česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: mik3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevíte někdo o gumách na pincka co na mokru nekloužou? takovou tlamu jsem ještě nehodil :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2013 9:54
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zadní brzdu si nastav tak, abys to i dostal do smyku, jinak tam budeš mít vždycky rezervu. A píšeš trochu protichůdně...napřed napíšeš že to neni o tom umět nebo neumět brzdit...a pak napíšeš že si instinktivně zahamtnul brzdy. A to je právě ono. Umění brzdit na motorce v krizovkách spočívá právě v tom, abys udržel při brždění kola těsně před hranicí smyku a né na to "instinktivně" dupnout. Pokud to takhle zamáčkeš, kolo se ti dostane do smyku a ty to včas nepustíš, tak samozřejmě následuje nepříjemný pád. Pokud zachováš chladnou hlavu, tak máš daleko větší šanci že regulovánim brzdné síly udržíš kola na hranici smyku a že tu krizovku nějak rozumně dobrzdíš. Já samozřejmě netvrdim že zvládnu na silnici vybrat cokoliv, to rozhodně ne. Ale věnoval jsem dost času a úsilí tréninku na parkovišti, a musim zaklepat že se mi to v provoze už mnohokrát osvědčilo. A v té gumě to opravdu nehledej. Samozřejmě jak píše Marquee, jestli je ta guma stará několik desítek let, tak je prostě v prdeli a její vlastnosti se rovnaji lisované tmě. Takže trénovat pořád do kola brždění, zkusit si dostat přední i zadní kolo do smyku a hlavně, naučit se ten smyk rozpoznat a brzdu hned mírně uvolnit...Jinak přeji brzké uzdravení a taky ať dáš fichtla dohromady
 
 
Datum: 10. září 2013 9:54
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
u fichtla jde hodně často o stáří gumy než o kvalitu, s 30-40let starou gumou na mokru nic neubrzdíš, já na fichtlech, který mám na jěždění dávám Continental Conti Go, dobrý poměr cena/výkon
 
 
Datum: 10. září 2013 8:18
 
 
 
 
Jméno: MIK3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
MNO.. Konkrétně zadní brzdu mám nastavenou tak aby mi nešlo kolo do smyku. Jinak Kolecko myslím že to neni o tom umět nebo neumět brzdit... vjel mi tam, tak abych se vyhnul kolizi, tak jsem instinktivně zašláp zadní a zmáčknul přední... a bohužel přední mi ujelo... a mám pocit že kdybych se pokusil o nějakej zběsilej úhybnej manévr, tak bych taky lehnul... bolí rameno a kyčel, ale víc mne sere odřenej lak.. je to ještě origoš. Jen jsem se chtěl zeptat zda neexistujou gumy třeba na mokro
 
 
Datum: 09. září 2013 22:38
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kubacz mám to stejně, taky cítím takový klepotání na fichtlu .. normálně brzdím přední, sice není kdovíjak účinná, ale stačí, v nouzovkách zadupnu i zadní, nebo když se stojí do kopečka delší dobu ..
 
 
Datum: 09. září 2013 22:11
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
kolečko má pravdu jenomže bohužel třeba na babettě mám strach brzdit přední brzdou, protože pak klepe a ničí se předni vidlice, ale nedělá to jenom mě, kámoš tak oddělal uplně ko vildici bohužel na babettě brzdit předni je o držku :-D
 
 
Datum: 09. září 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já používám na motorce tu brzdu, kterou mám zrovna v lepším technickým stavu :-D Ale obecně reflexivně skáču spíš po zadní.
 
 
Datum: 09. září 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
filip: To že neumíš brzdit neznamená že přední brzda neni bezpečnější...dostat zadní kolo do smyku jde velice lehce, dostat přední kolo do smyku jde dost blbě...navíc přední kolo má více než dvojnásobný brzdný účinek oproti zadnímu kolu, a už jenom kvůli tomuhle je přední brzda pro provoz a pro řešení případných krizovek bezpečnější. Zadní brzda prostě nedokáže motorku bezpečně zastavit na potřebné vzdálenosti...
 
 
Datum: 09. září 2013 21:09
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel14454    
Kolecko - že je bezpečně bych netvrdil teda pro někoho kdo brzdit neumí párkát jsem mněl problém s jízdou po předním kole
 
 
Datum: 09. září 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
Kolecko -- máš pravdu každej by se měl naučit brzdit obouma brzdama né jen zadní. Kdo se to nenaučí může stím mít někdy problémy. Nechápu jak může někdo brzdit jen zadní brzdou. :-)
 
 
Datum: 09. září 2013 20:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ještě dodam že zadní brzdou, kor na mokru, ubrzdíš leda velký hovno. Na motorce se brzdí hlavně přední brzdou, protože je to bezpečnější a účinnější. Kdo se to včas nenaučí a bude furt brzdit zadkem, tak bude mít problém...
 
 
Datum: 09. září 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Každá guma na mokru klouže, tak to prostě je. Já si teď koupil gumy na motorku, který maji mít perfektní vlastnosti i na vodě, dal jsem za ně 6500kč a stejně když mi tam někdo vlítne tak přední kolo neni problém dostat do smyku...v těhle krizovkách tě prostě žádná guma nepodrží...takže spíš se nauč správně brzdit...
 
 
Datum: 09. září 2013 17:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16078    
brzi zadkem ....jinak na fichtla by ti měla stačit i obyč čína pokud nebude sjetá ....vždyt to jede 50....
 
 
Datum: 09. září 2013 17:22
 
 
 
 
Jméno: mik3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jízda přizpůsobená byla, ale něakej magor s felckou mi tam vjel, tak jsem začal brzdit a podjelo mi přední kolo...
 
 
Datum: 09. září 2013 14:24
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pořiď si pásy z tanku, nebo přizpůsob jízdu stavu vozovky a povětrnostním podmínkám.
 
 
Datum: 09. září 2013 12:19
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 20:30:36 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu