Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Bob
IP: uživatel5054
 ahoj newite proc mi z mustanga kape olej z nakopavaci paky ? dik!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 12:17
 ale jinak je tam taky gumový o kroužek, na který si vzpomene jen hrstka lidí, takže zkus vyměnit ten a mělo by se to zlepšit (jinak pokud nevíš kde je, tak se koukni do katalogu náhradních dílů- tam je hezky vyobrazen i s rozměrama  )
Datum: 17. dubna 2009 12:17
 Hele , jestlli ti ti kape za jizdy nebo tak , tak tam máš moc oleje, a nebo když to máš opřeny na tu stranu kde je nakopavacka, tak to opirej rovne...
Datum: 10. dubna 2009 14:56
 asi to tam netěsní
Datum: 06. dubna 2009 15:13
 čus draci mam problem s babettou 210 vše je v pořádku startuje suprově ale když jedu jede to jen na 1 a ta 2 tam prostě skočit nechce poradte pls čím to je a jak se to dá opravit a hlavně jaké nové díly koupit
dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2009 21:15
Jméno: mustang
IP: uživatel4226
 To ti vodešla vodstředivá spojka
Datum: 05. dubna 2009 21:15
 Zdary, chtěl bych se vás zeptat: na babetě 207 jsem nechal vyměnit odstř. rozjezdovou spojku, motor je po GO. Po startu jde o otáček, ale spojky kloužou. Je to normální po této opravě? Ani se to nerozjíždí, když se na tom sedí. Sedne si to nějak? Zatím jsem to nezkoušel nějak zajet. Dík za odpovědi. J.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2009 18:04
 zdarec draci! mám dotaz.. na pincku mi z ničeho nic nejde zařadit nic jinýho než rychlost č.2 vubec ani neutral nic... nevíte, čím to je? nešlo by to nějak opravit,abych nemusel zase pulit motor? dikec za odpovědi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2009 13:39
Jméno: motor
IP: uživatel4167
 Tak to budeš muset pulit to se me stlao presne byla tam 3 ka a nic jine ani neutral nic tak sem to zavezl známemu on tam vymenil nejake sopucístky hlavne prevodovku tý zuby oni jsou uz ohlodane estli to je jak u me a to se musí vymenit!
Datum: 04. dubna 2009 13:39
 čau chlapci, mám otázku... jak moc je namáhána ta tyčka v převodovce, co vede automat??? nevim jak to spravne vysvetlit  díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2009 14:31
 jelikož jsi už třetí teda vlastně čtvrtej kdo mi to povedal, že to mam rozebrat, tak hold to rozeberu
Datum: 04. dubna 2009 14:31
Jméno: standa
IP: uživatel5692
 a nechtel bys pro svuj klid ten motor rozhodit znova??? at tak nebo tak se to casem vysere......
Datum: 04. dubna 2009 14:03
 noa ted ten duvod proc se ptam.. ja sem takovej kokot, že jsem ji dal naopak.. jo de to... nezohnula se ale trocha si udělala cestu karterem  jako drzi tam fest ale proste tak me to sere!!! a já si myslel, že akorát klikovak potrebuje zalisovat do ložiska a prd... to byla ta tycka
Datum: 04. dubna 2009 13:07
 Vzhledem k tomu kolik sem jich už měl v ruce a vzhledem k jejich stavu bych řekl že většinu sil zachytí ozubení a hřídele. Tyčka by měla být v pernamenci jen při řazení a to na počet km zase tak častý neni. Takže si myslim že prakticky namáhaná neni....
Datum: 04. dubna 2009 12:32
 nene nemyslím tu tyč do spojky... je to ta tyč, která je mezi ozubenými kolčeky v převodovce a po ní se posunuje automat...
Datum: 04. dubna 2009 12:25
 teoreticky, pokud se správně používa spojka a plyn tak se namáhá minimálně
Datum: 04. dubna 2009 11:15
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 cau,mam docela velkej problem a byl bych rad jestli byste mi s ním mohi poradit kterej se tyka moji cz .asi za první mi prokluzuje spojkovej kos,coz je lehky vymenit.pak my vubec nejde vystelovat spojka,mam novy lamely a vubec ji nemuzu vystelovat.vubec nevím co s tím. a za dalsi my uz driv skubala 4 rychlost proste jako by tam chybel zub a preskakovalo to,jenze nejhrsi ze to ted zacalo delat treba kdyz jedu ve dvou i druha rychlost.chystam se rozebrat celej motor.mam z toho strach nikdy sem to nedelal.kdyztak jestli mate nejaky rady byl bych rad dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2009 15:43
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Cau chlapi kdyz startuju fichtla tak nakopavacka klouze jako bych startovat se zmacklou spojkou ale jde takhle nastartovat a kdyz chytne tak spojka zabira normalne nevite cim to muze byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 11:50
Jméno: standa
IP: uživatel5663
 muzes mit jen vic utazenou spojku.....trosku ji povol sroubkem v deklu aby mela krok na prazdno aspon pul milimetru...a pokud to nepomuze,muze bejt spatnej olej v prevodovce.....tohle napriklad zpusobuje kdyz das do prevodovky motorak do auta misto klasickyho hustyho prevodaku....a pokud nic nepomuze,tak uz mas sjetý lamely.....ale neboj....to este sezonu vydrží.....
Datum: 01. dubna 2009 11:50
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Nastav si sroubek v pravem deklu
Datum: 01. dubna 2009 7:55
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 7:11
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 Zdarec draci.. Mam v necem trochu nejasno...kdyz chci povolit spojkovej kos u 555 (abbych moh rozpulit motor) a von se mi toci i kdyz hejbu z razenim(ktery se ale porad vraci do stredovy pozice) takze to nejde nejak zarazit.. je problem v prevodovce, nebo to je spravne ze to zustava porad uprostred to razeni?...a jakou metodou to kdyztak zachytit a povolit (tu spojku kos) zkousel sem to ruzne blokovat drevenyma spaalikama, abych neposkodil kartery atd..ale to dycky proklouzne a matice je stale utazena..dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 14:17
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 jojo, odjistena je jen je pekne znicena.. ale sekundaro uz nekdo sundal..pokusim se
Datum: 01. dubna 2009 14:17
Jméno: standa
IP: uživatel5663
Datum: 01. dubna 2009 11:54
 Vem si měděnou tyčku zařaď jedničku a měděnou tyč jak se to bude točit při povolování nech opřít do zubů sekundárního kolečka proti karteru.....a zaber..  MAtice na koši máš doufám odjištěnou (pojistný plech...) Nemusí bejt jen měĎ může to bejt i hliník ale něco měkkýho no....
Datum: 01. dubna 2009 9:18
 Dobrý den chtel bych se zeptat mam pionira 20. Kdyz ho rozjedu dam za jedna pak za dva za tri a trojka my vÿpadne. nevite čim to muže byt nemuže byt moc naplí řetez.Jinac nevim čím to muže byt dekuji???
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2009 18:36
Jméno: standa
IP: uživatel5657
 no muze to spusobovat to,ze uz mas vytahanej retez a utahnul si ho.......v tom pripade to vyresi vymena retezove sady......a nebo uz mas vadnej radici automat.....
Datum: 31. března 2009 18:36
 Co se změní, když bych vzměnil primární převod a dal tam 9ti zubí kolečko??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2009 21:41
 vetsi sila *42*
Datum: 03. dubna 2009 21:41
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ma to vetši silu ale je to o dost pomalejši ja ho tam mam
Datum: 31. března 2009 14:28
Jméno: mtb
IP: uživatel4226
 Bude to mít větší sílu, ale budeš muset zkratit primární řetěz o jeden článek
Datum: 31. března 2009 12:54
 Myslíte si že je lepší 11ti nebo 12ti ozubené kolečko na řetězu?? mám 90 kilo a jezdím po poli a lese rychlost moc nepotřebu ale zároveň nechci aby mě předjel někdo na kole...co si myslíte??? jaký je rozdíl, když vyměním sekundární nebo primární??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2009 21:37
Jméno: standa
IP: uživatel5653
 ja mam pres 90 kilo,13z rozetku a jako nestezuju si....... je to o sile a kondici motoru
Datum: 30. března 2009 21:37
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 11 lip tahne to je parada a rychlost to nak nezmeni ale na fichtlovi te na kole predjede stejne kazdej
Datum: 30. března 2009 21:05
 ja mam 80kg, i kdyz motor byl nic moc, tak me stacila 12ozub.naprosto v cajku, takkze pokud ti tahne, staci 12
Datum: 30. března 2009 20:06
 zdravim chcem sa spytat kde by som nasiel neaky navod alebo chcemu jak rozobrat prevodovku na cz180 roland >???
lebo mam taky problem ze mi vyskakuje 2rychlost ,dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 22:08
 Každopádně rozpůlit motor na to návod ani nepotřebuješ,jak ho rozebereš tk ho slož. Když ho rozpůlíš tak v převodovce je na hřídeli vidlička která posunuje kolečka a ta se ohla takže se spálila a teď nemůže posunout pořádně. Možná ji bude stačit narovnat to poznáš až to rozebereš,hlavně žádný násilí
Datum: 29. března 2009 22:08
 zdravim chcem sa spytat ze ked mi vyskakuje na cz 180 roland
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 11:38
 zdareec, mam problem s mym mustangem. Když nastartuju, zmáčknu spojku a dam tam jedničku tak poskočí a zdechne, poraďte, dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 18:10
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 kdyz tam nemas kulicku taky to de ale musis myt delsi stelovaci sroub ale neni to ono
Datum: 29. března 2009 18:10
Jméno: dhg
IP: uživatel5336
 nebo maš vypadlou kuličku
Datum: 29. března 2009 12:22
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 seřid si spojku.
Malo ti vypíná.
Datum: 29. března 2009 11:24
Jméno: klgjg
IP: uživatel5626
Posl.aktualizace: 29. března 2009 7:52
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Cau fichtlari dneska jsem po roce vytahl mustanga a sel sem ho projet po 10minutach jizdy jsem ho vypl a nechal spocnout a jak jsem ho chtel startnout tak nakovacka prokluzovala jako bych mel zmacklou spojku a startoval.startovani slo strasne zlehka a jenom nekdy to chytlo.Mam tak starej olej v prevodovce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 15:10
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Nema jeste nekdo nejakej napad co by s tim mohlo byt? kdyz startuju tak nakovacka klouze a kdyz to chytne tak spojka normalne zabira?
Datum: 29. března 2009 15:10
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 okje zitra na to vlitnu.Jo a jak to chytne tak ta spojka normalne zabira neklouze a neradi pres zuby
Datum: 28. března 2009 19:57
 vyměň olej, zkontroluj lamely a kdyžtak skoukni šroubek na pravim víku motoru
Datum: 28. března 2009 19:44
Jméno: Milan
IP: uživatel3248
 Zdar draci chtěl bych se vas zeptat nevíte někdo jak se sundá u babetty typu 207 buben spojky jak tam jsou ty dve tycky na kterých jsou startovací čelisti tak jedna je naka urvana takze bych potreboval vymenit celej buben ale nevim jak ho sundat díky moc.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 15:37
Jméno: milan
IP: uživatel3248
 stahovakem sundam celisti ale ne celej buben o to mi jde!
Datum: 29. března 2009 15:37
Jméno: Dxter
IP: uživatel4613
 zdarec musíš použít stahovák.. zeptej se tam kde budeš pořizovat ten novej buben...nebo v nějaké mototechně ! ok ?
Datum: 28. března 2009 22:36
 cus chlapci chci se jenom zeptat mam doma jawu 21 v celkem dobrem stavu akorat ze bych chtek jaeu 23 mustang tak kdybi mel nekdo naprodej tak za 1500Kc aby hlavne jezdil dik a cau
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2009 11:26
 zdar fichtlari chci se zeptat jak je to s rozetou kdyz je mala tak je vetsi rychlos a kdyz je velka tak je silnejsi nebo to je naopak dikes za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2009 13:20
Jméno: Libor
IP: uživatel5706
 Je topřesně na opak
Datum: 06. dubna 2009 13:20
Jméno: fet prd
IP: uživatel2079
 ste všeci šulini a vite o tom hovno dělate jak ste všeci chitří a stenak piču vite
Datum: 29. března 2009 8:57
 Nehledě na to že stačí použít myšlenku z kola...  Kde to máš růžový na bleděmodrym a ještě s přehazovačkou...
Datum: 28. března 2009 9:22
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 stačí si to umět představit.....trocu technickýho myšlení a ani se nemusíš zdržovat tukánim do klávesnice
Datum: 27. března 2009 20:24
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 jj ..jak řikal lukasholub ...jen dodám že u sekundárního kolečka je to obráceně...x)x)x)x)
Datum: 27. března 2009 15:45
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Malá rozeta větší rychlost,velká rozeta je silnější.
Datum: 27. března 2009 15:29
|



|