Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Ahoň panove dotaz: jake sekundarko se davalo na 20 a 21? diky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2008 17:30
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no prave tam mam uz jedno z vyroby (ani newim jaky este sem nepocital) no a gdyz mi do takovyho krkolomnyho kopce jeste na 3 zacne zrychlovat a po rovince na plnej za tri ve vysokych otackach da "jen" 70km/h, tak si rikam ze by mu o zub vetsi sekundarko neuskodilo...je mi to blby furt ho krotit gdyz ma navic tak at de radsi do rychlosti...co vy si o tom myslite?
Datum: 28. října 2008 17:30
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 dekuju
Datum: 28. října 2008 17:27
Jméno: standa
IP: uživatel4437
 originalne se na 550,555,05 -12z a na typy 20,21,23 se davali 13z ...ale zalezi jen na tobe jake si tam dal ....mensi je do sily vetsi do rychlosti ....tady v shopu mas na vyber 10 az 16 zubé ale na seriovym motoru je max to 13z....
Datum: 28. října 2008 17:26
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
 na 20,21,23 se davaly 12 a 13 zuby
Datum: 27. října 2008 22:38
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 na pařeza 11 zub a na pionýra 12 zub -lesti to tak neni tak mě opravte
Datum: 27. října 2008 21:11
Jméno: volej
IP: uživatel4421
 chci se vas zeptat na kolik tak zhruba prijde rozeta z čz (nova) predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 14:17
Jméno: Libor
IP: uživatel4193
 nedavno jsem ji kupoval, stala 6229 Kc
Datum: 27. října 2008 14:17
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 a jakou čz myslis ??? typ? treba na motokros 513 stoji asi 1100,-
Datum: 27. října 2008 13:48
Jméno: Janec
IP: uživatel4407
 zdravim.Jak vypocitat kolik mi toci motor,orientacne.Mam babetu 210 jede cca tech 55 i vic na seriovy prevod,kolik muze tocit?\r\nKdyz uz jsme u toho kdyz ju drim na plno tak po chvily zacne cinkat. kdyz je jen lehce min zatizena (50km/h) tak to nedela..co to je?\r\nUpozornuju ze valec ma uz svoje odjeto nemuze to byt v tom?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2008 21:19
Jméno: Janec
IP: uživatel4310
 no ja tam mam seriovy prevod pri tech 55 je lehce pretocena  at je kopec nebo rovinka vic proste neda.. sila by tam nejaka byla(ve vyssich otackach) takze tu rozetu osefuju.. jinak mam tam karbec s upravenym kolinkem tusim ze z JAWA 21 a ted jsem si hral s pistem mam ho zevnitr lehce vydlabany a zalesteny frezkou... spal. prostor je taky lesteny,kanaly jsem jeste nelicoval a nelestil cekam az budu delat vybrus a ten bude brzo pac je to uz hodne jete.. jo jeste mam zkracene koleno vyfuku a udelanou jednu diru do konce tlumice
Datum: 30. října 2008 21:19
 to Janec: Čau. Taky mám 210 a dlouho sem řešil jak ji zrychlit,jezdila mi na 1 tak max 20km/hod a na 2 cca 45km/hod a to už se mi zdálo vytočené na max. Dal sem tam rozetu z 207 (35zubů) a dostal sem se s rychlostí kolem 60km/hod a motor si jen tak ševelí ale problém je se silou. Ale jezdit do kopce na 1 cca 30km/hod při mojí váze 95kg je slušné. Ještě by mne zajímalo jak by se jí dala přidat síla? A jakou rozetu tam máš ty,že ti to tak jede?
Datum: 27. října 2008 14:27
Jméno: Janec
IP: uživatel3531
 Ja myslel ze treba uz je pretocena podle vypoctu toci nejakych 7600otacek tak jsem to mel rozdelane a trochu jsem upravoval pist aby byl lehci ale stejne to dela.. jedine ceho jsem dosilil tak se rychleji vytaci a taha to jak blazen do padesati to jde rychle nad 50 uz to trosku trva ale jde to.. tak jsem premyslel hodit jiny prevod do ryhcla pac nejaky ten vykon tam bude,ale z ceho tam mam pouzit zuby?
nechtel bych aby mi v padesati hryzlo zadno kolo
Datum: 26. října 2008 16:50
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to mi taky delala u babety 210 kdys netahne a drzim plyn treba skopce tak mito cinka nevim proc kaslu nato as to kyksne tak to poznam
Datum: 25. října 2008 20:44
 Zdarte,denska jsem delal Go 05 a jak jsem oddelaval jeden krater od druhyho,tak jsem parkrat tukl kladivkem do klikovky a ona tam tedka nejde dat matka.To je v riti!Zkousel jsem to protahnout zavitovym ockem,ale ani hovn* s medem.Zkousel jsem protahnout(dobrej)zavit na jiny klice a znicil jsem ocko(ta dnesni a tenkrat kvalita).Co s tim??A jeste jeden dotaz,vzdycky kdyz si delam GO,tak potom nejde zaradit rychlost.TAk to znovu rozdelam a vydelam prevody s automatem hodim zpet,a ono to funguje.Zajmavy.Jednou to radi od zacatku poskladani,a jindy az to znovu rozdelam a dam tnovu do kupy.Dik za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 0:36
Jméno: standa
IP: uživatel4419
 takze kdyz to nejde silou tak to pujde jeste vetsi silou ,ze jo ...
Datum: 27. října 2008 0:36
 Jo Stando,ale taky mi nebylo lito toho motoru,pa se blbe shani loziska,gufera a tak,ono totiz na 05 do motoru novy veci moc nesezenes,je tam vsechno uzzsi.jenze klikovka drzela v lozisku a ta kulatina co ma na sobe segment,tak taky drzela v ty trazce,takze...
Datum: 26. října 2008 15:26
Jméno: standa
IP: uživatel4413
 Tak po tobe bych si fichtla urcite nekoupil ... Odkdy se mlati do karteru nebo do kliky kladivem??? kdyz nejsi blb tak to jde dokonce dat od sebe rukama ....
Datum: 26. října 2008 13:59
 a když je potřeba něco dorazit, nebo do něčeho trochu ťuknout tak používám gumovou palici
Datum: 26. října 2008 11:33
 od toho je sou stahováky aby se do toho nemuselo mlátit kladivem, já sem vždycky hrozně "nadšenej" když se mi dostane do ruky motor po někom kdo při půlení používá kladivo a zaráží šroubováky mezi kartery...
Datum: 26. října 2008 11:32
Jméno: :)
IP: uživatel4408
 tu klukovku mozes dat do srotu, neviem preco ta napadlo buchat priamo po zavite(preco nie cez niake drievko), a to s tym zavitnikom uz bola uplna picovina, lebo ten zavit ma ine stupanie takze si prilial benzin do ohna akurat, pre buduce ked sa nieco tak nahodou stane tak zavit sa opravuje pilnikom, zavitnikom by sa tam nemalo ist lebo je to kalene ako kkt...no nic, o jednu fichtlkluku vo fichtlsvete menej,,,
Datum: 25. října 2008 20:48
 čus sháním matky na s11 a to na řeťezové kolečko a na hřídel k připevnění magneta děkuji za odpovědi popřípadě nabídky daných matek.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2008 15:31
 Zdravim, Potřebuju startovací hřídel na jawa/čz 175/356 ale něják se mi to tu nepodařilo najít  Můžete mi pomoct ? 
thx VeVe
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2008 17:38
Jméno: gutang
IP: uživatel3300
 Zdar, mam mustanga a koupil sem si na nej tady na fichtl krámku 13zubý sekundáro, ale moc tam nepasuje jenom na kraj a násilím, nevíte čim to je?Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2008 18:14
Jméno: mara
IP: uživatel426
 to se stane proste koukni kde to vadi a trochu to upiluj ale nejdriv skus jestli by nestacilo ho pootocit
Datum: 21. října 2008 18:14
 mozna v ty vyrobne to ty zarezy malo omlely
Datum: 21. října 2008 18:12
 zdarte,budu si delat Go na 05 a ona ma o 500 otac./min. min nez 20,21,23,tak jestli by slo,ze bych tam dal prevody z 20 a jestli by to melo taky 6500otac./min.slo by to nebo bych musel jeste vymenit klikovku,nebo neco jinyho??a jeste me na ty 05 vypadava trojka,slysel jsem ze to dela vydlicka razeni,ja nevim jestli to neni bud ty zuby v tom automatu co radi nebo takovej ten plech co dava prevody dolu a nahoru.co to z nich je ta vidlicka??a jak poznam ze je dobra??a kdybych dal mezi motor obycejnej bilej nebo pruhlednej silikon do +120C dak by to vydrzelo??Ďikes moc predem za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2008 21:49
Jméno: standa
IP: uživatel4381
 o karburatoru vim,i saci koleno ma uzsi vnitrni prumer,ale ten valec??? no nevim...mno... mel jsem tu na jare 05 na oziveni ...ktera v zivote nemela rozebranej motor,tak sem preventivne sundal valec abych zjistil jestli bude vse OK a nevsiml jsem si ve valci jedinyho rozdilu oproti 20(kanaly,prefuky mno vsechno stejny a uzsi mi neprisli) ...byl to rok vyroby 63 ...melo to jeste karbec jako 22 stadion ....mno pokud je to tak,tak to chci videt,protoze tomu neverim ...
Datum: 21. října 2008 21:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ma mensi prefuky a mensi prumer saciho kanalu pac karbec tam byl myslim 16 difuzor a ne 17 klasickej na 20-23
Datum: 21. října 2008 20:42
 to vypadávání dělaj omletý zuby, klasická nemoc převodovek od 550-05, a stando 05 má opravdu jinej válec a ještě karburátor
Datum: 21. října 2008 20:23
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 neni dvacitka je jina
Datum: 21. října 2008 19:58
Jméno: standa
IP: uživatel4381
 mensi problem...do 05 nenacpes prevody z 21, motor 05 je uzsi asi o 3 cm  kliku z 21 tam taky nedas  trojka ti vypadava kvuli omletejm zubum na automatu a nebo slabymu peru na koniku na automatu ...a by the way...nepletete si valec z pareza a 05 ?? valec z 05 je naprosto stejnej jako z 21 akorat ta hlava ma vypouklej spalovaci prostor.
Datum: 21. října 2008 19:56
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to bys musel vymenit valec, hlavu, kliku atd coz rovnou si seze 20-23 motor...jo ty dva kanalky sou prefuky...jinak tam dej papir ale ty hrany musej bejt hladky jak detska prdelka pokud je mas jen malinko poniceny tak silikon motorovy ten je vybornej...
Datum: 21. října 2008 19:45
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 přefukové kanaly sou ty 2 na každém boku válce co pokračujou do klikové skříně ?
Datum: 21. října 2008 18:55
 1.) valec u jawy 05 ma menší přefukove kanaly tim padem i menší otáčky a ma jinou hlavu tzv. bez bříška doporučuju ti sehnat valec z jawy 20,21,23 a samozřejmě i hlavu a vyměnit (klikovku nech seriovou ale jestli to budeš pulit tak scentrovat!!! souosí čepu) 2.) a to že ti vypadavva 3ka muže byt bud automatem nebo ohlou vidličkou -většínou každy začatečnik do toho kope jak do balona a pak se divi že ma ohlou viličku nebo maš hold vykřapane zuby na koečku 3.)a pruhledny silikon nedoporučuju nemam -skušenost dobry je silikon na motory(červeny) nebo specialni lepidla nebo hold papirove těsnění ale to už nikdo vesměs nepoužívá PS: jestli budeš vyměňovat ten valec tak Fk na četu takovy valec shání tak se mu kdyštak ozvi
Datum: 21. října 2008 18:35
 to vypadávání můžou dělat omletý kolíčky a dírky v převodech, doporučuju zkontrolovat, popř. vyměnit, převody ti neovlivňujou otáčky, na to má vliv vvšechno, jenom ne převody
Datum: 21. října 2008 17:59
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Sezen si motor z 21/20/23 vykon ovlivnuje hodne veci, valec, komprese, karburator, vyfuk...
Datum: 21. října 2008 16:58
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 Custe hosi mate nekdo zkusenosti s dávánim na fichtla 65z rozety a více u 70 rozety sesa pise ze to o seriove tlumice dre je to pravda?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2008 18:41
Jméno: qvido
IP: uživatel768
 custe, jak mam tady tomuhle rozumnet,, ze pri rozjezdu nemam poustet spojku az dokonce ale musim ji nechat lehce v tahu, prokluzovat,
umite mi to nejak nekdo vysvetlit? krosku, diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2008 21:17
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no tak když se rozjíždíš tak je zase jasný že jí nepustíš hned úplne to bi ti to chcíplo ale zase jí nebudeš nechávat dlouho klouzat proste normální rozjezd
Datum: 20. října 2008 21:17
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pomalu plyn (u pincka skoro naplno nebo pro zkusenejsi mirneji pridat) jak zacne trosku zabirat tak pridat plyn a jak bude mit otacky tak ho pustit (s citem samozrejme) no a jedes...
Datum: 20. října 2008 21:14
Jméno: maro
IP: uživatel3705
 no ty asi zacinas jak to nemuzes chapat to nevim no proste poustis pomalu a pak ji nechas nedovrenol uplne ale to bych ti nedoporucoval jak uz tady rikali
Datum: 20. října 2008 20:47
Jméno: Jenda
IP: uživatel3097
Datum: 20. října 2008 19:55
 to rikaj v autoskole ze mas rozjet se tym stilem za 1 pomalu poustet spojku asi do dvou tretin pak pridat plyn a az pojedes tak cca20-30 tak tu spojku mas pustit uplne tymdle stilemj si akorat atk skurvis lamely takle me top taky rikaly v autoskole ale delal jsem to podle sebe na svej motorce bych to nikdy neudelal!!
Datum: 20. října 2008 19:38
 kazdy musi nekdy zacit
Datum: 20. října 2008 18:52
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jak nekdo muze bejt tak blbej no proste na rozjest zmacknes spojku uplne a zaradis prudkym tahem jednicku ale tak abys ji zase neurval radicku, pak pridas plyn a pomalu poustis spojku a rozjedes se a pak normalne radis jedna dva tri a R jako raketa
Datum: 20. října 2008 18:43
Jméno: gustav
IP: uživatel768
 cauves, ja ma crossku, muzete mi nekdo poradit jak správne řadit abych nepokazil spojku? muzu normalne? jako jedu na 1 a pustim plyn a dam naplno spojku a preradim na vysi stupen a pak tu spojku rychle pustim a dam plyn, muze to byt takhle?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2008 21:19
Jméno: motor
IP: uživatel680
 to sou teda dotazy  se najdřív nauč na fichtlovi proste normální zařadíš s vymáčklou spojkou ne a jasný když jezdíšv v krosu tak nebudeš řadit pomalu
Datum: 20. října 2008 21:19
 přečti si manuál od pionýra, je to tam docela dobře vysvětlený...
Datum: 20. října 2008 19:05
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jo takhle muzes radit tu spojku nemusis rychle poustet ale jeto lepsi hlavne ta spojka musi vypinat
Datum: 20. října 2008 18:16
Jméno: martinn
IP: uživatel1411
 zdarec vseci mam jawu250 panelka a je necos prevodovkou nakopnu hodim za 1 dobry dam 2 3 4 a ty rychlosti hned vyskoci
zaradim a vyskoci nekdy ta 2 drzi ale skoro vubec ne poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2008 11:52
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Důvodem může být ohnutá řadící vidlička,nebo špatně vymezené vůle na hřídelích.
Datum: 21. října 2008 11:52
 Ahoj všichni, chci se zeptat, o kolik se má otočit ta hřídelka pro nakopávačku proti tý pružině? Jednou?Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2008 21:12
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 staci gdyz se bude vracet
Datum: 20. října 2008 21:12
 ok, díky moc
Datum: 20. října 2008 19:52
 jo jednou dvakrát už je moc.
Datum: 20. října 2008 13:23
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 zdarec fichtlari kolik stoji zhruba generalka motoru bez vybrusu kdys si to necham udelat loziska gufera pouzdra primarni retez a zabrouseni karteru
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2008 23:27
Jméno: standa
IP: uživatel4367
 ja ti udelam GO za cenu dílů + 500,- za praci a nebudes na ten motor muset sahnout 5 let
Datum: 19. října 2008 23:27
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 to zabrouseni karteru je mozna zbytecny ale chci to nechat slozit skousel jsem silikon na motory a stejne mito nejede myslim ze jeto tim ze to netesni vklikovy skrini
Datum: 19. října 2008 20:26
 tak ty díly si můžeš propočítat tady v shopu a broušení karterů bych zas tak neprožíval, protože to doma kvalitně stejně neuděláš a dávat to někomu na CNC aby ti ubral pár setin milimetru, to za to podle mě nestojí(pokud je teda nemáš fakt zrasený), nebo je taky dobrý kartery vyměnit
Datum: 19. října 2008 20:12
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 oprava silikon
Datum: 19. října 2008 20:06
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 k cemu je zabrouseni karteru? na to stacim silinok nebo hermetik
Datum: 19. října 2008 20:06
Posl.aktualizace: 19. října 2008 13:02
 hele zdar chlapi nevíte kolik zubů musí mít sekundární kolečko aby to jelo co nejrychleji?? a nevíte kolik tak chtějí přibližně za nový??? díky moc za odpovědi!! ZDAR\\\\r\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2008 14:45
Jméno: michal
IP: uživatel4193
 ja jezdim jedine na 13z a na slebsi fichtly 12z je to tak nejlepsi pokut mate seriovej motor s 13z to jede slusne po rovinei do kopse ja si myslim ze ty 14 a 15 a 16 sou dost prehnany do vetsiho kopce nemate sanci na takovou tu rajtovacku je nej 12
Datum: 20. října 2008 14:45
Jméno: standa
IP: uživatel4354
Datum: 19. října 2008 15:03
Jméno: motor
IP: uživatel680
 hm to je spíš to jednou dát a z nákýho kopce to rozhulet třeba na 90 ale jinak nic a pak to zase vyndat  jinak rozdíl mezi 12 zub a 13 je ccelkem hodne znát
Datum: 19. října 2008 14:21
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo a to 16 kolecko je jenom pro upraveny motory pac na seriji se to dusi a dusi takze zadna slava...
Datum: 19. října 2008 12:57
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 kazdej fik tahne jinak ale 11 je supr pro jizdu ve dvou, pro jednoho to toci jako svin...12 a 13 sou na silnici (jakoukoliv i na polnacku) prakticky optimalni ale zase: na kazdyho fichtla je oprimalni kolecko jine
Datum: 19. října 2008 12:56
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 15zub jezdim kazdej kopec za 1 a na 2 jeste ok ale pak tri to je hruza ale jede to
Datum: 19. října 2008 12:39
Jméno: brisk
IP: uživatel4118
 zase mě někdo předběhl
Datum: 19. října 2008 12:29
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 Sesa tu má i 16zubé stačí se jen podívat - pojede to rychle (teda pokud se to vůbec rozjede  ) ale zato každý větší/delší kopec pojedeš na 1dničku ale zajímalo by mě když tam je org. třeba 12z. a dá se tam 13z. jak je tam ten jeden zub poznat (o kolik to víc jede a o kolik to mín táhne ??) zkoušel to někdo ??
Datum: 19. října 2008 12:28
 tady na fichtl kramku maj nevetsi kolecko 16 zubovi to bi melo mit nejvetsi rychlost ale zas pomale starty a nevhodne pro jizdu ve dvou. A taky myslim ze to snad ani motor neutahne a nevitoci se do visokych otacek a tak nepojedes rychlejc. http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2149.html
Datum: 19. října 2008 12:24
 schanim moto rna pionyra funkcni!! stacil by bez valce. blizko Trutnova zhruba do 50 KM muzeto bejt i blizko Broumova
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 19:10
Jméno: xxx
IP: uživatel4349
 Kluci viem ze to tu nepatri ze budete nahnevany ale prosim vas je to dulezite na simsona kdo vi vsetky loziska jaky tam maj jít a kolko ks proste jake cisla lozisek a kolik jich tam je pls diki moc pomozte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 19:11
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 tak když to budeš rozdělávat tak to na každém ložisku máš to číslo vyražené
Datum: 18. října 2008 19:11
Jméno: horyd
IP: uživatel2971
 zdarec nemate nekdo animaci nebo neco jak gunguje spojka na jawa 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 22:57
 jo a pak to cely zkape
Datum: 18. října 2008 22:57
 No myslím že nejlíp to zjistíš, když se v tom pošťouráš
Datum: 18. října 2008 21:16
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 nevystaví, ale vypne. a vypne tak že ta blbost co je v pravém dekl tlačí na tyčku a ta odtláči přítlačák od lamel.
Datum: 18. října 2008 18:28
Jméno: standa
IP: uživatel4347
 zmacknes spojku a ona vystaví
Datum: 18. října 2008 17:16
Jméno: mmjj
IP: uživatel1828
Posl.aktualizace: 18. října 2008 17:50
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 prevodovka jedine za behu na miste se mi to povedlo jen jednou zaradit vsechny kvalty i s neutralama jinak v knizce je dokonce psany ze pri razeni 1(pac ostatni se budou radit uz pochopitelne za jizdy) se musi trosku potlacit dokud tam neskoci...jinak to lanko je od spojky a to nema zadny vliv dokud neni nastartovanej motor
Datum: 18. října 2008 17:50
 jestli to zkoušíš na vypnutym motoru tak se nediv, převodovka se musí otáčet aby fungovala správně, nebo to tlač a při tom zařaď, když to ani tak nepude tak je někde nějakej problém
Datum: 18. října 2008 17:23
|



|