Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mira
IP: uživatel9219
 čau kluci nemáte někdo levý dekl motoru na 21?V zachovalém stavu né moc podřený?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2010 18:43
Jméno: mira
IP: uživatel9219
 jj jasně chci už jsem ti psal na ajsko
Datum: 19. června 2010 18:43
 myslíš dekl spojkových lamel? Těch tu mám na výběr několik... jestli chceš tak ti je můžu vyfotit a můžeš si vybrat... Jeden prodávám za 50 Kč
Datum: 19. června 2010 15:43
Jméno: abc
IP: uživatel6843
Posl.aktualizace: 20. června 2010 12:10
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Cestovní úprava,drobný kraviny okolo, prevod 14/55 a vmax 90+ po rovině....ale člověk na tom musi ležet jak na silnici
Datum: 20. června 2010 12:10
 cezetak : to ti meril origo tacho? nebo neco lepsiho?
Datum: 20. června 2010 10:58
 můj lehce upravený 2k po rovině s převodem 12/55 78km/h...váha na sedadle 95kg.
Datum: 20. června 2010 9:02
 Včera sem to vytahl skoro na 50,s 10z. kolečkem
Datum: 20. června 2010 8:30
 Hoši jak tu říkáte, že ficht dá 70, tak to závisí i na rozetách. Pokud budu mít převody do síly, pojede pomalu, ale pokud budu mít na rychlost, bude méně táhnout, ale třeba na rovivce rozjede těch 70. Vím o čem mluvím
Datum: 19. června 2010 22:48
 70 po rovine,da jen dobre serizeny fichtl 70,a ne jak ty pises normalne....
Datum: 19. června 2010 19:04
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Některý fechtl dá z kopce i 90-100 ale to už se třepe  a normálně po rovině musí dát 70-80
Datum: 19. června 2010 18:50
 Se seriovkou po rovince 70 ale to nesměl foukat vítr jinaač normálně 65.A z kopce 85,80,75
Datum: 19. června 2010 17:35
Jméno: David
IP: uživatel2156
 65km/h
Datum: 19. června 2010 16:20
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 tak 50 s větrem v zádech
Datum: 19. června 2010 15:49
 vcera u cestovky s dvoukrouzkovym pistem 74,dneska sem menil pist za jednokrouzkovej,projel sem se tak nejak lehce,ale tipuju ze ted to da i tech 85
Datum: 19. června 2010 15:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 do 80 jsem neměl daleko ..možná že i 80
Datum: 19. června 2010 14:26
Jméno: pionýr
IP: uživatel9545
 Zdar JAKY OLEJ MAM DAT DO PIONÝRA 05 DO PŘEVODOVKY DĚKUJI
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2010 16:47
 PP80 je pro fechtla jak dělaný
Datum: 19. června 2010 16:47
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
Datum: 19. června 2010 14:13
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Dej tam pp80 nebo pp90,ale pp80 je lepší.
Datum: 19. června 2010 13:31
 Zdar mam jawu 21 sport a vcera jsem normalne jezdil a dneska rano sem to nakopnul a jedu a najednou to zaclo skytat...svicka je v pohode, karbec je cistej, nevite cim by to mohlo byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 8:30
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 podiv se jestli se ti nepohly kladivka
Datum: 20. června 2010 8:30
Jméno: d
IP: uživatel7827
 jo čistil, nevíš čím by to mohlo být prosimtě??
Datum: 19. června 2010 15:59
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 a co trisky čistils taky?
Datum: 19. června 2010 13:29
 Nazdar lidi chtel jsem se zeptat jaky je odstin ty zeleny barvy co se davala na fichtly.dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2010 12:03
Jméno: velký péro
IP: uživatel1723
 čau potřebuju poradit,mám stadiona s 11 a po rovince jede jak vítr, ale když je nějakej prudší kopec tak musím jet na 1/3 plynu jinak se to dusí...karbec 99% čistý ,hlava těsní,udělal jsem nové těsnění k přírubě u karbecu,svíčka N15c předstih cca 2,2 ...už nevím loni to nedělal ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 13:02
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 spatna hladina v karburatoru
Datum: 23. června 2010 13:02
Jméno: PIONÝR
IP: uživatel9545
 to samé mi dělá u pionýra 05
Datum: 19. června 2010 13:28
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 dej větší předstih zkontroluj kladívko kondík a musí jet předstih dej 2,5
Datum: 19. června 2010 11:38
 Hoj.Prosím Vás nemáte někdo foto jak mají být zapojeny kabely ze spodu hlavy na jawu 50/20 ? z elektrického schéma to nechápu.mám tam totiž některé ty kabely vyrvané a nevím kam to mám připájet..díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2010 20:00
Datum: 19. června 2010 20:00
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 já masce taky někdy řeknu hlava , ae mustangista rekne misto maska , parabola
Datum: 19. června 2010 16:43
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 nám se neomlouvej tohle je tvůj trapas
Datum: 19. června 2010 14:15
Datum: 19. června 2010 13:02
Jméno: standa
IP: uživatel9432
Datum: 19. června 2010 10:06
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
Datum: 19. června 2010 9:28
 ty vole...ja si tady rikam ze chce do hlavy valce zapojovat svetla nebo co  prej hlava
Datum: 19. června 2010 9:04
 to neni žádná hlava ty lavore  .....to je maska....a v ní j epředn světlo a přepinač světla, bez světel.... schemat je milion, n akaždém je napsané který kabel na kterou svorku...jen nesmíš být trouba abys to pochopil
Datum: 18. června 2010 23:30
 jo jak je hlava tak jako v ní no.když vytáhneš světlo tak zatím..v tom vypínači ..z toho vypínače to mm vyrvané
Datum: 18. června 2010 22:57
 ze spodu hlavy?
Datum: 18. června 2010 22:54
 Hoj.Prosím Vás myslíte že mi vycentrujou kolo z jawy 50/223-mustang v pneuservise kde centrujou i kola? nebo kde to mám nechat vycentrovat?anebo nejlépe jak si to vycentruju sám ?na netu ani nikde jsem nějaký návod nebo tak nenašel.bylo by nejlepší kdyby ste mi poslali nějaký odkaz s návodem nebo mi to vysvětlili,..Děkuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2010 13:04
 Sákra.no díky moc . zkusím to podle toho ale myslí že to radči někde dám.Díky moc
Datum: 19. června 2010 13:04
Jméno: ondra
IP: uživatel5967
 Centrování není tak složité. kolo nasadíš na pevnou osu, na které ho můžeš roztočit. Potom si uděláš pomůcku - plech nebo něco, co ti bude ukazovat přesnou rovinu středu kola na plášti. Musíš to zaměřit vůči středu náboje, na šišatém ráfku to nezjistíš. pak se musíš snažit utahovat niply tak, aby se ti střed kola promítal pomocí toho plechu na střední drážku pláště. Lepší je ale centrovat bez pláště. Pak si ten plech nastavíš na určitou vzdálenost od okraje ráfku (změříš polovinu šířky ráfku a přidáš třeba centimetr. Musíš pak docílit toho, aby se při otáčení vzdálenost mezi plechem a ráfkem neměnila.
Datum: 18. června 2010 23:14
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 zdarec prominte že to sem podruhé píšu ale díval jsem se na yotube videa o pístech a všiml jsem si že u některých pístů se opravdu stačí pístní čep do pístu zatlačit jen prsty znamená to že se ten pístní čep otáčí i v pístu nebo teplem nějak nabyde a přestane se otáčet v pístu já to samé mám na té svojí čz 250 a zajímá mě to jak jsem dával pístní čep na pincka to bylo hrozny musel jsem nahřívat píst a čep schladit aby tam šel ale tady u čz to jde vmáčknout prsty taky to tam má tokový 2 dirky na mazání a pincek to tam nemá co vy na to napište co víte jsem zvědavej zatim čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2010 9:21
Jméno: Jakub
IP: uživatel9716
 Záleží z jakého materiálu je píst vyroben. Třeba do pístu Wiseco jde pístní čep vložit volně suvně. Do pístu od Almetu se musí pístní čep bud zmrazit a píst ohřát nebo vtlačit stahovákem. Pokud vlastníš stavitelný výstružník můžeš lehce píst vystružit. Dírky na mazání si tam můžeš vyvrtat. Obecně platí pravidlo u cestovních motoru, že by měl jít pístní čep vsunout ztuha a u závodních motorů lehce suvně. V každém případě mi neměl mí velkou vůli.
Datum: 19. června 2010 9:21
 Když jsem dával do pincka nový píst tak jsem čep zmrail,píst rozpálil a ještě jsem do toho musel klepnout abych tomu pomohl dovnitř a po 500 ujetych kilometrech ten čep šel vytlačit prstem a nijak v tom neklepal... Ono si to asi udělá vůli tím tlakem protože ten hliník je měkký
Datum: 18. června 2010 22:07
 zdary draci chci se zeptat jak zapojit otackomner na mustanga distak poslete schema,diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2010 12:28
 No nejde to jednoducho ale kdo by se s timhle delal...
Datum: 19. června 2010 12:28
 díky moc,z odkaz
Datum: 19. června 2010 12:01
Datum: 19. června 2010 11:26
 denzileck!! ked si este také nevidel nerek 100 krát ze sa to nedá urobit,,, a dá sa to urobit
Datum: 19. června 2010 11:22
 Nijak,nejde to.Zapoměn na něj,je to blbost.
Datum: 19. června 2010 9:49
 a poradte my pls jak ten otackomner upravit ze 4taktu na 2takt
Datum: 19. června 2010 9:09
 Analogovej tam nejde ani kdyby ses posral jedine digitalni
Datum: 19. června 2010 7:46
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Otáčkoměr ze staré škody je elektronický, musela by se upravit v něm elektronika ze 4Taktu na 2Takt a napájení, auto je na 12V.
Datum: 19. června 2010 7:43
 otackomner se zapojuje na kladivko
Datum: 19. června 2010 0:13
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Chtel bych videt jak bys tam zapojil rucickovy otackomer  Kde bys nahon od toho otačkomeru asi strčil? do nadrže?
Datum: 19. června 2010 0:04
 prej ve starych amaterskych radiach byl na to navor primo pro pioniry ale ja nic takoviho nemam
Datum: 18. června 2010 22:20
 de tam ze skodovky 130 ale nevim jak to zapojit
Datum: 18. června 2010 22:18
 Ten tam nejde
Datum: 18. června 2010 21:58
 nn normalni rucickovy
Datum: 18. června 2010 21:52
 Digitální?
Datum: 18. června 2010 21:13
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 co si pomuzu kdyz na ČZ 175/450 dam karbec z jawy 250/353
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2010 10:08
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 budes tam mit stejný karburator s vetsi tryskou
Datum: 19. června 2010 10:08
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši koupil sem nové kroužky na mustanga a chvili sem to nehnal asi 2 km a pak sem tom vrznul ale pořád ještě nejezdím na plný. Kolik kilometrů to bude potřeba ještě zajet? Jehlu mám na třetím zářezu zatím. Po kolika kilometrech mám jehlu posunout?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2010 20:42
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 no ono to má docela tah slušný
Datum: 18. června 2010 20:42
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 nekdy to sedne po par km a nekdo az po par stovkach km jak kdy
Datum: 18. června 2010 20:28
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 tu jehlu si mohl nechat na druhym, zajety krouzky poznas tak ze das nohu na nakopavacku a nebude se propadat nebo hodne pomalu. Zalezi jak mas tezkou nohu  )
Datum: 18. června 2010 20:28
 stalo se vam nekdy ze jedete 15 km, pak je tahlej kopec a chcipne z niceho nic, vyndate svicku date ji zpatky a jede dal ? cim takovahle zavada muze vzniknout ? prehrati nebo co ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2010 0:12
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Mustangista: Na ochlazovani motoru existujou i jine metody..Např,že když jedeš z kopce tak vypnes zapalovani,daš za 3 a držis plny plyn..Hlavně neodepisuj,že to nema z kopce hnat,nebo ze to nastartuje..
Datum: 19. června 2010 0:12
Datum: 18. června 2010 21:31
 no jasny bylo to u rumpala
Datum: 18. června 2010 21:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 taky záleží u jaký to bylo motorky....jestli to byl stadion,čz 125,čz 150 prostě všechny který nemají indukční cívku mimo motor tak u těch je to normální..cívka se zahřeje a po chvilce jede zas dál..
Datum: 18. června 2010 21:13
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Ježiš ty vole..ty když něco napíšeš tak to pokaždý stojí za to...Pokaždý se na něco vykecáváš že takhle si to nemyslel a podobně..Ty už sem fakt nechoď ..když neumíš na dotaz odpovědět tak jak se má tak neodpovídej!Když si seš jistej tak až pak napíšu snad ne?!
Datum: 18. června 2010 21:00
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 já vím že se to nemá dělat s tou svíčkou při horkém motoru myslel sem jako že ten motor nechat vychladnout a tu svíčku vyšroubovat a pak to nechat ještě vychladnout trochu ty zbytky a pak našrubovat a jezdit dál
Datum: 18. června 2010 20:45
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 mustangistoj by mel nekdo sebrat klavesnici
Datum: 18. června 2010 20:29
 mustangista: ty si lavor  ...na horkém motoru vyšrubuje svíčky a vytáhne i závit z hlavy  ....nebo naopak při utahování závit zlikviduje
Datum: 18. června 2010 20:11
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 asi to dělá to přehřátí nesmíš to hnat nechat vždycky vychladnout s vyšroubovanou svíčkou
Datum: 18. června 2010 20:06
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 mozna ti netesnej krouzky tim padem se prehrejval gufera a pak netesnej tim padej jak chvili stojis tak to trochu schladne a jedeto dal. Nebo ti nedotejka benal?? nemas tam ten papirovej filtr navzduchu? nekdy to zloby lepsi je ho propichnout ve vrsku pak to nezlobi
Datum: 18. června 2010 20:05
 Zdar draci, protejkají mi tlumiče na ČZ 125/453, vím že musím vyměnit gufera ale nevím jak. Nemáte někdo ňákej stručnej návod jak na to? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2010 19:58
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 musíš vyměnit ty těsnící matice a asi by nebylo od věci ty tlumiče udělat celý (pokud maji vůli, tak to stejně nevydrří dlouho suchý) .... jinak dnešní repliky původních těsnících matic nestojí za nic  .... detailní popis repase najdeš někde na foru na motorkari.cz, to už si najdi sam(tušim že to bylo na 450 nebo 455, ale to je stejný jako na 453)
Datum: 18. června 2010 19:58
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 zdar mám tokovej blbej dotaz ale nechal jsem na čz 250 udělat výbrus a vžiml jsem si na novém pístu že jak je pístní čep tak jsou tam 2 mazací dirky naco tam jsou když ten čep je tam natvrdo on se tam přece v top pístu netočí nebo jo???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2010 20:38
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 to je pekny, asi ji sezenu a prendam papiry ze 175
Datum: 18. června 2010 20:38
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 jede těch 120 kmh kilovat to nevím vím jen že to má 15 koní
Datum: 18. června 2010 20:30
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 jakou mac ČZ tu starsi jednovejfuk?? kolik to prosimte jede jestli si to nekdy skousel a kolik ma kilovat??
Datum: 18. června 2010 20:16
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 taky nechapu ale mel jsem to i ustaryho pistu ten byl teda taky nekdy uz menenej
Datum: 18. června 2010 20:07
 čus potřebuju poradit jedu na mustangovi a dobrý jedeto ale podřadim a začneto prskat a kdiš to dám do velkejch otáček tak to taký prská prská to někde u hlavy pod válcem těsnění mám ale pod hlavou ne muže to dělat to ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2010 17:30
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 proč ne?? je klidně možný že ti to profukuje pod hlavou
Datum: 18. června 2010 17:30
Jméno: Maty
IP: uživatel9712
 Cau draci , nevite jestli plynovy lanko od rychlopalu je stejny jako od pomalopalu ?????  dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2010 19:52
Jméno: Dusde
IP: uživatel9046
 jo jsou to 2 rozdílné lanka. jedno tady koupiš pod názvem lanko kolejka a druhé lanko rychlopal.
Datum: 18. června 2010 19:52
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 ja mam na 555 rychlopal, a myslim ze lanko je normalni na 555 (konec do rychlopalu je takovej uzkej, malej, uzsi nez treba konec od spojky)
Datum: 18. června 2010 17:40
 sou trochu jinak dlouhý
Datum: 18. června 2010 17:16
 Myslím, že na šneka je jiné lanko. Na rychlopal je na jedné straně široký váleček a u šneka není. Ale jistej si tím nejsem. Se šnekem zkušenosti nemám.
Datum: 18. června 2010 17:11
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9686
 zdravím. Možná to tady už bylo zodpovězeno, ale nikde jsem to nenašel. Jaký typ pincka má konstrukční rychlost 45km/h ? myslím že 550-pařez ale nejsem si tím jistý. pokud by někdo věděl budu rád když mi na tuto otázku odpoví. předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2010 21:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a občas se ještě objevují první typy 05 které mají v techničáku 45
Datum: 18. června 2010 21:15
Jméno: Tomáš
IP: uživatel3033
 2tofek: díky za info.
Datum: 18. června 2010 17:00
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 Jawa 550 ma konstrukcni maximalku 45 km/h.
Datum: 18. června 2010 16:50
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 Chlapi, jak sundat řidítka u 20? Povolil(vyndal) jsem ten dlouhej šroub, povolil tu matku okolo krku. Tahám jak vůl a ne a ne dolů.. na internetu jsem našel pouze to co jsem už udělal.. Je to sundavání tak po 52 letech(od výroby na to nikdo nešáhnul). Možná je to vevnitř zarezlé(netuším). Nešlo by sundat přední kolo a pomocí nějaké kulatiny a kladiva vyklepnout? Abych nemlátil do nečeho zbytečně..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2010 19:03
 je to banalita no
Datum: 18. června 2010 19:03
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 Už jsem vyndal, mohu obsousit hlavu a kostru..  Zustal na tom.. Já jsem nad tim přemejšlel dva dny.. a dva dny jsem to utahoval(zakliňoval)  bál jsem se zeptat, myslel jsem že je to banalita, a ona taky byla..
Datum: 18. června 2010 18:44
 nastrčíš ho tam a zase hotím šroubem lehce nachytneš... ono i při tom vytahování řidítek ten válečem necheš na tom šroubku..vůbec ho nemusíš vyndávat.
Datum: 18. června 2010 18:07
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 děkuju, a až to budu dávat zpátky jak tam ten váleček dostanu?
Datum: 18. června 2010 17:50
 dej tam ten šroub zpět.. chytni ho jen na pár závitů a práskni po něm kladivem...vyskočí roztačný váleček a řidítka v pohodě vyndáš
Datum: 18. června 2010 17:23
Jméno: Jirka
IP: uživatel5573
 Čau draci potřeboavl bych poradit na svem mustangovi jsem zistil že mám špatně přední vidlce a přemýšlím o vidlicích ze simsona prosim o rady jestli se to musi nak upravovat atd diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 1:53
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 nekupuj si je nikdo ti je nedoporuci pri vetsich rychlostech okolo 70 do zatacek se nechovaji pekne jsou na nic i tuneri ti to nedoporuci
Datum: 20. června 2010 1:53
 klidně si kup ze simsona, ale musim vymenit misky lozisek+ udelat vlozky na ty simsonacke misky... neni to az tak narocne... podivej se na nejvetsi web o pionyrech ... tam je to i s vykresem pro soustriznika.
Datum: 20. června 2010 1:04
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 ne nemusim nic upravovat jen dole prdni kolo jesi tam buddes davat z pincka ale kup dobre vydle ja sem mel jakesi smejdy pripadal sem si na to jak senior ses rozjjel plny uberes a ty vydle sly skoro nadoraz byly tam asi v haji pruziny ale simson tlumice bych rozhodnenekupoval ae jak chces Zduř
Datum: 19. června 2010 10:22
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 povol ten dlouhej šroub asi 2 cm ho vytoč a dej kladivem tukny to toho šroubu a tak toč řidítkama ze strany na sranu
Datum: 18. června 2010 17:00
|



|