Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cau kluci prosim vas rozumi tady nekdo babetam ??? a jeste lip rozuámi tady nekdo Stele ? babbeta 134 ??? potrebuju poradit se spojkou... nejde mi roztlačit a ani neřadí   co stim??? myslite vubecze je to spojkou???????
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2008 19:35
cauky vadna, nebo mastna dvojkova spojka(pakny)
Datum: 28. června 2008 19:35
 Ahojte...prosimvás, nevíte někdo jak má být nasazený půlměsís starovací páky? a jak se má natočit před složením ? Pak mam ještě jeden dotaz.Laboruju se svíčkama, nechce mi chytit moje 21 za studena se svíčkou N15YC,S BOSCH W7BC jo,ted tam mam NGK BP6ES což by měly bejt vlastně stejný svíčky (podle převodní tabulky),,a zase nechytá za studena,,mam dát teda studenější svíčku? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2008 13:16
Jméno: Standa
IP: uživatel3345
Pokud mas motor OK a dobre serizenej tak to musi chytat na jakoukoli svicku studeny i teply,ale svicka hlavni roli pri startovani nehraje. Hodne dela chuda nebo bohata smes,predstih nebo odtrh a síla jiskry...
Datum: 28. června 2008 13:16
Jméno: pavko
IP: uživatel430
jestli ti nechyta tak si kup n17c a bude ti to chytat jinak skus champion s nim to chyta na první sus skouseno pri -5stupnich
Datum: 28. června 2008 12:58
Jméno: Standa
IP: uživatel3345
Na fichtlu Y svicka nema absolutne vliv na nic, a pisty vam horej kvuli prořezanejm tryskam na vetsi diru a spatnymu 2T oleji....zdar
Datum: 28. června 2008 11:48
Jméno: jawaman
IP: uživatel3344
to je picovina ze propaluju pisty s vysunutym iskricem mam pincka po otcovi a on aj ja jazdime no on jazdil na svickach brisk N15yc a ten pincek ma nabehane cez 20000km a este ani jeden vybrus tahne paradne a na piste ani stopa po prepaleni takze je to blbost ze prepaluje
Datum: 28. června 2008 11:14
Jméno: misiak
IP: uživatel2652
kamarade Y svičky nepouzivaj lebo ti prepalia piest ja mam v 05 asi N7 asi 40 ročnu hadam z dedovej oktavii a mam pocit ze ide lepsie ako na novej
Datum: 28. června 2008 8:47
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
segment patri tak aby ozubeni bylo na stejnou stranu na kterou je vyrez pro klinek. motor sloz normalne a natahni to pak tak, ze startpaku jakoby vysunes z motoru , zatocis a pustis... u svicek zkus sklepnout elektrody a to ze Y propaluje pisty je myt, ja jezdim na N15YC uz asi 3000km a na pistu ani stopa...
Datum: 27. června 2008 22:59
ten odkaz nefunguje...ale s těma svíčkama to je pravda..Tak to mi kravka v krámu prodala špatnou svíčku,a já si šel podle toho kodu koupit NGK..s tim pulměsícem nokdo neporadí???
Datum: 27. června 2008 22:51
Jméno: Deny
IP: uživatel2971
zdr ja ti s tomhle neporadim kukni na http://www.wiku.ic.cz ale s N15YC neblbni ta propaluje pisty ja to tam ukazany vechny kde je to ypsilon tak propaluji pysty tak bacha na to!!!
Datum: 27. června 2008 22:15
 zduř draci potrebuju poradit jaky ložisko tady z kramku mam dat pod rozetu a pod sekundaro ve predu dekuji predem!????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2008 16:56
Tak máš to tam napsané... Pokud myslíš zakryté/odkryté, tak do rozety a do kola byc hdal zakryté... Do motoru musíš jedině odkryté.
Datum: 27. června 2008 16:56
Jméno: rock
IP: uživatel3340
 cau všichni prosím vás potřebuju vyměnit lamely a zaboha nemohu sundat levý karten všechny šroubky jsem odšrouboval a furt nic dík za odpovědi protože si fakt nevím rady a nechci to neak zničit
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2008 12:34
Jméno: haha
IP: uživatel1181
taky co mas za stroj jestl fichtla tak to mas je nejak prisaty a u silnejsich tam mas nakopavacku
Datum: 28. června 2008 12:34
Jméno: misiak
IP: uživatel2652
dlato pucka a ides  ale nie suhlasim z predoslimy nazomi
Datum: 28. června 2008 9:03
Jméno: Standa
IP: uživatel3337
pokud vyndas vsechny srouby a ten velkej na pravo tak tu musi jit dolu. poku ne taj te to prilepeny a staci do toho tuknout kouskem dreva nebo gumovou palickou nebo treba drikem sroubovaku a odskoci to.
Datum: 27. června 2008 14:35
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
na vyměnu lamel ti stači jenom ten levej kryt ?!
Datum: 27. června 2008 14:24
 cau draci muze mi nekdo poradit jak se sundava retezovy kolo,to co je na hridely pod pravym deklem.Ta matka co ho jisti se protaci na obe dve strany a ani na jednu se nechce vysroubovat...A jeste jak se sundava spojkovej kos?Je to Jawa 23 mustang.A myslite ze ferodova spojka bude OK mam tam 5 pruzinek tak aby tam sla dat.??Dik za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2008 13:52
na tý matici u kolečka máš strženej závit a když budeš sundavat ten spojkovej koš, tak jak říká Standa, ale nezapomeň, že ta matice je pojištěná podložkou, tu musíš narovnat a pak to pude povolit
Datum: 27. června 2008 13:52
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
to si to kolečko musíš zajistit nějakym dřevěným klínkem, a povoluje se to normálně do leva, a nezapomeň odehnout podložku
Datum: 27. června 2008 11:25
Jméno: Standa
IP: uživatel3337
AD spojkovej kos: Sundat dekl, sundat segrovky z pruzin na spojce. vyndat pruzinky,misticky a muzes zacit rozebirat. Pokud chces sundat kos,tak je tam takova matice('14')blbe se k ni muze,tak tu musis povolit a vyndas to!!!
Datum: 27. června 2008 8:51
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Točí-li se na obě strany aniž se povolí, máš tam jednoznačně strženej závit... a doufej že jen na matce, jinak půlíš motor
Datum: 27. června 2008 7:37
Jméno: jawa mustang
IP: uživatel2012
Posl.aktualizace: 26. července 2008 21:10
Jméno: čz
IP: uživatel934
Ty jsi šašek
Datum: 26. července 2008 21:10
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
Velikonoční jídlo
Datum: 27. června 2008 20:43
to je na beránku
Datum: 27. června 2008 11:23
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Mladý samec od ovce, nebo konečná městských autobusů v Praze-Modřanech
Datum: 27. června 2008 7:38
 Ahoj draci nevite jestli mezi tycinkama na spojku musi byt kulicka na jawa 638 diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2008 19:19
hej
Datum: 26. června 2008 19:19
 Ahoj,nemáte někdo zkušenosti s laborováním se sekundárním převodem u Jawy 350/639? Originál je tam malé kolečko 17zubů, ale to mi přijde moc lehké (při 90km/h už to dost točí). Uvažuju o 18z, nebo i o 19z...utáhne to ještě motor? Jezdím většinou sám, jsem docela lehkej:o) A taky...vejde se to 19z kolečko do toho originál plast. krytu řetězu? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2008 16:18
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3329
ak mas moznost zohnat aj 19z tak potom by som tam dal to...pokial to nebude vadit original krytu na retaz...motor to utiahne...
Datum: 26. června 2008 16:18
Díky.No,těch 18z tam chci dát určitě.Vím,že 350/639 jede až ve vyšších otáčkách (docela mě to překvapilo,mám 350Sport z 66 roku a ta táhne i odspoda mi přijde...tahle začne zabírat až mnohem dýl),ale zase když chce člověk udržovat tu 90tku a nebýt brzdou provozu:o),tak motor už dost točí. Těch 19z jste nikdo asi nezkoušel,co? To už asi je moc těžký.
Datum: 26. června 2008 14:10
s 18z to jede taky dobře když jedeš sám ale je to pak slabý a myximálka stejná maxc to pak motor už neutahne
Datum: 26. června 2008 14:00
Jméno: standa
IP: uživatel3325
Tak to proste skus. Jedinym omezenim je delka retezu.
Datum: 26. června 2008 13:10
 mám babettu 210 a nechce mi házet furt tu dvojku a pritem sem koupil všechno nový tak mne to stálo hodne penez a ješte to ani neházín tu zasranou dvojku jak to mam doštelovat aby ten motor jel aj na dvojku nejprv to házelo a dnes si jedu zjet a zase nic iba jedna plný dík už mne to dost sere tak poradte dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2008 11:56
Jméno: Michalj21
IP: uživatel1711
myslim si ze to bude volnobezka budem muset asi pulit motor
Datum: 26. června 2008 11:56
 Ahoj draci mam dotaz dal jsem 2 podlozky na spojku za sebou a furt me bere nejde zestelovat kdyz ji zesteluji aby nebrala tak tak jde stuha a zas klouze diky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2008 20:30
Jméno: J-qak
IP: uživatel3318
a mas z boku převodovky naštelovanej záběr spojky?
Datum: 25. června 2008 20:30
jestli mas kos pro 5 pruzinek tak tam maji byt 2 lamely
Datum: 24. června 2008 22:22
kdyz jsem to mel jen sjednu podlouzkou tak to klouzalo taky prave
Datum: 24. června 2008 22:04
prosimte kolik je lamel 5 nebo 4 hned si je objednam ale nejak mi vypadlo kolik jich je diky
Datum: 24. června 2008 22:00
tak oddělej tu jednu podložku a máš to
Datum: 24. června 2008 21:58
jj doporucuju ti ty FERODO jak tu ma sesa stojej stejne skoro jak normal a maji lepsi prilnavost
Datum: 24. června 2008 21:56
nemam novy ale nejsou zas tak spatny ale asi pujdu do novych a olej tam davam pp 80
Datum: 24. června 2008 21:54
caves me to delalo taky ale dal jsem FERODO lamely a parada,a jestli mas nove lamely tak dej jinej olej.
Datum: 24. června 2008 21:47
 Ahoj lidičky, potřebuji poradit, začal mi protékat olej u ČZ 175/487 přes gufero u ozubeného kola náhonu, možná teče i kolem spojkové tyčky. Jak vyměnit to gufero, musím půlit motor, nebo ho stačí jen vydloubnout z vnějšku ???
Moc dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2008 7:16
Moc dík, abych řekl pravdu, tak se mi ulevilo, protože vrchol mého hrabání v motoru bylo vyměnění lamel a výmněna pístních kroužků
Datum: 25. června 2008 7:16
ahoj nn motor pulit nemusis staci kdyz ho vydlabnes z vnejsku dobra metoda je kdyz si sezenes 2 samorezne srouby a zatocis je kousek do gufera naproti sobe a vezmes kleste nebo kombinacky a za ty sroubky ho krasne vytahnes.at se povede cau
Datum: 24. června 2008 21:54
Jméno: mr.fox
IP: uživatel2996
 Zdarec draci mam dotaz koupil sem nedavno babettu 210 a zjistil sem ze ten capek co mi ji prodal nechal zavarit buben druhy rychlosti je tam zavarena ta matka s podlozkou tak to chci uriznout a koupit komplet novy a nvm co pod tim je tak pls mi nekdo poradte co mam koupit kdyz to uriznu diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2008 17:41
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
icq nevedu, jenom mail f.balaban@seznam.cz
Datum: 25. června 2008 17:41
Jméno: mr.fox
IP: uživatel2996
puleni?tak to ja asi nezvladnu ty jo.nemas icq ?
Datum: 25. června 2008 15:59
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
jj, to budeš muset kupovat novou osu, takže se ani nevyhneš půlení, při půlení nech normálně magneto i rotor nasazený
Datum: 25. června 2008 13:53
Jméno: mr.fox
IP: uživatel2996
no je to zavareny na tu osu tak kdyz to uriznu tak budu muset kupovat tu osu?dik
Datum: 25. června 2008 13:11
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
nevim jak si to představit.... pokud je matka přivařena k tý plechový podložce tak by to snad mělo ještě jít i vytočit. pokud k osičce tak to bude horší jinak, pokud budeš řezat matku tak to vodnese jen osa
Datum: 24. června 2008 23:17
Jméno: kresti
IP: uživatel3311
 cus lidi dneska sem sel slozit motor kterej sem pulil kvuli prasklimu karteru tak sem tam dal jinej slozil sem ho a ted to prislo normalne sel nakovnout ale richlosti nesli normalne sem se tam cvakal ale bylo to jako kdiz tam mam neutral tak mi prosim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2008 21:54
souhlasím se Standou, bude to tou vidličkou
Datum: 24. června 2008 21:54
Jméno: Standa
IP: uživatel3304
Vypadla ti radici vidlicka z osy. Hezky si to vsechno zopakuj. Na tohle davej bacha,je to nemile!!!
Datum: 24. června 2008 20:31
Jméno: Patrik
IP: uživatel3133
otázka: jaký je to motor??
Datum: 24. června 2008 20:30
A to jsi měnil jenom jeden karter. Je možný že ten karter je jinej. Vždycky se kártry dělali jako celek po párech tak je možný že nesedí ale jist si tím nejsem.
Datum: 24. června 2008 20:28
slozil jsi dobre automat??muzes ho tam mit spatne nasunuty a nejde pak nic zaradit
Datum: 24. června 2008 19:58
Jméno: jawa mustang
IP: uživatel2012
 Cus draci,nevite cim by to mohlo bejt kdyz mi na mustangoj nejde zaradit trojka ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2008 21:13
Jméno: čz
IP: uživatel934
tak jezdi na 2 30km/h to stačí na přejetí beránka
Datum: 26. července 2008 21:13
Jméno: jawa mustang
IP: uživatel2012
co to je beranek
Datum: 25. června 2008 20:51
to bude beranek
Datum: 25. června 2008 14:44
jestli mas ICQ tak napis 486-878-181
Datum: 24. června 2008 19:43
Jméno: jawa mustang
IP: uživatel2012
nemohl bys mi to nak bliz popsat co vsechno mam udelat?
Datum: 24. června 2008 19:36
V prvni rade zkontroluj jestli ti nekde nedrhne radici paka a jestli je v poradku tak bych to videl na automat.
Datum: 24. června 2008 19:32
Jméno: ww
IP: uživatel1181
zeby beranek
Datum: 24. června 2008 19:25
Jméno: ČZ moto
IP: uživatel368
 Cau, nevite nekdo pls, jak spravne sestelovat automat u ČZ 175/487 aby slo radit bez spojky? Diky za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2008 19:05
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Na řadící hřídeli je vačka s prohlubni, do níž zapadá kladka(kolečko)úhelníkové páky s vůlí 0,2mm.(kolečkem lze otáčet).
Datum: 24. června 2008 19:05
Hlavni je mit dobry, jeste lepsi novy lamely a spravny delky tycek a spravny kulicky na spravnym miste. Potom staci povolit lanko a stelovaci sroub co zatlacuje tycku dotahnout na doraz rukou a pripadne o kousicek pritahnout sroubovakem, tak aby to na sobe sedelo na dotek. Pak si sestelovat lanko, tak aby melo u packy vuli nejaky 2mm a melo by to bejt. Doporucuju nejdriv zkusit na chciplo. Seslapnout radicku a zkusit jestli to vypina. Vule u poloautomatu by mela bejt nepatrna, ale mela by byt. Kdyz nevypina, tak povolit sroub a pritahnout lanko a naopak.
Datum: 24. června 2008 14:40
 cawes mam babettu 210 jede jak ohen skoro všechno je tam nový semeringy,válec,spojka, babetta mi nechce házet dvojku a nejde ani dobre rozšlapat furt to klúže zistil sem ze tam do toho ozubeného bubnu nekama prisává olej ked je ten buben mastny tak to neháže 2 co stim mám spravit delá to už dosť dlouho
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2008 23:23
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
v bubnu vymeň gufero a v unašeči čelistí O kroužek
Datum: 24. června 2008 23:23
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
 lidi, pls nevíte někdo co je potřeba udělat pro výměnu spojkovýho lanka a jestli jde sundat kryt spojky normálně nebo jestli se musí ještě něco oddělat, díky za odpověd...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 17:32
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
nejdriv odpoj packu, potom sundej startpaku, vysroubuj zatku, tam uvidis takovou packu a v ni bude zahalky lanko tak jednim tenkym sroubovakem musis tu packu nazdvednout a druhym tenkym sroubovakem musis to lanko vyvliknout a pak ho normalne zvrchu vytahnes, ale je to dost pakarna, a abys sundal spojkovej dekl musis vyndat motor z ramu.. vadi tam drzak stupacky...
Datum: 23. června 2008 17:32
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
jo, a mám na mysli jawu dandy 50, díky lidi
Datum: 23. června 2008 17:14
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 zdar draci mam takovej problem nejak nemuzu seridit spojku newite jak ji mam presne seridi aby mi neprokluzovala?dok za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 16:59
hele mě dělalo prokluzování moc hustej volej
Datum: 23. června 2008 16:59
hele mě dělalo prokluzování moc hustej volej
Datum: 23. června 2008 16:58
Jméno: Martin
IP: uživatel1411
jo bo se ti mohl povolit spojkovy kos
Datum: 22. června 2008 21:15
jj to je taky mozny ze mas v ... lamely tak se na ne koukni neni to zas moc prace  jestli budou spatny tak ti doporucuju ty FERODO lamely tady od sesy mam je taky a spojka chodi jak ma.
Datum: 22. června 2008 20:42
Jméno: deny
IP: uživatel2971
Zdarec je mozny ze mas scesane lamely na spojce proto by ti to neslo
Datum: 22. června 2008 20:35
tim sroubkem v pravym krytu nebo pak si to dolad tim sroubkem na lanku u packy a musi to chodit,a presne to sladis kdyz slapnas se zmacknutou spojkou a bude brat tak sroub dotahnes a kdyz pustis spojku a bude klouzat tak povolis vic ti takhle neporadim.
Datum: 22. června 2008 19:43
 Ahoj, potřebuju poradit. Jak mám utěsnit místo mezi výfukem a kolenem? Kotel mi to tam střílí a dost mě to štve.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 21:59
Jméno: tomasS
IP: uživatel2368
Díky za radu všem. Nakonec jsem to omotal tím teflonem a narval to tam. Uvidím, jak dlouho to vydrží
Datum: 23. června 2008 21:59
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
hele, jak je hliníkovej prah u škodovky starý, tak sem to rozklepal na rovno, obmotal to kolem vejfuka a kolena, stáhl to dvěma eskapáskama ,( pokud víš co to je..  ) na kolenu a na vejfuku a je to zlatý, - hlavně nic nevař!!! maxilálně nějakou polívká, ale kolena s vejfukem určitě ne!!!
Datum: 23. června 2008 21:29
Jméno: Js
IP: uživatel340
Mě se osvětčila teflonová páska. Těm co by to chtěli vařit, ruce urazit.
Datum: 23. června 2008 15:15
Je to naprostá kravina, zásadně nevařit,l díly na pionýry poměrně rychle ubejvaj právě díky takovejmdle kutilům a kurvičům!
Datum: 23. června 2008 9:48
Jméno: mara
IP: uživatel426
varit nic jinyho pac to mikdy moc netesni a jaky pak kurveni stejne pokud je to starej vejfuk tak na nem neni nic zajmavyho a ty vejfuky se svarovaly i za miho taty a nikdo neprudil
Datum: 23. června 2008 7:52
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
taky sem koupil mustanga se zavařeným vejfukem, to byl nákej inženýr, nešlo to vyčistit a vubec to nejelo, tak sem dal jinej a vyčištěnej a šlape to jako hodinky a za to vaření bych dal fakt někomu facku...jak už řekl BO, vařit to je naprostá kravina z těch důvodů co už vyjmenoval...
Datum: 22. června 2008 22:07
ste kkti vživotě nevaři 1.špatně se to čistí 2. když to budeš dávat na jinyho fechtla tak ti to s největši pravděpodobností nebude sedět 3. kurvení origo dílů 4. když někdo renovuje nemuže tam dat nic jinyho například já mám upe novej vejfuk asi za 2000 takže svaření nepřipadá v úvahu a ta azbestovka nevilitne pokud ji tam daš dost a dobře stahneš
Datum: 22. června 2008 21:45
Jméno: Kooper
IP: uživatel2669
jednoznacne svařit
Datum: 22. června 2008 21:35
Jméno: Kastlík
IP: uživatel2669
Svar to jetli je tam takova díra tak je to nakonec stejne nej svarit ta azbestovka ti vylítne
Datum: 22. června 2008 21:34
Jméno: Bohous
IP: uživatel2669
ahoj ja bych to svril a myslim že je to nej
Datum: 22. června 2008 21:33
TO prcan: Já bych to nevařil hlavně z toho důvodu že to je kurvení originálních dílů!!!
Datum: 22. června 2008 21:26
Jméno: prcan
IP: uživatel2669
nevim co to kecas to je normalni strasne moc lidi co znam si to taky nechalo zavařit a ja nevidim duvod proc by ne ja tam akorat vetsi problem s cistenim
Datum: 22. června 2008 21:13
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3273
to: Weaponman , ty budes niaky technik    ze zavarit...  naj rada na fichtlkramku za posledny rok....
Datum: 22. června 2008 20:26
Blbost nevař to! utěsni to azbestovou šnurou a stáhni objímkou, a jestli ti to střílí tak to pravděpodobně bude předstihem nebo hladinou!
Datum: 22. června 2008 20:00
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
aspon to ma dobrej zvuk ne jo utesni to silonem nebo zavař
Datum: 22. června 2008 19:51
Jméno: ČZ Moto
IP: uživatel368
 Cau, hele kdyz u ČZ 175 budu radit vyzsi rychlost, je hodne vysoka pravdepodobnost, ze znicim prevodovku? Je tam ten automat, tak nwm. Jeste bych se chtel zeptat, jaky upravy by ste na ČZ 175/487 udelali, aby to jelo lip. Diky za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 0:11
No tak pokud máš dobře seřízenou spojky i poloautomat a budeš řadit normálně, né žádný nášup tak nevidim důvod, co by se tam mělo porouchat. Tyhle převodovky jsou dobře konstrukčně vyřešeny a drží, pokud se k tomu chováš dobře. S těmi úpravami je to složité, možností je spoutu... Začal bych důkladným seřzením, to udělá hodně (předstih, karburátor, sací filtr, vše promazat, seřídit brzdy, řetěz, špatné věci vyměnit a tak) Jinak pak máš možnosti jako vyleštit kanálky, nechat udělat max. výbrus, přímé sání, snížit hlavu a tak... Ale většina těchto věcí sice pomůže hodně, ale taky sníži životnost motoru.
Datum: 23. června 2008 0:11
|



|