Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar hoši,skurnila se mi ta vanička na o-kroužek u nakopávačky na pincku.Nevíte kde jí sehnat nebo případně čim to nahradit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 13:18
 ZAPEKLITEJ PŘÍPAD(ZKUŠENOST).NIKDE NEJDOU SEHNAT.UDĚLAL SEM SI PODOBNEJ ROZMĚR Z PLECHU,A Z LEHKA TO TAM PŘIKLEPL.JE TO TAM ROK,A ZATÍM DRŽÍ.
Datum: 13. června 2009 13:18
Jméno: fojtoslav
IP: uživatel6261
 JA TAM DAL 2x TAK TLUSTSI KROUZEK BEZ TOHO PLECHU,NESEL TAM NARVAT TAK JSEM HO TAM NEDAL,DNES JE TO 3.DEN A NETECE
Datum: 31. května 2009 19:26
 čus draci, mám dotaz co je lepší papírové nebo tekuté těsnění na kartery? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 13:23
 JÁ DÁVÁM PAPÍR MÁZLEJ OBOUSTRANĚ SILIKONEM,ZA PŘEDPOKLADU,ŽE JSOU DOSEDACÍ PLOCHY SOU HLADKÝ JAK DĚTSKÁ PRDELKA,JAK PODOTK STEVE.
Datum: 13. června 2009 13:23
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ja davam vzdycky samotmy silikon na motory a převodovky a nejsou s nim zadne problemy,a taky tam nedavam zadny papirovy tesneni
Datum: 31. května 2009 14:35
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 oboje to tesni 100 % nejlepsi je ocistit kartery dobre vytrit olej vsechen aby tam nenatek pak by to moc netesnilo pak vezmes napr. motorovej silikon napatlas to v slaby vrstve na kartery, prsem to rozmas at to dobre drzi a hlavne nesmis mit spinavej prst a pak nato placni papirovy tesneni a muzes skladat a dotahnito tak normalne ne silou nechto do dalsiho dne a pak to utahni co to de . Davej pozor at ten silikon je vsude kolem klikovy skrine a nedavej toho velkou vrstvu akorat to vytece a dela to bordel pri skladani dej pozor at neposkodis papir ale kdyz ho priplacnes na silokon bude drzet tak to jde dobre skladat
Datum: 31. května 2009 10:41
 oboje...jak rikal lk...pokud mas krasne hladky dosedaci plochy na karterech a nechce se ti tam davat ten hermetik (stary Hermosal tusim ze to je nebo se tam dava motorovy silikon) tak jenom vymachas opatrne tesneni v oleji a smontujes, pokud ale mas pocit ze si to pulil trochu hrubejc a mozna si tomu sukodil a pokud ty plochy nejsou rovny jak detska prdelka tak bez kompromisu davej hermetik i s papirem...nebudes litovat a je lepsi udelat to jednou a poradne nez dvakrat a se ztratou casu opetovnym pulenim motoru...
Datum: 31. května 2009 0:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 papír beru jako základ....když k tomu přidáš např hermetik, je to plus.... ale bez papíru bych asi nedával
Datum: 30. května 2009 19:48
 Nazdar přátelé,které lamely na Babetě 207 jsou startovací?Jsou to ty dvě čelisti nebo ty tři?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2009 20:21
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Startovací jsou dvě a rozběhové tři.
Datum: 30. května 2009 20:21
 zdarec lidi mám jawu mosquito ale v tom motor z 555 a nechce to jed ani na roztlaceni benzín mam svicka nova a newim co s tim muzete mi nekdo helpnout diki moooc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2009 19:28
Jméno: libor
IP: uživatel5546
 elektrika,...zkus jestli haze jiskru
Datum: 29. května 2009 19:28
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 ahoj dělal ste někdo spojkovej koš se štelováním přítlaku na lamely šbama s maticema? místo tech tyček jak jsou na nich pružiny tak dát tyčku se závitem a dotahnout to maticí? mate nekdo zkušenost? díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2009 20:41
Jméno: Horst
IP: uživatel6247
 Čau to není nic nového.M 6 štefty a samojistící matice.Dělal jsem koš s centrální pružinou. Podobné jak na S 11.
Datum: 29. května 2009 20:41
Jméno: monax
IP: uživatel5313
 No setkal sem se stim  jednoho dne odesla spojka tak ze vymenim lamely rozdelam bocni víko a co nevidim misto segrovek to bylo na matici M6 dotahle!!nekdo predtim totiz udelal na ty tycky Zavit a dal to na matky ale myslim ze je to k hov** pac se o povoluje nebylo tam zadny plesek vymsleny proti povoleni matice
Datum: 29. května 2009 17:55
 zdar chtel bych se zepta cim to muze bejt ze my spojka bere jenom za studena a sroub na utahovani mam uplne zato ceni a jak se jedu prjet nekam dal treba 3 km a snazim se zastavit a nebere
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 13:29
 JO A ZKONTROLUJ TYČKY S KUJIČKAMA.UŽ SEM VIDĚL KULIČKU PĚKNĚ NAPASOVANOU V SPOJKOVÉ TYČCE(ZŘEJMĚ DLOUHODOBÝM UŽÍVÁNÍM).
Datum: 13. června 2009 13:29
 videl bych to na ojety lamely nebo olej, jinak pokud mas ten novjesi typ vypinaci packy spojky tak tam ti delsi sroubek nepomuze , nema totiz zavit az do konce
Datum: 28. května 2009 20:22
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 jak starý máš ty lamely třeba už jsou v prčicích
Datum: 28. května 2009 20:19
Jméno: Lukas Bertone
IP: uživatel1723
 tak tam zkus dát delší šroubek
Datum: 28. května 2009 20:17
 takže je lepší mit sekundarko s12zubama nebo13zubama?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2009 7:43
 fikus:jo to me taky...  ...sliva:taky to tam ted asi budu davat...mam tam 13zub a taha to i do kopcu vklidu...  na dvojku v pohode jestli to jezdis ted za 3 tak neni problem
Datum: 29. května 2009 7:43
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 hoši někde sem čet myslim tady že když se mi trojka hned da do otaček vysokejch tak by to utahlo 14zub myslite že by to kopec vyjelo na dvojku mimochodem mam tam 13zuby dik za odpověď
Datum: 28. května 2009 17:39
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 me chyby 4. rychlost
Datum: 28. května 2009 17:39
Jméno: standa
IP: uživatel6236
 já jezdim 13z a kolikrat si rikam,ze by to chtelo jeste o zub víc. 12 je tak na louku no. Na silnici se ty maly kolecka desne pretacej
Datum: 28. května 2009 16:27
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 12tizube je vic na silu a 13ti zube na rychlost ja bych doporučoval 12tizube
Datum: 28. května 2009 16:16
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 podle toho kde jezdíš na silnici je lepší 13 ,na lepší polnačku 12 a na louky je dobrá i 11 ja jezdim dost v terenu a mam tam 10-bezvadně to tahne a amax rychlost je kolem45- to mi bohatě stačí
Datum: 28. května 2009 16:15
Jméno: Josef
IP: uživatel186
 Ahoj,když si koupim 11 zubé primární kolečko do spojky na fichtla tak budu potřebovat tu půlspojku nebo ne.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2009 15:07
 mam dotaz když si dam do pionyra 13zube primarni kolečko jak mi to pojede?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2009 14:15
 no tak to je sekundarko....nemyslis to co je v karteru kde je spojka....asi ne ze?no tak to potom plati to prvni...seriovy motor
Datum: 28. května 2009 14:15
 tes nevim jak se to menuje prostě to kolečko na kterem je řetaz
Datum: 28. května 2009 14:11
 jaj sry....ja sem cetl sekundarni nevim proc  ....no s tim primarnim to bude mit podle me problemy utahnout...
Datum: 28. května 2009 14:08
 to se davalo normalne na seriove motory....ja ho tam mam a vsichni co maj fichtla maj taky 13 nebo 12...serie
Datum: 28. května 2009 14:08
Jméno: Jay26
IP: uživatel5395
 Zdar draci mam problem s kterim si uz nevim rady kdyz nastartuju masinu zmacknu spojku a chci zaradit tak hned co tam dam rychlost tak masina skoci dporedu a chcipne ale zase kdyz to mam vypnuty a dam ryclost a zmacknu spojku a trhnu s ni dopredu tak ta spojka zase de a normalne vystavuje nevite co by to mohlo bejt ze s tim musim vzdycky trhnout aby ta spojky zacala vystavovat dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2009 10:21
Jméno: Dalis
IP: uživatel1886
 Muže to bejt třeba tím, že máš nedostatek oleje v motoru nebo už jsou ty lamely postarší a budou připečený. Skus vypustit olej sundat boční dekl, to je o povolení pár šroubků a sku se podívat, jak vypadá spojkovej koš po případě ho rezeber a podívej se na stav lamel. Je tu ještě jedna možnost, že máš špatmě seštelovanou spojku.
Datum: 28. května 2009 10:21
Jméno: franc
IP: uživatel3888
 Zdar Fichtlaři chtel jsem se vas zeptat ja mam jawu 23 a kdyz ji nastartuju tak po chvilce asi po 5 minutach me zacne nejak trosku drncet v motoru a vcera me jeden kamos poradil ze to muze byt sani tak jsem dneska vycistil filtr a ono nic porad to dela,, tak jsem se dnekska na to jeste sel kouknout a zda se me ze to delaji kladivka je to mozny?? ze davaji velkou jiskru ?? nemuze to byt tim ((( a jeste reknu ze se da na tom normalne jezdit ze to jizde nevadi ale jenom me stve ze v tom motoru neco drnci a do kopecka se t o trosku dusi ... kdyztakme napiste vas nevrhy cim to muze byt za vsechno mic diky a ztaim zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2009 17:36
Jméno: franc
IP: uživatel3888
 a to bych musel koupit neve loziska nebo kemplet klikobku loziska ??
Datum: 28. května 2009 17:36
Jméno: franc
IP: uživatel3888
 nebojestli to necemu nevadi??
Datum: 28. května 2009 17:35
Jméno: franc
IP: uživatel3888
 a da se s tim jezdit??
Datum: 28. května 2009 17:34
 zdar mě to dělali ložiska na klikovce a klikovka byla už chycená jinak ti neporadím
Datum: 28. května 2009 10:58
 čau, dneska jsem sundal dekl a rozhodl se že vymněnim lamely, u pincka, ale zjistil sem nějakou zavadu asi v převodovce. Když točim spojkovím košem tak šmajda trochu, a přidrhuje se, proste snim točim a pul otačky de normalne a pul přidrhuje, i když jsem ten koš sundal, tak stou hřideli šlo stejne težko točit, tak bych se chtel zeptat co to dělá? Najezdil sem na tom už 3700 km akorat z motoru de divnej zvuk takový chroustani a odpovida to tomu přidrhování nejdřiv sem myslel že to dela řetězový kolečko. A ješte se to o víc hřeje než muj druhej pionýr, třeba jedu 20 km v kuse tak je převodovka hodně tepla, ale když je venku chladnějc tak to není tak hrozný, Jo a když sem ten motor složil, tak stim řetezovym kolečkem šlo obzvlašt těžce točit tak bych htěl vědět kde je chyba? dik za věechny odpovědi !
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2009 12:28
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když to dře jen v jednom místě, tak bude něco ohnutého nebo to spíš hází. Kdyby bylo něco na fest, tak by to šlo těžko plynule a po těch kilometrech by se to asi vychodilo. Myslím, že tě půlení nemine.
Datum: 28. května 2009 12:28
Jméno: jawan21
IP: uživatel1640
 ono se nic neposralo, jezdim stim furt takhle od začatku ale ted jen chci přijit na to co tam dře...
Datum: 28. května 2009 8:14
 tohle je tak zrale na puleni....pac na to takhle zvenku neprijdes...tam muze byt dost veci co se posralo...
Datum: 28. května 2009 6:48
Jméno: jawan 21
IP: uživatel1640
 dělá to od začatku co jsem motor zrepasoval, podle mně to nebude ložiskem to je nový, teda ma už najeto skoro 4000 km ale ložiska musej vydržet. podle mně to bude dřit neco ve skřini ...
Datum: 27. května 2009 22:35
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Bude vadné ložisko na hlavním hřídeli převodovky.
Datum: 27. května 2009 21:57
 Nazdar,mám motor z 555 a chci ho hodit na jawu 21,ale nemám řadičku a na 555 je řadička zezadu a ne zepředu jako u pionýra,nemáte někdo tuto řadičku?a nebo alespon nějaký nápad jak to udělat.Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 20:23
 Dobrý den,zájem bych měl,mohl by jste mi poslat více info a nějaké fotky na falkons@seznam.cz???děkuji
Datum: 27. května 2009 20:23
 Dobrý den ja tu radicku ze zadu jednu mam. Tak jestli by jste mel zajem ?
Datum: 27. května 2009 19:12
 a jde to dokonce i naopak - radicku z pareza na 20 motor, momentalne to tam mam tez (musel sem si ji vypodlozit a upravit) ale jde to taky...jinak ne ze bys tam hodil delsi sroub ale vrznes tam misto sroubu cep ty radicky a na tom cepu budes mit tu radicku...
Datum: 27. května 2009 18:50
 ok takže stačí když při dávání motoru hodím delší šroub a přidělám nějak řadičku...přemýšlel jsem nad tím..ale nevěděl sem jestli by to třeba pořád nějak nepovolovalo ten šroub...ale uvidíme  ale moc díky  ...
Datum: 27. května 2009 18:33
Jméno: standa
IP: uživatel6216
 uplne normalne si tam das dopredu radicku z 21. Das ji misto sroubu co drzi motor v ramu.Obcas to chce ten sroub od radicky trochu upravit,ale jde to!! Taky sem mel kdysi takovej desetibarevnej paskvil s ramem z j20 a motorem555. Funguje to!
Datum: 27. května 2009 17:51
Jméno: petr
IP: uživatel1337
 zdar,poradte mi, kde bych mohl koupit půlspojku na řetěz ke spojce na fichtla.díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 17:17
 zdar prosím o radu jak spřevodovat jawu 50 pionýr na silniční závody, kolik které kolečko zubů popřípadě rozeta?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 18:22
Jméno: standa
IP: uživatel6216
 no nekde sem slysel,ze podle nejakyho BMEP indexu,ale nevim jak se to pocita  Takze lidove receno,pokud se ti na 13z rozetku motor na trojku přetáčí,tak dej 14z,pokud se pretaci i na 14z tak dej 15z. Je to ciste jen o sile motoru. Pokud mas nejakej seriak se snizenou hlavou,tak tech 14z by to mohlo zvladnout.
Datum: 27. května 2009 18:22
Jméno: Přemek
IP: uživatel5063
 Često hoši. mám babettu 210. Nový výbrus. všechno oukej, ale má malý tah při rozjezdu. Je to asi nějakou tou spojkou, bo prokluzuje což? kere to presne sou? Diks.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2009 22:45
Jméno: Přemek
IP: uživatel5063
 Bude to těma třema malyma spojkama. -spojka rozbehova.. doufam
Datum: 26. května 2009 22:45
Jméno: Prasikk
IP: uživatel6206
Posl.aktualizace: 26. května 2009 21:47
Jméno: standa
IP: uživatel6207
Datum: 26. května 2009 21:47
Jméno: Prasikk
IP: uživatel6206
 jezisi se mi to neak splasilo ojoj a to razeni sem vymenil a zkoumat to budu az to budu potrebovat
Datum: 26. května 2009 21:11
Jméno: Prasikk
IP: uživatel6206
 kdyz klika zustane v kartru na kterym je zapalko tak zapalko nicemu nevadi klidne vam to zejtra vyfotim
Datum: 26. května 2009 21:07
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 a jak se sptavuje to razenui aby nevypadavali rychlosti?
Datum: 26. května 2009 21:06
Jméno: Prasikk
IP: uživatel6206
 kdyz klika zustane v kartru na kterym je zapalko tak zapalko nicemu nevadi klidne vam to zejtra vyfotim
Datum: 26. května 2009 21:05
Jméno: Prasikk
IP: uživatel6206
 kdyz klika zustane v kartru na kterym je zapalko tak zapalko nicemu nevadi klidne vam to zejtra vyfotim
Datum: 26. května 2009 20:46
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 taky se mi zdá že to zapalko se musí vymontovat ven.
Datum: 26. května 2009 20:39
Jméno: Prasikk
IP: uživatel6206
 Tak motor sem uz rozpulil a zapalko sem nesundaval kdyz sem sundal primar. A pouchaz takovou taktiku sem pouzil u zniceneho kartru ktery k nicemu nebyl ale nakonec pomahla az mrda jak bejk o zem
Datum: 26. května 2009 20:38
Datum: 26. května 2009 20:31
 Hoši nevim jestli sem vás dobře pochopil,ale zapalování se sundat musí jinak ten motor nerozpůlíte!
Datum: 26. května 2009 19:18
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 Ten řadící automat máš odšroubovaný na obou půlkách? Jestli jsi chtěl povolit jenom jednu stranu, aby se to nevysypalo, tak jsi bohužel povolil tu opačnou. Automat je v karteru uložený za praporek ve výřezu jednoho nálitku a teď ti za něj visí.
Datum: 26. května 2009 19:10
Jméno: gfx001
IP: uživatel5150
 zapalování vůbec nesundavej je to kravina , musis pouzit trochu vetsi silu protoze to tam pekne drzi uz sem takhle rozpulil 4motory a u všech sem v týhle casti musel pouzit vetsi silu
Datum: 26. května 2009 17:29
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 ale neprezen to  a rotor klidne sundej s predstihem si vyhrajes potom
Datum: 26. května 2009 17:29
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 ale neprezen to  a rotor klidne sundej s predstihem si vyhrajes potom
Datum: 26. května 2009 17:21
Jméno: Prasikk
IP: uživatel6206
 No zapalko se mi prave sundavat nechce, protoze tenle fichtl valil jak drak akorat ted nedrzeji jednicka a trojka tak to musim rozpulit a rikate teda jen se do toho vic oprit jo? tak dikes
Datum: 26. května 2009 17:15
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 cim to asi bude nejspis tim ze je to nalisovany v loziskach a jakmile se to dostane sem tak to de spatne ale deto a bejt tebou
rotor a stator sundam a hlavne bacha na dosedaci plochy blbe se to spravuje
Datum: 26. května 2009 17:11
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 aby si z toho neudelal konzervu
Datum: 26. května 2009 17:11
Jméno: Standa
IP: uživatel6204
 chce to jen vetsi kladivo
Datum: 26. května 2009 17:07
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cus nezapomel si vyndat ten maly kolicek co drzi rotor aby neprokluzoval ? jinak zkus pouzit trochu sily
Datum: 26. května 2009 17:06
Jméno: fichtlař
IP: uživatel5852
 čau jak se vyvařuje řetěz ve vazelině?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2009 21:29
 jo,diky,ma tam bejt zivotnost retezu
Datum: 26. května 2009 21:29
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dovolim si poopravit-*životnost řetězu
Datum: 26. května 2009 12:19
 protoze kdyz to nastrikas olejem tak se to tak dobre nedostane mezi clanky,a hlavne i kdyz se to tam dostane tak to vytece,ale kdyz to das do vazeliny tak ta se teplem rozpusti skoro na olej,ten se dostane do valecku,ty to vyndas,ono to schladne,a mezi valeckama zustane vazelina ktera nevytece,takze je to lepsi pro zivotnost motoru
Datum: 25. května 2009 20:10
 Hoši v čem je lepší řetěz vyvařenej ve vazelíně než norální?
Datum: 25. května 2009 19:49
 jenom doplnim ze je lepsi ohrivat vazelinu neprimo,pres vodni lazen,pac tak mas zaruceno ze se vazelina nebude prehrivat(prehrivani je nezadouci)
Datum: 25. května 2009 19:38
 Sundáš řetěz ze stoje a odstraníš z něj všechen bordel.Dáš do nějaký plechový nádoby vazelínu a dáš nad oheň.Když se vazelína začne roztejkat dáš do ni řetěz a necháš chvíly povařit.Pak to necháž zatuhnout,řetěz vyndáš,otřeš přebytečnou vazelínu,namontuješ a namažeš sprejem na řetězy,protože ten vytváří vrstvu která zabraňuje pronikání bordelu na řetěz.
Datum: 25. května 2009 17:49
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 co bych mel hlaviniho vedet kdyz davam novy lamely ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2009 20:54
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau kdyz davas lamely tak ferodovy vic drzej teda aspon me nerozpoutavejte dalsi diskuyi jestli korek nebo ferodo
Datum: 25. května 2009 20:54
Jméno: standa
IP: uživatel6194
 je vseobecne znamo,ze je dobry spolu s lamelama menit i primarni retez a primarni kolecko,ale zalezi na stavu.
Datum: 25. května 2009 17:29
Jméno: moly
IP: uživatel1913
 \No..a taky abys je dal správně k sobě...maj být tak jako do V
Datum: 25. května 2009 16:34
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 nechat je přes noc ponořený v oleji, než je tam budeš dávat..
Datum: 25. května 2009 16:04
 Cf chlapi nevite čim muže byt že mi prokluzuje spojka když dam rychlost tak mi spojka nezabíra a lamely tam jsou nove.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2009 14:32
 čau nemáš jí moc utáhlou??kdyžtak jí povol šroubkem v pravém víku motoru
Datum: 25. května 2009 14:32
|



|