česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  100  101  102  103  104  105  106  107  108  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, potřebuju poradit s mojí čz 175/477. Svíčka je upně suchá ale karbec jsem profukovat asi 3krát. když jsem to profoukl po druhý tak to chytlo asi tak na 10 sekund šla a zas chcípla a už nenaskočila. Předem díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2014 20:58
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, dotáhl jsem palici dal jinou svíčku a už šlape :-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2014 20:58
 
 
 
 
Jméno: kuc      E-mail:      IP: uživatel17648    
Nasava ti to někde falešné vzduch,nebo máš ucpany kanály v karbecu zkus striknou benal přes soupatko.nebo můžeš mít špatně dotáhnout hlavu,válec.......improvizuj
 
 
Datum: 03. listopadu 2014 7:26
 
 
 
 
Jméno: Venca      E-mail:      IP: uživatel17076    
Čau,z čeho si mám vyrobit dobrý filtr na karbec ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2014 8:23
 
 
 
 
Jméno: wilik      IP: uživatel17406    
Nejlepši je origo ;-) jestli nemaš upravenej valec
 
 
Datum: 02. listopadu 2014 8:23
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel16838    
Zdar draci, čím to je že mně pionýr 21 přestal z ničeho nic jet? Jel sem a břinklo v tom a už nejede. Díky za každou radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2014 7:55
 
 
 
 
Jméno: wilik      IP: uživatel17406    
:-D sundej valec a uvidiš co tam břinklo :-D
 
 
Datum: 02. listopadu 2014 7:55
 
 
 
 
Jméno: jawasj4      IP: uživatel15847    
tak to bude určitě prasklí chladič :-D
 
 
Datum: 01. listopadu 2014 13:11
 
 
 
 
Jméno: lukys      IP: uživatel17062    
cau lidi kdyz si koupim sadu sroubu na jawa 20,21 pujde i na 05 ? dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2014 23:28
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasan,,jen viko spojky ma jinaci srouby,,jinak stejny
 
 
Datum: 30. října 2014 23:28
 
 
 
 
Jméno: sudivoj      IP: uživatel16252    
zdravím, už si nevím rady s mustangem. Jedná se o to že když vymontuji svíčku zkusím jestli háže jiskru, tak háže krásnou, jenže jakmile svíčku namotuji do válce, a chci nastartovat tak to nechytne, vymontuji svíčku a zkusím jestli háže jiskru a nic, dám jinou svíčku a ta háže krásně ale následuji sní to samé, už sem tak vyzkoušel 5 svíček a ze všema to samé, vím i čím to je je to tím jak se svíčka dostane do kontaktu se svěcí ve válci tak přestane házet jiskru jakmile uschne je zase dobrá. Nevíte čím byto mohlo být? vzdálenost elektrod jsem zkoušel i všelijak měnit od ,02mm až po 1mm a pořád to samé odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2014 19:31
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj sudivoj! A kolik máš vody v nádrži? Toš tak.
 
 
Datum: 02. listopadu 2014 19:31
 
 
 
 
Jméno: sudivoj      IP: uživatel16252    
předstih mám samozřejmě nastavený a navíc na jiskru nemá absolutně žádný vliv
 
 
Datum: 30. října 2014 20:19
 
 
 
 
Jméno: sudovoj      IP: uživatel16252    
jako myslíš indukční nebo zapalovací u magneta
 
 
Datum: 30. října 2014 19:54
 
 
 
 
Jméno: wilik      IP: uživatel17406    
A co předstih ? Zkoušel jsi ?
 
 
Datum: 30. října 2014 19:52
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
zkus novou cívku
 
 
Datum: 30. října 2014 19:40
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17646    
Zdar ladičí. Už druhý měsíc se snažim prodat komplet 70ccm válec na simsona. Inzerát mam na motoinzerci. Nějak se mi nedaří to udat. Ne že by mi to nějak pálilo,ale doma na to jen sedá prach. Kam mam vyhodit inzerát,aby to mělo význam?? Vím,že 70ccm válce jsou docela žádané zboží,ale na té motoinzerci to simsonama moc nejede... Dík za případné tipy. Standa odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2014 15:32
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoď to na bazoš, sbazar a motoinzerci zároveň. Bazoš je jistota, mizí to tam rychle. Kdyby nic tak aukro jako kup teď nebo přihazovačka s menší zákl. cenou, ještě mě napadá simsonviglu.cz ..
 
 
Datum: 31. října 2014 15:32
 
 
 
 
Jméno: wilik      IP: uživatel17406    
Bazoš nebo sbazar mě napada ...
 
 
Datum: 30. října 2014 19:56
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Zkusil bych bazoš. Na motoinzerci jsem simsona prodával měsíc a nic a z bazoše byl za tejden pryč...
 
 
Datum: 30. října 2014 15:32
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čus draci, nevíte někdo kde by se dalo sehnat 12 V zapalování na Babettu ? Odepište díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2015 1:22
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel15620    
previnout civky ...je na netu
 
 
Datum: 19. února 2015 1:22
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16898    
jám mám na babete origu zapalko a funguje mi jak s 6V tak i s 12V žiarovkami len vymeň žiarovky a uvidíš
 
 
Datum: 10. listopadu 2014 14:26
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel13313    
hele, to nejsou ptákoviny, já vim že existuje 12 V zápalko na babettu ale ptám se kde ho sehnat
 
 
Datum: 30. října 2014 20:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17645    
Nikde jedine vyrobit nevymislej ptakoviny a kup za 600 starsi zapalko od zida z bazose od tabora
 
 
Datum: 30. října 2014 18:18
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
Ahoj udělal jsem si GO svého mustanga výbrus ložiska gufera tesnění řetízek spojka klika tu sem nechal byla dobrá necinkala určitě sem mněl v ruce horší kliky který stejnak dobře jezdily mám najeto asi 70 km ale furt je hrozně lenivej někdy jede líp někdy ne mažu to 1:33 stihl olejem nepřidírá se nic předstih 1.6mm před Hu. svíčka brisk n 15 jehla 2 zářez jinak vše origo až na filtr takoví starí přímák vypadá jako z 250 ale pasuje přesně na karbec z fíka protože sem mněl manžetu k filtru roztrženou tak chci koupit novou zatím jsem tam dal tohle a příde mně furt lenivej srovná se to až si to posedá a tak ? nebo je něco špatně ? všem děkuju za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2014 19:06
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
Ahoj tak jsem dal tedy tu hadici k sání a poladil zapalování předstih +- 1.8 a jede krásně ješte vypálím vejfuk :-) všem moc děkuju za rady
 
 
Datum: 31. října 2014 19:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
Jo úplně v pohodě taky to tak dělám
 
 
Datum: 30. října 2014 20:42
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
Ahoj tak jsem dnes koupil tu hadici k originál airboxu vše namontoval a jede opravdu o hodně líp zítra doladím předstih skusím dát +- 1.8mm a vypálím vefuk :-) všem moc děkuju za odpovědi a ješte bych mněl dotaz když mám živé papíry z fichtla 20 a je tam psáno že je to pro typ 20 21 23 tak to mužu bez problému dát na mustanga a přerazit štítek a jezdím ? :-)
 
 
Datum: 30. října 2014 19:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17646    
Vím,že v manuálu je 1,6-1,9 a hodně lidí jede těch 1,6...ale z vlastní zkušenosti mužu říct,že líp jede ten větší předstih,ale ve výsledku to nehraje až takovou roli....jak to jede mizerně,vždy je to karbec a nebo blbě udělanej motor... ten předstih už je třešnička na dortu .... ten rádoby přímák bude 50% problémů ... dalších 25% problému muže být výfuk .... jestli jede někdy líp a někdy hůř,tak zkontroluj,jestli někde nepřisává ... hlavně vyřeš to sání ... jak bude funkční airbox,dá se konečně něco seřídit....
 
 
Datum: 30. října 2014 14:38
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17645    
Za me to muze byt tim airboxem jakou barvu ma svicka a nejni ten predsih moc malej 16 je vrch tolerance. A vubec nemusi byt vhodna za me udelat risku na karteru a na zapalku a day malinko vetsi a skusit projed a pak resit bohatost smesy
 
 
Datum: 30. října 2014 2:01
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Pavelka      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čau draci, našel jsem na netu tohle zapalování na babettu, nevíte někdo jestli by se dalo někde sehnat? Odepište díky Ondřej http://www.motodilyeshop.cz/?article=1367 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2014 2:09
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17645    
Nejde ti odkaz ale komplet zapalko na babu.maj na moto usti co te zaskoci je cena srovnatelna s vape. za me sehnat zachovale starsi
 
 
Datum: 30. října 2014 2:09
 
 
 
 
Jméno: bery99      IP: uživatel17211    
Zdravím draci, jak se jmenuje součástka, která jakokdyby trčí z motoru v místě, kde je maticí uchyceno sekundární 14ti zubé kolečko, a která má pasovat do pravého víka motoru, kde je spojka, mělo by to mát tvar ocelové tyčky. A jakou to má v motoru funkci. Děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2014 13:17
 
 
 
 
Jméno: bery99      IP: uživatel17211    
ok, díky moc.
 
 
Datum: 28. října 2014 13:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17644    
Sesa to tu má v krámku. Je to jedna delší tyčka,kulička a kratší tyčka. Je to speciální ocel. Koupíš to i v mototechně. Nelze nahradit kusy šroubů,hřebíkem,kulatinkou ani roxorem - to píšu rovnou,protože by ses na to stejně ptal...
 
 
Datum: 28. října 2014 13:05
 
 
 
 
Jméno: bery99      IP: uživatel17211    
děkuji za odpověď, a nevíte, kde by se dala sehnat?
 
 
Datum: 28. října 2014 12:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17644    
Tyčka na vypínání spojky,funkci má sakra velkou :-D
 
 
Datum: 28. října 2014 12:15
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel15802    
Čus draci, chci si stavět domamont krosku z čezety 175 477 a zajímalo by mě jak by to jelo kdybych tam dal koleno a koncovku z 125 krosky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2014 20:11
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Hanes! S klukama súhlasím, protože majú pravdu a rozumijú temu! A gde vzít ČZ 125/516? Aj v ČMN se o ni pše! Toš tak.
 
 
Datum: 30. října 2014 20:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17644    
Maj pravdu. Těžkej rám,těžkej motor,tlumiče na silnici s relativně nízkým zdvihem a velkou tuhostí... Krosku nedělá zvedlej přední a zadní blatnik,drapáky a uřvanej vejfuk,ale předevšim podvozek do terénu ... Vejfuk ze 125 krosky asi moc fungovat nebude,protože je stavěnej do otáček,kde číza už dávno nejede a o takových otáčkách si muže nechat zdát.. Ale tak jako všechno by se dal i ten vejfuk přizpůsobit,pokud ho máš... dát delší koleno a najít optimální délku aby ses dostal do otáček kam potřebuješ ... Za 15 koupíš přejetou mačetu z roku 90,ale s největší pravděpodobností bude v terénu fungovat o hodně lépe jak ta předělaná číza ...
 
 
Datum: 28. října 2014 9:57
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel15802    
Tak to by mě zajímalo kde vezmu 125 krosku do 15000
 
 
Datum: 28. října 2014 9:24
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Jelikož jezdím dost aktivně enduro, tak se mi tvůj nápad vůbec nezdá. Krosku / enduro motorku dělají hlavně tlumiče, které všechno vyžehlí, nízká váha a docela ostrej motor. Nic z toho nikdy z ČZ 175 477 nedostaneš. Není lepší za ušetřený čas a peníze koupit normální krosku? I ta malá 125 do 15 000 Kč bude jezdit lépe než by jezdila tahle ČZ v terénu...
 
 
Datum: 28. října 2014 7:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Řekl bych že to vůbec ničemu nepomůže, protože dvoutaktní kroska točí aspoň dvakrát víc otáček než číza, přičemž využitelné je spíše to horní spektrum...výfuk na 477 je z fabriky relativně dobře udělaný, takže bych neexperimentoval.
 
 
Datum: 28. října 2014 7:26
 
 
 
 
Jméno: bery99      IP: uživatel17211    
zdar draci, furt mám potíže se zapalováním mám dvě u obou ať dělám co dělám, furt to nepasuje magnet se neotáčí, furt naráží do statoru, jak moc se mají utáhnout ty šrouby na statoru ( ty 2 s packama) mají se utahovat na doraz, nebo jenom tak aby se to protáčelo... pls pomozte fakt už nevím jak dál odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2014 17:46
 
 
 
 
Jméno: bery99      IP: uživatel17211    
ok, děkuji za odpověď-
 
 
Datum: 27. října 2014 17:46
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za prvé zkontroluj zda ti sedí dobře a rovně rotor na kuželovém čepu kliky (pozor na červa v čepu), poté tam hod stator bez cívek, utáhnout tak s citem (pod šroubky můžeš dát pérovky), ani moc ani málo (dotahuj je postupně - vrchní,spodní, zas vrchní atd.) . a ještě zkontroluj dosedací plochy statoru a odlitku bloku (nečistoty nerovnosti aj.). Když to dřít bude, je v háji stator, když ne, montuj postupně cívky tak, aby byla mezi rotorem a cívkou vzdálenost asi 0.5 mm .. a uvidíš .. hodně štěstí.
 
 
Datum: 27. října 2014 16:57
 
 
 
 
Jméno: kuba neví si rady      IP: uživatel17642    
Mám fichtla a a blbnou mi světla !. ve předu mi svítilo dálkový když jsem to přepnul na tlumený tak nesvítilo , tak jsem vyměnil žárovku a svitilo to obraceně tedy dálkový nesvítilo a tlumený ano . a na dálkový zase svítil jenom zadek a na tlumený zas ne . jak to ??? přitom mě to všechno před pár dnima svítilo všechno v pohodě vubec jsem se vtom nevrtal prostě z ničeho nic to začalo blbnou :// jediný co mě napadá že by mohlo mít vliv jak jsem měl dole řiditka páč jsem je chtěl zavařit tak jsem musel sundat ten přepínač světel a možná jsem ho trošku jako vytáhnul z masky ale to by nemělo mít žádnej vliv protože drátky držej. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2014 9:34
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přepínač - zkontrolovat drátky, přepínací plošku a kontakty očistit/prostříkat kontaktolem. Patice žárovky - zkontrolovat uchycení kabelů a kontakty k žárovce (očistit - ošetřit kontaktolem).. někde v tom bude zakopanej pes.
 
 
Datum: 29. října 2014 9:34
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel12477    
zkus se podivat do přepínače na leve straně řiditek jestli neni uvolněnej drát nebo neni špatnej přepínač
 
 
Datum: 28. října 2014 22:13
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17638    
Ahoj draci! Máte někdo na pionýrovi odladěný motor bez úprav a originální karburátor s přímým filtrem, co tu prodává Sesa? Hlavně mě zajímá, jakou jste použili hlavní trysku, když ten přímý filtr propouští mnohem víc vzduchu než orig. Děkuju. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2014 7:13
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Ano, mám zkušenost - filtr letěl do koše. Protože tam nemá co dělat. Odpor nulový, základní funkce filtru - filtrování vzduchu skoro žádná, když je přes něj vidět. Hluk taky netlumí - větší bordel. Prostě origo motor - origo filtr, výfuk...
 
 
Datum: 25. října 2014 7:13
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě se chci zeptat ohledně řidítek na pionýra, jestli řidítka s hrazdou z jawy 21 sport jsou nějak vzácnější a mín dostupné než obyčejné bez hrazdy díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2014 23:54
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
řídítka s hrazdou chce každý na svou jawu,čezetu proto že vypadají líp a taky protože má s nimi motorka "sportovnější vzhled" hlavně se dávájí na krosky :-)
 
 
Datum: 08. prosince 2014 23:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
to teda nejsou
 
 
Datum: 27. října 2014 2:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16253    
Hrazdy z 21 jsou stejne hrazdy jako z velke motorky...staci ti tak?
 
 
Datum: 26. října 2014 19:20
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím všechny, chci se zeptat jak se pozná válec z jawy 20,21,23, od válce z jawy 05, protože doma mám hromadu válců a potřebuji nějaký do motoru na mustanga tak se ptám jak to poznat, díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2014 8:35
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
co nebýt líný a hledat, je to o pár dotazů níž, už mě ty dotazy pořád dokola, jen proto že je někdo línej opravdu začínají sr...
 
 
Datum: 29. října 2014 8:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17640    
Jawa 20,21,23 - vejfuk -/+29,5mm od HU(horní hrana válce),sání nahoře 55 a dole okolo 67,5 od HU,přefuky vysoké skoro 2cm (tušim že 18mm). Jawa 05 - výfuk +/- 30,5 od HU,sání 54/66,5 a přefuky vysoké cca 1cm,uvnitř šachet přefuků jsou náběhy do zúžení. Pak je polskej válec - vejfuk 30,sání 56/68 a přefuky vysoké lehce přes 15mm.
 
 
Datum: 26. října 2014 17:53
 
 
 
 
Jméno: Jiří      E-mail:      IP: uživatel10002    
Pánové kdo máte čízu 180 nejlíp 487.5 a zkušenosti se spojkou. Měnil jsem lamely protože byl problém s původníma stejným způsobem jako na mé předchozí 487.1 a spojka prokluzuje. Nikdy před tím se mě to po výměně lamel nestalo to spíš za mladých let na 476 když jsme dělali lamely z korku nevypínala spojka vůbec. Možná si to musí ještě sednout ale chybu v montáži vylučuju snad jen s tím že původní lamely měly na obvodu na některých polých zoubky a náhradní je nemají. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2014 7:14
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Šikulka
 
 
Datum: 25. října 2014 7:14
 
 
 
 
Jméno: jirka4137      IP: uživatel10002    
Tak dík za rady už jsem to opravil.
 
 
Datum: 24. října 2014 19:09
 
 
 
 
Jméno: zdeněk      E-mail:      IP: uživatel17634    
Zdar mám doma tři druhy válců na fichtla a každý má jiné časování jeden je 05ka to vím ,ale ty dva nevím proč jsou jiné dík za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2014 10:47
 
 
 
 
Jméno: Doly_cz      IP: uživatel17636    
co jsem slyšel od mechanika, tak nový Polský válec má jiné časování než původní Čs. A taky to s tím polákem tak dobře nejede. Ten samý problém mám i s válcema na Babettu 210. Koupil jsem nový válec a babeta neměla výkon a jela jen do 40km/h. Při rozjezdu na rovině jsem musel pomáhat šlapkama. Po 1000km jsem udělal výbrus na starém válci a vrátil jej zpět do Babety a okamžitě jezdím přes 50 a šlapky už zase používám jenom na startování.
 
 
Datum: 23. října 2014 10:47
 
 
 
 
Jméno: biker111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík za odpověd zbytečně tady plašim mám normální dva válce 05 a dva21 jenom u toho jednoho 05 jsem si nevšim toho zůžení protože je černej tak dík
 
 
Datum: 21. října 2014 19:19
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
co myslíš tím 2+2??? 05ka má výfuk cca 30,5mm a 20/21/23 má horní hranu 29,5...... přefuky má 05 menší než 21 a má i trochu jinak řešené sání
 
 
Datum: 21. října 2014 13:13
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
máš fotky?? a rozměry? bez toho je to plácání do vody, jo 05ka má konce kanálů zúžené, to je normální
 
 
Datum: 21. října 2014 13:11
 
 
 
 
Jméno: biker111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi už jsem to odhalil oni ty 05 jsou asi dva druhy časování stejný ale jeden má v přepouštění takový zužovací nálitek
 
 
Datum: 20. října 2014 19:36
 
 
 
 
Jméno: biker111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam ty válce 2+2
 
 
Datum: 20. října 2014 19:10
 
 
 
 
Jméno: biker111      IP: uživatel17634    
jsou širší přefuky horní hrana váfuku je výš a spodní sání níž jsso to rozdíly v milimetrech a ty váce 2+2 takže to není kutilství.Jaký je standard časování(hrana výf.a sání)? dík
 
 
Datum: 20. října 2014 19:07
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
a jaký je rozdíl u těch dvou?? Jiné časování má třeba Polák, případně se v tom třeba někdo vrtal nebo může jít o výrobní tolerance. Záleží vkterých rozměrech a o kolik se liší
 
 
Datum: 20. října 2014 10:20
 
 
 
 
Jméno: bery99      IP: uživatel17211    
Zdar draci, mám blbej dotaz: jak mám namontovat magnet na klikovku a jakej šroub pak mám do něho zašroubovat, díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2014 18:12
 
 
 
 
Jméno: bery99      IP: uživatel17211    
ok diky
 
 
Datum: 26. října 2014 18:12
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
utři ten trn klikovky kam dáváš magnet nějakým technickým benzínem at není mastný. Pak dej ten malinký kolík co zabraňuje protáčení a nastavuje polohu a nastrč tam magnet. Pak tam dej šroub takový, aby jsi to dotáhnul. Nevím přesně délku.
 
 
Datum: 20. října 2014 20:10
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
DRACI ZACINAM MAKAT,,ALE KRAMEK JESTE NEJAKY TYDEN NEPOJEDE,, MAKAM NA NOVINKACH A CHCI PREDELAT KRAMEK,,, MATE NAPADY A POTREBU STAMGASTI>> 1, MAM PREDELAT CLENENI SEKCI 2 , VYHLEDAVAC VYMAKAT?, PROHLIDKA ZBOZI? CO DAL? preci musim delat nejakou zmenu preci,,at to cekani ma nejaky smysl :-) piste cokoliv na fichtlkramek@gmail.com odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2014 22:52
 
<  100  101  102  103  104  105  106  107  108  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 23.04.2025 11:52:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu