česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1167  1168  1169  1170  1171  1172  1173  1174  1175  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec jak poznam že mě jawa 21 pije převodovej olej. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2010 23:06
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bude ubývat s převodovky takže skontroluj převodovej olej a uvíš a po čase se ukáže jestli ubýva či ne.Jinač to bude hulít dost a smrdět hnusně jak tady píše vlastní zkušenost
 
 
Datum: 09. června 2010 23:06
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Poznáš to tak že to hulí jak ruskej tank,a bude to jinak smrdět..
 
 
Datum: 09. června 2010 11:27
 
 
 
 
Jméno: manas78 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci nechystáte se někdo na fichtl cup v Přelouči.je to 19.6. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2010 9:22
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus.dnes sem konečně po dlouhé době zporovoznil mustanga.no ale mám pár problémů... :-( 1-nejde nastartovat jen roztlačit,2- když vyřadím a brzdím jako že zastavuju taky zdechne.prostě nemůžu zastavit jinak zdechne.aji když jedu na jedničku a držím spojku a při tom zastavuju okamžitě to zdechne.mám komplet vyčištěný karburátor i nádrž.a mám nové pístní kroužky.a ještě se mi občas stává že když jedu do kopce tak to začne ůplně ztrácet výkon a zdechne.volnoběžný šroubek mám utažený na plno.je to možné že to je třeba výfukem? nebo šoupátkem? prosím poradte...děkuju moc.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 12:55
 
 
 
 
Jméno: Patrik      E-mail:      IP: uživatel5605    
čau, no tak tohle je na výmněnu celého motoru ale kdybi sme se domluvyli ja bych ho od tebe mozna koupil teda jestli máš zájem a je s papírama ?
 
 
Datum: 09. srpna 2010 12:55
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jehlu mám na druhém zářezu
 
 
Datum: 08. června 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: jussstin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj,sprovoznil jsem mustanga,ale motor nemá sílů nevijede ani jemně stoupavej kopec,když dam za 2 tak spíše řve než aby zrychli a také nema sílu,po zařazaní 3 převodu motorka pomalu spomaluje.Myslíte že pomůže výbrus ??? nebo někde saje falešný vzduch ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
To těsněni tam muže a nemusi byt.Pokd je hlava rovna a dotahnes to na krev tak to foukat nebude,ale pro jistotu ho tam dat mužes..
 
 
Datum: 10. června 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je takhle těžký určovat .Mě fík nejel a zjistil sem že byl ucpanej výfuk alobalem.A pak mě povolilo těsnění mezi kolenem a výfukem a hned to jelo jako kráva....
 
 
Datum: 09. června 2010 22:39
 
 
 
 
Jméno: jussstin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavu mám ještě jednu zkusím jí vyměnit mezi hlavou a válcem má být jen to kovové těsněný? to kolečko hlníkové myslím
 
 
Datum: 09. června 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Zřejme to ztrati kompresi a nejede to..Bud vyběhany valec nebo kříva hlava
 
 
Datum: 09. června 2010 12:42
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Máš na spojkovém lanku ( na páčce na řidítkách) předepsanou vůli ?
 
 
Datum: 09. června 2010 9:23
 
 
 
 
Jméno: jawa21      IP: uživatel5056    
A co předstih mě to taky jelo na 1 dobre,ale na 2,3 uš to fubec nejelo
 
 
Datum: 09. června 2010 8:31
 
 
 
 
Jméno: jussstin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
průser je ten že spojku mám novou s výfuk jsem čistil.....ta jednička a dvojaka jede ale nemá sílu,spojkou to není to bych poznal,slyšel :-)
 
 
Datum: 08. června 2010 23:05
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
"když dam za 2 tak spíše řve než aby zrychl" Vypada to že ti klouže spojka.. Nebo se mi taky stalo že to nemelo sílu a neslo se na tom ani rozjet,cely viken sem na tom dělal a bez vysledku..Tak sem sehnal novy motor,dal ho tam a porad stejne..Nakonec to byl ucpaný vyfuk.
 
 
Datum: 08. června 2010 23:01
 
 
 
 
Jméno: krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
dobrý den hoši mám takovej problém vubec my nejde nastartovat můstang ale kdiš to roztláčim tak to blafne a nic tak sem to skusil skopce ale abi to chytlo tak musim furt cupat kdis to rozláčim a pak to jede ale dusí se dělato od doby co sem mněl sundanej válec pls poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: Noname      IP: uživatel9662    
Mě spíš napadlo, jestli to nemáš přechlastané. Tvůj problém vidím v přívodu paliva do válce, eventuelně ve směsi benzín+vzduch z karburátoru do válce. Jestli ti to po roztlačení jede ...? Válec si podtlakem v otáčkách spíš strne palivo, než při startování a spíš překousne i špatně namixovanou směs benzín+vzduch. Zkus opět seřídit a vyčistit karburátor.
 
 
Datum: 12. června 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
jiskra my de a to všechno a karburator sem také čistil předstih je taky dobrý a kdiš stříknu pod svíčku tak to jenom blafne nic víc a nemuže to dělat třeba náko klikovka nebo válec píst ??????
 
 
Datum: 08. června 2010 22:30
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Skuš jestli ti de jiskra, jestli nejde tak předstih odtrh nebo někdeněco s elektrikou. Jestli jde hledej problém v karburátoru nebo přívodu paliva. Skuš stříknout pod svíčku benzín, jestli chytne na chvilku tak máš asi v karburátoru vodu nebo podobnej sajrajt kterej ti tam nepustí benzín.
 
 
Datum: 08. června 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, je stejný lanko spojky u ČZ 125/453 jako třeba u kývačky 350/354 nebo 250/353? dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2010 22:46
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych řek že to bude stejný poněvač všude máš 5 lameloví spojky a vždycky to vede z podmotoru takže proč by to dělali jiný.
 
 
Datum: 09. června 2010 22:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mělo by být stejné
 
 
Datum: 08. června 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: jawadawe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nazdar jawaři nevi nekdo jestli na jawe 555 maji bejt original chromovaný ráfky nebo nastříkaný nejakou barvou popřípadě jakou odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2010 23:06
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel9628    
ahoj,stříkni to obyčejnou stříbrnou barvou bez metalízy(ta v te bobe ještě neexistovala:-)kola pionýru555 byla přévážne stříbrná,chromovaných kol bylo málo,ale záleží kolik chceš do renovace investovat:-)
 
 
Datum: 08. června 2010 23:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no já myslím že byli tzv lidové verze ( levnější ) a ty měli stříbřenku...a pak byly ty dražší a ty měli chrom
 
 
Datum: 08. června 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chrom
 
 
Datum: 08. června 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: mates21sport      E-mail:      IP: uživatel8682    
zdravím... mám takovej problém.. pincek asi 5 let stál teď sem ho dal trochu dopucu novej lak komplet, výbrus 5. a tak... ale nechce jet... jiskru háže krásnou předstih odtrh by měl bejt taky ok ale ani neśkytne.... ten předstih a odtrh sm dělal asi pul hodiny než to bylo správně.. je to 1,6 nebo 1,7 prostě něco mezi... napadlo mě jestly nemám ucpanej karbec ale jak je ta dírka na karbcu těsné před napojením na koleno tak tam mi benzín stříká domysky celkem hodně, aj když to neprošlapávám a nechám to v klidu tak zní kapa trošku ale když vyndám svíčku a prošlapávám tak zhlavy nestříká benzín žádnej tak sem stříkačkou dal kousek pod svíčku do válca a párkrát prošláp a nechytlo to vubec ani jednou... fakt nevym co stim je prosím o pomoc musým na STK... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: mates21sport      IP: uživatel8682    
těsnění je z kupované sady tam díra byla určitě :-D výfuk sem čistil ten je ok při nakopávání když dám zaněj ruku cýtím prot vzduchu... rotor sem skoušel měnit... asi tři sem tam měl... jiskru háže pěknou...
 
 
Datum: 08. června 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nezabudol si spraviť dieru do tesnenia pod karbecovim kolienkom na valci? :-D možno slabý rotor... a piest máš naopak, krúžky ti chytia o kanály a zlomia sa, je možné že je zakarbónovaný výfuk... nastav hladinu keď ti tečie cez misku benzín, daj 0,5mm na sviečke... ak nič nepomôže zapaľovanie bude kaput ;-)
 
 
Datum: 08. června 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tam jde o první kroužek.minulý týden jsem toto řešil.píst naopak kroužek omlácený do špice na koncích.po 12 km
 
 
Datum: 08. června 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: mates21sport      IP: uživatel8682    
a myslýte že karbcem to není?? já sy vždycky myslel že když vyndám svíčku a prošlápnu tak přez tu díru mě to poprská... to se pletu?
 
 
Datum: 08. června 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9591    
Teď se nechci hádat. Ale tuším že to je jedno. Ale nevím jestli jsem to zjišťoval u 2 kroužkového nebo u tří. Ted doopravdy nevzpomínám.
 
 
Datum: 08. června 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tomáš:machruješ se znalostma a píšeš že se zámky u fichtla řešit nemusí?tak si ho sám otoč a pak uvidíš.
 
 
Datum: 08. června 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: mates21sport      IP: uživatel8682    
no svíčka je určitě dobrá skoušel sem brysk N 15C a N17C obě venku ok vavnitř nezapálí.. na jiným fichtlu obě vpohodě...
 
 
Datum: 08. června 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel9591    
jediné co mi ted napadá je španá svíčka, to že hází jiskru venku, neznamená že správně funguje i při tlaku v motoru. Doporučuji vyměnit.. Zkus to a uvidíš. Startovací sprej neřeš, je to zbytečné. Fichtl musí chytnout. Stříknutí cca 1ml pod svíčku řeší všecky problémy.
 
 
Datum: 08. června 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel9591    
Udělalo mi to tam nějakou prasárnu. J//R//NY = ZÁMKY (zámky kroužků)
 
 
Datum: 08. června 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: mates21sport      IP: uživatel8682    
tomasi ahoj... dík za rady kroužky na pístu mám dva, sedí my v zámkách perfektně a flava je fungl nová taze tam by problém být neměl... komprese výborná...
 
 
Datum: 08. června 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel9591    
Ahoj, píst je opravdu obráceně, šipka má jít k vejfuku. U fichtla se to ani nějak řešit nemusí, píst je stejný a nemá žádné okénka. Jen j\\r\\ny které mimochodem při otočení pístu také vycházejí dobře pokud nemáš upravované kanály. Tvuj problém bude nejspíše v netěsnící hlavě. Očisti docedací plochu hlavy. Je to ta zapuštěná plocha! Ne ta vyčnívající jak si hodně lidí myslí. A otoč raději píst. I když tím to nebude tak pro jistotu. A ještě otázka. Nevím jaké jsou tvoje znalosti ale když nevíš kam má směřovat šipka... Máš na pístu kroužky?? P.S neber to jako urážku..
 
 
Datum: 08. června 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: mates21sport      IP: uživatel8682    
ok a ten startovací sprej se stříká kam? soráč za blbý otázky nemám szím moc zkušeností...
 
 
Datum: 08. června 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
buď rád že ti to nechytlo.obrať píst a pak mu pomož startovacím sprejem
 
 
Datum: 08. června 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: mates21sport      IP: uživatel8682    
Aha ok.. dík za radu myslýš že je to jen tím¨? já sem si právě myslel že když dám ten benzín přímo do válce tou stříkačkou tak že by to mělo aspoň jednou blafnout ne? nato přece poloha pýstu nemá vliv? nebo se pletu? soráč za tu chybu čeština je boužel moje slabší stránka...
 
 
Datum: 08. června 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pýst neznám, ale píst jsi namontoval opačně.
 
 
Datum: 08. června 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: mates21sport      IP: uživatel8682    
jo eště mě napadlo jestly sem nedal pýst obrćeně.. byla naněm taková šipeška tu sem dal nahoru je to správně?
 
 
Datum: 08. června 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cua. pls jakej je odstin signalni cerveny, co se davala na 638 ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: chundel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosimvas chtel bych ze septat mam 175 cezetu 477 je po vybrusu a zacala semi dusit newim si stim rady???dekuji predem za odvoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2010 14:10
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Když je válec po výbrusu ,změní se poměr vzduchu a benzínu v nasáté směsi. Tím, že je válec těsnější je směs nasávána jiným podtlakem ,způsobeným sacím zdvihem pístu.
 
 
Datum: 09. června 2010 14:10
 
 
 
 
Jméno: chundel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kdyz to nebude tim???
 
 
Datum: 09. června 2010 13:40
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Když je po výbrusu ,přeladˇkarburátor. U 477 dej jehlu na 3. zářez a šroubek přídavného vzduchu okolo 1/2- 3/4 otáčky.A filtr by to chtělo nový.
 
 
Datum: 09. června 2010 9:09
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar,můžu na sebe i když je mi 14 nahlásit pincka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
Pravdu má Tomáš,já byl na úřadě přepisovat fíka z mýho dědy na mě,a chtěli po mě občanku,a tu jaksi ty ve čtrnácti ještě nemáš :-D
 
 
Datum: 09. června 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rodiče se mnou zajedou a chci to abych to zas za dva roky nemusel přepisovat
 
 
Datum: 08. června 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motorku můžeš mít na sebe napsanou bez ohledu na věk. Je to evidence vlastnictví a majtel můžeš být i den po narození. Pokud ti nebylo 18, můžou chtít souhlas rodičů. Jestli ho budou chtít záleží na konkrétním uředníkovi.
 
 
Datum: 08. června 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem na úřad šel v 16ti letech a přepsal jsem na sebe motorku i bez rodičů. Stačila mi občanka, doklady k motocyklu a evidenčka.
 
 
Datum: 08. června 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel9591    
Pokud já vím tak motorku si na sebe můžeš napsat až od 15ti když máš občanský průkaz. Pokud ti je 15-18 let tak musíš mít sebou rodiče, pokud ale nemají náladu běhat po úřadech kvůli tomu vraku tak ti musí na papír napsat plnou moc. Jako něco že ví o tom, že si tu motorku píšeš na sebe. A proč to vlastně budeš psát na sebe když na to nemáš papíry? Na který si ještě 2 roky počkáš?
 
 
Datum: 08. června 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: jawadawe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nebo staci napsat nakej papir kde ses podepsanej ty a ten kdo to za tebe vyřídí a nemusis tam ani chodit
 
 
Datum: 08. června 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mužeš, ale na uřad by s tebou měli jít rodiče. Když sem přihlašoval čízu tak tam musel se mnou jít otec aby tam něco podepsal.
 
 
Datum: 08. června 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: jawadawe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo ja mam na sebe nahlaseniho pincka
 
 
Datum: 08. června 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a proč bys to dělal a ne nemůžeš
 
 
Datum: 08. června 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: Jawer      IP: uživatel6644    
dobrej nemate nekdo sedlo na mustnga(neroztrhane a aby se nehybalo)díky sorry ze je to inzerát odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: Hudzo      IP: uživatel8591    
cf lidi potřeboval bych vědět vše o lakování a hlavně co mám dát za podklad pod lak budu to dělat sprejem vím není to ono ale nemám jiné možnosti taky bch rád věděl čím ste kytovai důlky díval sem se na google a po webu ale všude píšou něco jiného motorka bude v černém laku čím ste dělali linky a odmaštovali podklad ? Dík za podklady a odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kluci problém je ten , že barva ve spreji je v dnešní době nejčastěji jednosložkový akryl, kterej prostě neni moc odolnej... pokud bys to chtěl dělat nějakym kvalitnim sprejem, tak počítej s několikanásobnou cenou...navíc sprejem málokdy vytvoříš nějakej slušnej povrch...
 
 
Datum: 09. června 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
SaGy souhlasim..Ale musi to byt kvalitní sprej a dobrý podklad a nakonec bezbarvý lak a drži to..
 
 
Datum: 09. června 2010 12:38
 
 
 
 
Jméno: SaGy      IP: uživatel5570    
Todle mi taky každý tvrdil, sprej se ti bude loupat nevydží ti to.. můžu jen říct, že to není pravda. Pokud tam nedáš tenkou vrstvičku, budeš mít dobrý podklad tak to drží jako každá jiná barva... Mám to vyzkoušené takže....
 
 
Datum: 09. června 2010 12:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlepší je obrousit na plech, vykitovat, stříknout plničem, samozřejmě přebrousit, na to vrchní barvu a nejlépe ještě přelakovat. Sprejem ti to vydrží chviličku, pak se to začne škrábat a bude se to loupat, sprej sou vyhozené peníze...kup nějakou lepší barvu a puc si od nekoho kompresor s pistolí
 
 
Datum: 08. června 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za kolik se dá sehnat celej motor na mustoše? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1200 je GO jenom napr. klikovky,sou tam i jiny veci a motor sam o sobe ma taky velkou cenu...
 
 
Datum: 08. června 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustangista: to bych si opravdu přál vidět motor po GO za 500-800kč...i když v dnešní době je i výměna kroužků GO, bohužel...
 
 
Datum: 08. června 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky
 
 
Datum: 08. června 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Někdo může prodat motor po GO i za 500-800.po GO 1200 je moc
 
 
Datum: 08. června 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
záleží v jakém je stavu. Jestli je po GO, tak bych za něho dal maximálně 1200. Ale třeba si kup radši nějaký starý za 500 a GO si uděláš sám.
 
 
Datum: 08. června 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jooo??? tak proč se ptáš když víš vole :-D......tak se pochlub....kolik
 
 
Datum: 08. června 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nekecej :-) ja vim ale kolik stojí ?
 
 
Datum: 08. června 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za cenu jakou si určí prodejce :-D
 
 
Datum: 08. června 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
zdarec mám dotaz ohledně mojí čz 250 zjistil jsem že mám motor čz 250 ale rám tam mám z jawy 250 čz ho má z trubky a jawa ho má obdelníkový jak na pinckovy až bych někdy dělal na ní TP vadilo by moc že je tam rám z jawy ? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
Mám je tam navařený ale suprově je to jak s fabriky vubec to není poznat že by to tam někdo vařil je to OK
 
 
Datum: 08. června 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bylo by to defakto jedno, jde hlavně o číslo toho rámu, které by jsi musel pravděpodobně stejně přerazit při koupi jiných papírů...btw nemáš tam vařené úchyty motoru?
 
 
Datum: 08. června 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: pawka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak šetrně sundat magneto u altiku z bety 207..se stim seru jak pes a ani zaboha nejde dolu,nechci tomu ubližit..a zjistil jsem posuv klikovky v ose o cca 3mm.je to velkej problem?hejbe se cela v bloku sem a tam aji se spojkama a magnetem...hmm? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2010 13:28
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Vyndej gufero co je pod magnetem a pohybuj klikovkou v ose. Uvidíš hned posuvá-li se klikovka ve vnitřních kroužcích ložisek, nebo klikovka i s ložiskama v polobloku.
 
 
Datum: 09. června 2010 13:28
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Když tam tu vůli necháš , bude to za chodu rachotit a ještě se poničí uložení ložisek v kartérech.
 
 
Datum: 09. června 2010 9:18
 
 
 
 
Jméno: pawka      IP: uživatel9411    
tak magneto sundano..diky za radu,ale ten posuv na klice tam je!at už ho tam nechali konstrukteří,anebo zub času a opotřebení...je to velkej problem?je fakt že tam nemam momentalně nahozenej válec a s valcem se to muže jeste trocha vycentrovat..newim pouze špekuluju
 
 
Datum: 09. června 2010 5:16
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Vyšroubuj šroub M5, který drží magneto na klikovce. Potom vezmi šroub se závitem M8 a našroubuj jej do otvoru uprostřed magneta, ve kterém je taky závit M8. Utahováním šroubu se magneto sundá z kužele klikovky. Většinou to nejde úplně lehce od sebe a je potřeba sundávání pomoci poťuknutím dřevěnou paličkou z boku na utažený šroub M8. Posuv klikovky v ose může být způsoben vůlí mezi klikovkou a vnitřními kroužky ložisek, nebo vůlí mezi vnějšími kroužky ložisek a otvory pro ložiska v poloblocích. 3mm posuv není možný, tolik místa tam konstuktéři nenechali.
 
 
Datum: 09. června 2010 1:01
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
čau hoši dneska jsem jel s mustangem se projet a jel jak drak a potom najednou mě cosi začal záhadně dýmit a přestal jaksi tahat tak jsem ho nechal vychladnout a zase jel a potom zase zachvilku začal dýmit zdálo se mi to jakkdyby nepálila svíčka nebo co motor jsem teďka přetěsňoval ještě jsem přemýšlel že to někde saje olej ale kde to nevím. Nevíte co by to tak mohlo dělat? Jak jsem přijel domů tak jsem vyměnil svíčku a je to lepší ale pořád to jaksi dýmí jak fabrika zamnou bylo dýmu jak prase. Prosím poraďte co by se s tim dalo vyšpekulovat a co s tim může být odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: Noname      IP: uživatel9662    
Olej z převodové skříně ti to snad brát může, záleží na tom, jak moc ti ty gufera netěsní, každopádně by ti to nemělo brát ten olej donekonečna, pokud ho nebudeš dolívat. Tím chci říct, zkontroluj množství oleje které liješ do levé strany motoru jak jsou lamely spojky, jestli není přelitý. Vyšroubuj kontrolní šroub oleje a nech vytéci vše co bude nad ten šroub dokud olej nepřestane téci. Pokud olej přelitý nemáš, tak zkontroluj stejným způsobem množství oleje a když ho bude málo, tak ho opět dolij po kontrolní šroub. Pak to projeď delší trasou a až to trochu vychladne, zkontroluj jestli nemáš úbytek v převodové skříni. Pokud bude olej chybět, tak je to guferama, pokud to bude skoro stejné, tak bych to hledal v karburátoru, nebo palivu. V karburátoru bych se zaměřil, jestli ti tam nejde málo vzduchu a příliš paliva - pak by to taky dýmilo. Případně není-li málo průvzdušný vzduchový filtr a v neposlední řadě, jestli nemáš příliš přemixovaný benzín s olejem (1:50 = 5 litrů paliva + 1 dc oleje). Pokud toto všechno máš 100% OK, pak už asi jen ty gufera. Jen si myslím, že s těma guferama by ti to začalo dýmit poměrně rychle = jestli jsi ujel např. 10 km a až potom to začalo dýmit, spíš bych to viděl na málo vzduchu a taky by měl být trochu menší výkon motorky. Hodně štěstí.
 
 
Datum: 12. června 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
při opětovné montáži mužeš strhnout břit,muže ti spadnout pružinka atd a hlavně stojí 20kč tak to neřeším
 
 
Datum: 08. června 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Já jsem si říkal že ještě ty gufera něco vydrží no tak sem nové nedíval ale od teď budu dávat gufera nové. Ještě se ptám jestli to gufero je navyhozeni jako když ho třeba vytáhnu tak už je na nic a jak dlouho vydrží gufero?
 
 
Datum: 08. června 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jo gufero stojí každé 1000 kč že?pokaždé když půlím motor,automaticky nové gufera.to mi nestojí za to abych znova sundával spojku a zapalování.takže: Znovu a radostněji!!!
 
 
Datum: 08. června 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
motor jsem měl rozdělaný a přetěsnil sem ho ale gufera jsem neměnil. Musím tomu do kopce pomáhat nohama a pak to jede
 
 
Datum: 08. června 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj nasava ti to olej z prevodovky..jakmile si dal jinou svicku tak to bylo chvilku lepsi,protoze nebyla spinava od oleje a za chvili se zase zamazala tak to jelo opet na nic.. ;-) takze ti nezbyva nic jinyho nez rozpulit motor,vymenit gufera a tesneni :-)
 
 
Datum: 08. června 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle je jasné netěsnící gufero na levé straně..
 
 
Datum: 08. června 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec, mám dotaz ohledně lakování, nemá někdo zkušenost se stříkací pistolí Kovofiniš LT1? Jak se s ní pracuje a jestli se sní dá udělat slušnej lak,Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2010 18:13
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zsdravím. nevíte jaktože je možné aby mi fechtl spálil zadní žárovku 12v 5W???Už si nevím rady. Když jsem tam měl 6v žárovky no tak jedna vydržela max. dva dny. říkám si že asi nějaké přepětí. stane se no. Hodil jsem tam žárovku 12V 5W a dopředu normální 6v 25w. ta přední vydrží ale zadní i ta 12v vydrží maximálně týden a šlus. Jak može pionýr dávat víc jak 12V? i kdyby etda dával tak jaktože to přední vydrží a zadní chodí pořád do kytek? jsem z toho blázen a už nevím jestli jsem vůl já s mým pionýrem nebo ta žárovka Cívky jsou tam uplně vpořádku.Jo nemám tam ten omezovač napětí a připadá mi to normální že se u tychto strojů 6V spálí ale že se spálí i dvanáctka to by mě nenapadlo kdybyste mě do hlavy praštili. Ta šestka ta tam svítila snad víc než je v jejich sílách takže jsem dokázal pochopit že se spálí no ale ta dvanáctka při max. otáčkách vůbec byla ráda že aspon trošku svítí.Když tam dám 24V tak už to asi moc svštla nenadělá. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9630    
Mně se taky přpalovala.Tak jsem taky chytřejší.Bezva
 
 
Datum: 09. června 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky moc,zitra to nějak risknu do města bez žárovky a koupím tam tu 12v 10w
 
 
Datum: 08. června 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9625    
muzu potvrdit....kamaradovi na stary 21 furt praskali zarovky 6V/5W....dali jsme 12/10W a má ji tam uz druhym rokem
 
 
Datum: 08. června 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Ahoj,řešil jsem stejný problém nevím teda jak máš zapojené zapalování ale já mám na zadní žárovku jednu celou cívku.Každých 200km mi v vzadu prdla zkusil jsem taky 12V 5W ta prdla hned,tak jsem jen tak zašel do supermarketu a našel od filsona 12V 10W,a svítí celkem slušně ale hlavně,ještě neprdla.Mohu doporučit
 
 
Datum: 08. června 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel9624    
Zdarec, no zrovna na záhadology to asi nebude. Ale než se budeš pouštět do experimentů s vyšší wattáží, možná bych zkusil koupit od jiného výrobce a někde jinde tzv. poctivou šestku - 6V/5W. Je možné, že jsi koupil zrovna ze špatné výrobní série a vlákno žárovky je poddimenzované. Firmy šetří, kde můžou! Druhá věc, co se Ti mohla stát - prostě se Ti jen utrhlo vlákno žárovky. Uvnitř žárovky bývá poměrně volné, když je nahřáté svícením, tak je ještě měkčí a když z motorkou budež jezdit jak Tatar - samá horší cesta, tak ho můžeš utřepat. Není to obvyklá závada, ale je možná. Píšeš, že jedna žárovka vydržela max. 2 dny. Kolik jsi jich tam protočil? Zkus opravdu jiný obchod, jiného výrobce. Výkonější tam můžeš dát, ale za čas budeš třeba psát :" Zdar, zadní žárovka na fechtlu, co jste mi poradili opravdu neprdla, svítila fakt super, akorát mi to trochu natavilo kryt zadního světla. Není to sice moc, ale nevíte kde by se dal sehnat nový?"
 
 
Datum: 08. června 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: bfu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to tak, "výhodou" fichtl-magneta je to že se chová spíše jako zdroj proudu než napětí, takže s malou zátěží ti dá klidně 18V, proto si nepomůžeš když dáš žárovku na větší napětí :-D ale to už sem ti psal někdy minulej tejden :-)
 
 
Datum: 08. června 2010 19:24
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky...zitra to skusím
 
 
Datum: 08. června 2010 17:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro žárovku 12V 5W je potřebný ještě menší proud než pro 6V proto praskne.... dej tak 6V 10 W......apropos...dej žárovku s větší watáží a né s větším napětí
 
 
Datum: 08. června 2010 17:55
 
 
 
 
Jméno: kozel S1      IP: uživatel1859    
zdar draci, mám dilema,chystá se mi upravenej válec, mám kupovat 9z primár?? Preferuji silničnízávody ale nechci aby se ztratil ani v lehkým terénu! co vy na to? a Jak je dlouhá životnost u toho kolečka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2010 22:50
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to tam dej 9 zub a pojede to 40 a předjedou tě na kole.Když namakáš motor tak bych tam dal 12 züb sekundár a primár nechal.Já sem nedávno složil fíka 21 šrot na N bylo to složený za odpoledne .Klika rezatá..ložiska drželi na slovo dobrý vůle a spojka nefakala a výfuk netěsnil a měl sem tam ještě k tomu přidřenej válec ten sem vybrousi l dal sem starý kruhy a dal sem tomu co proto a jak to jelo .Měl sem tam sice 11zub ale primár 14 zub a i tak to točilo jako svině
 
 
Datum: 09. června 2010 22:50
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tomas_j.r-no prave,primar je u spojky,sekundar je od motoru k rozete na kole..takze 9 z primar (u spojky) je asi kravina,prej se to zveda i na dvojku ale jede to tak 50 km/h (podle tech co to maji) takze si myslim ze na silnici absolutne nevhodny :-)
 
 
Datum: 08. června 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: tomas_j.r ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
MABODE: říka primár, ne sekundár ;D
 
 
Datum: 08. června 2010 18:59
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
na silnici 9z?to je kokotina...
 
 
Datum: 08. června 2010 18:08
 
<  1167  1168  1169  1170  1171  1172  1173  1174  1175  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 22:33:28 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu