Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Golem
IP: uživatel650
 Ahoj fichtlři...!,půlil sem motor kvůly klice(zvoní),a při půlení sem povolil všecky šrouby,ale povolil sem i ten u té páčky řazení,co se pak do ní dává táhlo na radičku,takový malý šroubek,a pak jsem ještě z neznalosti vyndal ségrovku u té páčky,a po oddělení karterů od sebe mi celý automat vypadnul a najednou je na víc částí,nevím jak ho mám složit,dole na automatu je takové kolečko s dvouma pacičkama a ty pacičky vrací takové hodně malé pružinky jedna se mi ztratila,a taky nevím jak mám dát zpátky celý automat dohromady...  ...určitě by mi moc pomohlo foto kompletního řadícího automatu...díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 19:53
na tom je uplny hovno složit to odkud seš ?pomůžu ti
Datum: 30. srpna 2008 19:53
a kdys to budes nasazovat na ten tisicihran tak to musis dat presne protoze ten osazenej sroubek co drzi automat tak to je zaroven doraz tak se ti muze stat ze ti tam nepujde 3 nebo 1 tak to zas musis vytahnout a dat to o zoubek vedle (nemusis pulit)
Datum: 25. srpna 2008 19:14
Jméno: salis
IP: uživatel2576
všecno dej nějak aby to bylo na prostředních zásekách
Datum: 25. srpna 2008 18:38
Jméno: Golem
IP: uživatel650
a teď už opravdu poslední věc,jinak vše chápu,to jakoby kolečko,jak má ty malý pacičky s malejma pružinkama,to je jedno do jakech zářezů dám ty pacičky??
Datum: 25. srpna 2008 17:00
Jméno: Golem
IP: uživatel650
nechápu,ale nějak to zkusím,dík
Datum: 25. srpna 2008 16:54
jde to hur kombinackama dej ho kam chces a pak to musis naridit tak ze zaradis bud uplne nahoru nebo uplne dolu az ti to jinam nepujde ale na tu stranu aby ti zobacek nevypadl a az to uz na tu stranu nepujde tak si zobacek zas nadzvedni kombinackama a posun do spravnyho zarezu
Datum: 25. srpna 2008 16:52
Jméno: Golem
IP: uživatel650
no a ještě něco,sry že otravuju,v tom návodu není,jak a do jakýho zářezu mám dát tu pacičku s pružinkou která mi drží rychlosti
Datum: 25. srpna 2008 16:23
kdyztak rozkuchej vic propisek a vyber co nejdelsi perko a pak az to budes mit slozeny tak to dej do karteru a radickou vyzkousej jestli to jde jak ma, me to ale na propiskovy perko radilo v pohode...
Datum: 25. srpna 2008 15:49
Jméno: Golem
IP: uživatel650
Tak ještě jednou...určitě ta pružinka z propisky bude fungovat?,mám jistotu?.nerad bych motor půlil znova,,,dík
Datum: 25. srpna 2008 15:18
Jméno: Golem
IP: uživatel650
TO: dj.nasty  ík moc...máš to u mě,dík moc
Datum: 25. srpna 2008 15:14
Datum: 25. srpna 2008 14:24
Jméno: standa
IP: uživatel3889
vim jak na to,ale bohuzel ted ti to nemuzu vyfotit,mam to doma a ja nejsem doma....to s tim perkem bude prusvih...uz sem jednou zkousel perko z propisky a zda se mi krátké a mekke...az sezenes perko tak dej vedet a skusim ti vysvetlit jak se to sklada..
Datum: 25. srpna 2008 13:05
Jméno: macek
IP: uživatel3800
 zdar chlapi nevite neco ohledne montaze ctyrkvaltu prev. do pionyra zajimalo by me jestli to nekdo uz udelal pripadne kontakt na neho nebo aspon foto dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 19:55
no jo ale to musíš upravit automat a nebo vynechat jeden netrál a přidat převodoví kolečka jinak se nic nemění já mám takovího fechtla
Datum: 30. srpna 2008 19:55
sory ze to tam je vyckrat ale nejak se me zasekl pocitac
Datum: 24. srpna 2008 13:00
kdo to budete chtit vydet az to bude otovo tak piste emaily
Datum: 24. srpna 2008 12:59
nebudu to tady publikovat kdyz to mam nafocene rozdelany az to budu mit dodelaný (cca jeste 4 mesice prace odhadem) tak pak vam to vsem poslu tedka msi opisu Vase emaily a az to bude jezdit tak vam poslu foto
Datum: 24. srpna 2008 12:59
ja tam spojku budu mit s pionýra a delam to upravený motor s vetsim výkonem je to uplne idealní prevodovka voziji treba Josef Cihacek a vyhrava skoro vsechny zavody samorejme nejde jen o prevodovku ale taky o valec
Datum: 24. srpna 2008 12:59
nebudu to tady publikovat kdyz to mam nafocene rozdelany az to budu mit dodelaný (cca jeste 4 mesice prace odhadem) tak pak vam to vsem poslu tedka msi opisu Vase emaily a az to bude jezdit tak vam poslu foto
Datum: 24. srpna 2008 12:59
kdo to budete chtit vydet az to bude otovo tak piste emaily
Datum: 24. srpna 2008 12:57
nebudu to tady publikovat kdyz to mam nafocene rozdelany az to budu mit dodelaný (cca jeste 4 mesice prace odhadem) tak pak vam to vsem poslu tedka msi opisu Vase emaily a az to bude jezdit tak vam poslu foto
Datum: 24. srpna 2008 12:56
ja tam spojku budu mit s pionýra a delam to upravený motor s vetsim výkonem je to uplne idealní prevodovka voziji treba Josef Cihacek a vyhrava skoro vsechny zavody samorejme nejde jen o prevodovku ale taky o valec
Datum: 24. srpna 2008 12:52
Jméno: Tomas
IP: uživatel3723
Mohol by si poslat aj mne tommy11490@hotmail.com THX
Datum: 24. srpna 2008 12:50
To sem zvědavej...  Mohl bys mi to poslat taky...? Už sem pár 4 kvaltů viděl....! Jak převařený tak nově odlitý tak starý originály svazarmovský....! Všechno co sem tak slyšel tak 4 kvalt z čz je spíš ublížení tomu motoru...  1 a 2 skoro stejná....3 jakž takž a 4 jde na přímo....! K tomu těžká spojka těžký hřídele a nutnost kompltně měnit sekundární převod....!
Datum: 24. srpna 2008 12:17
delam na tom napis email a poslu ti nejaky foto davam tam prevodovku ze ČZ175
Datum: 24. srpna 2008 11:58
 ahoj draci,prosím poraďte co se všechno mohlo podělat v převodovce dandy 50 když ni jeden moula vytočil spodní šroub na olej.Motor tedy klika jde točit(měl jsem válec dole),jenže nejde nahodit ani přes rychlost. Prostě se neotočí. Stál jsem na louce a tak jsem si nevšiml,že mi ten trouba vytočil šroub od převodovky a ujel jsem 40km a je to v háji. Díky kluci za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2008 8:16
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Začal bych tím že bych si šel pro relax odřít pěsti o moulovu hlavu, protože tohle není moulovství ale hajzlovina se záměrem zničit. Pak ten olej, ale pochybuju že se to uvolní. Podle mě bude vyřízená spojka, překalené ozubení (nechladilo se) a samozřejmě ložiska. Osobně bych pro sychr vyměnil veškeré zamodralé ozubení, spojku a ložiska. Čekej že to nebude žádná láce
Datum: 25. srpna 2008 8:16
Jméno: standa
IP: uživatel3881
jak psal motor...poradne to zalej,co se tam vejde a zkusit rozhybat...pokud se loziska nevysypali tak by to mohlo pomoci,ale pak to bude chvili drhnout a mozna hucet a mozna se nakonec stejne vysypou...
Datum: 24. srpna 2008 22:51
Jméno: motor
IP: uživatel680
skus nalejt olej nechat přes nos ustát a uvidíš třeba povolí a pude to a když ne tak jak řikaj borci G.O
Datum: 24. srpna 2008 11:39
Jméno: standa
IP: uživatel3881
rozbil bych mu hubu a tu GO motoru bych ho nechal zaplatit...byt tebou tak to udelam...jinak zacni shanet fichtla at mas na cem jezdit nez sezenes ND na GO
Datum: 24. srpna 2008 11:31
Jméno: pavko
IP: uživatel430
spajska se ti zadrela nedá se nic delat musis vymenit loziska
Datum: 24. srpna 2008 11:06
co to je za kokota ze ti vytahl vypustak budou budto zadrene loziska v prevodovce nebo nejakechpouzdrech to bude pridrený ale valec stim nema nic spolecneho tam chyba nebude
Datum: 24. srpna 2008 11:05
taky bych to tak videl,zadreny loziska v rychlostce a mozna ze zuby budou trosku jety,rozpul to a uvidis
Datum: 24. srpna 2008 10:35
videl bych to ,že se ti to zadřelo...a z toho vyplíva že budeš muset na GO motoru.
Datum: 24. srpna 2008 10:34
Jméno: Mates
IP: uživatel2278
 Zdar draci,nevite nekdo kolik lamel ma spojka na dyndy 125?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2008 10:04
Dandy 50 /125 má 5 ks spojkové lamely
Datum: 24. srpna 2008 10:04
 cafte mam rozpuleny pinckovy motor a nefim jako tam mam nasponovat tu start pruzinu...da sa nejako povytiahnut hriadel start paky???jak je to z druhej strany zaistene???
,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 19:58
jo je to uplně jednoduchy maš to rozdělávat pomalu abys viděl jak to vypadá a když to neumíš tak do toho nelez
Datum: 30. srpna 2008 19:58
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Nasuň celou hřídel se startovacím segmentem. Nasaď startpáku i s pojistným klínkem. Pružinu opři horním háčkem o startovací segment a druhým koncem jí zasaď do dirky v nálitku karteru u osy hřídele. Protoč jí dokola tak, aby byl cítit znatelný tlak proti směru otáčení (otáčíš ve směru jako by jsi startoval). Pak vezmi drát (třeba měděnej) a za konec startpáky uvaž drát a druhý konec uvaž do oka průchodky elektroinstalace karteru, aby byla páka co nejvíc dopředu. No a tím jí máš pojištěnou proti zpětnému pohybu, vysunutí (tomu brání startpáka s klínkem) a půjdou ti zároveň spasovat kartery, páč ti nebude překážet dorazový kolík co jinak naráží do nálitku. Snad je to jasné
Datum: 23. srpna 2008 21:51
jo na karteru je takovej ctvrtkruh a do toho se zasekne nypl na start segmentu a nasponujes ji tim žwe protočíš start-páku
Datum: 23. srpna 2008 11:30
 heledte se psal sem s tou vidličkou ohnutou.ted sem zjistil že je nalomena u toho nejtku... nepomohlo by třeba kdybych tu prasklinku svaril(elektrodou) a pak zabrousil??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 20:00
dívejse když tu vydličku zavaříš tak ten materijál změkne a budo ti padat všechny kvalty aji když si budeš myslet že se to nějak nezkroutilo tak to zkus zavařita zabrousitt a kyž to pojede tak jen chvilu musíš přemíšlet
Datum: 30. srpna 2008 20:00
jestli se ti to povede budu moc vděčnej... ale potřeboval bych to dost rychle... a proslil bych na hradecku, nebo taborsku, dal se už asi nedopravim... a kvuli vidličce se mi fakt nechce jet 100 kioaku. to si ji sezenu nekde jinde nebo radsi zavarim
jeste jednou dik...
Datum: 22. srpna 2008 18:45
To bych nedělal
Radši si sežeň jinou.
Já teď nemám sice nic ale zkusím se poptat po starší stalo by tě to pouze cestu.
Datum: 22. srpna 2008 17:49
Jméno: Mirec
IP: uživatel3485
 Cawte draci,aky je rozdiel medzi jawou 550 a 555 ??? len lamela s loziskom??myslim ze este nieco inak by 555 nemala vacsi vykon,dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2008 19:52
Jméno: johny
IP: uživatel2090
karburator je myslim jinej
Datum: 22. srpna 2008 19:52
Jméno: standa
IP: uživatel3862
saci kanal do valce je uzsi
Datum: 22. srpna 2008 14:17
 pls draci, dračice a dráčata, kde by se dala sehnat radici vidlička na fikuse??a kolik by stala??
dik
Hajda
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2008 15:02
Jméno: zeli
IP: uživatel175
dala by se sehnat treba u me doma
Datum: 22. srpna 2008 15:02
Jméno: standa
IP: uživatel3862
musis prohledat inzerce kdo nabizi ruzne ND na fichtla nebo dily do motoru...to je vec kera se samostatne bude shanet hodne blbe...
Datum: 22. srpna 2008 14:40
 zdar draci mam otazku kolik lamel ma mit jawa 250
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 20:24
Táleží která. Většina jich ná 5.
Datum: 21. srpna 2008 20:24
 Zdarec draci.. mam problém.. občas mi vyskakuje jednička a místo dvojky tam skáče neutrál.. to asi bude ohnutá nebo zlonená vidlička co??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 20:02
je to vidlicka pružinky s tm nemaj nic splečnýho pružinky sou na to aby vraceli řadící páku do prostřed jinak tam nejsou potřeba takže kup vidličku za 400
Datum: 30. srpna 2008 20:02
Jméno: standa
IP: uživatel3851
Datum: 21. srpna 2008 14:59
no motor sem půlil nedávno já a nikdo jinej se v tom od tý doby nehrabal protože si k tomu nikoho jinýho nepustim.... ale vidlička je tam na 90% dobře a navíc po GO mam najeto cca 30km a za tu dobu to neudělal ani jednou.. až teprv včera několikrát za sebou.. Když sem ho rozebíral tak sem dělal dost detailní fotky.. takže tim to asi nebude.. jinak oleje je tam taky dost.. ten sem pžed tejdnem dával novej..
Datum: 21. srpna 2008 13:37
zkontroluj si jestli tam máš olej to taky dělá hodně a jestli ho tam je dost tak to nejni vidličkou ale máš tu hlavní osu ojebanou chyběj tam naaběhový hrany mno ty kolečka
Datum: 21. srpna 2008 8:00
Jméno: standa
IP: uživatel3840
vypadanani trojky prvotne zpusobuje moc nasponovanej retez... jinak co se tyce te zavady z dotazu...nehrabal se v tom motoru nekdo?? nepulil ho nedavno nekdo??? je to typickej priznak otocene vidlicky...jinak KO automat
Datum: 20. srpna 2008 23:48
ja bych moc nesazel na to ze to uvidis... me taky vypadavala trojka a dlouho jsem nevedel proc.... postupnym menenim jsem dosel k tomu ze to byli kartery protoze byl kazdej jinej...
Datum: 20. srpna 2008 23:32
no dobře.. tak dík za odpovědi..něco s tim udělam..
Datum: 20. srpna 2008 22:09
mistni mototechna to jisti
Datum: 20. srpna 2008 22:00
no to je pravda.. ale tak co.. tak ho znova rozpůlim.. stejně mi uchcává převodovka.. ještě nevíš kde se ta vidlička nechá koupit?? to bude chtít novou..
Datum: 20. srpna 2008 21:52
u fichtla nikdy nevis....
Datum: 20. srpna 2008 21:49
to vim že se k řazení dostanu půlenim.. ale udivuje mě to protože přes zimu sem dělal GO na motoru a to byla vidlička i automat v pohodě..
Datum: 20. srpna 2008 21:48
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
K razeni se dostanes leda pulenim, tudiz uvidis co to tam dela za neplechu
Datum: 20. srpna 2008 21:45
tohle nejspius nebude vidlickou,bud to je slaba pruzinka v automatu nebo omlety zuby na automatu
Datum: 20. srpna 2008 21:45
 pls draci, podle čeho mam narovnat vidličku?? je ohnuta jako byk
predem dik
hajda
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 20:04
takovejch už bylo když stovnáš vydličku tak materiál změkne a budouti padat všechny kvalty
Datum: 30. srpna 2008 20:04
kup si novou
Datum: 20. srpna 2008 20:33
hmm asi mas pravdu a kolik stoji?? ja ji tu u sesy nenasel...
Datum: 20. srpna 2008 20:18
takovéhle věci je lepší koupit nový, co když se ti po dvou jízdách zohne, to budeš znova půlit ?
Datum: 20. srpna 2008 20:18
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 Co si myslíte že se stalo se všema náhonama tacháče? Na většině fichtlů není, tak mě zajímá jestli v tý době bylo IN jezdit bez tacháče, nebo aby se nelekli vysoký rychlosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 12:22
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
naskočklacek  no tzo mne po*er, jaké vlastní názvy máš ještě v rukávu?? jinak nechápu jak může být to lanko krátké???? já mám mustanga a kdaž sem na něm naposledy (asi před 3mi lety) jel tab bylo volné i když sem zatáčel do stran.
Datum: 21. srpna 2008 12:22
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Odpověď je prostá a týká se většiny zhuntovaných dílů na pionýrech... provozovali je v drtivé většině mladí lidé bez příjmů a tudíž byli ochotní investovat peníze pouze do benzínu a minimálně nutných oprav. Když se rozbil tachometr, šnek náhonu či jiný díl rychloměru, tak se raději koupil benzín  Ze stejného důvodu je téměř vždy ubroušený na karterech domeček gufera sekundárního kolečka právě proto že provozovatel nebyl ochoten koupit nové sekundární kolečko za opotřebené, ani řetěz a dokonce jsem se setkal s případem, kdy řetěz měl takovou vůli do stran že drhnul o bok zadního blatníku mustanga. Majitel zvolil originální řešení a to že problematický kousek blatníku ustříhnul nůžkami a ,,ušetřené,, peníze investoval do paliva...
Datum: 21. srpna 2008 7:10
Jméno: N45K0cK1Ac3K
IP: uživatel1123
naskočklacek  chcipam z tebe
Datum: 20. srpna 2008 21:37
stacilo by ho sikovne zajistit... vzdyt to je videt kdyz zatocis na levo tak uz skoro nestaci bovden... teda pokud ho vedes tam kudy se vyst ma, on se sice necha vyst i kratsi cestou ale pak zase skrta o naskocklacek nebo o retez...
Datum: 20. srpna 2008 20:28
kdyby byl o 5cm delsi tak bysseti nekde bud krouti, nebo motal do kola bowden
Datum: 20. srpna 2008 20:23
je moc kratkej tak se za chvilku prekrouti. kdyby byl o 5cm delsi bylo by to v poho...
Datum: 20. srpna 2008 20:22
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Tak tim se všechno vysvětluje
Datum: 20. srpna 2008 20:21
jo muj se vysoky rychlosti boji a vzhledem k tomu že sem jel po rovince i pres 80 (pres stupnici tachace) tak sem jich prerval už 5 během pul roku... takže ja uý do toho neinvesuju.. spis bych sehnal nejakej digital ay ho nerusilo magneto a svicka (kdyby nekdo vedel pls napiste mi na mail)
Datum: 20. srpna 2008 20:17
Jméno: nj
IP: uživatel2971
 zdarec mohli by ste mi popsat jak mam dat star paku porad se mi nedari ji spravne dat kdyz ji dam zaslapnu tak mi ta pruzinka to nehodi spet(nic neni ochodene vse je v poradku)Popiste mi to prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 10:26
Jméno: standa
IP: uživatel3849
Chong: I ty se obcas mylis...to co jsem popisoval jde udelat i u motoru po GO.....jde to na uplne kazdem motoru...nic do niceho nenarazi kdyz vis jak na to...jinak se to sprajcne o koleckov prevodovce...ale jinak poprvy nemaas pravdu
Datum: 21. srpna 2008 10:26
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Jo a k tomu povytahování a zasování startpáky... podle mě kravina. Na jednu stranu tomu brání karter a na druhou stranu přesah ozubení jednoho z rychlostních stupňů... Takže pokud by to šlo, tak není převodovka v pořádku a jsou tam vůle jak prase
Datum: 21. srpna 2008 7:18
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
,,vse v poradku,, rozhodně není. Bez půlení motoru se to neobejde. Můj tip, je buď zlomení startovací pružiny, nebo její vyskočení. Ale to by hrozilo pouze v krátkém čase po sestavení motoru, z důvodu nevhodného nasazení na startovací segment, po delší době se mi to zdá velmi nepravděpodobně. Pokud by jsi měl orvané zuby, tak by to startpáce nebránilo vrátit se zpět. Tedy pokud by to se zuby nevzalo i část segmentu o který se pružina opírá, ale myslím že v drtivé většině by povolil zub v patě a dál ne, takže je to také nepravděpodobné. Rozpul a uvidíš... každopádně napiš co jsi našel.
Datum: 21. srpna 2008 7:17
Jméno: standa
IP: uživatel3840
jak pise dj nasty...jen doplnim...sundej stupacku,otoc nakopavackou az se zarazi o doraz,v tu chvili ji povytahni a otoc az za polohu ve ktere by mela byt a zasun ji zas dovnitr a je hotovo...jde povytahnout jen kdyz je dole nekde za urovni stupacky...
Datum: 20. srpna 2008 23:56
kdyz jeste neni nathla pruzina necha se vytahnout vzdycky.... si to zkus az budes skladat motor ... nedelat to tak jak pise fikus ale udelat to jak pisu ja... je to fakt mnohem jednodussi nez si kazti nervy tim ze drzis nakopavacku a pri tom se snazis dat kartery k sobe tak , aby ti ta nakopavacka nedejboze nepovolila
Datum: 20. srpna 2008 21:05
mno jo ale ta start paka by se nemela dat povytahnout.. to budes mit nejakou chybysku.. bys pak vojebal startovaci segment
Datum: 20. srpna 2008 20:28
lol..  jestli chces prijit o nervy tak to udelej jak pise fikus...  ale mnohem jednodussi to je slozit normalne a kdyz to mas u sebe stazeny sroubama tak na hridel nasadit startapku, vytahnout trochu ven z karteru, protocit ve smeru rucicek a pustit.. a je to mnohem jednodussi...
Datum: 20. srpna 2008 19:39
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
pri skladani motoru ji musis star paku zatlacit dolu a drzet ji dole a kartery dat ksobe pak ji teprve pustis hlavne nasat pruzinu
Datum: 20. srpna 2008 17:13
 Čau jezdci mel jsem špatnou spojku a tak sem koupil 2 nový lamely a hned sem je tam šel dát (prvne sem je namočil do oleje) ale asi nejak blbě protože jak se to zajištuje tema pružinama tak to nejde protože pružina je na doraz a stejne se tam podložka se segerovkou nevejde nebo jestli se mají lamely zabrousit fakt nevim poradte DĚKUJI
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 18:27
Jméno: asd
IP: uživatel1201
ty debile maš to obráceně,musíš ty lamely dát k sobě,
Datum: 20. srpna 2008 18:27
jo jeste jedna rada utáhni koš na spojku fest ale s citem a nezapomen to zajistit proti povolení je to nekdy taková malá boles ze se to povolí a pak koš vydírá víko.
Datum: 20. srpna 2008 11:20
Draci díky moc strašne ste mi pomohli nebejt Fichtl krámku tak sem v ... proste díky
Datum: 20. srpna 2008 11:11
ja to povoloval tak ze jsem tam dal kvalt a na hnací kolečko namotal starej řetěz aby se to proste seklo.
a pružiny? vzal jsem staré široké dlato (tupé) a opatrně jsem to proste stlačil vsunul saigrovku a zamáck.
Datum: 20. srpna 2008 11:02
staci zborusit trochu nejlepsi na pasovy brusce to jde samo.... ta matka ja to delam tak ze si to podrzim sikovkama za to jak tam jsou vystupky pro mezilamelu...
Datum: 20. srpna 2008 10:48
to sskladnik: a ještě jak je uprostřed tak matka a kolem ní těch 5 čepů jak jí povolujete? já mám strach to držet za ty čepy aby se neohnuly a jakou metodou tam nandaváte ty segerovky potom
Datum: 20. srpna 2008 10:42
to sskladnik: Takže ta mezilamela se musí točit když budu točit řetezem? a ještě o kolik se to musí brousit a hlavne čim to brousite
Datum: 20. srpna 2008 10:39
spatny je ze uz si ji vykoupal v oleji to se bude asi spatne brousit.
vnitřní lamela (kov) se zkrátka kdyz to das do řetězu musi protacet.
Datum: 20. srpna 2008 9:23
to sskladnik: no práve že tam vule moc neni dá se říct že žádná
Datum: 20. srpna 2008 8:56
nasadit řetěz nestačí musi tam bejt nějaká vůle kvůli vypínání
Datum: 20. srpna 2008 8:47
Jméno: brisK
IP: uživatel2342
nasadíš na to ten řetěz ?? lesti jo tak to zabrusovat nemusiš
Datum: 20. srpna 2008 8:45
novy lamely se vetsinou zabrusovat nemuseji,koukn se jestli ti tam vsechno dobre doseda atd
Datum: 20. srpna 2008 8:35
Jméno: golden
IP: uživatel2971
 Zdarec mam dat na noc ferodo lamely do oleje u orig mam sesa napsano ze anoa u ferodo nic diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 13:41
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Zase jedna fichtlpověra. Je to jedno, já je namastím WDčkem, jen aby pomohlo při instalaci po sobě klouzat, než je ustavím do primárního řetězu, ale nutný to není jde to i za sucha  . Jak to poprvé nstartuješ, tak se za chvilku promastí samy, bo se brodí v oleji
Datum: 20. srpna 2008 13:41
mno ty feroda myslim nemosíš,ale když to tam na chvílu dáš,tak sa nic nestane,kdyžtak to tam pychni na hodinu a je to..
Datum: 19. srpna 2008 22:30
Jméno: martinn
IP: uživatel1411
nedavej naco ani orig nemusis kdyz ze zacatku pojedes pomalu tak se im nni c nestane
Datum: 19. srpna 2008 22:27
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
 hosi kolik ma origo rozeta na babete 210 zubu
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 16:09
51z,,, ale kazdej jde do 47z jde to do rychla ale kdo ma kopce a je tezkej,,tak doporucuji 51z
Datum: 19. srpna 2008 16:09
 zdar mam takovej problem.. koupil jsem motor s tim , ze ma zaseknutou trojku.... kdyz mi prisel tak jsem to zkousel a razeni normalne cvakalo, ale kdyz jsem tocil se spojkovym kosem a sledoval sekundar tak prevod byl furt 1:1 .. .rozdelal jsem to a tam vsechno v poho a radilo to normalne... tak jsem dal celej vnitrek jinej - kolecka, automat i vidlicku , motor slozil a zda se mi ze to dela to stejny, bud je prevod 1:1 nebo s tim jde tocit hrozne blbe, nevite cim to? vnitrek kterej jsem tam daval jsem mel driv vjinejch karterech a tam to slapalo v pohode...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 20:07
máš to špatněsložený nejdřív se to nauč
Datum: 30. srpna 2008 20:07
mas asi vypadlej ten zobat jak je na vydlicce s tohho automatu a mas tam tim padem porad 3ku kdyz radis tak hejbes jen automatem a ne vydlickou
Datum: 19. srpna 2008 12:32
celej vnitrek jsem daval z myho staryho motoru kde jsou v prdely kartery... navic kdyz to bylo rozdelany tak to nromalne radilo i s tim puvodnim vnitrkem, ale jak jsem to zbouchal k sobe tak zas nic...
Datum: 19. srpna 2008 11:57
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
a co automat mnenils
Datum: 19. srpna 2008 11:47
jak jsou na tom futra nevim, ja daval akorat novy loziska, poskladany to je urcite dobre, vidlicku jsem daval obracene kdyz jsem skladal motor poprvy  ale tohle kdyz jsem mel rozlozeny tak to normalne v pohode radilo .... jinak utesneny to mam teda silikonem... ale prej motor normalne jezdil a trojka tam proste casem zacla viset....
Datum: 19. srpna 2008 10:13
Jméno: standa
IP: uživatel3822
Nemas pojem o stavu toho motoru??? neni treba po GO a nema novy futra v prevodoce?? to chce potom hridele natlacit trochu vic do lozisek a hlavne netesnit silikonem,jinak se to pak pridira o futra v prevodovce...jen moje skusenost....spis bych to videl ze je to nejak spatne poskladany nebo je tam obracene vidlicka
Datum: 19. srpna 2008 10:03
jj prave, a ja kdyz tocim se spojkovym kosem tak mam prevod 1:1 porad at mam zarazeno co chci ... uplne vzdycky teda ne, dneska to jeste vyzkousim jak to presne je, ale but tam je 1:1 nebo se to toci hrozne ztuha, neutral tam neni nikdy....
Datum: 19. srpna 2008 9:49
Jméno: standa
IP: uživatel3822
prevod ze spojkovyho kose na sekundar je 1:1 jenom kdyz je tam trojka
Datum: 19. srpna 2008 9:45
čau, já tet přesně neim jo, ale esli ti náhodou převodovka neroztáčí primár, kterej pak roztáčí spojkovej koš, a spojkovej koš sekundár.. a jak si s tím točil, tak nehledě na kvalty.. kdyžtak mě oprave, kdyby to byla kravina..
Datum: 19. srpna 2008 8:18
Jméno: Wanas
IP: uživatel3820
 Zdar  Umustose mi vypadava jednicka, myslite, ze bude chyba v mechanismu razeni nebo spis nekde uvnitr v prevodovce? Diky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 11:02
Jméno: Wanas
IP: uživatel3820
jo jasny, uz vim  .. mrknu na to no, zatim dik
Datum: 19. srpna 2008 11:02
Jméno: Wanas
IP: uživatel3820
Vsechny zuby jsou OK.. heh, jakou vidlickou?
Datum: 19. srpna 2008 10:40
Jméno: standa
IP: uživatel3822
asi oholeny zuby na automatu nebo na hrideli predlohy
Datum: 19. srpna 2008 9:46
Já bych řek že to bude něco s vidličkou.
Datum: 19. srpna 2008 9:26
Jméno: diesel
IP: uživatel2971
 zdarec chci se zeptat co je pravdy o tom ze čz 125/516 je hodne poruchova prej tam brzy odejde prevodovka chtel bych si neco takoveho koupit poradte jake jsou ohlasy zkusenosti atd
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 23:12
Jméno: standa
IP: uživatel3818
je to dobra motorka...jak se k ni budes chovat tak ona vydrzi..
Datum: 18. srpna 2008 23:12
Je pravda ze ty prevodovky byly dost poruchovy.Hlavne byly nachylny na nedorazovani kvaltu coz je u krosek na dennim poradku.Jinak super stroj.
Datum: 18. srpna 2008 18:28
Jméno: kohut
IP: uživatel3813
 Hele nevite ci tady ma sesa automat na 250 kejvacku s ampermetrem na nadrzi ??? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 10:57
|



|