česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  97  98  99  100  101  102  103  104  105  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel606    
Zdravím všechny.Do ruky se mi dostala Babetta 210,která cca. 10 let stála. Slíbil jsem,že jí dám do kupy,což znamenalo vyčistit úplně vše a seřídit.Před tím vším šla nastartovat,ale jízdní vlastnosti byly nevalné,což odpovídalo stavu nádrže a vůbec všeho. Vše jsem tedy vyčistil,od nádrže až po výfuk,vyměnil svíčku,očistil motor a vše zase složil.Myslel jsem,že nebude žádný problém,což jsem se mýlil. Babetta sice naskočila téměř na drc,ale to je tak vše... Vůbec to nechce táhnout,ať točím šroubem jak chci. Zkoušel jsem klasiku 1,5 otáčky,pak už i jinak a stále nic. Na stojanu to sice jde do otáček krásně,ale při nasednutí spíše vůbec a rovnou to radši chcípne. Všiml jsem si,že na tom stojanu to má ty otáčky poněkud moc vysoké,a nejde to pošttelovat ani šroubem,ani na lanku... Už jsem zkoušel i vrtat do předstihu a nastavil jsem jej na 1,3,což je správná hodnota. Karbec jsem rozdělával už asi třikrát a hladina je taky ok. Takže teď mě napadá,tak leda nějaký falešný vzduch přes jedno z gufer,ale to je jen úvaha... Předem díky za rady a připomínky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2014 21:41
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Zkus mrknout sem Babetta fórum na serveru speaker.cz
 
 
Datum: 29. listopadu 2014 21:41
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel17689    
Napadla mě jedna varianta... Nemůže to být ochozenými pístními kroužky,pístem a válcem? Už to má něco za sebou,trochu to asi přes ty kroužky fučí,dle toho jak je to kolem nich začernalé,al jezdí to docela dobře,tak jsem chtě ještě sezónu,nebo dvě pojezdit.
 
 
Datum: 26. listopadu 2014 22:26
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel17689    
No zkusím a uvidím. A potřeboval bych ještě jednu radu a nechci zakládat další téma... Jsem šťastným vlastníkem babetty 207,startuje a jezdí parádně,na to že má jen jednu rychlost,ale má to háček. Nějak špatně to spaluje,řekl bych málo. Svíčka je vždy poměrně dosti mokrá a černá jako uhel a nedaří se mi to vyladit. Nejsem úplný zelenáč a vím,že musí být správná hladina,1,5 otáčky na pravém šroubu sytosti směsi a na levém podle potřeby. Předstih je 1,4 což je taky v rozsahu,ale to už jsem měl i jinak a beze změn. Normálně by mě to moc nežralo,ale kvůli tomu mi však odcházejí svíčky jako na běžícím pásu a dvě mi na sezónu nestačí.Jehlu mám také správně a to ve druhém zářezu od spodu. Zkrátka už nevím do čeho hrábnout
 
 
Datum: 26. listopadu 2014 22:19
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17687    
Gufera a pokut to nepomuze vybrus bacha na montaz pistu i gufera pod spojku je nutnost pouzit pripravky...stahovak ...a vytlacobak
 
 
Datum: 26. listopadu 2014 17:26
 
 
 
 
Jméno: Jára      IP: uživatel17685    
Zdravím potřebuji poradit, u mého pincka 21 my teče z karburátoru benzín jakým si výstupkem s dírkou před sacím kolínkem přidávám odkaz s foto kde je to zakroužkované http://misak2001.rajce.idnes.cz/fichtl#20141125_175707.jpg .A otázka zni jak tento problém vyřešit a k čemu to tam je. Kamrádovi to dělalo taky tak tu dirku zalepil tmelem a jezdí to bez problému ale k čemu to tam je taky nevím. Ještě doplním že to teče hned po přeplavení plováku i za jízdy prostě dokavaď nezavřu benzín. Moc děkuji za rady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2014 10:13
 
 
 
 
Jméno: jára      IP: uživatel17686    
Diky myslel jsem si ze to je tou hladinou, trochu jsem pohledal na netu ale jinak dik. misku jsem mel sundanou aby bylo vic mista na sroubky ktere drzi karburator. Diky
 
 
Datum: 26. listopadu 2014 10:13
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Čau, zřejmě máš moc vysokou hladinu v karburátoru. Chybí ti tam ještě odkapová miska, aby to nekapalo na rozpálený válec: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/odkapavaci_miska_karburatoru_pionyr.html
 
 
Datum: 26. listopadu 2014 6:20
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      IP: uživatel17680    
Zdarec, nemáte něko zkušenosti u fechtla u motoru 05 s výměnou kulatého krytu zapalování za hranatý dvacítkový kryt zapalování ? Je mi jasný že bych musel dat podložky pod M6 šrouby nebo závity v karteru převrtat na M8 Díry by měli alespoň dvě pasovat ;-) Hlavně mi jde o zachování funkce spojky ;-) Aby tyčinka pasovala na vydličku spojky. Děkuju za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2014 17:59
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel17680    
Ok, raději dám podložky mám těch pravých krytů víc tak zkusím ;-) Hlavně mi šlo o to aby poloha pro zasunutí tyčinky do krytu byla stejná akorát bude tyčinka trošku víc vylízat :-) Ale to neva.
 
 
Datum: 27. listopadu 2014 17:59
 
 
 
 
Jméno: jawasj4      IP: uživatel15847    
zdarec těch hranatých pravích bloku bylo výc druhu takže u některých i když ho tam zašroubuješ tak tam budeš mět fugu ale jinak stačí vyndat z děr vlošky a mužež ho tam dat mam to tak taky a spojka funguje dobře. a nedoporučuju převrtávat na M8 radši dej ty podlošky.
 
 
Datum: 26. listopadu 2014 11:16
 
 
 
 
Jméno: sudivoj      IP: uživatel17684    
zdravím chci se zeptat jestli lze pouzit klikovku z j05 do j21 vim musim dat jiny loziska ale jinak je ta klika stejna ne? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2014 19:15
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
zdar 05 ma kratsi kliku, nepude tam..
 
 
Datum: 25. listopadu 2014 19:15
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
zdar jake de dat na čz 175/450 nejmenší kolečko? aby nedřelo o gufero? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2014 12:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17687    
Jakekoliv motorka ma dlouhe futro na hrideli ale pokud das moc maly muze to silene cukat nehlede na to ze se motor jen vytoci a za urcitou mez i vic uz netahne...
 
 
Datum: 30. listopadu 2014 12:28
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar hoši našel by se někdo kdo by mi změříl průměr zadní osy kola na 477? nemám jak se odstat k my mašině a potřebuju to vědět :-) díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2014 17:15
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím, mám problém s mustangem, jedná se o to že na něm mám strašně velkou spotřebu konkrétně 4L/100km, jezdím normálně po asfaltových cestách, nijak to nevytáčím nic, KArburtor sem zešteloval, Hladina zároveň s plovákem spíše o něco nižší jehla 2zářez z hora, filtr sem čistil). kola mi nepřibrždují točí se dobře nafouklé je taky mám. tak nevím čím to može být, výfuk sem taky vyčistil odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2014 14:35
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
za větší spotřebu kolikrát může i to, že se v tryskách nějakej kokot při čištění hrabal drátem nebo něčím tvrdým.. kup nové trysky a uvidíš.. nebo pročisti celou laufovou soustavu jako je třeba výf. kanál atd..
 
 
Datum: 30. prosince 2014 14:35
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
ja by som to tipoval na prevrtané trisky :-D
 
 
Datum: 30. listopadu 2014 12:34
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel17406    
Nehrabal jses ve válci ? . neupravoval jsi nijak nebo ho mohl upravovat někdo před tebou .. A nebo trysky se mrkni jake maš .
 
 
Datum: 30. listopadu 2014 10:26
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel606    
A co předstih,odtrh? Nejsem profik,ale řekl bych že to taky hraje svou roli..
 
 
Datum: 27. listopadu 2014 15:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17682    
Některý motory žerou a některý ne. Barva svíce napoví více ;-)
 
 
Datum: 25. listopadu 2014 6:06
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Výfuk je čistý ? A ten filtr by se asi taky měl občas vyměnit teda aspoň podle manualu :-)
 
 
Datum: 24. listopadu 2014 21:23
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
namazat řetěz :-)
 
 
Datum: 24. listopadu 2014 18:46
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Novy to mělo spotřebu podle manuálu 2.3 a ve dvou 3.2, takže se zamýšlet nad ničím nemusím než bys mě radši dal nějaký typ čím to je že je tak velká
 
 
Datum: 24. listopadu 2014 17:44
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17681    
A nemelo to spotrebu 3,5 novy? Myslim ze tva spotreba bude v norme ... prec jenom uz se zamysli jak se meri apotreba v modernim voze a tu.
 
 
Datum: 24. listopadu 2014 17:34
 
 
 
 
Jméno: jawaluky21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2014 14:56
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Máš tam jiné rozměry (38,50 a 38,25). A taky bych řekl že tříkroužkáč je na nic. Koupil bych dvoukroužkáč a obyčejný 2mm kroužky
 
 
Datum: 24. listopadu 2014 14:56
 
 
 
 
Jméno: MEKENZI      E-mail:      IP: uživatel17076    
Ahoj nemáte někdo kontakt na někoho kdo dělá levné výbrusy na ČZ 175/477 a Jawa 250 ? Slyšel jsem že se dá udělat komplet sady píst kroužky výbrus atd... za 800 kč.Ta děkuji za kontakty na tyto lidi nejlépe http://www stránky.Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2014 15:57
 
 
 
 
Jméno: martin.bystrice ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady jsem dělal 2 výbrusy na pio. Nevím jestli za tuto cenu, už je to nějakou dobu. http://www.motorovka.webzdarma.cz/index1.htm Znám lepší firmu, kde jsem nechal dělat motor Š 136, ale to by asi vycházelo jinak.
 
 
Datum: 15. prosince 2014 15:57
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, má Pav 40 někde na rámu vyražené výrobní číslo, nebo je jen na štítku, jako u pio? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2014 21:00
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel17680    
Zdarec draci, mám takový menší problém se strojem Jawa 125 dandy r. v. 2011. Mám pocit jako by motorka byla někdě něčím přiškrcená (clonka mezi karbecem a válcem není a ani mezi výfukem a válcem) nejspíš tedy elektronicky přiškrcená. Nikdy jsem se nedostal na větší rychlost než 90km/h.. ani z kopce.. :/ :-D Já vím je to jen 125ccm žádný zázraky ani nečekám. Ale co jsem četl různé recenze majitelů této motorky r. v. 2006 a novější tak jim bez problému jedou 110-115 km/h. Jestli máte s tím to někdo zkušenosti tak prosím napište, moc by mi to pomohlo Děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2014 11:20
 
 
 
 
Jméno: Přemysl      IP: uživatel14862    
A nezapomeň nálepku NO fear z tou letíš 120 jak nic. :-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2014 11:20
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel17683    
Ok nechám to tak.. ;-) A ještě někdy jedu v pohodě na půl půl plynu 80-85.. přidám a dandy reaguje ale po delší době začne klesat výkon (aji v chladných podmínkách) a motorka hůř reaguje na plyn.. pak když je nějaká vesnice prcám tou 50kou.. tak pak zase fičí.. :-D Zvláštní ty motory ;-) Asi si koupím svítící krytky na ventilky.. :-D a pak to pojede mnohem líp!! :-)
 
 
Datum: 24. listopadu 2014 13:49
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Akcelerační pumpička nemá s výkonem nic společného. Pouze pomáhá při prudším přidání plynu, aby se motor dostal do otáček a "nezakopl". Tak doporučuju motorku nijak neodškrcovat, motor není tak naddimenzovaný jako třeba u japonských DT/TD...
 
 
Datum: 24. listopadu 2014 10:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17682    
Neotvírej to,budeš pak furt dělat motor. Měli to dva známý,jednomu jela 99 a druhýmu 100 (tachometrově 110) a furt se to sralo,furt něco přidřený... jiný kluci co jim to jezdilo 90 omezovač tak problémy neměli... ten motor je čína,nechtěj od něj psí kusy ...
 
 
Datum: 24. listopadu 2014 6:10
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17617    
A "recenzím" moc nevěřit, každý 2. kecá a ten, co nekecá, tak mu přeměřuje tachometr. 100km/h to dát musí, 115km/h je spíš z říše snů nebo dlouhých kopců...
 
 
Datum: 24. listopadu 2014 0:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17681    
Pokud nejni svice cerna skusil bych to krmit nesla by tam vetsi hlavni triska treba ze sade mz atd?
 
 
Datum: 23. listopadu 2014 23:33
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel17680    
Benzin mi dotéká palilový systém pročištěn.. akorát jsem zkoušel laborovat s akcelerační pumpičkou abych dostal nějaký příznivější výkon ale nic ;-) i když jsem akcelerační pumpu "odpojil" tak výkon ani o moc neklesnul.. spíš skoro úbec.. :-D a ucpaná není normálně benzín vstřikuje ;-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2014 10:18
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel17680    
Motorka má najeto cca 5000 km .. Motor nevypadá že by byl nějakej špatnej..
 
 
Datum: 23. listopadu 2014 10:16
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17681    
Nemas to chude ? Dotejka ti benzin?taky je mozny ze uz to je uhnany ptz kdyz se kouknu do inzetci tak nikomu se nechce opravovat nikasil. A co ty jak si na tom se stavem valce
 
 
Datum: 22. listopadu 2014 0:23
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel14588    
Zdar draci. našel jsem u nás jeden starej motor, nemám tušení, na jakej stroj se dával.. Nevíte náhodou? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2014 19:41
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
manet/tatran
 
 
Datum: 23. listopadu 2014 19:41
 
 
 
 
Jméno: Jirka13      IP: uživatel14588    
http://jiristrnad.rajce.idnes.cz/nastenka/#IMG_37881.jpg
 
 
Datum: 21. listopadu 2014 16:55
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel17678    
Zdravím draci, měl bych dotaz, sháním kontakt na Michala Žďárského z Kumburského Újezdu. Koncem léta jsem od něho kupoval pionýra a pak jsme měli ještě něco dořešit, jenže já tel. na něj smazal. Nemáte na něj někdo alespoň mail? Pište na rendis003@seznam.cz Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2014 22:00
 
 
 
 
Jméno: n.p.p.b      IP: uživatel14936    
není to on https://www.facebook.com/michal.zdarskydiner?fref=ts
 
 
Datum: 20. listopadu 2014 22:00
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, neví teď někdo takhle z hlavy jestli má ČZ 175/502.01 dymamostartér? Případně který provední krom 502.05 má... Snažil jsem se najít nějakej chytrej web, ale nějak se nedaří... Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2014 22:03
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj já jen ještě koukám, po webech a našel jsem toto "U typu 502/00 je k usnadnění startu doplněn dynamostarterem, u typu 502/01 je ke startování použito nožní páky." Je to ze stránek Skútr klubu Čezeta - takže ono to asi fakt bude trochu slolžitější?!
 
 
Datum: 20. listopadu 2014 22:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17677    
Jen provedení 501 se starým motorem (356) a dvěma výfuky nemělo dynamostartér,všechny ostatní ano.
 
 
Datum: 20. listopadu 2014 6:07
 
 
 
 
Jméno: Lukys      IP: uživatel17676    
čau draci, mam batettu 210 - z ničeho nic ztratila výkon(netáhne a už ani nechce startovat) zkusil jsem snad všechno a i chlapík co se babettama zabývá tak to nerozchodil. Dostal jsem tip jestli nejsou KO simerinky na klice ?? Tak se chci zeptat jestli jdou vyměnit aniž bych půlil motor ?? Díky za každou reakci !! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2014 20:45
 
 
 
 
Jméno: Lukys      IP: uživatel17676    
tak už to jezdí jak drak.... byl to výfuk, ucpaná přepážka....bohužel jsem to hned na začátku přehlédnul takže se pak zkoušelo všechno ostatní než jsem se zase dostal zpátky k výfuku!
 
 
Datum: 07. prosince 2014 20:45
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel17688    
vyfuk si čistil?
 
 
Datum: 26. listopadu 2014 17:30
 
 
 
 
Jméno: Lukys      IP: uživatel17676    
tak to je super ze se to nemusi pulit!! gufero = simerink (řikalo se to driv) no to je jedno... Jak poznam ze je pohle zapalovani pripadne jak to opravit ?? Karbec by mel byt OK.
 
 
Datum: 20. listopadu 2014 17:38
 
 
 
 
Jméno: Go Martin      IP: uživatel17671    
Ano jde stahneš buben spojky a shodiš zapko a vyklepeš a daš nove,ale nemyslim si že to jsou gufera,ale karbec nebo pohle zapalovani
 
 
Datum: 19. listopadu 2014 20:30
 
 
 
 
Jméno: jirka23      IP: uživatel1434    
Zdravím, mám dotaz, měním pouzdra v předních tlumičích na kejvačce 250ce a na netu nabízeji uplně jiná spodní pouzdra než jsou originální,http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pouzdro_pr_vidlce_jawa.html origo jsou z bronzu a delší odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2014 23:00
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
je to inovace... buď si koupíš tyhle dostupný, nebo potrápíš nějakýho soustružníka a necháš si je vytočit...
 
 
Datum: 19. listopadu 2014 23:00
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel17675    
Čau hoši potřeboval bych poradit dostal jsem stator od kamose je tam jednocivka relé ale na tom statoru chybí po straně takovej ten odpor bude to bez toho dobíjet nebo da se to nahradit normál rezistorem popř jakou má hodnotu předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2014 16:24
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
bez odporu ti bude relé jiskřit na regulačním kontaktu, obvyklá hodnota je 6,5 - 8 ohmů, vyzkoušej co bude nejlépe fungovat. já používám 7ohmů/10W
 
 
Datum: 19. listopadu 2014 16:24
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel17674    
Nazdrar draci šlo by do jawy 175/356 do zadu použiť koleso z panelky 16" hlavne sa mi jedna o to či ide použíť ten bubon lebo mám matorku ale koles do zadu mám len z panelky, inak viem že do predu to nejde dať ale dozadu ???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2014 2:26
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17681    
Nejde pokud mechces prevarit pul masiny
 
 
Datum: 22. listopadu 2014 2:26
 
 
 
 
Jméno: krtina      IP: uživatel8853    
Nevíte někdo jak by měla vypadat tato barva orig zda je podobnější odstínu čsn5080 zeleň hrášková nebo 5100 zeleň pastelová tmavá. Nikdo nebyl schopen poradit tak jsem sehnal tyto odstíny a jeden to určitě musí být ale který http://jawa-05.rajce.idnes.cz/Jawa_05_-_1963_svetle_zelena/#DSCN8683.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2014 14:35
 
 
 
 
Jméno: honza-m ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jsem si rikal, odkud ty 05ky znam :-D
 
 
Datum: 19. listopadu 2014 14:35
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
tady mi někdo kouká na Rajče :-D
 
 
Datum: 19. listopadu 2014 11:56
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16399    
Jestli je na mysli zelen hraskova ze skodovky tak ta to nejni prosye vam blatak a nechej si to namichat na miru a stejne to bude. Trochu jiny
 
 
Datum: 19. listopadu 2014 1:19
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
Já budu stříkat ral 6019
 
 
Datum: 18. listopadu 2014 21:59
 
 
 
 
Jméno: Přemysl      E-mail:      IP: uživatel13452    
Zdravím, chtěl bych se zeptat zda zde má někdo zkušenost s eko daní u přepisu.Údajně když udělám osvědčení o veteránském vozidle tak daň platit nemusím. Je to pravda? A musím být členem veterán klubu pokud chci testaci provést? díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2014 0:36
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Buďto musíš udělat veteránskou testaci, nebo jsou vyloženě testace pro odpuštění eko poplatku, ty stojej myslim 3500. Potom platíš jenom klasicky 800 za přepis. Ceny testací i to jestli musíš bejt členem jsou různý klub od klubu.
 
 
Datum: 19. listopadu 2014 0:36
 
<  97  98  99  100  101  102  103  104  105  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 23.04.2025 11:34:17 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu