Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Dawe
IP: uživatel10265
 Zdar draci nevíte kde se na Chomutovsku dají sehnat takové ty vložky do předních teleskopů ? Obejdnávat to nechci , nebuudu dávat 100kč za poštovné kvůli dvou silonům za dvacku..díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 17:24
Jméno: Dawe
IP: uživatel10265
 Aha jenže já žadného soustružníka neznam ..
Datum: 23. srpna 2010 17:24
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Nějaký soustružník by to mohl mít doma....
Datum: 23. srpna 2010 17:11
Jméno: Level
IP: uživatel3552
 Ahoj kluci... mám problém.. Vytáhl jsem stroj po dluhé době a nechtěl chytnout tak jsem zkusil očistit svíčku, ale když jsem ji vrátil zpět nastal problém.. nešel nakopnout, jakoby se píst zaseknul.. je možný že tam mohlo spadnout nějaky smítko.. nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 18:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak se koukni , jestli se ti tam nějakým způsobem nenalilo hodně benzínu ( kapalina není stlačitelná a proto nejde prošlápnout) no tak zkus nejdřív vyndat svíčkiu a prošlápnout to a kdyžtak to zkus opatrně roztlačit pozadu...jestli ani to nepomůže tak sundej válec a mrkni na to
Datum: 23. srpna 2010 18:11
Jméno: Level
IP: uživatel3552
 Dandy 50
Datum: 23. srpna 2010 18:06
 plně souhlasím..oddělej hlavu a válec a hned zjistíš kde bude problém... co máš za stroj??
Datum: 23. srpna 2010 14:19
Jméno: j
IP: uživatel10267
 rozdělejto a uvidíš (kdyš se to stalo mne tak jse m zjistil ze mam vprdely klyku a sipou se mi zní valežky tak to je mozna tim ale nevim) rozdelej to a usidiš\\\\\\\\r\\\\\\\\n
Datum: 23. srpna 2010 14:08
 aha ,tak to teda nevím ,počkej na reakce ostatních
Datum: 23. srpna 2010 13:51
Jméno: Level
IP: uživatel3552
 No to se právě zasekne a jestli tam něco tak je to nechci moc štengrovat abych to nezasekl uplne ..  to pak už leda rozebrat a vyčistit no..
Datum: 23. srpna 2010 13:32
 skuz ho roztlačit
Datum: 23. srpna 2010 13:24
Jméno: Mara
IP: uživatel10263
 Čus fichtláci . mám problém s Fíkem. Za studena mi spojka fachá jak má ale jakmile se mi motor zahřeje tak spojka přestane zabírat .Myslíte že potřebuji nové lamely ?? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 18:16
Jméno: george
IP: uživatel8027
 lamely mas v poradku
Datum: 23. srpna 2010 18:16
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Dej hustší olej (PP 7, PP 13).
Datum: 23. srpna 2010 16:52
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 teda pardon to dělají lamely
Datum: 23. srpna 2010 14:21
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 čus jj todle dělá spojka..
Datum: 23. srpna 2010 14:20
 Zdravím.......dej tam ferodo a máš po starostech...tohle ti dělá klasika korek.....pracuje podle teploty.
Datum: 23. srpna 2010 13:18
Jméno: josef
IP: uživatel10262
 Zdravíčko ladiči..chci se zeptat,jestli se výška kanálu př výfuk 28mm urcije pod tim osazenim te vlozky nebo nad..Víte co myslím,takove to rozšiřene nahoře..Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 19:37
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 Od hrany vlozky...
Datum: 23. srpna 2010 19:37
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Chalpi dalsi problem, na moji cz175/477 mi nejde sundat levy viko motoru, tu se pise http://www.cezeta487.ic.cz/navody_lamely.php ze bych mel otocit radici paku do polohy pro start, ze dojde k nejakymu uvolneni... Problem je v tom ze predchudce vykuchal startovaci segment a zbytek veci pro startovani takze ani zaboha tu radicku neotocim, dokonce ani nezmacknu o vic jak 1mm...Srouby mam vymontovany vsechny ale at pacim jak pacim tak to proste ven nejde, nejaky napady kde to muze drzet nebo co s tim udelat? Radsi se zeptam nez abych neco domrdal...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 13:56
Jméno: zetoras
IP: uživatel8804
 Když tě všechno zradilo, pomuže ti kladivo
Datum: 23. srpna 2010 13:56
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Vyreseno kladivem
Datum: 23. srpna 2010 13:08
 Zdravim , mnel bych jeden dotaz : dnez jsem byl v mototechně a chtěl sem koupit těsnění pod hlavu na pionýra a řekli mne že uš se to nedělá a že prej je mam udelat z plechovky odpiva z toho plíšku ale zdá se mne to tenký,prosim poradte z čeho mam to těsnění udělat ,díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 20:24
Jméno: Darb
IP: uživatel5299
 Hele, pokud jde o těsnění pod hlavu, tak to se pořád vyrábí u nás ho tam maj pořád!
Datum: 23. srpna 2010 20:24
 ok,díkes
Datum: 23. srpna 2010 17:19
 petrpavlíček: ale kdybys tam mermomocí chtěl cpát těsnění, tak tam jde dobře ze stadiona...
Datum: 23. srpna 2010 16:27
 lori: pokud myslíš 477 tak tam bylo hliníkový...nějaký experimenty s papírem bych nezkoušel...ondragam: a kolik toho ta čz najezdila?
Datum: 23. srpna 2010 16:01
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Hele no ja nevim ale pod hlavou valce u CZ 175 mam taky kus papiru, nwm jestli je to nejaky spesl tesneni, no kazdopadne to vipada ze to takhle uz bylo od vyroby a drzi to... a nejak nevim proc by musel papir horet, pokud by byl namocenej v oleji mel by nejakou tu teplotu vydrzet, ale tak sem lama ignorujte me
Datum: 23. srpna 2010 14:25
 No, stejnak v Chotusicích koupím ten kroužek, ale mám to takhle už čtvt roku a furt tam je.
Datum: 23. srpna 2010 14:20
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Ondragam:ono ti casem schori neboj  staci vic jezdit
Datum: 23. srpna 2010 14:13
 Zajímavé, já mám na 175 těsnění pod hlavou z papírových desek a furt tam je celé....
Datum: 23. srpna 2010 14:03
 ale pod hlavu se nedela z papiru tam by schořelo víš
Datum: 23. srpna 2010 13:10
Jméno: mmmm
IP: uživatel10072
 ja sice nevim ale tesneni se dela z tesniciho papiru ne??
Datum: 23. srpna 2010 12:41
 jasně,dík
Datum: 23. srpna 2010 12:13
 Nz,..ale pokud to nechceš kupovat, tak top udělej z tej plechovky od piva, to by mélo stačit.
Datum: 23. srpna 2010 11:49
Datum: 23. srpna 2010 11:48
 Stojí asi 140 kč..sou tam dvě tuby, jedna jemná, a hrubá. Když je smícháš dostaneš střední hrubost, a tou to zabrus, ještě tam kapni kapičku oleje..a toč s tim v přibližné poloze v jaké má být hlava s válcem asi 15 minut
Datum: 23. srpna 2010 11:43
 to bude stačit ? a kolik tak ta pasta stojí ?
Datum: 23. srpna 2010 11:41
 Jeźiši...kup si brusnou pastu na ventili, a zabruš to.Nějaký těsnění je na nic
Datum: 23. srpna 2010 11:34
 zdravim, mam dotaz kterej sice nesouvisi s fikem, ale snad tu jsou jedinci kteri mi poradi i s timto... dostal se ke me zahradni traktor ("jestli chces vem si ho jestli ne ja ho vyhodim.."  asi pet roku stal , motor se toci, jiskra jde , kdyz dam pod jednu ze svicek benzin tak blafe... mam podezreni na benzinove cerpadlo, kdyz odpojim vystup a tocim motorem , nic z nej netece... to cerpadlo ma krom vstupu a vystupu jeste jednu hadici , ktera vede do vika ventilu jednoho valce, jinak nic, takze moc nechapu , cim je pohaneny.. . je tu nekdo kdo by mi to osvetlil a poradil ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 13:14
 s traktorem nemám moc zkušeností ale skus vyčistit celou palivovou soutavu a v ty benzinovy pumpje bude možá pryč membrána ,snad sem trochu pomohl
Datum: 23. srpna 2010 13:14
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 Zdravím. Mám takový problém se Simsonem S51 Elektronic. Když jsem si ho přivezl, tak jel pěkně a šel krásně do otáček,ale nešli mi blinkry a nedobijí to, tak jsem to dal jednomu elektrikáři ať se na to podívá a on spravil jen ty blinkry ale dobijení ne a jak jsem si to od něj dovezl, tak se tomu nechtělo nějak jet. Při volnoběhu nejde nic poznat ale jakmile přidám trochu víc plynu tak v tom něco začne rachtat jako by v tom něco dřelo a jde to blbě do otáček a jede to špatně. nevíte co s tím může být? hlavu jsem měl sundanou takže pístní kroužky to bý nemůžou a už si s tím víc nevím rady. Díky za všechny odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 22:20
 presne tak...
Datum: 23. srpna 2010 22:20
 JJ tak každej má jine zkušenosti. ty dobré. a já špatné  ..
Datum: 23. srpna 2010 19:04
 se simsonem mam jenom ty nejlepší zkušenosti...spolehlivost mi přišla výborná, navíc blinkry, 4Q, daleko lepší podvozek, dokonce to svítí...
Datum: 23. srpna 2010 18:57
 No asi takhle, bratr má simsona s51 electronic, já mám fíka samozřejmě...do kopce mě dá vždycky at se děje co se déje...ale taky to není seriovej fichtl, roviny,kopce dolu, mu ujedu já a to ho předjedu o dost.Kdyź někam chcem jed, většinou on nedojede, a já ho jednou rukou držím, a druhou rukou přidávám plyn aby jsme odjeli na obou motorkách...nikdy..NIKDY se mi nestalo, že by on musel tahnout mé..a to má simsona v dobrým stavu, furt se mu vše sere. Takže asi takovej názor mám na simáky.
Datum: 23. srpna 2010 18:27
 dachl: mě přijde že je, přecijen 20 let vývoje někde znát bude...
Datum: 23. srpna 2010 18:14
 Jo budu to přecházet, ale nepochopím to.A názor na simsona mám takovej že rozhodně není lepší jak fichtl.
Datum: 23. srpna 2010 18:04
 dachl21: no tak to tu rozhodně řešit nebudeme...má to totiž hovno co dělat s motorkama. Jistě že je tento pokec hlavně pro majitele čs. strojů, ale nevidim důvod proč by se tu nemohl zeptat na něco ohledně simsona...jestli jsi proti simsonu jakkoliv zaujatej a nedokážeš zkousnout že je modernější a v mnoha věcech lepší než fichtl, tak je to jen a pouze tvůj problém. Příště takový dotaz pouze přejdi a nevšímej si ho...naprosto sdílím názor draka viper023
Datum: 23. srpna 2010 17:57
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 JJ Dík. a nemyslíš že by to mohl být i předstih špatný?
Datum: 23. srpna 2010 17:32
 Můžem tu zrovna řešit letadla, nebo co mél kdo k snídani...
Datum: 23. srpna 2010 17:29
 ježiš aby jste se taky neposrali pánové...tak se slušně zeptal, na rozdíl od některých dokonce umí psát tak, že se to dá přečíst...to DON: podle mě po přidání plynu blbě pálí, já bych to hledal v elektrice...v zápalku ze simsona se až tak nevyznam, takže si nejsem jistej
Datum: 23. srpna 2010 16:10
 A co on tady má co psat nějaký sračky o sračce když nahoře je pro slépý napsáno FICHTL POKEC!!!At si zajde na simsona v iglú!!!
Datum: 23. srpna 2010 14:54
Jméno: Viper023
IP: uživatel9854
 Jste maximálně trapní dachl21 a Stepan95 ten kluk se normálně zeptal slušně a vy ho tak hnusně odfakujete je vidět že vaše inteligence je na bodě mrazu a když neumíte poradit raději mlčte jo jo každý u kompu je borec ale na živo jste beztak nějaké sušky co se bojí jít večer na hajzl už mě to tu pěkně štve to vaše chování celkově.
Datum: 23. srpna 2010 14:30
 Nechápu že to ty lidi nedokážú pochopit, že tady to je o fichltlech, a ne o nějakých sra**ách!!!!
Datum: 23. srpna 2010 12:23
 Tady je fichtlpokec !!!
Datum: 23. srpna 2010 12:14
Jméno: mhartych
IP: uživatel9981
 Cau jen me zajima jestli do fichtla je lepši svíčka NGK nebo Brisk
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 11:36
Jméno: Kukis
IP: uživatel8758
 Ja ty svicky celkem dost stridam a u me pozoruju, ze NGK je MENE nachylna na uliti nez Brisk... ale zase za cenu NGK koupim 4 Brisky...
Datum: 23. srpna 2010 11:36
 Je to úlně jedno, NGK je prý náchylnější na ulití, já ji používám už dost dlouho, a nepoznal sem oproti brisce žádný rozdíl.
Datum: 23. srpna 2010 9:43
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Zdarec hoši, koupil jsem si mustanga a nemám k němu papíry, jen značka, ale technická je 5 let prošlá. Chci si koupit papíry, takže bych měl koupit TP a štítek, ne ? To by mi mělo stačit. A teď, vadilo by, kdybych si koupil papíry na 20 nebo 21, aby s těmito papíry prošla technická. Takže nechá se to přepsat na mě, vyměnim štítem, dostanu značku, nebo jak to je ? ... jak to funguje . .. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 14:18
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Nekdo tu psal ze to je jedno jestli budou papiry z 20 nebo 21... rozmery prej sedej tak by nemel bejt problem
Datum: 23. srpna 2010 14:18
 Tátovi prosel mustang s notama z 21. Ale jen proto ze chlap na evid. mel rad stare moto a mustang se mu libil
Datum: 23. srpna 2010 10:18
Jméno: mmmm
IP: uživatel10072
 tak jestli ti pronde mustang s tp 21 to nevim ale kdyz si je koupis tak musis met štítek,maly a velky tp pak si tam das stitek a pudes na evidenci cisel pak to prihlasis ,technicka a jeste pojistka
Datum: 23. srpna 2010 9:56
 zdravim ...misto fíku se zajimam dost u japonskou automobilovou scenu ...a zajimalo by me estli existuje na fika neco jako stroker kit na zvetseni objemu...kdys tak napiste kdyby o tom nekdo neco vedel ..rad by jsem se neco novyho dozdevel
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 23:18
 picoviny kecas ty ...navic ty chyby v skoro kazdym druhym slove taky o tobe nerikaj ze si nakej studak ..nerikam ze pisu bez chyb ale na tvoji uroven fakt nemam :/ ...kdo tu kurva mluvil o tom ze staci dat turbo a jet? ...dyt to mas svody, EWG nebo IWG,IC,BOV,sani,casovani zapalka,mazani turba a plno dalsich veci... navic ty valce musi neco vydrzet ...kdys ten motor je delanej na urcitej objem tak asi moc dlouho nevydrzi kdys ho preplnis treba o 2x tolik ...proste se mi tu vysmivas ale pritom ty tu kydas hovna ...jasny nechod sem protoze ses mozna dozvedel ze doopravdy placas srajdy ...cas? ...ten potrebujes ty chlapce
Datum: 24. srpna 2010 23:18
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 24. srpna 2010 13:06
 promin ..ale asi ses idiot kdys nemuzes pochopit ze ty nadupadny skutry nejsou reseny stejne jako 40 let stary fichtlacky srajdy ...jasne ze ty skutry budou mit konstrukcne vymaslickovany technologie aby to slo ...prosimte ukaz mi turbo na 50ccm ...ja vim ze sou turba s i s jinacim tlakem nes 1 bar ja to myslel jen jako priklad je videt ze jsi moc rozumu moc nepobral ..sotva prectes muj prispevek a hned zacnejs placat sracky a sotva vic co sem mel na mysli ...furt si myslis ze vsechny 2t maj motor stejnej akorat ruzny objemy ..TAK TO DOOPRAVDY NENI KUPODIVU ..fichtlackej motor je zrovna resenej tak ze nejde preplnit a NE JEN ON ..je to dalsich kupa motoru krome motoru co se davaly na snezny skutry..takze ..toho spis moc nevis ty a delas chytraka ..raci vytahni paty s tej tvej vesnice a koukni jak se to doopravdy dela
Datum: 24. srpna 2010 12:35
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 to je jdno kazdej ma svuj nazor az budes mit nekdy cas koukni na internet a budes mile prekvapen ze turba se nedelaj jen JEDNOBAROVI ale v ruznejch tlakach dokonce turbo na 50 ma tlak prizpusobenej presne na motor o obsahu 50 jinak ja jesm nedelal ale byl to muj mystr ve skole kde jsem se ucil takze asi tak.. jinak nechapu co se ti nezda na turbu ve facku... promin ale jeste toho opravdu moc nevis... tim bych asi ukoncil tuto diskuzi http://www.youtube.com/watch?v=3-iN45f5_S8&feature=player_embedded#! kdys pohledas tak najdes i jiz zminovanej co se tyce turba ktery chces nadale resit tak bych doporucil se vice zajimat o motorky (soppise snezne skutry) protoze pak zjistis ze snezne 2t skutry maji turbo uz v serii tim bych to ukoncil protoze to nema smyls se stebou hadat kdys si meles
snesmysli o profouknuti valce... mej se a zij dal v iluzich ze neco NEJDE   vtipalku..
Datum: 24. srpna 2010 12:21
 o spotrebu me u fichtla fakt nejde akorat jsi to zas precet jen jednou  .ten obrazek je fakt peknej mam ho us nakou dobu stahlej ..je to fakt do posledniho detailu dotazeny ..akorat jedina nevyhoda je ze to nefunguje no ..to tak u dvoutaktu bejva ...pozorne to prostuduj a predstav si ze misto atmosferickyho tlaku to preplnujes jednim barem http://www.southernskies.net/page_pics/miss/two-stroke_c.gif ...profouknuti valce bez narustu vykonu ...kdybys to vedel tak te mozna z pozice automechanika nevyhodej po roce ...a to ze na karburator das hadici od turba?? ...a vis o tom ze karburator funguje jenom na podtlaku? ...vstriky mas na pretlak ...ale karbik ma uplne jinej princip ..kdys uz ..tak bys ho musel dat pred turbo a NE ZA NEJ! ..turbo do favorita? ..tak us asi vim jak tvoje prace priblizne vypada ...achjo ..nesmysl tohle ..kdys chces neco z facka vydrtit tak tam dej raci motor z filcky ..ale i tak to je k smichu ...a VETA NA ZAVER: I KDYS MAS PRACHY NEMUZES FICHTLACKEJ MOTOR PREPLNIT ANI TURBEM OD HKS (protoze profouknes valec)
Datum: 24. srpna 2010 11:55
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 co to kecas o profuknuti valce?!? to ti nekdo rek ze to papouskujes? valec profouknut NIKDY (opakuju pro pitomce) NIKDY nemuzes rok jsem delal s automechanikem co pral turba do 130, favoritu a stavel motory na zavody do vrchu... jediny co udelas je to ze vlivem takoviho plneni se roztece pist a brutalne se namaha klikovi ustroji s valcem to nema nic spolecnyho jak ty si naivne myslis nejakej cas se pohybuju mezi autama a motorkama takze nejsem tak blbej kdys mi nekdo rekne ze to prida nejakej vykon ze na to naletimm vejfukovej ventyl? dnesny dobe se delaj jednoduse vejfukovi privery nebo normalni klapaka jako mas u sani udelas vejfukovi potrubi a na
jeho konec umistis turbo s hadici do karburatoru (namitnes tolik plyni neroztoci turbinu.. -omil roztoci ji bohate 2t motor pracuje pri vysokych otacek cily toci dejme tomu 13000 tak pri nejakych 9 ty vyfukove plyny roztoci turbinu i kdys je umistena na konci vyfukoveho potrubi (narozdil u aut ktery toci s tezi kolikrt 5 tam se musi umistovnat hned na svody co nejblize motoru) jak jiste vis cesta za nejlepsim vykonem je jedina (NAPRAT DO VALCE CO NEJVICE SMESI) pokud ty stavis zavodni motrku A KOUKAS NA SPOTREBU tak to vysmeh tobe... pro prectavu jak to asi myslim... http://img84.imageshack.us/i/buddfab4uo3.jpg/ ANEB VETA NA ZAVER : KDYS MAS PRACHY JDE VSECHNO!!
Datum: 24. srpna 2010 11:36
 ty firmy co delaj ty "turba" vydelavaj presne na takovych lidech jako jsi ty ....napisou tam "funguje to na 2t a prida to mooooc vykonu" ... spis se jedna o nakej trapnej kompresor kterej ti profoukne valec stejne jako turbodmychadlo ...jaky chces tam dat upravy aby to fungovalo?? ..udelat vejfukovej ventyl ...a japak ho udelas? ...ono by to slo ale ten vykon co bys pridal turbem bys ubral tim mechanismem na vejfukovej ventil kterej bude pohanenej od motoru ..a mazani turba? ...to je to nejmensi o proti tomu vsemu ...on ti ten motor pobezi stim tubem kdys to udelas dobre ..ale snizis si vykon a "zdesetinasobis" spotrebu ..takze k nicemu ... k tomu 3timu prizpevku ...kdys se podivam na ty baskvily co tu ma vetsina lidi tak tohle to je fakt jina trida ..mimochodem si na zadnyho typka nehraju ..mam stejny mineni ja o tobe ale nikomu to necpu ..debila z tebe dela nekdo jinej  ...ja sem se tu slusne zeptal bez narazek a 9z10 lidi tu do me zacne vandrovat ze sem debil co si nevymeni ani svicku ..proste se ani tady mezi prisznivcema fichtlu nenajde nekdo normani kterej by rek ne nic takovyho neni ..konec staci spokojenej a dal neresim
Datum: 23. srpna 2010 22:35
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Ahes jo je to tak presne jak rikas vubec nevim jak pracuje 2t a 4t par jedincu co narvou turbo na stary zetky do motokary taky odsut ze to jsou debilove protoze tomu absolutne nerozumej. 3 PRIZPEVEK OD SPODU : ..mozna vam spadne drzka ...proste me neznate nevite co delam s fichtlama ( k tomuto jsem psal ty upravy turbo atd)
6PRIZPEVEK OD SPODU: ..me nezajimaj upravy co dela kazdej na fichtloj me zajima neco novyho nechci patrit k tej spouste lidi co to upravuje furt stejne tet
jsem ti prozradil neco noviho a ty tady hned do me zacinas valit kdyby si byl co k cemu a nebyl uplny s prominutim IIOT co si hraje na hustokrutyho tuningare tak si najdes na netu ze se daaaaaaaaaaaaavno turbo dela pro 50 2t skutry! je jasny ze musis prekopat celiho fichtla abys neprocedil pist do vejfuku a zajistil mazani turba ale to je fuk ty si vseznalek  jinak ocenil bych kdyby si ze me nedelal laskave debila .... neznas me tak nesut jestly neco vim ci nevim umim ci neumim BUT TAK LASKAV!
Datum: 23. srpna 2010 22:17
 me zarazej slabomyslny lidi jako jsi ty ...nepochopis proste ze se na to POUZE ptam ..protoze me to zajima ..nemusis mi rikat to ze RB26DETT je delanej na jinej vykon nes fichtlackej motor ...pravda ..neobvyklej je jen ram ...motor je udelanej za malo penez aby mi vyhovoval ..a co jsi tu placl za blbost tak to docela nechapu "pod neobviklim si predstavuju turbo, vicestupnovou prevodovku, vodni chlazeni atd" ...beru vicestupnovou prevodovku ...vodni chlazeni? no nevidel sem to ale nerikam ze je to nemozny kazdopadne za ty prachy co do toho vrazis bys mel nadupanyho vodnika 4T ..ale absolutne nedokazu prekousnout to TURBO ..hele neznas princip dvoutaktu a budes mi tu neco vykladat?? ...preplnovat fichtla nelze ..dyt jen profouknes valec ..turbo si dej na svou micinu a priste si raci aspon 2x precti prispevek at hned nekibicujes
Datum: 23. srpna 2010 22:05
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ahes mozna to spise nechapes ty ... vseobecne za to jsou auta PREDIMENZOVANA!!! cili staveny na mnohem vetsi vykon nez maji z vyrobi (kvuly zivotnosti) to ze naseres do auta vetsi vrtani neznamena ze tim koncis (to same u pionyra) nestaci ti pouze valec ale i jine veci vejfuk sani klika... michas tady jabka z hruskama fichtl vseobecne za to v serii je rad ze je rad a splacanej z blata... zato tamle nejaka micina z japonska to je material uplne na jine urovni jinak co se tyce tvich uprav ZE NECHAPU CO S MOTORAMA DELAS... koukam na fotky a nic neobvikliho nevidim(pod neobviklim si predstavuju turbo, vicestupnovou prevodovku, vodni chlazeni atd.(to nema jen tka nekdo presne ty co hledas) dale co me zarazi chces NEOBVIKLE UPRAVY ale nemas to hlavni PENIZE v tom pripade bych se tim asi vubec nezabival takze asi tak za me..
Datum: 23. srpna 2010 21:17
 dal sem to jen pro sebe neplanuju seriovou vyrobu ..pokud mas cirguli flexu dost smirku tak to das sam
Datum: 23. srpna 2010 12:27
 zapalko z motorovky ne....dej tam z minibike..... hele za kolik bys mi udělal z kusu dřeva to sedlo jak máš ty?
Datum: 23. srpna 2010 12:23
 Tam bude určitě rozdíl v živostnosti...Škoda že nevím jakej..
Datum: 23. srpna 2010 12:00
 neco sem cet o tom ze kdys je levotocivy ze ho staci jen otocit ..je to pravda?
Datum: 23. srpna 2010 12:00
Jméno: Kukis
IP: uživatel8758
 NSK a FAG jsem nezkousel, SKF jsou dobre a kvalitni loziska, o tom zadna, ale ja proste davam prednost ZKL, SKF jsem v motoru mel take, ale vyznamny rozdil jsem nepoznal... kazdopadne se tady snad nenajde nikdo, kdo by tam rval nejakou cinu za par kacek... shrnul bych to jako SKF a ZKL jsou kvalitni a at si tam kazdy da, co je mu po chuti... se ZKL proste nemam duvod nebyt spokojeny
Datum: 23. srpna 2010 11:58
 Je to jedno ale musí bejt pravotočivý
Datum: 23. srpna 2010 11:58
 mate nekdo zkusenosti se zapalkem z motorovky do fika? tohle bych skusil akorat nevim estli zalezi na objemu pily ..estli zapalko brat z pily 50ccm nebo muzu i min
Datum: 23. srpna 2010 11:57
 Co třeba NSK,FAG nebo největší a nejkvalitnější na světě-SKF...
Datum: 23. srpna 2010 11:53
Jméno: Kukis
IP: uživatel8758
 Oprava: denzileck: muzu se zeptat proc? Znas nejake kvalitnejsi? Ja jsem se ZKL spokojeny, podle me jsou to jedny z nejkvalitnejsich lozisek co koupis...
Datum: 23. srpna 2010 11:50
Jméno: Kukis
IP: uživatel8758
 denzileck ® : muzu se zeptat proc? Podle me jsou to jedny z nejkvalitnejsich lozisek... znas nejake kvalitnejsi?
Datum: 23. srpna 2010 11:46
 ZKL nanejvejš do kol...
Datum: 23. srpna 2010 11:43
Jméno: Kukis
IP: uživatel8758
 Tak kdyby nekdo nasel ty stranky, tak tam je fotek hodne... mam take jednu v mobilu  muj osobni nazor je, ze jit za objemem na posledni vybrus neni nejlepsi napad, pac pak uz muzes valec vyhodit. Lepsi cestou jsou podle me upravy kanalu, LEHCE snizena hlava, kvalitni loziska (ZKL), jednokrouz.pist... ale to tady nebudu rozepisovat, na to si kazdy prijde sam
Datum: 23. srpna 2010 11:41
 jj nad tim "kitovym valcem" sem premejslel mozna ze si ho nekdy koupim kdys nebudou investice do auta ...ale to chce este kliku a par veci este ...jojo to mam doma nekde fotku stim350motorem uprostred fika
Datum: 23. srpna 2010 11:35
Jméno: Kukis
IP: uživatel8758
 Jinak tady na fichtlkramku je tusim "kitovy valec"... 8. vybrus (tech 40mm)... ale vetsi se opravdu nedela, jedine samovyroba. Ale zase jsem videl kdysi stranky, kde nekdo fichtla rozrizl napul a napasoval tam motor snad z 350  vypadalo to zajimave...
Datum: 23. srpna 2010 11:32
 Kukis diky za prvni koment kde me nikdo nekamenuje ...objem nechci nikde dohanet aspon prozatim ..kdybych chtel udelam vybrus a koupim lepsi kliku ..ale stroker kit me jen tak napad tak me to zajima .."estli by to slo"... nee ze to tak udelam
Datum: 23. srpna 2010 11:31
Jméno: Kukis
IP: uživatel8758
 NOS bych tam nedaval, pac strasne ochudis smes a o hodne snizis zivotnost... ale je to vec nazoru...
Datum: 23. srpna 2010 11:29
 ja sem to nestavel proto abych z toho vytahnakej brutalni vykon ...ja sem to dal proto aby se mi to libilo ..vykon sem rozhodne neubral a taky nerikam ze sem pridal ...jezdi to furt stejne s vykonem jsem spokojenej jako s celkovym fikem ...proste ste jen nepochopili mou otazku ...ja sem se zeptal estli neco takovyho existuje a vy hned ze si neumim ani opravit fika a ze bych hned "tuningoval" tak to neni proste se jen zajimam o upravy ...bavila by me i jejich realizace ale na to nemam prachy ..myslim to jako cistou teorii se stroker kitem ..podle me by to fungovalo ale potrebovalo by to upravenej valec a plno dalsich veci ja vim ...me slo jen o to estli nekdo nevi nebo nekde na netu cet estli se o to taky zajima a zkousi to ..tod vse
Datum: 23. srpna 2010 11:28
 Ahoj  tak nejsi jediny, co by vykon tahal objemem... dela se to u simalu (60 nebo 80 ccm kit), ale tady na fikovi s tim neuspejes, minimalne s originalni klikou ne. Ta na takovy objem neni delana... a kdyby jsi chtel zvetsovat mermomoci objem, tak te ceka tolik prace, ze to za to opravdu nestoji. Sam jsem se presvedcil, ze na origo kliku se spolehat neda, pokud mas upraveny motor (utrhl jsem oko)... jinak pokud by jsi opravdu moc chtel zvetsovat objem, tak 40mm vrtani (ale jak zadres,koncis s valcem), to pak budes mit cca 55 ccm (poznas v kopci)
Datum: 23. srpna 2010 11:28
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 jo celkem pekna uprava jediny co bych upravil jsou zadni tlumice ten jejich horejsek bych udelal jinou barvou takhle je to moc celistvi ale je to jen muj ososbni nazor  jinak ja bych treba pro tuning vyskousel NOS system co se dava na minibike hadicka se da do sani a uz jezdis
Datum: 23. srpna 2010 11:20
 jestli máš moc peněz tak si nech od stejskyho udělat závodní válec a máš to lepší než nějaká "kit" většího oběmu.
Datum: 23. srpna 2010 11:17
 Pěkný ale neodladěným hikonem a sportovním filtrem moc výkonu (žádnej) nepřidaš spíš ubereš protože je obojí jen na zvuk...
Datum: 23. srpna 2010 11:17
 http://www.facebook.com/profile.php?id=100000511887297#!/album.php?aid=15006&id=100000511887297 ..zde mate odkaz na fb ...samozrejme vyhodne ..mozna to nechapes ..spis teda vubec to nechapes ..me nezajimaj upravy co dela kazdej na fichtloj me zajima neco novyho nechci patrit k tej spouste lidi co to upravuje furt stejne ..a kdys se zeptam na vec ktera u aut funguje uplne bezvadne tak proc by nefungovala i fika? ..ja vim ze by to stalo jako ojety auto ..ja to nechci ani udelat .me to jen proste zajima ale to tu nikdo nechape
Datum: 23. srpna 2010 10:55
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 23. srpna 2010 10:48
 Mohl bych se podívat natim facebooku?Rád bych se insipoval
Datum: 23. srpna 2010 10:43
 mozna jste jen zamindrakovany idioti ...poslete mi e maily a poslu vam fotky fichtla na kterym sem dal ..nebo estli mate fb tak ja tam mam vsechny fotky z prestavby ..mozna vam spadne drzka ...proste me neznate nevite co delam s fichtlama ...cekal jsem ze aspon tady najdu normalni lidi ktery si uz pubertou prosli a reknou treba ...ne o tom fakt nic nevim atd ..proste slusnout ..ale presvedcujete me ze zamindrakovany pubertaci jsou vsude
Datum: 23. srpna 2010 10:33
 na tuning si sezen nakyho nekvalitniho japonce do nej napci treba kit na galonovy objem. Clovek co neumi spravit fika a jeste do nej cpe krámy... to se mi nak nelibi. ".rad by jsem se neco novyho dozdevel" vis co je nejbombovejsi novinka co se tyce fika?? prirucka  tunningeri ji musi znat z pameti i v pul noci.
Datum: 23. srpna 2010 9:45
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 jo jo, další případ, kterej neumí si opravit vlastní motorku a chce hned tunningovat,, jestli chceš kámo tuningovat, tak se připrav, že ti motor dlouhou dobu nevydrží to je zaprvé a druhé to stojí moc praců jako dě*ka
Datum: 23. srpna 2010 6:13
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 22:56
 V mem pripade to hodinky nejsou poslu sem foto zitra
Datum: 23. srpna 2010 22:56
 javamustang: s kompasem nesmíš k magnetu, nikoliv ke kovu
Datum: 23. srpna 2010 11:19
 Jsou to na 100% hodinky, Podivej na ty drzaky reminku
Datum: 23. srpna 2010 9:40
 jsou to primky od činčongu
Datum: 23. srpna 2010 9:06
 Sou to hodinky
Datum: 23. srpna 2010 8:36
 Lol hodinky,kompas  Kde jsi nato přišel.Kompas to nebude jelikož k němu nemůžeš dávat KOV jinak se štřelka otáčí ke KOVU  A hodinky no nevím  .Zkusím dát ještě zachytný bod v mém připadě co z té věci zbylo je vevnitř nějaký hrubší kolík.
Datum: 23. srpna 2010 2:07
 Nejvíce pravděpodobné je že to budou hodinky. Taky to může být kompas... Ale to je taková lehká uprava,od výroby se to tam nedávalo
Datum: 23. srpna 2010 2:02
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Jeste bych se rad zeptal a rovnou omluvil ze to tu svinim, ale z ceho vyrobit tesneni pod hlavu valce... (zadnej "tmel" nemam)... Kamarad rikal ze ze smirku ale to je zas kravina podle me, staci desky sesitu namoceny nejak v oleji?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 21:42
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 A pod válec fíka stačí dát jaký papír nebo jaké těsnění? Musí tam být přímo z nějakého speciálního papíru?
Datum: 23. srpna 2010 21:42
 dělá se to z pijáku,ale musíš ho na noc namočit do hermetiku
Datum: 23. srpna 2010 18:30
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 hosi a napadlo vas ze ten papir nemu si bejt papir a je to neco jako azbest ?
Datum: 23. srpna 2010 11:32
 kdyz chces tesneni pod hlavu tak ho vystrihni z vicka od zavarovacek
Datum: 23. srpna 2010 10:55
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 but to zabrus a nebo jestly chces fakt tesneni tak si vem plechovku od piva, energetaku zalezi co mas proruce vem ostry nuzky a strihej kolecko...
tesni to paradne delam to tak kdys chce nekdo tesneni pod hlavu a nenecha si proste poradit..
Datum: 23. srpna 2010 10:42
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 zabrus to a nepotrebujes zadne tesneni
Datum: 23. srpna 2010 9:29
 papirové těsnění se davá snad jen pod válec  pod hlavu jedině hliník a jemu podobné věci  to papírové by tam asi dlouho nebylo
Datum: 23. srpna 2010 6:08
 Nevím pod hlavu jsem ho ještě nedával ,ale když jsem si tak osahal těsnění od SESY a to z mého papíru je to to samé jen SESOVE je hrubší.
Datum: 23. srpna 2010 1:58
 *teploty?!
Datum: 23. srpna 2010 1:48
 mustang: nechci ti do toho kecat, ale pod hlavu z papíru? víš vůbec jaké jsou tam zeploty?!
Datum: 23. srpna 2010 1:48
 Já si těsnení vyrábím z papíru (jako jě to nějaký specialní asi. Dal mě ho táta ,že je přímo na výrobu těsnění nevím kde jej sebral počkej co napíšou ostatní sebral )
Datum: 23. srpna 2010 1:40
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 A kdyz tam zadny neni/nebude tak z ceho jinyho bych to moch narychlo udelat?
Datum: 23. srpna 2010 0:26
 jestli chce pod hlavu tak to je z hliníku
Datum: 23. srpna 2010 0:12
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Neni uplne jedno na co to je o.O funkci to ma stejnou... jinak je to CZ 175
Datum: 22. srpna 2010 23:59
 na co?na corvetu?
Datum: 22. srpna 2010 23:28
Jméno: term
IP: uživatel9431
 stim tesneni to rikal muj kamos ne ja more hlavo
Datum: 22. srpna 2010 23:26
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 11:04
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 čus,ja jedny revmaplechy mam,už sou sice přestřříkané ale OK,mam všechny čtyřy,kříž +páku zadní brzdy a nové lanko,kdybys měl zájem tak se ozvi na mail janlhota1@seznam.cz muzu ti poslat fotky
Datum: 23. srpna 2010 11:04
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 já jsem mu psal že je koupím za 300 a on že je střelí za 700 to je předražený ne?
Datum: 23. srpna 2010 9:06
 postul: jestli chceš revmáče na pio tak kamoš jedny má nevyužité a možná by pustil.... ale jedna strana je nahoře trochu ťuknutá.
Datum: 23. srpna 2010 0:15
Jméno: term
IP: uživatel9431
 ja jeste dodam ze byli komplet origo barva jak nepouzivany protoze ja sem je sundal kdyz sem to koupil a fichtl mel najeto kolem 2000km a od ty dobi byli schovany na pude takze za 300 dobra cena si myslim
Datum: 22. srpna 2010 23:30
 já jsem psal týpkovi na inz. že je beru na dobírku.napsal jsem tel,adresu prostě kont ůdaje a nic.za měsíc mi týpek napsal že je prodal.na dotaz proč mi nedal vědět dřív řekl že se nedostal na internet.Ja jen abys nebyl sklamaný z přístupu prodávajících.nepotukané nevypadají,jsou natřené štětcem nic úžasného.cena do 300kč
Datum: 22. srpna 2010 23:25
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 hele ja je prodal za 300 ale mel sem ktomu i ten plechovej krk co se dava jakoby k motoru a jeste na nich byli origo gumy na stupackach
Datum: 22. srpna 2010 23:13
 nazdar draci mam problem nejde mi nastavit spojkove lanko u jawa 21- kdyz ho utahnu na doraz na stelovacim sroubu tak se s packou neda hybat a kdyz to povoluju tak to jde jednoduseji ale prestava se mi vracet packa. nevite nekdo cim to muze byt? predem diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 10:16
 " tak se s packou neda hybat " vono zkus pouzit trochu sily pac spojka ma taky silu. Zkus to sestelovat dle toho ze zmacknes spojku (packu), postavis fika na predni kolo aby bylo zadni ve vzduchu, prdneš tam 2. rychlost a otacis kolem. Dokut je packe zmackla, musi jit kolem otacet. Po postupnem povolovani musi jit hur a hur kolem tocit az ho rukou neprotočis. Nejlepe se dela ve 2  jeden toci kolem druhy macka spojku. Takhle jsem to delal predevcirem. Spojka musi pri zmacknuti vypnout tak ze kdyz tam das rychlost tak motorka se zmacknutou spojkou nezacne cestovat. To mi fik delal, dal jsem 1 a zvednu nohy, drzi spojku a zacne pomalu cestovat jak babetta s vysokym volnobehem. A kdyz pustis, nesmi prokluzovat.
Datum: 23. srpna 2010 10:16
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 ta páka se ti nemusí vracet kvuli tomu že jí nemáš stáhlou
Datum: 22. srpna 2010 21:56
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 skus to lanko vydělat,nalej do nho olej
Datum: 22. srpna 2010 21:54
 vsak tim srobem jsem to steloval
Datum: 22. srpna 2010 21:47
 Co já vím, tak spojka se šteluje tím šroubem v deklu zapalování...
Datum: 22. srpna 2010 21:43
Jméno: Pepa
IP: uživatel9772
 ČUS mám Jawu 50/21 jsem v tom úplný začáteční pls poraďte jak přepnou na rezervu a jak daleko s ní dojedu díky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 21:23
 Dáš páčku kohoutku smérem na horu...a jak daleko s ní dojedeš? tak 30 km, kdyz pojedes solidne...ale to musíš mít litr aby si dal an rezervu.
Datum: 22. srpna 2010 21:23
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 16:27
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Ja to davam do fichtla 1:33 a nehulí a jede 70...!
Datum: 23. srpna 2010 16:27
 je to polosinteticky olej a opravdu najlepsi s cim som doteraz stretol
Datum: 23. srpna 2010 10:53
Datum: 23. srpna 2010 10:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele sice to je značka MOGUL!! ale když to otočíš z druhý strany tak tam bude výrobce paramo....podle mě to bude skoro to samé jako M2T od parama...což není žádná sláva...když ho dáš do krosu 1:30 tak ti bude hulit jak ruskej tank a za chvilku se tam přiotrávíš....takže bych bejt tebou koupil něco lepšího (stihl , castrol) pohybují se kolem 150kč/litr a můžeš je ředit v poho 1:40 a nehulí a nezanáší výfuk a nekarbonují PS: dávat 300kč/litr oleje už mi připadá zase přehnaný...bavil jsem se s pár automechanikama a ty mi řekli že u těch olejů platíš většinou jen tu značku
Datum: 23. srpna 2010 9:50
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Poznámky: pro dvoudobé motory s nižšími až středními požadavky. No tak newim no... budis  ja mam fika cros.. jelikoz se dost hreje.. a dostava couda.. tak na oleji nesetrim  zase toho tolik nenajezdis... aby si na tom oleji zkrachoval  tak urco plnou syntetiku.. tak litr za 300  ale zalezi na cloveku.. nekdo rika ze je to zbytecnost... ale kazdej ma svuj nazor.. ale tohle urco staci
Datum: 22. srpna 2010 20:55
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Cau draci  chci se optat na ten 8 vybrus 3 kroužek  chtel bych si ho poridt... ale newim jak to slape... a jakou trysku... tam dat.. pokud tam dam primi sani sneslo by to 78? dikes moc za typy a rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 14:19
Jméno: j
IP: uživatel10267
 trysko menit nemusis a jede stim upe nej ja si to taky poridil a nemel jsem stim problem někteři řikaj ze to kazí klykkouvku ale mam to 3roky a nic akorad ten pyst je trochu delsi tak musis\r\ntrochu vybrousit vnitrni okraj hlavy vem nato normalne šmirgl (NEBO JESTLI SEZENES TEK TAM DEJ TLUSTŠÍ TĚSNĚNÍ JA HO NESEHNAL) tak víc ti neporadím cus.\r\n
Datum: 23. srpna 2010 14:19
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 1) nech si raději udělat výbrus na origo válci,2) přímí sání +origo karburátor se prý moc rádo nemá
Datum: 22. srpna 2010 23:06
Jméno: Radekcz
IP: uživatel6617
 zdar draci mam dotaz jestli mi bude pasovat motor z jawi 350 mylslim 639 na kostru od čz 175 487
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 21:36
 ne, nepasuje
Datum: 22. srpna 2010 21:36
Jméno: Petr
IP: uživatel9704
 Zdarec lidi mam pincka jawa 20 a me nepruzi predni tlumic je jako beton da se ti nejak popravit ?? Jo a to je na olejovka nebo na vzduch ? Diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 21:51
 žádný olej, žádný vzduch ale PRUŽINY!!! když to máš tvrdé tak už jsou pružiny unavené...kup nové..jsou zde na krámku.
Datum: 22. srpna 2010 21:51
|



|