Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Vladimír
IP: uživatel17606
 Ahoj Čezeta jde nastartovat ale při zapnutí světel chcípne. Nevíte co stím. vyměnil jsem rotor, stator i relátko a furt nic.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2015 21:59
Jméno: Pavel
IP: uživatel17870
 A a dala by se čezeta rozjet bez baterky ? prej připojením drátku v zapalování víte někdo jak ?
Datum: 15. června 2015 21:59
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 pak je to téměř jasný. Pokud tam fakt neni někde zkrat (to by ale neměl, páč by hořela pojistka (předpokládám že jí tam máš, jinak si můžeš odpálit i relé nebo dynamo, což za to vzhledem k ceně pojistek nebo nového relátka nestojí)), tak za to může ta stará baterka, která neutáhne zapalování a světla najednou. 75W dynamo je určené pro vyšší otáčky a na volnoběh (i lehce zvýšenej) dobíjet nebude
Datum: 08. října 2014 19:57
Jméno: standa
IP: uživatel17610
 Než se budeš pouštět do dalších výměn,tak si propípej kabely ať mužeš vyloučit zkrat a nebo špatné zapojení.
Datum: 04. října 2014 14:00
Jméno: Vladimír
IP: uživatel17609
 Je to 175,baterie je stará dynamo 75w
Datum: 03. října 2014 19:04
Jméno: hh
IP: uživatel17608
 prvně by bylo dobrý říct jaká je to čezeta a jakym disponuje dynamem, případně alternátorem. Taky by neškodilo napsat, v jaký kondici je baterka. Pak teprv můžem něco řešit..
Datum: 03. října 2014 18:30
Jméno: demi
IP: uživatel14157
 Ahoj, mam jawa mosquito a když jsem sní dnes přijel a chtěl sní cca po 2 hodinach zase jet, tak když startuji startpákou, akorát chroupou zuby v převodovce, nevíte co je špatně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2014 18:42
Jméno: pepa
IP: uživatel17604
Posl.aktualizace: 03. října 2014 17:05
Jméno: pepa
IP: uživatel17607
 Jako na kazde jine motorce a i fichtlovy vytocit prostredni sroub a vytrhnout ven
Datum: 03. října 2014 17:05
 Z Vysočiny až k Černému moři. Na babetách. https://www.youtube.com/watch?v=kqB1D7xSQTE
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2014 21:05
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17617
 Cera hora je pekna, doporucuji.
Datum: 07. října 2014 21:05
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 jo dobrý , palec nahoru..............
Datum: 05. října 2014 10:24
Jméno: Veace
IP: uživatel17414
 Dobry, ne jak ty sracky s trabantama co na tom jen rejzujou
Datum: 01. října 2014 19:42
Jméno: pepa
IP: uživatel17604
 Zdravim, pujdou mi řidítka z čz motokros na 477, objímky na páčky mám jen mě zajímá jestli tam dostanu ovladače a zda je vůbec vejdu do brejlí. předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2014 18:17
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec co všechno se musí udělat se starou sářečkou která dlouho nejela aby zase fungovala ? slišel jsem že v tej svářečce má byt někde neco v oleji. je tam jen tlačíko vipnou a zapnout žadne kolečko na štelování jak se taková svářečka šteluje díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2014 20:01
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 a jak ho asi separuje když ta svářečka žádnou pracovní zem nemá? martin to píše správně, původní zem připojit na PE..
Datum: 08. října 2014 20:01
Jméno: sumař
IP: uživatel14454
 Marťas musí zapojit vše pokud máš chránič tak kup zástrčku 5kolík a separuj modrej se žlutozeleným když nemáš chránič kup 4 kolík a spoj zemění a střední vodič
Datum: 02. října 2014 19:04
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 ještě dodatek: máš-li doma soustavu TN-S a použitý chránič, vynech ze zapojení nulák - to je ten modrý s označením N a zapoj jen PE - žluto zelený. hm, raději to tak udělej rovnou.
Datum: 02. října 2014 8:17
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 to je normální 4-kolík bakelit, vem novou klasiku, bakelit sundej a fáze napoj na fáze, zem a nulák propoj dohromady. ze starého kabelu vedou 3 fáze a sdružená zem-nulák, kterou napojíš na ty dva kolíky co nejsou fáze.
Datum: 01. října 2014 18:17
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
http://1url.cz/M4Rz tady je odkaz na orazek z netu takovou má koncovku ta svářečka něaká redukce na 5 kolík asi nebude možná
Datum: 01. října 2014 17:34
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kespr! Ten 3 kolík vyfoť taky! Toš tak.
Datum: 01. října 2014 16:06
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 ok mám to u sousedky jak se tam dostanu tak vyfotím a stejně mám ještě jeden problém doma mám zásuvku na 5 kolík a tam je 3 kolík
Datum: 01. října 2014 15:37
Jméno: standa
IP: uživatel17605
 Třeba maj nějakou starou Triodinu. Známej to měl a bylo to jak almara. Když ji pwk dali do šrotu,tak si za tu měd koupil simsona
Datum: 01. října 2014 6:08
 V oleji bývají též transformátory...to se ale týká spíše větších zařízení.
Datum: 01. října 2014 4:53
Jméno: Pichacka
IP: uživatel17414
 V oleji sou stary kompresory... kvuli chlazeni? radsi nahod foto je to nejaky divny
Datum: 30. září 2014 19:27
 Zdar, v oleji tam nebude nic. Jestli dlouho neběhala, tak bych akorát sundal dekl a vyfoukal jí kompresorem plus kontrola elektroinstalace. Jestli nemá štelování, tak jede furt naplno...
Datum: 30. září 2014 15:11
Jméno: roman45
IP: uživatel16275
Posl.aktualizace: 29. září 2014 16:26
 Zdravím. Klikovka sice použít jde, ale je to trochu složitější. Muselo by se předělat uložení klikovky a její utěsnění. Jinak klikovky jsou jiné - 477 má ty nákružky na čepech u setrváků, 487 je tam nemá. Axiální posuv ojnice nevadí.
Datum: 29. září 2014 16:26
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 Ahoj přivezl mi kámoš fichtla že ho chce poladit že nejede tak sem se na to vrhnul seřídil zapalování karbec svíčku novou jiskra krásná benzín teče jak má jehla 2 zářez od shora trysky sou čistí a origo karbec je v cajku ale furt vynechává tak sem si řekl že zapalování tak jsem magnet a cele zapalko ze svého fichtla a ono to dělá furt . za studena to moc nejede když přidáte plnej takto vynechává za tepla se to rozjede a celkem to hezky táhne tak jsem ješte zkusil pohrát si s airboxem vubec se to nezlepšilo a když sem přicpal díru tak pyonír jakoby dejchá zpátky do filtru místo aby sál tak vyfukuje vzduch nikdy jsem se s tím nesetkal co to muže být ? moc děkuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2014 17:47
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 takže vyřešemo všem moc děkuju za rady  nakonec jsem dal menší odtrh na svíčce a tradá valí super
Datum: 29. září 2014 17:47
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 svička dnes nová indučka měnená s mého fajfka také vše z mého a pořád to samé skusím ješte vyměnit výfuk
Datum: 29. září 2014 13:17
Jméno: standa
IP: uživatel17602
 Svíčka,VN kabel,fajfka,indučka ... Nic jinýho to nemuže bejt...
Datum: 29. září 2014 6:18
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Co je to ta podkova na kliku ? Myslel jsemsi že to je ta vypln klikového prostoru kdyžse dává menší klika
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2014 21:45
Jméno: standa
IP: uživatel17602
 To není o výkonu. Když se ti úpravou výfukovýho kanálu sníží kompresní poměr,tak doženeš kompresi snížením hlavy - zmenší se kompresní prostor. To a samý platí pro sací kanál a klikovou skříň. Když se víc otevře sací kanál,tak se klesající spodní komprese dohání menší klikou či podkovou... Je to různý,dle charakteristiky a použití motoru,jde o časování,roli hraje i velikost karburátoru... Někdo bez ní nejede,jinej ji nepotřebuje ... Na seriovce s trochu upravenym válcem bych to neřešil. Dělam i dost otevřený dvoukanály na fichtlcup,některý maj k 7 HP a podkovu nejede nikdoz nich. Každopádně zlepší plnění válce,ale u dvoukanálu je to někdy až kontraproduktivní... Vibrace ...
Datum: 29. září 2014 21:45
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 A přidá to výkon nebo jaký s tím máš zkušenosti ?
Datum: 29. září 2014 20:50
Jméno: standa
IP: uživatel17602
 Podkova je výplň do klikové skříně co se vkládá mezi setrváky origo 100mm kliky aby vyplnila hluchej prostor. Je to jakoby otevřenej asi 1cm silnej kroužek ve tvaru "podkovy" - proto podkova. Výplním ke stočeným klikám se říká prostě výplně či vložky,ale hafo lidí tomu říká podkova taky.
Datum: 29. září 2014 17:39
Jméno: JOSEF:::
IP: uživatel17600
 Zdar mám dotaz našel jsem na půdě komplet přední kolo na čz 175-125 477 nebo 476 atd.. je na něm nazutej pláštˇ 3.00-18 a já mám na mojí zetce 2,75-18 dotaz zní jestli mi ten 2,75-18 půjde na ten ráfek 3,00-18 a jestli s tím není problém na STK nebo jinej problém díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2014 17:27
 Čau. Plášť tam pujde. Na STK musí být taková pneu, jaká je psána v TP.
Datum: 29. září 2014 17:27
 Zdravim. Mam cernou svicku na jawa50, (pincek) mam tam upravenaj valec,snizenou hlavu a karbec dellorto. nemuzu to odladit, mam sadu trysek a posuvnou vyletovou trubicku na vyfuku. nemate nekdo nejakou skusenost,s necim stejnym. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2014 9:39
Jméno: klikař
IP: uživatel14954
 ještě jedna věc, nezapomínej na to že po 500 metrech jízdy ještě nemusí být svíce ohřátá na samočistící teplotu a barva nemusí mít vypovídající hodnotu. Standa ani marquee ti nenapsali že každou ůpravu je třeba naučit se ji ovládat a taky využívat. vyhodnotit seřízení a ůpravu na jednom kilometru jízdy za garáží je prakticky nemožný.
Datum: 03. října 2014 9:39
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 přesně jak říká Standa, máš to s největší pravděpodobností bohatý, pak je možný ještě jiný moribundus.... třeba přisávání oleje ze skříně, nebo špatně udělaný výfuk.............
Datum: 29. září 2014 15:03
Jméno: standa
IP: uživatel17602
 No,že by to bylo bohatý ??? Co...
Datum: 29. září 2014 6:20
Jméno: Pablos
IP: uživatel16820
 Zdravím, upravuji si válce do pionýra pro sebe, ale zatím si jenom hraji s výfukovým a sacím kanálem. Podařilo se mi odladit válce na slušný výkon. Jenomže teď bych se chtěl pustit i do úpravy přefukových kanálků. Chci se inspirovat dobovou úpravou na Jawa 20 pionýr (4K), ale udělal bych pouze 2K s tím že bych použil naúhlování které je na výkresu. A teď se chci zeptat jaký máte názor na ty úhly přefuků (výstup do válce pod úlem 2,5°) a rozměry přefuků. Budu vděčný za rady. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2014 11:52
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Pablos! Neporadím Ti. Ale musím neco napsat k tý věčnosti! V době gdy Tvojí rodiče možná ešče nebyli na světě, nebo hodně mladí, toš já upravoval časování na Zetce 150, pilnikama kerý se napřed museli zahnút aby prošly kanálama. A celý ty kanále byly litinový a hódně dlúhý!!! Výbrus zase takovým spúsobem, že sem vzal patřičnýho prúměru trn, ten sem napatlal zabrušovací pastú a šmrdlal a šmrdlal aš se válec zvětšil. Přefuky byly púvodní. Na ty sem nesahal nigdy! A točilo to o trochu míň jak závodní speciál 125 kerej točil 10,5 - 11 tisíc! Neš sem to celý dokončil, přestaly jezdit 175, toš sem s tým závod ani nejel. Jo motocros. Na trénik to bylo perfektní. Akorát to mělo enom tři kvalty!!! Toš tak. Nech se Ti daří!!!
Datum: 27. září 2014 11:52
Jméno: Pablos
IP: uživatel16977
Datum: 26. září 2014 21:01
Jméno: standa
IP: uživatel17598
 Tak to ti nepovim,já jedu serii... Ale tu teorii znam ... Jen bych podotknul,že moderní 2T maj malý zdvihy,krátký ojnice a krátký válce... A teď to aplikuj na fichtla,kterej má nejdelší válec z padesátek a ojnici dlouhou jak stopětadváca a zdvih známe  tim nechci říct,že by to nemělo fungovat,ale držel bych se spíš nějaký zlatý střední cesty mezi ... Však zkus a uvidíš... Mě odrazuje to obrábění hliníku ...
Datum: 26. září 2014 20:39
Jméno: Pablos
IP: uživatel16977
 Stando já jsem myslel hlavní přefuky pod vstupem 2,5° do válce tak to tam je i na výkrese. Ty pomocné přefukáče tam je 36°. Mě ale zajímají ty hlavní. Podle Bellovy knížky moderní motory používají hlavní přefuky skoro kolmo k válci oproti starému naúhlování které směřovalo co nejvíce na spalovací prostor. A na to se ptám co je lepší. A jaké s tím máte zkušenosti?
Datum: 26. září 2014 20:22
Jméno: standa
IP: uživatel17597
 Jak už jsme se spolu jednou bavili,tak jsem ti psal,že v tomhle případě bych udělal jen 3K a posadil to do rozumného časování. A nesplet sis ten úhel? 2,5" by foukalo rovnou do vejfuku,to je defakto kolmý na vložku. Nemyslel jsi 36-37" ? Něco takovýho je v tom výkresu. Já bych si za pomoci nějakých dvou vhodných udělátek vynesl směr foukání přefuků a úhel třetího kanálu směřoval do onoho místa,možná o fous vejš... Ale tuhle info ode mě neber jako směrodatnou,je to má úvaha,v praxivjsem zatim 3K ani 4K nedělal a toto provedení ani neplánuju,nedá se tam použít dvoukroužový píst. Budu dělat přefuky z babety do j05 a jsem na to zvědavej ...
Datum: 26. září 2014 15:26
 Ahojte,mám starou babetu 210, doslehl jsem se že existuje nějaký ustalovač napětí nebo tak nějak. Poraďte o co se jedná a kde jej sehnat. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2014 17:14
Jméno: pepa
IP: uživatel17607
 Slouzi proti prekroceni jmenoviteho napeti 6 volt v otackach motoru ti praskaji zarovky a toto tomu brani
Datum: 03. října 2014 17:14
 Zdar, mám dotaz ohledně jednoho filmu, ve kterém herečka Luba Skořepová jezdí na pionýru, kde ničí a přejíždí vysázené stromky. Dostal jsem tip do videa Jawa Pionýr ve filmech 6. Zná někdo tenhle film?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2014 18:09
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, máte někdo zkušenosti s tyristorovym zapalovanim na pionýra?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2014 9:20
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
 A dobrý... Tvůj dotaz je velice obecný, co tě konkrétně zajímá?
Datum: 01. října 2014 9:20
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 A?
Datum: 29. září 2014 22:01
Jméno: Chong
IP: uživatel17603
 Ano, já mám zkušenost s tyristorovým zapalováním na pionýra.
Datum: 29. září 2014 7:07
Jméno: Make
IP: uživatel14157
 Zdravim, mam pionýra ale nemá papíry, můžu sním jezdit po polních cestách? Jestli ne, pomůže mě aspoň si do zadu nakreslit nějakou spz?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2014 21:07
Jméno: standa
IP: uživatel17596
 Třeba brácha jezdil od 8 let na ohlym rámu s bandou a motorem a tak od 10 let jezdil s helmou a bez caviků na hulváta po silnici na takovym omlácenym Mustangu,neupozorňoval na sebe,svítil a nechytli ho nikdy...a to pak měl i skútry,125 NSR,zajížděl v servisu opravený motorky atd... atd... až někdy ve 14 letech na moji rozpelešený italský babetě zazmatkoval,s kámošem bengum ujížděli,toho druhýho chytli,brácha sice ujel,ale čekali na něj u nás před barákem a byl kravál... A to jen že neměli helmy ...
Datum: 25. září 2014 21:07
Jméno: standa
IP: uživatel17596
 Mužes s tim jezdit po dvorku a nebo na zahradě,bez papírů to legálně bez postihu nesmí nikam,takže ani spz tě nezachrání... Na druhou stranu jsem od 13 do 16 let jezdil s oválnou tabulkou CS místo spz a taky to šlo,akorát sem měl to štěstí,že mi nikdy nechytli  ale za to muže z části náhoda,používání lesních,polních a málo frekventovaných cest a to,že jsem se maskoval helmou,pio v jakštakš gut stavu a uměl jsem vystihnout okamžik kdy zdrhnout,odjet a nebo se někam zašít před policajtama ... V nouzi jsem to i opřel do škarpy a utek do lesa   to už je let kurňa  taky sem jezdil maskovanej mezi ostatníma,co měli už ŘP a simsony a fichtly s TP... Já v tý době najezdil snad nejvíc kiláků na fíku ... Ale řikam je to o štěstí a taky o tom,kde bydlíš,jestli někde v odlehlý vsi nebo u hlavního tahu...
Datum: 25. září 2014 20:58
 Tak tak. Na polňačce platí v podstatě stejná pravidla jako na jiné pozemní komunikaci. S SPZ je to otázka...sazba je tam tušim stejná za jízdu bez SPZ jako za jízdu s jinou SPZ...
Datum: 25. září 2014 5:03
Jméno: jawaaasss
IP: uživatel16252
 legální to neni ale na poloní cestě to myslím nikomu moc vadit nebude, spz raději nekresli
Datum: 24. září 2014 22:12
Jméno: pepa
IP: uživatel17351
 ještě tu mam jeden dotaz a to ten jestli muzu na cz 175/477 dat vape z 634
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2014 16:52
Jméno: martin
IP: uživatel17594
 ano, jeden vývod ze zapalovací cívky ukostři.
Datum: 24. září 2014 16:52
Jméno: Spojka
IP: uživatel12679
 Čau draci, je potřeba namazat olejem konec kuželu kliky pod primárním kolečkem nebo to má být odmastěný a čistý?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2014 16:53
Jméno: martin
IP: uživatel17594
 čistý
Datum: 24. září 2014 16:53
 Omlouvám se jestli mám blbý dotaz ale je mi 14 let a s pionýrama začínam a teď dávam dohromady motor a zjistil jsem ze mi mezi tyčkama co tlačí na spojku asi chybí kulička je to vážný problém ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2014 20:14
Jméno: Honzavolf
IP: uživatel17547
 Dobre vsem vam moc dekuji za pomoc
Datum: 25. září 2014 20:14
 Chyba to je, nebude fungovat spojka. Najdi si kuličku z ložiska jízdního kola stejnou velikost prům. jak je tyčka a je to vyřešeno. ahoj.
Datum: 25. září 2014 19:23
 A nebo železářství a koupit 5mm ložiskovou kuličku...
Datum: 25. září 2014 5:09
 A pokud nemáš v dosahu mototechnu tak cykloshop, tam používají nějak 4,8mm stojí to 2kč
Datum: 24. září 2014 10:58
Jméno: standa
IP: uživatel17593
 Představ si že jo. Třeba v mototechně. A nebo si jednu vydloubni z krku z uložení přední vidlice
Datum: 23. září 2014 21:27
Jméno: Honzavolf
IP: uživatel17547
 A da se koupit ta samotna kulicka ?
Datum: 23. září 2014 20:41
Jméno: standa
IP: uživatel17593
 Problém to není,prostě ji tam dej,jinak to problém bude...
Datum: 23. září 2014 20:26
Jméno: jara
IP: uživatel16669
 Dobry den, mam asi dost hloupej dotaz, muzete mi prosim poradit, na kolik kPa mam pumpovat kola u Jawa 20, kdyz je tam predepsano 1,5 atp na predni a 1,9 atp na zadni kolo? Nikde nemuzu dohledat presnej prevod atp na kPa. Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2014 12:14
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
Datum: 23. září 2014 12:14
|



|