 čau čau potřeboval bych poradit prasklo mi lanko sytiče na dandyně 50ce nevím kde ho sehnat popřípadě jestli tam nejde dát z něčeho jinšího!Fakt už nevím kde to sehnat stratil jsem ho jak mi to prasklo a teď nevím jaká je tam koncovka.Plsko poraďte někdo!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2010 12:35
Jméno: CJey
IP: uživatel5626
 Já mám rád když se rýpu v moto atd..... jenže když nemůžu sehnat díly tak to je naprd.Teďka když bych vybíral moto tak bych se určitě aji zajímal o díly.Na tu nsr jsou sice drahé ale aspoň jsou
Datum: 25. června 2010 12:35
Jméno: CJey
IP: uživatel5626
 Toš to tě obdivuju, já mám právě tu dandynu a koupil jsem ji na podzim taky celkem střep furt tam něco je špatně proto sem se rozhodl ji prodat a koupit něco lepšího.Koupit na ní sytičové lanko je nemožné,koupit na ní palivový ventil také.Chtěl bych si koupit už prostě něco na čem můžu jezdit a nemusím furt něco spravovat.Kvůli tomu sytičovému lanku nejezdím už tak 2 měsíce někde mi to upadlo takže ani nevím jaký je tam konec u karburátoru toho lanka.Jinak jak tam píšeš zpětné zrdcátko za 1064 tak to je brutus  .Kdybys věděl o nějakém motobazaru na moravě dej mi vědět chtěl bych nějaké asi to nsr nebo apriliu tuarega 50.
Datum: 25. června 2010 12:32
Jméno: Aleš
IP: uživatel9662
 HONDU NSR 50 jsem koupil od jednoho člověka na zlínsku. Myslel jsem, že za 10 000,- Kč je to dobrá koupě. Měla nedostatky, tak jsem ji vzal s tím, že je jednoduše odstraním a že díly snad nebudou tak drahé. Těchto motorek jezdí jako šafránu a nebyly zrovna určeny pro prodej v ČR. Moje je dovoz z Rakouska. Pokud nejsi velmi trpělivý a srdcem ryzí mechanik, doporučil bych Ti ji koupit jen v doslova bezvadném stavu. Já jsem koupil střep a propotil u toho nejedno tričko, ale nelituju toho. Díly na tuto Hondu přestože je stará jsou extrémě drahé a to jsem se snažil sehnat některé díly levně. Trochu ti to popíšu, co jsem všechno dělal, možná něco vynechám. Karoserie : Výměna brzdového spínače zadní brzdy 98,- Kč, guma na řadící páku 85,- Kč,výroba klíče spínací skříňky 150,- Kč, přečalounění sedla 350,- Kč, 2x guma přední stupačky 560,- Kč, tělo stupačky zadní 74,- Kč, guma stupačky zadní 305,- Kč, čep stupačky 48,- Kč, lanko plynové 502,- Kč, zrcátko zpětné-pravé 1064,- Kč, distanční sloupek levého zpět. zrcátka 130,- Kč, páčka přední brzdy 343,- Kč, brzdové destičky Bendix - neorig. díl 404,- Kč, zapalovací svíčka NGK BR5ES 94,- Kč, chladící kapalina MOTOREX 169,- Kč, převodový olej AGIP SAE 80W-90 165,- Kč, (byl zalomený šroub v karburátoru od nastavování volnoběhu - ještě ke všemu byl snad zarostený v tom hliníku, musel jsem správně nastavit úhel vrtání a opatrně ho odvrtat - je to 3mm závit s jemným stoupáním a zbytky šroubu vyšpárat, protáhnout závit, to vše na 1 pokus, jinak nový karburátor - v cenách HONDY několik tisíc) samotný šroubek do karburátoru stál 292,- Kč, podsedlový plast 109,- Kč, tlumiče byly nehybné (totální rozmontování tlumičů - přeložení anglického manuálu abych zjistil, kolik kapaliny do nich nalit a jakou?) tlumičový olej MOTOREX 10W 338,- Kč, přezutí pneu 120,- Kč, pak jsem měnil všechny žárovičky (obrysová, podsvětlení budíků, přední světlo, zadní blinkry ...) 330,- Kč, na technické mě vyrazili s předníma blinkrama protože nebyly homologované, tak jsem rychle sehnal jiné 590,- Kč. Suma sumárum - motorka vypadá k světu, jede hezky, ale vrazil jsem do ní celkem asi tak 15 000,- Kč + kupní cena = cca 25 000,- Kč. Až na přední blinkry je 100% originál z dílů HONDA, za 25 000,- Kč je neprodejná a já mám sice docela hezkou ale mírně předraženou motorku. Přepsat ji na české papíry taky žádná prdel, musel jsem vést dlouhý rozhovor s úředníkem a jít 3x na Magistrát než mi to vítězoslavně za 2000,- Kč předělali na české papíry, jinak bych byl v hajzlu. No a když jsem dělal dovozovou technickou, tak kdyby mě nevyhodil s těmi blinkry, tak to šlo, ale stálo to STK tuším 1000,- Kč. Doporučuju všem nadšencům do koupě starých střepů ze zahraničí, aby si zvážili, jestli to jejich peněženka unese ty náklady na opravy, nebo jestli to unese jejich srdíčko když jim to pak bude stát doma posrané a nebudou moci sehnat díl, nebo peníze na něj. Ta moje HONDA NSR 50 je z r. 1989. Pozor, je to sice motocykl do 50ccm, ale protože převyšuje konstrukční rychlost 45km/h (90 km/h) není považovaná za malý motocykl, ale řadí se do kategorie La, nebo Lc (teď nevím) jako velký motocykl, tudíž je na STK zajímají i takové věci, jako boční odrazky.
Datum: 12. června 2010 19:57
Jméno: CJey
IP: uživatel5626
 Hej nechceš mi na tebe dát face že bysme hodily větu o moto?
Datum: 08. června 2010 22:11
Jméno: CJey
IP: uživatel5626
 Jo hej díky moc já sem se právě rozhodoval mezi nsr 50 a dandynou ale je jich málo a když jsem nějakou našel tak byla z daleka.Kde jsi ji koupil tu hondu?Dandyna je totál nahovno stroj chcu se toho teďka akorát zbavit.
Datum: 08. června 2010 22:04
Jméno: Aleš
IP: uživatel9624
 Ahoj, mám doma JAWU 50/20 a když jsem chtěl něco lepšího, byl jsem se dívat v moto bazaru v Brně na jednu Dandy. Nekoupil jsem - byl to hrozný střep a byla moc předražená na to jak vypadala. Podnikaví brňani mi ale tvrdili, že v Brně jsou snad 3 obchody a mají tam na Dandy snad úplně vše. Moto bazar byl v místní čtvrti Husovice a prodejna měla být někde blízko. Moto bazar byl Štepánek, takže zkus hledat na netu, případně zavolej Evropskou databanku 140 00, tam jim řekni že hledáš firmu, která prodává díly na Jawa Dandy, když žádná nebude v tvém okolí, zkus to Brno. Pak tam zavolej a domluv se na eventuelním poštovném. Brňák asi nebudeš, to by jsi nepoptával tady. Já jsem ze Zlína a tady je jen Moto Jelínek - díly na Jawa, ale myslím, že nemají na nic novějšího, než typ 20/21/23a. Hodně štěstí při hledání. Já jsem nakonec koupil HONDU NSR 50, jede to 90 km/h, chlazené vodou, dobrý vzhled, pěkný zvuk a na 50ccm má odpich jako prase. Točí až 13 000 ot/min. a má 5 rychlostí.
Datum: 08. června 2010 18:25
|



|