum: 30. července 2014 7:26
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Jestli máš druhé kola tak je přehoď.
 
 
Datum: 29. července 2014 22:07
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Jde znat na lehce upraveném motoru vymena origo hlavy s ledvinkou za hvezdicovou ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2014 9:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17464    
To je takovej polotovar. Chce to do tý hlavy ještě vytočit nějakej kloudnej spalovák o menšim objemu. Objem má totiž 6ml což je skoro seriovka (rozdíl asi dvě-tři desetiny)...
 
 
Datum: 31. července 2014 9:43
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Však mám na mysli tu co tady prodavaji jestly se neak lisi od origo?
 
 
Datum: 30. července 2014 18:07
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Ještě bych to malinko upřesnil. Nezáleží na "oběmu" ale na objemu. .)
 
 
Datum: 30. července 2014 8:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nezáleží na tomjaký má hlava tvar jestli klasická nebo hvězda... záleží na oběmu spalovacího prostoru
 
 
Datum: 29. července 2014 21:49
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel17098    
Zdar draci mám ještě jeden dotaz je lepší fábie 1.4 mpi nebo 1.4 v 16 na dení ježdění do práce za odpověd děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2014 10:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17464    
16V nebrat. Sere se a žere.
 
 
Datum: 31. července 2014 10:14
 
 
 
 
Jméno: cendac      IP: uživatel17463    
1.4 16v pojede lépe jak na plyn tak na benzín, ale 1.4 mpi bude pořát úspornější i s plynem.16v musíš víc vytáčet.
 
 
Datum: 30. července 2014 21:23
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel17098    
Jel sem s 1.4 v 16 na plyn jelo to krásně krásný zvuk na čtverku do kopce táhla velice dobře
 
 
Datum: 30. července 2014 18:12
 
 
 
 
Jméno: cendac      IP: uživatel17460    
Určitě je lepší 1.4 mpi. 1.4 16v bude žrát rozhodně víc.
 
 
Datum: 30. července 2014 14:25
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Zdar hoši ve schématu jak je vyznačená šedý káblík na zapalování u té cívečky tak se chcu zeptat jestli to má být ukostření na tom zapalování nebo to má být na cívečce ten káblík. A ještě mám problém s tím že mě to neháže jiskru. Vyměnil sem indučku dal sem ju uplně novů,kabel sem dal druhý, nový tyrystor a pořád nic ještě jsem nevyměnil akorát malou cívečku v zapalování. Může to být ta cívečka? Když sem na ni připojil multimetr,zapnul dal to na značku ohm a zkusil propípnout, tak mě multimetr ukazoval nuly a pípnul. Co to znamená? Je dobrá nebo je po smrti? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2014 19:02
 
 
 
 
Jméno: Amatér      IP: uživatel17479    
Ahoj, mám tentýž problém na témže Stroji,jelikož mám dvěstě sedmičky dvě,přičemž druhá jiskru hází,přehodil jsem cívky komplet s VNkabelem,fajfkou i svíčkou a Nic. Na druhé jiskra je,na první Stále není. Vzájemně jsem přehodil tyrystory,a Stále to samé...Takže mne taktéž napadlo,že problém je buďto v cívečce či snímači otáček,ale než to budu celé Kuchat,hledám zde Dobrou radu,či návod v čem je zakopaný pes,a zdali je normální tato Porucha. Babetka mi zničehož nic přestala jet cca po kilometru jízdy,přičemž před tím, jeden a půl hodiny odpočívala po cirka padesáti kilometrech ostré jízdy,s přestávkami ovšem.Zastavoval jsem se po památkách,Ale k věci rád bych se od někoho dozvěděl zdali po každé delší jízdě něco odejde,či je to jen Tím že to byla první jízda po cca jedenácti až patnácti Letech. Soused ji odstavil tenkrát jako nepojízdnou,tak jsem ji jen vyplách nádrž,vyčistil kohout a karburátor,a jela jako Drak.......Tu druhou jsem dostal také od něj Nepojízdnou,ale z nádrže neteče Benzin,tak předpokládám,že to bude v Tom. Jdu přehodit ty cívky :-)
 
 
Datum: 04. srpna 2014 19:02
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Jedná se o babetu 207
 
 
Datum: 29. července 2014 19:19
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Napiš o jaký se jedná stroj ... Předpokládám že nějaká Babeta?
 
 
Datum: 29. července 2014 18:20
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel17457    
Zdar draci, mám problém s babetou 207 která mi nechce chytnout, jiskru hází, benzín tam teče, karbec sem čistil už třikrát, svíčka je nová, je tam novej snímač i cívka, občas na chvilku chytne ale většinou ani neblafne, svíčka je lehce mokrá ale zdá se mi že je to málo, ventilek v karburátoru je v pořádku, jediný co mě napadá je plovák, nemá někdo zkušenosti co s tím? ještě mě napadla krabička zapalování (se 4 vývody) je možné že by to házelo jiskru ale jak by se dala svíčka do válce tak to nešlo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2014 18:03
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdrar draci. Prosím někdo, kdo mi poradí s odladěním spojky (použití měkkých, středně tvrdých nebo tvrdých pružinek). Když tak email a ja se ozvu. Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2014 14:42
 
 
 
 
Jméno: Barty125 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím mám problém s pionýrem, přestal držet volnoběh jakmile pustím plyn tak ihned chcípne. Štelovací šroubek je už skoro na doraz a nic předtím to drželo volnoběh alespoň za studena za tepla už ne ale teď už vůbec. Nevíte někdo příčinu jestli svíčka, falešnej vzduch nebo něco v karburátoru, motor je po Go. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2014 23:00
 
 
 
 
Jméno: Barty125 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na plynovém lanku by měla být malá vůle tím se to nešteluje ale zkusím to šoupje
 
 
Datum: 29. července 2014 23:00
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Napni plynové lanko na karburátoru trošičku.
 
 
Datum: 29. července 2014 18:13
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
To bude faleš nebo ucpaná volnoběžná tryska.
 
 
Datum: 29. července 2014 17:17
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
viděl bych to na šoupátko v karburátoru
 
 
Datum: 29. července 2014 14:01
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel17416    
čaU DRACI zvíší trochu výkon když vyleštim kanálky jestli jo tak čím je mohu vyleštit dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2014 12:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17464    
Vyčisti dokonale přefuky (bývá tam napečený bordel) - to má význam. Dál má význam zarovnat a slícovat výrobní nepřesnosti na sacím kanálu ... neleštil bych nic,nemá to význam ...
 
 
Datum: 31. července 2014 12:02
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Čau, to určitě výkon nepřidá. ;-)
 
 
Datum: 29. července 2014 17:16
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel17456    
Servus Draci! Musel jsem na 21 vyměnit plynové lanko a od té doby nedokážu správně nastavit volnoběh. Podle návodu nejdřív šroubek mezi tryskami a pak dopnout bowden na víčku šoupátkové komory. Ale pokud to tak udělám, tak mi vychází pak velmi nízké otáčky volnoběhu a když zabrzdím z kopce na neutrál, tak motor chcípne. Taky je teď o moc citlivější na naklonění motorky, to hned zdechne (dřív se jen začaly pomalu snižovat otáčky..). Mrknul jsem na volnoběžnou trysku a je čistá, plováková komora taky, benzín teče jako běs a ventil chodí hladce a uzavírá. Zlepšilo by to zvýšení hladiny? A jak se pak změní chování motoru při jízdě? (teď šlape moc pěkně, nechci to moc rozštelovat...). Díky za každý smysluplný názor ;o) At´ Vám to frčí! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2014 9:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když dotahuješ šroub mezi triskama tak prvně zvedni šoupátko a pak dotahuj
 
 
Datum: 29. července 2014 9:05
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Zkus přitáhnout ten šroubek mezi tryskama.
 
 
Datum: 29. července 2014 8:05
 
 
 
 
Jméno: sterli      E-mail:      IP: uživatel17455    
Zdar všichni!Mám dotaz,musí mít JAWETA STK,dík za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2014 19:49
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
předpokládám, že kdyby k tomu měl spz, tak se neptá... klasicky na STK nemusí, stačí povinný ručení a jezdíš..
 
 
Datum: 29. července 2014 19:49
 
 
 
 
Jméno: jiri.cz      IP: uživatel15512    
Čau, STK jestli má SPZ tak ano.
 
 
Datum: 29. července 2014 12:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Ne.
 
 
Datum: 29. července 2014 9:18
 
 
 
 
Jméno: cendac      IP: uživatel17453    
Čau chlapi máte někdo zkušenost s olejem CINOL GARDEN/MOTO 2TC? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2016 15:43
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel18814    
Ahoj, jezdím na něj cca 2 roky a bez broblémů, myslim že ideální olej, takový lepší M2T.
 
 
Datum: 25. srpna 2016 15:43
 
 
 
 
Jméno: Vigo      IP: uživatel14157    
Dobrý den, můžu použít C3 ložisko do levého kartéru pod spojkový koš,nebo je lepší dát ne C3? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2014 7:03
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej ho tam, patří tam i podle katalogu
 
 
Datum: 29. července 2014 7:03
 
<  114  115  116  117  118  119  120  121  122  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 17:38:33 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu