Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau lidi mám dotaz.... až teď sem si vsiml že ten 9z je primár.. a já myslel ze na retaz co pohani zadni kolo....... toto bude vic tahnout nebo rychlejs jet? thx
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2008 17:04
Jméno: Petr
IP: uživatel3035
 9 zubový primární kolečko je nějaký moc pomalý, to 1 a 2 pojedeš po zadním kole  Jinak bys asi musel zkrátit řeťaz.
Datum: 11. září 2008 17:04
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 zdarec kolik mi prida na rychlosti 14z kolecko neiste te mi podle toho kolik jedu ale kolik vam to pridalo a jestli to hodne ubralo na tahu diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2008 12:55
Jméno: PIPIK23
IP: uživatel4062
 PODLE MEJCH ZKUSENOSTI JE TO UPLNE JEDNO PROTOZE KDYZ TAM DAS TO MENSI TAK TI TO LIP POTAHNE A TEN MOTOR SE POTOM RYCHLEJC A VIC VYTOCI A S TIM VETSIM TO O NECO MIN TAHNE MIN SE TO VYTOCI A MIN TO RVE  ALE JEDE TO TAK NASTEJNO.....JO MYSLIM ZE TY KOLECKA NEMELY 13 A 14 ZUBU ALE 12 A 13
Datum: 11. září 2008 12:55
Jméno: Monty
IP: uživatel82
 moc to nepřidá ale rozdíl poznáš až budes vyjizdet kopecky
Datum: 11. září 2008 12:01
Jméno: vláda
IP: uživatel4048
 čau draci prosímvás mám 250/559 Panelku a šteloval sem spojkovej koš páč se něco pokazilo. Teď ale nevím, jak tam správně vložit startovací segment na startovací hřídel, poradíte?doposud se mi to nepovedlo jinak než že šlo jen řadit, ale né zatlačit a otočit dozadu na nakopávačku.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 13:57
Jméno: vlada
IP: uživatel4048
 tohle mi ale vůbec nepomohlo dělal sem to tak i předtím a nešlo to
Datum: 09. září 2008 13:57
 musis tu pruzinu napruzit jako otocit a normalne to tam dej
Datum: 09. září 2008 13:41
Jméno: kkll
IP: uživatel2971
 zdarec mate zkusenosti s 9z primarnim koleckem prej je to fakt sila ale zajima mne to kolecko je mensi takze vysoke otacky oprtoti puvodnimu nepomohlo by treba 15 zube sekundarku do rychlostiprotoze mam velkou silu takze bych to mel upa paradne rozjet ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2008 9:41
 to jak pise dj.nasty je naprosto zbytecnej prevod...celkove je to zbytecny...kolik to jelo??? 25km/h jak fréza?? ta odveze i 10 lidi a taky vyjede vsude ....a ma tretinovou spotrebu
Datum: 10. září 2008 9:41
 ¨ja mel moznost projet se na fichtlu se zajetym 8 vybrusem ,primarem 9/34 a sekundarem 10/75... je to fakt mazec, po ceste me predjizdeli cyklisti ale kazdej kopec klidne ve dvouch jak nic
Datum: 09. září 2008 14:13
Jméno: Monty
IP: uživatel82
 mám 9 zubů na primáru a 10 na sekundáru a při laxním přidáním plynu de na zadní jak nějaká kroska
Datum: 09. září 2008 12:02
 ¨nemen priparni prevod kdystak zmen sekundarni
Datum: 08. září 2008 21:50
 puvodni primarko ma 14z
Datum: 08. září 2008 21:31
Jméno: mrcin.M
IP: uživatel111
 no to puvodni primarko ma 11 ne ? a když tam dals 9 a daš na sekundar 15 zubý tak to bude jako kdybys tam nechal 11 zubý a na sekundáru 13 zubý . Opravte me jestli se pletu.
Datum: 08. září 2008 21:23
 je nějaký velký rozdíl mezi ložiskama na fechtla na kliku SKF a ZKL teda kromě ceny?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2008 16:22
 v krámu povídali že rozdíl je asi jako mezi mercedesem a starou škodou 120
Datum: 11. září 2008 16:22
 Určitě v kvalitě ale na fechtla ti úplně stačí zkl já je dával na j250/559 a j350/634 a spokojenost
Datum: 09. září 2008 12:40
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 ze by kvalita
Datum: 08. září 2008 21:26
 zdarte hoši mam dotas na babetu 210 nějak mi blbnou rychlosti vubec se mi tam nechce hodit 2 a když to hodim na stojan tak musím chvilku počkat at se tam hodí 1 poratte mi prosím kde a na co se mam podívat dík za odpověd .
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2008 16:24
 pakny v hajzlu, gufero na klice možná v prdeli (olej se dostane do odstředivky a 2stupen to nezaradi....) je vic moznosti tak sem mel tenhle problem
Datum: 11. září 2008 16:24
Jméno: pavelc
IP: uživatel2952
 ahoj draci,...poradte hledam a nemuzu tady najít ale nekde to tu urco bude,..hledam to kolecko na 4 prevodovej stupen,...u čz 175 díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 22:14
 se mussi poradne kouknout
Datum: 07. září 2008 22:14
Jméno: horysr
IP: uživatel606
 Chlapi,chci se vás optat,jakou víšku mají na čelistech brzdy ty brzdové destičky když jsou nové? Dik za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 11:20
 zdravim, chtěl bych se zeptat jestli někdo máte zkušenosti s tou nýtovací spojkou pro primár. Myslite že bude stačit když kladivem sploštím ty honce? nerozpadne se to za jízdy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 11:33
 stačí to nasadit na řetěz a rozklepat kladivem, ale bacha, abys to nerozklepal moc, musí se to hejbat, na ty konce těch čepů nepůsobí moc velký síly, takže by to mělo v pohodě vydržet
Datum: 07. září 2008 11:33
 http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1929.html
Datum: 07. září 2008 11:13
 nevim jakou spojku myslis!!??
Datum: 07. září 2008 10:58
Jméno: Spara11
IP: uživatel1215
 Čuss draci jak prřijdou tyčinky a kulička na mustafovi od vika až k lamelam a kolik je v mustangu ložisek ... pište a dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 10:45
 jawa 20,21,05,23 mela přesně jak tady píšou kuličku, krátkou tyčku, kuličku a dlouhou tyčku a jawa 550 a 555 má jen dlouhou tyčku a jednu kuličku v karteru.
Datum: 07. září 2008 10:45
 tady to máš po lopate kuliča-malá tyčka-kulička-velká tyčka-kulička dáš ju do kartru.V mustangu sou tri ložiska 6303 c3 dva kuse,6004 jeden kus
Datum: 06. září 2008 14:24
 vsecho co jsem taj psal jsem bral jako od spojkoveho kose ke krytu zapalovani
Datum: 06. září 2008 11:58
 jo i sesa taj ma jen dve dlouha meri 110mm a kratka 25mm kulicka prumer 5mm ale kdyz das 4mm kulicku tak se nic nestane
Datum: 06. září 2008 11:52
 nechci se hadat ale motoru jawa 50 pionýr jsem mel rozpulenejch tak asi 500 jawa 550 a 555 a jen jednu tycku je to tak ze tam ma kulisku a dlouhou tycku a jawa 20,21,23 maj kratkou tycku kulicku a dlouhou nejaky 3 tycky top asi uz nekdo delal doma ze mu to nevipinalo ale origo jsou 2 a jedna kule
Datum: 06. září 2008 11:49
 oprava ojic ´= ojnic, klikove=klikovce mě se sere klavesnice
Datum: 06. září 2008 11:39
 chyba... jsou tam tři tyčky a dvě kuličky (jedna tyčka i s kuličkou bejvá zasekla ve spojkovym koši...
a je to takhle od spojkovyho koše kratka kule krratka kule dlouha
a na fichtlovi je jedno ložisko na klikove jako na píst, jedno u magneta jeno u primarka, jedno pod spojkovym košem a jedno pod sekundarem. mno a to je asi vsechno... jinak někdo má předělaný místo ojic ložiska...
Datum: 06. září 2008 11:37
 kratka kulicka dlouha ticka
Datum: 06. září 2008 11:19
Posl.aktualizace: 05. září 2008 8:46
 nevadi,,, perka mel jen 4 a prvni kejvi taky
Datum: 05. září 2008 8:46
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 Zdarec mam dotaz jak by jel pionyr když bych na něm udělal takovouto upravu. Viz. schema na strance je to v pudorysu (je to v malovani na autocad nebyl čas) . Diky moc . http://uloz.to/722883/Pincek.bmp
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2008 22:50
Jméno: ada
IP: uživatel3382
 upna picovina si zmen sekundar jen rozetou a sek. koleckem a nedelej tam 2hridele na vic a tak vetsi odpor
Datum: 05. září 2008 22:50
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 nj
Datum: 04. září 2008 21:26
 Pokud je ten soubor jenom obrázek, pro příště bych ho doporučil uložit v jiným formátu (ušetří to velikost souboru) a hlavně bych to dal na nějakej server specializovanej pro zobrazování obrázků
Datum: 04. září 2008 20:57
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4000
 jj diky
Datum: 04. září 2008 19:43
Jméno: standa
IP: uživatel3986
uplne stejne jako kdyz tam das 14 rozetu,usetris metr retezu a zbytecny loziska a hridel ketry ti akorat budou ubirat vykon az se zanesou...prijde mi to zbytecné...kdyz uz chces jezdit pomalu do kopcu a rychle z kopcu tak tam dej jenom 14 rozetu dopredu a je to...
Datum: 04. září 2008 15:08
 muj kamos ma 250 panelku kdys chce podradit z 3 na 2 najdnou je tam neutral jel sem na tom taky avzdy kdys sem jel a podradil tak se to dostalo do neutralu nevim co by s tim mohlo byt
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2008 12:10
asi to bude v tom automatu ty dorazi nejake posolichane nebo nenazari vam nahodou radici paka trřeba do stupacky?
Datum: 04. září 2008 12:10
 Mám problém... Jel jsem celkem kopcovitou trasu, a když jsem vyjížďěl poslední kopec tak mi pincek zastavil... Na tom by nebylo nic neobvyklého, kdybych neměl zařazenou 1 a plný plyn... Čumím jak péro, spojku nedržím, kvalt tam je, a nic... takže verdikt v celku jasný, odešla spojka, potvrdil jsem si to když jsem ho chtěl nakopnout, startovácí páka bez odporu, rozběhnout ho nešlo, takže jakoby pořád stisknuta spojka. Fajn, 15 km jsem ho odtlačil, a doma jsem se snažil rozebrat převodovku... Pravá strana (u start páky) v pořádku, ale vlevo přiškvařené šrouby. Ještě nikdy jsem se v tom nehrabal, nevím jak na to, tak prosím o pomoc.. Kudy se tam dostat, co opravit nebo vyměnit... P.S: Soráč za tu slohovku, ale je to moje úchylka.. Offroader
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2008 20:03
Jméno: Offroader
IP: uživatel3811
 No, díky za rady... Ale jsem z toho celý PAF... zítra to zkusím shodit.....
Datum: 04. září 2008 20:03
Jméno: Monty
IP: uživatel82
nestačilo by jen povolit seřizovací šroub?
Datum: 04. září 2008 12:11
ja jsem uz primarni retez taky prerval a taky je mozne ze mas omlete drazky u sekundarniho kolecka na tej hridely co drzi to kolecko to se mi taky stalo ze nebilo kloune dotahle a jak radis nebo se rozizdis tak to dostavalo narazi az se to umlne vymlelo ty drazky skus to nastartovat zarad a koukni na tu hridel jestly se toci a jestly kolecko nahodou nestoji jestly jo tak to muzes rozpulit a vymenit zdar
Datum: 04. září 2008 12:09
myslim ze je to ten primarni řetez a nahodou dvojka ti njede?
Datum: 04. září 2008 10:21
Jméno: vencik
IP: uživatel730
Mi se to stalo že se urval primarni řetaz. Lamelovy koš ho potlačil a cele se to namotalo a nešlo hnout ani s klikou
Datum: 04. září 2008 6:21
Jméno: standa
IP: uživatel3979
tipoval bych to na nejakou jinou zavadu....plechova lamela bez zubu je spatna,trochu klouze ale jede to s ni...kdyz ti vyskoci segrovka tak okamzite uslysis ze ti to pero dre o karter a kdyz se ti povoli spojka z hridele tak nikdy nevypadne,zustane oprena o dekl,nepujde spojka,ale pojede to....jedine ze se povolila primarni rozeta,ale to se samo od sebe nikdy nestane...jedine zes ji tam nedavno daval a blbe si ji narazil na kuzel a poradne nedotahnul....pak uz jedine ze prasknul primarni retez,ale to jsem jeste nikdy nevidel a nezazil a to uz jsem leccos videl....jinak srouby poklepej,pokud to nepomuze tak je vem naklepavacim povolovakem a nebo je nasekni a povol...do deklu klepnes gumovou palickou a je dole...pak uz uvidis co se deje
Datum: 03. září 2008 22:34
jinak ja jezdil na holou mezilamelu a v pohode
Datum: 03. září 2008 21:31
on ma problem ten ze mu nejdou povolit srouby imho.... ja bych vedel jak ale nevim jak to vysvetlit.. najdi si sroubovak kterymu ta kovova tycka prolejza az na konec dej ho na hlavicku sroubu tak aby kdyz na nej poklepes kladivem tak to tim sroubem otocilo tak aby se povolil... tak to funguje vzdycky...
Datum: 03. září 2008 21:29
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Rozeber to a uvidis  asi ti vyleteli pruzinky co drzej lamely, nebo mezilamela prisla kompletne o vystupky(zuby)
Datum: 03. září 2008 21:19
předně vypust olej z motoru šroub na spodku motora potom povol matici šaltr paky a sundej šaltru pak povol šrouby leveho karteru pokud to nepujde sundat tak je poklice ještě přilepena vem šroubovak a strč ho do jakekoliv diry po šroubku a mirně zapač kartr se odlepí. potom uvidíš sam co je je se spojkou
Datum: 03. září 2008 21:07
Posl.aktualizace: 03. září 2008 22:54
*gumy
Datum: 03. září 2008 22:54
kyvacka ma 16-ky kola???..a dumy asi nikdo nezna..co
Datum: 03. září 2008 22:52
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
a když by to od rozety na ten system bylo větší než to druhý co de na motor tak by to mělo valit ne ?
Datum: 03. září 2008 22:37
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Pokud dobre vidim tak to kolecko je stejny... takze to vliv na vyon ani rychlost nema
Datum: 03. září 2008 21:08
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
hej všimli jste si toho jak jeden řetaz vede z motoru na ozubený kolečko na tom ramu a vedle je druhý kolečko a na tom je řetez od rozety , nemala vychytávka. Myslite že to ma nějakej vliv na silu nebo na rychlost ?
Datum: 03. září 2008 20:22
Jméno: Ivan
IP: uživatel111
proč má ten valec na černo ?
Datum: 03. září 2008 20:15
Jméno: standa
IP: uživatel3979
ty rafky vypadaji ze jsou sirsi...z kyvacky...na obyc rafku ti to udela z ty gumy bambuli
Datum: 03. září 2008 18:33
mozna da..me spis zajima esi negdo nezna to pneu ..potrebuju znacku nebo nazef
Datum: 03. září 2008 16:57
Jméno: aaa
IP: uživatel111
no vypadá fatálně, tak 100km/h bych řek že dá
Datum: 03. září 2008 16:52
jestli mas dost penez tak si je kup
Datum: 03. září 2008 16:39
 zdravim, rad bych sehnal matici na 10z kolecko, muzete mi prosimvas dat odkaz? ja jsem to nenasel, tak se obracim na vas, dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2008 13:30
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
Dr.fik: on myslel osoustružit jakoby rovnoběžně se závitama (aspoň teda doufám že to tak myslel protože jinak je to blb, a tím neříkám že já nejsem)
Datum: 04. září 2008 13:30
ada:Když normáĺní matici o kousek osoustružíš tak bude kulatá.A jak ji pak utáhneš aq zajistíš podložkou?
Datum: 03. září 2008 14:03
kdyz normalni o kousek osoustruzis tak ti to tam pujde taky
Datum: 03. září 2008 10:17
Datum: 02. září 2008 22:17
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Matice je na stejna kolecka stejna... pokud samozrejme myslis sekundarko
Datum: 02. září 2008 21:26
 Cau vsichni moc vas prosim o radu je to dulezity,hele me u fichtla v jednom motoru nejde zaradit vubec 3 a v druhym zas vypadavaji rychlosti tak sem usoudil ze to je radicim automatem jak mam opravit ten prvni nebo ten co vypadavaji rychlosti, nebo jak z obou udelat jeden funkcni diky predem moc!!! a omlouvam se za carky hacky a chyby
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2008 14:11
Jméno: standa
IP: uživatel3979
ten cos mi vyfotil je OK,jeste bych ho ale potreboval videt zezhora,jestli neni presazenej na tisicihranu....a pokud neni presazenej na tisici hranu tak je to tim duvodem co psal ADA v prvnim prispevku...zarazeci sroubem...a ted kdyz mas vyndanej automat tak si s nim skus radit v ruce a ta 3 by ti tam mela jit...
Datum: 03. září 2008 14:11
Jméno: Fido
IP: uživatel3965
bouzel sem ted rozbyl fotak skusim nekde sehnat ale jak ten co vypadava tak ten kde nejde 3 uplne stejny zuby fakt sou na tom stejne
Datum: 03. září 2008 14:00
Jméno: standa
IP: uživatel3979
ty dve fotky cos mi poslal je ten automat co na nem nejde trojka??? mohl bys jeste poslat foto druhyho automatu??? podival bych se jestli by na nem nebyli lepsi zuby...
Datum: 03. září 2008 13:58
urcite...
Datum: 03. září 2008 10:08
Jméno: Fido
IP: uživatel3965
aha prosim kdyz ti poslu foto toho automatu co mam udelat zakrouzkujes me to treba na ty fotce?
Datum: 03. září 2008 7:16
Jméno: standa
IP: uživatel3970
pokud jsou to motory stejnyho provedeni tak je oba rozhod a postav z nich jeden lepsi...na automatu je dulezity jaky ma zuby!! nesmeji byt kulate,ale spicate...pokud jsi trosku sikovny,tak slozis i ten automat..
Datum: 02. září 2008 21:04
Jméno: ada
IP: uživatel3382
to ze ti tam nejde 3 tak to bude dorazovem sroubkem na automatu musis oddelat segerovku na tom automatu vytahnout to a dat to o kus vedle o zoubek
Datum: 02. září 2008 21:04
 zdarte mam dotas mam babetu 210 a když jezdím tak mi zničeho nic za chvili jakdyby se začla dusit a plyn vubec nereaguje a kdež zastavím tak zdechne např: jedu po polnačce a jedu tak 40 a zničeho se začne dusit jak zastavim tak zdechne znovu rošlapu a jede zas tak 2km a většinou se to stava když je zahřata a vposlední době to je čímdal častěji díky za odpověd.?????????????????????????????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2008 9:02
Jméno: marek
IP: uživatel3705
nevim delalo to mymu kamosi a us nedela fakt nwm
Datum: 02. září 2008 9:02
Jméno: linkon250
IP: uživatel3941
mne to tez robilo a mohlo bi to bit ze mas velku hladinu benzinu a on sa nahromadi ve valci a neskur odpali a tim padem ti to dusi alebo mas spatni tyristor
Datum: 01. září 2008 22:27
mám ten samej problém kdyš jí dávám pokuř tak to taky chcípne ale dá se to seřídit na karboši těma šroubkama dávam hodně bohatou směs a mám puštěnej kohoutek co nejvíc pakto jede třebas i hodinu v klidu ale motor babeta je hroznej shit chci ho vyměnit za fichtláckej ten je lepší
Datum: 01. září 2008 20:13
jj to mam stejny problem akorat mne to neujede 2 km jak tobě ale ujede mně to tak 100 metrů a začne se to dusit.
tak nevím co s tím tak mně dyštak poradte. Díkes.
Datum: 01. září 2008 19:05
priste to sem davej jenom jednou
Datum: 01. září 2008 19:00
Jméno: brisK
IP: uživatel2342
 zdravim neska sem pučil kámošovi fichtla tak na 200m (nejel sem s nim) a od tý doby mi dělá když zabrzdim přednim tak se mě kolo jakoby natočí doprava (vidle je furt rovně) připadá mě to jako by pravý tlumič nějak nedržel a při větším náklonu to min drží stabilitu (logicky  ) nevíte někdo co s tim ?? jak to ted spravit ?? - při brzdění je to fakt nechutné jako by podjíždělo přední kolo
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2008 21:15
Jméno: brisK
IP: uživatel2342
unavene pružiny to sa mě nejak nezda pač až do ted to šlapalo jako nové (a jezdim s tim po silnici ne po poli atd..) eště sa s tim pohraju (jet se s tim už bezpečně dá tak v poho)
Datum: 01. září 2008 21:15
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Zrejme mas unavene pruiny  , nebo vymonti svetlo a koukni se tim otvorem, jesi nejsou povolene tlumice z vrchu...
Datum: 01. září 2008 20:26
Jméno: brisK
IP: uživatel2342
dik na tu vazelinu sem v rychlosti zapomněl je normalni že když fichtla zvednu na zadni (na mistě) tak mě to kolo (ty tlumiče) se natáhnou - poskočí dolů tak o 1cm ??
Datum: 01. září 2008 20:04
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Namazals ho vazelinou? neni to pouzdro nak poruseny? prstem skontroluj kdystak vybrus
Datum: 01. září 2008 19:35
Jméno: brisK
IP: uživatel2342
všechno Ok všecko sem udělal enom sem ho tam nedal nove ale puvodni ( nemam nove po ruce) a ted mě ten tlumič nejde plynule (pouze sekaně) když tam dám kolo tak se zasekne a mosim to vzdvyhnout aby se vrátil - nemám s vidlema na fíkovy žádné zkušenosti ( nikdy sem to neměl rozdělanné až ted)
Datum: 01. září 2008 18:59
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Sundej kolo, vysroubuj tlumic(je namontovany na pruzine zavitem, pak ho vyndej naklepej novy futro... vybrus ho pac tam tlumic pude hur a zas zamontujes slozis a jedes
Datum: 01. září 2008 18:15
Jméno: brisK
IP: uživatel2342
jj dik za odpovědi vypadla mě ta silonová kravina je to uplně dole ale nwm jak to s tama mam zas dostat a dyt nahoru(zpátky) zavazá mě tam tá guma co to kryje před prachem
Datum: 01. září 2008 18:02
Jméno: as
IP: uživatel2128
dotáhni oba 2 šrouby na brejlích co drží vidle mně to taky pomohlo
Datum: 01. září 2008 17:46
Jméno: standa
IP: uživatel3960
mozna ti z vidlice vypadlo silonovy futru...obcas ho staci zarazit spet
Datum: 01. září 2008 17:37
Jméno: svary
IP: uživatel1077
Posl.aktualizace: 01. září 2008 22:46
Jenže Pajka neví že přesně tento vevařený 4 kvalt po pár jízdách popraskal....
Datum: 01. září 2008 22:46
Datum: 01. září 2008 22:26
Jméno: mapro.
IP: uživatel1847
Datum: 01. září 2008 17:35
Jméno: standa
IP: uživatel3960
tak to je husty...neni nekde foto...zajimalo by mi jen jestli to vypada jako motor z fichtla 
Datum: 01. září 2008 17:30
Jméno: lk
IP: uživatel1217
frikulin mě předběhl.....
Datum: 01. září 2008 16:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
to standa: to se pleteš........byl jsi někdy třeba na nějakom fichtlkrosu nebo tak něco? teměř všichni seciáli to maj předělaný.....
Datum: 01. září 2008 16:54
Ale povedlo....  osobně sem viděl 5 čtyř kvaltů v sobotu na závodě...! + další 4 motory v dilně připravený....! jedna se o komplet novou výrobu a cena je značně vysoká...Mám i kontakt na výrobce...! Jezdily se kdysi v krosu...dělal to něakej svazarm...! Něaký převáření je blbost...viděl sem tak dva motory a to nefugnuje...! Zkroutí se to cca o 4-5mm a to je strašně moc...! Prostě doma to udělat je hodně velkej problém....! Nehledě na to že ta výhoda je dost malá proti 3 kvaltu...! Jo kdyby to byl 6 ti kvalt už se o tom nechá uvažovat....(mimochodem taky se v pionýru jezdily....)
Datum: 01. září 2008 16:39
Jméno: standa
IP: uživatel3960
kam chces tu 4 vecpat?? jak chces realizovat razeni?? nikomu se to snad jeste nepovedlo...
Datum: 01. září 2008 16:23
de,musi se vyriznout karter a na vyriznuty misto navarit ton samej kus z karteru treba z cezety 175.kozdopadne je to uprava znacne narocna,zatim sem to videl jenom na jednom stroji
Datum: 01. září 2008 16:22
Jméno: los
IP: uživatel600
no ja jsem slysel ze se snad delali prototypy mustag kde delali 4 kvalt... a tady se snad taky nekdo zminoval ze to realizuje..
Datum: 01. září 2008 16:21
|



|