Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Dráža
IP: uživatel7862
 Čus draci mám, další problém moje jawa 50/20 neháže mi jiskru zapalovací pól v pořádku kondenzátor taky kladívko v pořádku je nové indukční cívka je v pořádku fajfka taky a kabel od indukční cívky k fajfce taky dobrej a zapojení na zápalku ty podložky no prostě vše v pořádku jak by mělo být ale jiskru to neháže čím to je ??? Prosím vás poradte !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 13:09
Jméno: Dráža
IP: uživatel7862
 no zas tak blbej nejsem !!!
Datum: 27. srpna 2010 13:09
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 jen tak náhodou páčku na masce máš v prostřední poloze?
Datum: 27. srpna 2010 12:17
Jméno: Dráža
IP: uživatel7862
 No kdyby byl špatne šeštelovanej předstih tak by to házelo jiskru ale špatně já mám předstih 1,8 a odtrh 0,4 jak má být já zkusim celí zápalko vyměnit a uvidíme !!! Ale kdyby na neco jeste nekdo přišel tak pište díky !!!
Datum: 27. srpna 2010 11:02
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Muj fik je expert na to ze nejede a vzdy je to v zapalku....kamo skoušej ruzne hodnoty predstihu ale i odtrhu....vymen kondenzator zapalovovaci civku nebo radsi cely stator i s vackou a uvidis .....a nemas sundanou hlavu valce mi to nehodilo ani jiskricku jak sem ji mel sundanou nevim jak to ale dal jsem ji tam a bylo to ok..
Datum: 27. srpna 2010 0:46
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 blbě naštelovaný předstih, taky se mi to stávalo, meřil jsem to klasickou šuplerou a cigaretový papír a jednou to jelo, pak zas ne, pak jsem se to naučil, to si buď vem digitál šupleru a žárovku nebo si někoho sežeň se zlatýma rukama, kdo to dokáže na 100prdo
Datum: 26. srpna 2010 22:54
Jméno: Dráža
IP: uživatel7862
 ja to teda zejtra zkusim vyněnit doufám že to bude tim prozože sem to rozchodil a jiskru to házelo a tak sem seřídil předstih přes žárovku a od té doby to nefunguje nevim proč !!! ale zkusim celí to zápalko vyměnit !!!
Datum: 26. srpna 2010 22:23
 Zkontroluj všechny kabely, zkusil bych ještě nabudit magneto a nebo zkusit vyměnit celý stator i s magnetem i vačkou..jinak nevím no
Datum: 26. srpna 2010 22:07
Jméno: Dráža
IP: uživatel7862
 svíčky sem zkoušel 3 a jednu novou ale stejně neházela prostě záhada jak prase !!!
Datum: 26. srpna 2010 21:37
Jméno: sakisen
IP: uživatel9494
 Já jsem měl podobný problém nedavno. Na mustangovi jsem měl cca měsíc starou zapal. svíčku, tak jsem si myslel, že tou to být nemůže. Ale omyl. Vše jsem překontroloval, vyměnil kladívka atd, ale nakonec to bylo vadnou svíčkou.. Zkus ji vyměnit.
Datum: 26. srpna 2010 20:43
Jméno: Dráža
IP: uživatel7862
 to je vše v pořadku sem kontroloval
Datum: 26. srpna 2010 20:33
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Překontroluj vzdálenost cívek od rotoru ( proužkem z petlahve ). A prohlédni odizolování svorkovnice na přerušovači.
Datum: 26. srpna 2010 20:26
 nazdar draci mam dotaz v jakem pomeru redite natural 95 s olejem na jawa 21? predem diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 23:25
Jméno: tomas
IP: uživatel7204
 ja sice uz na fichtlu nejezdim,mam neco jako jawa betka ale kdyz sem driv jezdil dycky se ředil v poměru 1:33
Datum: 27. srpna 2010 23:25
 Ja ředím 1:40 jelikož mám jehličky... když jsem měl na starý ojnici bronzové futro tak jsem dával 1:35 a mažu olejem STIHL,někdy Castrol garden 2T
Datum: 26. srpna 2010 22:09
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Bronzový futro 1:33, jehla 1:40
Datum: 26. srpna 2010 21:09
 bronzový futro s m2t 1:33, jehličkový 1:35 s m2T, futro s polosyn. 1:40, jehličkový kolem 1:45 a lepší olej nemá cenu
Datum: 26. srpna 2010 20:58
 Ale prd. ficht nemá ventily takže to tam bejt nemusí.Ale já to tam leju a je to lepší.
Datum: 26. srpna 2010 20:54
Jméno: maca
IP: uživatel10294
 Tuším že do toho musíš lejt nejaky ty olovnaty primesy (natural je bezolovnatej) a v tech by mel byt i olej zkus se zeptat na benzince co se ma lejt do 2taktu tam ti poradi
Datum: 26. srpna 2010 20:46
 Zdar hoši... Chtěl bych se zeptat jestli jde vyměnit čep kyvky na jawě 638 stejně jako u pincka. Celý kyvka se hýbe do boků,jezdit se s tím dá vpohodě ale je to takový divný pocit. u pincka jde vytlačit ale nevim jestli to u 638 neni nejak napevno. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2010 7:43
 taky bych to potreboval vymenit a nwm jak
Datum: 14. září 2010 7:43
 díky moc... jdu se podívat na manii. alespon už jsem klidný že to jde opravit
Datum: 26. srpna 2010 21:50
 jde to, pokud se nepletu tak na mánii v technice by to mohlo být popsané...
Datum: 26. srpna 2010 19:32
 Zdar, to nevim ale chci se tě zeptat , tys sundával kyvku na pinckovi? jestli jo tak jak? Dik
Datum: 26. srpna 2010 18:58
Jméno: vorys
IP: uživatel10291
 zdar chtělbych se zeptat jestli je dobré dávat karburátor ze simsona na fichtla?mám to pro teréni upravi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 15:46
Jméno: standa
IP: uživatel10298
 Dell orto 17.5mm...... scoootland.cz a nebo scooter-tuning.cz ....ale komu se chce davat dvojku za karbec o prumeru "jen" 17.5mm.....ale verim tomu,ze kdyz by se dal na seriovku,zvolilo se vhodný sání spolu s filtrem+otryskování tak by to sakra přidalo....a ktomu kdyby se přidala kvalitní a pravidelná jiskra.....hm....asi se do toho pustim....upravenej motor mi zacina srat
Datum: 27. srpna 2010 15:46
 Je to pravděpodobné... ale je to fakt na nic. u babetty to samé,koupil jsem dellorto ten speciálně dělaný na babettu co tu má sesa a neukápla ani kapka. chtělo by to něco takého na pincka ale žeprej takový karburátor co je ke koupení tady se s originálním motorem moc rád nemá a spíš to pojede ještě hůř..
Datum: 26. srpna 2010 23:59
 Boocher : za tech 1 000 km, ti vyteće možná i víc jak ty 3 litry
Datum: 26. srpna 2010 22:28
 kámoš měl na pionýru karbec z S51 endura a jelo mu to perfektně,šlo to krásně za plynem a mělo to o poznání menší spotřebu... musel si na to udělat redukci aby to pasovalo na kolinko... Na jikovu mě štve nejvíc to že pořád teče nebo spíš odkapává... když dojedu z projíždky a motorku nakloním tak co z tej odkapávací misky vyteče to je hrůza... odhaduju že tak každých 1000Km z toho jen tak vytečou 3 litry benzinu a neni to závada je to normální
Datum: 26. srpna 2010 22:17
Jméno: standa
IP: uživatel10290
 to nemusi bejt az tak pravda....simson ma mozna dokonce 16mm....a hlavne karburator lepsi konstrukce,lip seriditelna hladina,lip seriditelna smes...proste celkově....sam ted poznavam vsechny vyrobni prusery Jikovu pri ladeni....kdybych moh pouzit karburator s centralni plovakovkou a zavesenym plovakem,tak uz tam je!!! To co stvořili do fichtla je monstrum,který když chteli vylepsit ventilem,zaviranym plíškem,tak vytvorili nejvetsi paskvil vsech dob!! Zlatej Jikov 15 z nulapětky... a navic 15-16mm neni zas tak málo....se seriovym válcem staci bohate....a diky lepsimu serizeni smesi to pojede mozna este lip
Datum: 26. srpna 2010 19:15
 Ne! Akorád by sis přihoršil, karbec ze simsona má menší difuzor. myslím 15 mm.
Datum: 26. srpna 2010 18:52
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 ČEST draci. chci se jen optat.. ten vzuch filtr co se daval... na 550 a 555... není to téměř to samý jako nám známý Přímí sání co se používá na tjůůninik?  ptám se jen.. proto.. že se mi nezda že by to pařezům nějáko vadilo tenhle typ saní.. díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 19:28
Jméno: standa
IP: uživatel10290
 je a neni to stejný....podle použitý drátenky....origo je jemná a pokud je správně namaštěná aby lapala nečistoty,tak jistej odpor sání vytváří....pokud das na Jikov 14 hrubej filtr z Jikovu 16,tak to vytvari minimalni odpor sani a motor se v podstate chova jako bez filtru... pokud bys zabrouzdal na diskusi u stejskyho,tak je tam moc hezky prodiskutovano,jakej vliv ma tlumic sání...doporucuju precist vsem,nez zacnou kupovat "primy filtry" a delat tjůnink....to a samy plati o vejfuku....
Datum: 26. srpna 2010 19:28
Jméno: JaWak05
IP: uživatel9832
 ahoj kdyz nastavuji predstih tak dam pist do Hú a dam odtrh 0,4 mm vratim pist na požadovaný predstih tj.1,6-1,9 a tocim zapalkem tak, aby se kontakt kladívka zavřel,mezi zavřeny kontakt dám alobal a točím zapalkem aby šel težko vytahnout a skouším kopnout a zadna jiskra.. v čem delam chybu diky ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 20:43
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Mi na vsech predstizich delalo to ze to vubec nechytlo a nebo ze to chytlo jel jsem na potlaceni a pak to najednou chciplo a nic zase sem musel stelovat a pak zas jet a pak zas stelovat porad do kola..a jj nemamm dobrou izolaci na dratcich asi..muzu to udelat izolackou klasickou pruhlednou nebo tou cernou._? dik
Datum: 26. srpna 2010 20:43
 pokud to stříly tak je předstih špatnej nevim jestli velkej nebo malej,a ten kryt nemáš špatnej izolant na nějakým drátku?jinak já to ladim od oka
Datum: 26. srpna 2010 20:37
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Svičku mam suchou jen kdyz to na chvili jede jinak je mokra..jiskru tam mam velkou..dal sem to asi 2 cm od valce a k valci sla takova velka jiskra..a vymenil karbec a ono to jenom celkem strili a predstih je asi ok a odtrh taky kdyz ma takovou velkou jiskru ja uz opravdu nevim..a jeste reším takovou zahadu kdyz dam kryt od zapalovani tak si ani neskytne kdyz ho sundam tak to aspon chyta nevite co s tim ??
Datum: 26. srpna 2010 20:26
Jméno: standa
IP: uživatel10290
 a pak se ti stane,ze vsechno "seridis" spravne a ono je to spatne a nakonec stejnak zkoncis u serizovani typu tohle přihnu,tohle pootočim a projedu to....velikost predstihu nema vliv na jiskru,chyba bude jinde.....jiskra musi jit at je to 3mm a nebo 0.5mm pred HU!
Datum: 26. srpna 2010 19:39
 děláte to blbě (technicky správně ale je to nepřesná metoda, pootáčet zápalkem a udržet dohnotu mezi kladívky je těžký). Dělejte to tak, jak je to v příručce. Pokud jí nemáte stáhněte si jí na sesa moto
Datum: 26. srpna 2010 19:16
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 musíš to dělat takto: nastav v horní úvrati odtrh,vrať se s pístem o 1,6mm zpátky pak se podiv jestli je pootevřené kladívko pak tam strč cigaretový papírek a potoč zapalováním tak aby kladívka stiskly papírek pak potoč zapalováním zpátky aby se kladívko potevřelo a lehce šel cigaretový papírek vytáhnout. Pak zapalování přitáhni aby se nahýbalo a zkus jestli háže jiskru. Takto podle tohoto návodu by ti to mělo jet
Datum: 26. srpna 2010 18:51
 Jaká je svíčka? Suchá problém v karburátoru, mokrá v zapalování
Datum: 26. srpna 2010 17:25
Jméno: JaWak05
IP: uživatel9832
 Já sedim v garaží cely den kazdy den a zkouším.....uz sem vyzkousl vsechny hodnoty a mam skoro vzdy krasnou jiskru ale proste to nechytne....nekdy to chytne chcipne a uz zase nenaskoci v cem mam prosim problem karburator nebo zapalovani prosim poradte nekdo.......chytne ale hned chcipne to same u tlačení ??? prosiim
Datum: 26. srpna 2010 16:54
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 hele.. tyhle hodnoty jsou ruzne... muzes mit krivi kladivka... a uz se tohodle nikdy nedomeris... pokud... ses si jistej ze mas dobre zapojeny kladivka, kondik..atd.. tak zkousej alternativy... predstih.. v tenhle moment neni ani tak dulezity... ale odtrh ano.. zkousej... ruzne odtrhy. pokoud.. hodi jiskru... pak se venuj.. uplnemu doladeni (predstih) ... můj názor
Datum: 26. srpna 2010 16:06
 Zdravim všechny draky jen se chci zeptat a ujistit že jsem neudělal nic až zase tak špatnýho.Dal jsem do baterie do té kapaliny do všech třech trošku vody ale zapoměl jsem že to má být destilovaná.Stane se to mu něco?Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 21:20
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Neřeš to, prostě si zkrátil životnost baterky tak o půl roku.
Datum: 26. srpna 2010 21:20
 jedině koupit novou směs a vyměnit
Datum: 26. srpna 2010 17:56
 Ale ja jsem tam fakt jen kapnul uplny hovno zkoro nic.  Do každe fakt jenom kapičku dfo toho naštěstí to by nemělo zkoro asi ani vadit ne?
Datum: 26. srpna 2010 15:48
Jméno: standa
IP: uživatel10290
 težko radit,težko predvidat jak dlouho bude fungovat....dokud bude fungovat,tak to neres,pak ji vyhod....opravit to nejde....
Datum: 26. srpna 2010 15:16
 Takže co mám teď udělat aby nestrácela ?  Ona sice neni moje ale co s tim?
Datum: 26. srpna 2010 14:52
Jméno: standa
IP: uživatel10290
 předpokladam,že minaraly rozpustene ve vode vlivem elektrolýzy začnou krystalizovat a usazovat se na článcích a baterie začne ztrácet kapacitu
Datum: 26. srpna 2010 14:50
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Čus hoši, jde nějak udělat že ze střídavého proudu na fichtlu udělam stejnosměrný abych si tam zapojil ledky???
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 6:05
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 LED svítí pouze pokud skrzevá ní teče proud pouze jedním směrem, pokud chce téct opačným, tak prostě neteče a LED tudíž nesvítí, Takže péro a shrek má pravdu jen v 50% doby. Ona totiž nebude svítit nýbrž blikat... a pokud budeš v pohybu, tak to že bliká, bude setsakramentsky vidět  . Bude za tebou vlát sada teček  Schválně to zkuz s budou se přihlížející smát až se budou za břicho popadat
Datum: 29. srpna 2010 6:05
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Takže můžu zapojit ledky normálně na pincka bez usměrňovače a bude to normálně fungovat???
Datum: 28. srpna 2010 9:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 víte k čemu slouží diody??? k usměrnění střídavého napětí na stejnosměrné ! takže nevím co tady řešíš...diody ti budou svítit jak na stejnosměrný napětí tak na střídavý
Datum: 27. srpna 2010 16:56
 já jsem ledky zapojil normálně na zapalovací cívky bez usměrnovače a svítí ani neblikají
Datum: 26. srpna 2010 21:54
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
Datum: 26. srpna 2010 21:33
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Ok moc děkuji, a zapojit to mám jak? Když na světlo mám jen jeden kabel a na tom můstku sou 4 drátky...  Sory za otravování, já sem elektronik začátečník
Datum: 26. srpna 2010 21:22
 http://www.pselectronic.cz/k1103-0096-b380v10a-mkd.html
Datum: 26. srpna 2010 15:41
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
Datum: 26. srpna 2010 15:11
 Ze 4 diod si podle návodu na netu postavit gretzuv můstek nebo koupit rovnou hotovej 4 cestnej usměrňovač třeba v gme.cz, ges.cz a pod
Datum: 26. srpna 2010 14:17
Jméno: Dawe
IP: uživatel10289
 Zdarec draci mam hloupej dotaz  mam rozebranýho mustafa do šroubku , motor už po go připravenej  , zrovna sem nastříkal rám ..jak to mám vše poskládat postupně abych nic neodřel  i se stojánkem ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 0:47
Jméno: Dawe
IP: uživatel10289
 Díky moc Franky ..  to sem přesně potřeboval..
Datum: 27. srpna 2010 0:47
Jméno: Dawe
IP: uživatel10289
 jasný díky draci  a to s tou folii neni vůbec špatnej nápad
Datum: 26. srpna 2010 18:54
 u jawy 21 jsem to dělal tak že jsem omotal plechy folií ,vsechno smontoval a folii odstranil a neutrpelo to jediny skrabanec
Datum: 26. srpna 2010 18:12
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Nevím teda jak mustafa, ale já na pionýru 21 to dělám v tomhle pořadí: Nádrž, zadní tlumiče, přední teleskopy, motor, zadní kolo + řetaz, přední blatník, přední kolo, maska, řídítka, zadní plech, přední plech...
U mustafa by to mohlo být tak nějak obdobně: motor, zadní tlumiče, zadní tlumiče, přední teleskopy, blatníky, obě kola, nádrž, řídítka, přední světlo... Musíš trošku přemýšlet co o co by se mohlo nechtěně odřít a uzpůsobit podle toho postup kompletace...
Datum: 26. srpna 2010 17:28
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 či chceš alebo nechceš dačo určite odrieš mojá skúsenosť!
Datum: 26. srpna 2010 16:39
Jméno: chrochtl
IP: uživatel10284
 zdravím nevíte někdo kde seženu vějířovitou hlavu na pincka dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 14:19
 na inzerci přeci, je tak těžké napsat do googlu vějířová, hvězdicová hlava a po chvilce hledání bys našel
Datum: 26. srpna 2010 14:19
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 19:17
Jméno: standa
IP: uživatel10290
 povoluje  kdyz dam silnejsi perko,tak to zase neutahnu...kdyz dam slabsi perko,tak se casem stejne povoli....ale tak na odladěná ve smyslu "zda to vubec jede" je to moc šikovná věc!
Datum: 26. srpna 2010 19:17
 A jak ti Stando funguje, nepovoluje se za jízdy vlivem vibrací?
Datum: 26. srpna 2010 15:42
Jméno: standa
IP: uživatel10290
 ten asi trochu ucák.....FK mi udělal uplně stejnou trysku za válec z 05....bezne se prodavaji za 150-200 ovšem v jiném provedení....tohle provedení je opravdu velmi jemné....
Datum: 26. srpna 2010 14:53
 tak draze? Na aukru byla za pár šupů
Datum: 26. srpna 2010 14:20
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Dík, tu sem přesně hledal
Datum: 26. srpna 2010 14:14
Jméno: jawass;
IP: uživatel9121
 čau hoši chtěl bych se zeptat jestli je lepší na lakobání pod vrchní barvu plechů stříkací tmel nebo obyčejná základní barva děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 21:39
 Šprickit je dobrej, dal sem už dvě vrstvy, po každý to vybrousím šmirglem 600 pod vodou, jakmile se probrousím na plech tak to dodělám a pak dám další vrstvu štříkacího tmelu. Prostě ho dávej dokud nebude vrstva na plechu celistvá. A šmirgli na něj ber podle hodnot co ti píšou na obalu, každej kit vyžaduje jiný. A hlavně vždycky pořádně vyčisti pistoli, mě už se dvakrát totálně zasrala. Je to horší než barva udělá to větší neplechu.
Datum: 26. srpna 2010 21:39
Jméno: Dawe
IP: uživatel10289
 Já včera kupoval stříkací tmel  zatím vyzkoušel na krytu od řetězu , dal tam první vrstvu a zaplňuje slušně  tak budu dávat po dvou a snad to bude stačit..
Datum: 26. srpna 2010 13:57
Jméno: Dawe
IP: uživatel10289
 Zdarec draci složil se motor dal nový ložiska,gufera .. a sekundární kolečko na neutral jde točit strašně stěžka a když je tam rychlost tak stim neotočim vůbec (ručně)..myslíte že to bude vph..??
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 20:15
Jméno: Dawe
IP: uživatel10289
 ou sakra..  no tak uvidim prinejhorsim budu půlit znova .. já právě nevim jestli jsou přimáčklý na ložisku protože sem je naklepl ůplně stejně jak byli předtím ..gufera sem měnil ůplně poprve..  to samí ložiska.. je možný že by nešel třeba vůbec nastartovat ? Nebo že byse stalo něco vážnýho třeba s klikovkou nebo tak ?
Datum: 26. srpna 2010 20:15
Jméno: standa
IP: uživatel10290
 motor se po slozeni musi tocit volně! obcas se stane,ze spatne zaskoci klika do lozisek a sedne si po prvnim nastartovani....ale kdyz ne,tak to vesti vazny problemy,rozhozenou kliku,neparovy bloky,neco spatne slozenyho a nebo vymezenyho atd....a ty primackly gufera sou spatny,budou podfukovat.....nebude to vph
Datum: 26. srpna 2010 19:32
Jméno: Dawe
IP: uživatel10289
 Je to možný že sem to naklepl ůplně na něj no.. ae jestli se to teda rozchodí tak vph..
Datum: 26. srpna 2010 18:58
 a nenarvals ty gufera uplne po ložisko? ono se to rozchodí... kterým vám to přes paulin teče s tím asi neumíte,já paulinem utěsnil už tisíce motorů a nikdy to nekáplo
Datum: 26. srpna 2010 18:25
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Ja sem tesnil paulinem mezi bloky a tvl tece to jak prase nedoporucuji paolin pro motory !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 26. srpna 2010 16:57
Jméno: Dawe
IP: uživatel10289
 To právě že vůbec , pro vyndání sem to nahřál letlampou a lehce vyklep a pak sem to šoupl do trouby a opět to tam vklouzlo lehce akorád sem myslel že je to normální když nová gufera se vlastně naklepou na obě hřídele klikovky že se to pak rozjezdí ..ae nevm uvidim ..
Datum: 26. srpna 2010 15:57
 U někoho je to normální u někoho ne. Mělo by se to točit lehce ihned po složení ale to se musí dělattakže ložiska ani klikovka se nesmí usazovat násilím ale pouze zasunout... Pokud je použito kladivo tak to pujde ztěžka nějakých prvních 100Km a pak to bude vpohodě. Taky jsem tak spackal svoji první i druhou generálku ale pak jsem objevil tajemství horkovzdušné pistole  chybama se člověk učí
Datum: 26. srpna 2010 15:02
Jméno: Dawe
IP: uživatel10289
 Já vim , ale už stim konkrétnim tmelem(silikonem) mám zkušenost , asi tak před rokem sem stim zadělal kamarádce nádrž v autě a do teď na to jezdí  .. tak bloky by to snad mělo těsnit .. uvidim ale jestli to budu muset znova půlit tak budu nasranej
Datum: 26. srpna 2010 14:00
 No tak to bych v životě nekoupil...jak je něco kvalita tesco, tak to nedopadá dobře
Datum: 26. srpna 2010 13:56
Jméno: Dawe
IP: uživatel10289
 to ne  přímo teskácká tuba akrylovýho tmelu
Datum: 26. srpna 2010 13:54
Datum: 26. srpna 2010 13:49
Jméno: Dawe
IP: uživatel10289
 Dobře díky  sem zvědavej jak bude šlapat ...  a navíc sem to těsnil levným tmelem z tesca  doufám že s toho nebude chcát olej ..
Datum: 26. srpna 2010 13:43
 Né ted orpavdu  ...po prvním zavrćení si to sedne, a bude se točit tak jak má. Neboj dělalo mi to taky
Datum: 26. srpna 2010 13:27
 mslim, zt bde v ph.
Datum: 26. srpna 2010 13:22
 Draci HELP ME jiskru mi to haze ale nechytne tak jsem dal jinou svicku a nic tak jsem to prepojil na svetelny civky a chytnula jelo to ale po case odejde svicka tak jsem sehnal jinou civku a je to to same nic nechytne co s tim ? v cem to je indukcni civka ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 0:52
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Ano, nastav si předsih zpet na zapalovací pol a bude to ok..
Datum: 27. srpna 2010 0:52
 nenesesteloval ale tim to nebude pac sem na tom udelal perdstih nedavno ale vlastne sme delal predstich na svetelne civky muze to byt tim ?
Datum: 27. srpna 2010 0:02
 a když jsi přehazoval cívky seštelova jsi aspon odtrh?
Datum: 26. srpna 2010 21:50
 PRoc novej kdyz jsme tam dal zapalovaci pol z jineho dachla co an to jezdil ajezdilo mu to tak v tom nevidim rozdil ne ? svicku mam novou a civku pucenou jak pisu z jedouciho pionyra
Datum: 26. srpna 2010 21:41
 No jestli sem to dobŕe pochopil, tak ti to na svételný pol chytne, jede to, ale po čase odejde svíćka....tak bych koupil ten novej zapalovací pól, svíčku, a viděl bys.
Datum: 26. srpna 2010 13:52
 Takze je to co co mam koupit novy nebo co s tim ?
Datum: 26. srpna 2010 13:48
 ale říká se tomu zapalovací pól.
Datum: 26. srpna 2010 13:23
 Ne, je to zapalovací cívka.
Datum: 26. srpna 2010 13:23
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Draci zdravím, mam problem s fikem mam tam ted nově dane zapalko z pařeza protoze tamto origos me sralo a neslo..no skouším to kopnout tak to nekdy chytne ale na neutral ho nevytočím na max otacky a jak ho skousim potlacit tak na chvili jede krasne a pak se uplne zastavi motor a zase to musim roztlacovat a pak zas chytne na chvili a pak zas chcipne nevite v cem je eror diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 9:12
Jméno: pincek
IP: uživatel987
 ale kde asi ?
Datum: 27. srpna 2010 9:12
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Světla nemají vliv na běh motoru, leda že by ti to někde probíjelo
Datum: 27. srpna 2010 9:08
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Ja právě že nemam zapojena svetla nevite teda nekdo co s tim ???estli karburator nebo neco se zapalkem?
Datum: 26. srpna 2010 15:11
Jméno: pincek
IP: uživatel987
 Zdar , mam stejnej problem taky sem daval zapalko z pareza , kdyz mam zapojene svetla , nejde vytocit , ale kdyz odpojim zadni světlo , tak jede normalne
Datum: 26. srpna 2010 13:51
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Nejsem vůl, ale radši se zeptám. Mám novej píst a kroužky, píst se dává šipkou nahoru, že 1. pístní kroužek - zámky jsou dole ve výfukovým kanále, že ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 20:37
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 skusto sipkou do strany jedeto lip!!
Datum: 26. srpna 2010 20:37
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Kámo šipku da ej dolu k vyfukaci..a zamek na prvnim krouzku mej nahore jednou sem to mel blbe a praskl mi..
Datum: 26. srpna 2010 12:41
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Přesně naopak...tak by ti to možná jelo ale praskl by pístní kroužek (vlastní zkušenost)...
Datum: 26. srpna 2010 12:18
Jméno: bublin
IP: uživatel5451
 Sipka na pistu musi smerovat k vyfukovymu kanalu.
Datum: 26. srpna 2010 12:17
 Blbě....
Datum: 26. srpna 2010 12:14
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Čus, mám takovej dotaz. Objednal jsem si z jednoho nejménovaného shopu komplet válec, píst, kroužky, pojistky a čep na fichtla, né od sesy. Dával jsem tam čep né na 100% přesně, ale fakt jen o maličkatej chlup křivo a píst jak jsem bouchl do čepu, tak píst okamžitě praskl, prostě podle mě šmejd jako prase. Prodejce by mi neuznal záruku ( špatná instalace apod. - výmluva prodejce ), tak jsem na zuřivostí švihl s pístem o zem a rozletěl se na dva kousky. Jak to hodnotíte Vy ten píst ? Taky si myslíte, že je to šmejd, že ? Tak jsem si objednal z naprosto jiného shopu, taky né odsud píst a zdá se mi těžší než ten co byl ke kompletu. Zarážka pístních kroužků byla na tom šmejdským pístu šedá a tady je taková do zlata. Tento píst co jsem si objednal se mi zdá tlustčí a masivnější. Je to jen můj názor, ale jaký máte na to názor vy něbo zkušenosti. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 22:45
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Normálně mě tam ty čepy šly dřív aniž bych je nahřál, možná špatnej kus, možná zrovna ruce neposlouchaly, jedno je jistý, tak kvalita jde u všeho dolů
Datum: 26. srpna 2010 22:45
 Boocheer tak nějak ale mě praskl na půl byl k výbrusu reklamaci mi neuznal tak jsem si koupil druhé mototechně jinčí taky byl těžší ale vypadal robustnější...
Datum: 26. srpna 2010 20:18
Jméno: standa
IP: uživatel10290
 To uz nenajezdí....lezi pod ponkem spolu s puvodnim motorem....mozna jednou.....az se mi vrati rozum a dam nazpatek seriovej motor,tak tech 10-15 najezdi....ale musim uznat ze mate asi fakt nejaky divny pisty....
Datum: 26. srpna 2010 19:22
 Taky jsem kupoval nový píst... čep jsem zmrazil a píst nahřál a jak se teploty vyrovnaly tak to okolo čepu prasklo... Jinak že jsi najezdil 2000 vpohodě tak ybch se neradoval. 2000 to je nic to je prakticky akorád zajetý  počkej si na nějakých 10 000-15 000 to se pak lépe soudí
Datum: 26. srpna 2010 15:08
Jméno: standa
IP: uživatel10290
 Pánové nevím co jste s tim dělali....vím že tam jde ten čep dost na fest,ale já ho uplně normálně zamrazil na 2 hodiny a nalisoval pomocí takovýho přípravku z osmičky imbusu a speciální podložky....navíc je ten čep masivnější a víc vydrží....válec mi nalítal víc jak 2000km a stále je v plný kondici a pístní čep byl minimálně vymačkanej,což se o novejch ouzkecj čepech nedá říct....montáž a demontáž na ojnici je naprosto bez problému a bez kladiva!...pokud se nejednalo o brutální poklep,tak se zajísté jedná o zmetkovou serii pístů....
Datum: 26. srpna 2010 15:00
 No, já vím, že je to ten osmý výbrus, já si ho teda objednal od SESY a taky to samý jak ty. Zkoušel jsem to tam nalisovat přípravkem(taky to bylo malinko nakřivo) a kousek pístu se uštípl. Pak jsem zkoušel nahřát píst v troubě a taky nic, nepovedlo se to. Ale vyřešilo se to dobře, nechal jsem si vrátit peníze a nechám si udělat normální výbrus a budu trvat na ČESKÉM pístu.
Datum: 26. srpna 2010 12:14
 Nezkoušel jte někdo vyrábět úsečový pero? Pokud se vám to povedlo, z čeho jste ho vyrobili? V obchodě ani nevědí co to je když jim to vysvětlím, tak to nemaj.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 20:35
Jméno: ...
IP: uživatel10292
 ty nemáš kulatinu příslušnéhoprůměru?
Datum: 26. srpna 2010 20:35
 mysliš woodruffovo?to musijou mět,na co to potřebuješ,do simsonu beztak ne?
Datum: 26. srpna 2010 14:25
Jméno: Olda
IP: uživatel10287
 Zdravim, mam problem s pinckem, nakopnu ho v pohodě ale pak se stává že musim držet pořád plnej a motor de jenom v malinkejch otáčkách a palivo stříká ven z karburátoru jak je ten otvor na filtr..  Nevíte někdo co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 20:24
Jméno: Dráža
IP: uživatel7862
 zkus vyčistit vejfuk a vyčisti karbec !!!
Datum: 26. srpna 2010 20:24
 tak zkus rozdělat karburátor a podívej se jestli není něco třeba poškozený nebo něco blbě namontovaný a podle toho usoudíš co s tím...
Datum: 26. srpna 2010 15:13
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 čau draci chtěl bych se zeptat kolik se vleze oleje do převodovky dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 12:58
 Já tam mám asi 0,55-0,6 litru. Lej dokud nepoteče šroubkem. Motorku musíš mít rovně(nejlépe opřenou co nejvíc kolmo k zemi)
Datum: 26. srpna 2010 12:58
 0,5liter tam treba
Datum: 26. srpna 2010 12:34
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 no do jawa05 pol litru sem tam nalil a kontrolní šroubek furt dole asi to někde bude netěsnit že? díky zýa odpověd
Datum: 26. srpna 2010 12:13
 1. nevíme do čeho 2. fichtl má kontrolní šroubek, tak po kontrolní šroubek, je to trochu víc jak půl litru.
Datum: 26. srpna 2010 11:52
 Vleze se tam hodně...ale dej tam pul litru
Datum: 26. srpna 2010 11:20
 Příručky napoví...
Datum: 26. srpna 2010 11:12
|



|