Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawa21
IP: uživatel5056
 Čau do jaké zaražky u jehli mám dat ten plíšek přo běžní porovoz jehu mam 4 zaražkovou u jawy 21 .
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 23:05
 No dej to na 2 a jestli zajíždíš mrdni to na 3 a nařeš to.Hlavně aby to jelo a když to dáš na 4 tak bude žrát a nebude to chytat hlavně za tepla
Datum: 09. června 2010 23:05
 Také souhlasím s kolečkem. Pokud nemáš stroj v záběhu, vyzkoušej různý polohy jehly a nech ji v tý poloze, ve který to jede nejlíp. Nejpravděpodobnější je, že to bude právě druhý zářez.
Datum: 08. června 2010 22:00
 plně souhlasím s kolecko...
Datum: 08. června 2010 20:35
 Aleš: Víš o čem píšeš?  Zvednutím jehly dojde k obohacení směsi. Bohatší směs hoří při menší teplotě, takže motor v době záběhu není tolik teplotně namáhán. Navíc s větším množstvím benzínu je ve směsi i větší množství oleje, takže se motor lépe maže. O nějaké zvyšování volnoběhu či co tady vůbec nejde...
Datum: 08. června 2010 18:41
Jméno: jawa21
IP: uživatel5056
 ne ja to dam na tu 3 zarážku
Datum: 08. června 2010 17:51
Jméno: Aleš
IP: uživatel9624
 Dej si to třeba na osmou, když si tam další uděláš pilníkem  Co by se stalo? Hovno! Víš k čemu tam ta jehla je? Nevíš, proto vymýšlíš nesmysly. Pouští Ti palivo z karburátoru do válce. V záběhu jde motor ztuha, protože je to strojní výrobek a třecí plochy si musí na sebe teprve správně sednout-zaběhnout se. Protože v záběhu jde více ztuha, píše výrobce dát na 3. zářez, aby byla jehla více zvednutá, volnoběh byl vyšší a motor se netrápil v nízkých otáčkách. To bude celý princip zdvihání jehly. Když přidáš plyn na rukojeti, tak děláš, co? Zdvihneš šoupátko s jehlou a pustíš víc paliva = jedeš rychleji. Dílenská příručka říká v záběru na 3. zářez, když ti nějaký jiný trouba poradí lepší nesmysl, klidně si to tak dej. Je to tvůj stroj
Datum: 08. června 2010 17:48
Jméno: jawa21
IP: uživatel5056
 co by se stalo kdy dych to dal na čtvrtou
Datum: 08. června 2010 17:23
 Tak na třetí.
Datum: 08. června 2010 17:18
Jméno: jawa21
IP: uživatel5056
 ne,ale mam tam tedka nově dělanej vybrus.
Datum: 08. června 2010 17:11
Jméno: Aleš
IP: uživatel9624
 Jak máš poznat co? Nový stroj z výrobní linky doma asi nemáš a pokud jsi nedával nový válec/píst, tak to v záběhu jistě nemáš = nastav to na 2. zářez zhora - myšleno když je jehla hrotem dolů.
Datum: 08. června 2010 17:00
Jméno: jawa21
IP: uživatel5056
 a jak to mam poznat?
Datum: 08. června 2010 16:54
Jméno: Aleš
IP: uživatel9624
 Jehla se nastavuje v době záběhu na 3. zářez zhora, po záběhu 2. zářez zhora. Nijak jinak!
Datum: 08. června 2010 16:47
Jméno: libor232
IP: uživatel5546
 1. nebo 2.
Datum: 08. června 2010 16:08
Jméno: Lur
IP: uživatel1178
 Čau, potřeboval bych poradit kde sehnat plovák do karburátoru Jikov 2915 PSb. Takový ten s pevnou jehlou a tyčkou dole. Zatím jsem všude narazil jen na ty se šroubovací jehlou. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 15:16
 Čus potřeboval bych poradit kde se dá v olomouckém kraji udělat výbrus válce na obsach 500-600ccm!?Dík a to fičí
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 19:53
 Tak dík
Datum: 08. června 2010 19:53
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 ve Smržicich pan Vyroubal
Datum: 08. června 2010 15:38
Jméno: libor232
IP: uživatel5546
 v olomouckem nevim ale ve zlinskem - Holešov - MOPAS ..
Datum: 08. června 2010 15:22
Jméno: jawawwaa
IP: uživatel9121
 čau chlapi potřebuji poradit s fíkem když normálně nastartuji tak to na volnoběh stračně scípá a mám volnoběh skoro na max když je to na neutral tak se to ještě dá ale když mám rychlost a držím spojku tak je to hrůza. Ještě mě to mezi kolenem a výfukem učazuje zkoušel jsem to zatěsnit silikonem už je to lepší ale ještě to pořád fučí díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 22:44
 To nevadí že ti to hulí z výfuku já sme s tím taky jezdil rok a co vadilo to ne akrotá to víc řvalo ale to mě bylo někdě.Zkontroluj předstich a odtch a jaou ti to dává jiksru pak taky jestli ty tam vůbec teče benál.Mno a důležitá věc jakou máš kompresi u toho taky na tom záleí dost
Datum: 09. června 2010 22:44
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 to že ti to nedrží volnoběh tak máš asi špatné šoupátko šoupátko kup nové nasaď ho dej plný plyn aby bylo šoupátko navrchu a pak ten štelovací šroubek povol o 2-3 otáčky pak plyn pusť nastartuj projeď to aby se to zahřálo a pak ten volnoběh došteluj jestli bude vysoký šroubek ještě povol a když nízký tak ho přitáhni a to že ti to scípá na jedničku se spojkou zmáčklou tak to je něco se spojkou buď nemá vůli nebo je moc přitáhlá a klouže
Datum: 08. června 2010 20:10
Jméno: libor232
IP: uživatel5546
 neporkluzuje ti treba spojka ze kdyz das rychlost a spojku ze se to zacne dusit?
Datum: 08. června 2010 12:42
Jméno: jawa aa
IP: uživatel9121
 čau draci mám tu jeden dotaz mám jawu 20 když je studený tak startuje krásně ale jak se zahřeje tak ani nehne může to být tím že tam mám cívku jen 6v když mám být 8V díky za rady docela mě to štve
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 23:19
Jméno: jirka
IP: uživatel9628
 ahoj,ja mam taky 20 pincka v original stavu a dělá mí to stejné co tobě  za studena chytá a jak se potvora trochu víc zahřeje tak jedíně rotlačit jinak nenakopneš ani za mák  no a co se cívek týče-6V je
originalni hodnota civky z jawy a 8V se začaly dávat proto,že s rostoucím stářím motocylku se ztrácí magnetická účinnost rotoru a zvětšením indukčnosti z6v na 8v se to kompenzuje,protoze dneska uz vubec
nikdo nezná posilování magnet,dělá to už jen poslední hrstká dědků pro veteránysty.takže závěrem ti to shrnu asi takhle-tou cívkou to není,jestli ti to chytá na 6V cívku jen dobře a když tam dáš 8v nic se neděje a
nic se tim ani moc nevylepší,ono ty pincky jsou totiž slovenská pomsta a každý pincek má své mouchy a já už jich zrenovoval hodně a vím co je to za potvory  -neuděláš nic.
Datum: 08. června 2010 23:19
 kdyz studenej jde dobre tak koukni na smes bude nejspis bohata, nebo pak ta svicka
Datum: 08. června 2010 13:00
Jméno: rfgsdf
IP: uživatel5546
 neee, davaj se i 6V i 8V a nicemu to nevadi , spise predstih .. nebo svicka
Datum: 08. června 2010 12:51
 Cau draci mám fechtlika 21 a chtěl bych ho přestavět na croos a trošku zvíšit výkon prosím poradte mi díky supilulim.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 22:20
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 sedlo můžeš sehnat u mně je to s pincka kerého sem mněl uděaného do crossu je to z plastu molitanu koženky a plechu na uchycení bude potřebovat trochu spravit ale to by nemněl být problém pokud bys mněl
zájem můj email je zelena.j009@seznam.cz
Datum: 11. června 2010 22:20
Jméno: martin
IP: uživatel9642
 cs poradim ti, já jsem tyky stavěl fichtla a většinu věcí sem koupil na burze v chotusicích u Čáslavi
Datum: 10. června 2010 13:54
 jo jeste bych dodal ze na ty cezete delam uz rok (ne kazdej den,treba 3 nebo 2 dny v tydnu) a postupne to vsechno vylepsuju..treba vejfuk uz sem delal 2x,poprvy moc vibroval a tak sme udelali jinej..
Datum: 09. června 2010 16:05
 jj ale nejdriv si uprav ram a az podle toho sezen plasty..ver mi ja prestavuju cezetu (pokud te to zajima tak moje stranky sou http://www.cz-cross.iprostor.cz ) a az podle ramu tam napasujes plasty...z kazdy motorky je jinej..ja mam napriklad predni blatnik z TM,zadni z yamahy,oba upraveny aby tam pasovali
Datum: 09. června 2010 16:03
 tak jako jasně ale plasty tam taky hrají roly
Datum: 09. června 2010 14:48
 hele o plastech to neni,je to o podvozku
Datum: 08. června 2010 22:07
 jj go motoru určitě udělám spíš mě jde o ty plasty z crossky kde seženu prostě nwm kde sehnat plasty sedlo cros a nádrž cros a blatníky sou tady na fechtl kramku
Datum: 08. června 2010 21:25
 ale vetsina lidi by radsi kouzlila a udelala motor co jezdi kilem,ale na GO se kazdej vysere..pokud nechces aby ti motor odesel se snizenou hlavou,udelej go!!!to te ceka tak jako tak,pokud nejsi 10 lety dite co pouze oreze plechy a nazve to krosskou
Datum: 08. června 2010 19:14
 zmensit hlavu...myslis spis kompresni pomer?de tam o tlaky takze kdyz to prepisknes a budou tam moc velky tlaky,tak ti odejde driv klikovka..a pokud si svorc tak de doma udelat svuj ram,vzit casti puvodniho a navarit jine uchyty zadnich tlumicu,pripadne prodlouzit kyvku a dat centralni tlumic,predni vidle se daj taky vyvisit ale sou do terenu na hovno-vlastni zkusenost..dej tam vidlice treba ze simsona nebo z nejaky vetsi jawy,ja tam napral z cezety 175.a motor jen tak za korunu neudelas..jediny co ti poradim tak bud stejskyho valec,kup si sportovni filtr,otryskuj podle toho karbec,nech si snizit hlavu,udelej GO motoru a pojede jak vino..
Datum: 08. června 2010 19:12
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Hm a i ty si myslíš že za asi 1000,- uděláš fíka do crossu?Se na to vyser..vůbec máš sám nějakou malou hlavu..
Datum: 08. června 2010 14:51
 no tetka su švorc kdo je vlastně stejsky?přemýšlel sem o tom že z menším hlavu a bude větší tlak a půjde tám pod větším tlakem benál ale to bych měl za chvílu po motoru.
Datum: 08. června 2010 14:19
 zvýšit výkon? obětuj 3500 a nech si od stejskyho udělat válec
Datum: 08. června 2010 13:34
 cuz , nevim kurnik cim to je , ale kdyz mam elektricke schema zapojeni podle tohodle schematu ´´...´´ tak kdyz dam polohu ´´ve dne´´ tak mi sviti zadni svetlo .. a kdyz dam bzucak , tak mi troubi velmi potichu a nebo vubec ... UZ tam bylo asi 4 bzucaky a vzdy to dela to samy.. kdyz sem odpojil zadni svetlo aby to neodebiralo proud, tak sem stejne ten bzucak nezesilil ! ... poradte prosim kdo ma s timhle zkusenosti, tady mate odkaz na to schema podle kteryho sem to zapojil http://www.uloz.to/5043975/02.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 17:00
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ano presne tak
Datum: 08. června 2010 17:00
Jméno: libor232
IP: uživatel5546
 no a jeste .. na bzucak ma byt civka s nejtlussiho dratu a nejmene zavity jo? .. a jeste ve schema ve prepinaci (zdechly / jizda ve dne/jizda v noci ) tak tam jak je ta prerusovana cara propojena ve 2 bodech a na kostru to se ma taky zapojit? ja to tam nemam zapojeny
Datum: 08. června 2010 11:29
 Jaká je tloušťka ještě použitelné spojkové lamely na pařeza 555. spjka nechodí podle mých předtav, klouže a jde podezřele lehce zmáčknout, a tak bych mohl vzít lamelu z jednoho takovýho vraku, co mám v rohu garáže. a pérka jsou stejný jak z jawy 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 15:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no fungovat to bude do té doby než se bude o sebe třít kov na kov...pérka jsou u 555 menší,ale možná že kdyby jsi tam nacpal z 21 tak by to mělo větší přítlak a třeba by to neklouzalo ale nevím...jinak tam pasuje celá spojka z 21
Datum: 08. června 2010 15:42
Jméno: PAN X
IP: uživatel5546
 hej ja bych rekl ze perka jsou jinych rozmeru .. ale slo by tam dat treba spojkovej kos z 21cky a lamely z 21cky kdybys nemohůl sehnat dobrou lamelu na 555 . Tlouska lamely - na kazde strane tak 1 mm vylezly ..
Datum: 08. června 2010 11:02
 Čus,Prosím Vás už sem se tady na to ptal nedávno.ale bylo mi jen odpovězeno že to mám vylét do kanálu.ale potřebova spíš jestli to mám vylét durou na kohout nebo přes napouštěcí díru.a jestli se to vylije vše aj s tym bordelem? ted mám v garáži nádtž z mustanga-čistím ji.už ráno jsem tam nasypal asi 8 pytlíků kyseliny citronové po 80g,a zelel jsem to do půlky vřelou vodou . promíchal a pak dolel až do plna.no a pořádně jsem to zabalil do hader a pytlů aby bylo teplo co nejdýl.celý den jsem to měl ještě k tomu na slunku.no a ted jsem to tak necha.akorát jsem ju dal dovnitř.no a chci se zeptat co mám s tím zítra udělat?mám t, 8l vody a kyselinu citronovou.tak co mám zítra udělat s tím?díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 20:18
 Je to dvousložková epoxidová barva, dává se základovka a potom vrchní barva...je to chemicky odolné...benzín tomu určitě neuškodí...
Datum: 13. června 2010 20:18
Jméno: Motokross
IP: uživatel9662
  Je možné, že jednoho krásného dne tyto motocykly nebudou moci vyjet ani na pozemní komunikace kvůli tomu, že nesplní emisní limity a pak bude super mít vylitou nádrž barvou 
Nebo ještě dlouho budou jezdit dál a pokud ten motocykl vydrži ještě pro další generaci, bude mít malý block, nebo kolecko nádrž plnou drobných kousků barvy se rzí.
Jinak se připojuji k předchozímu uživateli, taky bych rád znal postup vylívání nádrže barvou a metodu vylívání. Jo a jakou barvou to vylít a jak dlouho to nechat schnout, aby mi to ten benzín nezdvihl, barva nezměkla, nebo se nezačala ředit benzínem.
Díkes
Datum: 12. června 2010 19:17
 A teď bych se rád zeptal i já - jaký je postup na vylívání nádrže Mustanga barvou? A která se zdá být nejlepší? Rád bych totiž tento experiment také podstoupil.. Děkuji
Datum: 11. června 2010 13:53
 Jestli si to nenatřel tak to začne reznout znova...
Datum: 08. června 2010 23:07
  hoši děkuji.ale některé příspěvky ste mohli vynechat.  ale děkuji.už jsem to sice udělal.snad to bude dobré.nasypal jsem tam celkem dost kys.cit. zalel do půlky nádrže vřelou vodou,protřepal a dolel zase horkou vodou.zabalil jsem to do hader a igelitů at je co nedéle teplá a nechal noc.dnes jsem to vylel a nádrž je krásně čistá.doufám že i nadále bbude.hned sem tam nalel benzín.ale díky moc
Datum: 08. června 2010 22:43
 Aleš: Předem bych ti chtěl velice poděkovat, že jsi si našel čas a napsal celé řádky kritiky na moji adresu...výborně...ve svém příspěvku píšu pouze informace, které jsou v tomto případě podle mě velice užitečné, o nějakém vylití barvou jsi se ani nezmínil, spíše jsi napsal že to nijak ochránit proti korozi nejde...to ti připadá jako jiný úhel pohledu? Myslíš že je to zbytečná rada? Dále se ptáš, proč to čistil tou kyselinou...je to kvůli korozi...pokud jsi to věděl, tak proč si se ptal? Dále...proč mě nazíváš idiotem a borcem? Tím trochu zneužíváš internetové anonymity, nemyslíš? A že by jsi musel být sprostý? To myslíš vážně? Neříkej mi prosím, abych se naučil číst, čtení, jakožto učivo první třídy, mám zvládnuté velice dobře, není tedy třeba, abych se učil číst. O nějakém napadání odpovědí nemůže být řeč...tvoje odpovědi rozhodně nenapadám, pouze je doplňuji...jestli si z mých reakcí vycítil nějakou agresi, je to pouze tvůj pocit. Takže si prosím ještě jednou přečti, co jsem napsal já, a co jsi napsal ty. Poté mi napiš čím napadám tvé odpovědi, ok? A chovej se ke mě prosím slušně. Já ti také nenadávám, nenazývám tě idiotem ani ješitným borcem...S pozdravem Lukáš "kolečko" Radvan.
Datum: 08. června 2010 22:32
Jméno: standa
IP: uživatel9625
 Mimo téma....Kolečko je jeden z posledních štamgastů!! neopravuje po nikom gramaticky chyby,ale asi jako posledni se snazi aby to tu nekam směřovalo!! a obcas podotkne drobný nesrovnalosti! Pokud ti jeho pristup prijde arogantní,či ješitný,je to pouze tvuj problém.... nevím jak sem dlouho chodíš,ale Kolečko je jeden z mála,který poradí a dobře poradí a jeho odpověd má takrka vzdy 100%relevanci!!!
Datum: 08. června 2010 20:56
Jméno: Aleš
IP: uživatel9624
 !MIMO TÉMA! Pan kolečko místo aby užitečně radil, nebo odpovídal k tématu, tak pouze opravuje moje odpovědi jednu za druhou a dělá ze sebe čím dál většího idiota,že ?! Já chápu, že kyselinou může někdo odmašťovat a čistit nádrž, když ji pak chce vylívat barvou zevnitř. Kdyby se ale pan :kolečko naučil číst i něco jiného, než moje odpovědi, zjistil by, že dotyčný jménem: block po vylití kyseliny chtěl opět naplnit nádrž benzínem. Takže to nedělal asi proto, aby vylíval nádrž zevnitř barvou. Nic z toho co tu psal tomu nenasvědčuje. Takže se nauč číst všechno. Tady na webu, jak vidím dle gramatických chyb jsou kluci, kteří kolikrát neví ani hovno o principu motoru a pan Kolečko jim sice neporadí, ale napadá jednu moji odpověď za druhou. Prakticky jen proto, že si odpověď špatně přečte, nebo ji špatně pochopí. Ješitný člověk, který jen on má pravdu. Dál bych musel být sprostý ... Pane Kolečko : co tak začít těm klukům opravovat jejich gramatické chyby, sice jim tím neporadíte, ale výsledek bude stejný. Pan Kolečko je totiž borec : napíše to samé co já, jen z jiného úhlu pohledu aby měl pravdu. ! MIMO TÉMA !
Datum: 08. června 2010 20:24
 Aleš: kyselina citronová se používá k tomuto proto, že dokonale žere rez, stačí ji nasypat do nádrže, zalít horkou vodou, nechat jeden den odstát, a veškerá rez je pryč...potom se nádrž vyleje zevnitř barvou (dvousložkový epoxid), aby dále nerezla.
Datum: 08. června 2010 18:49
Jméno: Aleš
IP: uživatel9624
 Zdravím, tady se dočtu věcí ...
K čemu je prosím dobré odvápňovat, případně odmašťovat nádrž kyselinou citrónovou? To ji máš tak ulepenou olejem s nečistotama? To stačilo odmastit mycím prostředkem na nádobí, pak dobře propláchnout, nechat vyschnout a jede se dál. Kyselina citrónová je dobrá na odstranění vodního kamene se kterým reaguje, tak se tím čistí např. rychlovarné konvice, ale proč do nádrže? Většina nádrží, ne-li skoro každá u Pionýra je uvnitř rezavá. Není to čím ochránit, benzín odmašťuje a moc na tom nezmění ani to minimum oleje. Kyselina-ne citronová je obsažena i v odrezovačích. Její funkcí je chemicky narušit vrchní vrstvičku kovu, která je zoxidovaná, pak pokud je oplachový odrezovač se to omyje a ošetří nátěrem. Takže si myslím, že svým experimentem se zbavíš maličké vrchní vrstvičky orozlé nadrže, která ti bude reznout dál ale už o fous hlouběji. Ale neboj, neprorezla Ti za skoro 40 let, tak Ti jistě ještě dalších 10 let vydrží.
Napiš Aleš.
Datum: 08. června 2010 17:19
 ok. A to můžu vypláchnout vodou? nezrezne to pak? protože už jsem tu vodu s tou kyslinou vylel a nechal jsem to tak a ted mi z toho trochu kape rezavá voda.nezrezne to po zůstatku té vody? nemám tam nic už dát ? normálně tam naleju už ted benzín ?
Datum: 08. června 2010 12:09
 Hele, já sem dělal to samé a pak sem to vylil a nechal otevřené tim mislim aj ventil na slunku a pak sem to jen propláchl asi 10ml benzínu vylil a pak jen zpátky osadil a dal plnou kdyby něco napiš tu skoro nikdo nereaguje
Datum: 08. června 2010 12:09
 vylil bych to vrchem,kdyžtak to ještě propláchneš vodou
Datum: 08. června 2010 8:01
 zdar je možné přihlásit jawa 20 na papíry z pionára typou 05 ´?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 16:15
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Proč by to nešlo. Vypadají skoro stejně. Liší se jen v motoru. A ten nikdo půlit nebude
Datum: 08. června 2010 16:15
Jméno: jawaman
IP: uživatel8091
 všecko jde když se chce
Datum: 08. června 2010 8:47
 ne
Datum: 08. června 2010 7:22
 Čus,Prosím Vás ted mám v garáži nádtž z mustanga-čistím ji.už ráno jsem tam nasypal asi 8 pytlíků kyseliny citronové po 80g,a zelel jsem to do půlky vřelou vodou . promíchal a pak dolel až do plna.no a pořádně jsem to zabalil do hader a pytlů aby bylo teplo co nejdýl.celý den jsem to měl ještě k tomu na slunku.no a ted jsem to tak necha.akorát jsem ju dal dovnitř.no a chci se zeptat co mám s tím zítra udělat?mám t, 8l vody a kyselinu citronovou.tak co mám zítra udělat s tím?díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 22:37
 normálně to vylej do kanálu...neni to nijak škodlivé...je to jako bys do kanálu vymačkal pár citronů
Datum: 07. června 2010 22:37
 co to znamená že kostří kladívko ? jak to poznám..? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 6:43
Jméno: David
IP: uživatel2156
 No kladívko musím být prostě odizolovaný od kostry (fyzicky),to znamená že dáš první kladívko potom izolaci potom je kostra potom izolace pak kondík a ostatní dráty a celé to propojíš šroubem.
Datum: 08. června 2010 6:43
 čus mám dotaz mám na pinckovi zapalování vape,předstih 1.6,studenej chytí hned teplej na potřetí nebo roztlačit,nemuže to být svíčkou,brisk 14C,je po výbrusu benzin 1:25,jehla nehoře,díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 14:25
 tak skus jinou svičku ne ? TO SNAD DOMA máš a 14ka je studená tak to může být tím..
Datum: 16. června 2010 14:25
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 no ale mas to spatne, ma to bejt riska proti risce. Ja na 555 to tak mam a je to suprovy, startuje vzdy perfektne, a tahne na trojku uplne krasne. jinak zkus zmenit svicku.
Datum: 08. června 2010 7:36
Jméno: manas78
IP: uživatel9263
 ryska na rysku při horní uvrati je základní předstih a ten je 2.1 otočíš statorem o milimetr doprava a máš 1.6 je to i v nákresu co sem k tomu dostal,ale i v tom základním nastavení to dělá to samé.
Datum: 07. června 2010 23:23
 Jenom nechápu jak to myslíš s tím že to máš 1.6 ten předstih... vždyt u Vape se to nastaví tak že dáš píst přesně do horní uvratě a nastavíš aby byly rysky na sobě. (ryska rotoru a ryska statoru)... možná to je tím
Datum: 07. června 2010 22:54
 čau draci mam dotaz je normalni u jawy 350/639 že při rozjezdu cukne
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 21:33
 ale jo už jsem si na to zvykl a je to docela dobra věc
Datum: 09. června 2010 21:33
 je to normální...je to konstrukční vada na provodení vypínání spojky....je to od typu 638..... proto si většina lidí sežene a namontuje spojku 634
Datum: 07. června 2010 22:14
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Samozřejmě že není normální když to cukne... Správně seřízený stroj by se měl rozjíždět atd. úplně plynule, ale kámoš má taky 350, a když pouštím spojku (můžu ji pouštět jak pomalu chci) tak to vždycky nakonci škubne, jako by sem spojku pustil rychle...
Datum: 07. června 2010 22:11
 ahoj draci mam jawu 350/639 jak jse dostanu na rychlost 110km/h tak my začnou cukat řiditka z leva do prava jak zpomalim je to v poho....čim to je?je to normalni?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 21:32
 a da se nekde vycentrovat ten rafek?
Datum: 09. června 2010 21:32
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 kola se na vypletenych ravkach nevyvazuji.... ani jsen nemel tu cest se stim setkat jak tu psaly but je to 8 na kole nebo je spatny plast but bych ho zkusil potocit na ravku nebo bych sehnal novej...
Datum: 09. června 2010 21:28
 je pravda že to kolo trochu osmici ma
Datum: 08. června 2010 21:30
Jméno: Aleš
IP: uživatel9624
 Je to možné, že to je nevyvážeností pneu+ráfku. Uvidíš. Nic to, já už tady na webu definitivně končím. Bojuj, držím Ti pěsti. Hned po mě určitě bude následovat odpověď od pana : kolečko , který ti sice nenapíše, co způsobuje tvůj problém, ale napíše mě, že co tady píšu tak není, a jestli Ti něco hází tak to bude ventilek, nebo kamínek v dezénu ... , takže na takový server já chodit nebudu a ztrácet čas. Jsi v tom nevinně, ale nezbyde, než aby si tady radili amatéři mezi sebou a dál si pokurvovali svoje stroje často nesmyslnými zásahy.
Datum: 08. června 2010 20:35
 aleši dik zkusim a nemuže to byt treba tim že mam v předu pneumatiku ktera ma byt normlane vzadu?
Datum: 08. června 2010 19:54
 aleši dik zkusim a nemuže to byt treba tim že mam v předu pneumatiku ktera ma byt normlane vzadu?
Datum: 08. června 2010 19:47
 aleši dik zkusim a nemuže to byt treba tim že mam v předu pneumatiku ktera ma byt normlane vzadu?
Datum: 08. června 2010 19:38
Jméno: Aleš
IP: uživatel9624
 Já myslím, že Ti to dělá jednoznačně axiální házivost předního kola, která se projeví právě v těchto otáčkách vibracemi. Máš kolo vyvážené? U auta se špatně nyváženýma kolama mi taky začal mírně vibrovat volant při 110 km/h, obvykle to poznáš i v nějakém tzv. násobku rychlosti, takže myslím že stejný jev by jsi mohl pozorovat při rychlosti okolo 50-60 km/h. Zaměř se na to, jeď po rovné cestě a mírně zvyšuj rychlost mezi 50-60 km/h a věřím, že možná menší vibrace též pocítíš. Budeš muset buď nechat vyvážit přední kolo, nebo jezdit pod 110 km/h, nebo nad 110 km/h. Pokud Ti to udělá vyšší rychlost než 110km/h, tak si myslím, že ve vyšší rychlosti se to potom začne mírně ztrácet, ale neustane to. To je můj odhad.
Datum: 08. června 2010 17:37
 rám je normalne origo a ve předu je asi trošku osmice ale to nejde skoro videt podle me to neni tím
Datum: 08. června 2010 14:27
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Nemůže to být třeba nepatrnou 8 na předním kole? A co kostra, máš ji krásně rovnou a v ose, nebo to je nějakej po domácku sesvařenej krumpl???
Datum: 07. června 2010 22:14
Jméno: joža
IP: uživatel1089
 čau chci se zeptat jak nejlepe seřidit předstih a odtrh diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 9:24
Jméno: Petr
IP: uživatel9630
 Slyšel jsem,že stoprocentně funguje tento recept.Odšrobovat hlavu tak,aby si viděl dobřena píst a dát ho co nejlépe na hranici zdvihu a poklesu.Kladívka máš už povolené.Vložit mezi ně cigaretový\r\npapírek nejlépe Vážku.Přitlačit kladívka silou k sobě a utáhnout.A nezapomenou vrátit hlavu že.Víc hlav víc ví.Za skoušku nic nedáš.Když tak napiš jaký postup byl nejlepší,taky se chystám předstih \r\nštelovat,tak abych se s tím zbytečně moc nesral.
Datum: 10. června 2010 9:24
 Povol šroubke u kladívek a odtrh dej 0,35-0,5 tak nějak kdyto bude dávat nejlepší jiskru .A předstich dej píst do horní uvrata a až se začnou otevírat kladívka tak aby ti to vylezlo 1,2-1,6mm.
Datum: 09. června 2010 22:41
 Nejlépe podle oka
Datum: 08. června 2010 7:21
 podle manuálu
Datum: 07. června 2010 22:14
Jméno: lol
IP: uživatel1089
 zdar draci chci se zeptat kolik muze tak stat "lamela tlačená uplná" dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 21:55
 zdarec draci ,chci se zeptat esli pude na miho mustanga(jawa23) karburator ze simace ,a nebo naky jiny .
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 13:35
 boha veď simson má difúzor 16mm, takže výkon pojde dole, docielite tým možno menšiu spotrebu
Datum: 11. června 2010 13:35
 nebo poradte jaky jiny karburator by tam sel dat
Datum: 09. června 2010 7:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo to má..ale taky je to pěkná sračka
Datum: 08. června 2010 15:46
 ja sem nekde cetl ze karburator na thoho mustanga by tam asi nesel ze prej simson ma visoko otackovy motor ,tak teda nevim
Datum: 08. června 2010 7:18
 ten zesimace snizi tea rykate víkon ?
Datum: 08. června 2010 7:12
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 de to mel sem ho tam taky a fičelo to paradně
Datum: 07. června 2010 22:12
 snad nechceš zvyšovat výkon
Datum: 07. června 2010 21:54
Datum: 07. června 2010 21:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když tam dáš ze simáče,tak ještě snížíš výkon...nech tam ten origo
Datum: 07. června 2010 21:22
 nevite někdo jestli se tu dal kupit plovak na jikov 2924 M-13???? mam ho diravy a jedem se už zdupal let lampou
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 21:00
 zdar draci,potřeboval bych poradit ohledně moji 250/353 ,někdy to jede a někdy ne benzin do toho jde,jiskru to taky házi,nevim co s tym nadrž a karbec jsem čistil asi 3x ,svíčku měnil 5X i novou,chvilku to jede a pak zase ne,někdy to jede i hodinu v kuse,mam tam elektronicky regler + kostra co je na fichtlk. díky moc za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 12:54
Jméno: libor 232
IP: uživatel5546
 toz ss tim mam i ja zkusenosti s fichtlem , muj fichtl to je zahada bermudskeho trojuhelniku . Taky treba jezdim hodinu a pka to zacne blbe jet treba ( zacne to strilet do vyfuku nebo se zacne dusit ... )
Datum: 08. června 2010 12:54
Jméno: smajdii
IP: uživatel9369
 skontroluju to a uvidim ale stejně je to divne
Datum: 07. června 2010 20:58
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 někde ti může kostřit drátek nebo někde může být uvolněný špatný kontakt někde nebo baterka špatná
Datum: 07. června 2010 20:55
|



|