Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Kterýho fichtla považujete za nejkvalitnějšího? Nemyslím výkon, ale spolehlivost, jak drží barvy a chromy, jak moc rezne....
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2010 19:42
Jméno: Jawa555
IP: uživatel8251
 nejlepsi stroj je jawa 555,550 pokud si koupis jawu 20,21,23 tak se to sere pokud dotoho das zapalovani z 555 + magneto atd tak to bude vyborne spolehlive tak cau
Datum: 18. června 2010 19:42
 ySimiP: na autě měním akorát olej a kupuju benzín...co je na tom nespolehlivé?
Datum: 16. června 2010 21:05
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Nejspolehlivější a využitelný pionýra považuji Jawu 05, ale se starým typem zapalování a s karburátorem z S22.
Datum: 16. června 2010 18:30
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ySimiP v tom pripade bych se poohledl po jinem aute
Datum: 16. června 2010 17:45
 Podle mě spolehlivost vypovídá o tom jak se o to staráš a samzřejmě předtím kvalitní GO. V mém vozovém parku vyjde jednadvacítka spolehlivější než auto. Ale já málo jezdím,proto to tak vychází. Kéž by benál byl levnější.
Datum: 16. června 2010 17:26
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nejlepsi fichtly co se spolehlivosti a tak nak i prubehu vykonu u serie tyce tak za me jednoznacne 550 a 555 nejlepsi storje zbytek nejede tak pekne proste takovi divny... ale tyto 2 me sedly nejlepe
jinak barva pokud to nezkladujes pod okapem drzi perfektne porat
Datum: 16. června 2010 17:11
 S tou kvalitou je to všechno tak nastejno a ty barvy a chromy taktéž... No jo musíš se o toho pionýra umět starat. Já než jsem sehnal papíry tak jsem si ho vyšperkoval a udělal jsem na něm hodně vcí nových a ted už mám najeto s papírama přes 5000Km bez sebemenšího náznaku poruchy na čemkoliv
Datum: 16. června 2010 15:42
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ani jeden. Vždy se mi něco stane. Jako včera. Přijedu si takhle ze školy a co se nestalo..... šroubek co drží přední světlo se povolil a celá parabola držela asi 10 km na 2 drátkách...... nebo do školy to jelo v pohodě. ze školy fichtl nechtěl chytit...... odrt se podělal. Jako jsou to jen banality, ale štve mě to. nejhorší jsou elektronické problémy. vypíná/ nevypíná, troubí/netroubí, svítí/ nesvítí atd. A to tam mám komplet novou elektriku.
Datum: 16. června 2010 15:13
 všechno stejné....
Datum: 16. června 2010 14:28
 zdar draci mám dotaz jestli bych mohl zajet výbrus na jinym pionýrovy se značkama a zajet to po silnici a pak to dat na druhýho kterej je na závody a do lesa jestli se stím nic nestane nebo nebude jinak vyběhanej.dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 22:25
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 jesi to dobře zajede nevim proc by kupoval nove krouzky normalne zajed na jednym a dej to cele do druhyho nevidim jediny problem a co konkretne by se stim melo stat?
Datum: 16. června 2010 22:25
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 no vybehnout by se nemel ale az bych menil do jinyho pionyra dal bych zase novy krouzky
Datum: 16. června 2010 21:57
 Asi by bylo vhodné to vyměnit i s pístem a kroužkama....
Datum: 16. června 2010 18:13
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 je to jedno
Datum: 16. června 2010 14:05
 caues, mam doma cz 175/487 a nevim jaky mam mit odtrh a predstih .. plis poradte .. a jeste co se ma pouzit vse, pri statoru z jednoskoka(jawy 555) .. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 13:27
Jméno: libor232
IP: uživatel5546
 dik , ale nemohl sem to najit
Datum: 16. června 2010 13:27
 co takhle stáhnout si příručku? odtrh je všude stejný 0.4.... předstih 2.9
Datum: 16. června 2010 13:21
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 zdar draci je maji byt tyčinky do spojky? maji tam byt dlouha kolučka a kratka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 14:46
 presne jak píše tomas první tam strčíš krátkou , kuličku a následuje dlouhá. že tobě. takový banality ježiš  A uplně nejhorší je jezdit bez té kuličky jak to někteří šoumeni dělají.
Datum: 16. června 2010 14:46
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 krátká,kulička,dlouhá
Datum: 16. června 2010 12:54
Jméno: tom
IP: uživatel289
 zdaarek rozhoduju se mezi simalem a dandynou 50 co je spolehlivejsi a lepsi?? a v com?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2010 16:27
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Mustangista: zboznuju takovy jako ty, dandynu to nikdy nemelo hlavne ze se to do ni sere... takovejm bych lamal ruce
Datum: 18. června 2010 16:27
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 urcite simala dandynu vubec
Datum: 16. června 2010 14:42
Jméno: Lori
IP: uživatel6468
 Lepsi je dandy. Se spolehlivosti je to nastejno ale na simala se lip schanej ND
Datum: 16. června 2010 13:42
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Cau mam samodomo ryksu kterou jsem koupil jen tak pro srandu abych si odvezl serf k vode ale mam problem moto nema ZPATECKU... nekdo mi kdysi daaaaaavno rikal
ze uz treba 175,250 a podobne dostahnu zpatecky tim ze bezi motor a ve vhodnou dobu vytahnu klicek a zase zacvaknu a motor zmeni chod... videl jsem i videa ale ptam
se jak na to.... v druhym pripade lze zmenit smer otacenim predstihem jako to bylo u typu 505 ale problem je ten ze tu zpatecku na ten predstih nenaladim ani kdybych chtel tak prosim
kdo zna zpusob at uz jeden z techto dvou a nebo jiny predem dekuju za odpovet!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 17:46
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 JAWA_ceZetak :NEMAS VE SVEM ARCHYVU FOTKU????
Datum: 16. června 2010 17:46
 ano velorex má pákový mechanismus kterým se přetočí předstih.
Datum: 16. června 2010 17:38
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 bude pr**l udelat nejakej pakovej mechanizmus...  precejen by bylo neprakticke nekde na ceste skodit viko svicku a ladit predstih 
nezna jeste nekdo jinej zpusob? popr jak to ma ten velorex? pakovej mechanizmus? jak pridelat?
Datum: 16. června 2010 17:16
 u velorexu se to dělá tak že se přehodí předstih aby zapaloval za horní uvrtatí...při malém otočení při startu motor chytne opačný chod.
Datum: 16. června 2010 12:45
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 se musí nějak přehodit polarita mýmu tatovy se to jednou podařilo ale už nevím jak
Datum: 16. června 2010 11:17
 dobry den mam jawu 20 a chtel bych nakej lehkej tuning motoru ktery jsi udelam sam dekuju za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2010 19:47
Jméno: Jawa555
IP: uživatel8251
 snizeni hlavy,prestava ozubenych kolecek,karborator tuning,vylesteni kanalku,prestava ramu.skrtici klapka do priruby,vyfuk atd tuningu je hodne hlavne ho vymyslet
Datum: 18. června 2010 19:47
 a že se ptám....kolik si účtuješ za zhotovení nové vložky bez kanálů???
Datum: 16. června 2010 21:13
 nedělej si reklamu
Datum: 16. června 2010 21:07
Jméno: kordinaz
IP: uživatel9700
 http://kordinaz.webgarden.cz/jak-upravit-motor
Datum: 16. června 2010 17:57
Jméno: kordinaz
IP: uživatel9700
 Nebo mrkni semhttp://kordinaz.webgarden.cz/jak-upravit-motor
Datum: 16. června 2010 17:57
 tečko: neusazuje se na něm karbon a je a je zajištěn lepší výplach.
Datum: 16. června 2010 12:46
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 vyčisti si filtr sání -není to tuning ale rozhodně to zvýší výkon
Datum: 16. června 2010 11:19
Jméno: denzileck
IP: uživatel5857
 Kup si stejskyho cestovni valec,jede fakt dobre
Datum: 16. června 2010 9:51
Jméno: ...............
IP: uživatel9157
 k čemu je dobré vyleštění dna pístu?
Datum: 16. června 2010 8:05
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 A taky GO motoru když jí pěkně zajedeš tak není špatná.Ale jestli máš motor v cajku tak bych go neřešil
Datum: 16. června 2010 7:13
 vylešti si dno pístu, spalovací prostor a výfukový kanál....toto sám uděláš
Datum: 15. června 2010 23:17
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čaves co kdybych do úchytů motoru u stadiona nedával silentbloky, ale nechyl bych tam vysoustružit třeba kus hliníku ?? myslíte že by to mělo velké vibrace?mám je už špatné a motor mi lítá všemi směry
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2010 23:01
 franky: nove silentbloky se vyrabi asi ve trech provedenich...musis koupit ty kvalitní...pak se motor neklepe
Datum: 15. června 2010 22:55
 Cau, nevite jestli kdyz se prehlasuje motorka ve stejnym kraji (v mem pripade stredoceskem) jestli mi na urade daj novou SPZku? nebo budu mit tu starou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2010 22:56
 musi to bejt ve stejnem okrese
Datum: 15. června 2010 22:56
Jméno: MLOK123
IP: uživatel6086
 zdarec hoši vým že to sm moc nepatří ale chci se zeptat jestli nekdo nevíte jestli musim na bugynu delat papíry na auto nebo stačí na motorku...ja fakt netušim... dik za otpovet
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2010 22:28
Datum: 15. června 2010 22:28
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 15. června 2010 21:40
Jméno: David
IP: uživatel2156
 jj,mě se to taky povolilo,tak jsem to asi dotahl..zobáky jsem tam zadělala bylo to :o)
Datum: 15. června 2010 21:40
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 to je ještě jinačí mám to na fotce.
Datum: 15. června 2010 21:37
 jenže ta pojistka je na stadiona...ten má trošku jiný "pastorek" a proto když to dáš na pionýra tak se nijka nezajistí ta vnitrřní část proti otočení  ....
Datum: 15. června 2010 21:33
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 jo všecky jsem zahnul
Datum: 15. června 2010 21:30
 když si tam tu podložku dal, zahnul jsi některý zobáček?
Datum: 15. června 2010 21:28
Jméno: Martin
IP: uživatel9317
 Zdar lidi už mě docela dlouho trápy to že jezdím si tak 15 min. tak se mi zasekává plyn jako kdyby to chtělo vybuchnout  to ani nepřidávám plyn a uplně to řve a je to seklé tak to vypnu a nakopnu a zase tak to necham 30 min. zchládnout a už je to v pohodě no ale zase když jedu tak 15min. tak zase se sekne . Díky za odpovědi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2010 22:15
 pavel : jj máš pravdu,to jsem zapomněl napsat
Datum: 15. června 2010 22:15
Jméno: Pavel
IP: uživatel1437
 A nebo taky muzes mit oddelany gufero, a jakmile se to zahreje tak se nasava vzduch a nemusis ani pridavat protoze si to saje vzduch odjinud nez z karburace a pak to rve jak kdyz tocis plnej plyn
Datum: 15. června 2010 21:49
 zkontroluj plynove lanko....nebo se ti muze sekat soupatko,podivej se jestli chodi v komore volně
Datum: 15. června 2010 21:24
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 zdar spravuju 350 a blbě chytá musím do ní stříknout éther aby chytla a když běží tak se strašně dusí a nejde do otáček a všude je to pocákaný od karbecu lítá to ze sání a když to roztlačuju tak to tak skomíravě jede a střílí to z vejfuku budu muset nastavit předstih nevíte čim to je že strašně plive ten benzín?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 17:33
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 zavada je v karburatoru a v predstihu.. karbec rozeber vcisti a serid .... jak pise Mustošák vymen tesneni pac je spatne
Datum: 16. června 2010 17:33
Jméno: Mustošák
IP: uživatel9698
 Někde ti to nejspíš netěsní....u karburátoru. Nasává to falešnej vzduch.
Datum: 16. června 2010 14:45
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Seřidˇodtrh, předstih a když to nepomůže i karburátor. Vše podle typu motocyklu.
Datum: 16. června 2010 9:38
Jméno: primaxxx
IP: uživatel5566
 zdarec lidi,co říkáte na to,že by sesa nebo nekdo kdo má k tom přístup udelal anketu neco jako nejčastejší otázky,a bylo by tam napsané:"nevíte proč mi to nejde ??jiskru to hází" a odpověd by byla"skus seštelovat předtih a vyčisti trysky" ,a všechny ruzne odpovedi proč by to nejelo ,a taky takové různé otazky na ktere se lidi(draci) hodně ptají a jsou časte,aby to tu furt nezveřejnovaly protože si furt všímam že tu jsou každý den stejné otazky a stejné odpovedi.nebo by tam byla tabulka míchání pomeru benzínu a oleje a další.
co na to říkáte ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2010 21:44
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 bylo tu FAQ,nikdo to necet,nikdo do toho nechtel psat clanky a po 10 prispevku se zblblo indexování....jestli o to tolik stojíte,urgujte sesu az bude zase otevreno v shopu a on to obnoví,urcite to ma jeste nekde na záloze....
Datum: 15. června 2010 21:44
Jméno: primaxxx
IP: uživatel5566
 no šak právě proto to píší,nekdo tu furt píše stejné otázky každý den furt se na ty stejné otázky nekdo ptá(neříkám že jeden a ten samý človek,ale že pokaždé nekdo jiný)no a tak by se to tu pro ně mělo na furt vyvěsit nekde
Datum: 15. června 2010 21:24
 souhlasim s vama hoši
Datum: 15. června 2010 21:12
Jméno: NHŠ
IP: uživatel7151
 sak takito debilci sa to furt budu pitat lebo toje drble sak to tu je furt dokolecka
Datum: 15. června 2010 20:47
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 už kuli mustangistoj!! supr nápad
Datum: 15. června 2010 20:26
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 No to by bylo dobré no takové ankety nejaké by nebyly špatné
Datum: 15. června 2010 20:12
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
Datum: 15. června 2010 20:11
Jméno: Karl"S
IP: uživatel7965
 čau jak se zbavím osmy na předním kole ? je docela velká
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2010 21:39
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 vetsinou to centrujou ty co spravujou mopedy a jawy, tam co centrujou jizdní kola ti reknou ze nato nemaj klic to uz jsem zkousel a jeden opravar mopedu rek re musi dat novej vyplet jedno kolo jsem tedy nechal preplist a dalsi jsem si vycentroval
Datum: 15. června 2010 21:39
 zkus to nekde do cyklocentra...
Datum: 15. června 2010 21:27
Jméno: Karl"S
IP: uživatel7965
 Kam to můžu dát vycentrovat ?
Datum: 15. června 2010 20:21
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 vycentrovanim neni to tezky bud to zvladnes kdyz pochopis jak se to dela nebo to nechas vycentrovat, jestli to nebude zarezlí
Datum: 15. června 2010 20:08
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 este jeden dotaz k ČZ 175/450 proc motor dela to ze kdyz zatahnu trochu za plyn tak nic nedela musim zatahnout asi pul plynu aby to jelo, myslite ze to je sroubkem na bohatost?? zda se mi ze je dost vysroubovanej. prectih je 3,5
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2010 21:48
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 odtrh je 0,4 mozna nepatrne min
Datum: 15. června 2010 21:48
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 predstih mozes mnet na piste o 3.5mm dole ale zalezi este aj na odtrhu cim vjecsi odtrh tim vjecsi predstih
Datum: 15. června 2010 20:52
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 jinak svicka mela cihlově světlou barvu tětka po opravě těch ptakovin nevim
Datum: 15. června 2010 20:31
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 vejfuk byl upravenej ten jeden dil velkej co jde vyndat byl provrtanej a chybela jedna prepazka tak jsem sehnal jinou a dal to tam vycisteny a kompletni a je to to sami pak to krabycky s filtrem byla dira na vic tak jsem ji zadelal je to stejny. Filtr tam je jinak dratenej nevim co to je zac je asi 4 cm tlustej tak jsem ho striknul silikonovym olejem aby chytal prach, mrknu na ten sroubek treba to je tim ???
Datum: 15. června 2010 20:30
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 Ted jsem se díval do manuálu a předstih má byt 3,8... být tebou tak se kouknu na filtr a výfuk. Čím víc je šroubek bohatosti vyšrouben tím je chudší směs
Datum: 15. června 2010 20:16
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 předstih dej 2,5 a uvidíš určitě to bude brum brum jak medvěd.
Datum: 15. června 2010 20:14
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 kdyz zatahnu vic za plyn tak vykon to ma peknej to jede slusne to kouri jenze tam davam tetka dost oleje kuli zajizdeni, prectih vsude pisou 3,5 taky me pripad velkej ale na mensi to bylo naprd neslo to znizkejch otacek hned ale trvalo to
Datum: 15. června 2010 20:09
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 ten předstih je podle mě hroozně moc velký.. kouří to když zatáhneš za plyn??dělá to něco ??
Datum: 15. června 2010 20:01
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 zdar mam ČZ 175/450 a prej to jede i tech 115 km nevim jak jste nato prisli?? skousel jsem jet 90 km je to povybrusu a ukazuje tachak dobre pri ty rychlosti to rve a delato divny zvuky je to normalni?? ocas me pripada jak kdyby narazel pist do hlavy hlavne kdyz brzdim motorem v nizkejch otackach ale mista k hlave tam je dost tak nevim cim to muze bejt?? prectih je 3,5.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2010 21:59
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 Kámoš jí má a jede podle tacho 150 ale dle gps jede 120 má to celkem do rychla ale proste jede nechapu ze vam to jede jen 90
Datum: 17. června 2010 21:59
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ze to dela bordel je normalni pac se to zabiha tak SUSTI krouzzky... to ze brzdis s motorem je spatne -2t se maze smesi vic snad neni potreba psat... na konec to ze pri nizkych
otackach s zarazenym kvaltem motor BOUCHA je normalni pac se pere s kompersi a niskyma otackama... dela to kazdy stroj...at uz treba nejaky 6kilo nebo jen blbej fichtl..
Datum: 16. června 2010 17:25
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Souhlasím s Alešem a k předstihu toto : Pokud nemáš typ De luxe , tak 4mm. U De luxe 3,5-3,8mm.
Datum: 16. června 2010 10:09
 No na záběh by ta jehla měla být na čtvrtým zářezu od shora a bohatost by měla být kolem té 1/4 otáčky povoleno od dorazu,čím víc utaženo tím víc je to bohatší a je mín vzduchu.POkud ti to nepůjde do otáček moc a bude se to přidušovat tak je to moc bohatý a stačí to povolit a tím pádem ochudit směs,ale mírně s citem a pak zkontrlovat za 30km svíčku jakou má barvu
Datum: 15. června 2010 22:19
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 bohatost jsem nechal jak byla myslim druhej zarez. olej daval polskej polosyntetiku kvalitni, davam 1:30 mam najeto asi 500 km ani skopce se ji prez 90 moc nechce
Datum: 15. června 2010 21:50
 Nazdar, taky nechápu jak tato číza může někomu jet 115, já ji mám ale 2000km po G.O. a jela mě max 100 po mírném kopečku,po dálnici by možná 110 valila. Když na ní kdysi jezdil táta a motor byla v nejlepší kondici jezdila i 120. Pokud máš motor po G.O. a dělá to divný zvuky tak to není normální! Není to pístní čep nebo pístní kroužky? Kolik km je to po výbrusu?Aby jsi to právě nezadřel. Kolik dáváš oleje do benzínu - jaký poměr a jaký druh oleje? Předstih má být myslím 3,8mm a odtrh 0,4mm. Mimochodem máš originál karburátor a máš ho nastavenej na záběh - jehlu a bohatost směsi?
Datum: 15. června 2010 20:45
Jméno: miso
IP: uživatel9693
 seruste poradte mi prosim pasuje vydlica zo simsona skuter na jawu 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 20:43
 no vopred to ti reknem ze bryle zo simson skutra vobec nepasujú lebo krk bryle je mov dlhá tak 20cm iste,,,inak samostatné teleskopy sú stejné ako u simsona S51
Datum: 16. června 2010 20:43
 serus....jak vyvrtám hranatou díru?
Datum: 15. června 2010 23:36
Jméno: Hlmut
IP: uživatel3093
 Bez uprav ne...
Datum: 15. června 2010 22:46
Jméno: pepe 11
IP: uživatel9335
 cau... prosim schanim výfuk na stadiona S11- ten doutník !!! Neměl byste někdo na prodej ..... koupim v jakemkoliv stavu ( nutne ho potrebuji )... diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 21:46
 Odkud jsi? Kámoš kousek od Kolína má dva starší a dobré a víceméně jsou mu na nic, protože dával na staďáka novej. Snad by prodal.Když tak mi písni na maila
Datum: 16. června 2010 21:46
 Zdar jawáci mám dotaz mam Jawa 20 a chtěl bych se zeptat když mi svíčka hazí a nechce motorka chytnout čím to tak je..Díky za odpovět:A hodně štěstí do sezony...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2010 22:04
 Jako když to chci chytnou tak ruku dám k sání a ono to chytne a jedu chvylku a zase ruku k sani pač mi to chcipa..nevim čím to je
Datum: 15. června 2010 22:04
 jak jako držet sání?
Datum: 15. června 2010 21:13
 jj už mi to jezdý bylo to špatnoou civkou ale stejně když to nakopnu tak musim pořat držet saní a když tam dam filtr tak to ani nechytne nevim čím to je kdy někdo věděl tak napíšte díkyy..moc
Datum: 15. června 2010 20:49
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Teče ti tam benzín?
Datum: 15. června 2010 19:41
 předstih a odtrh zkus nastavit.nebo to zkus roztlačit.ještě zkontroluj plovákovou komoru na karburátoru.
Datum: 15. června 2010 19:06
|



|