česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Lídr      IP: uživatel4264    
Ahoj draci, dotaz - pionýr mi při jízdě na plný plyn po čase (asi 20s s plynem, záleží na zahřátí motoru) vadne, prostě naprosto ztratí, jak kdyby přestala házet svíce, pokud plyn uberu a za 5s zas přídám, opět jede v pořádku do doby, než přidám plnej. 5ešil jsem plovákovku, bohatost, můžu vyloučit zapalování (kromě svíčky, tu nemám jak otestovat za jízdy). Ale přes VN kabel hází, otáčkoměr registruje. Víceméně to závisí na teplotě, pokud je motor studenej, nedělá to, jak se ohřeje, začne toto dělat, čím míň beru za plyn, tím déle jezdím pak s plným. Opakuji, plovákovkou a přítokem paliva to není. Flitr už jsem taky měnil, výfuk čistil, válec kontroloval. Čím to tedy může být? Děkuji za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 17:04
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neco podobneho jsem resil hodnekrat, kdyz uz to nebyl pricpany kohoutek, ventil ci nizka plovakovka tak prisednute vicko na nadrzi...jinak toto je typicky znak chude smesi, pokud to dela na plny plyn tak zkontroluj ten privod a v krajnim pripade (ale opravdu jen krajnim) to pak resi vetsi tryska (obohaceni smesi aby nebyla tak chuda zeano)...
 
 
Datum: 22. dubna 2010 17:04
 
 
 
 
Jméno: DH      IP: uživatel9046    
Do teď mi to dělalo taky. Když jsem motor měl hodně vytočený nebo když jsem jel delší dobu na plný plyn tak to začlo zdechávat a musel sem pustit celý plyn a znovu přidat pomalu, aby to jelo. Ale dal jsem nový kohoutek a ted jezdím trojku plný a můžu točit i do vyskokých otáček. PS: kupovat nový kohoutek jako já nemusíš stačí pročistit ten co máš, nebo je možná jen zanesené sítko. Pak napiš jak jsi dopadl. jsem docela zvědaví, jestli se ti to vyřeší tak jako mě.
 
 
Datum: 22. dubna 2010 16:48
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkusit studenou svíčku N14, N15 jestli to nebude lepší
 
 
Datum: 22. dubna 2010 15:07
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 1:15:57 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu