česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1055  1056  1057  1058  1059  1060  1061  1062  1063  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: pisky      IP: uživatel7152    
zdarec hoši, kdo už ste stavili tohle tyristorové zapalování? http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-tyristorove-zapalovani-nove-aktualizace.html má to cenu?Je to opravdu tak znát při přeřazování? Chtěl bych si ho postavit, ale nechci stavit něco co nemá smysl...a nemá někdo na netu video s totim zapalkem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2010 23:57
 
 
 
 
Jméno: pisky      IP: uživatel7152    
aha, takže už sem to pochopil :-) stačilo se pořádně podívat...Jinak můžete mi napsat ještě něco k tomu zapalování? všem díky za odpovědi
 
 
Datum: 21. srpna 2010 23:57
 
 
 
 
Jméno: pisky      IP: uživatel7152    
a není tu někdo znalý aby mi vysvětlil jak je to s tím trafem? :-D a jinak vyplatí se to teda stavět jo?
 
 
Datum: 21. srpna 2010 23:16
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky ho mám, má pravidelnější a takový klidnější volnoběh, díky velké jiskře taky parádně startuje.
 
 
Datum: 21. srpna 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: pisky      IP: uživatel7152    
cechyy: tak, kupovat za 3000 zapalko je trochu moc :-) a práce s tím nebude až tolik... bobacz: a je to poznat v celém rozsahu otáček? A ještě, co se myslí tím že u trafa se jeho 2 sekundární vinutí spojí paralelně? To sem nějak nepochopil... Díky
 
 
Datum: 21. srpna 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já ho mám a je to o poznán živější jiskra je obrovská a kdybys náhodou chtěl chcípnout motor tak, že vytáhneš fafku, tak dostaneš dost silnou pecku.
 
 
Datum: 21. srpna 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: cechyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoj já myslim že když by si chtěl tunit zápalko tak si kup rovnou novej bezkontakt co je tady v krámku,slyšel jsem že si to lidi pochvalujou jenom ta cena... Ale mužeš to zkusit postavit vid ale to bude nehorázná práce... Tak hodně zdaru
 
 
Datum: 21. srpna 2010 12:29
 
 
 
 
Jméno: jirka7      IP: uživatel7233    
Ahoj chtel bych se zeptat kdy zacne vznikat pod pistem podtlak,vim ze kdyz jede pist od DU k HU ale hned kdyz zacne jet nahoru nebo az kdyz se pistem uzavrou prefuky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 14:30
 
 
 
 
Jméno: jirka7      IP: uživatel7233    
Jo..ja kvuli klapce...protoze klapka se otevira pri sebemensim podtlaku tak se ptam kdy presne zacne vznkat podtlak...?
 
 
Datum: 22. srpna 2010 14:30
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
Myslíš moment kdy se stlačuje směs?
 
 
Datum: 22. srpna 2010 12:34
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Zdar borci, mám problém, když jsem měl na mustangu zapalko z 555 a ted tam chci vrátit origo, tak musím měnit rotor? Nestačí prohodit vačku? Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2010 18:58
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D to jsem se zase nasmál
 
 
Datum: 21. srpna 2010 18:58
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tu dobu,co ti trvalo napsat tenhle dotaz,uz si moh mit vymenenejch 10 magnet.to te to neotravuje prijit domu a zeptat se na netu na takovou hloupost,kdyz sam vidis ze je to jiny?
 
 
Datum: 21. srpna 2010 1:12
 
 
 
 
Jméno: Fichltar05      IP: uživatel9832    
rotor od 555 je menší to nepoznáš že 23 ma větší..ja doporučuji zajít k očnímu..jinak vymen ty rotory.
 
 
Datum: 20. srpna 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A výšku.
 
 
Datum: 20. srpna 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
od pohledu nepoznáš že rotor je uplně jiný? :-D má uplně jiný průměr...
 
 
Datum: 20. srpna 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Ahoj draci,potřebuji 100% odpověd.Zítra jedu na mustangu na výlet není to sice nic extra tam-zpátky-cca:130km.Problém je ten že nevím kolik má mustang rok 1971 obsah nádrže.Všichni píší něco jiného.Jeden 10 druhý 8l.Zatím jsem do něj nalil asi 6 litrů a nádrž je už poněkud plná tak nevím jestli je problém v objemu nádrže nebo v něčem jiném.Provzdušnovací otvor na víčku je krásně čistý-tak nevím?Prosím moc o radu.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
skodovak: prozrat vice o te akci??
 
 
Datum: 21. srpna 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10250    
ja jel an fikovi 300 kamos taky a sezralo to kolem 9ti litru minus neco co tam zbylo plus smixhany dva druhy bena a 2 druhy oleje ale jelo to :-D
 
 
Datum: 20. srpna 2010 22:58
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele a kampak jedes??? :-) Ja zitra jedu do Ledče n. Sazavou na fichtlu na veterany. Pokud to je seriovy mustaf, tak ti 8l bude stacit i na 200kiláků :-D
 
 
Datum: 20. srpna 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
8,5 :-)
 
 
Datum: 20. srpna 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: 21čkař      IP: uživatel9828    
Jestliže tam máš sériovou nádrž, tak ta má 8l.
 
 
Datum: 20. srpna 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci chci se zeptat jak by jel fichtl s karbecem třeba z ČZ 125?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
fakt se zahlti? aji kdyby se tam pralo vic vzduchu??
 
 
Datum: 20. srpna 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ovšem jakou konkrétně myslíš? pokud čz 125 A C T tak ta má karbec s difuzorem 18mm --> ten jde,
 
 
Datum: 20. srpna 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejel :-D...se to zahltí.
 
 
Datum: 20. srpna 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel10197    
Nazdarek draci potřebuju poradit.Mám Čz 125/476 a nemužu ji rozhybat.Vždy za jizdy se začne dusit a nejde do otaček.Už jsem seřidil zapalovani,vyměnil kladivka,kondenzator i kontakty,seřidil předstih.a pořad žadny vysledek.Potřeboval bych poradit jaká by ještě mohla byt zavada.Každá rada dobrá.Předem děkuji za odpovědi.nebo popřipadě typ na opraváře,který se timto zabývá a mohl by mě pomoci.Nejlépe z Pardubického kraje,ale jinak beru vše.Každá rada vzácná. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2010 15:57
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
jak píše radek... zkus napred vycistit vyfuk, to ti nezabere tolik casu nez sa hrabat v eslektrice. Podle mna je to ten vyfuk.
 
 
Datum: 21. srpna 2010 15:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
odkud jsi ? já bydlím poblíž chrudimi ...kdyžtak napiš na icq 463-310-564 nebo na meila hemerkaluk@seznam.cz
 
 
Datum: 21. srpna 2010 13:23
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus nejdříve zapojit toto schéma http://ondragam.rajce.idnes.cz/baterkove_zapalovani/#zapalovani_2_2_.JPG. (indukčka nesmí být z fíka) Pokud to nepomůže, tak vyčisti karbec a nastav hodnoty dle příručky. Pokud ani to ne, tak sundej výfuk, vyndej z něj vnitřek, do ohniště dej starý plech, celý ho naplň benzínem, dej tam ten tlumič a zapal to. Taky je možnost, že to nedobíjí a máš vybitou baterku, případně přitáhni hlavu.
 
 
Datum: 20. srpna 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
ja bych pro zacatek vsechno vycistil potom kdyz by se nic nezmenilo prokontroloval elektriko popr. vymenil niktere el.casti
 
 
Datum: 20. srpna 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel721    
Co třeba karbon ve výfuku
 
 
Datum: 20. srpna 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: Jikonek      E-mail:      IP: uživatel9648    
Nazdar draci,konečně jsem složil Jawetu ale nejala,koupil jsem novou zapalovací cívku,kladívka a kondík,na to že 10 let byla rozdělaná v krabyci tak chytla na drc ale nejde do otáček,chytne nádherně,volnoběh drží ale po přidání plynu nejde vytočit a jako by se pořád dusila. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 7:47
 
 
 
 
Jméno: jikonek      E-mail:      IP: uživatel9648    
výfuk vyčištěn,všude nové těsnění,hlavní tryska čistá a stále to samé
 
 
Datum: 22. srpna 2010 7:47
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
but vyfuk nebo tesneni karburatoru
 
 
Datum: 21. srpna 2010 17:26
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co špinavý výfuk. U nás stála dlouho sekačka ale měla motor z babetty a kdyžjsem ji nastartovali taky nešla do otáček a bylo to tím že měla úplně špinavý výfuk.
 
 
Datum: 21. srpna 2010 13:04
 
 
 
 
Jméno: Jikonek      E-mail:      IP: uživatel9648    
Problém je v tom že směs se nastavit nedá,na karbecu je jen tryska volnoběhu hlavní tryska.
 
 
Datum: 21. srpna 2010 7:10
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ucpaná hlavní tryska?
 
 
Datum: 21. srpna 2010 0:10
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
TOhl mi delalo u fichtla ja sem vymenil trysky a bylo to ok ale skus postelovat karbec..a co stav pistu a krouzku ??
 
 
Datum: 20. srpna 2010 23:30
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
jestli ti dobre dotejka benal tak bych resil problem ve smesi, ze se to zadusi, nedostatek vzduchu, zkus seridit karburator
 
 
Datum: 20. srpna 2010 23:00
 
 
 
 
Jméno: Hoonza      IP: uživatel10107    
to stejný mi to děla u fíka a nevím co s tím
 
 
Datum: 20. srpna 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci mam dotaz ...vleze predni vidle na z 350 do krku rizeni na fichtlovi ?? dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ja sem jinou vidli nesehnal ......ja s ni budu jezdit chvili a pak az sezenu ze simala tak ji vymenim ......dik za rady
 
 
Datum: 20. srpna 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Dej tam radši ze simáka vidle ;-)
 
 
Datum: 20. srpna 2010 17:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vleze... ale krk z pio je moc krtáký...bude potřeba udělat vymezovací podložky.... a ci tě vede k montáži tak zbytečně moc těžké vidlice?
 
 
Datum: 20. srpna 2010 16:13
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, chtěl bych se Vás zeptat, jestli nemáte nějaký tip, proč mi mizerně brzdí zadní kolo na pařezu 555. Lanko chodí volně, obložení nové(původní výroba, nepoužité), štít jsem zkoušel taky jiný, vnitřek bubnu jsem omyl benzínem a ošmirgloval. Pak jsem chvíli točil se zadním kolem za současného brždění, pak jsem vždycky vyndal kolo a pilníkem opiloval zčernalá místa na obložení(asi 5 krát). Nějaké zlepšení jsem nepozoroval, stoupnu si na pedál brzdy a rukou docela v pohodě otočím kolem kam chci. Lanko je našponované, aby tak tak v klidu nedrhlo obložení o buben. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2010 13:25
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no hele mě připadá že to obložení časem ztvrdne nebo já nevím....já jsem na stadiona dal taky funglovku ze starejch zásob a brzdí to jen tak trošku..
 
 
Datum: 21. srpna 2010 13:25
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No, já jsem zkusil jen tak staré obložení sjeté až na nýty a rázem můžu házet smyky, jak to pěkně brzdí....
 
 
Datum: 20. srpna 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš to zajet, brzdí to až po čase co se na tom udělá tvrdá vrstva, taky mi to po výměně moc nebrzdilo a teď je to super
 
 
Datum: 20. srpna 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: Veteranmoto      E-mail:      IP: uživatel10187    
Ahoj draci,prosím poraďte pořád mám problém s Babettou 207.Předstih O.K,směs O.K.,ale nechce se jí do otáček a když jí "osolím"tak se dusí,na volnoběh jde krásně a když jí chcípnu tak pak nechce chytnout.Hladina benzínu v karburátoru je taky v normálu,tak nevím.Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 2:12
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Po přidání plynu se dusí a hůř startuje. To může být chudou směsí z důvodu přisávání falešného vzduchu přes vadná gufera těsnící klikovku nebo špatně utěsněné koleno karburátoru.
 
 
Datum: 22. srpna 2010 2:12
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel10187    
Všechno je čisté jak slovo boží.Jinak mrkněte na naše stránky,jsou zatím ve vývoji,ale začínají se pomalu rozjíždět. WWW.veteranmoto-50ccm.webnode.cz
 
 
Datum: 20. srpna 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Řekl bych něco bych ucpanej karbec, vyčisti trysky.
 
 
Datum: 20. srpna 2010 17:54
 
 
 
 
Jméno: veteranmoto      E-mail:      IP: uživatel10187    
Výfuk je čistý.:-(
 
 
Datum: 20. srpna 2010 16:19
 
 
 
 
Jméno: VANE3      IP: uživatel10246    
..............měl jsem podobný problém a vyřešilo vyčištění výfuku, byl pěkně zanesený :o((!
 
 
Datum: 20. srpna 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: cechyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čusec mám problém se svym Mustangem vždycky vyjedu jede pěkně jezdím tak hodinu uplně vpořádku pak začne zlobit...žádný výkon musim ho dlouho roztlačet a při přidání plynu se dusí.Opravdu nevim co stim...:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2010 15:13
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
sem to říkal že svíčka kdyby to bylo směsítak už to děla o hodně dříve než hodinu :-D :-D
 
 
Datum: 21. srpna 2010 15:13
 
 
 
 
Jméno: cechyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díiy vám :-) Nakonec to byla svíčka a to jsem jí tam neměl dlouho
 
 
Datum: 21. srpna 2010 12:33
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne bude to tou směsí,přiškrt ten filtr izolepou nebo dej větší trysku
 
 
Datum: 21. srpna 2010 8:57
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
svíčka
 
 
Datum: 20. srpna 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co takhle chudá směs?
 
 
Datum: 20. srpna 2010 18:56
 
 
 
 
Jméno: cechyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám tam normální seriový filtr s přímym sáním a karburac jsem vyčistil minule to je blbost ne že by se za jednu vyjíždku zanesl...
 
 
Datum: 20. srpna 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
Co máš za vzduchový filtr??? Nemůže být ucpaný? Koukal si se na trisky?
 
 
Datum: 20. srpna 2010 15:13
 
 
 
 
Jméno: lukin23      IP: uživatel8125    
čau, potřebuju se zeptat mam babetu 207/300 žlutou, musim na nímít řidičák? a mam k ní TP(knížečku) po puvodní majitelce od které jsem to kupoval musim s tim něco dělat (přepsat na mě) popř. co? Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 12:30
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Řidičák mít musíš. Pokud není babetta na SPZ ,nemusíš nic přepisovat, pouze zaplatit pojištění. Je dobré sepsat kupní smlouvu .Nevíš kdy se bude hodit.
 
 
Datum: 20. srpna 2010 12:30
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel8455    
Zdar Seso, chtěl bych se zeptat, jestli ještě bude k mání těsnění pod zadní světlo k fichtlovi ? Hodilo by se i k pařízkovi. děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 15:41
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
BUDE ALE ZHA DLOUHO,, NEDARI SE MI TO NASKLADNIT,,SESA
 
 
Datum: 20. srpna 2010 15:41
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To těsnění tu je, ovšem v kompletní sadě http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3296.html
 
 
Datum: 20. srpna 2010 12:46
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel5211    
Nazdar ve spolek. Snažim se vyndat z karteru osu startpáky, ale nechce se jí ven. Je v tom nějakej fígl nebo se jen normálně vysune? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No, třeba ti ji blokuje ten těsnicí Okroužek.....
 
 
Datum: 20. srpna 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel469    
ondragam: motor samozřejmě rozpůlený je, jen do toho mlátim a osa kousek zaleze a dál se nehne, tak se jenom ujišťuju zda-li nedělám něco blbě..
 
 
Datum: 20. srpna 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No pokud nemáš rozpůlený motor tak ji nevyndáš. Pokud ho máš rozpůlený, tak sundej klínek, startpáku a majzni do toho gumovou palicí(směrem dovnitř motoru)
 
 
Datum: 20. srpna 2010 14:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokis jde o pio tak bez půlení to nevyndáš :-D
 
 
Datum: 20. srpna 2010 14:24
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sorry, ty chceš vlastně ven jen osu...
 
 
Datum: 20. srpna 2010 12:16
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyklepl si klínek v nakopávačce ?
 
 
Datum: 20. srpna 2010 12:09
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel8455    
Ahoj, můžete mi prosím někdo poradit kde bych mohl koupit jehlu k pařízkovi, karburátor 2914Hz ? děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 12:09
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel8455    
Tak do toho bych se radši nepouštěl, nevíš kde se dá sehnat ?
 
 
Datum: 20. srpna 2010 12:09
 
 
 
 
Jméno: radar      IP: uživatel10245    
Ja sem si ji dělal doma.
 
 
Datum: 20. srpna 2010 11:46
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, včera jsem psal, že mi u 555 nedotéká benzín. Pouze trochu kape, někdy ani to ne. Když ho naleju do plovákovky, jede to. Hadičku jsem včera profukoval, čistil kohoutek. S odvzdušněním nic nebude, protože to dělá i když je nádrž otevřená. Když sundám víčko a vytáhnu u páčky kohoutku tu 17tku matku, teče z hadičky krásně. Jestli někoho něco napadne, budu rád. Ještě se mi nestalo něco takového. Dík moc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 23:51
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano je to ono to těsnění a také to vidím na to těsnění.
 
 
Datum: 20. srpna 2010 23:51
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když jsem to před chvílí zkoušel, zase to neteklo. Povolil jsem tu matku, a čím víc jsem odtahoval, tím lépe to teklo. Je to teda určitě špatné těsnění ? Já nevím, mě se zdá celkem ok. I když je tam už docela dlouho... Mimochodem pro ujištění - je to toto těsnění ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_435.html
 
 
Datum: 20. srpna 2010 22:42
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky bych ti doporučil nabrat do injekční stříkačky benzín(kapalina je jak známo nestlačitelná), narazit ji na víčko plovákovky a protlačit. Bacha na oči, štípe to. :-D
 
 
Datum: 20. srpna 2010 17:24
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc
 
 
Datum: 20. srpna 2010 12:29
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Špatné těsnění pod páčkou kohoutku. Přitažením se ucpou dírky ,které propouští benzín.
 
 
Datum: 20. srpna 2010 12:21
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
čus draci už si nevím rady.. na mustangovi mi blbne přední světlo.. prostě někdy svítí úplně bezvadně jak dálkový tak tlumený, ale někdy to svítí opravdu jen málo a když přenu na dálkový tak to svítíjen ve vysokých otáčkách, málo a ještě k tomu to bliká.. nevíte co s tím? opravdu nevím kde může být chyba.. prostě to někdy svítí bezvadně a někdy to jen bliká.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 11:14
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omlouvams e za chybu *vypinači*
 
 
Datum: 20. srpna 2010 11:14
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Špatný kontakt v nějakém spoji,ve vypynači nebo přepínači,popřípadě skrat
 
 
Datum: 20. srpna 2010 11:14
 
 
 
 
Jméno: Dawe      IP: uživatel10244    
Zdravím nevíte někdo o nějakejch dokladech na mustanga ? Nemůžu j vůbec sehnat , neprodávate někdo ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 17:53
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasneze aj fichtl musi mat aj velky aj mali technicák,,,a pasujú pepiere aj na mustanga,dokonca v niektorych TP je pisani typ 20,21,23,,ale ked tam budes mat cojavjem 20 nevadi! vsetko bude sediet :-) mislim sirka vyska delka...pneumatiky,,motor,,,vsetko
 
 
Datum: 20. srpna 2010 17:53
 
 
 
 
Jméno: Dawe      IP: uživatel10247    
coo ? :-D to můžu mít i na tip 23 ? Já se v tom moc nevyznám ..:/ ale ty doklady musí mít malej a velkej techničák ? i na fika ?
 
 
Datum: 20. srpna 2010 15:43
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kup si doklady normálně na 21...
 
 
Datum: 20. srpna 2010 12:41
 
 
 
 
Jméno: Lubos      IP: uživatel10243    
Zdravím, budu mět motor z čz 150 c a chtěl bych se zeptat na náhradní díly... jestli je problém je sehnat (píst,kolečka do převodovky...). A ještě by mě zajímalo, jakou mají nejvyšší rychlost ty čz 150 c. Předem děkuji za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 12:43
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no tak ty čz jezdí tak kolem 80km/h , ale cestovní rychlost je pro ně tak 55-60 ( potom se přehřívaj a mají docela spotřebu ) no a co se týče dílů tak se jich válí po burzách docela dost
 
 
Datum: 20. srpna 2010 12:43
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci,prosím Vás,proč se mi dělá na kladívkách takovej černej povlak?kvůli němu mi to nejede a když to očistím šmirglem tak ujedu 4km a tase to zdechne.očistim a zase to chvily jede...Děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 23:21
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
jasne pokud to skoušíš o válec je to dobře že ji slyšíš jak jiskri :-)
 
 
Datum: 20. srpna 2010 23:21
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jsem vyměnil celí zápalko je jsem na projíždku cca 5km a v pohodě,ještě bych se chtěl zeptat jiskra je modrá a když hodí tak ji i slyším to je dobře ne?děkuju
 
 
Datum: 20. srpna 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej tam zapalovací a pak si seštěluj i předstih
 
 
Datum: 20. srpna 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná jo,ale když jsem dal novou zapalovací tak to vynechávalo
 
 
Datum: 20. srpna 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
namáš pripojenou světelnou cívku místo zapalovací?
 
 
Datum: 20. srpna 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já se na to vy**se! :-( ,vymenil jsem-kladivka,kondik,zap. civku,indu.civku,kabel,faju.ujedu už sotva 50 metrů a zdechne,očistim kladivak zase chvilu jede....ke všemu jsem zitra měl jet závod...
 
 
Datum: 20. srpna 2010 16:36
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
u kladive tech novejch zejmena muze byt KO takova ta desticka co jezdi po vacce a to hlavne kdyz tam neni ta plst nebo kdyz neni naolejova tak akorat atalo se mi to taky
 
 
Datum: 20. srpna 2010 15:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak zkus nový kladívka třeba už jsou KO
 
 
Datum: 20. srpna 2010 12:47
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a proč mi to teda nejede na větší odtrh?prosim
 
 
Datum: 20. srpna 2010 12:15
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel5211    
kekz má pravdu, nová kladívka mají postříbřený povrch (stejně jako kontakty relátek u motorek s baterkou), díky kterému se opalují daleko méně než normálně.. pokud si to stříbro někdo pilníkem strhne, nemůže se divit že se mu to opaluje a tvoří se pecka častěji.. samozřejmě že to opalování je hlavně kvůli nesprávnému odtrhu, špatnému kondenzátoru nebo špatně zapojené indukčce, ale povrch kontaktů kladívka má taky nemalý vliv
 
 
Datum: 20. srpna 2010 12:03
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám jemnej,tata mi řikal že je to tím že mám malej odtrh a proto se tam dělá ten povlak,jenže když dám větší tak už to nejede mám ho asi 0,2,kondik novej tesla, kladivka nejiskřijou,jezdi nejspiš na světelnou cívku,ale když dám novou zapalovací tak tam mužu dat i větší odtrh a jede to ale zas to vynechává ve vysokých otáčkách,už jsem stoho na nervi
 
 
Datum: 20. srpna 2010 11:28
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když to vemeš spešl pilníčkem na kladívka TAK JE TO OK...samozřejmě že kladívka nebudeš brát nějakým hrubým šmirklem, ale tím nejjemnějším.
 
 
Datum: 20. srpna 2010 10:51
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
šmirglem se kladívka nikdy čistit nemají!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! na kladívkách ( kontaktech) je postříbřený povrch a když to osmirkuješ tak se naruší ten povrch a kontakty se opalují!! to mi poradil jeden starý chlap který se v tom rýpe celej život.. :-) má se to vyleštit nějakou drsnější látkou třeba ustřihnout ze starých kožených rukavic pásek, a tím to přleštit... nikdy by se to nemělo dělat šmirklem pak se divíte že máte s kladívkama problémy..já už nějaký ten pátek jezdím a mám to odzkoušený jak já tak i moji kamarádi..:-)
 
 
Datum: 20. srpna 2010 10:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyměn kondík,a podívej se jestli máš dobře napojené dráty na indukčce 15 kostra 1 kladívka, a nastav odtrh na kladívkách na 0.40-45 mm
 
 
Datum: 20. srpna 2010 10:12
 
 
 
 
Jméno: baron      IP: uživatel10242    
zdarec... zkus to vyčistit, nastartovat a koukni na kladívka, jestli jiskřejí, pokud ano, zkus vyměnit kondenzátor.... Pak se ještě koukni, jestli ti na ty kladívka nestéká olej z filcu, co maže vačku. Na tom jsem taky jednou ztroskotal....
 
 
Datum: 20. srpna 2010 8:13
 
<  1055  1056  1057  1058  1059  1060  1061  1062  1063  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 1:20:59 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu