Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cau draci hej potrebuji pomoc mam problém z čz175/450 mám tam dané zapalování z fichtla a kdyz chcu pridat tak to jakoby vynecha a potom zabere cim to muze byt kondenzator uz mam druhy novy ale stale
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 22:52
 No to bude tím předstihem a jeslti si dával jako je u fíka tak to se nedivím takm to chce BIG.Tak 2,5-4 u tohodle nevím přesně
Datum: 09. června 2010 22:52
 předstih je stelovany
Datum: 09. června 2010 22:30
Jméno: patrik
IP: uživatel9632
 nastav si předstih mělo by to bejt tím
Datum: 09. června 2010 20:59
Jméno: Cooke
IP: uživatel6644
 Ahoj. Mám pařeza 555 a na podzim jsem s ním v pohodě jezdil, motor tahal parádně a na jaro, asi v březnu jsem ho vytáhl ale pařez vůbec nemá sílu, když se rozjíždím, tak se to nechce ani rozjet. Jako bych se rozjížděl na dvojku, ale mám tam na 100% jedničku. Kámoš mi říkal, že to mám vyhoněné, ale mě se to nějak nezdá, když to na podzim valilo a na jaře se to nechce ani rozjet. Mám teda vyběhaný válec nebo čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 15:43
 no pochbuju že by se ti přes zimu vyběhal válec  tipoval bych to na zacpanej karbec nebo spíš jenom přiucpanou trisku...
Datum: 10. června 2010 15:43
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Měl sem po zimě ten samy problem..Byl to ucpany vyfuk
Datum: 09. června 2010 21:19
 Když motorka jezdí poněkud líně(a to má papírových 7 koní) a i pařez jezdí živěji, může to být předstih? Svíčka je mokrá. Když zacpu filtr rukou, okamžitě kyksne. Pod svíčkou teče kolem nespálená směs, hlava bude vyměněna. Vejfuk úplně čistý. Kohout je úplně čistý, ale stejně se mu moc nechce téct do karbecu. Jiskra jako prase, slyšitelná. Na volnoběh klape pěkně.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 19:00
Jméno: kicis
IP: uživatel7721
 no měl jsem něco podobného,,,,,, na volnoběh to byl pěkné ale při jízdě jsem to nemohl vytočit...........vyšteloval jsem předstih a jelo to perfektně
Datum: 10. června 2010 19:00
 Je to taková krabice, ve který je stočená drátěná vlna, má to takovej poklop, kterej povolíš a celou tu vlnu vytáhneš. Prolil jsem to M2téčkem.
Datum: 10. června 2010 17:02
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 souhlasilo by to v tom pripade na predstih a co komprese je dobra? jinak filtr tam je jakej molita? kdys si ho mazal olejem doufam
ze olejem primo na filtry a nenejakej vyjetej prevodak
Datum: 10. června 2010 16:39
 ¨Pro standu:vejfuk je perfetně vyčištěnej, filtr jsem prolil olejem, jak je psáno v příručce, s hladinou nehnu, ta je pevná. Spíš se mu nechce moc reagovat na plyn. Musím přidávat hodně plynu na rozjezd a i pak to jezdí nějak chcíple. To u jinejch mejch motorek se dá odjet pomalu na volnoběh.
Datum: 10. června 2010 16:09
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 zasranej vejfuk,zasranej filtr,vysoká hladina,velkej predstih,bohata smes....vyber si......
Datum: 10. června 2010 15:23
Jméno: Zdeněk Březovský
IP: uživatel9641
 Cau draku nejsem si uplně jistej ale já bych řek že to bude ten předstich a nebo skus vyčistit karbec snad to výjde měj se
Datum: 10. června 2010 13:18
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 napadl me jeste filtr projet to bez filtru... jeste se zeptam jak je to je linej pri rozjedu a ve vysokejch to upaluje jak ma nebo je to liny vsude a nechce se to rozdejchat? ...
Datum: 10. června 2010 10:51
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 dekarbonuj i hlavu a vymen si tesnici krouzek na svicce kdys ani to nepomuze tak zkus ten predstihm ten ma taky celkem hodne velkej vliv ... k tomu kohoutku nezda se ti to? on to byl vzdicky takovej curacek co z toho teklo 
vymen gumicku v kohoutku muze byt spuchrela a zakryva dirku proto to tece jak kdys netece
Datum: 10. června 2010 10:49
 Je to tatran 125.
Datum: 10. června 2010 9:47
 Co to máš za motorku??????????
Datum: 09. června 2010 22:57
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 co to je za moto?
Datum: 09. června 2010 21:19
Jméno: jawa 21
IP: uživatel5056
 Čau čím to je že mě jawa 21 když ju nakopnu tak chytne dam tam 1 a začnu pomalu pouštět spojku a fichtl zdechne čim to je.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 13:25
Jméno: jawa 21
IP: uživatel5056
 A muže to byt že když na jedu do ně jake díry tak mě vypadne sítko co je v nadrži a jestli nemuže byt zacpanej kohout.
Datum: 10. června 2010 13:25
 ok.tak se podívej na hladinu v plovákovce,jestli se to nedusí.a jede to pokaždé?
Datum: 10. června 2010 0:15
Jméno: jawa 21
IP: uživatel5056
 špatně sem se zminil jedu na jednicku treba 15 sekund a pak to chcipne
Datum: 09. června 2010 20:05
 zkus nastavit lanko spojky.jako přitáhnout na řidítkách nebo dole na karteru.
Datum: 09. června 2010 19:58
Jméno: jawa 21
IP: uživatel5056
 jak kdy 1 jo 1 ne
Datum: 09. června 2010 19:34
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel1696
 rozjede se aspon trochu??
Datum: 09. června 2010 19:32
 Zdarec draci,můžou špatné kladívka způsobovat ztrátu otáček? Mám na nich neustále škvarky,kondík jsem zkoušel jinej,a tak 4 jiné kondenzátory,a je to to samé...kdybych je vymenil i s jiným kondíkem,nebyly by tam už snad škvarky?a byly by vyšší otáčky? Dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 22:36
 Karbecem to nebude já jednu dobu taky jezdil s vysokou hladinou a točilo to stejně akorát když si nechal pustěný kohoutek tak to chcalo a nechtělo to chytat.Zkus jentka vyměnit svíčku co to udělá třeba teplejší zkus dát.
Datum: 09. června 2010 22:36
 hadinu sem taky zkoumal,ta se mi zda v poradku...na jehle je desticka na tretim zarezu (zábeh valce) svicka n14c,vzdalenost mezi elektrodami 0.45 mm,na vicku airboxu mam jen jednu diru,a to asi 5 nebo 6 cm kulatou.
Datum: 09. června 2010 21:54
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 nebo jen vysoká hladina a nebo vysoko jehla,pripadne nevhodne zvolenej odpor filtrboxu....hrál sem si s tim 3 dny nez jsem to vychytal....a sakra dost dela svicka
Datum: 09. června 2010 21:45
 díky moc....po kazdych ujetych 20 kilometrech mi to chcipne,a uz to nenatocim,po vycistenii kladivek od skvarku je vse OK...takze koupim novy aji s kondenzátorem,a uvidi se..mam tam totz cetovni upravu valec,a vubec se tomu nechce jet tak jak by melo....
Datum: 09. června 2010 19:55
 to víš že to ovlivnuje otáčky mas spatny kladivka asi uz
Datum: 09. června 2010 19:35
Jméno: reno
IP: uživatel7357
 Ahoj mam problem spis otazku, je normalni ze kdyz ozavru privod paliva u 21 tak az zacne dochazet palivo vyleti motor do otacek a chcipne, u me 555 to totiz nedela a jjeste jednu otazku je vazne 21 o tolik hlucnejsi nez 555? diky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 21:25
Jméno: reno
IP: uživatel7357
 to uz jsem udelal.. takze vyfuk je ok a jak ma byt ten konec vyfuku ma jen pres ty dve diky fukat nebo to je jedno ?
Datum: 09. června 2010 21:25
 vejfuk odkarbonuj..pokud mas nejakej horsi a nema nejakej krasnej chrom tak do nej nalej benzin a zapal,zbytek vyrtepej..rozeber to co to de a poradne z toho vystourej ten bordel
Datum: 09. června 2010 21:20
Jméno: reno
IP: uživatel7357
 vyfuk mam jjako z mustanga .. a pokud se ptas na stav vyfuku tak bych rekl ze je dobre utesnenej
Datum: 09. června 2010 21:19
Jméno: Devil147
IP: uživatel9633
 ZÁLEŽÍ JAKÝ MÁŠ VÝFUK
Datum: 09. června 2010 21:10
Jméno: reno
IP: uživatel7357
 no to je pravda ze se da jezdit na 3 volnobehu a ta 21 je fakt tak leniva v nizkych otackach ? ..a jak muzu udelat chudsi smes bo mam stale cernou svicku tak mozna to bude i tim ze je slaba v nizk otackach ..
Datum: 09. června 2010 20:55
 tak pařez se nedá tolik točit, ten má rád nízké otáčky, tam se dá jezdit na 3 na volnoběh.
Datum: 09. června 2010 19:41
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 to je normalni
Datum: 09. června 2010 19:17
 no mozny to je protoze bude chudsi smes-bude tam vic vzduchu (tim ze ti dochazi benzin v plovakovy komore tak se tam nedostane tolik benzinu jako vzduchu) a proto to vyleti do otacek..
Datum: 09. června 2010 19:05
Jméno: bubák
IP: uživatel5617
 kde sezenu dilenskou prirucku na jawu50
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 17:29
Jméno: Fichtl555
IP: uživatel6317
 Zdarec hoši ... potřeboval bych od vás pár rad ... jsem amatér a polokutil a před rokem jsem začal s renovací mýho fichtla (jawa 555), 30 let stál v garaži a nejezdil a tak sem ho chtěl dát do kupy ... ted je cely rozebraný, dal jsem mu nový lak a čeká až ho dám do původního stavu, aby jezdil ... jenomže můj problém je, že nevim jak ho poskládat zpět .. snad všechny díly bych měl mít po hromadě, ale nevím jak začít  ... našel by se nějakej dobrák. který by mě poradil popřípadně poslal některy http://www stránky ? ... za všechny odpovědi budu vděčný  díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 21:03
Jméno: Fichtl555
IP: uživatel6317
 jj, díky .. lak je sice sprejem, ale jsem s ním spokojen, vypada to dobre ...
Datum: 09. června 2010 21:03
 pokud sis na tom laku opravdu nechal zalezet a dal originalni odstin (ne sprejem nebo stetcem) proste to dat do puvodniho stavu aby to bylo jako original,tak potom je to renovace  ja bych zacal tim,ze bych poskladal ram..dej si na to stojan a kola aby ti to stalo pevne na zemi a pak pridavej ostatni dily..motor s retezem,plynovy a spojkovy lanka,brzdovy lanka,riditka,maska,plechy,vejfuk a td...to uz je pak asi jedno jak budes postupovat,zaklad je asi mit na co skladat takze kostru s kolama..
Datum: 09. června 2010 19:08
Datum: 09. června 2010 17:11
Jméno: Petr
IP: uživatel9630
 zdravím Všechny draky.Prosi vás,jaké možnosti mám v případě,žeM mám pionýra,ale bez jakých koliv dokladů.Koupil jsem ho tak a rád bych v klidu vyrazil na klidnou vyjíždku.Moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 9:59
Jméno: Petr
IP: uživatel9630
 Na té inzerci by nějaké doklady byli,ale vůbec nevím,jak skombynovat cízí doklady s mým pinckem.
Datum: 10. června 2010 9:59
 veteránské papíry to neni jen tak...pionýr musí být v 100% originále, nebo po profi renovaci. taky je podmínka že číslo rámu nesmí být v evidenci....je toho víc
Datum: 09. června 2010 18:50
 motoinzerce.cz Na veteransky to nedostanes, pokud nemas fichtla v super stavu.
Datum: 09. června 2010 17:24
Jméno: Petr
IP: uživatel9630
 Koupit jiný doklady?To by taky šlo,ale nevím kde
Datum: 09. června 2010 15:56
Jméno: Petr
IP: uživatel9630
 Skusim veteranský papíry.Dobrý nápad.Dík
Datum: 09. června 2010 15:53
 nebo na inzerci koupit jiny
Datum: 09. června 2010 15:45
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 jestlui se nepletu muzes s nim udelat veteransky papiry
Datum: 09. června 2010 15:38
 jaká je velikost kola předního a ZaDního u mustanga ? a kde koupit pořádnej drapááák
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 6:36
 ja mam drapak z 80, 100/90/16,jen na boku musíš trochu ořezat špunty,kvůli řetězu
Datum: 10. června 2010 6:36
 tak na pořádnej drapák prachy máš, ale na motor ne? vždyt si říkal že si švorc
Datum: 09. června 2010 20:16
 2,75-16
Datum: 09. června 2010 15:18
Jméno: petr
IP: uživatel1318
 zdarec mám jawu 250 a nedobijí nevíte co stým moc tomu pravě nerozumím..dík za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 15:09
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ti hvezdicky svedca jeho odpovedi  ,toho je dost cosa tyka dobijana v prvem rade bych skontroloval uhliky a regler ci spina a tak presmirgloj ti kontakty,kotvu,urcite kable a tak.
Datum: 09. června 2010 15:09
Jméno: petr
IP: uživatel1318
 no baterku mám dobrou a zapojenou elektriku taky takže nwm esi ty uhlíky nebo něco tak jinak dík za odpoved
Datum: 09. června 2010 14:49
 Cau máš buď špatně zapojenou elektriku nebo máš něco s baterkou.
Datum: 09. června 2010 14:46
Jméno: jawa 20
IP: uživatel9121
 čau hoši chci se zeptat když mi chybí v motoru tyčinka od spojky dlouhá a krátká i kulička tak jestli to tam možu jenom tak zasunout na místo jak to mám být nebo jestli se na to musí rozdělat celý motor díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 19:39
 jj, krátká-dlouhá-kulička a nebo jak to rika sportak21
Datum: 09. června 2010 19:39
 Normálně to tam jen nastrkáš krátká - kulicka (5mm) - dlouhá
Datum: 09. června 2010 15:21
 MIMO TÉMA: NEMÁTE NĚKDO ODKAZ, KDE BYCH MOHL STÁHNOUT NEVERHOODA? TAK JSEM SI NA TU HRU VZPOMNĚL, ALE NEMŮŽU JI NAJÍT.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 15:23
 Neni ale musis se zaregistrovat, placenej je jen pomoci sms pokud chces vetsi rychlost
Datum: 09. června 2010 15:23
 Ten share rapid je placenej
Datum: 09. června 2010 14:53
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Viež že aj mňa dnes napadla ta hra že ako dlho som nepočul z nej soundtracky
http://rapidshare.com/files/8088777/The_Neverhood_upload_by_EjDy.part6.rar.html
http://rapidshare.com/files/8090502/The_Neverhood_upload_by_EjDy.part1.rar.html
http://rapidshare.com/files/8092332/The_Neverhood_upload_by_EjDy.part2.rar.html
http://rapidshare.com/files/8093923/The_Neverhood_upload_by_EjDy.part3.rar.html
http://rapidshare.com/files/8095457/The_Neverhood_upload_by_EjDy.part4.rar.html
http://rapidshare.com/files/8097161/The_Neverhood_upload_by_EjDy.part5.rar.html
Pass: kód:
ejdy
alebo kód:
MoRF3uS
Datum: 09. června 2010 14:26
Jméno: Ryan
IP: uživatel8492
 http://thepiratebay.org/search/NEVERHOOD/0/99/400
Datum: 09. června 2010 14:22
Datum: 09. června 2010 14:21
Jméno: petr
IP: uživatel9614
 zdary chci se zeptat jakej karburator by byl dobry na jawu23,aby zvisil vkon ,pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 21:56
 no je stím piplačka.
Datum: 09. června 2010 21:56
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 to śi trochu protireci ne ?  maximalne co ti karbec udela na origo valci je lepsi prubeh vykonu a tocivyho momentu a nebude se zasirat  , na druhou stranu si myslim ze kdyz si s tim pohrajes tak neakyho pul kone s toho vytahnes ale je to pakarna .
Datum: 09. června 2010 21:49
 karburátorem koně nenaženeš to je pravda ale s del ortem pojede líp než s origo !
Datum: 09. června 2010 21:07
 mabode:karbec del orto seženeš i za 700 a navrh stačí si jen najed na google a umět hledat a né být tak línej a koupit ten nejdražší kterej byl hned na hlavní straně!
Datum: 09. června 2010 21:05
Jméno: termisex
IP: uživatel9431
 myslim ze i za min nedavno sem ho prodal za 800 s postou takze cena tak 700 supilulim je sice chytrejsi ale nevim proc se do nej serete ?!
Datum: 09. června 2010 19:29
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 jak řiká čezeťák..si chytrej jak rádio..karburátorem koně nenabereš,někdy i naopak..Základ je Go motoru a pak pokračovat..a když už tak dell orto seženeš minimálně za 1450,- chytráku
Datum: 09. června 2010 15:25
 tak jako snese to ale je lepší si tam dat lepší odolnější
Datum: 09. června 2010 15:23
 suplium: ty si chytrý jak rádio  .....divil by ses co všechno klika snese....
Datum: 09. června 2010 15:07
 ale spíš kašli na karbec a at ti někdo udělá větší válec a pojede to líp ale zas bys musels dat novou klikovku protože ta originál na to není stavěná jako chvílu by ti to sňou jelo ale brzo by šla do s**ček.
Datum: 09. června 2010 14:54
 doporučil bych ti karbec del orto stojí sice o kolo 1000 kč ale je dost kvalitní a musel by sis k němu udělat speciální nástavec ale jinak je na fechtly a je dost dobrej.
Datum: 09. června 2010 14:52
 žádný karbec ti na sériovém válci nezvýší výkon  ....hergot proč všichni chcete vařit z vody a vzduchu
Datum: 09. června 2010 14:00
Posl.aktualizace: 09. června 2010 14:59
 To s těmi dráty vím,ale já to měřím od tý díry v bubnu k nyplu. Ale i ty díry v bubnu koukám nejsou úplně stejně,asi naschvál aby se to křížilo. No moje teorie je, že od bunu k nyplu by měly být všechny stejně daleko,ale možná se mýlím.
Datum: 09. června 2010 14:59
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 To se nikdy nedopočítáš . Ty dráty nejsou úplně stejné . Porovnej si dráty z celé sady a zjistíš ,že přesné měření není možné.
Datum: 09. června 2010 13:52
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 vem si starou špici a zmeřji, nebo se koukni do katalogu ND tam ten rozměr bude určite napsan... neřeš nejaky vzorecky ktery slouži pouze k zmatení nepřítele, pokud nevíš jak výplist kolo tak si to kolo nejprve vyfot, pak ho rozeber a podle fotky udělej novej vyplet a vycentruj ho v rámu
Datum: 09. června 2010 12:16
 Jo zapomněl jsem říct, že je to na JAWA 21 a dík za odpovědi.
Datum: 09. června 2010 12:05
Jméno: jawaaaa
IP: uživatel9121
 čau chlapci nevíte někdo jestli se dá spravit osmice na fíkkovi. Mám ji úplně strašnou asi tak háže o 2cm Napište mi prosím jak se to zravuje já jsem zkoušl povolovat a utohovat a je to pořád tak stejné díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 22:06
 jj,přesně v jakemkoliv coklo servisu ti to vycentrujou..taky jsem byl už parkrat  jen s těma gumama je drbačka to sundat a nasadit.
Datum: 09. června 2010 22:06
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 určitě jde spravit tuahováním a povolováním. Dokonce si myslím jestli by to neudělali i v nějakém cyklocentru ale to si nejsem jist
Datum: 09. června 2010 11:46
Jméno: fíkkk
IP: uživatel9121
 čau choši dneska jsem zkoušel mojeho fíka první nakopnul krásně a krásně běžel na volvoběch ale jak jsem zařadil a pustím trošku spojku tak okamžitě scípne ikdyž mám na plno plyn. pak už nešel ani nakoupnout jen rozjet a to jsem ujel asi tak 5m a taky scípl i na plný plyn jen pomohl když jsem za jízdy zmáčkl spojku a naplno to tůroval ale stejně hned jak jsem ji pustil to zas hned zdechlo prostě nešlo jet nevíte čím by to mohlo být díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 9:22
Jméno: fíkkk
IP: uživatel9121
 to je jasné že jsem jel na jedničku ale nejelo to taky. JInak já už jsem to zpravil byl zanešený karbec a přívod paliva
Datum: 10. června 2010 9:22
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 a na jedničku jsi to zkoušel??
Datum: 09. června 2010 20:20
 Čus.dnes sem konečně po dlouhé době zporovoznil mustanga.no ale mám pár problémů...  1-nejde nastartovat jen roztlačit,2- když vyřadím a brzdím jako že zastavuju taky zdechne.prostě nemůžu zastavit jinak zdechne.aji když jedu na jedničku a držím spojku a při tom zastavuju okamžitě to zdechne.mám komplet vyčištěný karburátor i nádrž.a mám nové pístní kroužky.a ještě se mi občas stává že když jedu do kopce tak to začne ůplně ztrácet výkon a zdechne.volnoběžný šroubek mám utažený na plno.je to možné že to je třeba výfukem? nebo šoupátkem? prosím poradte...děkuju moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 0:17
 jak to poznám?motor jsem rozpůlený neměl.ale asi to bude že nemám nastavenou spojku
Datum: 10. června 2010 0:17
Jméno: Pavel
IP: uživatel1437
 co lamely ve spojce? nejsou náhodou sjetý?
Datum: 09. června 2010 16:11
 no předstih mám 1,7.asi to bude nejspíš ten výfuk.protože mám všechno komplet vyčištěné.vačka vůli nemá ... díky moc
Datum: 09. června 2010 15:00
Jméno: xman
IP: uživatel9346
 předstih,karbon ve vejfuku,plovákovka,odtrh,zasraný kladívka,možná v píči ložiska na klikovce zkus jestli má vačka vůli,jestli bude mít vůli tak vyměn ložiska
Datum: 09. června 2010 14:36
Jméno: Los
IP: uživatel9046
 Tak sem dnes podložil pružiny na spojkovém koši o jednu podložku na víc a zkusil čz 175/477 projet po městě a už miu to tak nevylétavalo do otáček jako před tím , ale musel sem plyn přidávat pomalu jinak to vyletělo jako kdybych stiskl spojku a otůroval tomu. Ale časem se to zhoršilo a už sem skoro nedojel ani dom. Do otáček to létalo už při menším přidání, tak sem se docoural 30km/h dom a už si s tím nevím rady. Lamely jsem kontroloval a nejvíc mi na jedný trčel korek asi 1 milimetr tak nevím jestli je to špatně. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 19:55
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Odmontuj pravé víko motoru. Když pomalu přizvedneš řadící páku ,vidíš pohyb vačky ,která je na konci řadící páky. Do prohlubně
této vačky dosedá páčka nosníku spojky. Na konci je otáčející kolečko. Mezi tímto kolečkem a prohlubní vačky musí být
nepatrná vůle ( 0,2mm). Seřidˇto seřizovacím šroubem na nosníku spojky. Také musíš mít vúli na páčce na řidítkách 1-2 mm.
Datum: 09. června 2010 19:55
Jméno: Los
IP: uživatel9046
 jaký automat myslíš?
Datum: 09. června 2010 18:13
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Dej tam převodový olej PP7 a seřidˇvypínací automat spojky. Ta rolna nesmí tlačit na vypínací vačku.
Datum: 09. června 2010 13:20
 Čau, potřeboval bych poradit kde sehnat na mou 05ku plovák do karburátoru Jikov 2915 PSb. Takový ten s pevnou jehlou a tyčkou dole. Zatím jsem všude narazil jen na ty se šroubovací jehlou. Díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 10:36
 tu na fichtlkramku sa dá sehnat ale nebude otvorené len od 1. 7. 2010
Datum: 09. června 2010 10:36
|



|