Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawak210
IP: uživatel12231
 Ahoj mám takoví problém s mustangem motor po GO výbrus zajetý jen jsem kupoval noví píst kvuli tomu že na starém byl kousek uštíplí píst byl dokonce ješte o setinu oproti starému volnější a do válce šel hezky ale při první jízdě začal problém jízda max do pul plynu a většinou rovinky a mustang se přehřívá a řekl bych přidírá od první jizdy se to zelpšilo ale stejnak po delší jízdě zacinká a nedrží volnoběh přidírá se tak chcípnu a čekám na vychladnutí a potom je to dobrý snažím se hodně pouštet chcípnute z kopce s plním plynem pro zchlazení benzínem ... nevíte co muže být za chybu nikdy sem se s tim nesetkal mažu dost 1:30 a jehla 3 zářez svíčka brisk n15 což to muže být ? všem děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2014 6:34
Jméno: Nesqvik
IP: uživatel17415
 Mazat na zajížděnzajížděni 1:25..  je to i v knižce
Datum: 19. listopadu 2014 6:34
Jméno: Martin
IP: uživatel17671
 čus,je asi nekvalitní píst s kroužkama nebo špatně udělanej vybrus,zkus tam koupit kvalitní pist s čepem a chromovane kroužky a mazej 1:40.
Datum: 17. listopadu 2014 21:46
 zdravím, mám nabídku na mustanga s platným přepsatelným TP. Kupován nový majitelem co ho prodává. Má najeto jen 3500km je pojízdný, lak je sice zbastlený štetkou, je kompletní, kola nemají osmicu, tlumiče nejsou zatuhé. a k tomu dává dva motory. Chce za to 4600Kč tak se chci zeptat jestli je to dobrá cena nebo jestli to je předražené. protože na pohled nevypadá nic moc. a nemá původní víčko kastlíku. díky za názory
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2014 19:51
Jméno: mirda0210
IP: uživatel14668
 myslím si že je to dobrá cena za mustanga s tp a dva motory k tomu
Datum: 29. listopadu 2014 19:51
 je to od majitele co to mel celou dobu a tvrdi ze celou dobu fungoval a ze ma skutecne najeto jen 3tis
Datum: 19. listopadu 2014 14:41
Jméno: standa
IP: uživatel17672
 Jestli to jede,funguje a je motorově v pořádku tak je to dobrá cena. Údaj na tachometru bych nebral vážně...vždycky praskali náhony a každej neměl nervy to furt měnit... takže 50% pio má na tachometru okolo 3000km a 50% tam má okolo 8000km,ty holt měli pevnější nervy
Datum: 19. listopadu 2014 6:16
 Jaké máte zkušenosti se syntetickou barvou při opravách pionýrů, vzal jsem zatím jen rám a má to takový originální odlesk, mám jí proto že ve sprejích nedělají ČSN odstíny a za čas to zase začne někde rezivět tak nemá cenu na to dávat drahý autolaky který mimo jiné praskají
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2014 17:35
Jméno: rosi48
IP: uživatel17688
 existuje i tužidlo na syntetiku,za pár dní je to krásně vytvrzeny..akorát po pár letech na slunci každá syntetika bledne, musíš občas přeleštit...
Datum: 26. listopadu 2014 17:35
Jméno: lk
IP: uživatel17673
 a co chceš jako slyšet? je to prostě levná varianta laku, u kterýho je dost velký mínus nízká mechanická odolnost a celkem dlouhá doba vyzrání... někdo to zlepšuje tužidlem z akrylátovýho laku, ale to je buď a nebo, může se to vysrážet... já to zkoušel pouze u tabulek SPZ a výsledek asi o něco málo lepší než samotná syntetika, ale možná to bylo placebo...
Datum: 19. listopadu 2014 9:43
Jméno: Nesqvik
IP: uživatel17415
 Zdar draci mám problém na fichtlu.. Jawa 21. Jiskru dává krásnou, svíčka a kondik novej, po GO jehla čtyřzářezová na 3 zářezu, seřízeno.. ale ne a ne chytit.. Čím by to mohlo bejt? Podle mě se strašně uchcává .. prostě svíčka hnedka mokrá .. on jakože chytne třeba na 3 otáčky a zase chcípne .. a nic víc ... potom nejde roztlačit nic .. Můžu klidně nahrát jiskru od svíčky na video. Ale prostě nechytne .. co s tím? A ještě .. kouslo se mi ložisko pod primárním hancím kolečkem .. A zdá se že se protáčí v karteru. Myslíte si že by se to tam dalo vlepit na nějaký kalý pořádný lepidlo? Nebo to nějak poupravit aby se nemuseli měnit kartery? Díky moc za vaše rady Nesvqvik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2014 23:37
Jméno: pepa
IP: uživatel16399
 Strikni benzin do valce a nastartuj pokut chytne je to v palivu karburaci pokud ne je to elektro motor
Datum: 17. listopadu 2014 23:37
Jméno: Nesqvik
IP: uživatel17415
 Ano super .. tak to ložisko mám vyřešeno .. teď už jenom to uvést to pojízdného stavu
Datum: 17. listopadu 2014 19:30
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 ložisko lze nalepit. fa. exvalos dodává vymezovače vůlí na různé síly. používám (hf market IA 303-03 ) a jsem spokojen. ložisko musíš montovat i s hřídelí, aby bylo správně sosené. demontáž nahřátím.
Datum: 17. listopadu 2014 19:19
Jméno: solf
IP: uživatel17547
 Ahoj, můžete mi prosím sdělit, zda se má při běžícím motoru jiskřit mezi kladívkama? Ty jiskry se mi zdají docela silné, ale nemám to s čím porovnat, zda je to normální. A ještě jeden dotaz. Mám nefunkční rozvody elektriky, o světla mi ale nejde, je to pro kluka na polňačkyvč. Je ale odpojený i hlavní vypínač ( jawa 20 ), tak to zhasínám sundáním fajfky. Chtěl bych tam dát jednoduchý páčkový přepínač. Můžu ho vložit např. na drát, který vede od kladívek do hlavní cívky? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2014 19:21
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 připoj to na cívku na vývod "1", pak do přepínače a z přepínače na kostru. slabé jiskření na normální.
Datum: 17. listopadu 2014 19:21
Jméno: Pavel
IP: uživatel17669
 Ahoj jak se prosim rozebiraji zadni tlumice na mustangu - chromova viditelna pruzina. Potrebuju to zrepasovat myslel jsem ze uprostred na tom valci kde vylejza tycka tak kdyz tam vytocim ten vrsek tj to vicko kudy tycka leze ven ze to odskoci a rozeberu to. Vrsek jsem i pres pruzinu tenkym klicem vytocil a nerozebralo se to. A bohuzel uz ani nejde vratit nenjitam poradne misto a nechytnu zavit. Takze nejak jinak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2014 10:46
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ok... v táhle (tyčce) je kousek pod hornim závěsem vyfrézovaná drážka na tušim stranovou 7 klíč, takže musíš stlačit pružinu tak, abys tam ten klíč dostal, pak vyklepneč zajišťovací kolíček, kterej prochází skrz závěs i táhlo no a potom už jednoduše vyšroubuješ ten závěs z táhla..
Datum: 22. listopadu 2014 10:46
Jméno: Pavel
IP: uživatel17679
 Pruzina je sevrena tim tlumicem a nevim jak ji vyndat. Takze se nemuzu dostat dal nevim odkud se to zacina rozebirat.
Datum: 20. listopadu 2014 19:05
Jméno: lk
IP: uživatel17673
 nějak nechápu, co přesně ti nejde. Pružinu máš teda sundanou nebo ne? Nejde ti sundat ten vrchní závěs tlumiče z toho táhla (tyčky) nebo už máš pružinu dole a nejde ti rozebrat přímo ten tlumič?
Datum: 19. listopadu 2014 17:19
Jméno: Karel
IP: uživatel17309
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2014 17:20
Jméno: lk
IP: uživatel17673
 na jaký moto to chceš? není lepší zrepasovat a sladit starej? Když pošleš mail, pošlu ti návod....
Datum: 19. listopadu 2014 17:20
Jméno: rounik
IP: uživatel12782
 Ahoj draci včera jsem sem psal ale uz jse vse jinak dnes na burze jsem si koupil regulátor z čz na tomto obrázku je to číslo 11 http://cezeta477.wz.cz/data/cz-175-477/eletrika.htm . a prosím jelikož el. vubec fakt vubec neumi jestli by mě někdo z vás nemohl nakreslit uplně jednoduchý schéma baz spínačky bez světel baz všeho potrebuju jen aby to jelo a dobíjelo. moc prosím a předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2014 11:28
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 http://www.google.sk/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0CAcQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.motorkari.cz%2Fforum-detail%2F%3Fft%3D124971%26fid%3D53&ei=lM1pVILCNsXRywPEqIGIAw&bvm=bv.79142246,d.bGQ&psig=AFQjCNGbltiwNi1dvyvQm6ZiRL9kqVzVtg&ust=1416306420442216
Datum: 17. listopadu 2014 11:28
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2014 22:44
Jméno: pepa
IP: uživatel17667
 Moto usti ale cenovka okolo 3500 nejni lakava
Datum: 15. listopadu 2014 22:44
 a kde se dá sehnat?
Datum: 15. listopadu 2014 17:19
Jméno: combust
IP: uživatel17666
 to je původní altík babetta, kat. číslo 443000610000, a nemá 65 ale 60W
Datum: 15. listopadu 2014 17:15
Jméno: rounik
IP: uživatel12782
 čau draci potřebuju nutně pomoc už jsem fakt v háji. mám čz 175/356 mam original zapalování ale nemam k tomu dobíjení tak jsem sehnal rele z trabanta a uz fakt netusim jak to zapojit nemám totiž spínačku a ze schématu nepoznam jak to bez ní mám udělat prosím kdyby jste někdo měl podrobný fotky který kabel odkud kam mám natáhnou nějak jsem to zapojil že to hází jiskru sešteloval jsem to a krasně to chytne ale nevim jak to udělat aby to i dobíjelo chlapy fakt moc prosím o pomoc předem děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2014 11:33
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 určite nepoužívať rele z trabantu to je úplne iné relatko ked tam maš origo zapaľovanie tak spojazní toto a ked tomu nerozumieš prečitaj si dielenské príručky alebo najdi si niekoho kto tomu rozumie a ti to spojazní s relatom s trabanta ti to nebude fungovať nieje stavané na takéto zapaľovanie darmo že je 6V
Datum: 17. listopadu 2014 11:33
Jméno: Thor
IP: uživatel17664
 Zdar chlapi.. lze usadit nějáké 12V vape zapalovaní do bebetty 210? Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2015 19:22
 No ono vyvinuté bylo vyráběl ho Magneton v Kroměříži ještě než se rozdělili na Magneton a Vape.Mám ho ve svém Stingovi origo z výroby,ale letos bohužel asi odešlo a i když jiskru hází bohužel nelze nastartovat bud odešlo zapalování nebo řídící jednotka ve Vape si s tím nevědí rady a ani nedokážou opravit.Zapalování bylo super krásně svítí dálková tlumená a utahlo i blinkry.Výkon 60w/12v jediné tomu podobné je dnešní vape do Simsona.
Datum: 03. ledna 2015 19:22
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 nevím na co chceš větší výkon já musím mít 24v žárovky , jiné okamžitě prasknou
Datum: 18. listopadu 2014 22:42
Jméno: Thor
IP: uživatel17670
 spíše mi jde o to, abych mohl použít pořádné osvětlení
Datum: 17. listopadu 2014 18:05
Jméno: pepa
IP: uživatel17667
 Troufnu si rict ze nelze ale nevim proc chces menit origo zapalko ptz je to jedna z nejlepsich veci co na te slovenske pomste je za vse hovori ze to vivinuli na souteznich tatranech
Datum: 15. listopadu 2014 22:48
 zdar chlapy nevíte něco o tom že by se měli všechny doklady v polopřevodu po novym roce rušit? mam totiž mašinu v polopřevodu a chtěl sme ji přepsat až z jara a tet sem se dočetl tohle .. je na tom něco pravdy nebo sem nekomu sežral nakou kachnu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2014 16:47
Jméno: Martin
IP: uživatel17668
 Co myslíš těmi "zapomenutými" papíry? Nepatří tam doufám papíry na pionýra, který už asi 30 let nejezdí, nebyl tudíž na technický a je z něj placena pouze pojistka a má starý techničák?
Datum: 16. listopadu 2014 16:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 hlavně tady končí všechny "zapomenutý" papíry ať už k jakejmkoliv strojum, který pak už nikdy nikdo nepřihlásí... škoda
Datum: 14. listopadu 2014 23:32
 jo dík budu tam muset co nejdrív zajít
Datum: 14. listopadu 2014 20:33
 Zdar. V podstatě je to pravda. Je tam určitá lhůta dokdy to musíš přepsat, pak se vozidlo vyřadí...
Datum: 14. listopadu 2014 19:54
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 Čau, chci se zeptat. Jede někdo z vás Stejkyho 3K ? Jaké stím máte zkušenosti ? Jak to jede ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2014 23:23
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 * 2 koně rozdíl
Datum: 16. listopadu 2014 23:23
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Mám jeho 4K a maximální spokojenost. Do 3K bych asi nešel. Cenovej rozdíl už není tak velkej a výkon je papírově 2 koně.
Datum: 16. listopadu 2014 23:22
Jméno: Javař
IP: uživatel17662
 Zdravím, nedávno jsem koupil karburátor dell orto 19. Chci se zeptat nevíte k čemu jsou z boku na něm takové dvě malé násadky jakoby na hadičky? (V místě u šoupátka). Dáváte na ně něco, nebo je jen tak necháváte volná. Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2014 10:47
Jméno: Jawař
IP: uživatel16820
Datum: 17. listopadu 2014 10:47
 to není přímaz oleje... to je přepad z plovákovky a ten bych rozhodně nezalepoval  přímaz oleje je malinkatá trubička které vede přímo do boku a má průměr cca jen 2mm
Datum: 15. listopadu 2014 23:28
Jméno: Jawař
IP: uživatel16820
 Díky admine za info
Datum: 14. listopadu 2014 19:38
 draku to je na primaz oleje,,kazdej to zaslepuje,,,
Datum: 13. listopadu 2014 22:51
 Ahoj draci. chci se zeptat. nasel jsem malej sikovnej, vzhledove peknej otackomer "12Volt" bude mi fungovat na stadionu s11 ? mam nejspis v riti svetelnou civku dava mi necelych 10 voltu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2014 11:14
 Zdar, napájení by nebyl takový problém, po usměrnění 10V a vyhlazení kondenzátorem tam budeš mít okolo 14V, popřípadě se tohle dá řešit nějakýmy step-up měniči z ebay za pár kč, větší problém je stupnice pokud je to na 4T 4válec tak ti to na 2T jednoválci bude ukazovat polovinu skutečných otáček, takže pokud budeš točit 5000ot otáčkoměr ti ukáže 2500, nejjednodušší je vytisknout si jinou stupnici. úplně ideální by bylo otáčkoměr z nějakáho dvoutakta, ale většina 4T jednoválců také pálí každou otáčku z důvodu jednoduchosti zapalování. Já sám se to teď chystám řešit na babettě mám přídavný otáčkoměr do auta, řešit to budu zřejmě o víkend, ozvi se mi na mail řeknu ti k tomu víc
Datum: 14. listopadu 2014 11:14
Jméno: pionýr
IP: uživatel17657
 zdar draci jaký primár mi doporučíte 11z,9z na fichtl cup a jaký sekundár? chci tam mít origo rozetu díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2015 21:58
Jméno: wop
IP: uživatel6800
 Já jedu 9 klika ale s vetšíma lamelama (origo řetěz) a 12 ku 55 (13/60-65) přesně jak bylo řečeno.Ale zachvili budu taky laborovat,konečně už dodělávám 5qskřín
Datum: 07. ledna 2015 21:58
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Tak to je podle toho jaký máš motor, převodovku, a hlavně podle trati. Na kliku dej 9z. a pak už to upravuj podle trati. Já závody jezdím 9z klika, 13 sekundár 60 rozeta. Dřív jsem jezdil 12z-55z.
Datum: 23. listopadu 2014 13:14
Jméno: Honza
IP: uživatel16502
 Nevíte v jakém e-shopu bych sehnal pístní sadu ambika 39 na pio? Mám s nimi dobrou zkušenost a cenově je to také příznivé a hlavně je tam vše v 1 krabičce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2014 22:42
 draci neni vubec problem vam dodat ambicu,staci objednat pozadovany vybrus a dovzkazu napsat ambicu,, a ja ji dodam,, podle me ambika ma vice kvalit,, ja mam dodavatele co prodava jen ambiku a nikdy nebyl s ni u neho problem ale i tak prodavam lechci pisty nez je ambica ale dle me,, kdyz ten pist bude povedeny,tak vydrzi vse  pokud je zajem objednat do uterky,,zrovna delam obj
Datum: 13. listopadu 2014 22:42
 Já si na ambiku taky nemůžu stězovat na mustangu jede super na 05 narážela do hlavy při III výbrusu tak jsem vymezil těsněním jinak žádný problém kupoval jsem v RAVOCB
Datum: 13. listopadu 2014 6:27
Jméno: mustang 23
IP: uživatel14518
 Mam s tim spatny zkusenosti , pist mi praskl uz pri nasazovaní .
Datum: 12. listopadu 2014 17:23
Jméno: Jarda
IP: uživatel17659
 Jsem stejného názoru,taky je jezdím a za ty prachy uplně v pohodě,zkus napsat do motokrámku.cz beru je od nich,ale nemají je v nabídce,ale skladem je mívají a vždy jsem měl zboží na druhý den doma
Datum: 12. listopadu 2014 15:39
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2014 9:48
 Ale stačí len ide zima tak rozmýšľam  len ci to ma nejaký zmysel
Datum: 13. listopadu 2014 9:48
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Čau, tohle asi nechceš slyšet. Jestli ti výkon otevřeného DT nestačí, tak ho prodej a kup si ostřejší motorku.  Úpravy nemají smysl.
Datum: 13. listopadu 2014 6:59
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, po špatných zkušenstech s replikovými lamelamy, jsem zvažoval výměnu za ferodové (korkové se mě lepí). Motor mam nějak neupravený, převodovkový olej PARAMO gyrol 80W mam dát jiný? Mam od feroda očekávat nějaké nevýhody? Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2014 13:33
 Měl jsem ferodo v seriovým motoru, ta životnost je o něco lepší ale materiál-ocel nebýval nic moc teď už dávám klasiku korek
Datum: 14. listopadu 2014 13:33
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nevim jak je to teď, ale dával jsem ferodo lamely, který už !neměly! bejt z másla a cca po 3,5tis jsou zuby na lamelách KO... jinak obložení netknutý a to spojce dávám celkem zabrat, protože radši šetřim převodovku dvojtym vymáčknutím spojky, než spojku samotnou... takže pokud jsou už lamely z pořádnýho materiálu, šel bych do ferodo..
Datum: 12. listopadu 2014 9:57
Jméno: pepa
IP: uživatel17658
 Dej olej pro mokre spojky nelepi ferodo je na rozumne. Jezdeni jsou super ale mel sem tu motor z pareza na cross a kraveni kde ferodova spojka totalne hlavni. Hridel ocesala od zubu 1 rychlostniho stupne. Proste pri podrazeni a smyku prebnesla vsechno zatizeni do prevovky aniz by klouzla .
Datum: 11. listopadu 2014 19:53
 Zdar draci, potřeboval bych poradit s tlumičema na mustangovy. Když jsem to dneska umejval tak se si všiml že mi na tlumičích lítaj pružiny viz https://www.youtube.com/watch?v=stEtWXPVvIs&feature=youtu.be chtěl bych se zeptat jestly mi tam něco chybí a jestly je to velká závada. Předem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2014 17:47
 Jo dělají to oba. Jinak díky za smysluplnou odpověď která mi není uplně k ničemu
Datum: 12. listopadu 2014 17:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jsou prostě KO jako většina tlumičů na pio... dělají to oba? Řešení je buď jiný trochu meň odrovnaný tlumiče, nebo repas, kterej je víceméně chvilková záležitost a nebo nový opravdový tlumiče...
Datum: 12. listopadu 2014 10:24
 Vřele ti dějuju za zhodnocení mého pravopisu. A když už jsi ty hrubky přečetl dokážeš mi poradit ?
Datum: 12. listopadu 2014 6:24
 Teda,hochu,ty to máš samou hrubku.Chodil jsi vůbec na základní škole do jazyka českého??
Datum: 11. listopadu 2014 18:59
|



|