Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 hoši mám vážnej problém mám 634ku 350ku a motor nemá vubec žádnej tah a v motoru něco jako by klepe nebo drnčí to se nedá popsat a vubec to netáhne svíčky ok karbec taky čistej karbon tam taky neni čím to buže bejt?díky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 10:39
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 moze to bit aj zle nastavene zapalko,alebo neco z filtrem alebo vyfuky,alebo to hod na vybrus
Datum: 24. srpna 2010 10:39
Jméno: Dráža
IP: uživatel7862
 Hele zkus sundat hlavu a zkus zahejbat prstem s pístem jestli má vůly tak vyměn pístní kroužky možná že to tim je ale nevym to jiste mě to dělal pionýr a bylo to kroužkama !!!
Datum: 24. srpna 2010 10:10
Jméno: ninik
IP: uživatel8793
 jak povrčí fík z vejfukem z pařeza? mě osobně se líbí jak je skladnej... nikde nezavazí... na cup fajne...  tak vas prosim o nazory.. Dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 14:04
 jo to máš pravdu, lauf s pařeza je dobrej jak vzhledově tak konstručně  ale musíš myslet na to že pařez má 2,2 koně a obyč fichtl 3,5 koně... to znamená že to má aji větší "výpary" tydíž to potřebuje i větší dírku... být tebou tak bych ho tam třeba zkusil dát, ale do vložky bych provrtal ze 2 dírky a vedle koncovky bych navrtal ještě jednu díru zhruba stejně velkou jako má díru koncovka.. aby šly líp z motoru výpary... myslím že by to pak bylo na úrovni normál vejkfuku s fichtla...jinak ostatní mají pravdu..
Datum: 24. srpna 2010 14:04
 Krouťák se posune do nižších otáček. Ve vyšších otáčkách je podstatně slabší.
Datum: 24. srpna 2010 10:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to je to samý jako když dáš na 21 výfuk ze stadiona...taky to není ono prostě
Datum: 24. srpna 2010 10:18
 to nemusíš ani skoušet ja sem to tam taky měl a stím to vubec nechce jet lepší je tam mít ten delši protože to je vejfuk na pařeze.
Datum: 24. srpna 2010 7:53
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Ano, mi se taky libi ale i konstrukcne !! Ja na mem fichtlu sundam tlumic vyfuku a odlepim se od zeme jak formule takze si myslim ze by to taky fikalo dobre na fiku s pareza.. skus a napis co to udelalo..
Datum: 24. srpna 2010 0:39
 Každy motor má i svuj výfuk vyvojáři ho udělali co nej tak bych neměnil  můj názor
Datum: 23. srpna 2010 23:22
Jméno: fichtlak
IP: uživatel10044
 zdar draci nevite da se pouzit na fichtla karburator Jikov 2922 HK bez klapky?
specha! predem diky za opoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 23:44
Datum: 23. srpna 2010 23:44
 moc velý difuzor.... a klapku nepotřebuješ.... proč by tam jako měla být?
Datum: 23. srpna 2010 21:24
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Cau draci. uzivim trysku 78 na origo karbeci s primim saním a 7 vybrusem? nebude se to prehlcovat?? nebojesi mate nejaky tryky jak na stim nalozit.. budu moc rad  dikes za typy
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 11:00
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 jojo ten už je pryč. Tohle byla moje prvni amaterska renovace. Vse bylo rozebráno obrouseno.. nastrikano tak jak ma bejt.. ale v ty dobe jsem jeste nerozumnel motorum.. tak jsme ho nechal v puvodnim stavu. a casem se to zacalo srat... a ja nemel... silu na to... to rozebrat.. a spravit.. jelikoz bych vsechno poskrabal... a zasral... tak jsem ho dal pryc dokud jeste jezdil...
Datum: 24. srpna 2010 11:00
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Mischelnike chlape na youtube paradni renovace fichtl uz je prodany ??? videl jsem ho na motoinzerci.cz ale pekna !
Datum: 24. srpna 2010 0:37
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Jaj ty vole  tedka si mi dal cocku  jen sem se ptal  takze rikas.. koupit cistej filtr.. dat to vzduch. tlumice... a nazdar?
Datum: 23. srpna 2010 21:28
Jméno: standa
IP: uživatel10271
 Hlavní tryska 78 je totální kravina,bude se to hltit! Na origo karburátor maximálně HT 72 a i to mi přijde jako kravina,ideální je HT 68 a v některejch případech HT 65,ale spatne se shani....HT 72 je ideální na upravenej karbec.....celkově ty vaše "otevřený sání" sou kravina ......este ze seriovky sou tak blbuvzdorný....ono to možná točí o 100 otáček víc,ale má to jednou menší sílu odspoda,ale hlavně že máš tjůnink,že jo....o tom to je.... dobře udělaná seriovka smete všechny tyhle paskvily!
Datum: 23. srpna 2010 21:20
Jméno: termix vs Lori.
IP: uživatel9431
 cus lidi je lepsi tam dat ferodo nebo obyc korek bavime se o plusech a minusech jestli muzeme vyjetou lamelu opravit jake sou jeji starty atd...
ja s kamosem si myslime kazdej neco jinyho ja sem zastancem korku na jawe 90 je 10000x lepsi nez ferodo ale zase kamos rika ze se mu zdaj lepsi ferodo 
tak co si o tom vsichni myslite ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 23:46
 ferodo
Datum: 23. srpna 2010 23:46
 Korkové lamely mají zuby,které víc vydrží a ferodové mají lepší to obložení... O hodně dělší životnost,lepší přilnavost... Takže ferodo jsou lepší
Datum: 23. srpna 2010 22:02
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 9:53
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 U prvního schématu není zapojen chcípák . U druhého ano.
Datum: 24. srpna 2010 9:53
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 zdar hosi mam zapalovaci civku asi z favorita nebo z nakyho jinyho auta na 12v a chci se zeptat jestli ji muzu pouzit na fichtla protoze uz mam 12v baterku a nechci kupovat 6v baterku jen kuli bezkontaktu a jeste dobijeni od chonga je taky na 12v . hlavne co me zajima je jestli to nepropali pist nebo nezmrvi svicku nebo nakej dalsi fail
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 22:16
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Jestli tam máš CDI tak je jedno jakou indučku použiješ. 6V je pochopitelně lepší kvůlivá menšímu odporu vinutí, ale v principu je to fuk. Každopádně CDI nevyužívá sycení jádra indučky a pak tedy není nutné mít tak ohromnou hmotu indučky, protože CDI využívá pouze převodového poměru vinutí. Taky si všimni že CDI indučky bývají velmi malé... Osobně bych raději pro malé rozměry použil indučku z nějakého číňana. Není důvod nic propalovat. Energie jiskry ja tak malá že tím rozhodně nic nepropálíš.. kde se tahle fáma vzala fakt nevím  . To je podle mě větší problém vysunuté jiskřiště, ale i tak to podle mě problém až takovej není
Datum: 23. srpna 2010 22:16
Jméno: 350
IP: uživatel5299
 Zdravím, chtěl bych se zeptat zda není problém dát sedlo z 250 kývačky na 350, podle mně to musím pasovat, ne??
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 20:25
 Pasuje.
Datum: 23. srpna 2010 20:25
 nazdar draci mam problem s jawou 21 mam tam 1 vybrus, origo karburator jikov 2917, 13 zubove sekundaro , origo rozetu 55 zubu a krome zavodniho filtru sani, a 30 W zapalovani bez jakychkoli dalsich uprav a jede jenom 50km/h muzete mi poradit cim to muze byt a pripadne nejake upravy cim by se to dalo zlepsit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 21:29
 pokud podle toho ZAVODNIHO filtru sani neseridis karbec,bude to k hovnu.pude ti tam vic vzduchu nez benzinu a o tom to neni (sam sem si tim prosel,musel sem ladit karbec aby to aspon k necemu bylo)
Datum: 23. srpna 2010 21:29
Jméno: standa
IP: uživatel10271
 jo,serid zapalovani,vyhod ten tuning filtr a dej tam origo airbox s origo filtrem,jehla druhej zarez,HT68 a pojede to jak má...tj 65-70km/h s maximálním výkonem 3.5koně při 6500 ot/min .....
Datum: 23. srpna 2010 21:23
Jméno: Jakub
IP: uživatel10272
 Je blbost aby jel tak málo,Pokud se nijak nedusí,nevynechává,neklouže spojka, musiš mit vylítaný valec,.Skus koupit nové pistni kroužky nebo píst. Nebo taky výbrus  .
Datum: 23. srpna 2010 21:21
Jméno: jastinek
IP: uživatel10268
 Zdarec, hale má promáčklej vejfuk v koleně vliv na výkon?? A když jo, tak jakej??? A jak by se to dalo opravit??? Vejfuk mam v kuse, takže nevym jak to udělat aby to nebylo tak promáčklý....
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 21:30
Datum: 23. srpna 2010 21:30
Jméno: jastinek
IP: uživatel10268
 Příručku nemám, a ono je ten vejfuk v kuse, takře nevim jak to udělat.
Datum: 23. srpna 2010 20:05
 Jo, má to vliv na spotřebu a výkon. V příručce o tom něco snad píšou, o té opravě kolena.....
Datum: 23. srpna 2010 19:54
Jméno: ronie
IP: uživatel10270
 zdar, jakou mají hodnotu papíry na simsona enduro i se značkou a štítkem?děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 22:50
 čus,ja je koupil za 1500kč
Datum: 23. srpna 2010 22:50
 Čus Draci,,potřebuju radu,mam mustanga (novej valec,pist dvoukrouzkovej,) nastartuju ho bez vetsich problemu (ale neni sestelovana spojka ani volnobeh) tak ho nakopnu a ma to vysoky otacky tak sem to chcipl sel sem pro sroubovak ale uz sem to nenastartoval  ... jestli by nekdo vedel poradte,dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 1:47
 tak sem rozpulil motor,kdyz sem zdelaval z kliky ozubeny kolecko tak jsem to delal stahovakem vetsim nez motor,bylo to o nervy,aspon jsem se konecne podival na vlastni oci jak vypada prevodovka u fika,zitra skladani a jestli to znova potece tak se asi dam na modleni
Datum: 25. srpna 2010 1:47
 ja to vyresil tim,ze sem to otrel od mastnoty a dal na to silikon...rozetrel sem ho tam a tesnilo to paradne,jen to nesmis strhnout
Datum: 23. srpna 2010 23:51
 jo mezi karterama
Datum: 23. srpna 2010 19:29
 Teče ti to mezi karterama? Tak to bych rozpůulil...možná to nějak jde, ale nebude to na dlouho.
Datum: 23. srpna 2010 19:12
 a ještě mam dost fatalni problem (pro me) nejspis mi prosakuje olej v pulce motoru,jak bych to mohl utesnit abych nemusel pulit motor?
Datum: 23. srpna 2010 19:11
 To je to že ti to saje vzduch tam kde nemá. MůŹe to být karb.kolínko-válec (špatný těsnění, nebo jen povolenej karbec k válci.) PAk to může sát pod hlavou, (málo dotahlá, nebo už by chtěla zabrousit)
Datum: 23. srpna 2010 19:10
 kde by to treba mohlo sat falesnej vzduch? co to vlastne znamena " falesnej vzduch"? to je neco spolecny se smesi? pomer benzinu a vzduchu?
Datum: 23. srpna 2010 19:07
 Někde ti to saje falešný vzduch, nebp ti tam neteče/teće málo benzínu.
Datum: 23. srpna 2010 18:40
 čus.. hele kolik má jawa Dandy max. rychlost v techničáku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 17:30
 4
Datum: 08. listopadu 2010 17:30
 Ještě je rozdíl, jestli Jawa 50 Dandy s motorem Sachs, nebo Minarelli.
Datum: 24. srpna 2010 10:42
 myslel jsem 50ccm .... ale dík moc
Datum: 23. srpna 2010 21:24
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Kdyz to nevite proc odpovidate? Dandy 50 mela v TP 65km/H (125nevim, ale tam to mas jedno proste obe sou A1)
Datum: 23. srpna 2010 20:33
Jméno: Vojty
IP: uživatel6362
 Záleží jestli myslim jawu dandy 50 nebo jawu dandy 125 u ty 50 je tam 80 km/h a u ty 125 je to 103 km/h
Datum: 23. srpna 2010 19:29
Jméno: parkis
IP: uživatel7796
 mam zato ze 103
Datum: 23. srpna 2010 19:01
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 zdarec mám motorku stříknout syntetikou je to dobrá barva?nebo radši něčím jiným a kolik to stojí budem poprvý stříkat motorku tak nevíme
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 23:15
Jméno: zetoras
IP: uživatel8804
 Zaleži jak hodně ale chceš mit kvalitni lak  ale když podkla dobře vyčistiš a třikneš nejřiv obyčejnou základovkou tak by to mělo stačit, ovšem zaleži jak ta přešla vrtva bravy je tlustá nebo více vrstev. Hlavně pokud budeš třikat vlastni pistoly tak barva musi byt opravdu řiďounká
Datum: 24. srpna 2010 23:15
 co to znamená kvalitně udělaný podklad stačí jedna vrstva plniče pak přebrousit a stříkat?a syntetiku koupím od Balakomu nebo napište prosím nějakého dobrého výrobce že bych to zkusil ve městě sehnat
Datum: 23. srpna 2010 20:52
 celkem dlouho schne,ale když dobře připravíš podklad tak je určitě lepši než sprej,dalši minus ale je,že bledne neboli,musiš pořát leštit
Datum: 23. srpna 2010 20:25
 Zdarec, syntetika je snadná a levná(300 za kilo) a při koupi kvalitní syntetiky i slušný výsledek.\r\nDalší možnost akrylát - je těžší na stříkání, je většinou dvousložkový (nebo ve spreji), je drahý(1000 za kilo) a výsledek je špičkový.\r\nJá osobně používám syntetiku a jsem naprosto spokojený. (90% dobrého nástřiku je kvalitně udělaný podklad)
Datum: 23. srpna 2010 20:24
 mnel bych jeden dotaz : estli se dá nějak spravit ztrhnutej závit na svíčku v hlavě,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 23:48
 a pokud ji nesezenes,tak nekoho kdo umi se soustruhem  jinak zavit se da strhnout i na studeny hlave...kamos ze mi pomuze...vzal racnu,na to svicak..rikam mu-neutahuj to tolik,je to jen hlinik,strhnes zavit...-kulovi jenom aby to tesnilo....jee ona se protaci....
Datum: 23. srpna 2010 23:48
 ok ,dík
Datum: 23. srpna 2010 19:39
 V železářství.
Datum: 23. srpna 2010 18:53
 a ta závytná vložka se dá koupit v mototechně ?
Datum: 23. srpna 2010 18:04
 vyřezat závit M18 a koupit závitovou vložku s redukcí na svíčku... stojí 60kč..... a přiště svíčku nepovoluj/nedotahuj na teplém motoru
Datum: 23. srpna 2010 17:43
 a jinak se to neda spravit ?
Datum: 23. srpna 2010 17:41
 Nejlépe koupit novou hlavu za 50Kč na burze....
Datum: 23. srpna 2010 17:38
 Zdar, vysvělete mi prosím někdo toto: Pokud se nemýlím, hlavní tryska má vliv na bohatost směsi a pokud je svíčka cihlová, je směs 100% v pořádku. A teď cituji z jedné knížky  o karburátoru byla montována tryska s kalibrovaným otvorem 52(...)Pro jezdce, kteří rádi jezdili na plný plyn se doporučovala tryska 55-60, která zvýšila pružnost motoru a spotřebu. Takže pokud si do mustanga namontuju místo dosavadní 65 třeba 68 (72), naženu tím výkon, nebo to naopak uleju? Nebo je to celé jedna hovadina? Sorry za(pro někoho nejmenovaného) blbý dotaz, snad to přežije....
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 20:30
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Ne tedka řešim problemy se zapalkem nekdy jede a pak nejede tak ho posteluju a zase chcipne nehazi jiskru ja uz nevim co s nim..
Datum: 27. srpna 2010 20:30
 A jezdí ti dobře?
Datum: 24. srpna 2010 10:38
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Mi fichtl kape jak prase pritom to mam pretesnene takze to neresim!!
Datum: 24. srpna 2010 0:22
 No idíš, mě to taky ani nekápne....
Datum: 23. srpna 2010 19:45
 na novych lozikách,guferech to je spatné ked ich nemontujú neskusené ruki! a za 250 ja radsej by som kupil papierové tesnenie  vzdy pouzivam papier a nikdy nikde nekape,tiez ked k tomu niekto nerozumje....
Datum: 23. srpna 2010 19:15
 Mohu vědět, co je špatně na nových ložiskách, guferech, tmelu za 250, nové spojce? Ještě čekám na výbrus...
Datum: 23. srpna 2010 18:51
Jméno: george
IP: uživatel8027
 myslis ze to tryskou zlepsis ?? jde o to ze ty jsi neudelal repas motoru ale tys ten motor spackal.
Datum: 23. srpna 2010 18:12
 No, já tám mám 65 a zastaví mě i protivítr, motor po GO, svíčka cihlová, už nevím.
Datum: 23. srpna 2010 17:19
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já měl originálně na karbecu 66 HT. Ale pokud je svíce cihlová, nech to být. Nebo zvyš průtok benzínu a zároveň vzduchu....
Datum: 23. srpna 2010 17:14
 Nepovídej Mustangy měli HT i 65
Datum: 23. srpna 2010 17:07
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Mustang má HT 68. Karburátor nemá regulační šroub přídavného vzduchu. Musel bys ladit pomocí jehly a filtru. Zvýšila by se
spotřeba paliva.
Datum: 23. srpna 2010 17:03
Jméno: jastinek
IP: uživatel10268
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 8:12
 Zvuk a reakce na plyn..
Datum: 24. srpna 2010 8:12
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 A k cemu? Lip nez s origo filtrem to nepojede...
Datum: 23. srpna 2010 20:08
Jméno: jastinek
IP: uživatel10268
 No, zkusím to a uvidím...Kdyžtak bych tam dal tu hadici trochu delší nebo tak a trochu to dal bokem nebo nahoru směrem..musim to zkusit.
Datum: 23. srpna 2010 19:01
 No cenu by to mélo..ale snad usoudíš sám že se to nebude vejít.
Datum: 23. srpna 2010 17:20
 Čus draci koupil jsem si novyho fichtla a chci ho pořádně upravit na zavody a to jak vykon tak vzhled a timto vas žádám o vase rady a názory na upravy. Dik moc za odpovědi a rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 19:53
 Jo tu stejskyho sadu určitě  ...ale má na výběr z 5 kitú
Datum: 23. srpna 2010 17:22
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Přesně tak. GO motoru, stejskýho kit (má 3) podovozek přední vidle ze simáka a nnový pneumatiky. A můžeš závodit
Datum: 23. srpna 2010 17:15
 GO motoru,stejskyho válec,nová barva a pneu
Datum: 23. srpna 2010 17:08
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 já bych tam dal nákou lepší hlavu válce sportovní výfuk Hikone sportovní filtr drapáky tuning klikovku a tuning píst 1 kroužkovej
Datum: 23. srpna 2010 16:43
 Mám dotaz k čemu slouží gufero, na co má vliv a kde je uložené a jak se mění. Mám 175/356. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 22:20
 Hlavně až na to vlítneš se šroubovákem, tak to moc nepáči přes karter, uděláš si tam prohlubeň a pak se ti to bude hůř utěsňovat.
Datum: 23. srpna 2010 22:20
Jméno: Adam
IP: uživatel10273
 Jistěže to blbost není, slouží k odizolování dvou prostředí, která sdílí jednu hřídel  No, tohle už je divný, prostě aby přes hřídel nic neteklo.
Datum: 23. srpna 2010 21:52
 Co je blbost?
Datum: 23. srpna 2010 19:56
Jméno: george
IP: uživatel8027
 ondragam - blbost
Datum: 23. srpna 2010 18:14
 Gufero slouží k utěsnění otáčející se hřídele...Je to takové černé gumové kolečko s dírou uprostřed.
Datum: 23. srpna 2010 16:51
 Asi tak, jak to říká kekz...
Datum: 23. srpna 2010 16:47
 gufero slouží , něco jako těsnění v motoru...má vliv na to, aby ti motor nenasával třeba olej z převodovky, prostě aby celej motor těsnil...jak už sem uvedl, je to prostě takový těsnění.. mění se tak, že se pokusíš pod gufero zasunout třeba šroubovák nebo něco a gufero vytlačit, nebo třeba navrtat do gufera šroub a vytáhnout to.. při tom vytlačení šroubováku bacha na to, aby se ti nepoškrabaly stykové plochy motoru s guferem.... pak by to špatně těsnilo... je uložené skoro po celém motoru... u klikovky, v převodovkce a já nevím kde ještě...
Datum: 23. srpna 2010 14:17
 Dobrý den. Chtěl bych se zeptat zda můžu dát elektronický relé 60W na 45W dynamo. Zda to bude správně fungovat a zda se dynamo nezničí. Kdyby to šlo, znamená to, že budu mít 60 W k dispozici ikdyž mám 45 watové dynamo? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 23:17
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 čezeťáku zklamu tě... může brát 60W, ale jistě jsi o hodinách fyziky, tedy pokud jsi nespal, slyšel o tzv. proudové hustotě. To je množství proudu procházejícího vodičem. Co já si tak matně pamatuju tak v elektronice se uvádí 2A na mm čtverečný u transformátoru. Samozřejmě plus minus autobus. Nejde ani tak o to že by větší proud neprošel, ale o to že větší proud neúměrně ohřívá vinutí a pokud takový stroj (např. točivý stroj - dynamo) běží dlouhodobě a např. v prostředí které zvnějšku ohřívá vinutí, tak dojde k degradaci izolačního laku vdátů...
Datum: 23. srpna 2010 23:17
 chong: ano ano....ale ze 45w rotoru nemůže brát 60w protože vinutí rotoru na to neni dimenzované.
Datum: 23. srpna 2010 15:31
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 čezeták se mýlí.. budeš mít k dispozici skutečně 60W, potíž je v tom, že síla drátu vinutí je nadimenzovaná na 45W, tak aby se v teplém motoru akorát tak uchladily.. takže pokud z toho budeš brát 60W, po čase se ti oloupe izolace z vinutí rotoru a mezizávitový zkrat z rotoru udělá akorát věc vhodnou do sběrného dvora... Mohl bych poprosit někoho aby tuto zprávu začal šířit jako hoax?
Datum: 23. srpna 2010 15:13
 elektronické relé použít můžeš. ale k dispozici bueš mít stále jen 45w!!!!!!
Datum: 23. srpna 2010 14:22
|



|