Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 ještě jeden dotaz. Když do pionýra zapojm na světla omezovač 6V tak nebude to mít nějaké velké stráty? Když jsem tam měl ten jawácký bazmek tak to svítilo jak bludička... Mám na mysli když tam dám ten malý modrý co se ted prodává.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 18:01
Jméno: termisex
IP: uživatel9431
 chongu zase meles sracky logicky kdyz jsou svetla vypla je rozevren obvod takze omezovac nic neomezuje tudiz zadne teplo podle me by stacil dat vykonovej odpor a tim to hasne nebo omezovac .jinak tech 15W nebo 30w to nikdy omezovat nebude vetsinu sezere zarovka ...
Datum: 05. června 2010 18:01
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 dajsitam ten usmernovac co sa dava na babetu ked praskaju zarovky
Datum: 04. června 2010 21:26
 mám 30W a neustale mi praskají žárovky protože jsem nechal nabudit magnet...tak potřebuji to nějak zkrotit
Datum: 04. června 2010 18:58
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Záleží na konstrukci omezovače. Správně by měl způsobovat ,,ztráty,, až ve chvíli kdy začne omezovat. Očekávej že takový omezovač tím jak začne omezovat tak začne i produkovat teplo. Není proto obvykle dobré nechat na nezatížené (rozuměj zhasnutá světla) síti pouze omezovač, prootže nadbytek energie bude muset rozptýlit teplem na svém chladiči. Nevím jaký máš výkon alternátoru, ale i 15W je docela dost tepla, natož 30W
Datum: 04. června 2010 8:12
Jméno: ardnoom
IP: uživatel9335
 cau...... ted sem si nechal na fichtlu udelat 6 vybrus a trochu zvetsit kanaly a jesnokrouskovej pist s chromovym krouskem a tedkon je otazka jestli tam mam nechat origo karburator nebo estli by jsem nemel na to koupit dell orto 19mm ??? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2010 20:34
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 trpělivost, sadu trysek a vyměňovat jednu za druhou a s kterou ti to pojede nejlépe, tak ji tam dát.
Datum: 03. června 2010 20:34
Jméno: ardnoom
IP: uživatel9335
 jak jako odladit ???
Datum: 03. června 2010 20:25
 pokud to máš kde odladit tak dell orto,jinak nech origo dej větší trysku apojede ti suprově mám tam origo a 83 trysku a je to jak střela.
Datum: 03. června 2010 19:26
 Taky mám otázku..Je tak těžký rozlišovat S/Z?
Datum: 03. června 2010 19:05
Jméno: tomas cypris
IP: uživatel9578
 Mam problem s motorem motor normalně stertuje drží volnoběch akorad kdyz jedu tak ve vysokejch otáčkách začne v motoru něco praskat jakoby tam někdo hazel kameny co to muze bejt.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2010 8:26
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 to me delal pionyr po GO kdyz jsem jel nad 55 km tak me to delalo taky takovej zvuk jako kdyz litaj kaminky do blatniku, klika byla po repasi a mel jsem jehly i nahore tak nevim jestli to bylo tim? pak si to nejspis sedlo protoze to uz nedela. A nejsem si jistej jestli jsem nadal omylem min oleje. Je mozny ze mas v pr. lozisko jehlovy na klice
Datum: 04. června 2010 8:26
 nejspíš máš vyrachtaný nějaký ložisko nebo futro, čep, píst, kroužky... rozmontuj a prokoumej to
Datum: 03. června 2010 23:18
Jméno: Hudzo
IP: uživatel8591
 Lidi vím že to sem moc nepatří ale je to docela fajn video a kdo zná alspon trochu staré pověsti české a koně šemíka tak to pochopí
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2010 18:50
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
Datum: 03. června 2010 18:50
Jméno: Hudzo
IP: uživatel8591
 http://www.youtube.com/watch?v=50niiFBNrV8
Datum: 03. června 2010 18:42
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 myslíte že sou dobrý zadní tlumiče na fíka ze simson skůtr?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2010 22:35
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Ale prd... Jsou uplne stejne dlouhy jako z elektronika. Mel sem je dost dlouho na terenakovi. Byly stavitelny.
Datum: 03. června 2010 22:35
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Mám tam ze Simáka elektronika (ty kratší) ale ne ze skútra. ze skútra jsou příliš krátké.
Datum: 03. června 2010 20:35
 nevim jak ze skutra ale vseobecne se do pio davaji tlumice ze simsonu..maj lepsi tlumivost a sou delsi..ale nevim jestli i ty ze skutra
Datum: 03. června 2010 18:31
 prosimvas řekne mi někdo proč se mi neustale vytváří vůle na spojce jawa 21 a co teda dělám špatně a co dělat aby to bylo vpohodě? Seřídím si spojku aby na ramínku spojky byla vůle tak 2mm a na páčce spojky na řiditkách taky nějaký 1mm. Ujedu zhruba 100Km a vůle na páčce je až 5mm a více mno a zachvíli ta spojka přestane rozepínat uplně a musím to zase přitáhnout. štelovací šroubek je dobře zakontrovaný a nepootáčí se protože je pořád ve stejné poloze a je to ještě origo šoubek takže neni nahrazený něčím co by to způsobovalo. Spojkové tyčinky mám poskládané jak mají byt a mám je tady z fichtlkrámku. Lamely jsou nové FERODO,jeté asi jenom 500Km,také z tudma Připadá mi že pořád z té tyčinky ubývá ale to nemůže být normální přece....
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2010 12:21
 Vyměn ti tyčky otohle dělalo i kámošovi ty nový tyčko stojí za hov** ty starý jsou lepší a neomačkavají se na koncích.Dřív se dělalo všechno ručně a mnohem kvalitněji než je tomu dnes jedině tak nějaký dobrý firmy dělají kvalitně jinač to stojí za hov** dneska .Mnoho dílů co koupíš tak musíš upravit ještě a seš rád že to někdy funguje
Datum: 04. června 2010 12:21
 Nechápu proč to ti kreténi vůbec dělají když to je k hovnu... Ad do teho nestrkají čumáky kdyý to neumí udělat pořádně... Ad už je to replika karburátoru nebo válce... Koupil jsem si novou rozetu no však to bylo uple jinaci jak origo rozeta a musel jsem tam vymýšlet blbosti s tunou podložek aby to fungovalo. Objednám si nový řetaz no však mi přijde bez sponky. Nové pakny-prd to brzdí... Nový kohoutek je zase uzky takze tesneni se v nem rozplacne a po 50Km se musi vymenit... fakt co dnes koupim jako repliu to stoji za veliky hovno
Datum: 03. června 2010 22:48
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 ja jsem si koupil kulaty pilnik na ostreni retezu na motorvky. urizl jsem ho na delku tycinek. od ty doby jsem nesteloval spojku. ten pilnik drzi jak cep vubec se nebrousi.
Datum: 03. června 2010 22:33
 jj sou,jestli chces,zejtra je vyndam z motoru a ukazu ti jak vypadaj po par kilometrech jizdy...a jestli si na nich najezdil pres 100 km tak z nich budes mit polovinu..
Datum: 03. června 2010 22:01
 na ten koš jsem taky myslel ale to nevim...motor je po go a ten koš jsem dotahl jak kráva a zabouchl to tou pojistnoupodložkou...to nepovolí ani čert..fakt asi ty tyčinky jsou dělané z bahna
Datum: 03. června 2010 21:53
 takze bud je to papirovejma tyckama..nebo se ti povoluje ten sroubek tim ze mas spatnej zavit..nebo se povoluje kos a mozna ze uz mas unaveny pruzinky
Datum: 03. června 2010 21:52
 povoluje se ti spojkový koš
Datum: 03. června 2010 21:32
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 A nepovoluje se ti koš? To se mi taky stalo
Datum: 03. června 2010 20:36
 podle mě je to těma spojkovýma tyčkama,někdo tu minule psal že je tu odsud kupoval,a po par kilometrech bylo po nich...
Datum: 03. června 2010 19:48
 máš dotaženou matku která drží spojkovej koš?měl jsem taky takový problém.
Datum: 03. června 2010 19:31
 Špatný závit buď na šroubu nebo na vypínací pacičce. Dej tam jiný šroubek nebo udělej na ramínku sedmičku závit a dej tam sedmičku šroubek.
Datum: 03. června 2010 19:28
 Kontra matku mám a jsem si jistej že je dobře zakontrovana... Lanko tam mám nové a je vpořádku,chodí volně
Datum: 03. června 2010 19:10
 Mrkni jestli nemas nekde poskozene lanko
Datum: 03. června 2010 18:37
 jo jeste neco...ty novy tycinky sou uplne na pi*u...teda nevim jak tady odsud,ale ja si je kupoval v mototechne,byli tam asi tak 20 km a konec byl rozsklebenej jako krava a druhej konec kterej se opira o kulicku,mel vytlacenej dulek ze do nej ta kulicka zapadla...a puvodni co jezdej 30 let co mam v druhym motoru maj direcku od kulicky tak malou,ze ani neni znat a na druhem konci neni skoro omackana..nevim z ceho to vyrabej,asi uriznou hlavicku ze stovkovyho hrebiku a zbytek prodavaj jako tycinku spojky nebo ja nevim..je to mekky jako papir..docela mi to nasralo,vubec nevim co tam mam dat..
Datum: 03. června 2010 18:29
 podle me nema
Datum: 03. června 2010 18:25
 máš na štelovacím šroubku kontra matku?
Datum: 03. června 2010 18:13
Jméno: Kozička
IP: uživatel1194
Posl.aktualizace: 03. června 2010 17:45
Jméno: TOM
IP: uživatel9577
 zdar draci můžou být papíry z jawy 05,21,23 dát na jawa 20 abychs ní mohl jezdit po silnici
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2010 19:49
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 ja taktéž
Datum: 03. června 2010 19:49
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 jj mám taky v techničáku 20 a ve skutečnosti 21
Datum: 03. června 2010 18:50
 tady to vubec nikdo neresi,taky mam na 21 papiry z 20,vetsinou v tom nikdo kdo tomu nerozumi nevidi rozdil
Datum: 03. června 2010 18:38
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 podle me jo kamos ma v papirech napsana jawa 20 a ma mustafa a je to uplne normalni
Datum: 03. června 2010 17:40
 Čau dneska se mi nakopávačka nák záhadně protočila jakoby ceká dozadu tak sem povolil klínek dal jí jak má být ale když to chci nakopnout tak se to nevrací a celá jakoby povyjíždí ven z motoru i na tom čepu a když jedu na roztlačení tak pořád padá k brzdě  jak na to díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 23:29
Jméno: jirka
IP: uživatel9628
 ahoj,tak to je špatné,to ti vyskočila vracecí pružina od startkliky-a aby jsi to nahodil zpátky do původní polohy,musíš rozpůlit motor-boužel  jinak to nespravíš
Datum: 08. června 2010 23:29
 tak to máš nejspíš strženej doraz... a to je špatný, páč v lepšim případě bude stačit nějak upravit segment v horšim budeš muset spravovat karter....
Datum: 03. června 2010 23:00
Jméno: Babu
IP: uživatel7965
 dobře  jen mě to´překvapilo že se mi tak celá protočila ta nakopávačka , vím že nemůžete vědet jestli to prasklo nebo vyskočilo proto sem napsal myslíš že to vyskočilo ? jako ze skušenosti jesti to spíš praskne nebo vyskočí
Datum: 03. června 2010 19:51
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 přesně jak řiká zajíc.. tady jsou kolikrát dotazy, že to fakt rozum nebere... než aby to rozebrali a přišli taky sami něčemu na kloub, tak to tady zaplavěj naprosto nesmyslnejma dotazama.... to hle neni myšleno konkrétně na tenhle příspěvek, ale obecně... používeje taky selskej rozum!!!
Datum: 03. června 2010 19:35
 hele,jak mame vedet jestli ti to prasklo a nebo jen vyskocilo?oprava po internetu snadno a rychle..sorry ale sam uznej,ze nejlip to zjistis kdyz to rozeberes
Datum: 03. června 2010 18:00
 Možný je obojí...Ale prasknout by jen tak nemela....
Datum: 03. června 2010 17:23
 a myslíš že pružinka bude prasklá a mám koupit novou nebo jen někde vyskočila ? motor se mi půlit nechce asi budu roztlačovat
Datum: 03. června 2010 17:21
 Musíš rozpulit motor a dat tu pružinku do tý dírky
Datum: 03. června 2010 17:13
 hosi prosim vas na mustangu mam nove pistmi krouzky tesneni.........zesteloval jsem karbec a predstih a odtrh.no ale nakopnout to nejde.kdyz se rozběhnu s kopce tak to chytne asi na 3 sekundy ale hned to zdechne a pak zas a zas.....co to je ? prosíím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2010 13:57
 jak odizolované kladívko? to nechápu.tak volnoběh mám naplpno utažený .a karburátor jsem vail v octě s vodou 1:1. jiskru mám benzín do karbecu teče benzín.a svíčku jsem zkoušel nahřát a nic..  už fakt nevím
Datum: 04. června 2010 13:57
 Zkus jakou máš jiskru a potom bych šel na karbec jestli taM TEČE BENÁL A taky jestli ti faká svíčka.A nebo zkus nahřát svíčku ...........až to budeš startovat
Datum: 04. června 2010 12:25
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Jééjda ta čeština ....máš dobře odizolované kladívko?máš dobře nastavenej volnoběh?Máš dobře vyčistěný kaburátor?
Datum: 03. června 2010 23:02
 jo.idu to zkusit.zatím díky moc...
Datum: 03. června 2010 17:58
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 podiv sa, estli ti tam ide benzin, nebo zkus vymnenit svicku. A kdyz nepomoze, zkus sa podivat este na ten predstih a odtrh.
Datum: 03. června 2010 17:38
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši potřebuju radu vyměnil sem na mem mustangovi vačku a nastavil sem odtrh ale on ne a ne chytit měnil sem odtrhy ale pořád nic nevím čím to je.Prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2010 19:59
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 já sem si myslel ze to muze byt jeste neco jineho nez predstih ale jak se ten predstih nastavuje to vím
Datum: 03. června 2010 19:59
 co takhle seřídit předstih? nedávno jsi tady poučoval jak se předstih seřizuje a ted si sám nevíš rady?
Datum: 03. června 2010 18:36
 ked ti to dovdety jelo tak urcite predstih
Datum: 03. června 2010 16:51
 Zdarec draci tak zajíždím kruhy na fíkovi a mažu 1:20-25.Kolik ještě km mám tolik mazat a kdy můžu vrátit jehlu na 2 zářez?A taky od kolika km tomu můžu dávat zatím jezdím 40-45 a někdy jen chviličku 50 a občas to vytočím ale ne uplně třeba na 2 těch 40-45 a víc ne .Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2010 20:30
 to je dneska nová móda to zabíhání kroužků...prostě to prvních pár km netočit do plnejch a hotovo...
Datum: 03. června 2010 20:30
 600 Km na kroužky? To si asi neprošel 1.třídou protože si to přečetl blbě...
Datum: 03. června 2010 18:03
Jméno: David
IP: uživatel2156
 A mazat do 600 km...to jsem četl...
Datum: 03. června 2010 17:43
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Ježíííš...co to je za blbost?? 1000 km ??Takový lidi mám nejradši...nebo spíš děti..prvních 50 km to musíš zajíždět pečlivěj mazat :1:25 a občas do hodit do otáček....aby to bylo svižný.
Datum: 03. června 2010 17:32
 50 Km víc nemá smysl...
Datum: 03. června 2010 17:10
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 mazat 1:25 a zajizdet to aspon dobrých 500 km i víc lepší je 1000km nahrkat po 500 km dej jehlu na druhý zářez shora.Do 500km nevytáčet jezdit na čtvrt plynu po 500 km už normálně valit
Datum: 03. června 2010 16:55
 je tu milion takychto dotazu
Datum: 03. června 2010 16:52
Jméno: Jawa 05
IP: uživatel9427
 čau borci, potřebuju poradit, mám pionýra typ 05, je přihlášený, je po mém tátovy, ale v technicaku je psanej jeste stryc, velky technicak nemam, stal asi 10 let v garazi a nemám novou spz, je tam jen ta mala stara, a problem je v tom ze otec si tam koupil novy motor, nenechal to prepsat, a na štítku je myslím číslo motoru napsané, jak ho přepsat? musím koupit nový štítek ?, a co vsechno v tomto pripade musim udelat abych prosel v pohode u technicky a mohl jezdit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2010 16:07
Jméno: Jawa 05
IP: uživatel9427
 díky, pojistku platí rodiče takže by to mělo být OK, díky za pomoc Borci
Datum: 03. června 2010 16:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 novou spz nepotřebuješ...já mám taky tu starou...a technickou udělalí komukoliv,ale horší to bude s pojistkou..ta by asi musela být napsaná na tvého strýce , ale ted jsi nejsem jistý..možná že ne
Datum: 03. června 2010 15:59
Jméno: Jawa 05
IP: uživatel9427
 to je super, díky moc za odpověd, a co všechno musím mít abych dostal na úřadě novou SPZ? a daji mi technickou když je v techničáku napsanej strejc?
Datum: 03. června 2010 15:15
 Motor už se bere jako náhradní díl, tak netřeba aby čísla lícovali.
Datum: 03. června 2010 15:06
 ¨cus lidi chci se zeptat jestli by slo zapalovani z babety pridelat na jawu 90 misto kladivek a jestli by pak jela lip a popripade jestli se tam neco steluje jinak sem se jeste chtel zeptat jestli je to pridelany jen na jednu civku nebo na vic a kolik ma mit voltu http://www.motormania.estranky.cz/archiv/iobrazek/58
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 17:55
Jméno: termixnator
IP: uživatel9431
 pry se tim zvysi otacky takze nakej vliv to mit asu bude chongu
Datum: 05. června 2010 17:55
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Líp jak co ti jako pojede? Jako jiné 90ky? Pojede jako devadesátka, platí staré dobré rčení ,,objem ničím nenahradíš,,
Datum: 04. června 2010 8:14
Jméno: termixnator
IP: uživatel9431
 prave ze budu mit new motor tak nvm
Datum: 03. června 2010 15:12
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 urcite to lip nepojede takze pokat ti to jede na seriove tak nechaj ho tam alebo nevis stelovat predstih a odtrh??
Datum: 03. června 2010 14:52
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
Posl.aktualizace: 03. června 2010 17:12
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 a nevíš jaký to byl přesně typ ?? nebo jak se tomu stoji přezdívalo ?
Datum: 03. června 2010 17:12
 válec so tam je z dvojvalcovej CZ 125ky 1966-1998 na silnicné závody tak je to velká rarita (ovela vatsia rarita ako kapotovany mustang atd) http://jencomoto.wbs.cz/125.motor_original.jpg ,,, niekto podla toho zacal vyrábat tie hlavy valca co v jednom case predával aj seso a predávali aj na motorkramku
Datum: 03. června 2010 15:44
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Dá se koupit jenom hlava...a je to pěkně drahý...výburs prostě všechno aby fáslo...jeden kámoš říkal asi 1500 kč.
Datum: 03. června 2010 13:23
 Aký je rozdiel na Babette 210 v ľahkej a ťažkej spojke???
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2010 17:43
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
Datum: 03. června 2010 17:43
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ze za tu tazku dostanes ve srote vicej.
Datum: 03. června 2010 14:48
Posl.aktualizace: 03. června 2010 14:28
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jestli tam nemáš díru jaok vrata, tak stačí dát šroubovací ventilek a jede se dál...
Datum: 03. června 2010 14:28
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 jj dá ale není to moc na dlouho max 2měsíce sem s tím jezdil já a pak už aj z laty vyletěl normálně vezmi jinou píchlou duši stačí s kola rozstřihni ji na půl a najdi v ní zevnitř takovou čárku to je místo kde se ta duše
v továrně odlilapodle tá čarky ji rozstřihni na délku jakou potřebuješ doprostřed udělej dírku o neco málo menší než je ventilek (aby to líp těsnio) vytrhlý ventilek dej do duše ze které byl vytrhlý a opatrně ho oblep
lepidlem na duše a pak už postupuješ jako u norm lepení ošmirgluješ dáš lepidlo necháš chvíli oschnout dáš latu a nějak to sevři alspon na 2hodky duši foukej až bude v kole jinak se ti utrhne na lepidle nešetři
Datum: 03. června 2010 13:29
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Nic, co by dlouho vydrzelo. Kup novou dusi.
Datum: 03. června 2010 13:28
 cau. Sice se to netyka motorek, ale mohly by jste to vedet  Chci si koupit plechovku, ale neni mi jasnej ekopoplatek a to: plati se pokazdy, nebo jenom pri prvnim prevodu po zavedeni tyhle chujoviny ? a druha vec: v hafo inzeratech se pise, ze auto je v poloprevodu a tak ho staci jenom pojistit a jezdit. Nerencej policajti, kdyz tohle videj ? dik a sry
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2010 14:37
 2105 byla 5q...... 2107 pouze 4q....výbava docela stejná. ale zas 2107 je obsah 1500...
Datum: 04. června 2010 14:37
 jj my mivaly taky 2107 je to takovej malej traktor - jezdilo se s ni hodne do lesa na drevo. Ted mame Fabii ale v ni nemuzu dat levej blinkr a na pravej staci prizvednout koleno  ale ted si nejsem jistel, ale nelisily se 2105 a 2107 jenom vybavou a par drobnostma ?
Datum: 03. června 2010 20:53
 rozhodně LADU 2107..měly sme ji a je to fakt střela.
Datum: 03. června 2010 20:47
 JAWA_cezetak: Facko, nebo LADA 2105, nebo 2107 a LADu bych radsi to favo je az nouzovka
Datum: 03. června 2010 19:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ono bys to na sebe ani přihlásit nemohl... v tom polopřevodu to bude nejspíš na toho prodávajícího, kterej to na sebe nepřihlásil, takže když bys to chtěl hodit na sebe, tak on by to musel nejdřív přihlásit na sebe a pak odhlásit na tebe...jinak bych s tim moc neriskoval, protože to auto by nebylo psaný na tebe, takže by ani tvoje nebylo
Datum: 03. června 2010 14:32
 co je to za plechovku že se bojíš ekonesmyslu??
Datum: 03. června 2010 12:27
 OK tak to si me potesil este sehnat nekoho se ZTP  ale s tim poloprevodem sem myslel tak, ze bych to na sebe ani neprihlasoval, proste to nechal v poloprevodu, pojistil a jezdil
Datum: 03. června 2010 12:24
 eko poplatek se platí jen jednou  . A když to bude v polopřevodu tak to jen na sebe přihlásíš a deš jezdit...
Datum: 03. června 2010 12:19
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 zdar draci chtel jsem se zeptat jestli by se neco stalo kdyz bych dal na zapalko pruhledne plast 1mm?? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2010 10:57
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 no myslim ze by sa nic nestalo, korat by sa ti to hned rozbilo, kdyby to mnelo enom 1mm.
Datum: 03. června 2010 10:57
 zdravím. Mám takový dotaz. Ted se mi dostal pod ruky pionýr,který má fakt oproti tomu mému stálemu pionýru fakt výrazně vyšší předek. že to přední kolo je víc vysunuté. Kdyžty pincky postavím vedle sebe a bez stojanu tak ten jeden má asi o 5cm možná i více vyšší předek. Je to nějaký domácí tuning a nebo se to tak dělávalo? Na jakétypy pionýrů se to dávalo? Uvažuji že bych si ty přední teleskopy předělal na toho mého stálého pionýra se kterým jezdím. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 22:35
 sorry chteljsem napsat ze mam 5 pionyru a ze ty 4 jsou stejni.
Datum: 02. června 2010 22:35
 to se mi nejak nezda...mam doma 4 pionyry a kdyz je postavim vedle sebe tak jsou naprosto stejne vysocí ale až na toho pátého který mezi nima vyčnívá jak nějaký obr mezi trpaslikama
Datum: 02. června 2010 22:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 třeba nejsou ty pružiny tak vymačkané
Datum: 02. června 2010 22:16
|



|