Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 http://wdesign.over.cz/ ... prodám pionýra po menší GO mrkněte na fotky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 17:31
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 velice peknej  co za nej chces? jen ze zvedavosti nechci ho kupovat
Datum: 16. června 2010 17:31
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Si myslíš že když je tu spousta fichtlařů tak že se z toho každej poser*?Jasně napsáno inzerce zakázaná!Smazat to nejde.Prostě to sem znova nedávej
Datum: 16. června 2010 7:15
 Proč vujgalizmí ja bych ho koupil i tady bych se chtěl zeptat jestzli by mi neposlal email jestli by sme se mohli nějak domluvit ..díkk
Datum: 15. června 2010 19:12
Jméno: Caloun
IP: uživatel1553
 Ne ale tak chci to prodat když tady je spoustu "fichtlařů"
Datum: 15. června 2010 18:50
 tobě už hrabe, že?
Datum: 15. června 2010 18:50
Jméno: Caloun
IP: uživatel1553
 tak jo  nevim ale jak se to maže tak sory
Datum: 15. června 2010 18:49
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 ondragam:A ani se nebudu divit...sere to sem každej den skoro..myslíš si že v pravidlech je napsáno inzerce zakázaná jen tak?dej si to na sbazr nebo motoinzerci a máš vystaráno...Akorád to tu moříš hovadinama...
Datum: 15. června 2010 18:45
 Za chvíli se zde objeví první vulgárnosti, uvidíš....
Datum: 15. června 2010 18:42
 Jem to roztlačil a vůůůůbec to nemá sílu.....  když se rozjíždím tak musím držet skoro naplno spojku a plný plyn a ještě se musím odrážet ab se to rozjelo.a když mám nastartované a řadím jedničku tak to vždy udělá ůplně hnusný zvuk.(jako bych nezáčkl spojku) .. nechal jsem to nastartovné asi 3min a pořádně sem to protůroval a hned po tom byl válec aj koleno výfuku řelé(plivl sem na to a okamžitě se to ztratilo,když se to dotklo trávy okamžitě to zasičelo a tráva se spálila...mám nové píst.kroužky mažu červeným Stihl poměrem 1:30.Prosím hrozně o rady.Děkuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2014 14:00
Jméno: Prozi
IP: uživatel13551
 Zkus přeštelovat předstih
Datum: 30. května 2014 14:00
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 za me je to spojka... dostatecne nevypina to ze to pri zareni jde pres zuby o tom sveci... rozdelej leve viko a mrkni na spojku buze to byt blbost treba jen povolena matice spojkoveho kose.. to ze nechas makat v tomdle
paraku motoru s vzduchovim chlazenim 3 min na volnoveh staci ... motor sam osobe dost topi a na miste se nema jak chladit kort kdys na to jeste tavi slunce
Datum: 16. června 2010 17:29
 já to svádim na to, že tam máš neutrál mezi 2 a 3 a řadíš tam místo jedničky dvojku
Datum: 16. června 2010 7:23
 Já to svádím na gufera.
Datum: 15. června 2010 19:24
 Jak to poznám ? měl jsem včera hlavu aj ppíst venku ale nevšiml jsem si ničeho..jak to poznám ? díky
Datum: 15. června 2010 19:07
 sundej válec a podiv se jetli neni přidřený.
Datum: 15. června 2010 19:05
 Jo taky mám mustanga..ale co to je?nebo co s tím mám dělt ?? Prosím Díky
Datum: 15. června 2010 18:53
 To znám, s tím rozdílem, že mě převodovka a spojka maká. Dělá mi to mustang, zatím spí v garáži a čeká, až vyndám motor a dám se do práce.
Datum: 15. června 2010 18:43
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 zdar kluci ,kolik mužu dostat za platné papíry vč. poz. značky na jawa 50? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 18:38
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 čus,máš ještě ty papiry??
Datum: 29. srpna 2010 18:38
 jestli je to na jawu 50/21 tak ti za ne dam 700 kc
Datum: 25. června 2010 6:13
Jméno: Petr
IP: uživatel9630
 Podívej se na Aukru.Tam je docela dost pionýru k prodeji.
Datum: 16. června 2010 8:57
 dachl21: tak to máš dobrý  ,ale já ho koupil po renovaci za dvojku
Datum: 16. června 2010 6:48
 ja sem sehnal fichtla s TP,bez STK za 500 korun+ k tomu jako bonus torzo motorky jawa 550
Datum: 15. června 2010 19:39
 aha,ty to prodáváš i s fichtlem ? Já sem sehnal fichtla s TP bez STK za 2000,-
Datum: 15. června 2010 18:19
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 ano štítek mám ,a je pojizdná, vč. zaplacené pojistky a platné STK..
Datum: 15. června 2010 18:15
 pokud k tomu máš i štítek tak 1000,-
Datum: 15. června 2010 18:08
 Zdarec,prosim vás,nemáte někdo tacháč na ČZ 175/477 ? Díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2010 16:40
Jméno: tomas
IP: uživatel9691
 cau draci chcu se zeptat mam jawu 05 a newim co sni je jel jsem a nejednou nechtela jet dusila se newite prosim vas co stim je diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 16:32
Jméno: jawa 20
IP: uživatel8251
 trysky ucpane na 100procent a neb zapalko rozestelovane odth nepovolil se a hazi furt jiskru ?? a benzin furt jde dobre ??? tak cauwes
Datum: 23. června 2010 16:32
Jméno: marcel
IP: uživatel9709
 svicka urco mne to taky dalo skus to
Datum: 17. června 2010 20:07
 Mě se jednou zničehonic rozházela hladina v plovákovce.
Datum: 15. června 2010 17:21
Jméno: tomas
IP: uživatel9691
 a jiskra porad hazi
Datum: 15. června 2010 16:57
Jméno: Jawak
IP: uživatel6600
 Čau draci neznáte nějakej obchod kde bych sehnal přední ráfek 19" v komaxitu?našel jsem jenom chromované.popřípadě jestli jste někdy stříkaly na chromovaný ráfek tak jakou jste to vzali barvou?musí bejt nějaká speciální aby to drželo?díky za odp
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 9:35
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Můžeš se informovat na : motorafky.cz. Je to tady v odkazech.
Datum: 16. června 2010 9:35
Jméno: anthonny
IP: uživatel9648
 čau lidi, dneska jsem si byl pro přihlášku do autoškoly a na té přihlášce jsou kolonky doklad totožnosti číslo a série, tak bych se chtěl zeptat, co do nich mám napsat  diky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 23:02
Jméno: martin
IP: uživatel9811
 no máš to přeci napsaná na občance pokus ti už bylo 15
Datum: 02. července 2010 23:02
Jméno: Honza477
IP: uživatel8931
 to čislo dokladu totožnosti je čislo občanky najdeš ho na občance pod fotkou a tu serii to nwm ja tam nic nepsal to prej bylo dřiv ty serie
Datum: 15. června 2010 16:57
Jméno: jawak21
IP: uživatel9066
 cus neni tady nekdo kdo by ctel provádět kraviny na fichtlech čezetách atd z sudejov nepoměřice košice polánka onomyšl křečovice apod. okres kutná hora
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2010 20:56
Jméno: NHŠ
IP: uživatel7151
 sak košice su na vychode slovenska
Datum: 15. června 2010 20:56
 Zdravím měl bych dotaz ohledně JawaČŽ150/352.Za studena nedrží volnoběh a za tepla potom docela jo ale někdy to chcípne.Takže co myslíte mám třeba napnout lanko plynu a nebo přitáhnout šroubek taky mě napadlo přitáhnout šroubek štelování směsi je jakoby směrem z karbecu ven vodorovně .Jak má být dotáhlí a co s tím volnoběhem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2010 15:03
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 je to tazke viskusat??
Datum: 15. června 2010 15:03
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Čau jak mám u dělat u jawy 21 aby jela furt na volnoběh si to mění otačky za stubena je volnoděh bobrej a drží a zapepla taky drží,ale v menších otačkach dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 22:28
Jméno: pavel
IP: uživatel3109
 Zkus o malinko zmenšit předstih, zlepší se to,
Datum: 16. června 2010 22:28
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
  DDD jeto mozny
Datum: 15. června 2010 20:58
 blazen  ebilita
Datum: 15. června 2010 17:31
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pokud nemáš vyběhaný motor, nemá takové tření a studený ti běží na vyšší otáčky, Když se ohřeje, trošku více se to roztáhne a proto nejsou tak vysoké. Když máš vyběhaný motor, tak v nízkých to ztrácí kompresi takže ti nedží volnoběh. Po ohřátí, tím pádem roztáhnutí už neztrácí takže běží dobře
Datum: 15. června 2010 15:17
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 je to možní.
Datum: 15. června 2010 15:15
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 tak to bude tym ze to ma asi inaci kostru a nadrz ne?
Datum: 15. června 2010 15:08
Jméno: jawa 21
IP: uživatel5056
 já mam jawu 21 a jawu 23 a tam to je na opak tak nwm no
Datum: 15. června 2010 14:59
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
Datum: 15. června 2010 14:56
Posl.aktualizace: 13. července 2010 17:13
Jméno: tomas
IP: uživatel9691
 taky mam zrenovovanou origanalni 05 a kopce to trha za 3 a vali to kolem 67km/h.takze 05 nejsou linou
Datum: 13. července 2010 17:13
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 aha díky.. to sem vůbec netušil....
Datum: 15. června 2010 19:11
 k simsonu chcem aj ja nieco dodat   aby sme uz boly uplne vedla temy  zo simsonoch boly 3 rozlisné typy co tyka konstucnych rychlosti 45/50a 60km/h ale motori maly vsetky stejné a asi aj tie Kw-ty boly klamané takze to nerozhodi len motorová brzda
Datum: 15. června 2010 18:44
 ještě jsem chtěldodato tom simsonu že má 4 koně. Simál má podle kámošového techničáku 2.7Kw... pionýr jawa 21 má 2.6Kw a 05ka nevim... zda se mi že 2.1
Datum: 15. června 2010 18:15
 jo 05ky ty táhnou odspoda jak stádo býků... já kdyžjedu na 05ce tak rozjedu jedničku jenom pouhým brnknutím otáček z volnoběhu a hed tam kopu dvojku a to se nezadusí ani prd. To se okamžitě uchytí a hned to tahne... hned to tu dvojku rozjede a kdyz tam dam trojku tak se to taky okamzite rozjede.Kdežto taková jawa 21 aby dobře jela tak to musíš vytáčet do otáček. Připadají mi ty mezery mezi kvaltama moc velké že každý kvalt musíš hrozně vytáčet. Mám jawu 21 po kompet generálce motoru najeto asi 2500Km a 05ku která má najeto něco kolem 10 000Km a ten tah prostě nejde srovnat. Já jsem už před dávnou dobou posoudil že 05kové motory jsou prostě nejlepší.
Datum: 15. června 2010 18:11
 já mám taky 05 a lítám po polu,mám tam 11zub sekundár a jede mi 63km/h(tachometr s kola) je to střela!
Datum: 15. června 2010 17:45
 To je pravda, s tím pařezem jedeš na trojku na volnoběh a jede to pěkně. Ty poslední pionýry tavíš na celej plyn a jede to o chlup líp. Ale sousedi s dětmi spíš snášejí ty nízkootáčkové
Datum: 15. června 2010 17:28
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 stačí prohodit dvojkový kolečka a uz to ma dvě jedničky  Kazdopadne moc dobrej motor!! Dal bych do kupy zevnějšek a jezdil....Fakt,že 05 válce jedou je svatá pravda....když se to osadí hlavou a karburátorem z 21 tak je to nekdy i silnější než 21 díky aspektum jako nižší výfukový kanál x hlava z 21 dávají teoreticky kompresní poměr skoro 10:1 a menší prepousteci kanály ve vložce = větší tlak směsi = lepší vyplachování válce v nízkých otáčkách....a když se to cele zabalí dohromady,tak to dá daleko větší kroutak odspoda jak pozdejsi serie 20,21,23 ...samozrejmne to sebou nese fakt,ze válec z 05 by měl s otáčkama končit někde mezi 6000-6500 otačkama,přičemž 21 válec jde mnohdy přes 7000 až třeba na 7400(záleží na tolerancích z výroby  )....proto se prý zrovna válce z 05 dost používají pro teréní echt seriovky,kde ani tak nejsou dulezite max otacky,ale prubeh odspoda....to utvrzuje fakt,že na 05 jsem předjížděl Simsony  Mě zrovna 05 chodila víc jak 21 a ja si vždycky myslel ze ma ta 21 uz asi ojetej motor....ale zase 21 dala víc na rovině i z kopce.... když porovnáš kanály válcu od 550 az po 23 s dvouma krouzkama,tak krásně vidíš jak se pionýr vyvíjel pomalu od traktorovitýho pomalochodnýho motoru co na trojku vyjel vše k docela slušný polozávodní motorce která ovšem se zvyšujícíma se otáčkama ztrácela na odpichu odspoda....05 válec je "nejblíže" časováním takovému simsonu,který má něco pres 4 koně - a ty 4 koně dělá jen lepší karburátor,sání,výfuk,hlava,kratsi ojnice a vetsi spodni komprese vs 4Q a výsledek kazdy zna...kazdej jel nekdy na simsonu....to jen takova vložka mimo tema...sorry...nejak sem se zase rozepsal
Datum: 15. června 2010 17:06
 Jo to bych spíš řekl... těch provedení 05 motorů bylo fakt hodně
Datum: 15. června 2010 16:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 taky tam může být ta starší převodovka jako byla u pařezů ( dávala se do prvních 05) 19z a 19z tzn stejná mezera mezi 1-2 a 2-3
Datum: 15. června 2010 15:34
 Jo ten výfuk to jsem tam dal jenom tak provizorně protože jak jsem to složil tak už jsem se nemohl dočkat to projet. To netěsnilo na válci ani mezi kolenem a výfukem tak to má takový divný zvuk. Taky se mi zdá že to má nějak upravený primární převod. Sekundár je tam origo 13Z i s rozetou. Ono to tahne jako kráva,na dvojku se to z místa rozjede stejně jako moja 21 po generálce na jedničku ale maximálku to má tak 60Km/h Válec je tam original z 05ky s kompresí jak bejk. Ještě jsem tam dal hlavu z mustanga a jede to ještě líp
Datum: 15. června 2010 15:18
 Čus mám taky doma 05 .Víšco zkus dát tam válec z 21 ale nějak kterej fakt lítal tak sem to udělal já a jelo to pak 70 po rovině se sekundárem 13/55.Ale klika po čase odešla do důchodu.Mno a ložiska ani nemluvím ...D:Tět mě čeká pořádná renovace jawa 05
Datum: 15. června 2010 14:44
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 Boocheer: ty vogo závidím ti, jak ti jede.... fakt pěkně..
Datum: 15. června 2010 14:43
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Jede ti moc pěkně. Předpokládam sekundár 12/55 že? Jináč jsem zaslechl jakoby výfuk prděl a netesnil moc dobre-zkus to opravit a pojede este víc
Datum: 15. června 2010 14:36
 Ou to je moje 05ka a její šofér jsem já  To je fakt že jede jak dělo,mě se i zdá že to jede líp jak 21čka
Datum: 15. června 2010 14:11
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 V serii je z pravidla rychlejší 20 protože 05 válce mají menší přefuky
Datum: 15. června 2010 13:48
 aha díky.. alespoň někdo schopný odpovědět na téma...
Datum: 15. června 2010 13:38
 to záleží především na stavu obou motorek
Datum: 15. června 2010 13:09
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hmm.. a co je teda rychlejší 05 bo 20?!???
Datum: 15. června 2010 13:01
 tak to jsi ještě viděl málo 05tek...
Datum: 15. června 2010 12:16
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 nic jenom že pěkně jede jinačí 05ky bývaj vetšiou línější a tolik nejedou
Datum: 15. června 2010 12:06
Jméno: termisex
IP: uživatel9431
 normalni jawka nevim co se ti na tom nezda
Datum: 15. června 2010 12:05
Jméno: Milan
IP: uživatel9688
 Prosim Vas, neviete niekto, akym sposobom by som mohol registrovat jawu 21, ak na nu nemam TP ani ŠPZ? Co by som potreboval zohnat, vybavit atd...?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2010 17:32
Jméno: Billy
IP: uživatel9692
 No musel bys sehnat TP na Jawu 21 a pak by se to dalo přepsat.
Datum: 15. června 2010 17:32
Jméno: paiman
IP: uživatel4946
 čavec, mám už slabší pružiny na spojce na čezetě. Myslíte že stačí hodit další podložku pod pružinu a víc ji stlačit, nebo přidat jednu plechovou lamelu? A nebo si mám raděj sehnat nový pružiny? dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2010 22:23
Jméno: paiman
IP: uživatel4946
 Pérka stojej cca deset Kč akorát je nemužu sehnat
Datum: 15. června 2010 22:23
 Kolk prosímtě stojej nový pérka?
Datum: 15. června 2010 17:28
Jméno: Petr
IP: uživatel9630
 Lamelu nevím.Ale když už to konzultujem,myslím,že podložkama nic nezkazíš.
Datum: 15. června 2010 13:22
Jméno: David Dvořák
IP: uživatel9410
 Zdravím,můj dotaz zní:může 15ti letý kluk jezdit na fichtlu po silnici když má řidičák?Ve vyhlášce je motorky do max,45km/h,tak jestli nevíte někdo jak na to policajti koukaj.Hlavně jestli má vůbec cenu aby ten řidičák dělal.Díky za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 12:08
Jméno: Jan Kučera
IP: uživatel9857
 No jednou u nás měřili policajti a já se zeptal co můžu v 15-ti řídit a oni řekli že Pionýra,Simsona atd.Takže já bych se na to vykašlal a jezdil bch na pionýrovi atd oni spíš koukaj jesi máš vše v pořátku jinak mě na babetě ještě nezastavily a to nemam zrcátko.
Datum: 03. srpna 2010 12:08
 sry ale kecy ja mam mustoše ridičák sem si dělal nedavno to nejhorší počasí na dělání řidičáku ale co hlavně že ho mam  jezdim 65km/h a fizlove nic akorat kdyz meri spomalim na 45km/h  udělej si ho hodí se to
Datum: 21. června 2010 18:36
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Pionýr jako je 555,05,20,21,23 má konstrukční rychlost 60km/h takže řídit ho v 15ti nemůže.Může řídit 550 protože ten má v TP 45km/h konstrukční rychlost.Ale občas se ukážou papíry typů například 21 ze 45km/h konstrukční rychlosti.Ať si ještě rok počká.Já sem byl taky nadrženej,ale včera konečně poprvý v autoškole tak už to nějak snad uplyne  Už abych to měl za sebou a mohl legálně jezdit  Ještě k pohledu policajtů:Může narazit na policajta kterej ani nepípne,ale může narazit na někoho kdo z toho bude dělat aféru.Takže bych to neriskoval
Datum: 15. června 2010 14:32
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau mám problém ze spojkou na jawě 20. Když stojí třeba deň v a pak ho nastartuji tak nefunguje spojka, ale jak tam dám rychlost zmáčknu spojku potlačím tak metr a už funguje celou dobu ježdění a pak když jdu zas tak za hodinku jezdit tak zas to samé poraďte prosím čím to může být díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2010 15:54
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel9689
 I já si myslím, že se ti pravděpodobně slepují lamely spojky. Tvůj problém může způsobovat příliš hustý olej v převodovce, případně velké množství tohoto oleje. Předepsaný olej pro Jawa 50 je PP7 = SAE 85 . Hustější olej může přilepovat podtlakem lamely k sobě a způsobovat neodlepení a skoro nemožnost dobrého záběru spojky. Množství oleje by mělo být max. po kontrolní šroub. Vyzkoušej a uvidíš. Olej PP7 by mělo mít v distribuci Paramo Pardubice, které zastupují čerpací stanice Benzina Plus, nezeženeš-li tuto specifikaci asi bych použil olej SAE 80.
Datum: 15. června 2010 15:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 řekl bych že se ti slepují lameli..koukni jestli tam nemáš nějakej plesnivej olej ...
Datum: 15. června 2010 15:35
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ked skontrolujes stav lamel tak budes chytrejsi
Datum: 15. června 2010 15:00
 Zdravím chlapi, měl bych dotaz - mám mustanga po výbrusu, už jsem jakž takž dal dohromady předstih a tak, takže jede. Ale - jak se zahřeje(po tak 2 km..), malinko ztrácí výkon a hlavně na neutrál moc nedrží volnoběž. otáčky, i když mám šroubek na karbeci utáhlý na max.. Už jsem dal plíšek na jehle na 2. zářez shora( mám po výbrusu¨najeto tak 150 km.. není to brzy ho dávat dolů ze 3. zářezu?) a je to malinko lepší. Jinak svíčka fungl nová brisk N15C, kontakty na ní na 0,45 sklepnuté, kladívko by mělo být v pohodě.. pecka není.. Jo a ještě jedna věc - když je to studené, nejde to do max. otáček, ale po tak minutě to jede v pohodě. Poraďte mi pls s tím výkonem po zahřátí a s volnoběž. otáčkami.. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2010 1:33
 Děkuji moc za rady. Dám tedy zpět jehlu na 3. zářez a budu jezdit takové to piánko. Jinak jsem se byl ptát u jednoho pána, který dělá do pionýrů.. On mi poradil, abych hladinu v karbecu nastavil tak 2 mm pod horní hranici plováku(myslím když ho ponořím šroubovákem na dno..) .. tak to ještě také zkusím. íky moc a později dám věědět, co se stalo 
Jinak . lamely jsou v pořádku
Datum: 17. června 2010 1:33
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel9689
 Musím se připojit k reakcím prvních dvou uživatelů. Buď trpělivý a nečekej zázraky. Fakt je, že 150 km po výbrusu je skoro nic, vrať zarážku zpět na 3. zářez a trpělivě jezdi, než se Ti motor zaběhne. Když si čtu počínání některých lidí tady na webu, kteří dělají výbrus (nebo mění válec s pístem) a po 1500 km by ho chtěli dělat znovu, tak bych jen rád podotknul, že ten motor by měl vydržet (pokud se s ním správně zachází) aspoň 20 000 km. Samotná dílenská příručka vydaná Považskými strojárnami, n.p., Považská Bystrica - uvádí v plánu údržby, údržbu až do 22 500 km. A ani v jednom intervalu údržby tohoto motocyklu neuvádí dělání výbrusu, nebo výměnu válce a pístu! Čili pokud někdo musí dělat regulérně opětovný výbrus po 1500 km a pod., měl by se zamyslet nad tím, kde je chyba ...
Datum: 15. června 2010 16:09
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 vysoká hladina karburátoru,mozna moc odrápaná volnobezna tryska....zkus dat níže hladinu v plovákový komoře a na zkoušku jinou VT a uvidis...
Datum: 15. června 2010 14:38
Jméno: mirek
IP: uživatel9687
 lamely,mas na prd,prokluzujou..a pak mas to co pises..
Datum: 15. června 2010 11:19
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Po výbrusu je úplně normální, že to nejede a hodně se to hřeje a tím i ztrácí výkon. 150 km po výbrusu nic není, zajetý je to až tak po 500-600 km, takže jehlu vrať na 3 zářez, ať se obohatí směs a že ti to špatně drží volnoběh může být právě způsobeno tou zvýšenou bohatostí a tím, že to není ještě zajeto. Musíš vydržet, netoč to do max. otáček a po 500-600 km dej jehlu na 2 zářez (to by se měl spravit i ten volnoběh) a pomalu tomu začni nakládat
Datum: 15. června 2010 10:38
Jméno: kahoš
IP: uživatel9685
 podle me zalezí s jakou vulí mas udelany vybrus protze jak je známo píst z hliníku se roztahuje víc než litinová vlozka valce, a zalezí na tom jak moc mustosovi v tesh prvních 2km slapes na krk? byt tebou tak se podívam na stav valce a pistní sady. Jo a ty otacky po nastartovaní jsou normalní, je to prece 2takt, vecinou se po nastartovaní chvíli pocká az motor poradne nasaje smes , pak muzes jet a cca po 3-5 minutach muzes jet na plny wykon ale bacha na tu vuli vybrusu!!
Datum: 15. června 2010 10:30
Jméno: Petr
IP: uživatel9630
 Zdravím.Pionýr 21 SPORT.Problém-dlouha tyčka na vypínání spojky.Tyčaka se propadává přes jakýkoliv odpor zajede asi o dva cm do otvoru.Dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 8:55
Jméno: Petr
IP: uživatel9630
 Problem vyřešen.Nemate zaco.
Datum: 16. června 2010 8:55
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
Posl.aktualizace: 14. června 2010 23:01
 neprodavate nekdo spojkove lamely a ty plechy mezi to na jawu 90 nechce se mi to kupovat za 700,- mel sem mit celej motor za 1500 ale nak se stratil poste
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2010 16:16
Datum: 15. června 2010 16:16
 jak to asi mam resit kdyz ten co to posilal neodpovida a na poste nic tak sou 2 moznosti bud ten co to mel poslat je tuhej nebo se to stratilo na poste a musi to resit on...
Datum: 15. června 2010 9:25
 On se ti stratil poště a tys to neřešil ?
Datum: 15. června 2010 6:52
 Prosím vás kde koupím zapalovací kabel z indučky do svíčky?je to někde jinde než v mototechně?nechci obědnávat přes net.díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 22:17
 Díky moc
Datum: 14. června 2010 22:17
Jméno: maspe
IP: uživatel6797
 v každém lepším obchodu s autodíly
Datum: 14. června 2010 22:13
|



|