česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  191  192  193  194  195  196  197  198  199  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Golem      IP: uživatel650    
Ahoj fichtlři...!,půlil sem motor kvůly klice(zvoní),a při půlení sem povolil všecky šrouby,ale povolil sem i ten u té páčky řazení,co se pak do ní dává táhlo na radičku,takový malý šroubek,a pak jsem ještě z neznalosti vyndal ségrovku u té páčky,a po oddělení karterů od sebe mi celý automat vypadnul a najednou je na víc částí,nevím jak ho mám složit,dole na automatu je takové kolečko s dvouma pacičkama a ty pacičky vrací takové hodně malé pružinky jedna se mi ztratila,a taky nevím jak mám dát zpátky celý automat dohromady...:-(...určitě by mi moc pomohlo foto kompletního řadícího automatu...díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 19:53
 
 
 
 
Jméno: radek      E-mail:      IP: uživatel372    
na tom je uplny hovno složit to odkud seš ?pomůžu ti
 
 
Datum: 30. srpna 2008 19:53
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3896    
a kdys to budes nasazovat na ten tisicihran tak to musis dat presne protoze ten osazenej sroubek co drzi automat tak to je zaroven doraz tak se ti muze stat ze ti tam nepujde 3 nebo 1 tak to zas musis vytahnout a dat to o zoubek vedle (nemusis pulit)
 
 
Datum: 25. srpna 2008 19:14
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
všecno dej nějak aby to bylo na prostředních zásekách
 
 
Datum: 25. srpna 2008 18:38
 
 
 
 
Jméno: Golem      IP: uživatel650    
a teď už opravdu poslední věc,jinak vše chápu,to jakoby kolečko,jak má ty malý pacičky s malejma pružinkama,to je jedno do jakech zářezů dám ty pacičky??
 
 
Datum: 25. srpna 2008 17:00
 
 
 
 
Jméno: Golem      IP: uživatel650    
nechápu,ale nějak to zkusím,dík
 
 
Datum: 25. srpna 2008 16:54
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jde to hur kombinackama dej ho kam chces a pak to musis naridit tak ze zaradis bud uplne nahoru nebo uplne dolu az ti to jinam nepujde ale na tu stranu aby ti zobacek nevypadl a az to uz na tu stranu nepujde tak si zobacek zas nadzvedni kombinackama a posun do spravnyho zarezu
 
 
Datum: 25. srpna 2008 16:52
 
 
 
 
Jméno: Golem      IP: uživatel650    
no a ještě něco,sry že otravuju,v tom návodu není,jak a do jakýho zářezu mám dát tu pacičku s pružinkou která mi drží rychlosti
 
 
Datum: 25. srpna 2008 16:23
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kdyztak rozkuchej vic propisek a vyber co nejdelsi perko a pak az to budes mit slozeny tak to dej do karteru a radickou vyzkousej jestli to jde jak ma, me to ale na propiskovy perko radilo v pohode...
 
 
Datum: 25. srpna 2008 15:49
 
 
 
 
Jméno: Golem      IP: uživatel650    
Tak ještě jednou...určitě ta pružinka z propisky bude fungovat?,mám jistotu?.nerad bych motor půlil znova,,,dík
 
 
Datum: 25. srpna 2008 15:18
 
 
 
 
Jméno: Golem      IP: uživatel650    
TO: dj.nasty:-Dík moc...máš to u mě,dík moc
 
 
Datum: 25. srpna 2008 15:14
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
perko z propisky funguje.... skladani zde: http://www.motozelvy.ic.cz/technika/automat.htm nic na tom neni...
 
 
Datum: 25. srpna 2008 14:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3889    
vim jak na to,ale bohuzel ted ti to nemuzu vyfotit,mam to doma a ja nejsem doma....to s tim perkem bude prusvih...uz sem jednou zkousel perko z propisky a zda se mi krátké a mekke...az sezenes perko tak dej vedet a skusim ti vysvetlit jak se to sklada..
 
 
Datum: 25. srpna 2008 13:05
 
 
 
 
Jméno: macek      IP: uživatel3800    
zdar chlapi nevite neco ohledne montaze ctyrkvaltu prev. do pionyra zajimalo by me jestli to nekdo uz udelal pripadne kontakt na neho nebo aspon foto dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 19:55
 
 
 
 
Jméno: radek      E-mail:      IP: uživatel372    
no jo ale to musíš upravit automat a nebo vynechat jeden netrál a přidat převodoví kolečka jinak se nic nemění já mám takovího fechtla
 
 
Datum: 30. srpna 2008 19:55
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
sory ze to tam je vyckrat ale nejak se me zasekl pocitac
 
 
Datum: 24. srpna 2008 13:00
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
kdo to budete chtit vydet az to bude otovo tak piste emaily
 
 
Datum: 24. srpna 2008 12:59
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
nebudu to tady publikovat kdyz to mam nafocene rozdelany az to budu mit dodelaný (cca jeste 4 mesice prace odhadem) tak pak vam to vsem poslu tedka msi opisu Vase emaily a az to bude jezdit tak vam poslu foto
 
 
Datum: 24. srpna 2008 12:59
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
ja tam spojku budu mit s pionýra a delam to upravený motor s vetsim výkonem je to uplne idealní prevodovka voziji treba Josef Cihacek a vyhrava skoro vsechny zavody samorejme nejde jen o prevodovku ale taky o valec
 
 
Datum: 24. srpna 2008 12:59
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
nebudu to tady publikovat kdyz to mam nafocene rozdelany az to budu mit dodelaný (cca jeste 4 mesice prace odhadem) tak pak vam to vsem poslu tedka msi opisu Vase emaily a az to bude jezdit tak vam poslu foto
 
 
Datum: 24. srpna 2008 12:59
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
kdo to budete chtit vydet az to bude otovo tak piste emaily
 
 
Datum: 24. srpna 2008 12:57
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
nebudu to tady publikovat kdyz to mam nafocene rozdelany az to budu mit dodelaný (cca jeste 4 mesice prace odhadem) tak pak vam to vsem poslu tedka msi opisu Vase emaily a az to bude jezdit tak vam poslu foto
 
 
Datum: 24. srpna 2008 12:56
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
ja tam spojku budu mit s pionýra a delam to upravený motor s vetsim výkonem je to uplne idealní prevodovka voziji treba Josef Cihacek a vyhrava skoro vsechny zavody samorejme nejde jen o prevodovku ale taky o valec
 
 
Datum: 24. srpna 2008 12:52
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel3723    
Mohol by si poslat aj mne tommy11490@hotmail.com THX
 
 
Datum: 24. srpna 2008 12:50
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To sem zvědavej...:-) Mohl bys mi to poslat taky...? Už sem pár 4 kvaltů viděl....! Jak převařený tak nově odlitý tak starý originály svazarmovský....! Všechno co sem tak slyšel tak 4 kvalt z čz je spíš ublížení tomu motoru...:-) 1 a 2 skoro stejná....3 jakž takž a 4 jde na přímo....! K tomu těžká spojka těžký hřídele a nutnost kompltně měnit sekundární převod....!
 
 
Datum: 24. srpna 2008 12:17
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
delam na tom napis email a poslu ti nejaky foto davam tam prevodovku ze ČZ175
 
 
Datum: 24. srpna 2008 11:58
 
 
 
 
Jméno: Jaroslav      E-mail:      IP: uživatel3054    
ahoj draci,prosím poraďte co se všechno mohlo podělat v převodovce dandy 50 když ni jeden moula vytočil spodní šroub na olej.Motor tedy klika jde točit(měl jsem válec dole),jenže nejde nahodit ani přes rychlost. Prostě se neotočí. Stál jsem na louce a tak jsem si nevšiml,že mi ten trouba vytočil šroub od převodovky a ujel jsem 40km a je to v háji. Díky kluci za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2008 8:16
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Začal bych tím že bych si šel pro relax odřít pěsti o moulovu hlavu, protože tohle není moulovství ale hajzlovina se záměrem zničit. Pak ten olej, ale pochybuju že se to uvolní. Podle mě bude vyřízená spojka, překalené ozubení (nechladilo se) a samozřejmě ložiska. Osobně bych pro sychr vyměnil veškeré zamodralé ozubení, spojku a ložiska. Čekej že to nebude žádná láce :-(
 
 
Datum: 25. srpna 2008 8:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3881    
jak psal motor...poradne to zalej,co se tam vejde a zkusit rozhybat...pokud se loziska nevysypali tak by to mohlo pomoci,ale pak to bude chvili drhnout a mozna hucet a mozna se nakonec stejne vysypou...
 
 
Datum: 24. srpna 2008 22:51
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
skus nalejt olej nechat přes nos ustát a uvidíš třeba povolí a pude to a když ne tak jak řikaj borci G.O
 
 
Datum: 24. srpna 2008 11:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3881    
rozbil bych mu hubu a tu GO motoru bych ho nechal zaplatit...byt tebou tak to udelam...jinak zacni shanet fichtla at mas na cem jezdit nez sezenes ND na GO
 
 
Datum: 24. srpna 2008 11:31
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
spajska se ti zadrela nedá se nic delat musis vymenit loziska
 
 
Datum: 24. srpna 2008 11:06
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
co to je za kokota ze ti vytahl vypustak budou budto zadrene loziska v prevodovce nebo nejakechpouzdrech to bude pridrený ale valec stim nema nic spolecneho tam chyba nebude
 
 
Datum: 24. srpna 2008 11:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
taky bych to tak videl,zadreny loziska v rychlostce a mozna ze zuby budou trosku jety,rozpul to a uvidis
 
 
Datum: 24. srpna 2008 10:35
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
videl bych to ,že se ti to zadřelo...a z toho vyplíva že budeš muset na GO motoru.
 
 
Datum: 24. srpna 2008 10:34
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel2278    
Zdar draci,nevite nekdo kolik lamel ma spojka na dyndy 125? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2008 10:04
 
 
 
 
Jméno: jarda      E-mail:      IP: uživatel3054    
Dandy 50 /125 má 5 ks spojkové lamely
 
 
Datum: 24. srpna 2008 10:04
 
 
 
 
Jméno: planci211      E-mail:      IP: uživatel3876    
cafte mam rozpuleny pinckovy motor a nefim jako tam mam nasponovat tu start pruzinu...da sa nejako povytiahnut hriadel start paky???jak je to z druhej strany zaistene??? ,,, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 19:58
 
 
 
 
Jméno: radek      E-mail:      IP: uživatel372    
jo je to uplně jednoduchy maš to rozdělávat pomalu abys viděl jak to vypadá a když to neumíš tak do toho nelez
 
 
Datum: 30. srpna 2008 19:58
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
Nasuň celou hřídel se startovacím segmentem. Nasaď startpáku i s pojistným klínkem. Pružinu opři horním háčkem o startovací segment a druhým koncem jí zasaď do dirky v nálitku karteru u osy hřídele. Protoč jí dokola tak, aby byl cítit znatelný tlak proti směru otáčení (otáčíš ve směru jako by jsi startoval). Pak vezmi drát (třeba měděnej) a za konec startpáky uvaž drát a druhý konec uvaž do oka průchodky elektroinstalace karteru, aby byla páka co nejvíc dopředu. No a tím jí máš pojištěnou proti zpětnému pohybu, vysunutí (tomu brání startpáka s klínkem) a půjdou ti zároveň spasovat kartery, páč ti nebude překážet dorazový kolík co jinak naráží do nálitku. Snad je to jasné :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2008 21:51
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo na karteru je takovej ctvrtkruh a do toho se zasekne nypl na start segmentu a nasponujes ji tim žwe protočíš start-páku
 
 
Datum: 23. srpna 2008 11:30
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
heledte se psal sem s tou vidličkou ohnutou.ted sem zjistil že je nalomena u toho nejtku... nepomohlo by třeba kdybych tu prasklinku svaril(elektrodou) a pak zabrousil?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 20:00
 
 
 
 
Jméno: radek      E-mail:      IP: uživatel372    
dívejse když tu vydličku zavaříš tak ten materijál změkne a budo ti padat všechny kvalty aji když si budeš myslet že se to nějak nezkroutilo tak to zkus zavařita zabrousitt a kyž to pojede tak jen chvilu musíš přemíšlet
 
 
Datum: 30. srpna 2008 20:00
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jestli se ti to povede budu moc vděčnej... ale potřeboval bych to dost rychle... a proslil bych na hradecku, nebo taborsku, dal se už asi nedopravim... a kvuli vidličce se mi fakt nechce jet 100 kioaku. to si ji sezenu nekde jinde nebo radsi zavarim jeste jednou dik...
 
 
Datum: 22. srpna 2008 18:45
 
 
 
 
Jméno: sskladnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To bych nedělal Radši si sežeň jinou. Já teď nemám sice nic ale zkusím se poptat po starší stalo by tě to pouze cestu.
 
 
Datum: 22. srpna 2008 17:49
 
 
 
 
Jméno: Mirec      IP: uživatel3485    
Cawte draci,aky je rozdiel medzi jawou 550 a 555 ??? len lamela s loziskom??myslim ze este nieco inak by 555 nemala vacsi vykon,dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2008 19:52
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
karburator je myslim jinej
 
 
Datum: 22. srpna 2008 19:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3862    
saci kanal do valce je uzsi
 
 
Datum: 22. srpna 2008 14:17
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pls draci, dračice a dráčata, kde by se dala sehnat radici vidlička na fikuse??a kolik by stala?? dik Hajda odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2008 15:02
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
dala by se sehnat treba u me doma :-)
 
 
Datum: 22. srpna 2008 15:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3862    
musis prohledat inzerce kdo nabizi ruzne ND na fichtla nebo dily do motoru...to je vec kera se samostatne bude shanet hodne blbe...
 
 
Datum: 22. srpna 2008 14:40
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar draci mam otazku kolik lamel ma mit jawa 250 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 20:24
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Táleží která. Většina jich ná 5.
 
 
Datum: 21. srpna 2008 20:24
 
 
 
 
Jméno: cespiro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec draci.. mam problém.. občas mi vyskakuje jednička a místo dvojky tam skáče neutrál.. to asi bude ohnutá nebo zlonená vidlička co?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 20:02
 
 
 
 
Jméno: radek      E-mail:      IP: uživatel372    
je to vidlicka pružinky s tm nemaj nic splečnýho pružinky sou na to aby vraceli řadící páku do prostřed jinak tam nejsou potřeba takže kup vidličku za 400
 
 
Datum: 30. srpna 2008 20:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3851    
tak mas totalne v hajzlu automat nebo jeste bych vedel o jedny veci...jak sou ty dva srouby co drzej automat tak jeden je s normalni hlavou a ten druhej s takovou zbrousenou...parkrat sem zazil ze mel nekdo ten dulezitej zarazeci srou se zapustenou hlavou a nemelo se to o co zarazet a pokud si nemel cit v noze tak si nezaradil...a ten sroub co se to o nej zarazi tak by mel bejt origo...pokud je na nem uzsi hlava tak obcas pres dvojku das rovnou neutral a pokud je zas moc siroka tak to nedorazuje rychlosti a hned vyskakujou....jeden blbej sroub a co to udela neplechy :-D:-D:-D
 
 
Datum: 21. srpna 2008 14:59
 
 
 
 
Jméno: cespiro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no motor sem půlil nedávno já a nikdo jinej se v tom od tý doby nehrabal protože si k tomu nikoho jinýho nepustim.... ale vidlička je tam na 90% dobře a navíc po GO mam najeto cca 30km a za tu dobu to neudělal ani jednou.. až teprv včera několikrát za sebou.. Když sem ho rozebíral tak sem dělal dost detailní fotky.. takže tim to asi nebude.. jinak oleje je tam taky dost.. ten sem pžed tejdnem dával novej..
 
 
Datum: 21. srpna 2008 13:37
 
 
 
 
Jméno: pajik      E-mail:      IP: uživatel3826    
zkontroluj si jestli tam máš olej to taky dělá hodně a jestli ho tam je dost tak to nejni vidličkou ale máš tu hlavní osu ojebanou chyběj tam naaběhový hrany mno ty kolečka
 
 
Datum: 21. srpna 2008 8:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3840    
vypadanani trojky prvotne zpusobuje moc nasponovanej retez... jinak co se tyce te zavady z dotazu...nehrabal se v tom motoru nekdo?? nepulil ho nedavno nekdo??? je to typickej priznak otocene vidlicky...jinak KO automat
 
 
Datum: 20. srpna 2008 23:48
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja bych moc nesazel na to ze to uvidis... me taky vypadavala trojka a dlouho jsem nevedel proc.... postupnym menenim jsem dosel k tomu ze to byli kartery protoze byl kazdej jinej...
 
 
Datum: 20. srpna 2008 23:32
 
 
 
 
Jméno: cespiro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no dobře.. tak dík za odpovědi..něco s tim udělam..
 
 
Datum: 20. srpna 2008 22:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mistni mototechna to jisti
 
 
Datum: 20. srpna 2008 22:00
 
 
 
 
Jméno: cespiro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no to je pravda.. ale tak co.. tak ho znova rozpůlim.. stejně mi uchcává převodovka.. ještě nevíš kde se ta vidlička nechá koupit?? to bude chtít novou..
 
 
Datum: 20. srpna 2008 21:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
u fichtla nikdy nevis....
 
 
Datum: 20. srpna 2008 21:49
 
 
 
 
Jméno: cespiro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to vim že se k řazení dostanu půlenim.. ale udivuje mě to protože přes zimu sem dělal GO na motoru a to byla vidlička i automat v pohodě..
 
 
Datum: 20. srpna 2008 21:48
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
K razeni se dostanes leda pulenim, tudiz uvidis co to tam dela za neplechu:-)
 
 
Datum: 20. srpna 2008 21:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tohle nejspius nebude vidlickou,bud to je slaba pruzinka v automatu nebo omlety zuby na automatu
 
 
Datum: 20. srpna 2008 21:45
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pls draci, podle čeho mam narovnat vidličku?? je ohnuta jako byk predem dik hajda odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 20:04
 
 
 
 
Jméno: radek      E-mail:      IP: uživatel372    
takovejch už bylo když stovnáš vydličku tak materiál změkne a budouti padat všechny kvalty
 
 
Datum: 30. srpna 2008 20:04
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kup si novou
 
 
Datum: 20. srpna 2008 20:33
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hmm asi mas pravdu a kolik stoji?? ja ji tu u sesy nenasel...
 
 
Datum: 20. srpna 2008 20:18
 
 
 
 
Jméno: inda      E-mail:      IP: uživatel3188    
takovéhle věci je lepší koupit nový, co když se ti po dvou jízdách zohne, to budeš znova půlit ?
 
 
Datum: 20. srpna 2008 20:18
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Co si myslíte že se stalo se všema náhonama tacháče? Na většině fichtlů není, tak mě zajímá jestli v tý době bylo IN jezdit bez tacháče, nebo aby se nelekli vysoký rychlosti? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 12:22
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel3133    
naskočklacek :-D no tzo mne po*er, jaké vlastní názvy máš ještě v rukávu?? jinak nechápu jak může být to lanko krátké???? já mám mustanga a kdaž sem na něm naposledy (asi před 3mi lety) jel tab bylo volné i když sem zatáčel do stran.
 
 
Datum: 21. srpna 2008 12:22
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Odpověď je prostá a týká se většiny zhuntovaných dílů na pionýrech... provozovali je v drtivé většině mladí lidé bez příjmů a tudíž byli ochotní investovat peníze pouze do benzínu a minimálně nutných oprav. Když se rozbil tachometr, šnek náhonu či jiný díl rychloměru, tak se raději koupil benzín :-) Ze stejného důvodu je téměř vždy ubroušený na karterech domeček gufera sekundárního kolečka právě proto že provozovatel nebyl ochoten koupit nové sekundární kolečko za opotřebené, ani řetěz a dokonce jsem se setkal s případem, kdy řetěz měl takovou vůli do stran že drhnul o bok zadního blatníku mustanga. Majitel zvolil originální řešení a to že problematický kousek blatníku ustříhnul nůžkami a ,,ušetřené,, peníze investoval do paliva...
 
 
Datum: 21. srpna 2008 7:10
 
 
 
 
Jméno: N45K0cK1Ac3K      IP: uživatel1123    
naskočklacek:-D chcipam z tebe:-D
 
 
Datum: 20. srpna 2008 21:37
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
stacilo by ho sikovne zajistit... vzdyt to je videt kdyz zatocis na levo tak uz skoro nestaci bovden... teda pokud ho vedes tam kudy se vyst ma, on se sice necha vyst i kratsi cestou ale pak zase skrta o naskocklacek nebo o retez...
 
 
Datum: 20. srpna 2008 20:28
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kdyby byl o 5cm delsi tak bysseti nekde bud krouti, nebo motal do kola bowden
 
 
Datum: 20. srpna 2008 20:23
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
je moc kratkej tak se za chvilku prekrouti. kdyby byl o 5cm delsi bylo by to v poho...
 
 
Datum: 20. srpna 2008 20:22
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Tak tim se všechno vysvětluje :-)
 
 
Datum: 20. srpna 2008 20:21
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo muj se vysoky rychlosti boji a vzhledem k tomu že sem jel po rovince i pres 80 (pres stupnici tachace) tak sem jich prerval už 5 během pul roku... takže ja uý do toho neinvesuju.. spis bych sehnal nejakej digital ay ho nerusilo magneto a svicka (kdyby nekdo vedel pls napiste mi na mail)
 
 
Datum: 20. srpna 2008 20:17
 
 
 
 
Jméno: nj      IP: uživatel2971    
zdarec mohli by ste mi popsat jak mam dat star paku porad se mi nedari ji spravne dat kdyz ji dam zaslapnu tak mi ta pruzinka to nehodi spet(nic neni ochodene vse je v poradku)Popiste mi to prosim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 10:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3849    
Chong: I ty se obcas mylis...to co jsem popisoval jde udelat i u motoru po GO.....jde to na uplne kazdem motoru...nic do niceho nenarazi kdyz vis jak na to...jinak se to sprajcne o koleckov prevodovce...ale jinak poprvy nemaas pravdu
 
 
Datum: 21. srpna 2008 10:26
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Jo a k tomu povytahování a zasování startpáky... podle mě kravina. Na jednu stranu tomu brání karter a na druhou stranu přesah ozubení jednoho z rychlostních stupňů... Takže pokud by to šlo, tak není převodovka v pořádku a jsou tam vůle jak prase :-)
 
 
Datum: 21. srpna 2008 7:18
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
,,vse v poradku,, rozhodně není. Bez půlení motoru se to neobejde. Můj tip, je buď zlomení startovací pružiny, nebo její vyskočení. Ale to by hrozilo pouze v krátkém čase po sestavení motoru, z důvodu nevhodného nasazení na startovací segment, po delší době se mi to zdá velmi nepravděpodobně. Pokud by jsi měl orvané zuby, tak by to startpáce nebránilo vrátit se zpět. Tedy pokud by to se zuby nevzalo i část segmentu o který se pružina opírá, ale myslím že v drtivé většině by povolil zub v patě a dál ne, takže je to také nepravděpodobné. Rozpul a uvidíš... každopádně napiš co jsi našel.
 
 
Datum: 21. srpna 2008 7:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3840    
jak pise dj nasty...jen doplnim...sundej stupacku,otoc nakopavackou az se zarazi o doraz,v tu chvili ji povytahni a otoc az za polohu ve ktere by mela byt a zasun ji zas dovnitr a je hotovo...jde povytahnout jen kdyz je dole nekde za urovni stupacky...
 
 
Datum: 20. srpna 2008 23:56
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kdyz jeste neni nathla pruzina necha se vytahnout vzdycky.... si to zkus az budes skladat motor ... nedelat to tak jak pise fikus ale udelat to jak pisu ja... je to fakt mnohem jednodussi nez si kazti nervy tim ze drzis nakopavacku a pri tom se snazis dat kartery k sobe tak , aby ti ta nakopavacka nedejboze nepovolila :-D
 
 
Datum: 20. srpna 2008 21:05
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mno jo ale ta start paka by se nemela dat povytahnout.. to budes mit nejakou chybysku.. bys pak vojebal startovaci segment
 
 
Datum: 20. srpna 2008 20:28
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
lol.. :-D jestli chces prijit o nervy tak to udelej jak pise fikus... :-D :-D ale mnohem jednodussi to je slozit normalne a kdyz to mas u sebe stazeny sroubama tak na hridel nasadit startapku, vytahnout trochu ven z karteru, protocit ve smeru rucicek a pustit.. a je to mnohem jednodussi... :-D
 
 
Datum: 20. srpna 2008 19:39
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
pri skladani motoru ji musis star paku zatlacit dolu a drzet ji dole a kartery dat ksobe pak ji teprve pustis hlavne nasat pruzinu
 
 
Datum: 20. srpna 2008 17:13
 
 
 
 
Jméno: Milda      E-mail:      IP: uživatel3277    
Čau jezdci mel jsem špatnou spojku a tak sem koupil 2 nový lamely a hned sem je tam šel dát (prvne sem je namočil do oleje) ale asi nejak blbě protože jak se to zajištuje tema pružinama tak to nejde protože pružina je na doraz a stejne se tam podložka se segerovkou nevejde nebo jestli se mají lamely zabrousit fakt nevim poradte DĚKUJI odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 18:27
 
 
 
 
Jméno: asd      IP: uživatel1201    
ty debile maš to obráceně,musíš ty lamely dát k sobě,
 
 
Datum: 20. srpna 2008 18:27
 
 
 
 
Jméno: sskladnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo jeste jedna rada utáhni koš na spojku fest ale s citem a nezapomen to zajistit proti povolení je to nekdy taková malá boles ze se to povolí a pak koš vydírá víko.
 
 
Datum: 20. srpna 2008 11:20
 
 
 
 
Jméno: Milda      E-mail:      IP: uživatel3277    
Draci díky moc strašne ste mi pomohli nebejt Fichtl krámku tak sem v ... proste díky
 
 
Datum: 20. srpna 2008 11:11
 
 
 
 
Jméno: sskladnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja to povoloval tak ze jsem tam dal kvalt a na hnací kolečko namotal starej řetěz aby se to proste seklo. a pružiny? vzal jsem staré široké dlato (tupé) a opatrně jsem to proste stlačil vsunul saigrovku a zamáck.
 
 
Datum: 20. srpna 2008 11:02
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
staci zborusit trochu nejlepsi na pasovy brusce to jde samo.... ta matka ja to delam tak ze si to podrzim sikovkama za to jak tam jsou vystupky pro mezilamelu...
 
 
Datum: 20. srpna 2008 10:48
 
 
 
 
Jméno: Milda      E-mail:      IP: uživatel3277    
to sskladnik: a ještě jak je uprostřed tak matka a kolem ní těch 5 čepů jak jí povolujete? já mám strach to držet za ty čepy aby se neohnuly a jakou metodou tam nandaváte ty segerovky potom
 
 
Datum: 20. srpna 2008 10:42
 
 
 
 
Jméno: Milda      E-mail:      IP: uživatel3277    
to sskladnik: Takže ta mezilamela se musí točit když budu točit řetezem? a ještě o kolik se to musí brousit a hlavne čim to brousite
 
 
Datum: 20. srpna 2008 10:39
 
 
 
 
Jméno: sskladnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
spatny je ze uz si ji vykoupal v oleji to se bude asi spatne brousit. vnitřní lamela (kov) se zkrátka kdyz to das do řetězu musi protacet.
 
 
Datum: 20. srpna 2008 9:23
 
 
 
 
Jméno: Milda      E-mail:      IP: uživatel3277    
to sskladnik: no práve že tam vule moc neni dá se říct že žádná
 
 
Datum: 20. srpna 2008 8:56
 
 
 
 
Jméno: sskladnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nasadit řetěz nestačí musi tam bejt nějaká vůle kvůli vypínání
 
 
Datum: 20. srpna 2008 8:47
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel2342    
nasadíš na to ten řetěz ?? lesti jo tak to zabrusovat nemusiš
 
 
Datum: 20. srpna 2008 8:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
novy lamely se vetsinou zabrusovat nemuseji,koukn se jestli ti tam vsechno dobre doseda atd
 
 
Datum: 20. srpna 2008 8:35
 
 
 
 
Jméno: golden      IP: uživatel2971    
Zdarec mam dat na noc ferodo lamely do oleje u orig mam sesa napsano ze anoa u ferodo nic diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 13:41
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Zase jedna fichtlpověra. Je to jedno, já je namastím WDčkem, jen aby pomohlo při instalaci po sobě klouzat, než je ustavím do primárního řetězu, ale nutný to není jde to i za sucha :-). Jak to poprvé nstartuješ, tak se za chvilku promastí samy, bo se brodí v oleji :-)
 
 
Datum: 20. srpna 2008 13:41
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mno ty feroda myslim nemosíš,ale když to tam na chvílu dáš,tak sa nic nestane,kdyžtak to tam pychni na hodinu a je to..
 
 
Datum: 19. srpna 2008 22:30
 
 
 
 
Jméno: martinn      IP: uživatel1411    
nedavej naco ani orig nemusis kdyz ze zacatku pojedes pomalu tak se im nni c nestane
 
 
Datum: 19. srpna 2008 22:27
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21      IP: uživatel1711    
hosi kolik ma origo rozeta na babete 210 zubu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 16:09
 
 
 
 
Jméno: Sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
51z,,, ale kazdej jde do 47z jde to do rychla ale kdo ma kopce a je tezkej,,tak doporucuji 51z
 
 
Datum: 19. srpna 2008 16:09
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar mam takovej problem.. koupil jsem motor s tim , ze ma zaseknutou trojku.... kdyz mi prisel tak jsem to zkousel a razeni normalne cvakalo, ale kdyz jsem tocil se spojkovym kosem a sledoval sekundar tak prevod byl furt 1:1 .. .rozdelal jsem to a tam vsechno v poho a radilo to normalne... tak jsem dal celej vnitrek jinej - kolecka, automat i vidlicku , motor slozil a zda se mi ze to dela to stejny, bud je prevod 1:1 nebo s tim jde tocit hrozne blbe, nevite cim to? vnitrek kterej jsem tam daval jsem mel driv vjinejch karterech a tam to slapalo v pohode... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 20:07
 
 
 
 
Jméno: radek      E-mail:      IP: uživatel372    
máš to špatněsložený nejdřív se to nauč
 
 
Datum: 30. srpna 2008 20:07
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
mas asi vypadlej ten zobat jak je na vydlicce s tohho automatu a mas tam tim padem porad 3ku kdyz radis tak hejbes jen automatem a ne vydlickou
 
 
Datum: 19. srpna 2008 12:32
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
celej vnitrek jsem daval z myho staryho motoru kde jsou v prdely kartery... navic kdyz to bylo rozdelany tak to nromalne radilo i s tim puvodnim vnitrkem, ale jak jsem to zbouchal k sobe tak zas nic...
 
 
Datum: 19. srpna 2008 11:57
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
a co automat mnenils
 
 
Datum: 19. srpna 2008 11:47
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jak jsou na tom futra nevim, ja daval akorat novy loziska, poskladany to je urcite dobre, vidlicku jsem daval obracene kdyz jsem skladal motor poprvy :-) ale tohle kdyz jsem mel rozlozeny tak to normalne v pohode radilo .... jinak utesneny to mam teda silikonem... ale prej motor normalne jezdil a trojka tam proste casem zacla viset....
 
 
Datum: 19. srpna 2008 10:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3822    
Nemas pojem o stavu toho motoru??? neni treba po GO a nema novy futra v prevodoce?? to chce potom hridele natlacit trochu vic do lozisek a hlavne netesnit silikonem,jinak se to pak pridira o futra v prevodovce...jen moje skusenost....spis bych to videl ze je to nejak spatne poskladany nebo je tam obracene vidlicka
 
 
Datum: 19. srpna 2008 10:03
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jj prave, a ja kdyz tocim se spojkovym kosem tak mam prevod 1:1 porad at mam zarazeno co chci ... uplne vzdycky teda ne, dneska to jeste vyzkousim jak to presne je, ale but tam je 1:1 nebo se to toci hrozne ztuha, neutral tam neni nikdy....
 
 
Datum: 19. srpna 2008 9:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3822    
prevod ze spojkovyho kose na sekundar je 1:1 jenom kdyz je tam trojka
 
 
Datum: 19. srpna 2008 9:45
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau, já tet přesně neim jo, ale esli ti náhodou převodovka neroztáčí primár, kterej pak roztáčí spojkovej koš, a spojkovej koš sekundár.. a jak si s tím točil, tak nehledě na kvalty.. kdyžtak mě oprave, kdyby to byla kravina..:-D
 
 
Datum: 19. srpna 2008 8:18
 
 
 
 
Jméno: Wanas      IP: uživatel3820    
Zdar:-) Umustose mi vypadava jednicka, myslite, ze bude chyba v mechanismu razeni nebo spis nekde uvnitr v prevodovce? Diky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 11:02
 
 
 
 
Jméno: Wanas      IP: uživatel3820    
jo jasny, uz vim :-P.. mrknu na to no, zatim dik
 
 
Datum: 19. srpna 2008 11:02
 
 
 
 
Jméno: Wanas      IP: uživatel3820    
Vsechny zuby jsou OK.. heh, jakou vidlickou? :-D
 
 
Datum: 19. srpna 2008 10:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3822    
asi oholeny zuby na automatu nebo na hrideli predlohy
 
 
Datum: 19. srpna 2008 9:46
 
 
 
 
Jméno: tomas_jawa20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já bych řek že to bude něco s vidličkou.
 
 
Datum: 19. srpna 2008 9:26
 
 
 
 
Jméno: diesel      IP: uživatel2971    
zdarec chci se zeptat co je pravdy o tom ze čz 125/516 je hodne poruchova prej tam brzy odejde prevodovka chtel bych si neco takoveho koupit poradte jake jsou ohlasy zkusenosti atd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 23:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3818    
je to dobra motorka...jak se k ni budes chovat tak ona vydrzi..
 
 
Datum: 18. srpna 2008 23:12
 
 
 
 
Jméno: ladybird ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Je pravda ze ty prevodovky byly dost poruchovy.Hlavne byly nachylny na nedorazovani kvaltu coz je u krosek na dennim poradku.Jinak super stroj.
 
 
Datum: 18. srpna 2008 18:28
 
 
 
 
Jméno: kohut      IP: uživatel3813    
Hele nevite ci tady ma sesa automat na 250 kejvacku s ampermetrem na nadrzi ??? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 10:57
 
<  191  192  193  194  195  196  197  198  199  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 15:13:07 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu