Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jiří
IP: uživatel606
 Zdravím všechny.Do ruky se mi dostala Babetta 210,která cca. 10 let stála. Slíbil jsem,že jí dám do kupy,což znamenalo vyčistit úplně vše a seřídit.Před tím vším šla nastartovat,ale jízdní vlastnosti byly nevalné,což odpovídalo stavu nádrže a vůbec všeho. Vše jsem tedy vyčistil,od nádrže až po výfuk,vyměnil svíčku,očistil motor a vše zase složil.Myslel jsem,že nebude žádný problém,což jsem se mýlil. Babetta sice naskočila téměř na drc,ale to je tak vše... Vůbec to nechce táhnout,ať točím šroubem jak chci. Zkoušel jsem klasiku 1,5 otáčky,pak už i jinak a stále nic. Na stojanu to sice jde do otáček krásně,ale při nasednutí spíše vůbec a rovnou to radši chcípne. Všiml jsem si,že na tom stojanu to má ty otáčky poněkud moc vysoké,a nejde to pošttelovat ani šroubem,ani na lanku... Už jsem zkoušel i vrtat do předstihu a nastavil jsem jej na 1,3,což je správná hodnota. Karbec jsem rozdělával už asi třikrát a hladina je taky ok.
Takže teď mě napadá,tak leda nějaký falešný vzduch přes jedno z gufer,ale to je jen úvaha... Předem díky za rady a připomínky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2014 21:41
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
 Zkus mrknout sem
Babetta fórum na serveru speaker.cz
Datum: 29. listopadu 2014 21:41
Jméno: Jiří
IP: uživatel17689
 Napadla mě jedna varianta... Nemůže to být ochozenými pístními kroužky,pístem a válcem? Už to má něco za sebou,trochu to asi přes ty kroužky fučí,dle toho jak je to kolem nich začernalé,al jezdí to docela dobře,tak jsem chtě ještě sezónu,nebo dvě pojezdit.
Datum: 26. listopadu 2014 22:26
Jméno: Jiří
IP: uživatel17689
 No zkusím a uvidím. A potřeboval bych ještě jednu radu a nechci zakládat další téma... Jsem šťastným vlastníkem babetty 207,startuje a jezdí parádně,na to že má jen jednu rychlost,ale má to háček. Nějak špatně to spaluje,řekl bych málo. Svíčka je vždy poměrně dosti mokrá a černá jako uhel a nedaří se mi to vyladit. Nejsem úplný zelenáč a vím,že musí být správná hladina,1,5 otáčky na pravém šroubu sytosti směsi a na levém podle potřeby. Předstih je 1,4 což je taky v rozsahu,ale to už jsem měl i jinak a beze změn. Normálně by mě to moc nežralo,ale kvůli tomu mi však odcházejí svíčky jako na běžícím pásu a dvě mi na sezónu nestačí.Jehlu mám také správně a to ve druhém zářezu od spodu. Zkrátka už nevím do čeho hrábnout
Datum: 26. listopadu 2014 22:19
Jméno: pepa
IP: uživatel17687
 Gufera a pokut to nepomuze vybrus bacha na montaz pistu i gufera pod spojku je nutnost pouzit pripravky...stahovak ...a vytlacobak
Datum: 26. listopadu 2014 17:26
Jméno: Jára
IP: uživatel17685
 Zdravím potřebuji poradit, u mého pincka 21 my teče z karburátoru benzín jakým si výstupkem s dírkou před sacím kolínkem přidávám odkaz s foto kde je to zakroužkované http://misak2001.rajce.idnes.cz/fichtl#20141125_175707.jpg .A otázka zni jak tento problém vyřešit a k čemu to tam je. Kamrádovi to dělalo taky tak tu dirku zalepil tmelem a jezdí to bez problému ale k čemu to tam je taky nevím. Ještě doplním že to teče hned po přeplavení plováku i za jízdy prostě dokavaď nezavřu benzín. Moc děkuji za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2014 10:13
Jméno: jára
IP: uživatel17686
 Diky myslel jsem si ze to je tou hladinou, trochu jsem pohledal na netu ale jinak dik. misku jsem mel sundanou aby bylo vic mista na sroubky ktere drzi karburator. Diky
Datum: 26. listopadu 2014 10:13
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
Datum: 26. listopadu 2014 6:20
Jméno: Ondřej
IP: uživatel17680
 Zdarec, nemáte něko zkušenosti u fechtla u motoru 05 s výměnou kulatého krytu zapalování za hranatý dvacítkový kryt zapalování ? Je mi jasný že bych musel dat podložky pod M6 šrouby nebo závity v karteru převrtat na M8 Díry by měli alespoň dvě pasovat  Hlavně mi jde o zachování funkce spojky  Aby tyčinka pasovala na vydličku spojky. Děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2014 17:59
Jméno: Ondra
IP: uživatel17680
 Ok, raději dám podložky mám těch pravých krytů víc tak zkusím  Hlavně mi šlo o to aby poloha pro zasunutí tyčinky do krytu byla stejná akorát bude tyčinka trošku víc vylízat  Ale to neva.
Datum: 27. listopadu 2014 17:59
Jméno: jawasj4
IP: uživatel15847
 zdarec těch hranatých pravích bloku bylo výc druhu takže u některých i když ho tam zašroubuješ tak tam budeš mět fugu ale jinak stačí vyndat z děr vlošky a mužež ho tam dat mam to tak taky a spojka funguje dobře. a nedoporučuju převrtávat na M8 radši dej ty podlošky.
Datum: 26. listopadu 2014 11:16
Jméno: sudivoj
IP: uživatel17684
 zdravím chci se zeptat jestli lze pouzit klikovku z j05 do j21 vim musim dat jiny loziska ale jinak je ta klika stejna ne? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2014 19:15
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
 zdar 05 ma kratsi kliku, nepude tam..
Datum: 25. listopadu 2014 19:15
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
 zdar jake de dat na čz 175/450 nejmenší kolečko? aby nedřelo o gufero? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2014 12:28
Jméno: pepa
IP: uživatel17687
 Jakekoliv motorka ma dlouhe futro na hrideli ale pokud das moc maly muze to silene cukat nehlede na to ze se motor jen vytoci a za urcitou mez i vic uz netahne...
Datum: 30. listopadu 2014 12:28
 zdar hoši našel by se někdo kdo by mi změříl průměr zadní osy kola na 477? nemám jak se odstat k my mašině a potřebuju to vědět  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2014 17:15
 zdravím, mám problém s mustangem, jedná se o to že na něm mám strašně velkou spotřebu konkrétně 4L/100km, jezdím normálně po asfaltových cestách, nijak to nevytáčím nic, KArburtor sem zešteloval, Hladina zároveň s plovákem spíše o něco nižší jehla 2zářez z hora, filtr sem čistil). kola mi nepřibrždují točí se dobře nafouklé je taky mám. tak nevím čím to može být, výfuk sem taky vyčistil
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2014 14:35
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
 za větší spotřebu kolikrát může i to, že se v tryskách nějakej kokot při čištění hrabal drátem nebo něčím tvrdým.. kup nové trysky a uvidíš.. nebo pročisti celou laufovou soustavu jako je třeba výf. kanál atd..
Datum: 30. prosince 2014 14:35
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 ja by som to tipoval na prevrtané trisky
Datum: 30. listopadu 2014 12:34
Jméno: honza
IP: uživatel17406
 Nehrabal jses ve válci ? . neupravoval jsi nijak nebo ho mohl upravovat někdo před tebou .. A nebo trysky se mrkni jake maš .
Datum: 30. listopadu 2014 10:26
Jméno: Jiří
IP: uživatel606
 A co předstih,odtrh? Nejsem profik,ale řekl bych že to taky hraje svou roli..
Datum: 27. listopadu 2014 15:56
Jméno: standa
IP: uživatel17682
 Některý motory žerou a některý ne. Barva svíce napoví více
Datum: 25. listopadu 2014 6:06
 Výfuk je čistý ? A ten filtr by se asi taky měl občas vyměnit teda aspoň podle manualu
Datum: 24. listopadu 2014 21:23
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 namazat řetěz
Datum: 24. listopadu 2014 18:46
 Novy to mělo spotřebu podle manuálu 2.3 a ve dvou 3.2, takže se zamýšlet nad ničím nemusím než bys mě radši dal nějaký typ čím to je že je tak velká
Datum: 24. listopadu 2014 17:44
Jméno: pepa
IP: uživatel17681
 A nemelo to spotrebu 3,5 novy? Myslim ze tva spotreba bude v norme ... prec jenom uz se zamysli jak se meri apotreba v modernim voze a tu.
Datum: 24. listopadu 2014 17:34
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2014 14:56
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Máš tam jiné rozměry (38,50 a 38,25). A taky bych řekl že tříkroužkáč je na nic. Koupil bych dvoukroužkáč a obyčejný 2mm kroužky
Datum: 24. listopadu 2014 14:56
 Ahoj nemáte někdo kontakt na někoho kdo dělá levné výbrusy na ČZ 175/477 a Jawa 250 ? Slyšel jsem že se dá udělat komplet sady píst kroužky výbrus atd... za 800 kč.Ta děkuji za kontakty na tyto lidi nejlépe http://www stránky.Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2014 15:57
Datum: 15. prosince 2014 15:57
 Ahoj, má Pav 40 někde na rámu vyražené výrobní číslo, nebo je jen na štítku, jako u pio? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2014 21:00
Jméno: Ondra
IP: uživatel17680
 Zdarec draci, mám takový menší problém se strojem Jawa 125 dandy r. v. 2011. Mám pocit jako by motorka byla někdě něčím přiškrcená (clonka mezi karbecem a válcem není a ani mezi výfukem a válcem) nejspíš tedy elektronicky přiškrcená. Nikdy jsem se nedostal na větší rychlost než 90km/h.. ani z kopce.. :/  Já vím je to jen 125ccm žádný zázraky ani nečekám. Ale co jsem četl různé recenze majitelů této motorky r. v. 2006 a novější tak jim bez problému jedou 110-115 km/h. Jestli máte s tím to někdo zkušenosti tak prosím napište, moc by mi to pomohlo Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2014 11:20
Jméno: Přemysl
IP: uživatel14862
 A nezapomeň nálepku NO fear z tou letíš 120 jak nic.
Datum: 27. listopadu 2014 11:20
Jméno: Ondra
IP: uživatel17683
 Ok nechám to tak..  A ještě někdy jedu v pohodě na půl půl plynu 80-85.. přidám a dandy reaguje ale po delší době začne klesat výkon (aji v chladných podmínkách) a motorka hůř reaguje na plyn.. pak když je nějaká vesnice prcám tou 50kou.. tak pak zase fičí..  Zvláštní ty motory  Asi si koupím svítící krytky na ventilky..  a pak to pojede mnohem líp!!
Datum: 24. listopadu 2014 13:49
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Akcelerační pumpička nemá s výkonem nic společného. Pouze pomáhá při prudším přidání plynu, aby se motor dostal do otáček a "nezakopl". Tak doporučuju motorku nijak neodškrcovat, motor není tak naddimenzovaný jako třeba u japonských DT/TD...
Datum: 24. listopadu 2014 10:28
Jméno: standa
IP: uživatel17682
 Neotvírej to,budeš pak furt dělat motor. Měli to dva známý,jednomu jela 99 a druhýmu 100 (tachometrově 110) a furt se to sralo,furt něco přidřený... jiný kluci co jim to jezdilo 90 omezovač tak problémy neměli... ten motor je čína,nechtěj od něj psí kusy ...
Datum: 24. listopadu 2014 6:10
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17617
 A "recenzím" moc nevěřit, každý 2. kecá a ten, co nekecá, tak mu přeměřuje tachometr. 100km/h to dát musí, 115km/h je spíš z říše snů nebo dlouhých kopců...
Datum: 24. listopadu 2014 0:04
Jméno: pepa
IP: uživatel17681
 Pokud nejni svice cerna skusil bych to krmit nesla by tam vetsi hlavni triska treba ze sade mz atd?
Datum: 23. listopadu 2014 23:33
Jméno: Ondra
IP: uživatel17680
 Benzin mi dotéká palilový systém pročištěn.. akorát jsem zkoušel laborovat s akcelerační pumpičkou abych dostal nějaký příznivější výkon ale nic  i když jsem akcelerační pumpu "odpojil" tak výkon ani o moc neklesnul.. spíš skoro úbec..  a ucpaná není normálně benzín vstřikuje
Datum: 23. listopadu 2014 10:18
Jméno: Ondra
IP: uživatel17680
 Motorka má najeto cca 5000 km .. Motor nevypadá že by byl nějakej špatnej..
Datum: 23. listopadu 2014 10:16
Jméno: pepa
IP: uživatel17681
 Nemas to chude ? Dotejka ti benzin?taky je mozny ze uz to je uhnany ptz kdyz se kouknu do inzetci tak nikomu se nechce opravovat nikasil. A co ty jak si na tom se stavem valce
Datum: 22. listopadu 2014 0:23
Jméno: Jirka
IP: uživatel14588
 Zdar draci. našel jsem u nás jeden starej motor, nemám tušení, na jakej stroj se dával.. Nevíte náhodou? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2014 19:41
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 manet/tatran
Datum: 23. listopadu 2014 19:41
Jméno: Jirka13
IP: uživatel14588
 http://jiristrnad.rajce.idnes.cz/nastenka/#IMG_37881.jpg
Datum: 21. listopadu 2014 16:55
Jméno: Jenda
IP: uživatel17678
 Zdravím draci, měl bych dotaz, sháním kontakt na Michala Žďárského z Kumburského Újezdu. Koncem léta jsem od něho kupoval pionýra a pak jsme měli ještě něco dořešit, jenže já tel. na něj smazal. Nemáte na něj někdo alespoň mail? Pište na rendis003@seznam.cz Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2014 22:00
Jméno: n.p.p.b
IP: uživatel14936
 není to on https://www.facebook.com/michal.zdarskydiner?fref=ts
Datum: 20. listopadu 2014 22:00
 Ahoj, neví teď někdo takhle z hlavy jestli má ČZ 175/502.01 dymamostartér? Případně který provední krom 502.05 má... Snažil jsem se najít nějakej chytrej web, ale nějak se nedaří... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2014 22:03
 Ahoj já jen ještě koukám, po webech a našel jsem toto "U typu 502/00 je k usnadnění startu doplněn dynamostarterem, u typu 502/01 je ke startování použito nožní páky." Je to ze stránek Skútr klubu Čezeta - takže ono to asi fakt bude trochu slolžitější?!
Datum: 20. listopadu 2014 22:03
Jméno: standa
IP: uživatel17677
 Jen provedení 501 se starým motorem (356) a dvěma výfuky nemělo dynamostartér,všechny ostatní ano.
Datum: 20. listopadu 2014 6:07
Jméno: Lukys
IP: uživatel17676
 čau draci, mam batettu 210 - z ničeho nic ztratila výkon(netáhne a už ani nechce startovat) zkusil jsem snad všechno a i chlapík co se babettama zabývá tak to nerozchodil. Dostal jsem tip jestli nejsou KO simerinky na klice ?? Tak se chci zeptat jestli jdou vyměnit aniž bych půlil motor ?? Díky za každou reakci !!
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2014 20:45
Jméno: Lukys
IP: uživatel17676
 tak už to jezdí jak drak.... byl to výfuk, ucpaná přepážka....bohužel jsem to hned na začátku přehlédnul takže se pak zkoušelo všechno ostatní než jsem se zase dostal zpátky k výfuku!
Datum: 07. prosince 2014 20:45
Jméno: rosi48
IP: uživatel17688
 vyfuk si čistil?
Datum: 26. listopadu 2014 17:30
Jméno: Lukys
IP: uživatel17676
 tak to je super ze se to nemusi pulit!! gufero = simerink (řikalo se to driv) no to je jedno... Jak poznam ze je pohle zapalovani pripadne jak to opravit ?? Karbec by mel byt OK.
Datum: 20. listopadu 2014 17:38
Jméno: Go Martin
IP: uživatel17671
 Ano jde stahneš buben spojky a shodiš zapko a vyklepeš a daš nove,ale nemyslim si že to jsou gufera,ale karbec nebo pohle zapalovani
Datum: 19. listopadu 2014 20:30
Jméno: jirka23
IP: uživatel1434
 Zdravím, mám dotaz, měním pouzdra v předních tlumičích na kejvačce 250ce a na netu nabízeji uplně jiná spodní pouzdra než jsou originální,http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pouzdro_pr_vidlce_jawa.html origo jsou z bronzu a delší
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2014 23:00
Jméno: lk
IP: uživatel17673
 je to inovace... buď si koupíš tyhle dostupný, nebo potrápíš nějakýho soustružníka a necháš si je vytočit...
Datum: 19. listopadu 2014 23:00
Jméno: Panel
IP: uživatel17675
 Čau hoši potřeboval bych poradit dostal jsem stator od kamose je tam jednocivka relé ale na tom statoru chybí po straně takovej ten odpor bude to bez toho dobíjet nebo da se to nahradit normál rezistorem popř jakou má hodnotu předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2014 16:24
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 bez odporu ti bude relé jiskřit na regulačním kontaktu, obvyklá hodnota je 6,5 - 8 ohmů, vyzkoušej co bude nejlépe fungovat. já používám 7ohmů/10W
Datum: 19. listopadu 2014 16:24
Jméno: Yuri
IP: uživatel17674
 Nazdrar draci šlo by do jawy 175/356 do zadu použiť koleso z panelky 16" hlavne sa mi jedna o to či ide použíť ten bubon lebo mám matorku ale koles do zadu mám len z panelky, inak viem že do predu to nejde dať ale dozadu ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2014 2:26
Jméno: pepa
IP: uživatel17681
 Nejde pokud mechces prevarit pul masiny
Datum: 22. listopadu 2014 2:26
Jméno: krtina
IP: uživatel8853
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2014 14:35
 Jsem si rikal, odkud ty 05ky znam
Datum: 19. listopadu 2014 14:35
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 tady mi někdo kouká na Rajče
Datum: 19. listopadu 2014 11:56
Jméno: pepa
IP: uživatel16399
 Jestli je na mysli zelen hraskova ze skodovky tak ta to nejni prosye vam blatak a nechej si to namichat na miru a stejne to bude. Trochu jiny
Datum: 19. listopadu 2014 1:19
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 Já budu stříkat ral 6019
Datum: 18. listopadu 2014 21:59
 Zdravím, chtěl bych se zeptat zda zde má někdo zkušenost s eko daní u přepisu.Údajně když udělám osvědčení o veteránském vozidle tak daň platit nemusím. Je to pravda? A musím být členem veterán klubu pokud chci testaci provést? díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2014 0:36
 Buďto musíš udělat veteránskou testaci, nebo jsou vyloženě testace pro odpuštění eko poplatku, ty stojej myslim 3500. Potom platíš jenom klasicky 800 za přepis. Ceny testací i to jestli musíš bejt členem jsou různý klub od klubu.
Datum: 19. listopadu 2014 0:36
|



|