Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čaute, nemáte niekto na predaj hviezdicovú hlavu ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 14:41
Posl.aktualizace: 14. června 2010 20:06
Jméno: Caloun
IP: uživatel1553
 Vím moc dobře že vzpěry mají jít ZA .... ale pokud jsi tak chytrý a všiml jsis že je to jen naskládané pro fotku  tak bys debilně nekomentoval ... je to tam vše jen nasazene a srouby prostrkane v rychlosti jsem to dal pred no tak se snad tak nestalo
Datum: 14. června 2010 19:45
 To neni renovace to nikdo nepsal pokud umíš číst  je to jen takové zgenerálkování ... není to ani oroiginál je to bastl
Datum: 14. června 2010 19:07
Jméno: Caloun
IP: uživatel1553
 Adas díky  adresa tam chybí
Datum: 14. června 2010 16:00
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 nejsem zájemce, ale napiš k tomu orientační ceny a odkud jsi, je to lepší
Datum: 14. června 2010 15:59
Jméno: Caloun
IP: uživatel1553
 No co asi  že prodám pionýra bud vcelku nebo na díly  co je na tom nejasného ?
Datum: 14. června 2010 15:00
 co tím chtěl autor říct?
Datum: 14. června 2010 14:58
 Tak mam ještě jeden dotaz, ta Jawa 125 Travel mi dela to ze kdyz na volnobeh tam kopnu plnej plyn, tak zdechne, nevite cim to muze byt? nebo je to normalni? je to muj prvni 4-takt, tak se v tom jeste moc nevyznam..
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 21:43
Jméno: jawa 125
IP: uživatel3189
 muzes to mit malo zahraty me to dela taky nebo vysteluj karbec bud na soupatku nebo ve predu pod karburatorem je takovej male sroubek a tim se steluje smes
Datum: 13. srpna 2010 21:43
 Malo smesi,skus sestelovat karbec,je to jak u fichtla
Datum: 14. června 2010 15:37
Jméno: jawa ss
IP: uživatel9121
 čau hoši dneska jsem nastavoval předstih všechno v poho ale jak jsem povolil stator a chtěl jsem ním pootočit abych našteloval předstih tal ono to vůbec nehýbalo s pístem pořád to bylo stejné jak jsem potočil jak chtěl s píst se ani nepohl nevíte co stím
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2010 10:36
Jméno: pavel
IP: uživatel9686
 Tak je to tak jak píšu, povolit ty dva šrouby co upevňují stator magneta a pootáčet (nepatrně) statorem a tím měníš předstih. Na tom jestli se ti pohne píst nebo ne to nezáleží.
Datum: 15. června 2010 10:36
Jméno: jawa ss
IP: uživatel9121
 je to jawa 21
Datum: 15. června 2010 8:36
Jméno: pavel
IP: uživatel9678
 Návod: nastavíš si píst přesně do horní úvrati - aby byl prostě maximálně nahoře. Na kladívkách nastavíš odtrh spárovýmy měrkami na 0,4mm. Poté otáčíš klikou (prostě tim šroubem uprostřed magneta, nebo dynama, záleží co je to za stroj) zpátky, dokud se kladívka nedotknou. A ta vzdálenost toho pístu od horní úvratě je velikost předstihu. Tu změníš tak, že buďto pootočíš statorem magneta (třeba jako u jawy 23) nebo pootočíš jen základovou deskou zapalování (třeba jako u kývačky) Myslim že je to srozumitelný? Když tak mě opravte. Co je to přesně za stroj?
Datum: 14. června 2010 20:07
 omg!! si magor nebo co? psal sem ti že píst si natáčíš rotorem"!!!!!!! prostě otáčením ROTORU si nastavíš píst 1,6mm před horní úvrať.....to je takový problém to pochopit????!!!!!!!
Datum: 14. června 2010 16:34
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 tak čím teda mám točit když nastavuji předstih. a jak se nastavuje předstih vím šteluje se že povolíš jistící šroubky statoru a tím točíš proti směru hodin zmenšuješ posměru zvětšuješ a mě to nedělallo nic
Datum: 14. června 2010 16:00
 ma parvdu ten chlapec! stator s rotorem nehybe
Datum: 14. června 2010 12:47
 odkdy stator hýbe s pístem? omg  ...hochu ty nemáš ponětí o tom jak se natavuje předstih......znovu su prostuduj návod a pořádně čti. pístem hýbe rotor né stator  .
Datum: 14. června 2010 12:34
Jméno: jawas
IP: uživatel9121
 čau hoši dneska jsem nastavoval předstih všechno v poho ale jak jsem povolil stator a chtěl jsem ním pootočit abych našteloval předstih tal ono to vůbec nehýbalo s pístem pořád to bylo stejné jak jsem potočil jak chtěl s píst se ani nepohl nevíte co stím
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 15:57
Jméno: jawas
IP: uživatel9121
 tak jsem to dělal ještě řekni že se předstih nešteluje potáčenímk statoru a mě to právě nešlo
Datum: 14. června 2010 15:57
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 to mě pobavilo  když otáčíš zapalováním tak je jasné že se nehýbe píst, a tak je to správně. píst si musíš nastavit učtou vzdálenost před horní úvrať a pak už jen pootáčíš zapalováním
Datum: 14. června 2010 15:14
 Zdar draci, o víkendu jsem si koupil 125cu Travelku, dneska to budu přehlašovat, a na netu jsem nasel povinné ručení on-line a jsou tam tyto body základní údaje, nabídka pojištění, osobní údaje, rekapitulace souhlas s podmínkami a prohlášení pojistníka, platba pojistného, tisk smlouvy a zelené karty. To jako když vyplnim, nějak zaplatim, tak si vytisknu zelenou kartu a už mužu jezdit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 10:31
 zelenou kartu a smlouvu ti poslou postou a zalezijak si vyberes placeni Povinneho ruceni-muzou ti tu kartu a smlouvu poslat na dobirku a ty vlastne dobirkou zaplatis ruceni. Jinak posilaj zelenou kartu, kterou si muzes vytisknout a jezdit s ni, nez ti prijde od pojistovny. johny: treba proto, ze pobocka tyhle pojistovny je daleko. Ja si pojistoval 350 u directu, ale nepojedu kvuli tomu do Prahy, proste ji pojistim pres net
Datum: 14. června 2010 10:31
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 proč si nezajdeš do pojištovny, to je záležitost na 10 minut
Datum: 14. června 2010 10:13
Jméno: josef
IP: uživatel9673
 zdar draci mam jawa 555 nedokázal jsem seštelovat karbuátor byla pořád černá svíčka a chcípalo to.Tak jsem tam dal válec z mustanga po výbrusu koupil karburátor na jawa 21 a už to jede supr .Chci se zeptat nebude to nečemu vadit třeba klice v mustangu je silnější abych něco neodělal
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 15:37
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 -překlep- z novějšího modelu 05....tj silná ojnice s okem 14.1mm
Datum: 14. června 2010 15:37
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 sám sis odpověděl. Ojnice z 21 a z 555 má odlišnou pevnost a sílu a nejednou se stalo,ze pri poiuzití vyssiho kompresního poměru(9,5:1- hlavou z pionýra) se ojnice roztrhla...osobně jsem jednu takovou viděl. Chtelo by to minimálně použít kliku ze starsiho modelu Jawa 05
Datum: 14. června 2010 15:35
 Zdravim, chtěl bych vyleštit motor mé 21 a 23 do lesku, jaký to mělo, když to vylezlo z výroby a tenkrát tu někdo psal, že Silichrom je nicmoc, že škrábě, tak používá nějaký prostředek z kuchyně, ale já si nepamatuji co, tak bych se Vás chtěl zeptat, jak to čistíte Vy a máte popřípadě nějaké finty? Děkuji za odpovědi Sporťák21
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2010 21:38
 já kdyžyž sem leštil motor tak jsem si koupil takovou tuhou pastu na leštění hliníku..prostě s ní ten hliník pošudlíš a pak leštícím kotoučem leštíš....na finále přeleštit filcákem...je to jak zrcadlo.
Datum: 15. června 2010 0:26
 3krouzek a kicis: Můžu vědět čím to leštíte? To lestíte jen hadrama s mýdlovou vodou nebo leštěnkou nebo čím prosim
Datum: 14. června 2010 22:07
Jméno: kicis
IP: uživatel7721
 souhlasim s 3krouzkem - ja lestil víka na čezetu a byla to mrdacka, ale ten výsledek stojí zato -jak nachromovany-------jedno víko přibližně jeden den..........pukud vím tak většina lidi ten silichrom používá už jen přeleštění od prachu maximálně
Datum: 14. června 2010 22:02
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 ty voe mám tě natočit video že za těch blbejch 10 minut nalestim to viko spojky?jestli teda na nem nekdo nejezdil ocelovym kartáčem...
Datum: 14. června 2010 21:26
 2 roky sou slušný a vrtačky mam 2 a jednu AKU vrtačku a nějakej ten kotouč by se taky dal udělat. No možna se do toho v zimě pustim a možná i stříknu, ale furt přesně nevím, který odstín té bílé by nejlépe seděl na tehdejší stav
Datum: 14. června 2010 15:44
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 nevim proč by to mnělo vydržet chvilu,esi máš vrtačku a mozek tak si uděláš hadrovej kotouč a nějakou pastu a lesk je otázka 10 minut.Jestli se ti zdá moc to po dvou letech přeleštit...
Datum: 14. června 2010 15:35
 Já vám děkuji za odpovědi, pochytil jsem z nich, že je asi zbytečné to leštit, takže na to asi zatím kašlu. A kdyštak jak píše karlos.
Datum: 14. června 2010 14:47
 smikovej papir, zacit hrubsim a postupne prechazet na jemnejsi a zaver silichromem. Funguje to, ale mas to na celej den
Datum: 14. června 2010 10:34
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 taky jsem chtel porad lestit nakonec jsem se rozhodl ze to je kraviny radsi jsem to jenom umyl a je to taky krasny, stejne kdyz to vylestis nedosahnes takovyho vysledku a zachvili to bude stejny jako predtim. Obcas kdyz pulim naky motory tak se zevnitr nektery lesknou hlave vyka u spojky
Datum: 14. června 2010 8:23
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 i ja nevidím dôvod to leštiť jak kocúrove vajcia ale tak keď to chce mať pekné
Datum: 13. června 2010 23:43
 ty si myslíš že se to lesklo když to vylezlo z továrny?
Datum: 13. června 2010 23:19
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ATA? alebo Cif??
Datum: 13. června 2010 23:11
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 zdravim, mam velky problem!!!! u me cz 150c, asi po 20 letech sem se ji rozhod dat do provozu, vse funkcni bez problemu az na jednu dulezitou vec, jak je ze spodu motoru vyvod na spojku vlastne jak je na tom hvezdicovym vyvodu rameno, ktere se ma hybat kdyz zmacknete spojku, tak me se nehybe, je jakoby zasekle, rukou ani lankem s tim nehnu, fakt netusim jak se to mohlo stat, rychlosti dou zaradit v pohode ale spojka se ani nehne nevim co s tim pulit to nechci, nebyla by prosim nejaka rada bez puleni motoru, a nebo alespon jestli nekdo nevite co s tim je?? predem diky za vase odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 12:52
 jak rika kolecko bude to ta spojka slepena, jednou jsem zprovoznoval 05 a taky tam byl tenhle problem, jen byt tebou tak koupim ovnou novy lamely, jelikoz pokud budou doopravdu slepeny tak uz to nebude ono, budou trochu vic klouzat
Datum: 14. června 2010 12:52
 totálně slepená spojka k sobě...s něčím podobným jsem se setkal u stadiona...takže rozebrat spojku, zkouknout stav lamel, při tom vyzkoušet jestli se hýbe vypínací mechanismus...
Datum: 13. června 2010 23:02
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 OK, a co by tam melo byt priblizne za broblem??
Datum: 13. června 2010 22:50
 no ale dostaneš se ke spojce, kde by mohl být problém...
Datum: 13. června 2010 22:37
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 ten mi nepomuze, ten vyvod je uprostred motoru, teda skoro, muzu sundat klidne oba dekly a nedostanu se na nej
Datum: 13. června 2010 22:27
 sundej levej dekl a mrkni se co tam vadí...půlit kvůli tomu nemusíš
Datum: 13. června 2010 22:25
 Zdar draci,jak je to lepší? Uvolnit ve vzduchovém filtru jednu horní díru,a jednu dolní díru,která má jedna průměr 8mm,nebo vyvrtat do víčka airboxu jednu díru o průměru 1,6 cm?Jak je to lepší pro motor? Dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 20:05
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 seriovej a upravenej motor jsou dva naprostý protiklady.....kdyz se seriovej motor osadí volnejsim vzduchovym filtrem a vyfukem,tak jde hůř do otáček,ale nakonec se přetočí třeba o 500 otáček víc nez normalni fichtl.....upravenej stroj zase osazenim tesnejsim sanim a vyfukem dostává větší šponu v otáčkách kdy začíná prudce stoupat výkon a následně i vyšší maximální otáčky.....ale všechno musí být volné/těsné tak akorát,jak je třeba....jde o sladění jednotlivejch komponent....kazdej vejfuk-jiná tryska ...hrozne se to navzájem ovlivnuje....proto i když ti stejsky k sadě dá kompletne zpracovanej návod na instalaci a odladění,tak je to stejne jen takové hrubé vodítko kudy jít,protoze kazdej motor neni stejnej....a to muzu potvrdit!!!
Datum: 14. června 2010 20:05
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 ja musel ten horní otvor a jeden spodní zaslepit aby to chytlo šponu....bude neco pravdy na tom,ze sání musí mít konstantní odpor....dokud sem to mel otevreny,tak to tu šponu chytalo dlouho,po odladeni na škrcenym vzducháči to tam leze o poznání rychleji....
Datum: 14. června 2010 19:58
 o izolepou to mam...myslis ze je lepsi tu trubicku z te diry vyndat? Totiz moji kamosi to tam vsichni maji,tak tam asi musi byt
Datum: 14. června 2010 15:20
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 hlavni je mit cistej filtr cim cistsi tiim lepsi . pak izolepou utesni viko k spodku necj jednu diru zespoda co tam je od vyroby ta hlavni jestli je vni trubycka je to asi lepsi vyndat. Pak udelej este jednu diry vytahni treba ten spunt co tam je od vyroby . Ty 2 diry je minymum aby to jelo nejlip pak muzes este skusit trochu otevrit.
Datum: 14. června 2010 10:36
 ok,zítra budu zkoušet na radaru,každopádně díky za odpovědi
Datum: 13. června 2010 22:43
 to musíš vyzkoušet
Datum: 13. června 2010 22:36
 díky moc  ....pro motor by asi mohla byt lepsi ta varianta s obsahem 2cm2?
Datum: 13. června 2010 22:32
 tohle nespočítáš?  i kdybys neznal vzoreček z hlavy, tak na googlu ho najdeš během cca 5s...první varianta má celkový obsah cca 1cm2, druhá varianta má obsah 2cm2...
Datum: 13. června 2010 22:16
 aha....tohle ja nespocitam  ,propadam z matiky...ale asi necham udelat tu prvni variantu
Datum: 13. června 2010 22:09
 Při druhé variantě bude díra do airboxu větší...pokud bys to chtěl srovnávat tak to musíš brát podle obsahu děr, a ne podle jejich průměru
Datum: 13. června 2010 22:03
 Ještě další dotaz  V prsech u pařeza je hrozně málo místa a benzínová hadička se mi vždycky skřípne a nepouští dost benzínu. Jak byste pořešili, aby se nemačkala? Napadla mě nějaká trubička tvaru "L"....
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 21:32
Jméno: martin
IP: uživatel1859
Posl.aktualizace: 14. června 2010 11:54
Jméno: CZK
IP: uživatel9460
 No a nebo máš třeba vačku z Jawy 90 a ta je nabroušená obráceně.\r\n
Datum: 14. června 2010 11:54
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Hlavně nezapomeň že jíiskru zapalko hází při rozpojení kontaktů kladívka a ne při jejich sepnutí!
Datum: 14. června 2010 6:45
 Hele, nastavuj předstih ne pomocí cigára, ale podle žárovky a baterky. Zapoj + baterky na kostru, minus přes žárovku na pohyblivé kladívko. Najeď si pístem o požadovaný předstih zpět z HÚ, povol stator a pomalu otáčej statorem a hlídej žárovku. Jakmile zhasne, přitáhni ho. To jsem vyzkoušel a je to perfekt.
Datum: 13. června 2010 21:35
 Je to jednoduché. Buď máš semletý ten malý obdélníkový výstupek a vačka se ti protočila v magnetu a nebo nemáš na klikové hřídeli kulatý kolíček a protočil se ti celý magnet... Možná máš zapalko špatně otočené-obráceně
Datum: 13. června 2010 21:31
 Jde něco udělat s benzínovým kohoutem, který nětěsní kolem té ovládací páčky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 15:48
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 ja tu gumyčku celou na močim do motorovýho oleja a neham ju v oleju tak 1hodinu ona změkne a jde ta dat pekmě dělal jsem to u 3 kohoutu a krasně tam šla ani kapička nekapala benzínu.
Datum: 14. června 2010 15:48
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 u vsech mich stroju mam nove gumicky a bez problemu aorat u jednoho to teklo protoze byla vadna ta packa napousteni proste nemela placatou plochu ale pul kulatou
Datum: 14. června 2010 8:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty máš taky malou díru..mě ty nový gumičky teda vždicky fungovali
Datum: 13. června 2010 23:40
 Nakonec jsem z mých 3 polokohoutů postavil jeden, který jakžtakž funguje bez protékání.
Datum: 13. června 2010 21:29
 To nepomůže, ani jedna z mých 4 nefungovala. Stejnak ty starý jsou lepší, ty nový maj moc malý díry.
Datum: 13. června 2010 21:28
 co takhle novou těsnící gumičku??
Datum: 13. června 2010 21:27
 Kde jste koupili(pokud jste koupili) úsečový pero na zetku 150. Nebo co jte koupili, abyste to pak mohli vypilovat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 9:00
Jméno: jirka
IP: uživatel8804
 v mototechnách,kde prodávají náhradní díly a hodí se tam ze škodovky looomb,š-100,k vodní pumpě, tak je tento klínek 3mm, jinak firma Fabory za pár korun
Datum: 09. července 2010 9:00
 Je u fíka 555 problém, když spjka maká při jízdě +- normálně, ale klouže při prošlapování. Jiank je to v pořádku. Může to dodělat převodovku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 20:09
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 ono u 555 a 550 je to docela neštěstí....dá se tomu pomoct zvetšením přítlaku pruzin,ale to je resení jen na chvili...je to proste nemoc tehle primárů....pokud pri startování klouže jen trochu,tak to nevadí....horší je když začne klouzat za jízdy...
Datum: 14. června 2010 20:09
 Já to samozřejmě startuju na neutrál. Ono se to jako dá našlápnout dobře i s tím klouzáním, ani mě to nějak neštvě. kdyžtak dám za 2, spojku, odrazim se nohama a jedu
Datum: 13. června 2010 20:33
Jméno: Hudzo
IP: uživatel8591
 nwm jestli je to normální ale ten motor je celkem jak se říká blbu odolný nemněl by se zničit když maká 50 roku bude makat dalších 50
Datum: 13. června 2010 20:31
Jméno: Hudzo
IP: uživatel8591
 ty startuješ fíka se spojkou ? proč rači vyřad
Datum: 13. června 2010 20:29
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 už sem dával starší spojku na 555 pak sem tam udělal uplně novou s korku a mám stejnej problém...
Datum: 13. června 2010 20:27
 A ještě jeden román- Tak jsem si o víkendu udělal čas na Tatrana a udělal jsem menší revizi. Sundal jsem válec a hned první problémek-někdo vyráběl doma těsnění pod hlavu z jakéhosi plechu a to samozřejmě zasahovalo do spalovacího prostoru. Trochu jsem tedy poupravil těsnění z kývačky a dal ho tam. Pak jsem vyměnil hlavu, ve které netěsnila svíčka, vystřihl jsem nové těsnění pod válec, podle žárovky jsem seřídil předstih na 3mm a nějaký chlupsmiley . Vypálil jsem výfuk, prolil jsem filtr olejem. Po problémech s dotékáním benzínu jsem hřebíkem propálil díry v gumičce, vyvrtal jsem dírku do víčka nádrže. Povolil jsem spojku. A tatran hned jezdí jak střela(tedy oproti předchozímu stavu), při přílišném přetočení ta spojka stejně proklouzne, ale to mi už tak neva. Ale objevil jsem problémek-jedu na 4., plně otočenej plyn, ale je to jak když mám danou sotva půlku plynu. Pravda, ten motor už taky není v nejlepším stavu(výbrus), ale... Co to může být? Podotýkám, že vzduch na 99% nesaje, když jsem zaplácl dlaní difuzor, okamžitě to chcíplo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 9:49
 Jo, válec by už snesl výbrus.
Datum: 14. června 2010 9:49
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja som tatrana mal a podľa mňa to bude na 78% kompresiou proste ten motor už netesný kolo piesta valca a fak je že ak niekto nevidel tatrana z vnútra nech nekecá o filtru lebo taký aký má on nemá žiadna JAWA ani Čz
Datum: 13. června 2010 23:26
 A víš, jak ten filtr vypadá?
Datum: 13. června 2010 20:30
Jméno: Hudzo
IP: uživatel8591
 skus ten fitr vyvařit nebo nějak vyčistit pak to nastříkej wd nelej tam olej sice ti to pak nepouští nečistoty do motoru ale rychle se ti zasere a pak ti tam nejde vzduch  wd ti zaschne do té míry že to masn je tk akorát a když je na wd moc bordelu tk se odloupne ber to jak dočasné řešení snad ti to pomůže
Datum: 13. června 2010 20:24
 4
Datum: 13. června 2010 20:22
 neni ti blbé založit 3 dotazy po sobě?
Datum: 13. června 2010 20:19
 Seřizoval jsem předstih žárovkou u tatrana. Baterka byla normálně ponechána v motorce. + jsem nechal uzemněný, mínus jsem vedl přes žárovku na pohyblivé kladívko. Ale když jsem s tou destičkou otočil(rozeplo se to), tak to žárovka nezhasla úplně, ale zůstalo oranžový jen to vlákno uvnitř, ale nesvítila. Co to mohlo být? Když jsem ji odpojil od baterky, zhasla nadobro.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 15:10
 to je proto, ze ve chvili jak se kladivko rozpoji tak zacne proud z baterie tyct zapalovacim polem , kterej ma nejakej odpor, tak zarovka pohasne... u fika jsem nad tim chvili badal..
Datum: 14. června 2010 15:10
 Tak opět po víkendu. U pařeza mi docela fest teče olej z motoru( mezi půlkama ). Jak to nejlépe opravit BEZ PŮLENÍ. Jde to nějak zapatlat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 10:42
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 taky jsem mel obavy stoho ze to nebude jezdit protoze jsem pouzival tesneni papir a to stoji z hovno, tak mezi kartery davam silikon a uz to jezdi vzdycky, Akorat pri skladani musis davat pozor aby vse sedlo jak ma aby to opravdu tesnilo dulezity neni utahnout srouby na krev!!
Datum: 14. června 2010 10:42
 Tak ono když už přetěsňovat, tak udělat ložiska a gufera. Já se bojím, že to pak nebude jezdit.
Datum: 14. června 2010 9:49
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 POLOZ to na levej bok aby stoho nic neteklo a poradne to ocisti a odmasti ten spoj a namaz to motorovym selikonem, to by melo vydrzet
Datum: 14. června 2010 8:40
 Když něco dělam, tak to dělam pořádně, ne? Tyhle fušeřiny jsou fakt k ničemu...stejně to poteče...prostě si udělej na jedno odpoledne čas, rozpul to, přetěsni to, a máš klid
Datum: 13. června 2010 22:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 co takhle žvýkačky?
Datum: 13. června 2010 21:53
 omg to jsou servisy....teče to tak to zalepím..  ....mi připomínáš jednoho debilka co jezdí k nám do servisu....na jeho autě se díly nevyměňují ale opravují....praskla mu vodní pumpa.....nová drahá tak to zalepte...omg magor
Datum: 13. června 2010 20:31
Jméno: Hudzo
IP: uživatel8591
 ne dej tam takový červený ale spíš kp ten loktait
Datum: 13. června 2010 20:26
 Klasický průhledný silikon?
Datum: 13. června 2010 20:21
Jméno: Hudzo
IP: uživatel8591
 jj de ale nevyrží to dlouho máš to lepší půlit projed se at je motor zahřátý a vser tam na to místo kde ti to teče a kolo loktait nebo nějaký silikon paulin bych nedoporučoval mně se vydrolil
Datum: 13. června 2010 20:18
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Zdarec mám voví šoupatko u jawa 21,ale když chcu co nejmenší volnoběch tak ten štelovací šroubek mám uplně povolenej a mám starach abych ho někde nestartíldík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 21:33
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 proč si mysliš že je tam ta pružinka?zvětšuje tření na závitu aby se nepovolil,kdyby jsi to ztratil tak maximálně trochu propiluj to šoupátko
Datum: 13. června 2010 21:33
 Zdar,nevíte někdo kdo by mi mohl zvětšit difuzor u origo karbece?A na kolik by me to přišlo? Díky moc za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 15:39
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Mě práve to,že motor "jede dobře" nestačí!! Mě musí jet perfektně a bez problémů s vysokou spolehlivostí!
Datum: 14. června 2010 15:39
 mě můj válec s jikovem rozšířeřeným na ovál 19.3x18.3 jede hodně dobře.....jen mě brzdí malý výfuk....
Datum: 13. června 2010 20:22
 aha tak to asi nebude nutné,když se to nepovedlo tobě,u mě by to byla jen ztráta času
Datum: 13. června 2010 20:14
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 pokud jsi zatím cestovní upravu nevyhnal na udávané maximum v základním nastavení,tak rozsireny jikov chování motoru jen zhorší... jeden karburátor mi prodal Fishracing - Honza Fišer od Nižboru...tenkrát jich mel na prodej více,upravoval je na ovál 18.3x18.1 ...pripadne kontakt sezenu....me se ten karbec ovsem naladit nepovedlo-zatim
Datum: 13. června 2010 20:12
|



|