Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
 Ahoj drací mám takoví problém pomiňte že to tady píšu sice to sem nepatří ale ptal sem se už snad všede mam pitbajka 110 jen tak na svezeni abych neničil fichtla a nedavno když sem jel tak mi zdechnul začal škubat a pak uplně chcip a už sem ho nenatočil tak sem mu vičistil karbec a vůbec nic a nedavno sem ho skoušel roztlačit tak chytnul nejde vubec do otáček a když se do nich dostane tak začně hulit černě mislim si že bude neco s ventilama prosím vás drací poraďtemi už nevim kde se ptát promiňte ze to sem dávám vím nepatři to sem dík za odpovědi Venca
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 18:26
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Ventily, svíčka, fajfka, v horším případě CDI.
Datum: 25. srpna 2010 18:26
 Nechal bych si seřídit ventyly
Datum: 25. srpna 2010 11:47
 Jinak odkud si?
Datum: 25. srpna 2010 11:46
 Přesně tohle to dělalo kámošovi,když se mu podělala fajfka.
Datum: 25. srpna 2010 11:46
 kamos ma apriliu 125 mu to udelalo uz po třetí a zjistili jsme že mu do valce teče voda z vodního chlazení, tak jsme vyměnili těsnění pod valcem a voala chytla a už nečudila, jake máš chlazení? pokud vodní je možné že je to stejny problém...
Datum: 25. srpna 2010 10:25
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Čus draci pokusim se zde popsat muj problem s fikem budu vděčný za jakoukoliv radu.Tak k tomu problému;pionyr mi háže pěknou jiskru,benzin teče pěknym proudem,hladina v karburatoru je seštelováná,pionýra nastartuju na první našlápnutí,krásně drží i volnoběh,ale zajízdy ten motor prostě nemá plynulý chod,jakoby cuká ale jen tak mírně,takže se dá normálně jet jinak má tah pěknej a letěl by jak střela.  díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 20:04
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 problém vyřešen  ,bylo to kladívkem a kontaktem v zapalování,vzal jsem si pilníček a trošku to opiloval,dal otrh podle oka,a jede jak za mlada
Datum: 25. srpna 2010 20:04
 Kup si svíčku n17 a n15 a snad to pomůže, se starou palkou mi to také jezdilo a startovalo super ale pro přidání víc jak 1/4 plynu to začlo pomalu vynechávat
Datum: 25. srpna 2010 11:49
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Diky,ale předstihem si myslim že to nebude,protože motor zabýrá krásně už od spodnich otáček,a na to že tam mám 13z sekundární kolečko,má i tah,kouknu na to šoupátko.
Datum: 25. srpna 2010 10:13
 nebo nějak hejbnutý předstih...
Datum: 25. srpna 2010 10:08
 podívej se v jakém stavu máš šoupátko v karbecu a bowden plynu třeba máš větší vůli než je zdrávo a směs do motoru nejde plynule... jinak nevím..
Datum: 25. srpna 2010 10:07
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 zdar draci mám problém se svým mustangem když dám jedničku a tlačím ho tak to jde hrozně ztuha.Když nakopávám tak to jde zlehka. Když dám neutral tak jde taky zlehka ale jakmile tam dám kvalt tak jde ztuha. Mám dojem že to bude něco v převodovce ale nevím jestli je to právě toto nebo něco jiného. Prosím poraďte mě co s tím. Mám nové gufera na klice a celý motor sem přetěsňoval všechno sem dal dobře.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 23:10
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 už sem to vyřešil hoši píst byl malinko větší jak válec ttak to drhlo koupil sem píst nový i s kroužkama s čepem a segrovkami a je to v pohodě
Datum: 25. srpna 2010 23:10
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Nesmíš to roztlačovat v písku, dej tam neutrál roztlač to z kopečka pak tam kopni za 2 a pusť to, pak tam vraž jedničku ad se to protočí a je to...
Datum: 25. srpna 2010 20:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jako jak ztuha? když to roztlačuješ tak se ti zasekne zadní kolo?to by mělo být v pořádku..
Datum: 25. srpna 2010 10:57
 a nemáš moc napnutý sekundarní řetěz? Jinak nevím snad už jen ty převody, ale psal jsi že máš vše dobře..
Datum: 25. srpna 2010 10:03
 Otázka pro Sesu i ostatní: Dá se sehnat zadní tlumič pérování, NESTAVITELNÝ na jawu 175/356 v replice nebo se musím rozběhnout po internetu a shánět starý? Jeden mám OK, druhý po havárii, je zlomený závit na konci táhla pístku. Popřípadě,nemá někdo zkušenosti s rozborkou těchto starých tlumičů(pokud se dají vůbec rezebrat)? (Jsem děsný detailista a mermomocí tam chci mít ty starý, nestavitelný.)
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 11:14
 Menší aktualizace: Tlumič jsem kompletně rozebral a sháním už jenom tu tyčku toho pístku. Z čeho by tam mohla pasovat? Je možné,že je stejná jako v novějším provedení? Dlouhá je 15cm i se závity na koncích.
Datum: 25. srpna 2010 11:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele když dáš jeden novej tak bude tvrdší a bude se ti kroutit kyvka....takže budto kup 2 nový a nebo si sežen 2 starší , ale takový u kterých víš že byly vždy spolu a jsou přibližně stejně opotřebené
Datum: 25. srpna 2010 10:51
Jméno: dachlař
IP: uživatel9614
 dobry den ,potreboval bych poradit : na mustangovi mam zapalování z 550 achci se zeptat jak mám zapojit celou elektriku estli podle mustangovího schemata nebo z550,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 18:45
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 myslím že se v těch číslech na přepínači liší. Musíš to zkusit jestli to půjde podle typu 21 a když ne tak se kouknout na schéma jawy 550
Datum: 26. srpna 2010 18:45
Jméno: dachlař
IP: uživatel9614
 a to bude stejny ty popisky na tom hlavnim vypínači v předí masce ?
Datum: 25. srpna 2010 8:51
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 musíš to podle 550
Datum: 25. srpna 2010 8:33
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 rý den, Vyjedu kopec sDobrý den, Vyjedu kopec se 14 zubym sekundarku kopec? Když važim 90kg, a kvůly víměně musim pulit motor? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 10:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 1 budeš mít do kopce , dvojku po rovince a trojku dáš jen z kopečka
Datum: 25. srpna 2010 10:59
 Na jedníčku vyjedeš...dvojka trojka, nějakej větší koper no nevím nevím.
Datum: 24. srpna 2010 23:08
 A jestli vyjedeš záleží na tom , v jakym stavu je motor
Datum: 24. srpna 2010 22:37
 motor nemusíš pulit
Datum: 24. srpna 2010 22:35
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ahoj, prosím můžete mi nědo napsat webové stránky jistého AZmarka? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 22:19
 Ahoj lidi mam problem mam jawa 125 dandy ale posral se mi jeden tlumič nevite kde sehnat novej popřipadě z jaké motorky by tam šli narvat jiný diky za opověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 22:17
 to nevim čeče sou to sra*ky vubec nemužu sehnat nic..
Datum: 24. srpna 2010 22:17
 ja by som potrebowal weci do hlavy newis poradit?
Datum: 24. srpna 2010 22:11
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Dobrý den, poradíte mi: Je dobrej kup dva fechtly za 1000, akorat že nefunkční u jednoho nejdou dávat rychlosti a druhej je bez kol, nesvítěj, brzděj, jinak jsou funkční. A co myslíte že tomu může být když tam nejdou kvalty? Těžká oprava? Vyplatí se mi to? Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 14:25
 to docela je
Datum: 25. srpna 2010 14:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo je to dobrý....dneska sehnat fíka za 500 už je docela umění
Datum: 25. srpna 2010 11:00
Jméno: poklop
IP: uživatel10072
 hele jak to tak čtu tak bys sis moh udelat jednoho dobryho je prehodis motor
Datum: 24. srpna 2010 23:20
Jméno: radar
IP: uživatel10245
 Jo jo vyplatí.
Datum: 24. srpna 2010 21:15
 Dotaz pro Sesu:
Dostanou se ještě koupit díly české výroby, nebo je to všechno Čína? ( konkrétně řetěz na jawu 50)
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 6:26
 jasne ze cr,,asi 40% retezy mam cr
Datum: 25. srpna 2010 6:26
 Zdravím má problém na babbete so spojkami nejde mi natočiť motor len to tak seká ale nepretočí ho spojky sú nové a bubný prebrusené brúsním papierom toto nieje moja babetta ale nejak tak to robí http://www.youtube.com/watch?v=hBIxNGztweA len já mam ten problém že mne motor vôbec nepretočí! prosím pomoc som bezradný
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 18:01
Jméno: J0key
IP: uživatel10316
Datum: 31. srpna 2010 18:01
Jméno: JaWak05
IP: uživatel9832
 Čau draci, mam problem ohledne zapalovaní..Víte jak to kazdemu jede jak ma odtrh v Hú 0.4 mm.... mi to na tenhle odtrh hazí krasnou jiskru ale nejede !!kackudyz dam odtrh na ten nejvetší co de tak mi fichtl chytne ale vubec nejede a je liny prosím co s tím vymenit acku nebo co DIky za rady ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2010 16:22
 vyndej si kryt od zapalka celej ten velkej karter povol si jeden šroub od celyho zapalka pak nastartuj a nežto chcípne tak povol druhý šroub a s rukavicí s tím celým zapalkem pomalu otáčej a skoušej vytáčet a pak najdeš bod kdy se to prostě bude vytáčet do takovejch otáček o kterejch se ti před tim jen zdalo....
Datum: 08. října 2010 16:22
Jméno: JaWak05
IP: uživatel9832
 JJ diky a jak nastavuji ten předstih a vracím se o 1.6-1.9 tak jak se vratim v jake poloze musi byt kladivko otevrene presne jak cigaretovy papirek nebo uplne zavrene????A v HÚ musí byt 0.4 mm ?diky
Datum: 24. srpna 2010 23:09
Jméno: PavoL
IP: uživatel10280
 Velikost odtrhu má vliv na předstih. Odtrh je důležitý mít seřízený opravdu kolem 0,4mm aby bylo správné sycení cívky (proto to při velkém odtrhu netáhne-nedostatečná energie jiskry). Pro seřízení zapalování je dobré postupovat prvotním seřízením odrthu (natočíš motor tak, kdy jsou kontakty maximálně od sebe & seřídíš vůli na 0,4mm) a následně seřídit předstih. U fichtla je ještě taková anomálie, že se při seřizování předstihu sundavá hlava a pak šuplerou měří vzdálenost pístu od horní úvrati. Najedeš do horní úvrati, vložíš šupleru, otáčíš motorem doleva tak dlouho až píst klesne o hodnotu předstihu, tj. cca 1,9mm. V tom okamžiku musí dojít k rozpínání kontaktů (vložíš mezi ně kousek slabého papíru a musí jít ztuha s ním pohybovat). Jestli je to jinak, musíš povolit úchyty statoru a celým zapalováním pootáčet. Současně kontroluješ papírkem kontakty. Jestli se ti to bude zdát OK, přejdi znova odtrh. U fichtla doporučuji postup několikrát opakovat, protože celé zapalování mívá vůli a při pohybování s ním se může znova rozhodit nastavení...
Datum: 24. srpna 2010 21:00
 no nestači nastaviť odtrh ale aj predstich ktorý má byť od 1,6 až po 1,9mm od hornej úvrati
Datum: 24. srpna 2010 20:56
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Cus borci, zajímalo by mě jestli by policajtům vadilo kdybych si u pionýra namontoval jak do předu tak do zádu místo obič světla diodové, že bych si koupil 50 rudých a 50 normálně žlutých a zelených. A místo normálních žárovek bych tam dal LED diody
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 13:07
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 Je fuk jaká barva... ptal jsi se jestli by to policajtům vadilo. Tak VADILO! Ikdybys neměl řidičák a chytí tě na silnici, tak z právního hlediska jsi účastníkem provozu na pozemní komunikaci, a ať si myslíš co chceš, v tu ránu spadáš pod zákon o provozu na pozemních komunikacích a tam se píše naprosto jasně že na vozidle smí být připojeno pouze takové zařízení, které prošlo schválením zkušebního ústavu, nebo-li testací. No a pokud ti je patnáct a víc, tak byť v omezené míře, ale přesto jsi již právně postižitelný. A to včetně zákazu, kdy si nebudeš moct udělat řidičák, ale hlavně pokutě, která je pěkně mastná a rodičům neudělá radost. Můj názor je takovej, když už srát policajty jízdou na nepojištěným, neohlášeným stroji bez řidičáku, tak proč ještě tu trochu přehlíživé tolerance policajtů testovat nějakou matějskou poutí na motorce. Vsadim boty že papíry na fichtla nemáš, protože spadá do kategorie A1 a to je na řidičák od 16ti, tak raději koukej jezdit tak aby jsi nikoho nesr..  On stačí jeden telofonát nevrlého postaršího občana na měšťáky či státní a oni si tě rádi odchytěj. Jinak ale platí že i policajti jsou lidi, takže když je nebudeš dráždit a nebudou zrovna nějaký snaživci, tak se budou dívat na jinou stranu když pojedeš.. ale chce to bejt co nejmíň drzej a mezi to barevný světýlka na motorce nepatří
Datum: 26. srpna 2010 13:07
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Ale já někde viděl že byla žárovka se 3ma barvama ledek (myslim že žlutá zelená a červená) a svítilo to normálně bílím světlem, a taky mám doma baterku na tuškovky kde sou 3 bílé ledky a je s tím vydět fakt parádně i do dálky...
Datum: 24. srpna 2010 21:07
 no dozadu by to nemal byť problém ale do predu dať žlté a zelené ledky ?? keby len žlté tak pochopím a mám pocit že v noci by si aj tak prd videl do predu daj klasiku žiarovku a do zadu červené ledky to je len môj názor
Datum: 24. srpna 2010 20:58
Jméno: Dušan
IP: uživatel10278
 Nazdárek pánové, mám problém s fichtlem (jawa50 /20). 20 let stál v garáži, teď ho zprovozňuju. Nastartovat jde v pohodě, zmáčknu spojku a zařadím stupeň - vše bez problémů, ale když to chci rozjet, pokud dám hodně plynu tak se začne rozjíždět, ale jakmile čím víc jde spojka do záběru, tím se to začíná dusit a nakonec chcípne. Zajímavé, že bez zátěže (zadní kolo ve vzduchu) se "rozjede". Výfuk je vyčištěný, převodový olej nový, svíčka nová, vzduch saje jen přes filtr, dal jsem tam pro jistotu i nové těsnění, karbec jsem vyčistil, měnil jsem i kondenzátor. Napadá mě, že by to mohlo být třeba i cívkou, ale nevim... Jediné, co mi nehraje, je že když jsem seřizoval hladinu v plovákovce, tak jsem ji nastavil dobře a ona tak zustala, ale jakmile jsem to nastartoval a snažil se to rozjet (a asi protože tam šlo více paliva) a potom to vypnul, tak začala ta plovákovka přetékat , resp. ten benál v ní a nešlo to zastavit, měnil jsem i plovák, ale tím to nebylo, tak mě napadl ještě ten ventilek na víčku od plovákovky, ten taky nebyl zanešený... Fakticky si s tím už nevím rady, pokud nekdo tušíte řešení, prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 21:49
Jméno: Dušan
IP: uživatel10278
 Fichtlar05: ten karbec se stále přechlastával, celá závada asi byla špatným jehlovým ventilkem, ale přechlastával se i pak, jenže to bylo protože ten ventilek je jiný než puvodni a uhe lmezi pliškem a tou jehlou ve ventilku byl velky takže se ta jehla nezvedala, ale drhlo to a proto se přivod neuzavřel a přechlastávalo se to, takže jsem plíšek přihnul tak aby to nedrhlo a snad to pude, zítra to ještě otestuju, ještě budu muset srovnat řiditka - jsou nakřivo. S tou dvojkou mě to taky napadlo, ale tim to nebylo
Datum: 29. srpna 2010 21:49
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 nastav si hladinu, vyčisti karbec a nerojizdis se nahodou s dvojky ??
Datum: 27. srpna 2010 20:47
 Jéžiš tak kup na burze za stovku jinej karbec a máš pokoj.
Datum: 24. srpna 2010 22:06
Jméno: Dušan
IP: uživatel10278
 PavoL: karburátor jsem vyčistil, palivový ventil není nový, ale funguje, a nádrž je bohužel jen několikrát propláchlá benzínem, protože mě nenapadlo nic lepšího. Ale podstatné je, že se ta motorka takhle "zkazila" už před těma pár lety, problém bude asi někde v té plovákové komoře, že to tak nějak přetýká, ale přitom ten ventilek, který do ní vede a je vyšroubovatelný - když ho přimáčknu prstem a otevřu kohout tak benzín neteče a když povolim tak teče..
Datum: 24. srpna 2010 21:52
Jméno: PavoL
IP: uživatel10280
 Při "rozbíhání" motorky co dlouho stála platí obecný pravidlo: Vyčistit nádrž, VYČISTIT kohoutek a VYČISTIT karburátor... Zdánlivě nicneříkající věci, který na 99% způsobujou problémy...
Datum: 24. srpna 2010 21:14
 NO? je to ulitý.... Doporučuju koupit nový ventilek, sítko a jehlu plováku, koneckonců třeba je ten plovák děravý...
Datum: 24. srpna 2010 20:17
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec mám tokovej blbej dotaz ale zajímá mě jak je možný že jawa 250 má 2 výfuky a ta moje čz 250 má 1 to se pak ten motor musí na ty čz špatně vyplachovat když to má jeden výfuk co o tom výte? co je vlastně lepší čz 250 nebo jawa 250 ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 23:33
Jméno: Honza
IP: uživatel9857
 No tak ta jawa 250 má 2 vývody z 1 válce a některé mají kolena do srdce že se to spojuje do 1\r\n\r\n
Datum: 24. srpna 2010 23:33
 Ta JAWA má ve skutečnosti taky jeden, a ten je pak rozvidlený do dvou výfuků. Ty starší budou mít logicky dva malý kanály místo jednoho velkýho. Jawa je silnější a těžší, čz lehčí a slabší. Rozdíl prý zanedbatelný, ale čz maj údajně živější a točivější motory.
Datum: 24. srpna 2010 20:02
Jméno: tomashek
IP: uživatel9691
 cau draci mam problem mam jawa 20 pionyra a haze mi jistra jenom do fajfky a nehazi pres svicku kdyz ju prilozim k hlave nebo k valci tak nic diky za odpoved...cus
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 19:41
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 a jak víš že hází do fajfky? pak zkus vyměnit svíčku
Datum: 24. srpna 2010 19:41
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 20:24
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 přilep ho silikonem
Datum: 24. srpna 2010 20:24
Jméno: Rex
IP: uživatel10027
 Hoj, mám pionýra a jede blbě....když jedu na jedna tak to vytočim dám dva a motor prostě nemůže..dám jedna po chvíly dva a to samo, když jedu z menšího kopce tak to jede normálně ale na rovině se to začne dusit...ne jako dusit...ale ten motor na tu dvojku nemá sílu. Ale na 1 uveze i dvě osoby...tak nevím...Moc díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 10:50
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Byl to velkej odtrh, ted ho mám 0,25 a táhne krásně...Na 0,4 to nejelo...
Datum: 26. srpna 2010 10:50
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 hmmm....mozna hladina v plovakovce........jinak koukni jestli ti to vazne u ty hlavy nepodfukuje to se stalo jednou me........kdyz to nebude timhle tak mozna výbrus nebo predstih.....ale nejsem si nicim jistej
Datum: 25. srpna 2010 11:15
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Občas to zakucká a předstih, odtrh a těsnost hlavy sem překontrolovávál... TAKŽE PROSÍM O VEŠKERÉ RADY KTERÉ NĚKOHO NAPADAJÍ
Datum: 24. srpna 2010 21:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo může..třeba jsi to přidřel...a má to rovnoměrný chod bez síly a nebo to kucká??? může ti někde podfukovat hlava , nebo máš rozhozený předstih
Datum: 24. srpna 2010 20:40
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Myslíš? Před měsícem to jelo normálně...stálo to pod stodolou a ted to nejede...nemůže to být něco jiného?
Datum: 24. srpna 2010 18:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 řekl bych že v tom nebude nic jinýho než nadměrné opotřebení , a že ten motor měl být už dávno po GO když tě neuveze ani na 2 ...
Datum: 24. srpna 2010 18:28
 Cau draci.....dneska jsem se hrabal na pude u babicky a nasel jsem uplne novy 45 W zapalovani ze 125.........tata rikal ze je to zapalko funkcni ale ja 125 nemam tak se ptam jestli se t ozapalko da nejak vyuzit na fichtla......kladivko a kondik pujdou na fichtla urcite ale zbytek veci ktere by sli?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 10:40
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 kolik takovy zapalko stoji?
Datum: 25. srpna 2010 10:40
 Jak?
Datum: 24. srpna 2010 22:07
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Mě se to jednou stalo a toho ''překupníka'' sem pěkně vypekl
Datum: 24. srpna 2010 21:04
 Neboj, já bych to neprodal, nejsem překupník. Koupil jsem funkční dynamo na burze v Chotusicích za 2kila
Datum: 24. srpna 2010 20:04
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Ale zjisti si cenu, aby to dotyční neprodal na aukru za třikrát tolik
Datum: 24. srpna 2010 19:32
 To nenič, raději mi to prodej....
Datum: 24. srpna 2010 18:54
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 CAu draci... jak jinak se da definovat KROUTICI MOMENT? co to vlastne je? dikes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 17:14
 http://cs.wikipedia.org/wiki/Krout%C3%ADc%C3%AD_moment
Datum: 24. srpna 2010 17:14
|



|