Jméno: Adam
IP: uživatel1337
 Zdar,je lepší když oddělim převodovou skřín od spojky u fichtla??Jako myslim to kvůli oleji!!Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 17:19
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 byls rychejsi
Datum: 01. února 2009 17:19
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak je to an kazdym blogu jako zavodni uprava ze se zacpe dole ta dirka mezi prevodovkou a spojkovym vikem, utesni se a do spojkove casti se pak naleje vic oleje, k prevodum pak mene (pry to bude stacit)...z toho plyne udelat u spojkovyho vika dalsi vypousteci sroub (nebo se bude vylivat odsroubovanim celeho deklu  ) a u prevodovky se udela novej nalevaci spoj...je to opravdu kravina, smysl ma jen tehdy pokud chces ke spojce hustsi olej aby neprokluzovala a k prevodum ridsi, ono se to po case stejne smicha nejak dohromady a znehodnoti tak co...dobry tak pro motory s velkym stadem koni gde ferodo se nici a korkovy lamely s normalnim provodo-spojkovym olejem prokluzuje...uprava naprd...ale proti gustu...
Datum: 01. února 2009 17:18
 no ty to myslíš asi tak, že do spojky dáš olej z věčí hustotou a do převodovky řídší a méně oleje, tahle úprava je poměrně náročná v utěsnění hlavně hřídele pod spojkovým
košem (je tam dost málo místa v části s převodama) a musíš si hlavně hlídat zda máš u převodů taktéž dost oleje, pokud nejezdíš závodně, tak bych se na to vykašlal
Datum: 01. února 2009 17:13
Jméno: Horst
IP: uživatel5148
 nechápu proč to budeš dělat.Leda že máš suchou spojku,ale jak budeš mazat prim.řetěz?Ale jinak ten olej tam je protože maže,chladí a spojka se nazpálí
Datum: 01. února 2009 17:02
|



|