Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Yuri
IP: uživatel16898
 Nazdra draci  mám čz 250/475 dal som kluku na repas a fukli mi tám ojnicu s horním okom 16 mm namiesto 18 mm (nebudeme riešiť prečo  ) a mám doma valec po výbruse s piestom na 18 čap. OTÁZKA: čo teraz dať vyrobiť nový piest alebo sa dá vyrobiť medzi kus ??? dosť som do toho vrazil tak už neviem ako dalej :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2014 11:36
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 vyriešil som toto tak že som si dal vyrobiť za pár drobných bronzové prúzdro a je to
Datum: 17. listopadu 2014 11:36
Jméno: Honza
IP: uživatel17088
 Almet dodává tyto písty i na 16 čep.
Datum: 10. listopadu 2014 21:14
Jméno: honza
IP: uživatel17406
 No jestli jsi po nich chtěl ojnici 18 mm tak ji tam maju dat -_- prostě to reklamuj  zbytečně složite to xpředělava
Datum: 10. listopadu 2014 18:18
 čus draci, potřebuju radu - tip, jak ošetřit nádrž u stroje JAWA-05. Nechával jsem to vylít epoxidem, ovšem nikdo mne neupozornil, že naturál pětaděvka to uvede do stavu před vylitím..Jaké máte zkušenosti, jak dobře ošetřit nádrž, aby dlouho a spolehlivě sloužila?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2014 13:26
Jméno: standa
IP: uživatel17665
 Od svých 13 let jsem měl spoustu rozpelešených fichtlů,mustangy,05,20,21,555 a až na vyjímky měli vždy rez v nádrži. Nikdy jsem neměl důvod to extra řešit,maximálně když to byl loupající se brutál rez, jak píše kolegáček,naházel jsem tam matice a třeba kuličky z ložisek,kusy šroubů a cokoliv šikovnýho,nalil jsem tam benzin,naftu,ředidlo,no co bylo doma,promlátil jsem to,vypustil,vysypal...dokonce v brutálních případech jsem to vystříkal zahradní hadicí proudem vody abych vyhnal i zbytek bordelu a pak nechat uschnout,naimpregnovat naftou,kohoutek se síťkou - letovanou jemnou - a po prdeli ... vždy to fungovalo...když začlo bejt ucpaný sítko,začlo to na rezervu brzo škubat ... ofouk sem kohout a nebo prostě dolil benzin...nic sem nikdy nevylejval epoxidem ... ale pozor,jak je kohoutek bez síťky tak je to problém...ale to je asi jasný
Datum: 15. listopadu 2014 13:26
 Dělálo my to po dlouhodobým odstavení stálo to 99-05 a pak jsem dával výkonný olej a ten pustil rzi a byl pořád ucpaný kohot tak jsem tam naházel matice a podložky klepal jsem s nádrží potom vypláchoval naftou až vytékala čistá, potom benzinem a od tý doby se to zatím neucpalo. A tim vyléváním nádrží dle mého názoru nevyřeší nikdo nic, protože ty oxidy koroze pokud tam jsou tak je nelze dokonale odstranit a bude se ta barva stejně za čas loupat a bude to ještě horší než orig vylití nádrže.
Datum: 14. listopadu 2014 13:39
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 ne.......primalex
Datum: 14. listopadu 2014 9:11
 a byl ten epoxid dvousložkový?
Datum: 11. listopadu 2014 16:54
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 já použil tohle http://www.movychem.cz/ochranne-vrstvy/odrezovac-rezol-2000-11 vybuchaj nádrž šrubkama a potom vyplachuj vodu dokud nepoteče z nadrže čistá . potom pořadně vysuš fenem nebo pistolí a nalej tam tento rezol 2000 špluchaj aspon 2 min vylej vysus fenem a zopakuj aspon jestě 1. nadrž by měla být vevnitř šedá.udělal sem to tak před 3 lety a vypadáto furt dobře.
Datum: 11. listopadu 2014 15:28
Jméno: DDD
IP: uživatel17657
 zdar draci jakou rozetu (počet zbů) doporučíte na závody fichtl cup(kategorie ořež plech) a jaký sekudár díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2014 18:22
Jméno: honza
IP: uživatel17406
 Je třeba odzkoušet  nejlepši když si jich koupiš vic
Datum: 10. listopadu 2014 18:22
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17617
 Podle trati, průběhu, výkonu, hmotnosti, povrchu... moc neznámých.
Datum: 09. listopadu 2014 18:44
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, potřebuju vědět jaké rychlosti dosahoval manet na jednotlivé rychlostní stupně, jaký průměr mělo jeho zadní kolo, a kolik zubů má jeho rozeta a kolik zubů má sekundární řetězové kolečko (to jak vede ven z motoru). Nevim kolik druhů manetů bylo, jde o mě ten, jak má elektrický startér i nakopávačku, děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2014 16:24
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Ja potřebuju přibližné hodnoty, ne okaz na antikvariat.
Datum: 11. listopadu 2014 16:24
Jméno: Yuri
IP: uživatel16898
Datum: 10. listopadu 2014 14:32
Jméno: Yuri
IP: uživatel16898
 čiže tatran
Datum: 10. listopadu 2014 14:29
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Myslim manet scooter
Datum: 09. listopadu 2014 15:16
 Ahoj DRACI ! Nutně potřebuju radu. Mám problém z dobíjením na mé ČZ 175/477,už fakt nevím co s tím udělal jsem komplet novou elektriku podle 3 různých schémat a stále nic,dokonce jsme seřizovaly i relé ale furt nic jakmile odpojím při jakýchkoli otáčkách baterku tak to prostě zdechne tudiž potřebuju radu.Díky za každou pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2014 14:14
Jméno: Yuri
IP: uživatel16898
 podľa mňa bude problém z budením treba skontrolovať uhliky či sú dostatočne dlhé v akom stave rotor stator či nemajú skrat rovno na kostru a v akom stave je Boschka i to hraje úlohu som mal podobný problém všetko som skúšal a nakoniec to bol povolený kontakt na boschke  i ja mám 487 a max spokojnosť teraz
Datum: 10. listopadu 2014 14:14
 no já to nepoznám jestli v dobrém nebo špatném ale to relátko asi jde ale blbne to
Datum: 10. listopadu 2014 9:39
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 V jakém stavu sů uhlíky?
Datum: 09. listopadu 2014 19:07
Jméno: jura
IP: uživatel16943
 zdravím. mám takovej problém s přednima teleskopama na svim pionyrovy. jedu a celi předni kolo se mi kyva ze strany na stranu a lita si to tam jak chce :/ řekl jsem si že to budou totalně zničeny silonovy pouzdra. tak jsem koupil novy stary jsem vylisoval dal jsme tamnovy všchno jsem udělal tak jak to má být ale moc mi to nepomohlo :/ prakticky je to pořád stejny. už nevím co s tim mám dělat. poraďte prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2014 10:51
Jméno: michal
IP: uživatel14949
 poradne utahnout horni brejle
Datum: 09. listopadu 2014 10:51
Jméno: solf
IP: uživatel17547
 Ahoj, prvně v životě jsem půlil motor ( mustang ). protože se zaseklo sekundární kolečko. Po rozpůlení motoru jsem vyměnil některé díly převodovky za jiné, nové pístní kroužky a také jsem vyměnil spojkové lamely. Motor jsem složil a okamžitě chytil. Na neutrál jde krásně za plynem. Seřídil jsem spojku a všechno se zdálo v pohodě. Při zkušební jízdě mě ale překvapilo, že nemá motor výkon ani na jedničku a ani při běhu na neutrál se nedá motor vytočit do plných otáček. V nich vynechává. Také to dost kouří. Myslíte si, že by to mohlo být nějak špatně utěsněné ( dělal jsem to na silikon ) a olej nějak vniká do spalovací komory? Moc se mi do půlení znovu nechce, tak jestli máte nějaký nápad, budu rád.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2014 16:08
Jméno: honza
IP: uživatel17406
 Myslim jsi že předstih ani od trh by neměl mit nějak velkej vliv na to že se dusi  s velkym odtrhem by se akorat motor nevytočil do vysokych otaček jelikož by se nestihalo vracet kladivko . seřidit karbec... Jake maš trysky ?  přetěsnit .. Karburator-koleno koleno-valec popřipadě valec a blok motoru .
Datum: 10. listopadu 2014 16:08
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Kdyby to žralo olej, tak půjde z výfuku bílý dým a bude z výfuku kapat černá kapalina. Jestli to kouří modře, tak bych to spíš viděl na špatně seřízený předstih/odtrh.
Datum: 08. listopadu 2014 20:31
Jméno: solf
IP: uživatel17547
 Ta svíčka moc dobře nevypadá a je pravda, že gufero jsem neměnil, vypadalo v pořádku. Zkoušel jsem to ještě znovu projet a při jízdě na 3/4 plynu se to docela rozjede, jakmile dám ale plný plyn, okamžitě se to začne dusit. To samé na neutrál. Takže se zdá, že to ovlivňuje množství vzduchu nebo benzinu. Neměnil jsem těsnění pod válcem, ani pod kolínkem karburátoru, nemohlo by to být tím? Díky předem za odpověď.
Datum: 08. listopadu 2014 14:50
Jméno: honza
IP: uživatel17406
 No jestli to moc čoudi tak to muže být špatny gufero na klice ze strany spojky .. Muže přisavat olej .. Svíčka hodně napovi  jestli je černa . mastna prostě hodně zanesena nejspiš to je to gufero .. A jestli jsi daval noveé kroužky tak to chvili trva než se to zajede měl jsem to samý dal jsem nove kroužky za 1 dobry ale za 2 se do mirneho kopce nechytal  časem si to sedlo a všechno okej
Datum: 08. listopadu 2014 13:04
Jméno: HonzaVolf
IP: uživatel17547
 Cau draci mam problem s motorem. Kdyz jsem ho rozebral a znovu slozil, pri zkusebni jizde jsem zjistil, ze motor nema zady vykon a pri vysokych otackach vynechava.Co s tim ? Diky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2014 13:08
Jméno: honza
IP: uživatel17406
 Seřidit karbec zapalovani zkontrolovat jestli někde nepřisava falešnej vzduch
Datum: 08. listopadu 2014 13:08
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
 zdar mám dotaz ohledně kolena výfuku na pionýra. Mám jednadvacítku z roku 67 a potřebuji na ni koupit koleno jenže nevím jestli s falcem nebo bez ?dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2014 18:31
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 čau, mám takovej dotaz. chtěl bych si dát na svůj motor klapku ale nikdy jsem žádnou takovou úpravu nedělal a nemám s ní skušenosti. tak bych chtěl poradit jaká klapka by byla nejlepší a jesti ji můžu dát i na sériovej motor a jak tam tu klapkumám dát. musím si na ni vyrobit něakou kovovou krabičku. jak by taková krabyčka měla vypadat? :O a kdybych tam tu klapku měl mohl bych tam nechat originalni karbec z ichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2014 12:49
Jméno: standa
IP: uživatel17656
 Myslím že již výstižnější odpověď,která by tak obsáhle vystihovala tuto problematiku nedostaneš. Zkusím to napsat jinak. Sací kanál je ve válci navržen pro rozvod sání pístem .Časování válce je tak i sladěno a odpovídá to i spodní kompresi motoru a pásmu jeho využití. Pokud tam narveš klapku,bude to mít stejný význam,jako když výfuk ucpeš drátěnkama na nádobí a do sacího filtrboxu dáš velkej kámen ... asi tak ... přecejen když tu klapku přivážeš za zrcátko provázkem tak to pojede víc a budeš mít fichtla s klapkou. O to tu přece jde ne?  Nebo máš jiný důvod pro montáž klapky? Tak moc časovanej sací kanál že už to píst nedává a moc to prská? Či chceš ralizovat přefuky pod klapkou protože pístem je pro tvý využití nedokážeš ve špičce plnit a má to díru v průběhu? Je víc způsobů jak rozhejbat seriovku,ale ty sis vybral ten nejblbější ....
Datum: 07. listopadu 2014 12:49
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 tak ti teda děkuju za skvělou radu..! hned jsem omnohem chytřejší
Datum: 07. listopadu 2014 10:14
Jméno: standa
IP: uživatel17655
 Ahoj. Nechci tě urazit,ale na seriovce klapka ubere nejmíň výkonu když ji přišroubuješ na řidítka.
Datum: 07. listopadu 2014 6:21
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Zdar hoši musí se před chromováním nějakého dílu provést opískování nebo něco takového?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2014 10:18
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tryskání zrovna určitě ne, ale samotná příprava podkladu pod chrom je to, co z toho dělá tak nákladnou věc, samotný pokovení je pak zlomek celkové ceny, proto kdo má možnost si přípravu udělat sám, má jednoznačnou výhodu... jinak k tomu, zrovna ráfky včetně výpletu, kolena výfuků a výfuky se v drtivé většině dávají nové (ráfky kvůli ceně, protože vyleštit starý vyrezlý ráfky vyjde podstatně dráž, než koupit novou !kvalitní! repliku, nehledně na to, že to často ani nejde - málo masa a výfuky ti zase málo kdo nachromuje, takže opět bych volil kvalitní repliku) ... zbytek věcí bych se snažil pokud možno zachovat původních, tzn. nechat pochromovat...
Datum: 12. listopadu 2014 10:18
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Co mě vyjde levnějc? když si nechám neco nachromovat, nebo když to koupím nové? Např.ráfek na pionýra.
Datum: 09. listopadu 2014 19:15
Jméno: pepa
IP: uživatel17650
 Samohrejmne. Musi se to perfektne.ocistit a povrch orovnat do perfekni rovinosti kazdy neduh rez barva ci draska s dulkem vinikne
Datum: 06. listopadu 2014 23:55
 Zdravím, mám takpovediac chronický problém so Stadionom S22. Šlape ako hodinky, ALE palivový ventil stále hnevá. Totiž, pred asi mesiacom som pri štarte zistil nemilú skutočnosť - z ventilu mi kvapkal benzín aj v zavretej polohe. Ja som o tom nevedel, skúsil naštartovať.... a mohol som mopeda rozobrať  Po generáĺke zapaľovania a výmene gumičky za novú šlapal ako hodinky. Pôvodná gumička bola po ani nie mesiaci prevádzky (!!) predratá, medzi dvoma otvormi sa doslova predrala medzierka a tadiaľ to pretekalo. Ale strach je strach, a tak som každý večer od výmeny radšej preventívne odpojil hadičku a preskúšal, či to zasa nezačína kvapkať. No, a dnes to začalo robiť znovu!  Síce to kvapká len veľmi mierne ale je len otázkou času kedy to začne zasa kvapkať masívne...  Pokiaľ otočím ventil do zavretej polohy na druhej strane, je všetko OK. Jednoducho to zasa vyzerá, že je gumička v háji.
No a teraz neviem, či mám také nepoužiteľné gumičky alebo či mám chybný ventil s nejakým defektom, ktorý gumičky derie. Neviete či sa na S22 dá namontovať aj nejaký iný, voči predieraniu odolnejší ventil? Nestretli ste sa s tým? Alebo máte iné riešenie? Dávať tam 3. gumičku za možno 3 mesiace mi už príde ako nonsens... Ďakujem!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2014 15:18
Jméno: solf
IP: uživatel17547
 Měl jsem stejný problém u pionýra. Vyměnil jsem těsnění a pořád to protékalo. Pak jsem si při porovnání s jiným kohoutem všiml, že ty kolíčky, které drží to gumové těsnění ve stanovené poloze, jsou u toho problémového kohoutu o pár desetin mm vyšší. Tak jsem je brouskem ve vrtačce lehce ubrousil tak, aby byly nižší, než je tloušťka toho gumového těsnění. A bylo po problému. Koukni na to.
Datum: 08. listopadu 2014 15:18
 Dobrý večer pán Standa!
no môj ventil má vývod v ose vývodu z nádrže - kolmo k zemi. Skrátka takýto: http://www.dielyjawa.sk/files/products/P1120805.jpg . Ventil som pred chvíľou rozobral a zistil som, že ten oválny otvor na dosadacej ploche otočnej páčky mal na jednom mieste trochu ostrú hranu, možno, že to tam drelo (defekt sa objavil na tej strane gumičky ktorá pasovala k dosadacej ploche, nie k telu ventilu). Ventil bol tiež dotiahnutý "na krv" bez tesnenia medzi páčkou a samotným ventilom... Skrátka podľa môjho LAICKÉHO úsudku - ostrá hrana + silný prítlak = rýchle predratie. Ale možno sa mýlim...
Tak či tak, hrany na tom otvore v dosadacej ploche som zaleštil veľmi jemným šmirglom (2000 alebo 2500 tuším) do leskla takže už to ostré nie je. Tiež som vymenil gumičku. Navyše som medzi páčku a ventil dal tesnenie a páčku som dotiahol len tak, aby to celé tesnilo. Nie na krv, ale aby to bolo dotiahnuté len tak silno ako je nevyhnutne nutné pre funkčnosť. Teraz ide páčka hladko a ľahko, vôbec nedrhne a pritom to (zatiaľ) dobre tesní. No, som zvedavý ako dlho to vydrží... :/
Datum: 06. listopadu 2014 18:14
Jméno: standa
IP: uživatel17651
 Jestli se nepletu,tak s22 má stejnej kohoutek jako pio jen má vývod do boku,že? V konstrukci kohoutku nevidím problém,ba naopak spíše trpí na to,že otvory v gumičce se rozmačkají a zúží a pak jde málo paliva. Většinou netečou. To co popisuješ je buďto nějak poničená dosedací plocha otočně páčky,sakra slabá přítlačná pružina a nebo tam tu gumičku dáváš nějak blbě ačkoliv dle mě tam blbě dát nejde...
Datum: 06. listopadu 2014 17:08
Jméno: Patrik
IP: uživatel17653
 Zdravím!mam stadiona S11tku a potřeboval bych poradit s nastavením předstihu.Jeden den jsem jezdil...vše bylo ok....pak druhý den sednu,nastartuju ujedu 30m a začne to bouchat do vyfuku.Nastavuji ho tímhle způsobem:Nastavím odtrh,(když jsou kladívka nejdál od sebe) zkoušel jsem nastavit na 0,3 0,35 a pak na 0,4.Šroubovákem najdu HÚ,vložim šupleru změřim HÚ,chci nastavit třeba na 2.9 takže na šupleře přidam +2.9 mm pak pootočim jemně rotorem aby se píst dotknul šuplery.Pak začne to mordování ... otočim statorem plně vlevo,dotáhnu vložim měrku 0,05 mm mezi kladívka a měrka plandá ...pak otočim plně do prava,dotáhnu stator(rotor taky zajistím) aby se nehýbal,vložim měrku a zase šíleně plandá ........předstih můžu nastavit v rozmezí cirka 3.9 až asi 7mm....kladívka jsem dal tedy nové,ale stejně když to chytne tak to bouchá ve výfuku.....jedině sjetá vačka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2015 18:36
 No vačka sjetá nebude, ten pertinax ji neopotřebuje  Ale řeším to samé. Myslel jsem, že už vím vše, ale asi ne. Prostě si myslím, že je blbost radit, že v maximální poloze kdy vačka odtlačí kladívko má být 0,4mm. v knize Jawa 50 v návodu to píšou že se to měří v horní úvrati!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jinak to mám jak ty, buď odtrh 4mm nebo se mi po nastavení na 0,4mm kladívko v poloze -1,70mm před HU ani nedotýká vačky a to je nové!! Tak jak to je???
Datum: 05. května 2015 18:36
Jméno: Patrik
IP: uživatel17653
 Ahoj,klinek drzi jako o zivot  ..domaci vyroba  ....tak jsem vse delal podla oka a na poprve to chytlo.Nechal jsem to nejakou dobu bezet a v pohode....jde to krasne za plynem.Uvidim az se s tim poradne projedu,zda se ten predstih nehybne.Snazil jsem se delat vse presne a jak tak koukam tak je doopravdy lepsi experimentovat,takze dekuji moc za rady  ....Ted jsem si jeste vsiml,ze rotor ma vuli...konkretne je vule mezi hlinikem a tou vackou.Nyty jsou povoleny...je to asi desetina milimetru.Mam to resit?....jeste bych se zeptal na prepeti...kolik namerite na vyplem svetle? Ja tam mam ve vysokych otackach napeti kolem 25 V...mam koupit novou civku?nebo postavit regulator?
Datum: 07. listopadu 2014 17:44
Jméno: Jarmak1
IP: uživatel17522
 Stržený nebo vypadlý klínek na klikové hřídeli na kterém je nasazeno zapalování ?
Datum: 06. listopadu 2014 20:06
Jméno: standa
IP: uživatel17651
 Když to takle zlobí,tak bych na to šel mým osvědčeným způsobem. Oko vidí. Vim že u stadiona oko vidí vždy jen v otvoru,ale i tak to napoví. Koukni co se tam během jedné obrátky děje,odkdy dokdy je kladívko sepnuté,kdy otvírá,jak moc otvírá a hlavně kde a jestli velmi pozvolně nebo skokově... muže být skoro kulatá vačka a nebo naopak kope rotor/klika ... pokud kope klika (či lítá v ložiskách) tak napřed vyřeš uložení kliky ... jinak neni až tak podstatný kolik přesně kladívko otvírá ,ale kdy otevře a pak aby otevřelo dostatečně. Jestli střílí do výfuku,dej na kladívko víc a baj oko si to pak natoč statorem,aby to začlo otvírat tak uprostřed náběhu vačky ... čísla nejsou podstatný ...
Datum: 06. listopadu 2014 12:26
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2014 8:22
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Motor bude silný stejně, akorát budeš mít převod do síly, problém u tohohle kolečka je, že musíš na řetěz dát půlspojku, která ráda praská. Další možnost použít lamely 36z kde můžeš použít standardní řetěz.
Datum: 06. listopadu 2014 8:22
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 zdravím, vím že tu auta nemají co dělat ale potřebuji poradit s VW sharan, dnes sem normálně dojel dom vypnul motor. asi za 4 hodiny sem chtěl jet ještě někde dojdu do auta nastartuju chytne už zapínaám světla že pojedu ale najdnou zdechne tak si říkám co je chcu znova nastartovat točí to ale nic, tak sem to ještě několikrát zkoušel občas to po dlouhém točení chytlo ale asi za 2s zdechlo. První sem si myslel že by mohla být chyba v zapalování (cívka) ale když to obačas na chvílu chytlo tak to bude spíš neco s palivem ne? díky za rady pokud někdo víte
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2014 6:18
Jméno: standa
IP: uživatel17655
 A ten benzin v bandě máš?? Jestli je tam podávací čerpadlo,tak to dává když startuješ?
Datum: 07. listopadu 2014 6:18
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 no zapomněl sem napsat že benzín 2.0 no jiskru to právě dává taky si myslím že něco s palivem ale co?
Datum: 06. listopadu 2014 19:02
Jméno: standa
IP: uživatel17651
Datum: 06. listopadu 2014 6:10
Jméno: standa
IP: uživatel17651
 Benzín nebo nafta? U nafty by to byl buď stopventil,,snímač otáček kliky,ucpaná banda bordelem a nebo zapadávající nafta ... eventuelně rozlítlý čerpadlo,ale to se nestává často,tim trpí 6 válce od koncernu....u benzínu nevim ... jestli dává jiskru tak tam nejde benzín...
Datum: 06. listopadu 2014 6:05
Jméno: Venca
IP: uživatel17076
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2014 11:29
Jméno: pepa
IP: uživatel17650
 Skusil bych vyndatt tlumic bryle smacknout sverkou a na konec sroubu navarit matici jinak pokud to nejde hodit ram vzuru nohama a PRESNE. sroub odvrtat. vrtakem 6.4mnn
Datum: 06. listopadu 2014 11:29
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vytahovak_sroubu_5_ks.html
Datum: 05. listopadu 2014 21:02
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 skus ho vyvrtat
Datum: 05. listopadu 2014 21:00
 Čau, poraďte prosím. Projdu na STK když mě u 21tky chybí prsíčka-ten spodní kryt pod karbesem ? (původní 20, plechy jsem vyhodil, předěláno na 21) Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2014 19:05
Jméno: jawass
IP: uživatel16252
 když si takový vůl a vyhodíš původní revma plechy tak to by byly aby ti to daly. No jak píše standa nedají
Datum: 06. listopadu 2014 19:05
Jméno: standa
IP: uživatel17651
 Nemělo by to projít
Datum: 06. listopadu 2014 6:07
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 čau draci. chcu se zeptat jak mi motor pojede s tady tim primárním kolečkem. bude to silnější/rychlejší? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2015 15:32
Jméno: Jirka
IP: uživatel18099
 mín zubů na primáru budeš silnější ale pomalejší-a naopak!!!
Datum: 26. června 2015 15:32
Jméno: Jirka
IP: uživatel18099
 Pomalejší ale silnější!!!
Datum: 26. června 2015 15:30
Jméno: lukas1997
IP: uživatel17211
 Dobrý den, mám dotaz, zjistil jsem že koleno od karbecu nepasuje správně na polskou náhradu válce, mám to koleno nějak upilovat?? Dírky tý náhrady nezapadaj k těm dírkám od toho kolena, díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2014 16:15
Jméno: standa
IP: uživatel17651
 Jo,je to normální,buďto propiluj otvory v sacim kolenu a nebo ohni jeden šteft,aby byly souběžné,oni totiž soudruzi z polska při výrobě vytočili ty díry trochu šejdrem,takže se nahoře štefty rozbíhají a koleno tam bez násilí či úpravy nejde ... prostě si nějak poraď
Datum: 05. listopadu 2014 16:15
Jméno: mirek
IP: uživatel17649
 ahoj draci, mám fichtla skoro vše originál. řeším jiný problém než ostatní a to ten, že bych chtěl dát větší rozetu (nejde mi o rychlost), protože jablonec nad nisou to je pořád nějaký kopec tak abych ho nemusel trápit na jedničku. kolika zubou rozetu by jste doporučili? dík Mirek
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2014 16:41
 Mám okolo 93 kg a tam kde bydlim jsou kopce na všechny strany. Když jsem motor osadil jen 11z kolečkem a mojim dobře udělanym takřka seriovym válcem trochu většího vrtání tak sem začal mít ten problém,že mi chyběl minimálně 4 kvalt,takřka vše jsem jel za 3,na rovině přetočeno skoro okamžitě,maxima jsem dosahoval i do mírných kopců. Musel jsem dát 12/55. Dělal jsem i hodně pohodovej 60ccm válec pro chlapa co vážil přes 105kg a ten taktéž přetáčel 11z kolečko a dal nakonec 12z s tím že měl furt výbornou jízdní dynamiku a dosahoval +68km/h a to s vahou přes 105kg !!!. Nakonec osadil 19mm karbec a vypucoval origo výfuk z mustanga a na tento převod jezdil dokonce 78km/h. Je naprosto zbytečný chodit do lehčího převodu jak 11/55. Jestli ti to mizerně jede tak dej motor do pucu. Eventuelně ti mužu nabídnou "drobné vylepšení" válce.
Datum: 06. listopadu 2014 16:41
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Jablonec je sice v kopcích, ale pokud máš motor OK tak nemůžeš mít zas tak velký problém, aby si kopce jezdil na jedničku. Tak, že otázka.... nekompenzuješ převodem jen parazitní ztráty???
Datum: 06. listopadu 2014 8:30
 Víc jak 40 zubu ? myslím že pionýr má vzadu klasicky 55. A myslím že dozadu se vleze velká rozeta s origo tlumičema. Jen kryt řetězu bude muset pryč.
Datum: 05. listopadu 2014 18:30
Jméno: pepa
IP: uživatel17650
 Naopak velka rozeta na zadku je vzdy vhodnejsi proc to asi jawa delala na soutezacich a sportkach ve predu bylo seriove aby se taknelamal retez a byl dostatecny pocet zubu k prenosu krouticiho momentu a zuby tak netrpeli proto bylo vhodnejsi jedina nevyhoda byla vyrobni cena a hmotost soustavy....myslim ze na fochtla bez krytu vic jak 40 zubu nedostanes .. mezi tlumicema to neprojde osobne bych dal tu okolo 35 a 12 zubu na predek s tim ze pid vyvod z prevodovky bych dal pojistnou podlosku kolecko a klasicky pojistku retez bud 2 spojkama do sebe anebo ti ho udelaji primo v cz ci etovar
Datum: 05. listopadu 2014 11:48
 No spíš bych dal do předu menší a vzadu nebudeš mít koláč pomalu velkej jak kolo a nebudeš muset prodlužovat řetěz. Já například mám na mustangovy 10z táhne to dost dobře oproti originalnímu 12z ale maximálka se pohybuje kolem 50ti.
Datum: 03. listopadu 2014 20:56
|



|