Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 mam dotaz k jednomu jarburatoru jikov co se montoval na MF Obsah myslim neco prez 200, ma to stejnou jehlu jako naka jawa?? jestli by tam sla treba z 250 kejvacky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 21:38
Jméno: Hudzo
IP: uživatel8591
 cf lidi nevíte kde bych sehnal hlavu na čz 175/450 dvousvíčkovou co mívaly svazarmovky kdysi sem ji dražil na aukru a nevyhrál sem docely ji potřebuju nemáte někdo ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 21:17
Jméno: Hudzo
IP: uživatel8591
 cf lidi mám dotaz nevíte kde bych sehnal formu na píst čz 175/450 nebo jawa 350 360
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2010 20:40
 cože chceš?  ...při výrobě pístu se odleje špalek hliníku a ten se pak opracovává....nejlevnější je si ten píst koupit.
Datum: 17. června 2010 20:40
Jméno: paiman
IP: uživatel4946
 zdravím, už jsem sem psal ai před dvěma měsícema. Mám čezet 175/477-1. Když roztahuju čtyřku tak se dostnanu max na devade a potom mi to začne cukat a spomalí to. Trojku přitom na těch devadesat vytahnu bez nějakejch problému. Zapalování už je skoro celý nový a karbec je taky seřízenej a čistej. Podle rad jsem zkusil i rozpulit motor a převodovka je jako z fabriky, ložiska jsou nový. Už doopravdy nevím. Poradtě prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 21:16
Jméno: paiman
IP: uživatel4946
 Já už tam mám ten ,,moderní,, jawáckej.
Datum: 16. června 2010 21:16
 jsem potreboval vedet jake mas prepinace blinkru, jestli mas teda blinkry.,..ale to jenom pokud by byly origo
Datum: 16. června 2010 21:11
Jméno: paiman
IP: uživatel4946
 To už dávno ne. Ale je po generálce co dělal ten přede mnou takže chromy jsou nadherný a vubec je ve slušným stavu.
Datum: 16. června 2010 21:07
 mas to v origo stavu?
Datum: 16. června 2010 21:02
Jméno: paiman
IP: uživatel4946
 1975
Datum: 16. června 2010 20:59
 jakej je to rok ta 477?
Datum: 16. června 2010 20:54
Jméno: paiman
IP: uživatel4946
 Nejhorší na tom je (teda jestli to je tím) že jsem kvuli takove ,,ptakovině,, pulil motor
Datum: 16. června 2010 20:23
 jj, taky mi to dělalo  čtyřka začala za chvíly kašlat, stačilo otevřít a zavřít nádrž a jelo to dál, tak jsem vyčistil odvzdušnění nádrže a je to ok
Datum: 16. června 2010 20:13
Jméno: paiman
IP: uživatel4946
 Myslíš otevřít víčko kvuli podtlaku? a dikec
Datum: 16. června 2010 20:09
 Nedotejká benzín...nebo taky zkus při te skoro vytocene ctyrce otevrit nadrz...
Datum: 16. června 2010 20:02
Jméno: Pavel
IP: uživatel1437
 ahoj, co se dela u jawy 21 aby nepraskaly zarovky? slysel sem neco o usmernovaci, je to tak???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2010 23:04
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Řešil jsem to usměrňovačem a stabilizátorem nábojou pumpou. Napětí jsem tehdá pokusně přeladil (stabilizátorem) na 12V a vylouplo se z toho jednoduché a mnoho let bez závad fungující zapojení. Jednalo se o zapojení určené pro 30W verzi zapalování. Potíž byla akorát v tom, že tím jak jsem nechtěl zasahovat do elektroinstalace motorky, tak jsem vedl k zařízení pouze jeden drát a druhým byla pochopitelně kostra motorku. Po usměrnění a stabilizaci však bylo třeba k žárovce vést dráty dva a žádný z nich (!) se nesměl ukostřit. U mě to ale nebyl problém protože s ejednalo o mustanga a ten má plastovou kebuli světla, takže nebylo nutné zemnící přívod předního světla odizolovávat od kostry motorky. http://btelectronic.sweb.cz/stabik.GIF. Celé to bylo na malém tišťáčku v kebuli světla.
Datum: 18. června 2010 23:04
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Mě to žárovky pálilo. Vše bylo zapojené jak má být. Takže to že jsi to nikdy Fermezi neviděl neznamená že to neexistuje
Datum: 18. června 2010 22:48
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 pokud mas spravny magneto, civky a zarovky a mas to dobre zapojeny tak to snad nemuze praskat, pokud jo tak dej jiny magneto urcite bude slapsi. Este jsem nepotkal magneto ktery by palilo svetla to nejsilnejsi co mam dodava tolik proudu ze mi to sviti bíke, ale zarovky nepraskaj v noci od toho je videt krasne muzu to smazit na trojku plnej kotel
Datum: 16. června 2010 21:42
Posl.aktualizace: 16. června 2010 22:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 rozdělat motor z 555 je ještě jednodušší...protože tam máš obě kolečka 19z , takže tam prakticky nemůžeš dát nic špatně nebo obráceně...u (novější 05) 20,21,23 musíš dávat pozor aby jsi nepřehodil kolečka 20z a 18z
Datum: 16. června 2010 22:31
 Prakticky to je to samé akorát to má jinačí spojku,jinačí zpřevodování a jinačí ložiska ale ten mechanismus a to uspořádání všech těch součástek je v tom naprosto stejné...
Datum: 16. června 2010 22:16
 Tak já vím, třeba na jawa-50.cz . A je tam něco jinýho v tom půlení oproti 555?
Datum: 16. června 2010 21:07
 na netu je x návodů jak rozpůlit a složit motor
Datum: 16. června 2010 21:01
 Ne, nepůlil, vyhýbám se tomu jak čert kříži. Já vždycky když něco seřizuju nebo opravuju, tak to pak blbne. Kort když ta motorka jezdí jak ďas, ale teče z ní olej, tak se mi teprve půlit nechce. Ale když už to budu muset udělat, tak bych rád přetěsnil a vyměnil gufera a spojku bych si udělal v motorce.
Datum: 16. června 2010 20:35
 nikdy jsi nepůlil motor? při půlení ty vždy v jednom bloku zůcena celý vnitřek motoru
Datum: 16. června 2010 19:33
 Jde ale proc to neudelat cely poradne
Datum: 16. června 2010 19:33
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 ahoj mám problém s 350/354 blbne mi řazení když mám vypnutej motor tak tam padaji krásně rychlosti ale když jedu tak tam dou jako přez zuby a nejde tam dvojka ucítím zuby a pak tam vleze ten mezineutrál co je mezi 2a3 ale 3 už tam de v pohodě zkoušel sem štelovat spojku ale nepomohlo to zkusil sem jí dotáhnout aby trochu prokluzovala ale stejně to blblo nevíte co s tim? rád bych se vyhnul pulení motoru
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 19:23
Jméno: jawak
IP: uživatel9701
 ahoj draci tak sem vcera jezdil na pionyrovi dostal jsem z neho asi 73 a v ty rychlosti sem nabral diru asi 10 cm hluboka a byla to rana jako kdyz sem skocil obrubnik a najednou se to dusilo dojelo upa na o km/h a od ty dobe nechce chytnout jiskra jde a benzin tam jde taky chlapi co se tomu mohlo stat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2010 8:48
 nebo zkontroluj indučku, jestli z ní nespadl drát, mě se to stalo taky a nemohl jsem na to dlouho přijít
Datum: 17. června 2010 8:48
 sorry vlastně ty píšeš že tam jde jiskra  jsem si přečetl příspěvek dole jak sitam někdo stěžoval že nepíšeš jestli to hážejiskru tak jsem na to nějak zapoměl sorry  Tak v tom případě to bude něco s karbecem,třeba se ti při tom nárazu zasekl plovák a nebo měls špatně dotažený stator zapalování a pohl se ti
Datum: 16. června 2010 22:23
 Musel to byt velký náraz tak bych to viděl na upadený drátek někde v zapalovacím okruhu,vypadený kondenzátor z objímky a při nejhorším ti to pohlo statorem a rozhodil se předstih ale to je podlě mě méně pravděpodobné. Budeme chytřejší když alespon řekneš jestli to hází jiskru a jestli je dobře nastavený a vyčištěný karbec.eventuelně jestli se dostává palivo do válce
Datum: 16. června 2010 22:21
 Píše: jiskra jde a benzin tam jde taky
Datum: 16. června 2010 22:21
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 asi si toho fichtla poradne nasral. Vubec nemam tuseni ,zjisti si to sam ,ani nam nereknes jestli hazi jiskru a ptas se a myslis si ze to budem vedet na 100% tady nejses v americe DĚCKO
Datum: 16. června 2010 22:08
Jméno: jhhjg
IP: uživatel8068
 pozri ci neni povolena hlava
Datum: 16. června 2010 19:13
Jméno: Snop
IP: uživatel9627
 Zdarec..kde měnim uhly ve válci? origo jsou vsechny rovne..Nemate prosim nejakou fotku? Doufám že chapete na co se chci zeptat.. Děkuji..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2010 10:20
Jméno: Gori
IP: uživatel6203
 ..ak som sa zle vyjadril k teme taq sorry.ale pripadal mi to ako dotaz na casovanie kanalov-
Datum: 18. června 2010 10:20
 gori nevíš i čem se bavíme....uhle natročení přefuků.... né uhél otevření kanálů......
Datum: 17. června 2010 19:35
Jméno: Gori
IP: uživatel9705
 pre upresnenie tu...http://www.macdizzy.com/images/degree.gif ...tzv TDC
Datum: 17. června 2010 15:06
Jméno: Gori
IP: uživatel9705
 17* na prefuki !???  Dno to sa mi nako moc nezda ! prezradim ze na mojich X valcoch otvaram prefuki 121* u vyf. kan bi som za hranicu 160* neisiel tolko odomna !
Datum: 17. června 2010 15:00
Jméno: Snop
IP: uživatel9627
 Přesně to jsem chtěl slyšet  Děkuji moc..Ta literatura je anglicky,tak sem to špatně přeložil a už sem měl v tom zmatek.
Datum: 16. června 2010 19:59
 rozšířit a prodloužit....žádný úhel tam neni....
Datum: 16. června 2010 19:57
Jméno: Snop
IP: uživatel9627
 To bylo na mě? Jestli ano,tak na přefuky nesahám kvůli symetričnosti..Mi jde o výfukový a sací kanál,respektivě o ty uhly jestli se i tam musi měnit,nebo stači pouze ten kanal upravit(rozširit,prodlouži nebo změnit tvar) a nalisovat zpět??
Datum: 16. června 2010 19:47
 cápeš kraviny...celé jsi to špatně pochopil.... ano časování se mění prodloužením kanálů..ale je rozdíl kanál X přefuk... uhel přefuků u serie je ted nevim kolik..snad 17° ??
Datum: 16. června 2010 19:38
Jméno: GOri
IP: uživatel9702
 zmenou casoania vsetkich kanalov sa prevadza na UHLY alebo RADIANY {nie vzdy}(pre pocitadlo) tim 'Uhlom" sa misli poloha pootocenia kluki (kruh 360*) jednoduch sa to neda vysvetlit ale ked ta to zaujima precitaj si clanki z odbornej literatury napr mac bizy,2 stroke hight performance ,atd
Datum: 16. června 2010 19:29
Jméno: Snop
IP: uživatel9627
 Nebo co sem procital diskuze tady, tak tu nekdo psal že ma časovani vyfuku př 160° .. Ja myslel že casovani ce meni prodlouženim kanalu.Nebo se mýlim?
Datum: 16. června 2010 19:14
Jméno: Snop
IP: uživatel9627
 Rovne asi nebylo to nejlepši slovo, zkratka ty kanaly ve vložce nemaji žadny uhel.Nebo nevim jak to vysvetlit..Proste kdyz zvětšim kanaly a změnim casovani,tak musim změnit i uhel toho kanalu ne??
Datum: 16. června 2010 19:12
 vyvětli pojem "rovné"
Datum: 16. června 2010 19:05
Jméno: Snop
IP: uživatel9627
 Sem procital literatury a tam bylo neco o uhlech kanalu..
Datum: 16. června 2010 18:37
Jméno: Snop
IP: uživatel9627
 Uhly kanalku
Datum: 16. června 2010 18:35
 co to plácáš  ...které uhly máš ve válci rovné?
Datum: 16. června 2010 18:31
Jméno: pionýr
IP: uživatel9545
 zdar chci vas poprosit jestli mate nahradni riditka na jawa 05 ale chci ty ktere sou na jawa 21 jestli mate a prodate taak si je koupim dikess za opovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2010 19:40
Jméno: pionýr
IP: uživatel9713
 ale mohli by byt i bez hrazdy
Datum: 18. června 2010 19:40
Jméno: pionýr
IP: uživatel9545
 nooo z hrazdou
Datum: 16. června 2010 18:34
 S hrazdou?
Datum: 16. června 2010 18:25
 Kolik stojej komplet ložiska na fíka 23 a 555? Známej má firmu, kde dělá s ložiskama, tak by mi možná nezapočítal přirážku. Dále kolik stojí ten červenej silikon na motory, lepidlo na ložiska a gufera?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 22:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 u nás stojí jedno ložisko kolem 40 kč no a těsnění počítej celkem do 30kč motorový silikon 50kč no a to lepidlo na ložiska je docela drahý..já za něj dával 160 no a gufera počítej tak 15-20 za jedno
Datum: 16. června 2010 22:41
 Jedno, to bych mohl udělat ty 2 motory za 4 stovky na ložiskách, to je paráda.
Datum: 16. června 2010 19:28
 Ty český
Datum: 16. června 2010 18:57
Jméno: kozel
IP: uživatel1859
 ložisko stojí okolo 30-60 kč
Datum: 16. června 2010 18:38
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 čus dnes sem jezdil na fichtlu pučil sem ho kamošoj ten jel pak jel spatky a přestalo mu to jet tak sem čistil svičku a stejně žadna jiskra tak sem hnul s kladivkama a poodjel pár metru a pak to začalo vynechávat až to nejelo vubec mužete mi poradit? ted sem přenastavil odtrh na 0,4mm a stejně to nejede
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2010 19:35
Jméno: Jawa555
IP: uživatel8251
 sezen si magneto z jawi 555 + zapalko a budes jezdit furt ja sem si to zapalovani sehnal dal do jawi 05 a jezdim furt neni vubec problem ty zapalovani na jawa 20,21,23 sou sracsky tak sws
Datum: 18. června 2010 19:35
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Taky mám takovou zkušenost.
Datum: 16. června 2010 19:20
 Tak to funguje vždycky, když to někomu půjčíš, určitě se to podělá.
Datum: 16. června 2010 18:05
 Zdarec, mám takový menší problém: chci vybrát vložku z válce ale nedarí se mi to. Válec jsem nahrál cca na 250 C potom jsem do nej vložil ocelovej trn, kterej jsem mnel v mrazaku, ale vložka se ani nepohla. Co mám udelat aby šla ven?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 23:47
 i tak to nejede, skoušel jsem to už 5x a nic ani se nehla ta vložka, co rikate na vytlačovak vložky valce??? oplati se to udelat?
Datum: 20. června 2010 23:47
 už sem ti poradil ty somáre....válec nažhav, trn chladit nemusíš...strč ho do vložky, ale treč ho tím směrek kterým do vložky dáváš i píst!!! pak po trnu klepej tak dlohou dokud vložka nevypadne..... a doufám že sis poznačil plohu vložky vůči hliníkovému plášti. stačí dulčíkem udělat malou tečku.
Datum: 16. června 2010 18:13
 radši mi poradte a nepiste tady somariny
Datum: 16. června 2010 18:07
 mileyracing: něříkej fakt? no to mě vůbec nenapadlo....  .......snad se nechystáš dělat něco ze SM....
Datum: 16. června 2010 17:59
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 Tak co asi TUNING
Datum: 16. června 2010 17:56
 apropos..co s válcem zamýšlíš?
Datum: 16. června 2010 17:45
 musíš po tom trnu klepat kladivem.
Datum: 16. června 2010 17:35
 ...valec není polský
Datum: 16. června 2010 17:26
 zdary mam mustanga a chci se zeptat jakou koupit svíčku ,prosim poradte ,díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2010 16:53
Jméno: michal
IP: uživatel1835
 mam na fíkovi brisk a stála my 85
Datum: 17. června 2010 16:53
Jméno: petrpavlicek
IP: uživatel9614
 díky moc
Datum: 16. června 2010 19:22
Jméno: pionýr
IP: uživatel9545
 přesně Brisk
Datum: 16. června 2010 18:09
Jméno: pionýr
IP: uživatel9545
 přesně Brisk
Datum: 16. června 2010 18:09
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Brisk N15C
Datum: 16. června 2010 17:16
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Zdarec jak poznám že mám špatný pružinky ve spojce u jawy 21 dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2010 11:32
Jméno: jawa 21
IP: uživatel9703
 u pionyru jsou pružinky delší ne ž u jawy 555,550 takře jestli je maš kratky spojka se nebude tak vracet a bude klouzat
Datum: 17. června 2010 11:32
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 ně neklouže ani když nakopavám aní za jizdy a mam tam od jaří noví lamely
Datum: 16. června 2010 19:19
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 kdyz das novy lamely,seridis spravny krok spojky a ona klouže....to sou pak slaby pruziny....
Datum: 16. června 2010 19:00
 Nejsou stejně vysoký, když je dáš na rovnou plochu?
Datum: 16. června 2010 18:08
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši z čeho by šly vyrobit pístní kroužky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2010 19:38
Jméno: Jawa555
IP: uživatel8251
 krouzky se nadaji vyrobyt musis si je koupit nebo bysi musel mit kamose profika ktery by to umel coz asi ani nejde
Datum: 18. června 2010 19:38
Datum: 17. června 2010 22:34
 a nebo do drážek namačkat silikon či azbeztovou šňůrku
Datum: 16. června 2010 23:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 co takhle ten píst omotat kobercovkou ?
Datum: 16. června 2010 22:47
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
Datum: 16. června 2010 21:52
Datum: 16. června 2010 21:37
Datum: 16. června 2010 21:35
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 benzím kradl tatovi s fáčka , ae ted si kupili pegeota diesla , tak bude jezdit na naftu
Datum: 16. června 2010 21:27
 když nemáš na kroužky, tak kde bereš na benzín??? když nemáš prachy tak nejezdi..
Datum: 16. června 2010 21:03
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Ježiš tohle neni možný ty si kokot!Nechoď sem!
Datum: 16. června 2010 20:39
 To nemáš na kroužky? Co teda potom jíte? Jinak ty je nevyrobíš.
Datum: 16. června 2010 18:07
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
Datum: 16. června 2010 17:18
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Datum: 16. června 2010 16:40
 Na blbou otázku blbá odpověd....Co si čekal...
Datum: 16. června 2010 16:30
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 z dratu?
Datum: 16. června 2010 16:28
Jméno: lampan
IP: uživatel9109
 z petflašky nebo ze dřeva to de taky
Datum: 16. června 2010 16:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vystřihni si je z kelímku od jogurtu
Datum: 16. června 2010 16:21
 z dratu.............................. to sou otazky.
Datum: 16. června 2010 16:16
Jméno: pionýr
IP: uživatel9545
 cauu vsichni chci poprosit jestli má nekdo rozetu aby sedela na pionýra ale co nejvetsí de o trochu mensí nez ráfek kdys nekdo bude mít tak si ji koupím dekuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 17:55
Jméno: kordinaz
IP: uživatel9700
Datum: 16. června 2010 17:55
 cau mam 65 zubovu rozetu, ktera se prodava i tu v krámku, jedomze jsem ze Slovenska
Datum: 16. června 2010 17:34
 cavec prosim potřebuju 2 rady mam jawu 250/559 jiny výfuky z nerezu a jinej karbec zapalko jako u fichtla ale je tam normlane z 250 jako ze tam neni baterka chapete ? . za 1. potřebuju seštelovat předtih ale jsem na doraz a stejne je to moc jak to snizit ? za 2. vali celkem cajk ale po par kilacich se zahreje a nako to ztrati vykon .. uz to tolik netahne a nejede a kdyz pridam poradne tak se dusi jakoby nevite cim to je ? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 17:37
 tak novou vačku a kladívko
Datum: 16. června 2010 17:37
Jméno: martix
IP: uživatel9697
 no prave ze 1 problem je ze nemuzu snizit predstih a je gtam tak 7 mm
Datum: 16. června 2010 16:33
 jakou hodnotu předstihu máš? předepsaných je myslim 3.2mm... ztrýtu výkonu by mohl způsobovat přidřený válec...sundej hlavu a podivej se jestli na stěnách válce nejsou prasátka (lesklé flíčky), a pak taky trochu nadzvedni válec, aby ses podíval na boky pístu jestli tam nejsou rýhy.
Datum: 16. června 2010 15:13
Jméno: mjartix
IP: uživatel9697
 a nevis jak na to ? prosímte
Datum: 16. června 2010 15:07
Jméno: mjartix
IP: uživatel9697
 sorac ja jen ze se to hodi do obou kategorii hmm tak promin jestly se te to dotklo
Datum: 16. června 2010 15:05
 kolikrát to sem ještě dáš???!!!
Datum: 16. června 2010 14:59
 Zdar draci, byl jsem obdarován jawou 21, motor je opravdu vynikající, jede jak blázen i na 3 do slabého kopečka zrychluje. Problém je však v tom, že mi zespodu motoru uniká celkem dost velké množství oleje, hlavně když přijedu a je teplý motor, tak to teče jak ďas. Nevíte nějakou radu, jak to zacpat, aby nebylo nutné rozdělat motor? dík, ať vám to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2010 19:40
Jméno: Jawa555
IP: uživatel8251
 odstrojit rozpulit vycistit promazat pretesnit smontovat seridit jezdit nijak jinak to nevidim
Datum: 18. června 2010 19:40
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 sory sem se spletl
Datum: 17. června 2010 16:11
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
Datum: 17. června 2010 16:10
 Ahoj draku,tohle jsem ti zapoměl říct,když jsem ti toho pincka dával.Měl jsem to v plánu,ale bohuzel jsem to nestihl.Budes ho muset sundat a opravdu ho vyčistit a přetěsnit tmelem.Ať ti to jezdí.Ahoj
Datum: 17. června 2010 11:46
Jméno: jawa 21
IP: uživatel9703
 proč se toho bojiš on se po chvile zase rošlape jak ho rospuliš to maš tak za dvě hodinky
Datum: 17. června 2010 11:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no já bych si s tím klidně celý odpoledne vyhrál ...zase se nevyplatí to nějak odfláknout ...minulý týden jsem skládal motor ze 150 celý den
Datum: 16. června 2010 22:49
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
Datum: 16. června 2010 21:49
Jméno: pery
IP: uživatel8723
 s tim se nic jinýho než rozpulit nedá
Datum: 16. června 2010 21:14
Jméno: pery
IP: uživatel8723
 s tim se nic jinýho než rozpulit nedá
Datum: 16. června 2010 21:14
 rozdělat, utěsnit tmelem, složit a jezdit....práce na jedno odpoledne.
Datum: 16. června 2010 14:59
 zdar potřebuju 2 rady mam jawu 250/559 jiny výfuky z nerezu a jinej karbec zapalko jako u fichtla ale je tam normlane z 250 jako ze tam neni baterka chapete ? . za 1. potřebuju seštelovat předtih ale jsem na doraz a stejne je to moc jak to snizit ? za 2. vali celkem cajk ale po par kilacich se zahreje a nako to ztrati vykon ..  uz to tolik netahne a nejede a kdyz pridam poradne tak se dusi jakoby nevite cim to je ? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 18:01
Jméno: mjartix
IP: uživatel9697
 kecam velkou
Datum: 16. června 2010 18:01
Jméno: mjartix
IP: uživatel9697
 tak mam tam malou rozetu litam v krosu
Datum: 16. června 2010 17:58
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 *STYLEM* vejfuk ma vliv jen na vykon ne na prehrivani... samozrejme jestly litas furt plnej tak je to hned jasne ze bude celkem topit
Datum: 16. června 2010 17:54
Jméno: mjartix
IP: uživatel9697
 jakym styslem ? a co že mam ubrousit ? a nemuze to byt tim ze ty vyfuky maji moc vejky tah tak to valy na vysoke otacky a prehriva se to ?
Datum: 16. června 2010 17:31
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 stim zapalovanim si musis poradit nejak sam pravedpodobne by chtelo jet styslem ,,prebytecne maso pric tzv vzit nejakou brusku a kousek ubrousit aby slo ladit.. stim stacenim vykonu je tim ze se to prehriva
vycisti zebra valce a hlavy a vycisti vejfukovej kanal kdyz uz budes v tm tak i vyfuk.
Datum: 16. června 2010 17:20
|



|