česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  102  103  104  105  106  107  108  109  110  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Vladimír      IP: uživatel17606    
Ahoj Čezeta jde nastartovat ale při zapnutí světel chcípne. Nevíte co stím. vyměnil jsem rotor, stator i relátko a furt nic. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2015 21:59
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel17870    
A a dala by se čezeta rozjet bez baterky ? prej připojením drátku v zapalování víte někdo jak ?
 
 
Datum: 15. června 2015 21:59
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
pak je to téměř jasný. Pokud tam fakt neni někde zkrat (to by ale neměl, páč by hořela pojistka (předpokládám že jí tam máš, jinak si můžeš odpálit i relé nebo dynamo, což za to vzhledem k ceně pojistek nebo nového relátka nestojí)), tak za to může ta stará baterka, která neutáhne zapalování a světla najednou. 75W dynamo je určené pro vyšší otáčky a na volnoběh (i lehce zvýšenej) dobíjet nebude
 
 
Datum: 08. října 2014 19:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17610    
Než se budeš pouštět do dalších výměn,tak si propípej kabely ať mužeš vyloučit zkrat a nebo špatné zapojení.
 
 
Datum: 04. října 2014 14:00
 
 
 
 
Jméno: Vladimír      IP: uživatel17609    
Je to 175,baterie je stará dynamo 75w
 
 
Datum: 03. října 2014 19:04
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel17608    
prvně by bylo dobrý říct jaká je to čezeta a jakym disponuje dynamem, případně alternátorem. Taky by neškodilo napsat, v jaký kondici je baterka. Pak teprv můžem něco řešit..
 
 
Datum: 03. října 2014 18:30
 
 
 
 
Jméno: demi      IP: uživatel14157    
Ahoj, mam jawa mosquito a když jsem sní dnes přijel a chtěl sní cca po 2 hodinach zase jet, tak když startuji startpákou, akorát chroupou zuby v převodovce, nevíte co je špatně? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2014 18:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17604    
jak sundam vacku na 477mičce. dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2014 17:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17607    
Jako na kazde jine motorce a i fichtlovy vytocit prostredni sroub a vytrhnout ven
 
 
Datum: 03. října 2014 17:05
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Z Vysočiny až k Černému moři. Na babetách. https://www.youtube.com/watch?v=kqB1D7xSQTE odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2014 21:05
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17617    
Cera hora je pekna, doporucuji.
 
 
Datum: 07. října 2014 21:05
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
jo dobrý , palec nahoru..............
 
 
Datum: 05. října 2014 10:24
 
 
 
 
Jméno: Veace      IP: uživatel17414    
Dobry, ne jak ty sracky s trabantama co na tom jen rejzujou ;-)
 
 
Datum: 01. října 2014 19:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17604    
Zdravim, pujdou mi řidítka z čz motokros na 477, objímky na páčky mám jen mě zajímá jestli tam dostanu ovladače a zda je vůbec vejdu do brejlí. předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2014 18:17
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
zdarec co všechno se musí udělat se starou sářečkou která dlouho nejela aby zase fungovala ? slišel jsem že v tej svářečce má byt někde neco v oleji. je tam jen tlačíko vipnou a zapnout žadne kolečko na štelování jak se taková svářečka šteluje díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2014 20:01
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
a jak ho asi separuje když ta svářečka žádnou pracovní zem nemá? martin to píše správně, původní zem připojit na PE..
 
 
Datum: 08. října 2014 20:01
 
 
 
 
Jméno: sumař      IP: uživatel14454    
Marťas musí zapojit vše pokud máš chránič tak kup zástrčku 5kolík a separuj modrej se žlutozeleným když nemáš chránič kup 4 kolík a spoj zemění a střední vodič
 
 
Datum: 02. října 2014 19:04
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
ještě dodatek: máš-li doma soustavu TN-S a použitý chránič, vynech ze zapojení nulák - to je ten modrý s označením N a zapoj jen PE - žluto zelený. hm, raději to tak udělej rovnou.
 
 
Datum: 02. října 2014 8:17
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
to je normální 4-kolík bakelit, vem novou klasiku, bakelit sundej a fáze napoj na fáze, zem a nulák propoj dohromady. ze starého kabelu vedou 3 fáze a sdružená zem-nulák, kterou napojíš na ty dva kolíky co nejsou fáze.
 
 
Datum: 01. října 2014 18:17
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
http://1url.cz/M4Rz tady je odkaz na orazek z netu takovou má koncovku ta svářečka něaká redukce na 5 kolík asi nebude možná
 
 
Datum: 01. října 2014 17:34
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kespr! Ten 3 kolík vyfoť taky! Toš tak.
 
 
Datum: 01. října 2014 16:06
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
ok mám to u sousedky jak se tam dostanu tak vyfotím a stejně mám ještě jeden problém doma mám zásuvku na 5 kolík a tam je 3 kolík
 
 
Datum: 01. října 2014 15:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17605    
Třeba maj nějakou starou Triodinu. Známej to měl a bylo to jak almara. Když ji pwk dali do šrotu,tak si za tu měd koupil simsona :-D
 
 
Datum: 01. října 2014 6:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V oleji bývají též transformátory...to se ale týká spíše větších zařízení.
 
 
Datum: 01. října 2014 4:53
 
 
 
 
Jméno: Pichacka      IP: uživatel17414    
V oleji sou stary kompresory... kvuli chlazeni? radsi nahod foto je to nejaky divny
 
 
Datum: 30. září 2014 19:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, v oleji tam nebude nic. Jestli dlouho neběhala, tak bych akorát sundal dekl a vyfoukal jí kompresorem plus kontrola elektroinstalace. Jestli nemá štelování, tak jede furt naplno...
 
 
Datum: 30. září 2014 15:11
 
 
 
 
Jméno: roman45      IP: uživatel16275    
Zdravím mám dotaz půjde klikovka z ČZ 175/487 do motoru 175/477 a čim se liší kromě zářezů na čerpadlo. Druhy dotaz jestli je normální že se na klikovce posouvá ojnice z leveho setrvačníku k pravému na lozisku http://misak2001.rajce.idnes.cz/nastenka/#20140929_141240.jpg díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2014 16:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Klikovka sice použít jde, ale je to trochu složitější. Muselo by se předělat uložení klikovky a její utěsnění. Jinak klikovky jsou jiné - 477 má ty nákružky na čepech u setrváků, 487 je tam nemá. Axiální posuv ojnice nevadí.
 
 
Datum: 29. září 2014 16:26
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
Ahoj přivezl mi kámoš fichtla že ho chce poladit že nejede tak sem se na to vrhnul seřídil zapalování karbec svíčku novou jiskra krásná benzín teče jak má jehla 2 zářez od shora trysky sou čistí a origo karbec je v cajku ale furt vynechává tak sem si řekl že zapalování tak jsem magnet a cele zapalko ze svého fichtla a ono to dělá furt . za studena to moc nejede když přidáte plnej takto vynechává za tepla se to rozjede a celkem to hezky táhne tak jsem ješte zkusil pohrát si s airboxem vubec se to nezlepšilo a když sem přicpal díru tak pyonír jakoby dejchá zpátky do filtru místo aby sál tak vyfukuje vzduch nikdy jsem se s tím nesetkal co to muže být ? moc děkuju za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2014 17:47
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
takže vyřešemo všem moc děkuju za rady :-) nakonec jsem dal menší odtrh na svíčce a tradá valí super
 
 
Datum: 29. září 2014 17:47
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
svička dnes nová indučka měnená s mého fajfka také vše z mého a pořád to samé skusím ješte vyměnit výfuk
 
 
Datum: 29. září 2014 13:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17602    
Svíčka,VN kabel,fajfka,indučka ... Nic jinýho to nemuže bejt...
 
 
Datum: 29. září 2014 6:18
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Co je to ta podkova na kliku ? Myslel jsemsi že to je ta vypln klikového prostoru kdyžse dává menší klika odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2014 21:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17602    
To není o výkonu. Když se ti úpravou výfukovýho kanálu sníží kompresní poměr,tak doženeš kompresi snížením hlavy - zmenší se kompresní prostor. To a samý platí pro sací kanál a klikovou skříň. Když se víc otevře sací kanál,tak se klesající spodní komprese dohání menší klikou či podkovou... Je to různý,dle charakteristiky a použití motoru,jde o časování,roli hraje i velikost karburátoru... Někdo bez ní nejede,jinej ji nepotřebuje ... Na seriovce s trochu upravenym válcem bych to neřešil. Dělam i dost otevřený dvoukanály na fichtlcup,některý maj k 7 HP a podkovu nejede nikdoz nich. Každopádně zlepší plnění válce,ale u dvoukanálu je to někdy až kontraproduktivní... Vibrace ...
 
 
Datum: 29. září 2014 21:45
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
A přidá to výkon nebo jaký s tím máš zkušenosti ?
 
 
Datum: 29. září 2014 20:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17602    
Podkova je výplň do klikové skříně co se vkládá mezi setrváky origo 100mm kliky aby vyplnila hluchej prostor. Je to jakoby otevřenej asi 1cm silnej kroužek ve tvaru "podkovy" - proto podkova. Výplním ke stočeným klikám se říká prostě výplně či vložky,ale hafo lidí tomu říká podkova taky.
 
 
Datum: 29. září 2014 17:39
 
 
 
 
Jméno: JOSEF:::      IP: uživatel17600    
Zdar mám dotaz našel jsem na půdě komplet přední kolo na čz 175-125 477 nebo 476 atd.. je na něm nazutej pláštˇ 3.00-18 a já mám na mojí zetce 2,75-18 dotaz zní jestli mi ten 2,75-18 půjde na ten ráfek 3,00-18 a jestli s tím není problém na STK nebo jinej problém díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2014 17:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau. Plášť tam pujde. Na STK musí být taková pneu, jaká je psána v TP.
 
 
Datum: 29. září 2014 17:27
 
 
 
 
Jméno: ala      E-mail:      IP: uživatel17599    
Zdravim. Mam cernou svicku na jawa50, (pincek) mam tam upravenaj valec,snizenou hlavu a karbec dellorto. nemuzu to odladit, mam sadu trysek a posuvnou vyletovou trubicku na vyfuku. nemate nekdo nejakou skusenost,s necim stejnym. diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2014 9:39
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel14954    
ještě jedna věc, nezapomínej na to že po 500 metrech jízdy ještě nemusí být svíce ohřátá na samočistící teplotu a barva nemusí mít vypovídající hodnotu. Standa ani marquee ti nenapsali že každou ůpravu je třeba naučit se ji ovládat a taky využívat. vyhodnotit seřízení a ůpravu na jednom kilometru jízdy za garáží je prakticky nemožný.
 
 
Datum: 03. října 2014 9:39
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
přesně jak říká Standa, máš to s největší pravděpodobností bohatý, pak je možný ještě jiný moribundus.... třeba přisávání oleje ze skříně, nebo špatně udělaný výfuk.............
 
 
Datum: 29. září 2014 15:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17602    
No,že by to bylo bohatý ??? Co...
 
 
Datum: 29. září 2014 6:20
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16820    
Zdravím, upravuji si válce do pionýra pro sebe, ale zatím si jenom hraji s výfukovým a sacím kanálem. Podařilo se mi odladit válce na slušný výkon. Jenomže teď bych se chtěl pustit i do úpravy přefukových kanálků. Chci se inspirovat dobovou úpravou na Jawa 20 pionýr (4K), ale udělal bych pouze 2K s tím že bych použil naúhlování které je na výkresu. A teď se chci zeptat jaký máte názor na ty úhly přefuků (výstup do válce pod úlem 2,5°) a rozměry přefuků. Budu vděčný za rady. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2014 11:52
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Pablos! Neporadím Ti. Ale musím neco napsat k tý věčnosti! V době gdy Tvojí rodiče možná ešče nebyli na světě, nebo hodně mladí, toš já upravoval časování na Zetce 150, pilnikama kerý se napřed museli zahnút aby prošly kanálama. A celý ty kanále byly litinový a hódně dlúhý!!! Výbrus zase takovým spúsobem, že sem vzal patřičnýho prúměru trn, ten sem napatlal zabrušovací pastú a šmrdlal a šmrdlal aš se válec zvětšil. Přefuky byly púvodní. Na ty sem nesahal nigdy! A točilo to o trochu míň jak závodní speciál 125 kerej točil 10,5 - 11 tisíc! Neš sem to celý dokončil, přestaly jezdit 175, toš sem s tým závod ani nejel. Jo motocros. Na trénik to bylo perfektní. Akorát to mělo enom tři kvalty!!! Toš tak. Nech se Ti daří!!!
 
 
Datum: 27. září 2014 11:52
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16977    
Musím to zkusit, nedá mi to spát :-D :-D, naštěstí mám možnost nechat si obrobit válec na frézce. Pilníkami to by byla věčnost :-D :-D
 
 
Datum: 26. září 2014 21:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17598    
Tak to ti nepovim,já jedu serii... Ale tu teorii znam ... Jen bych podotknul,že moderní 2T maj malý zdvihy,krátký ojnice a krátký válce... A teď to aplikuj na fichtla,kterej má nejdelší válec z padesátek a ojnici dlouhou jak stopětadváca a zdvih známe :-D tim nechci říct,že by to nemělo fungovat,ale držel bych se spíš nějaký zlatý střední cesty mezi ... Však zkus a uvidíš... Mě odrazuje to obrábění hliníku ...
 
 
Datum: 26. září 2014 20:39
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16977    
Stando já jsem myslel hlavní přefuky pod vstupem 2,5° do válce tak to tam je i na výkrese. Ty pomocné přefukáče tam je 36°. Mě ale zajímají ty hlavní. Podle Bellovy knížky moderní motory používají hlavní přefuky skoro kolmo k válci oproti starému naúhlování které směřovalo co nejvíce na spalovací prostor. A na to se ptám co je lepší. A jaké s tím máte zkušenosti?
 
 
Datum: 26. září 2014 20:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17597    
Jak už jsme se spolu jednou bavili,tak jsem ti psal,že v tomhle případě bych udělal jen 3K a posadil to do rozumného časování. A nesplet sis ten úhel? 2,5" by foukalo rovnou do vejfuku,to je defakto kolmý na vložku. Nemyslel jsi 36-37" ? Něco takovýho je v tom výkresu. Já bych si za pomoci nějakých dvou vhodných udělátek vynesl směr foukání přefuků a úhel třetího kanálu směřoval do onoho místa,možná o fous vejš... Ale tuhle info ode mě neber jako směrodatnou,je to má úvaha,v praxivjsem zatim 3K ani 4K nedělal a toto provedení ani neplánuju,nedá se tam použít dvoukroužový píst. Budu dělat přefuky z babety do j05 a jsem na to zvědavej ...
 
 
Datum: 26. září 2014 15:26
 
 
 
 
Jméno: Mirďa      E-mail:      IP: uživatel17595    
Ahojte,mám starou babetu 210, doslehl jsem se že existuje nějaký ustalovač napětí nebo tak nějak. Poraďte o co se jedná a kde jej sehnat. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2014 17:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17607    
Slouzi proti prekroceni jmenoviteho napeti 6 volt v otackach motoru ti praskaji zarovky a toto tomu brani
 
 
Datum: 03. října 2014 17:14
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, mám dotaz ohledně jednoho filmu, ve kterém herečka Luba Skořepová jezdí na pionýru, kde ničí a přejíždí vysázené stromky. Dostal jsem tip do videa Jawa Pionýr ve filmech 6. Zná někdo tenhle film? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2014 18:09
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, máte někdo zkušenosti s tyristorovym zapalovanim na pionýra? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2014 9:20
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
A dobrý... Tvůj dotaz je velice obecný, co tě konkrétně zajímá?
 
 
Datum: 01. října 2014 9:20
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
A?
 
 
Datum: 29. září 2014 22:01
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17603    
Ano, já mám zkušenost s tyristorovým zapalováním na pionýra.
 
 
Datum: 29. září 2014 7:07
 
 
 
 
Jméno: Make      IP: uživatel14157    
Zdravim, mam pionýra ale nemá papíry, můžu sním jezdit po polních cestách? Jestli ne, pomůže mě aspoň si do zadu nakreslit nějakou spz? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2014 21:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17596    
Třeba brácha jezdil od 8 let na ohlym rámu s bandou a motorem a tak od 10 let jezdil s helmou a bez caviků na hulváta po silnici na takovym omlácenym Mustangu,neupozorňoval na sebe,svítil a nechytli ho nikdy...a to pak měl i skútry,125 NSR,zajížděl v servisu opravený motorky atd... atd... až někdy ve 14 letech na moji rozpelešený italský babetě zazmatkoval,s kámošem bengum ujížděli,toho druhýho chytli,brácha sice ujel,ale čekali na něj u nás před barákem a byl kravál... A to jen že neměli helmy ...
 
 
Datum: 25. září 2014 21:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17596    
Mužes s tim jezdit po dvorku a nebo na zahradě,bez papírů to legálně bez postihu nesmí nikam,takže ani spz tě nezachrání... Na druhou stranu jsem od 13 do 16 let jezdil s oválnou tabulkou CS místo spz a taky to šlo,akorát sem měl to štěstí,že mi nikdy nechytli :-D ale za to muže z části náhoda,používání lesních,polních a málo frekventovaných cest a to,že jsem se maskoval helmou,pio v jakštakš gut stavu a uměl jsem vystihnout okamžik kdy zdrhnout,odjet a nebo se někam zašít před policajtama ... V nouzi jsem to i opřel do škarpy a utek do lesa :-D:-D to už je let kurňa :-D taky sem jezdil maskovanej mezi ostatníma,co měli už ŘP a simsony a fichtly s TP... Já v tý době najezdil snad nejvíc kiláků na fíku ... Ale řikam je to o štěstí a taky o tom,kde bydlíš,jestli někde v odlehlý vsi nebo u hlavního tahu...
 
 
Datum: 25. září 2014 20:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak tak. Na polňačce platí v podstatě stejná pravidla jako na jiné pozemní komunikaci. S SPZ je to otázka...sazba je tam tušim stejná za jízdu bez SPZ jako za jízdu s jinou SPZ...
 
 
Datum: 25. září 2014 5:03
 
 
 
 
Jméno: jawaaasss      IP: uživatel16252    
legální to neni ale na poloní cestě to myslím nikomu moc vadit nebude, spz raději nekresli
 
 
Datum: 24. září 2014 22:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17351    
ještě tu mam jeden dotaz a to ten jestli muzu na cz 175/477 dat vape z 634 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2014 16:52
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17594    
ano, jeden vývod ze zapalovací cívky ukostři.
 
 
Datum: 24. září 2014 16:52
 
 
 
 
Jméno: Spojka      IP: uživatel12679    
Čau draci, je potřeba namazat olejem konec kuželu kliky pod primárním kolečkem nebo to má být odmastěný a čistý? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2014 16:53
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17594    
čistý
 
 
Datum: 24. září 2014 16:53
 
 
 
 
Jméno: Honzavolf      E-mail:      IP: uživatel17547    
Omlouvám se jestli mám blbý dotaz ale je mi 14 let a s pionýrama začínam a teď dávam dohromady motor a zjistil jsem ze mi mezi tyčkama co tlačí na spojku asi chybí kulička je to vážný problém ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2014 20:14
 
 
 
 
Jméno: Honzavolf      IP: uživatel17547    
Dobre vsem vam moc dekuji za pomoc
 
 
Datum: 25. září 2014 20:14
 
 
 
 
Jméno: tasamo      E-mail:      IP: uživatel17595    
Chyba to je, nebude fungovat spojka. Najdi si kuličku z ložiska jízdního kola stejnou velikost prům. jak je tyčka a je to vyřešeno. ahoj.
 
 
Datum: 25. září 2014 19:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nebo železářství a koupit 5mm ložiskovou kuličku...
 
 
Datum: 25. září 2014 5:09
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A pokud nemáš v dosahu mototechnu tak cykloshop, tam používají nějak 4,8mm stojí to 2kč
 
 
Datum: 24. září 2014 10:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17593    
Představ si že jo. Třeba v mototechně. A nebo si jednu vydloubni z krku z uložení přední vidlice :-D
 
 
Datum: 23. září 2014 21:27
 
 
 
 
Jméno: Honzavolf      IP: uživatel17547    
A da se koupit ta samotna kulicka ?
 
 
Datum: 23. září 2014 20:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17593    
Problém to není,prostě ji tam dej,jinak to problém bude...
 
 
Datum: 23. září 2014 20:26
 
 
 
 
Jméno: jara      IP: uživatel16669    
Dobry den, mam asi dost hloupej dotaz, muzete mi prosim poradit, na kolik kPa mam pumpovat kola u Jawa 20, kdyz je tam predepsano 1,5 atp na predni a 1,9 atp na zadni kolo? Nikde nemuzu dohledat presnej prevod atp na kPa. Diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2014 12:14
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Čau, tady máš převodník: http://www.jednotky.cz/tlak/fyzikalni-atmosfera/
 
 
Datum: 23. září 2014 12:14
 
<  102  103  104  105  106  107  108  109  110  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 23.04.2025 15:19:41 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu