Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau Seso,nebudeš mít někdy v budoucnu pružnou lamelu spojky na Jawu 350/639.Nevíte popř.někdo,kde ji koupit.Dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2008 8:16
Jméno: sesa
IP: uživatel176
Datum: 22. ledna 2008 8:16
Jméno: Pavko
IP: uživatel430
 čest mam dotaz čím můžu doma vypálit nově nastříkany e-mail chci použít vypalovací barvu pionýr je podle oridinalu robeny vypalovací barvou
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2008 21:57
Jméno: metan
IP: uživatel1711
nejlepsi je to zapalit benzinem a zapalit ja mam v te krasne originalni zelene barve dstiny cerne vypada to fakt cool
Datum: 04. února 2008 21:57
Stačí to rozumně projet a je to
Datum: 22. ledna 2008 18:10
Normálně to vem do kuchyně, strč to do trouby, nastav požadovanou teplotu a za studena podáváme...
Datum: 22. ledna 2008 17:56
Na to existuju vypalovacie pece.Neviem,ci to urobis v domacich podmienkach.
Datum: 22. ledna 2008 12:33
Jméno: pavko
IP: uživatel430
si jebyl ne ta barva se vypluje pry 80-100 stupni to je vypalovací lak
Datum: 22. ledna 2008 5:35
zapalovačem asi ne co?:=D pálil bych to jako normální vypalovací barvy:let lampou
Datum: 21. ledna 2008 21:58
 čau lidi,nevite jestli se dělá větší rozeta než:http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1264.html,potřeboval bych vetsi,diky za odpoved..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2008 21:23
Jméno: Jindra
IP: uživatel1806
ale tohle shánim dlouho a nic sem zatim nesehnal...
Datum: 21. ledna 2008 21:23
Jméno: mara
IP: uživatel426
vždy se da sehnat neco většího
Datum: 21. ledna 2008 18:44
 v jakém pořadí se dávají tyčky spojky ?malá-kulička-dlouhá nebo naopak dlouhá kulička a malá díky za odpověď na e-mail
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2008 12:29
Jméno: Koička
IP: uživatel1194
od koše spojky je krátká pak kulička a dlouhá nakonec, dlouhá kouká u zapalování ven
Datum: 21. ledna 2008 12:29
Jméno: sandokan
IP: uživatel409
 čus soustruzi, nevite nahodou jestli jde někde sehnat nahon tachometru na jawu 90. a nebo z čeho by tam pasoval???
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2008 10:06
www.jawadíli.estranky.cz ten by ho měl mít....
Datum: 21. ledna 2008 10:06
Jméno: Karlos88
IP: uživatel1664
Jestli si to lanko nezničil ty tak bych řekl že je to velmi málá pravběpodobnost že by se překroutilo. Právě kvuli tomu že je to lanko tyžaný od zadního kola tak to asi neseženeš. Zkoutroluj tach jestli je v poho.
Datum: 21. ledna 2008 8:09
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Co z pionýra???Vzhledem k tomu, že starší modely Mustanga a J90 měli stejné tachometry, řek bych, že i lanka se boud lišit pouze v délce... A vzhledem k tomu, že J90 má náhon u motoru a né u zadního kola, tak by tam mohlo stačit... Ale nevim...
Datum: 20. ledna 2008 23:38
Jméno: hajzl333
IP: uživatel1024
nevim tak si kup tachometr na kolo a budes to mit ta KTM
Datum: 20. ledna 2008 22:47
 zdravim chtěl bych se zeptat čim to může bejt že mě prokluzuje nakopávačka přitom tam nemam kryt na spojku ani tyčku??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2008 10:11
Jméno: kozička
IP: uživatel1194
typuju to na lamely hlavně na tu mezi-kovovou budou tam ulámaný zuby
Datum: 20. ledna 2008 10:11
jenže kryt i tyčinky s uličkou tam musíš mít jinak spojka nevystavuje.Lanko ti vede do pravého deklu a ty jak zmáčkneš spojku tak taková páčka v pravém deklu zatlačí tyčinky a tyčinky oddálí lamely a tím vlastně spojka vystaví.Doporučuju je tam dát jinak to budeš kurvit.Vše má tady Radek
Datum: 20. ledna 2008 9:58
Jméno: PAVKO
IP: uživatel430
 cest jaky je odstín jawacké bílé nepiste mi prosím poste bíla a origínál jawacka cervena je 8850 mam vzorník a souhlasí z oginálem kdyz nekdo pise ze ma svetlejsí tak mu dali spatny odstín 8300 je svetlejsi odstín visnově cervené
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2008 16:18
Jméno: pavko
IP: uživatel430
se skusim podivat na barvy.cz tam ti reknou a jawacka barva je 8850 maji to tam napsany historik to psal a picek ma byt nastrikany vyplovací barvou
Datum: 21. ledna 2008 16:18
Jméno: Ghi
IP: uživatel290
Záleží od jaký firmy já to mám sice ve spreji od dvou firem, a každý víčko pro porovnání má jinou barvu, ale než to zaschne tak se mi ta barva taky zdála divná, ale teď vypadá vcelku dobře
Datum: 20. ledna 2008 22:43
Jméno: pavko
IP: uživatel430
1255 to ne nejake tmavé
Datum: 20. ledna 2008 21:33
Jméno: Ghi
IP: uživatel290
Tak je to bílý Lipican odstín 1255, měl jsem sebou kryt řetězu a porovnával jsem to, tohle mi přišlo nejpodobnější
Datum: 20. ledna 2008 21:09
Jméno: pavko
IP: uživatel430
jj to nespechá
Datum: 19. ledna 2008 22:51
Jméno: Ghi
IP: uživatel290
Sorry dneska jsem se do dílny nedostal ale zejtra na tebe nezapomenu
Datum: 19. ledna 2008 21:53
Jméno: pavko
IP: uživatel430
tak napis
Datum: 19. ledna 2008 21:09
Jméno: Ghi
IP: uživatel290
taky jsem to řešil ale nemám to teď u sebe tak až tak kolem vosmý bych to mohl vědět, neni 100% ale dost se tomu podobá
Datum: 19. ledna 2008 18:31
Jméno: Bubák
IP: uživatel1988
 cus draci, moh by mi nekdo osvetlit jak funguje jednopaka uvnitr v motoru? ze je razeni i stratovani na jedny hrideli ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2008 9:24
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Řadicí hřídel má na pravé straně ofrézovaný nákružek,který zapadá do drážky unašeče řazení.Když zatlačíš hřídel do startovací polohy,ofr.nákružek se dostane mimo drážku do volného prostoru unašeče řazení a může se volně otáčet. Ozub,který je na hřídeli nyní zabírá do opěrné plochy startovacího segmentu a unáší segment do záběru se spouštěcím kolem.
Datum: 20. ledna 2008 9:24
Jméno: krizle
IP: uživatel80
 jaký má výhody a nevýhody to 14 zubý kolečko na fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2008 22:34
slabsi tah,vecsia maximalka
Datum: 19. ledna 2008 22:34
Jméno: Bubák
IP: uživatel1988
je to spis pro poladeny motory, pokud ho das na seriovej motor tak budes mit problem s kopcema nebo s jizdou ve dvouch..
Datum: 19. ledna 2008 14:14
Jméno: crosar
IP: uživatel1976
 zdarte nevíte z čeho ide do fichtla predný teleskopy?a poprípade jak by sem to udelal
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2008 19:47
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
skouknes puvodni vidle a z plechu to vyrobis,normalne vyriznes kousek plechu a vyvrtas do nej diru,vobrousis a privaris to na vidle
Datum: 17. ledna 2008 19:47
Jméno: crosar
IP: uživatel1976
a jak ho udelam???
Datum: 17. ledna 2008 18:49
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
jj ze simáka tam jenom musíš udělat dole úchyt na brzdovou poklici
Datum: 17. ledna 2008 18:09
Jméno: krosar11
IP: uživatel942
ze símáka tam pasujou bezvadně
Datum: 17. ledna 2008 17:55
Jméno: Bubák
IP: uživatel1960
 Zdar draci, mate nekdo skusenosti s loziskama IBE ? ja kupuju loziska tady u jezedaku a meli tu ted tyhle... dla jsem za ne o neco malo vic nez minule za ZKL, ale vubec je neznam, nemate je nekdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2008 15:33
no tak to ti gratuluju k výbornýmu kaufu. IBE jsou totiž čínská ložiska. Takže cena asi bude někde jinde a výš to asi nebude. Přeji mnoho kilometrů bez výměny ložisek.
Datum: 29. ledna 2008 15:33
suhlas s lukawe.ZKL su najlepsie obycajne loziska(SKF a ine super znacky teraz neberem v potaz).Vadny kus sa najde vzdy.Vela ludi nadava na Brisky,ze to nic nevydrzi.ja mam na briskoch asi 9000km a nikdy nebol problem.
Datum: 18. ledna 2008 21:36
nevim co nadávate na zkl ja sem je mnel 5 roku v motoru a neni ich treba ešte mnenit to su jen nekere vadne kusy inac su to obyc.ložiska
Datum: 17. ledna 2008 10:40
Jméno: Bubák
IP: uživatel1960
prave ZKL mi odeslo jedno po dvou mesicich tak kdyz uz mam rozdelanej motor tak zase vymenim vsechny,,, jinak SKF pujdou az do zavodaka
Datum: 16. ledna 2008 16:40
ZKL si nekupuj ani nahodou, uz to neni co bejvalo, jak pise jawas, vysokootackovy loziska s oznacenim C vydrzi, jezdi na nich muj tata na babete 210, davali jsme je hlavne na kliku
Datum: 16. ledna 2008 16:29
Jméno: jawas
IP: uživatel368
jesli maji oznaceni C3 tak to neres kdybis chtel kvalitu tak jedine loziska SKF na tech by jezdili jeste tvoje deti
Datum: 16. ledna 2008 15:06
Jméno: Vesnican
IP: uživatel570
 Zdar narazil jsem na takovej problém totižu 250/353 tý co už má řadísí a start páku v jedné tak tam jak je ta výstupní křiýlka na tu páku tak je těsnění ale problém je v tom že to není o-kroužek ani nic takovýho a ve strojnickej tabulkách to není(ale je možný že v nějakejch jo já mam jenom to nový vydání)
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2008 23:06
Je to těsnění, které je z jedné strany s tkvzv. břitem. Lidner Liberec to má. teď má inventury do. 27.1.08, prodává i Suzuky. email nemám jezdím tam osobě. mmmm
Datum: 17. ledna 2008 23:06
Jméno: jawas
IP: uživatel368
na 100% ve vyku musis mit tesnici okrouzek jesli ne tak ho tam dej o zadnym jinym tesneni nevim
Datum: 16. ledna 2008 15:09
Jméno: bubu
IP: uživatel1373
 Zdar.Měl bych dotaz.Pasuje komlet spojka z čz 353 na čz 175/450.Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2008 22:24
čau,sem sa díval a velikos'tů je to stejné,takže by tam měla pasovat...
Datum: 16. ledna 2008 22:24
Vasile dík za odpověd.Tak mě napiš jak to s tou spojkou je .Dík
Datum: 15. ledna 2008 4:39
Jméno: bubu
IP: uživatel1373
Tak se mrkni.Děkan.
Datum: 14. ledna 2008 20:21
nevim to 100%,ale řekl bych že je ten spojkový koš větší
doma mám ten motor z 353 a motorku 175 tož sa možu podívat a pak ti napsat
Datum: 14. ledna 2008 18:18
 Ahoj lidi nevíte někdo jak má být tlustá lamela na Jawě 50 typ 555??
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2008 10:36
 cau lidi chci se zeptat kolik je v čz 175 lamel ve spojce ty stima korkama děkuju moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2008 17:27
je ich tam 5 včera sem to delal
Datum: 13. ledna 2008 17:27
čau, pokud si ještě dobře pamatuju, tak by jich tam mělo byt 5.
Datum: 13. ledna 2008 11:19
 Mám Jawu 350/639,když se rozjíždím,tak mě strašně cukne spojka,někdo tvrdí,že je to konstrukční vada spojky,někdo zase,že mám volný primární řetěz,nemáte s tím někdo skušenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2008 20:13
Supr,dik moc.
Datum: 11. ledna 2008 20:13
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Případně si tam dej dotaz, ale nedávno se to tam řešilo, hledej...
Datum: 11. ledna 2008 16:46
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Datum: 11. ledna 2008 16:45
Jméno: m@jkl
IP: uživatel650
 zdarec fichtlaři,renovuji rozetu na fichtla,lak,věnec a ložiska,všechno sem pěčlivě očistil,odmastil,nastříkal základovkou a pak vrchním lakem,a teď sem se zase¨kl u ložisek,já tam mám dvě,od barvy sem to tam pořádne ošmirgloval,dal tam obě ložiska,jemně zatloukl,a teď ten problém,chybí už mi jenom asi půl centimetru aby tam ty ložiska byli správně,nahoře má být ještě ségrovka,a tu tam tudíž nemůžu dát,ať do toho mlátím jakkoliv ložisko se ani nehne,stačí už jenom malý kousek,neporadíte mi někdo co mám dělat??díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2008 22:03
Jméno: krulda
IP: uživatel79
jo já to dělal a můžu vřele doporučit! zlatý rozpínání látek!
Datum: 12. ledna 2008 22:03
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
Někdy se ložisko zmrazí a materiál ohřeje ale aby ti nepopraskal ten lak, nebo lis na ložiska
Datum: 10. ledna 2008 14:59
Jméno: A
IP: uživatel1653
 Když nastartuju fichtla a je studenej a běží na volnoběh tak skoro vúbec nekouří a když přijedu a je to ohřátí tak hulí nebo když jedu na plnej plyn a zastavim tak taky hulí ale za studena na volnobeh ne nevite nekdo cim to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2008 20:16
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
To je divné,mělo by to hulit za studena,protože ve studeném se ta směs ještě pořádně nespálí.Neřere ti to olej z převodovky?
Datum: 09. ledna 2008 20:16
mas tam moc oleje nebo zasranej vejfuk zkus ho vymenit.
Datum: 09. ledna 2008 20:15
Jméno: pertr
IP: uživatel1279
 mám takovej pocit, že mě pionýr žere převodák.Když jede tak se hulí jak z fabriky a olej teče mezi kolenem a výfukem a divně smrdí.Když sem motor skládal tak sem ale všechno utěsnil silikon + papírový těsnění, je sice pravda, že mažu m2t ale že by to z toho vejfuku tak valilo to se mě nezdá. nevíte , kde by to ten převodák mohlo brat?myslim že kartry sou utěsněný dobře a gufera sou taky nový.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2008 10:07
Jméno: jawas
IP: uživatel368
vzivote sem nedal mezi kartry silikon jenom papir natrenej plastickym mazivem a vzdy o.k. a dri zadnej silikon nebil jenom hermetik
Datum: 16. ledna 2008 10:07
Jméno: jirka
IP: uživatel1227
tak to zkus jestli je to opravdu převodak vypust ho a podívej se jestli je ho min nez si ho tam nalil.
Datum: 09. ledna 2008 19:20
Jméno: petr
IP: uživatel1279
no uvidim mrknu na to a doufám že je to to gufero ale moc tomu nevěřím spíš to vidím ny ta kartery.Ale nasereto
Datum: 09. ledna 2008 18:44
Jméno: ...
IP: uživatel1847
se my taky stalo skladal sem vse nove nakpnu a huli se znej a ty volej z kolnka a pak z vejfuku tak rozdelam motor a gufero proraženy
Datum: 09. ledna 2008 18:32
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Můžu tě uklidnit, že mám podobný problém.... Motor naskočí, chvíli beží a po krátké chvíli zdechnet a nic. Svíčka mastná, divný zápach, připomínající převod olej, válec šíleně mastný....
Datum: 09. ledna 2008 18:16
Jméno: petr
IP: uživatel1279
to jo řikal sem si udělám to poctivě at na to nebudu muset za chvilu hrabat ale opak je pravdou.když už motor běží jak má všechno je po dlouhý době nastavený, aby to dobře jelo tak přidu tady na toto.Ale dik za odpovědi ABC něco takovýho sem taky čekal.Ale opravovat to už asi nebudu dělám na tom jak dlouho a půlit se mě to už nechce to radši střelim za nějakou rozumnou cenu
Datum: 09. ledna 2008 17:43
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Samozřejmě to může prosakovat i mezi kartery - málo silikonu, špatně sedlo těsnění, při dotahování se silikon vytlačil, nerovné dosedací plochy, špatně dosedající kartery (křivé), možností je hodně..
Datum: 09. ledna 2008 17:32
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Možné je levé gufero, stát se může cokoli, i když je to nové..
Datum: 09. ledna 2008 17:15
 Neví někdo jak je řazení na čz 175/477. Jak je hřídel s unášečem tak má dvě západky s kolíčkem a ty zapadají v té destičce do toho průzeřu nebo mají zapadnout do těch prohlubin .
Dík moc nutně bych potřeboval poradit ze složením celého řadícího mechanizmu. Prosím pište na e - mail.
Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2008 12:45
zdar hoši mam ten samy problem z čz 175/477 pošletemi pls taky ten popistoho skladani
Datum: 24. února 2008 12:45
ja tedka skladal ten samy motor pisni mi na mail a poradim
Datum: 08. ledna 2008 9:27
|



|