česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1168  1169  1170  1171  1172  1173  1174  1175  1176  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawa21      IP: uživatel5056    
Čau do jaké zaražky u jehli mám dat ten plíšek přo běžní porovoz jehu mam 4 zaražkovou u jawy 21 . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2010 23:05
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No dej to na 2 a jestli zajíždíš mrdni to na 3 a nařeš to.Hlavně aby to jelo a když to dáš na 4 tak bude žrát a nebude to chytat hlavně za tepla
 
 
Datum: 09. června 2010 23:05
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Také souhlasím s kolečkem. Pokud nemáš stroj v záběhu, vyzkoušej různý polohy jehly a nech ji v tý poloze, ve který to jede nejlíp. Nejpravděpodobnější je, že to bude právě druhý zářez.
 
 
Datum: 08. června 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
plně souhlasím s kolecko...
 
 
Datum: 08. června 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aleš: Víš o čem píšeš? :-) Zvednutím jehly dojde k obohacení směsi. Bohatší směs hoří při menší teplotě, takže motor v době záběhu není tolik teplotně namáhán. Navíc s větším množstvím benzínu je ve směsi i větší množství oleje, takže se motor lépe maže. O nějaké zvyšování volnoběhu či co tady vůbec nejde...
 
 
Datum: 08. června 2010 18:41
 
 
 
 
Jméno: jawa21      IP: uživatel5056    
ne ja to dam na tu 3 zarážku
 
 
Datum: 08. června 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel9624    
Dej si to třeba na osmou, když si tam další uděláš pilníkem :-) Co by se stalo? Hovno! Víš k čemu tam ta jehla je? Nevíš, proto vymýšlíš nesmysly. Pouští Ti palivo z karburátoru do válce. V záběhu jde motor ztuha, protože je to strojní výrobek a třecí plochy si musí na sebe teprve správně sednout-zaběhnout se. Protože v záběhu jde více ztuha, píše výrobce dát na 3. zářez, aby byla jehla více zvednutá, volnoběh byl vyšší a motor se netrápil v nízkých otáčkách. To bude celý princip zdvihání jehly. Když přidáš plyn na rukojeti, tak děláš, co? Zdvihneš šoupátko s jehlou a pustíš víc paliva = jedeš rychleji. Dílenská příručka říká v záběru na 3. zářez, když ti nějaký jiný trouba poradí lepší nesmysl, klidně si to tak dej. Je to tvůj stroj :-)
 
 
Datum: 08. června 2010 17:48
 
 
 
 
Jméno: jawa21      IP: uživatel5056    
co by se stalo kdy dych to dal na čtvrtou
 
 
Datum: 08. června 2010 17:23
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak na třetí.
 
 
Datum: 08. června 2010 17:18
 
 
 
 
Jméno: jawa21      IP: uživatel5056    
ne,ale mam tam tedka nově dělanej vybrus.
 
 
Datum: 08. června 2010 17:11
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel9624    
Jak máš poznat co? Nový stroj z výrobní linky doma asi nemáš a pokud jsi nedával nový válec/píst, tak to v záběhu jistě nemáš = nastav to na 2. zářez zhora - myšleno když je jehla hrotem dolů.
 
 
Datum: 08. června 2010 17:00
 
 
 
 
Jméno: jawa21      IP: uživatel5056    
a jak to mam poznat?
 
 
Datum: 08. června 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel9624    
Jehla se nastavuje v době záběhu na 3. zářez zhora, po záběhu 2. zářez zhora. Nijak jinak!
 
 
Datum: 08. června 2010 16:47
 
 
 
 
Jméno: libor232      IP: uživatel5546    
1. nebo 2.
 
 
Datum: 08. června 2010 16:08
 
 
 
 
Jméno: Lur      IP: uživatel1178    
Čau, potřeboval bych poradit kde sehnat plovák do karburátoru Jikov 2915 PSb. Takový ten s pevnou jehlou a tyčkou dole. Zatím jsem všude narazil jen na ty se šroubovací jehlou. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: Radus      E-mail:      IP: uživatel9623    
Čus potřeboval bych poradit kde se dá v olomouckém kraji udělat výbrus válce na obsach 500-600ccm!?Dík a to fičí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: Radus      E-mail:      IP: uživatel9623    
Tak dík
 
 
Datum: 08. června 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
ve Smržicich pan Vyroubal
 
 
Datum: 08. června 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: libor232      IP: uživatel5546    
v olomouckem nevim ale ve zlinskem - Holešov - MOPAS ..
 
 
Datum: 08. června 2010 15:22
 
 
 
 
Jméno: jawawwaa      IP: uživatel9121    
čau chlapi potřebuji poradit s fíkem když normálně nastartuji tak to na volnoběh stračně scípá a mám volnoběh skoro na max když je to na neutral tak se to ještě dá ale když mám rychlost a držím spojku tak je to hrůza. Ještě mě to mezi kolenem a výfukem učazuje zkoušel jsem to zatěsnit silikonem už je to lepší ale ještě to pořád fučí díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2010 22:44
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To nevadí že ti to hulí z výfuku já sme s tím taky jezdil rok a co vadilo to ne akrotá to víc řvalo ale to mě bylo někdě.Zkontroluj předstich a odtch a jaou ti to dává jiksru pak taky jestli ty tam vůbec teče benál.Mno a důležitá věc jakou máš kompresi u toho taky na tom záleí dost
 
 
Datum: 09. června 2010 22:44
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
to že ti to nedrží volnoběh tak máš asi špatné šoupátko šoupátko kup nové nasaď ho dej plný plyn aby bylo šoupátko navrchu a pak ten štelovací šroubek povol o 2-3 otáčky pak plyn pusť nastartuj projeď to aby se to zahřálo a pak ten volnoběh došteluj jestli bude vysoký šroubek ještě povol a když nízký tak ho přitáhni a to že ti to scípá na jedničku se spojkou zmáčklou tak to je něco se spojkou buď nemá vůli nebo je moc přitáhlá a klouže
 
 
Datum: 08. června 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: libor232      IP: uživatel5546    
neporkluzuje ti treba spojka ze kdyz das rychlost a spojku ze se to zacne dusit?
 
 
Datum: 08. června 2010 12:42
 
 
 
 
Jméno: jawa aa      IP: uživatel9121    
čau draci mám tu jeden dotaz mám jawu 20 když je studený tak startuje krásně ale jak se zahřeje tak ani nehne může to být tím že tam mám cívku jen 6v když mám být 8V díky za rady docela mě to štve odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2010 23:19
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel9628    
ahoj,ja mam taky 20 pincka v original stavu a dělá mí to stejné co tobě:-)za studena chytá a jak se potvora trochu víc zahřeje tak jedíně rotlačit jinak nenakopneš ani za mák:-)no a co se cívek týče-6V je originalni hodnota civky z jawy a 8V se začaly dávat proto,že s rostoucím stářím motocylku se ztrácí magnetická účinnost rotoru a zvětšením indukčnosti z6v na 8v se to kompenzuje,protoze dneska uz vubec nikdo nezná posilování magnet,dělá to už jen poslední hrstká dědků pro veteránysty.takže závěrem ti to shrnu asi takhle-tou cívkou to není,jestli ti to chytá na 6V cívku jen dobře a když tam dáš 8v nic se neděje a nic se tim ani moc nevylepší,ono ty pincky jsou totiž slovenská pomsta a každý pincek má své mouchy a já už jich zrenovoval hodně a vím co je to za potvory:-D-neuděláš nic.
 
 
Datum: 08. června 2010 23:19
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz studenej jde dobre tak koukni na smes bude nejspis bohata, nebo pak ta svicka
 
 
Datum: 08. června 2010 13:00
 
 
 
 
Jméno: rfgsdf      IP: uživatel5546    
neee, davaj se i 6V i 8V a nicemu to nevadi , spise predstih .. nebo svicka
 
 
Datum: 08. června 2010 12:51
 
 
 
 
Jméno: supilulim ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau draci mám fechtlika 21 a chtěl bych ho přestavět na croos a trošku zvíšit výkon prosím poradte mi díky supilulim. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
sedlo můžeš sehnat u mně je to s pincka kerého sem mněl uděaného do crossu je to z plastu molitanu koženky a plechu na uchycení bude potřebovat trochu spravit ale to by nemněl být problém pokud bys mněl zájem můj email je zelena.j009@seznam.cz
 
 
Datum: 11. června 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel9642    
cs poradim ti, já jsem tyky stavěl fichtla a většinu věcí sem koupil na burze v chotusicích u Čáslavi
 
 
Datum: 10. června 2010 13:54
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jeste bych dodal ze na ty cezete delam uz rok (ne kazdej den,treba 3 nebo 2 dny v tydnu) a postupne to vsechno vylepsuju..treba vejfuk uz sem delal 2x,poprvy moc vibroval a tak sme udelali jinej..
 
 
Datum: 09. června 2010 16:05
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj ale nejdriv si uprav ram a az podle toho sezen plasty..ver mi ja prestavuju cezetu (pokud te to zajima tak moje stranky sou http://www.cz-cross.iprostor.cz ) a az podle ramu tam napasujes plasty...z kazdy motorky je jinej..ja mam napriklad predni blatnik z TM,zadni z yamahy,oba upraveny aby tam pasovali
 
 
Datum: 09. června 2010 16:03
 
 
 
 
Jméno: supilulim ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jako jasně ale plasty tam taky hrají roly
 
 
Datum: 09. června 2010 14:48
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele o plastech to neni,je to o podvozku
 
 
Datum: 08. června 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: supilulim ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj go motoru určitě udělám spíš mě jde o ty plasty z crossky kde seženu prostě nwm kde sehnat plasty sedlo cros a nádrž cros a blatníky sou tady na fechtl kramku
 
 
Datum: 08. června 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale vetsina lidi by radsi kouzlila a udelala motor co jezdi kilem,ale na GO se kazdej vysere..pokud nechces aby ti motor odesel se snizenou hlavou,udelej go!!!to te ceka tak jako tak,pokud nejsi 10 lety dite co pouze oreze plechy a nazve to krosskou
 
 
Datum: 08. června 2010 19:14
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zmensit hlavu...myslis spis kompresni pomer?de tam o tlaky takze kdyz to prepisknes a budou tam moc velky tlaky,tak ti odejde driv klikovka..a pokud si svorc tak de doma udelat svuj ram,vzit casti puvodniho a navarit jine uchyty zadnich tlumicu,pripadne prodlouzit kyvku a dat centralni tlumic,predni vidle se daj taky vyvisit ale sou do terenu na hovno-vlastni zkusenost..dej tam vidlice treba ze simsona nebo z nejaky vetsi jawy,ja tam napral z cezety 175.a motor jen tak za korunu neudelas..jediny co ti poradim tak bud stejskyho valec,kup si sportovni filtr,otryskuj podle toho karbec,nech si snizit hlavu,udelej GO motoru a pojede jak vino..
 
 
Datum: 08. června 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Hm a i ty si myslíš že za asi 1000,- uděláš fíka do crossu?Se na to vyser..vůbec máš sám nějakou malou hlavu..
 
 
Datum: 08. června 2010 14:51
 
 
 
 
Jméno: supilulim ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tetka su švorc kdo je vlastně stejsky?přemýšlel sem o tom že z menším hlavu a bude větší tlak a půjde tám pod větším tlakem benál ale to bych měl za chvílu po motoru.
 
 
Datum: 08. června 2010 14:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zvýšit výkon? obětuj 3500 a nech si od stejskyho udělat válec
 
 
Datum: 08. června 2010 13:34
 
 
 
 
Jméno: libor232      E-mail:      IP: uživatel5546    
cuz , nevim kurnik cim to je , ale kdyz mam elektricke schema zapojeni podle tohodle schematu ´´...´´ tak kdyz dam polohu ´´ve dne´´ tak mi sviti zadni svetlo .. a kdyz dam bzucak , tak mi troubi velmi potichu a nebo vubec ... UZ tam bylo asi 4 bzucaky a vzdy to dela to samy.. kdyz sem odpojil zadni svetlo aby to neodebiralo proud, tak sem stejne ten bzucak nezesilil ! ... poradte prosim kdo ma s timhle zkusenosti, tady mate odkaz na to schema podle kteryho sem to zapojil http://www.uloz.to/5043975/02.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2010 17:00
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ano presne tak
 
 
Datum: 08. června 2010 17:00
 
 
 
 
Jméno: libor232      IP: uživatel5546    
no a jeste .. na bzucak ma byt civka s nejtlussiho dratu a nejmene zavity jo? .. a jeste ve schema ve prepinaci (zdechly / jizda ve dne/jizda v noci ) tak tam jak je ta prerusovana cara propojena ve 2 bodech a na kostru to se ma taky zapojit? ja to tam nemam zapojeny
 
 
Datum: 08. června 2010 11:29
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jaká je tloušťka ještě použitelné spojkové lamely na pařeza 555. spjka nechodí podle mých předtav, klouže a jde podezřele lehce zmáčknout, a tak bych mohl vzít lamelu z jednoho takovýho vraku, co mám v rohu garáže. a pérka jsou stejný jak z jawy 21? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no fungovat to bude do té doby než se bude o sebe třít kov na kov...pérka jsou u 555 menší,ale možná že kdyby jsi tam nacpal z 21 tak by to mělo větší přítlak a třeba by to neklouzalo ale nevím...jinak tam pasuje celá spojka z 21
 
 
Datum: 08. června 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: PAN X      IP: uživatel5546    
hej ja bych rekl ze perka jsou jinych rozmeru .. ale slo by tam dat treba spojkovej kos z 21cky a lamely z 21cky kdybys nemohůl sehnat dobrou lamelu na 555 . Tlouska lamely - na kazde strane tak 1 mm vylezly ..
 
 
Datum: 08. června 2010 11:02
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus,Prosím Vás už sem se tady na to ptal nedávno.ale bylo mi jen odpovězeno že to mám vylét do kanálu.ale potřebova spíš jestli to mám vylét durou na kohout nebo přes napouštěcí díru.a jestli se to vylije vše aj s tym bordelem? ted mám v garáži nádtž z mustanga-čistím ji.už ráno jsem tam nasypal asi 8 pytlíků kyseliny citronové po 80g,a zelel jsem to do půlky vřelou vodou . promíchal a pak dolel až do plna.no a pořádně jsem to zabalil do hader a pytlů aby bylo teplo co nejdýl.celý den jsem to měl ještě k tomu na slunku.no a ted jsem to tak necha.akorát jsem ju dal dovnitř.no a chci se zeptat co mám s tím zítra udělat?mám t, 8l vody a kyselinu citronovou.tak co mám zítra udělat s tím?díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to dvousložková epoxidová barva, dává se základovka a potom vrchní barva...je to chemicky odolné...benzín tomu určitě neuškodí...
 
 
Datum: 13. června 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: Motokross      IP: uživatel9662    
:-) Je možné, že jednoho krásného dne tyto motocykly nebudou moci vyjet ani na pozemní komunikace kvůli tomu, že nesplní emisní limity a pak bude super mít vylitou nádrž barvou :-) Nebo ještě dlouho budou jezdit dál a pokud ten motocykl vydrži ještě pro další generaci, bude mít malý block, nebo kolecko nádrž plnou drobných kousků barvy se rzí. Jinak se připojuji k předchozímu uživateli, taky bych rád znal postup vylívání nádrže barvou a metodu vylívání. Jo a jakou barvou to vylít a jak dlouho to nechat schnout, aby mi to ten benzín nezdvihl, barva nezměkla, nebo se nezačala ředit benzínem. Díkes
 
 
Datum: 12. června 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: sakisen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A teď bych se rád zeptal i já - jaký je postup na vylívání nádrže Mustanga barvou? A která se zdá být nejlepší? Rád bych totiž tento experiment také podstoupil.. Děkuji
 
 
Datum: 11. června 2010 13:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli si to nenatřel tak to začne reznout znova...
 
 
Datum: 08. června 2010 23:07
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D hoši děkuji.ale některé příspěvky ste mohli vynechat. :-D ale děkuji.už jsem to sice udělal.snad to bude dobré.nasypal jsem tam celkem dost kys.cit. zalel do půlky nádrže vřelou vodou,protřepal a dolel zase horkou vodou.zabalil jsem to do hader a igelitů at je co nedéle teplá a nechal noc.dnes jsem to vylel a nádrž je krásně čistá.doufám že i nadále bbude.hned sem tam nalel benzín.ale díky moc
 
 
Datum: 08. června 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aleš: Předem bych ti chtěl velice poděkovat, že jsi si našel čas a napsal celé řádky kritiky na moji adresu...výborně...ve svém příspěvku píšu pouze informace, které jsou v tomto případě podle mě velice užitečné, o nějakém vylití barvou jsi se ani nezmínil, spíše jsi napsal že to nijak ochránit proti korozi nejde...to ti připadá jako jiný úhel pohledu? Myslíš že je to zbytečná rada? Dále se ptáš, proč to čistil tou kyselinou...je to kvůli korozi...pokud jsi to věděl, tak proč si se ptal? Dále...proč mě nazíváš idiotem a borcem? Tím trochu zneužíváš internetové anonymity, nemyslíš? A že by jsi musel být sprostý? To myslíš vážně? Neříkej mi prosím, abych se naučil číst, čtení, jakožto učivo první třídy, mám zvládnuté velice dobře, není tedy třeba, abych se učil číst. O nějakém napadání odpovědí nemůže být řeč...tvoje odpovědi rozhodně nenapadám, pouze je doplňuji...jestli si z mých reakcí vycítil nějakou agresi, je to pouze tvůj pocit. Takže si prosím ještě jednou přečti, co jsem napsal já, a co jsi napsal ty. Poté mi napiš čím napadám tvé odpovědi, ok? A chovej se ke mě prosím slušně. Já ti také nenadávám, nenazývám tě idiotem ani ješitným borcem...S pozdravem Lukáš "kolečko" Radvan.
 
 
Datum: 08. června 2010 22:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9625    
Mimo téma....Kolečko je jeden z posledních štamgastů!! neopravuje po nikom gramaticky chyby,ale asi jako posledni se snazi aby to tu nekam směřovalo!! a obcas podotkne drobný nesrovnalosti! Pokud ti jeho pristup prijde arogantní,či ješitný,je to pouze tvuj problém.... nevím jak sem dlouho chodíš,ale Kolečko je jeden z mála,který poradí a dobře poradí a jeho odpověd má takrka vzdy 100%relevanci!!!
 
 
Datum: 08. června 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel9624    
!MIMO TÉMA! Pan kolečko místo aby užitečně radil, nebo odpovídal k tématu, tak pouze opravuje moje odpovědi jednu za druhou a dělá ze sebe čím dál většího idiota,že ?! Já chápu, že kyselinou může někdo odmašťovat a čistit nádrž, když ji pak chce vylívat barvou zevnitř. Kdyby se ale pan :kolečko naučil číst i něco jiného, než moje odpovědi, zjistil by, že dotyčný jménem: block po vylití kyseliny chtěl opět naplnit nádrž benzínem. Takže to nedělal asi proto, aby vylíval nádrž zevnitř barvou. Nic z toho co tu psal tomu nenasvědčuje. Takže se nauč číst všechno. Tady na webu, jak vidím dle gramatických chyb jsou kluci, kteří kolikrát neví ani hovno o principu motoru a pan Kolečko jim sice neporadí, ale napadá jednu moji odpověď za druhou. Prakticky jen proto, že si odpověď špatně přečte, nebo ji špatně pochopí. Ješitný člověk, který jen on má pravdu. Dál bych musel být sprostý ... Pane Kolečko : co tak začít těm klukům opravovat jejich gramatické chyby, sice jim tím neporadíte, ale výsledek bude stejný. Pan Kolečko je totiž borec : napíše to samé co já, jen z jiného úhlu pohledu aby měl pravdu. ! MIMO TÉMA !
 
 
Datum: 08. června 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aleš: kyselina citronová se používá k tomuto proto, že dokonale žere rez, stačí ji nasypat do nádrže, zalít horkou vodou, nechat jeden den odstát, a veškerá rez je pryč...potom se nádrž vyleje zevnitř barvou (dvousložkový epoxid), aby dále nerezla.
 
 
Datum: 08. června 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel9624    
Zdravím, tady se dočtu věcí ... K čemu je prosím dobré odvápňovat, případně odmašťovat nádrž kyselinou citrónovou? To ji máš tak ulepenou olejem s nečistotama? To stačilo odmastit mycím prostředkem na nádobí, pak dobře propláchnout, nechat vyschnout a jede se dál. Kyselina citrónová je dobrá na odstranění vodního kamene se kterým reaguje, tak se tím čistí např. rychlovarné konvice, ale proč do nádrže? Většina nádrží, ne-li skoro každá u Pionýra je uvnitř rezavá. Není to čím ochránit, benzín odmašťuje a moc na tom nezmění ani to minimum oleje. Kyselina-ne citronová je obsažena i v odrezovačích. Její funkcí je chemicky narušit vrchní vrstvičku kovu, která je zoxidovaná, pak pokud je oplachový odrezovač se to omyje a ošetří nátěrem. Takže si myslím, že svým experimentem se zbavíš maličké vrchní vrstvičky orozlé nadrže, která ti bude reznout dál ale už o fous hlouběji. Ale neboj, neprorezla Ti za skoro 40 let, tak Ti jistě ještě dalších 10 let vydrží. Napiš Aleš.
 
 
Datum: 08. června 2010 17:19
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok. A to můžu vypláchnout vodou? nezrezne to pak? protože už jsem tu vodu s tou kyslinou vylel a nechal jsem to tak a ted mi z toho trochu kape rezavá voda.nezrezne to po zůstatku té vody? nemám tam nic už dát ? normálně tam naleju už ted benzín ?
 
 
Datum: 08. června 2010 12:09
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel4620    
Hele, já sem dělal to samé a pak sem to vylil a nechal otevřené tim mislim aj ventil na slunku a pak sem to jen propláchl asi 10ml benzínu vylil a pak jen zpátky osadil a dal plnou kdyby něco napiš tu skoro nikdo nereaguje :-D
 
 
Datum: 08. června 2010 12:09
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vylil bych to vrchem,kdyžtak to ještě propláchneš vodou
 
 
Datum: 08. června 2010 8:01
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar je možné přihlásit jawa 20 na papíry z pionára typou 05 ´? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2010 16:15
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Proč by to nešlo. Vypadají skoro stejně. Liší se jen v motoru. A ten nikdo půlit nebude ;-)
 
 
Datum: 08. června 2010 16:15
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel8091    
všecko jde když se chce
 
 
Datum: 08. června 2010 8:47
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne
 
 
Datum: 08. června 2010 7:22
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus,Prosím Vás ted mám v garáži nádtž z mustanga-čistím ji.už ráno jsem tam nasypal asi 8 pytlíků kyseliny citronové po 80g,a zelel jsem to do půlky vřelou vodou . promíchal a pak dolel až do plna.no a pořádně jsem to zabalil do hader a pytlů aby bylo teplo co nejdýl.celý den jsem to měl ještě k tomu na slunku.no a ted jsem to tak necha.akorát jsem ju dal dovnitř.no a chci se zeptat co mám s tím zítra udělat?mám t, 8l vody a kyselinu citronovou.tak co mám zítra udělat s tím?díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normálně to vylej do kanálu...neni to nijak škodlivé...je to jako bys do kanálu vymačkal pár citronů
 
 
Datum: 07. června 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: ondracz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co to znamená že kostří kladívko ? jak to poznám..? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2010 6:43
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
No kladívko musím být prostě odizolovaný od kostry (fyzicky),to znamená že dáš první kladívko potom izolaci potom je kostra potom izolace pak kondík a ostatní dráty a celé to propojíš šroubem.
 
 
Datum: 08. června 2010 6:43
 
 
 
 
Jméno: manas78 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus mám dotaz mám na pinckovi zapalování vape,předstih 1.6,studenej chytí hned teplej na potřetí nebo roztlačit,nemuže to být svíčkou,brisk 14C,je po výbrusu benzin 1:25,jehla nehoře,díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2010 14:25
 
 
 
 
Jméno: mjartix ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak skus jinou svičku ne ? TO SNAD DOMA máš a 14ka je studená tak to může být tím..
 
 
Datum: 16. června 2010 14:25
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
no ale mas to spatne, ma to bejt riska proti risce. Ja na 555 to tak mam a je to suprovy, startuje vzdy perfektne, a tahne na trojku uplne krasne. jinak zkus zmenit svicku.
 
 
Datum: 08. června 2010 7:36
 
 
 
 
Jméno: manas78      IP: uživatel9263    
ryska na rysku při horní uvrati je základní předstih a ten je 2.1 otočíš statorem o milimetr doprava a máš 1.6 je to i v nákresu co sem k tomu dostal,ale i v tom základním nastavení to dělá to samé.
 
 
Datum: 07. června 2010 23:23
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenom nechápu jak to myslíš s tím že to máš 1.6 ten předstih... vždyt u Vape se to nastaví tak že dáš píst přesně do horní uvratě a nastavíš aby byly rysky na sobě. (ryska rotoru a ryska statoru)... možná to je tím
 
 
Datum: 07. června 2010 22:54
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci mam dotaz je normalni u jawy 350/639 že při rozjezdu cukne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale jo už jsem si na to zvykl a je to docela dobra věc
 
 
Datum: 09. června 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to normální...je to konstrukční vada na provodení vypínání spojky....je to od typu 638..... proto si většina lidí sežene a namontuje spojku 634
 
 
Datum: 07. června 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
Samozřejmě že není normální když to cukne... Správně seřízený stroj by se měl rozjíždět atd. úplně plynule, ale kámoš má taky 350, a když pouštím spojku (můžu ji pouštět jak pomalu chci) tak to vždycky nakonci škubne, jako by sem spojku pustil rychle...
 
 
Datum: 07. června 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci mam jawu 350/639 jak jse dostanu na rychlost 110km/h tak my začnou cukat řiditka z leva do prava jak zpomalim je to v poho....čim to je?je to normalni? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a da se nekde vycentrovat ten rafek?
 
 
Datum: 09. června 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
kola se na vypletenych ravkach nevyvazuji.... ani jsen nemel tu cest se stim setkat jak tu psaly but je to 8 na kole nebo je spatny plast but bych ho zkusil potocit na ravku nebo bych sehnal novej...
 
 
Datum: 09. června 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je pravda že to kolo trochu osmici ma
 
 
Datum: 08. června 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel9624    
Je to možné, že to je nevyvážeností pneu+ráfku. Uvidíš. Nic to, já už tady na webu definitivně končím. Bojuj, držím Ti pěsti. Hned po mě určitě bude následovat odpověď od pana : kolečko , který ti sice nenapíše, co způsobuje tvůj problém, ale napíše mě, že co tady píšu tak není, a jestli Ti něco hází tak to bude ventilek, nebo kamínek v dezénu ... , takže na takový server já chodit nebudu a ztrácet čas. Jsi v tom nevinně, ale nezbyde, než aby si tady radili amatéři mezi sebou a dál si pokurvovali svoje stroje často nesmyslnými zásahy.
 
 
Datum: 08. června 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aleši dik zkusim a nemuže to byt treba tim že mam v předu pneumatiku ktera ma byt normlane vzadu?
 
 
Datum: 08. června 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aleši dik zkusim a nemuže to byt treba tim že mam v předu pneumatiku ktera ma byt normlane vzadu?
 
 
Datum: 08. června 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aleši dik zkusim a nemuže to byt treba tim že mam v předu pneumatiku ktera ma byt normlane vzadu?
 
 
Datum: 08. června 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel9624    
Já myslím, že Ti to dělá jednoznačně axiální házivost předního kola, která se projeví právě v těchto otáčkách vibracemi. Máš kolo vyvážené? U auta se špatně nyváženýma kolama mi taky začal mírně vibrovat volant při 110 km/h, obvykle to poznáš i v nějakém tzv. násobku rychlosti, takže myslím že stejný jev by jsi mohl pozorovat při rychlosti okolo 50-60 km/h. Zaměř se na to, jeď po rovné cestě a mírně zvyšuj rychlost mezi 50-60 km/h a věřím, že možná menší vibrace též pocítíš. Budeš muset buď nechat vyvážit přední kolo, nebo jezdit pod 110 km/h, nebo nad 110 km/h. Pokud Ti to udělá vyšší rychlost než 110km/h, tak si myslím, že ve vyšší rychlosti se to potom začne mírně ztrácet, ale neustane to. To je můj odhad.
 
 
Datum: 08. června 2010 17:37
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rám je normalne origo a ve předu je asi trošku osmice ale to nejde skoro videt podle me to neni tím
 
 
Datum: 08. června 2010 14:27
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
Nemůže to být třeba nepatrnou 8 na předním kole? A co kostra, máš ji krásně rovnou a v ose, nebo to je nějakej po domácku sesvařenej krumpl???
 
 
Datum: 07. června 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: joža      IP: uživatel1089    
čau chci se zeptat jak nejlepe seřidit předstih a odtrh diky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2010 9:24
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9630    
Slyšel jsem,že stoprocentně funguje tento recept.Odšrobovat hlavu tak,aby si viděl dobřena píst a dát ho co nejlépe na hranici zdvihu a poklesu.Kladívka máš už povolené.Vložit mezi ně cigaretový\r\npapírek nejlépe Vážku.Přitlačit kladívka silou k sobě a utáhnout.A nezapomenou vrátit hlavu že.Víc hlav víc ví.Za skoušku nic nedáš.Když tak napiš jaký postup byl nejlepší,taky se chystám předstih \r\nštelovat,tak abych se s tím zbytečně moc nesral.
 
 
Datum: 10. června 2010 9:24
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Povol šroubke u kladívek a odtrh dej 0,35-0,5 tak nějak kdyto bude dávat nejlepší jiskru .A předstich dej píst do horní uvrata a až se začnou otevírat kladívka tak aby ti to vylezlo 1,2-1,6mm.
 
 
Datum: 09. června 2010 22:41
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejlépe podle oka :-)
 
 
Datum: 08. června 2010 7:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle manuálu :-D
 
 
Datum: 07. června 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: lol      IP: uživatel1089    
zdar draci chci se zeptat kolik muze tak stat "lamela tlačená uplná" dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci ,chci se zeptat esli pude na miho mustanga(jawa23) karburator ze simace ,a nebo naky jiny . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2010 13:35
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boha veď simson má difúzor 16mm, takže výkon pojde dole, docielite tým možno menšiu spotrebu
 
 
Datum: 11. června 2010 13:35
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo poradte jaky jiny karburator by tam sel dat
 
 
Datum: 09. června 2010 7:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo to má..ale taky je to pěkná sračka
 
 
Datum: 08. června 2010 15:46
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem nekde cetl ze karburator na thoho mustanga by tam asi nesel ze prej simson ma visoko otackovy motor ,tak teda nevim
 
 
Datum: 08. června 2010 7:18
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten zesimace snizi tea rykate víkon ?
 
 
Datum: 08. června 2010 7:12
 
 
 
 
Jméno: scrofa      IP: uživatel8364    
de to mel sem ho tam taky a fičelo to paradně
 
 
Datum: 07. června 2010 22:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
snad nechceš zvyšovat výkon :-D
 
 
Datum: 07. června 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sice to je z uplne jinyho motoru jo sloby to ale chtelo by to spoustu redukcí to můžeš použít karbec ze škodovky :-D :-)
 
 
Datum: 07. června 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
když tam dáš ze simáče,tak ještě snížíš výkon...nech tam ten origo
 
 
Datum: 07. června 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: smajdii ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevite někdo jestli se tu dal kupit plovak na jikov 2924 M-13???? mam ho diravy a jedem se už zdupal let lampou odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: Smajdii ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci,potřeboval bych poradit ohledně moji 250/353 ,někdy to jede a někdy ne benzin do toho jde,jiskru to taky házi,nevim co s tym nadrž a karbec jsem čistil asi 3x ,svíčku měnil 5X i novou,chvilku to jede a pak zase ne,někdy to jede i hodinu v kuse,mam tam elektronicky regler + kostra co je na fichtlk. díky moc za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2010 12:54
 
 
 
 
Jméno: libor 232      IP: uživatel5546    
toz ss tim mam i ja zkusenosti s fichtlem , muj fichtl to je zahada bermudskeho trojuhelniku . Taky treba jezdim hodinu a pka to zacne blbe jet treba ( zacne to strilet do vyfuku nebo se zacne dusit ... )
 
 
Datum: 08. června 2010 12:54
 
 
 
 
Jméno: smajdii      IP: uživatel9369    
skontroluju to a uvidim ale stejně je to divne
 
 
Datum: 07. června 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
někde ti může kostřit drátek nebo někde může být uvolněný špatný kontakt někde nebo baterka špatná
 
 
Datum: 07. června 2010 20:55
 
<  1168  1169  1170  1171  1172  1173  1174  1175  1176  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 16:42:49 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu