Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 hoj.prosím vás čím je způsobeno že můj mustang strašně žere?vím že fichtli žerou ale toto je nenormální.mám všude nové těsnění.aj kroužky mám nové.výfuk jsem spravil takže mezi kolenem a tlumičem nic neuchází..už fakt nevím.trysky mám 68 a 38.jehlu na druhém zářezu.a ještě prosím čím může být že mi z ničeho nic přestal ukazovat taachometr?lanko by mělo být ok.v masce je utáhlé a na kole tež.prosím poradte.dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 13:12
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 JAWA_ceZetak tak to mas dobry moje auto 2.0 benzin si veme 5 litru na 40km... je fakt ze je to jina kategorie hold OFFroad mno
Datum: 23. června 2010 13:12
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 me ten muj hajzlik bere 2,2L/100 a motor uz mam celkem vybehanej jinak mel jsem prasklej pist u saciho kanalu a nez jsem na to prisel tka to chvili jezdilo podle vypoctu
si to bralo 3,8L/100 a jelo to o hodne hur a musel jsem to furt tocit pac byly prohozene kolecka v prevodovce k tvemu problemu ... neutika ti nahodou benzin
okolo kohoutku nebo pres karburator v plovakove komore? nebo jen tomu topis tak si neco veme..
Datum: 23. června 2010 13:08
 dolívat,,, sorry
Datum: 22. června 2010 21:41
 však proto se ptám..nestíhám dolívaz benzín ..
Datum: 22. června 2010 21:41
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 To máš hrozné chlastadlo. Fechtl musí dojet na 2 litry aspon 50km normální přirozenou rychlostí 50-60
Datum: 22. června 2010 17:02
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Co je to airbox dík moc?
Datum: 22. června 2010 13:46
 je to prostě "dvoutakt" a ten žere... 2L na 40km mi vezme auto...a to je 3.0
Datum: 21. června 2010 23:01
 No zas 2 l na 40 km to je trochu moc ne?TO máš jehlu na 4 zářezu a jedeš jenom na 1 nebo co jinač já dkyž sem jezdi lse svojí Jawou 21 tak sme taky to fůrt držel u krku a takhle třeba 10-16km v kuse a tak na 1l benzínu bych ujel 25km.Jinač taky záleží na tom kolik tam máš kroužků a taky na seštelování karbecu.
Datum: 21. června 2010 22:42
 U me ani airbox nepomaha,ja se ani nedivimmotor porad zenu na plny neustale burnu a zvedam na zadni a podobne blbiny....
Datum: 21. června 2010 22:26
Jméno: standa
IP: uživatel9733
 jen s origo airboxem to jede a nežere....sorry...to je realita....
Datum: 21. června 2010 21:49
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 jak to že ty to tolik ti to žere.
Datum: 21. června 2010 21:35
 Me to bere aj 5L na 20 km a neřeším to
Datum: 21. června 2010 21:30
Jméno: standa
IP: uživatel9733
 vhodne serid hladinu v plovakovy komore,vysku jehly a odpor filtrboxu a bude to ok a spotreba max 3l/100km ....
Datum: 21. června 2010 21:19
 jj tohle je normalni spotreba
Datum: 21. června 2010 21:12
 je to uplně normální spotřeba
Datum: 21. června 2010 21:11
 pokud si to porad seres 1,2 a porad ve vysokejch otackach,tak se nediv ze to zere..
Datum: 21. června 2010 21:11
 tak okolo 2l na 40km....už fakt nevím.
Datum: 21. června 2010 21:05
 co znamená "strašně žere" ??? kolik žere?
Datum: 21. června 2010 21:00
 Zdarec kolík má byt odtrh na jawu 21.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2010 15:53
Jméno: Ruda
IP: uživatel9768
 Ahoj předstih je 1,6-1,9 a odtrh 0,45 nemáš zač
Datum: 26. června 2010 15:53
 mustangisto ty jsi použil místo své mattoni minimálně plastový kýbl
Datum: 22. června 2010 21:18
 block: podle toho, co jsi psal, tak to ani trochu nevypadalo že ti je to jasné...
Datum: 22. června 2010 17:55
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 hoši já mám odtrh na kladívkách asi 2mm. Když dám 0,4mm nechce to jet. To mám změnit předstih aby to na 0,4mm?
Datum: 22. června 2010 17:05
Datum: 22. června 2010 8:43
 block: odtrh má přímý vliv na předstih...tzn změníš-li odtrh, změní se i předstih...
Datum: 22. června 2010 7:35
 to je zajímavé..  hlavně že se mt oseřizoval asi na 6 pinckách , všude jsem dal 0,5 a jeli nádherně ale u mého musí prostě být 0,8.nemysli si že to zas umíš jen ty.a ptal se na odtrh.a né na předstih ..  a ještě k tomu sem psal at zkusí dát první 0,4 a kdyžtak at to zkusí jinak..  ..  jsou i jiní a lepší.neříkám že já ..to asi ne..ale jsou ..
Datum: 22. června 2010 7:04
 bock: nejelo ti to protož eneumýš seřídit předstih
Datum: 21. června 2010 21:01
 no musíš zkusit mi to na 0,4 nejelo tak jak má.dal jsem to asi na 0,8 a paráda.však vyzkoušej ..
Datum: 21. června 2010 20:38
 0,4 mm
Datum: 21. června 2010 20:37
 Liší se (byť nepatrně) dynamo 125/355 a 175/356?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2010 21:51
Jméno: standa
IP: uživatel9733
 podle roku vyroby byly Dynama 45,50 a 55W a jednocivkovym a dvoucivkovym rele na statoru
Datum: 21. června 2010 21:51
 Ne...
Datum: 21. června 2010 20:28
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 zdarec potřeboval bych vědět jak mám složit kolečka v převodovce u čz 250 napište prosim nějakou stránku nebo něco kde to najdu nějaké schéma převodovky u čz 250 diky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2010 21:09
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 na sesamoto si najdi katalog náhradních dílů a najdeš tam obrázek s rozkreslenou převodovkou ve 3D
Datum: 21. června 2010 21:09
 Dobry den chtěl sem se zeptat jestli někdo z vas nema předni blatnik na babetu 210 děkuj
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 11:28
 barva je bílá jáká ma bejt u babet na blatnících sem z hlinska a cena tak do 200kč
Datum: 22. června 2010 11:28
 Barva je jaka ?? a cena?? odkut ste?? děkuju žvaka
Datum: 21. června 2010 21:18
 j mm i spackama
Datum: 21. června 2010 21:10
 čau budu si delat řidičák na mustoše a chci aby mi to jelo rychle budu jezdit 40km denně co navrhujete? kolik tak jede fichtl upravenej na silnici max?
chci aby čuměli ty pošahaný SCOOTRAŘI
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 23:01
Jméno: martin
IP: uživatel9811
 mám jawa new pionýr 555, r.v 2007, objem 50ccm, jede to 70tkou, z kopce i 100vkou.....
Datum: 02. července 2010 23:01
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 zas tak drahe upravy nejssou kdyz tomu rozumis vsechno si udelas doma valec upravis jak nic a pist koupis drahy je hlavne prelisovani kliky na jehly a karbec ale karb mas na vzdy tak bych nevidel zas takovy preblem vyfuk si spocitas a sam sveris
Datum: 30. června 2010 8:41
Datum: 24. června 2010 20:34
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Ja bych doporucil kouknout se treba po cize 125... vyjde te to levnejc financne a hlavne s nervama... nerikam ze se fichtly se*u to ne .. nekomu vubec ale
musis ho drzet u krku aby to jelo a tim padem motor odchazi vic kdezto treba u te cizi pojedes na pul plynu a nebudes brzdit provoz a tim padem nikdo te nebude ohrzozovat
pri predjizdeni..... ale vec nazoru....
Datum: 24. června 2010 14:54
 ekvivalent nárustu výkonu je snížení váhy takže:zhubni na 25 kilo a uvidíš jak to pojede.budeš na tom stejně jak se stejskyho úpravou.
Datum: 22. června 2010 21:28
 no ono se sřidičákem A1 těžko jezdí na 350
Datum: 22. června 2010 13:38
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 vy ste fakt vyšťatá generácia furt by ste chceli z fichtla neviem aký superšport čo na neutrale ide 130 km/hod. už ísť na fichtlu 70km/hod je o živvot dobre kecate tu o valcoch výfukoch a difuzotoch veľkých jak babkina pi** ale základ je tiež máť dobre brzdy a obloženia alebo palica sa vie dobre rozbiť a potom je ťažke davať seba a aj mašinu dokopy tak buď rád že ti fichtl každý deň v poho naštartuje a pokiaľ chceš mať rýchlosť tak si prinajmenšom kup 350
Datum: 21. června 2010 23:38
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 vy ste fakt vyšťatá generácia furt by ste chceli z fichtla neviem aký superšport čo na neutrale ide 130 km/hod. už ísť na fichtlu 70km/hod je o živvot dobre kecate tu o valcoch výfukoch a difuzotoch veľkých jak babkina pi** ale základ je tiež máť dobre brzdy a obloženia alebo palica sa vie dobre rozbiť a potom je ťažke davať seba a aj mašinu dokopy tak buď rád že ti fichtl každý deň v poho naštartuje a pokiaľ chceš mať rýchlosť tak si prinajmenšom kup 350
Datum: 21. června 2010 23:38
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Asi si chlapče ani neuvědomuješ že ty úpravy něco stojí..a když už jako pomalu první otázka je kolik to žere tak to nikdy TY!neuděláš
Datum: 21. června 2010 22:13
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 to neni enom o valci... velkou roli hraje aj vyfuk..zalezi taky natom, jak rikal Cezetak,jak dobrou GO udelas a kolik vubec do toho budes chtet investovat.
Datum: 21. června 2010 21:51
 kteří lidi? tvoji 14letí kamarádi?  ....kdyby to bylo tak jednoduché a stačilo jen hodin karbec dif21 tak se nikdo neseře s ladědím válce voe
Datum: 21. června 2010 21:41
 lidi říkaj že jo ja toho docílim můžu pak stim jezdit po silnici?
Datum: 21. června 2010 21:30
 tím karbecem si nijak nepomůžeš  ...pionýre dobře upravený 80? 80 jede mě a to mám jen omáčku.... dobře udělaný jede jistému člověku 107...
Datum: 21. června 2010 20:31
Jméno: pionýr
IP: uživatel9545
 dobře upraveený 80 jede
Datum: 21. června 2010 20:02
 kdyz dam karbes delloro nebo jak to je 21 nebo 19 bude to žrát výc? bude to mít větší výkon?
Datum: 21. června 2010 19:53
 jak dlouho ti motor vydrží? to záleží jak kvalitní go provedeš.
Datum: 21. června 2010 19:11
 taky bych chtěl předjíždět skůtry 50ky...a ta silniční úprava-jak dlouho mi ten motor vydrží,třeba jestli se po 500km nebude muset dělat generálka?
Datum: 21. června 2010 19:08
 vrať se nohama na zem...spěciální řidičák na mustanga neni... na pionýra i mustanga můžeš dělat řidičák až v 16ti.... a když chceš aby to bylo rychlé tak si nech od stejskyho udělat silnicní úpravu za 2700... http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 21. června 2010 18:39
 Čest draci potřeboval bych si něco ujistit ohledně 250/353 ,ten drat ktery vede z baterky do bošarny a dalši drat ktery vede ze zapalka (51) ma byt hrubší než ostatni a nebo muže byt stejny?????jak to mate vy???Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 13:04
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 moze ale nemusi
Datum: 22. června 2010 13:04
Jméno: Brok - mlok
IP: uživatel8793
 Cau draci-.. sory ze to sem dávám.. ale nikde se nemuzu docist.. jakej olej mám lít do prevodovky jedna se o skoda felicia 1.3 MPI  moc díky za ray
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2010 19:21
Jméno: Brok - Mlok
IP: uživatel8793
 Thanks
Datum: 21. června 2010 19:21
Jméno: anthonny
IP: uživatel9648
 http://www.oleje-maziva.cz/board_entry.php?id=702&page=4&order=time&category=all
Datum: 21. června 2010 18:00
 Zdar draci,když jedu ve vysokých otáčkách ,tak mi pincek začne vynechávat,ale dělá to jen když jedu na volnoběh to můžu tůrovat jak chci a motor se krásně vytáčí.Dřív mi fichtl jezdil 60kou (11zub sekundár) a teď zbídou padesát,protože ten motor pořádně nejde vytočit.Svíčky jsem měnil,ale zrovna nemám nové.Možná to může dělat zapalování,s kterým od výroby nikdo nic nedělal,takže asi kladívky opálený,nebo co to může dělat?děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 8:55
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel600
 Ja bych to spis videl na ucpanej vejfujk  pokud zajizdy nechce jet.. a na volnobeh kdyz mu das plnej.. by se prerval jak toci... tak je to zasranej vejfuk.. skus ho sundat.. a projet.. a uvidis... popripade.. hnedka vycistit verjfuk
Datum: 22. června 2010 8:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli to začne prskat a střílet do karbcu tak to jsou kladívka..bud jsou rozeštělované nebo KO \r\n
Datum: 21. června 2010 22:57
 vynechávání za jízdy může způsobit přidíráání, takže schod válec-píst podvej se jak to vypadá, kdyžtak vyměn čep a kroužky třeba to pomuže+víc oleje
Datum: 21. června 2010 19:39
Jméno: Pepan
IP: uživatel6696
 čau kluci, upravuju motor do svýho fíka udělanýho na cross a napadlo mě, jestli by šli svařit tyhle mosazné trubičky http://www.rcm.cz/e-shop/material/mosazne-trubky/mosazna-trubicka-5-0-4-2-mm-1m-id:1680.eshop třeba dvě k sobě, ideální velikost aby šli jen našprajcovat mezi žebra válce, tím by docházelo k přenosu tepla na ty trubičky, zároveň by jimy proudil vzduch takže by to mohlo lépe chladit díky většímu povrchu a bylo by to za pár korun. prosím jen konstruktivní připomínky, nic at si necham navařit hliník na 1500 nebo tak...tohle se zatím zdá levné a účinné...nebo ne?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2010 17:18
 to ne ti si minule tu špekuloval prerobiť fichtla na vodník??? a tie tičky ti nebudú vypadavať z rebier ti si živote asi nejazdil cross lebo by sisi všimol jak je motor často zasraty od blata pokiaľ by sa ti to blato nasralo medzi tie rúrky a rebra tak ho za 5 minút zadreš
Datum: 21. června 2010 17:18
 kombinovat mosaz a hliník? se to sežere navzájem
Datum: 21. června 2010 17:07
 Hoši prosím Vás jak mám vysoustružit vložky v přední vidlici jawa 50/20 ? soustružník nemám šanci nikde sehnat ani si ho půjčit.a vrták taky nemám.. čím by se to ještě dalo?vím že se to dá ty kluzáky nahřát a vložit je a že si to udělají jenomže to nikdy přece nemůžu uděat rovně...? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2010 23:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vem si kulatej pilník a zabere to pár minutek..
Datum: 21. června 2010 23:00
Jméno: Pavel
IP: uživatel1437
 Kladivem sem to tam nabouchal  a hasakem sem stim otacel, tak dlouho dokud pruziny nemely silu to vytlacit, sice to zabere par hodin, ale kdyz neni to spravny naradi tak co
Datum: 21. června 2010 18:41
 jak si to tam narval ?  to nechápu . to nejde za boha ..
Datum: 21. června 2010 18:31
Jméno: Pavel
IP: uživatel1437
 ja to měnil zrovna nedávno a nacpal sem je jak maj byt, pak sem tam dal spdky vidly, namazal a rozhybaval, ze zacatku hruza, ale ed uz jdou uplne vpohode
Datum: 21. června 2010 18:04
 si zober polguľatý pilník jemný a s maximalnou presnosťou to vypiluj podľa potreby tak som to robil ja
Datum: 21. června 2010 17:11
 ok.právě že to nikdo nemá.  tak se ptám jak se to dá udělat bez....?fakt obešel jsem všechny známé a ti známí své známé a nido to nemá.nebo jen malinké..
Datum: 21. června 2010 16:58
 Ne vysoustružit, ale vystružit...dělá se to výstružníkem, zajdi za nějakým soustružníkem, určitě někdo v okolí doma výstružníky má...
Datum: 21. června 2010 16:46
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 hoja když s 3 kroužkového pístu udělám 2kroužkový na čz 175 /450 stane se něco ??? pojede to líp ?? nebo nevíte o firmně která tyto již 2 kroužkové písty vyrábí ?, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 21:21
 Rumstajn: Ano kolecko má pravdu, ČZ 175 450 je v podstatě nízkoobrátkový stroj, ten motor táhne od spodních otáček. Jinak 450 mě jde taky vytočit a těch 95km/h jede, zase je dobré to,že táhne "odspodku". Mám právě i ČZ 175 487 a ta opravdu táhne od mírně vyšších otáček a jde více vytočit a i maximálka je vyšší. A předělávat to na jeden kroužek je blbost,sice ti to pojede parádně ve vysokých otáčkách,ale nebude tam žádnej tah. jednou mě praskli kroužky dva tak jsem jel s ČZ 175 487 na jeden kroužek, sice maximálka super,ale netáhlo to, to by chtělo další úpravy,originál je originál. výkon by to tomu nepřidalo, na jawamanii je úprava těchto motorů - 450,455,453 , která už výkon přidá,ale nevím,nemám s tím zkušenosti.
Datum: 22. června 2010 21:21
 rumstajn: oddelani jednoho krouzku je picovina....unikala by ti čerstvá směs do výfuku...jinak konkrétně 175/450 je relativně nízkootáčkovej motor, např v porovnání s 175/477, která je mnohem točivější...co jsem zatim jezdil na 450, tak všechny byly typický traktory...prostě tah odspoda parádní, ale ve vyšších otáčkách poměrně ztrácely, a přetáčet to taky zrovna nešlo...
Datum: 22. června 2010 7:41
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 jednoduše zdělám s toho jeden krožek jo a všechny čezety 175 450 a 250 455 jsou vysokootáčkové motory pokud vím
Datum: 21. června 2010 22:38
 450 je nízkootáčkovej traktoru, tomu by dvoukruh akorát uškodil...navíc jak bys to chtěl vyrobit?
Datum: 21. června 2010 16:23
 ahojky schanim knižku na jawu 350 děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2010 16:12
 cus draci chtel bych se zeptat ja mam uplne rozestelovany karburator na 175/477 cezete a nevim jak to nastelovat...dekuji predem za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 9:10
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Typ 477 : jehla II.z a přídavný vzduch 3/4 - 1a 1/4 ot.
Datum: 22. června 2010 9:10
 jehla na třetí od shora, vzduch o 3/4 otáčky ze zavřené polohy, volnoběh podle potřeby...
Datum: 21. června 2010 16:04
Jméno: Michal
IP: uživatel9730
 Zdarec hoši. Chtěl bych se vás zeptat jestly můžu jít sám na úřád přihlásit na sebe 125cc motorku (jestly nepotřebuju zákonnýho zástupce).Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2010 22:52
 Před týdnem jsem byl na sebe přihlašovat 125cu, a máma tam musela napsat "Souhlasím s přihlášením motocyklu na svého syna" pod to podpis a rodné číslo, takže pokud ti neni 18, tak to sám nepřehlásíš...
Datum: 21. června 2010 22:52
Jméno: Michal
IP: uživatel9730
 A podepisoval tam tvuj tata něco ?
Datum: 21. června 2010 16:00
 Caw ja mam normalne na sebe malej i velkej technicak se mnou tam byl muj otec,m sice mela kecy ze to nejde udelat na me ale tata ji rekl ze to jde ona se sla zeptat nejakeho nadrizeneho a pak prisla a uz nic nerikala a normalne mi to vystavila
Datum: 21. června 2010 15:42
Jméno: pupek
IP: uživatel8888
 Zdarec zdá se mi že když jedu tak to moc kouří celá ulice je zahulená. Viz. tady http://www.youtube.com/watch?v=k0OXsiJn1QQ Zase je fakt že dávám M2T a mažu 1:25. Olej trochu utika a to by zas mohlo byt tim ze to teče kolem start. segmentu. Tak nevim jo a svička je černá. Tak co myslite Bere to olej nebo tam mám fakt moc toho M2Téčka. Dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2010 22:16
Jméno: Jurajda
IP: uživatel6563
 to mas jeste dobry ja sem v jawe 250 natural a v tom nalitej motorovej olej do auta a dost sem to prehnal po startu sem nevyjel z garaze protoze sem nic nevidel
Datum: 03. července 2010 22:16
 Když k tomu sedneš tak to máš za odpoledne složený.Pěknej pařez a na to že tam liješ M2T tal to chytá dsot dobře.Škoda lil bych tam apson nějaou polysyntetiku.
Datum: 21. června 2010 22:47
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hej já chcu aby mi můj pařez taky tak kouřil xD xD xD
Datum: 21. června 2010 20:53
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 pulit budes muset to je samozrejmy
Datum: 21. června 2010 18:37
 A mohli by jste mi tady nekdo napsat jakej je postup a co teda všechno budu muset rozdělávat? Budu muset pulit?
Datum: 21. června 2010 16:51
 pupek: přetěsnění motoru je otázka několika málo hodin...i s demontáží a montáží do rámu
Datum: 21. června 2010 16:47
 Hm tak mam asi o zábavu postaráno že.
Datum: 21. června 2010 16:43
 ano ako hovoríš budeš musieť rozobrať motor aspoň vymeníš všetké guferá a ložiska a maš na dlhú dobu pokoj
Datum: 21. června 2010 16:33
Jméno: pupek
IP: uživatel8888
 Takže tam kde je ozubene kolečko ktere se musu sundat stahovakem? Ne tam kam se nasadi spojkovej koš. A jak ta gufero sundat budu muset pulit?
Datum: 21. června 2010 16:13
 s tej strany ako je spojka a gufero na kľuke
Datum: 21. června 2010 16:10
Jméno: pupek
IP: uživatel8888
 Ne Olej je novej tet sem delal spojkovou lamelu. A co mám teda vymenit tto u toho ozubenyho kolečka nebo to u spojkovyho koše a popř. jak se co mněni
Datum: 21. června 2010 15:50
 Môj tip je že ta 555 už dávno nemalo GO a gufera v motore sú vydrete na holú riť a ti to saje z prevodovky sajrajt ktorý tam tiež je asi už nejaké par rôčky ne  3
Datum: 21. června 2010 15:47
 Ja leju polosyntetiku a kour jde videt jenom kdyz je hodne velka zima
Datum: 21. června 2010 15:16
 Tak takovejhle čoud je můj sen  Já liju benzín s M2T v poměru 1:20 a výsledek z daleka ne takovej. Leda když vytáhnu sytič a zatopím, tak to trochu zahulí.
Datum: 21. června 2010 14:47
 jednou jsem s 05kou jezdil na m2 v pomeru 1:20 a do tohoto stroje na videu to melo fakt daleko... To ti bude někde sát olej z převodovky...v nejlepším případě přes gufero,v horším případě mezi karterama
Datum: 21. června 2010 14:39
 Kluci ma takovej problem...Dusi se mi motor...jednicka v podstate jede na plnej plyn(tak v 90% jizdy), dvojka jede jen na pul plynu,pokud tomu dam vic, dusi se (je to jako by me nekdo chytl za "prdel" a držel) a s trojkou si ani neskrtnu...ale nejhorsi je, ze kdyz jedu z kopce tak to nekdy jede uplne nadherne...nevim si rady...a ted: civka,kabel ke svicce,svicka,kladivka v zapalovani,ventil od nadrze,ventil v karburatoru i ten plisek co ho zaviŕa, to vsechno je uplne NOVE!! nevim si rady...prosim pomoc! kdyztak piste sem bo na mail. Dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2010 19:35
Jméno: Mysuge
IP: uživatel9764
 Doted to jezdilo v pohode...proste zniceho nic se to stalo...trysky jsou v pohode obe a filtr je cistej...po zime jsem jednou vyjel
a odpoledne uz mi to zacalo zlobit...s tim filtrem to skusim postelovat...diky za radu
Datum: 25. června 2010 19:35
 Přicpi trošku filtr,je malá tryska nebo dej vetší
Datum: 21. června 2010 15:27
 Cawes draci, mam Jawu 20, a chci se zeptat jak se da vymenit u nahonu tachometru to mensi ozubeny kolecko, vetsi se da jednoduse vyndat, ale s tim malym je jakejsi problem, diky za rady, kdyztak na mail...  dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 9:59
 sundáš z liníkového odlitku tu přírobü na bovden a šnekové kolečko vytlačíš šrubovákem
Datum: 22. června 2010 9:59
 Zdarec, podarilo se mi rozlisovat klikovku, (duvod: rozpadlo se ojnične ložisko), chci se zeptat co je potreba k stočení setrvaku napr. na 85mm, je potreba nejakeho specialniho noze do soustruhu? kolik by to asi stalo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 19:15
 snad se nepletu...ale pokud vím, povrch setrváků je cementován, a to značí- "že je to hooooodně tvrdé"...takže první odbrousit cementovanou vrstvu, potom stočit a pak zase zacementovat.... ale pokud trochu poohlídneš po netu a závodních pionýrech...rozhodně nejméně na jednoho draka co se tím zabývá a dokázal by ti to stočit- a vyvážit narazíš.... podle jeho slov 90mm jde bez problémů, a s menšími průměry je to na vyvážení trochu složitější... ale taky nezapomeň, že motor se ti začne chovat odlišně...proto bych tohle to uvážil, jestli to má cenu vůbec dělat...a nestačí třeba "jen" dát jinou ojnici s jehlovým ložiskem na pístním čepu...
Datum: 23. června 2010 19:15
 je potřeba několik keramických destiček...
Datum: 20. června 2010 23:40
 Hoši co mám udělat s přední vidlicí na mustangu..?nedávno sem měnil vložky vysoustružil a OK.jenomže ted už se to nějakou chvíli seká.jako že jdou dolů ale navrch se nevrátí ůplně.ale nedávno chodili krásně. ? díky moc..a ještě jak je to ze zadníma tlumičama?co se tam leje nebo jak to je? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 21:49
 yes.díky moc..
Datum: 22. června 2010 21:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo jasně že to jde...a do zadních tlumičů se leje tlumičový iolej nebo prostě nějakej řidkej..ale dobředu ti říkám že ro rozebírání a skládání je na p**u
Datum: 21. června 2010 23:06
 co jde smirglem ? jako kdyz je mám nově nalisované tak to vydřít šmirglem?to ide? protože ted to řeším u druhého ..
Datum: 21. června 2010 14:28
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 asi ti vlozky dobre nevisustruzil,smirglem to de fajnovo.
Datum: 21. června 2010 14:04
|



|