Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
Posl.aktualizace: 21. srpna 2010 23:57
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 aha, takže už sem to pochopil  stačilo se pořádně podívat...Jinak můžete mi napsat ještě něco k tomu zapalování? všem díky za odpovědi
Datum: 21. srpna 2010 23:57
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 a není tu někdo znalý aby mi vysvětlil jak je to s tím trafem?  a jinak vyplatí se to teda stavět jo?
Datum: 21. srpna 2010 23:16
 Taky ho mám, má pravidelnější a takový klidnější volnoběh, díky velké jiskře taky parádně startuje.
Datum: 21. srpna 2010 20:57
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 cechyy: tak, kupovat za 3000 zapalko je trochu moc  a práce s tím nebude až tolik...
bobacz: a je to poznat v celém rozsahu otáček? A ještě, co se myslí tím že u trafa se jeho 2 sekundární vinutí spojí paralelně? To sem nějak nepochopil... Díky
Datum: 21. srpna 2010 20:35
 já ho mám a je to o poznán živější jiskra je obrovská a kdybys náhodou chtěl chcípnout motor tak, že vytáhneš fafku, tak dostaneš dost silnou pecku.
Datum: 21. srpna 2010 18:57
 Hoj já myslim že když by si chtěl tunit zápalko tak si kup rovnou novej bezkontakt co je tady v krámku,slyšel jsem že si to lidi pochvalujou jenom ta cena...
Ale mužeš to zkusit postavit vid ale to bude nehorázná práce...
Tak hodně zdaru
Datum: 21. srpna 2010 12:29
Jméno: jirka7
IP: uživatel7233
 Ahoj chtel bych se zeptat kdy zacne vznikat pod pistem podtlak,vim ze kdyz jede pist od DU k HU ale hned kdyz zacne jet nahoru nebo az kdyz se pistem uzavrou prefuky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 14:30
Jméno: jirka7
IP: uživatel7233
 Jo..ja kvuli klapce...protoze klapka se otevira pri sebemensim podtlaku tak se ptam kdy presne zacne vznkat podtlak...?
Datum: 22. srpna 2010 14:30
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Myslíš moment kdy se stlačuje směs?
Datum: 22. srpna 2010 12:34
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zdar borci, mám problém, když jsem měl na mustangu zapalko z 555 a ted tam chci vrátit origo, tak musím měnit rotor? Nestačí prohodit vačku? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2010 18:58
  to jsem se zase nasmál
Datum: 21. srpna 2010 18:58
 tu dobu,co ti trvalo napsat tenhle dotaz,uz si moh mit vymenenejch 10 magnet.to te to neotravuje prijit domu a zeptat se na netu na takovou hloupost,kdyz sam vidis ze je to jiny?
Datum: 21. srpna 2010 1:12
Jméno: Fichltar05
IP: uživatel9832
 rotor od 555 je menší to nepoznáš že 23 ma větší..ja doporučuji zajít k očnímu..jinak vymen ty rotory.
Datum: 20. srpna 2010 21:55
 A výšku.
Datum: 20. srpna 2010 20:20
 od pohledu nepoznáš že rotor je uplně jiný?  má uplně jiný průměr...
Datum: 20. srpna 2010 19:20
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Ahoj draci,potřebuji 100% odpověd.Zítra jedu na mustangu na výlet není to sice nic extra tam-zpátky-cca:130km.Problém je ten že nevím kolik má mustang rok 1971 obsah nádrže.Všichni píší něco jiného.Jeden 10 druhý 8l.Zatím jsem do něj nalil asi 6 litrů a nádrž je už poněkud plná tak nevím jestli je problém v objemu nádrže nebo v něčem jiném.Provzdušnovací otvor na víčku je krásně čistý-tak nevím?Prosím moc o radu.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2010 17:07
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 skodovak: prozrat vice o te akci??
Datum: 21. srpna 2010 17:07
Jméno: termix
IP: uživatel10250
 ja jel an fikovi 300 kamos taky a sezralo to kolem 9ti litru minus neco co tam zbylo plus smixhany dva druhy bena a 2 druhy oleje ale jelo to
Datum: 20. srpna 2010 22:58
 Hele a kampak jedes???  Ja zitra jedu do Ledče n. Sazavou na fichtlu na veterany. Pokud to je seriovy mustaf, tak ti 8l bude stacit i na 200kiláků
Datum: 20. srpna 2010 22:02
 8,5
Datum: 20. srpna 2010 20:36
Jméno: 21čkař
IP: uživatel9828
 Jestliže tam máš sériovou nádrž, tak ta má 8l.
Datum: 20. srpna 2010 19:44
 Zdar draci chci se zeptat jak by jel fichtl s karbecem třeba z ČZ 125?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 19:42
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 fakt se zahlti? aji kdyby se tam pralo vic vzduchu??
Datum: 20. srpna 2010 19:42
 ovšem jakou konkrétně myslíš? pokud čz 125 A C T tak ta má karbec s difuzorem 18mm --> ten jde,
Datum: 20. srpna 2010 18:32
 nejel  ...se to zahltí.
Datum: 20. srpna 2010 18:31
 Nazdarek draci potřebuju poradit.Mám Čz 125/476 a nemužu ji rozhybat.Vždy za jizdy se začne dusit a nejde do otaček.Už jsem seřidil zapalovani,vyměnil kladivka,kondenzator i kontakty,seřidil předstih.a pořad žadny vysledek.Potřeboval bych poradit jaká by ještě mohla byt zavada.Každá rada dobrá.Předem děkuji za odpovědi.nebo popřipadě typ na opraváře,který se timto zabývá a mohl by mě pomoci.Nejlépe z Pardubického kraje,ale jinak beru vše.Každá rada vzácná.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2010 15:57
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 jak píše radek... zkus napred vycistit vyfuk, to ti nezabere tolik casu nez sa hrabat v eslektrice. Podle mna je to ten vyfuk.
Datum: 21. srpna 2010 15:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 odkud jsi ? já bydlím poblíž chrudimi ...kdyžtak napiš na icq 463-310-564 nebo na meila hemerkaluk@seznam.cz
Datum: 21. srpna 2010 13:23
 Zkus nejdříve zapojit toto schéma http://ondragam.rajce.idnes.cz/baterkove_zapalovani/#zapalovani_2_2_.JPG. (indukčka nesmí být z fíka) Pokud to nepomůže, tak vyčisti karbec a nastav hodnoty dle příručky. Pokud ani to ne, tak sundej výfuk, vyndej z něj vnitřek, do ohniště dej starý plech, celý ho naplň benzínem, dej tam ten tlumič a zapal to. Taky je možnost, že to nedobíjí a máš vybitou baterku, případně přitáhni hlavu.
Datum: 20. srpna 2010 20:25
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 ja bych pro zacatek vsechno vycistil potom kdyz by se nic nezmenilo prokontroloval elektriko popr. vymenil niktere el.casti
Datum: 20. srpna 2010 19:33
Jméno: Radek
IP: uživatel721
 Co třeba karbon ve výfuku
Datum: 20. srpna 2010 18:36
 Nazdar draci,konečně jsem složil Jawetu ale nejala,koupil jsem novou zapalovací cívku,kladívka a kondík,na to že 10 let byla rozdělaná v krabyci tak chytla na drc ale nejde do otáček,chytne nádherně,volnoběh drží ale po přidání plynu nejde vytočit a jako by se pořád dusila.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 7:47
 výfuk vyčištěn,všude nové těsnění,hlavní tryska čistá a stále to samé
Datum: 22. srpna 2010 7:47
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 but vyfuk nebo tesneni karburatoru
Datum: 21. srpna 2010 17:26
 a co špinavý výfuk. U nás stála dlouho sekačka ale měla motor z babetty a kdyžjsem ji nastartovali taky nešla do otáček a bylo to tím že měla úplně špinavý výfuk.
Datum: 21. srpna 2010 13:04
 Problém je v tom že směs se nastavit nedá,na karbecu je jen tryska volnoběhu hlavní tryska.
Datum: 21. srpna 2010 7:10
 ucpaná hlavní tryska?
Datum: 21. srpna 2010 0:10
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 TOhl mi delalo u fichtla ja sem vymenil trysky a bylo to ok ale skus postelovat karbec..a co stav pistu a krouzku ??
Datum: 20. srpna 2010 23:30
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 jestli ti dobre dotejka benal tak bych resil problem ve smesi, ze se to zadusi, nedostatek vzduchu, zkus seridit karburator
Datum: 20. srpna 2010 23:00
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 to stejný mi to děla u fíka a nevím co s tím
Datum: 20. srpna 2010 21:55
 zdar draci mam dotaz ...vleze predni vidle na z 350 do krku rizeni na fichtlovi ?? dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 19:10
 tak ja sem jinou vidli nesehnal ......ja s ni budu jezdit chvili a pak az sezenu ze simala tak ji vymenim ......dik za rady
Datum: 20. srpna 2010 19:10
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Dej tam radši ze simáka vidle
Datum: 20. srpna 2010 17:52
 vleze... ale krk z pio je moc krtáký...bude potřeba udělat vymezovací podložky.... a ci tě vede k montáži tak zbytečně moc těžké vidlice?
Datum: 20. srpna 2010 16:13
 Zdravím, chtěl bych se Vás zeptat, jestli nemáte nějaký tip, proč mi mizerně brzdí zadní kolo na pařezu 555. Lanko chodí volně, obložení nové(původní výroba, nepoužité), štít jsem zkoušel taky jiný, vnitřek bubnu jsem omyl benzínem a ošmirgloval. Pak jsem chvíli točil se zadním kolem za současného brždění, pak jsem vždycky vyndal kolo a pilníkem opiloval zčernalá místa na obložení(asi 5 krát). Nějaké zlepšení jsem nepozoroval, stoupnu si na pedál brzdy a rukou docela v pohodě otočím kolem kam chci. Lanko je našponované, aby tak tak v klidu nedrhlo obložení o buben.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2010 13:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no hele mě připadá že to obložení časem ztvrdne nebo já nevím....já jsem na stadiona dal taky funglovku ze starejch zásob a brzdí to jen tak trošku..
Datum: 21. srpna 2010 13:25
 No, já jsem zkusil jen tak staré obložení sjeté až na nýty a rázem můžu házet smyky, jak to pěkně brzdí....
Datum: 20. srpna 2010 20:19
 Musíš to zajet, brzdí to až po čase co se na tom udělá tvrdá vrstva, taky mi to po výměně moc nebrzdilo a teď je to super
Datum: 20. srpna 2010 19:46
 Ahoj draci,prosím poraďte pořád mám problém s Babettou 207.Předstih O.K,směs O.K.,ale nechce se jí do otáček a když jí "osolím"tak se dusí,na volnoběh jde krásně a když jí chcípnu tak pak nechce chytnout.Hladina benzínu v karburátoru je taky v normálu,tak nevím.Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 2:12
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Po přidání plynu se dusí a hůř startuje. To může být chudou směsí z důvodu přisávání falešného vzduchu přes vadná gufera těsnící klikovku nebo špatně utěsněné koleno karburátoru.
Datum: 22. srpna 2010 2:12
 Všechno je čisté jak slovo boží.Jinak mrkněte na naše stránky,jsou zatím ve vývoji,ale začínají se pomalu rozjíždět.
WWW.veteranmoto-50ccm.webnode.cz
Datum: 20. srpna 2010 20:26
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Řekl bych něco bych ucpanej karbec, vyčisti trysky.
Datum: 20. srpna 2010 17:54
 Výfuk je čistý.
Datum: 20. srpna 2010 16:19
Jméno: VANE3
IP: uživatel10246
 ..............měl jsem podobný problém a vyřešilo vyčištění výfuku, byl pěkně zanesený :o((!
Datum: 20. srpna 2010 15:16
 Čusec mám problém se svym Mustangem vždycky vyjedu jede pěkně jezdím tak hodinu uplně vpořádku pak začne zlobit...žádný výkon musim ho dlouho roztlačet a při přidání plynu se dusí.Opravdu nevim co stim...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2010 15:13
Jméno: argo
IP: uživatel8742
Datum: 21. srpna 2010 15:13
 Díiy vám  Nakonec to byla svíčka a to jsem jí tam neměl dlouho
Datum: 21. srpna 2010 12:33
 Ne bude to tou směsí,přiškrt ten filtr izolepou nebo dej větší trysku
Datum: 21. srpna 2010 8:57
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 svíčka
Datum: 20. srpna 2010 20:11
 Co takhle chudá směs?
Datum: 20. srpna 2010 18:56
 Mám tam normální seriový filtr s přímym sáním a karburac jsem vyčistil minule to je blbost ne že by se za jednu vyjíždku zanesl...
Datum: 20. srpna 2010 18:44
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Co máš za vzduchový filtr??? Nemůže být ucpaný? Koukal si se na trisky?
Datum: 20. srpna 2010 15:13
Jméno: lukin23
IP: uživatel8125
 čau, potřebuju se zeptat mam babetu 207/300 žlutou, musim na nímít řidičák? a mam k ní TP(knížečku) po puvodní majitelce od které jsem to kupoval musim s tim něco dělat (přepsat na mě) popř. co? Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 12:30
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Řidičák mít musíš. Pokud není babetta na SPZ ,nemusíš nic přepisovat, pouze zaplatit pojištění. Je dobré sepsat kupní
smlouvu .Nevíš kdy se bude hodit.
Datum: 20. srpna 2010 12:30
Jméno: Martin
IP: uživatel8455
 Zdar Seso, chtěl bych se zeptat, jestli ještě bude k mání těsnění pod zadní světlo k fichtlovi ? Hodilo by se i k pařízkovi. děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 15:41
 BUDE ALE ZHA DLOUHO,, NEDARI SE MI TO NASKLADNIT,,SESA
Datum: 20. srpna 2010 15:41
Datum: 20. srpna 2010 12:46
Jméno: hh
IP: uživatel5211
 Nazdar ve spolek. Snažim se vyndat z karteru osu startpáky, ale nechce se jí ven. Je v tom nějakej fígl nebo se jen normálně vysune? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 20:27
 No, třeba ti ji blokuje ten těsnicí Okroužek.....
Datum: 20. srpna 2010 20:27
Jméno: hh
IP: uživatel469
 ondragam: motor samozřejmě rozpůlený je, jen do toho mlátim a osa kousek zaleze a dál se nehne, tak se jenom ujišťuju zda-li nedělám něco blbě..
Datum: 20. srpna 2010 18:36
 No pokud nemáš rozpůlený motor tak ji nevyndáš. Pokud ho máš rozpůlený, tak sundej klínek, startpáku a majzni do toho gumovou palicí(směrem dovnitř motoru)
Datum: 20. srpna 2010 14:36
 pokis jde o pio tak bez půlení to nevyndáš
Datum: 20. srpna 2010 14:24
 Sorry, ty chceš vlastně ven jen osu...
Datum: 20. srpna 2010 12:16
 Vyklepl si klínek v nakopávačce ?
Datum: 20. srpna 2010 12:09
Jméno: Pepa
IP: uživatel8455
 Ahoj, můžete mi prosím někdo poradit kde bych mohl koupit jehlu k pařízkovi, karburátor 2914Hz ? děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 12:09
Jméno: Pepa
IP: uživatel8455
 Tak do toho bych se radši nepouštěl, nevíš kde se dá sehnat ?
Datum: 20. srpna 2010 12:09
Jméno: radar
IP: uživatel10245
 Ja sem si ji dělal doma.
Datum: 20. srpna 2010 11:46
 Zdravím, včera jsem psal, že mi u 555 nedotéká benzín. Pouze trochu kape, někdy ani to ne. Když ho naleju do plovákovky, jede to. Hadičku jsem včera profukoval, čistil kohoutek. S odvzdušněním nic nebude, protože to dělá i když je nádrž otevřená. Když sundám víčko a vytáhnu u páčky kohoutku tu 17tku matku, teče z hadičky krásně. Jestli někoho něco napadne, budu rád. Ještě se mi nestalo něco takového. Dík moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 23:51
 Ano je to ono to těsnění a také to vidím na to těsnění.
Datum: 20. srpna 2010 23:51
 Když jsem to před chvílí zkoušel, zase to neteklo. Povolil jsem tu matku, a čím víc jsem odtahoval, tím lépe to teklo. Je to teda určitě špatné těsnění ? Já nevím, mě se zdá celkem ok. I když je tam už docela dlouho... Mimochodem pro ujištění - je to toto těsnění ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_435.html
Datum: 20. srpna 2010 22:42
 Taky bych ti doporučil nabrat do injekční stříkačky benzín(kapalina je jak známo nestlačitelná), narazit ji na víčko plovákovky a protlačit. Bacha na oči, štípe to.
Datum: 20. srpna 2010 17:24
 Díky moc
Datum: 20. srpna 2010 12:29
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Špatné těsnění pod páčkou kohoutku. Přitažením se ucpou dírky ,které propouští benzín.
Datum: 20. srpna 2010 12:21
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 čus draci už si nevím rady.. na mustangovi mi blbne přední světlo.. prostě někdy svítí úplně bezvadně jak dálkový tak tlumený, ale někdy to svítí opravdu jen málo a když přenu na dálkový tak to svítíjen ve vysokých otáčkách, málo a ještě k tomu to bliká.. nevíte co s tím? opravdu nevím kde může být chyba.. prostě to někdy svítí bezvadně a někdy to jen bliká..
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 11:14
 omlouvams e za chybu *vypinači*
Datum: 20. srpna 2010 11:14
 Špatný kontakt v nějakém spoji,ve vypynači nebo přepínači,popřípadě skrat
Datum: 20. srpna 2010 11:14
Jméno: Dawe
IP: uživatel10244
 Zdravím nevíte někdo o nějakejch dokladech na mustanga ? Nemůžu j vůbec sehnat , neprodávate někdo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 17:53
 jasneze aj fichtl musi mat aj velky aj mali technicák,,,a pasujú pepiere aj na mustanga,dokonca v niektorych TP je pisani typ 20,21,23,,ale ked tam budes mat cojavjem 20 nevadi! vsetko bude sediet  mislim sirka vyska delka...pneumatiky,,motor,,,vsetko
Datum: 20. srpna 2010 17:53
Jméno: Dawe
IP: uživatel10247
 coo ?  to můžu mít i na tip 23 ? Já se v tom moc nevyznám ..:/ ale ty doklady musí mít malej a velkej techničák ? i na fika ?
Datum: 20. srpna 2010 15:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kup si doklady normálně na 21...
Datum: 20. srpna 2010 12:41
Jméno: Lubos
IP: uživatel10243
 Zdravím, budu mět motor z čz 150 c a chtěl bych se zeptat na náhradní díly... jestli je problém je sehnat (píst,kolečka do převodovky...). A ještě by mě zajímalo, jakou mají nejvyšší rychlost ty čz 150 c. Předem děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 12:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak ty čz jezdí tak kolem 80km/h , ale cestovní rychlost je pro ně tak 55-60 ( potom se přehřívaj a mají docela spotřebu ) no a co se týče dílů tak se jich válí po burzách docela dost
Datum: 20. srpna 2010 12:43
 Čau draci,prosím Vás,proč se mi dělá na kladívkách takovej černej povlak?kvůli němu mi to nejede a když to očistím šmirglem tak ujedu 4km a tase to zdechne.očistim a zase to chvily jede...Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 23:21
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 jasne pokud to skoušíš o válec je to dobře že ji slyšíš jak jiskri
Datum: 20. srpna 2010 23:21
 tak jsem vyměnil celí zápalko je jsem na projíždku cca 5km a v pohodě,ještě bych se chtěl zeptat jiskra je modrá a když hodí tak ji i slyším to je dobře ne?děkuju
Datum: 20. srpna 2010 21:38
 dej tam zapalovací a pak si seštěluj i předstih
Datum: 20. srpna 2010 19:55
 možná jo,ale když jsem dal novou zapalovací tak to vynechávalo
Datum: 20. srpna 2010 18:45
 namáš pripojenou světelnou cívku místo zapalovací?
Datum: 20. srpna 2010 18:16
 já se na to vy**se!  ,vymenil jsem-kladivka,kondik,zap. civku,indu.civku,kabel,faju.ujedu už sotva 50 metrů a zdechne,očistim kladivak zase chvilu jede....ke všemu jsem zitra měl jet závod...
Datum: 20. srpna 2010 16:36
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 u kladive tech novejch zejmena muze byt KO takova ta desticka co jezdi po vacce a to hlavne kdyz tam neni ta plst nebo kdyz neni naolejova tak akorat atalo se mi to taky
Datum: 20. srpna 2010 15:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak zkus nový kladívka třeba už jsou KO
Datum: 20. srpna 2010 12:47
 a proč mi to teda nejede na větší odtrh?prosim
Datum: 20. srpna 2010 12:15
Jméno: hh
IP: uživatel5211
 kekz má pravdu, nová kladívka mají postříbřený povrch (stejně jako kontakty relátek u motorek s baterkou), díky kterému se opalují daleko méně než normálně.. pokud si to stříbro někdo pilníkem strhne, nemůže se divit že se mu to opaluje a tvoří se pecka častěji.. samozřejmě že to opalování je hlavně kvůli nesprávnému odtrhu, špatnému kondenzátoru nebo špatně zapojené indukčce, ale povrch kontaktů kladívka má taky nemalý vliv
Datum: 20. srpna 2010 12:03
 mám jemnej,tata mi řikal že je to tím že mám malej odtrh a proto se tam dělá ten povlak,jenže když dám větší tak už to nejede mám ho asi 0,2,kondik novej tesla, kladivka nejiskřijou,jezdi nejspiš na světelnou cívku,ale když dám novou zapalovací tak tam mužu dat i větší odtrh a jede to ale zas to vynechává ve vysokých otáčkách,už jsem stoho na nervi
Datum: 20. srpna 2010 11:28
 Když to vemeš spešl pilníčkem na kladívka TAK JE TO OK...samozřejmě že kladívka nebudeš brát nějakým hrubým šmirklem, ale tím nejjemnějším.
Datum: 20. srpna 2010 10:51
 šmirglem se kladívka nikdy čistit nemají!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! na kladívkách ( kontaktech) je postříbřený povrch a když to osmirkuješ tak se naruší ten povrch a kontakty se opalují!! to mi poradil jeden starý chlap který se v tom rýpe celej život..  má se to vyleštit nějakou drsnější látkou třeba ustřihnout ze starých kožených rukavic pásek, a tím to přleštit... nikdy by se to nemělo dělat šmirklem pak se divíte že máte s kladívkama problémy..já už nějaký ten pátek jezdím a mám to odzkoušený jak já tak i moji kamarádi..
Datum: 20. srpna 2010 10:41
 Vyměn kondík,a podívej se jestli máš dobře napojené dráty na indukčce 15 kostra 1 kladívka, a nastav odtrh na kladívkách na 0.40-45 mm
Datum: 20. srpna 2010 10:12
Jméno: baron
IP: uživatel10242
 zdarec... zkus to vyčistit, nastartovat a koukni na kladívka, jestli jiskřejí, pokud ano, zkus vyměnit kondenzátor.... Pak se ještě koukni, jestli ti na ty kladívka nestéká olej z filcu, co maže vačku. Na tom jsem taky jednou ztroskotal....
Datum: 20. srpna 2010 8:13
|



|